Το All-in-One Media Keyboard έχει όλα όσα χρειάζεστε για άνετη πληκτρολόγηση και ξεκούραστη πλοήγηση.
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους.
Έχει κάνει κανείς σας χρήση του πληκτρολογίου σε τηλεόραση; (samsung συγκεκριμένα)
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Το All-in-One Media Keyboard είναι η ιδανική συσκευή για το σαλόνι ή το γραφείο σας στο σπίτι. Διαθέτει πληκτρολόγιο πλήρους μεγέθους και ενσωματωμένο trackpad πολλών σημείων επαφής – πληκτρολογήστε,
Το All-in-One Media Keyboard είναι η ιδανική συσκευή για το σαλόνι ή το γραφείο σας στο σπίτι. Διαθέτει πληκτρολόγιο πλήρους μεγέθους και ενσωματωμένο trackpad πολλών σημείων επαφής – πληκτρολογήστε, σαρώστε, σύρετε, μεγεθύνετε και κάντε κλικ με ευκολία.
Το All-in-One Media Keyboard είναι η ιδανική συσκευή για το σαλόνι ή το γραφείο σας στο σπίτι. Διαθέτει πληκτρολόγιο πλήρους μεγέθους και ενσωματωμένο trackpad πολλών σημείων επαφής – πληκτρολογήστε, σαρώστε, σύρετε, μεγεθύνετε και κάντε κλικ με ευκολία. Είναι εξοπλισμένο με πλήκτρα συντόμευσης πολυμέσων με δυνατότητα προσαρμογής για άνετη χρήση του Web, της αγαπημένης σας μουσικής, των φωτογραφιών και των ταινιών σας. Επιπλέον, το πληκτρολόγιο έχει ανθεκτική σχεδίαση, για να μην αγωνιάτε για τυχόν χτυπήματα, πτώσεις ή πιτσιλίσματα που μπορούν να συμβούν.
Το All-in-One Media Keyboard έχει όλα όσα χρειάζεστε για άνετη πληκτρολόγηση και ξεκούραστη πλοήγηση.
Το ενσωματωμένο trackpad πολλών σημείων επαφής επιτρέπει εύκολη πλοήγηση με υποστήριξη κινήσεων για βελτίωση της εμπειρίας των Windows. Πατήστε, σαρώστε, σύρετε, μεγεθύνετε και κάντε κλικ με ευκολία.
Σχεδιασμός που που μπορεί να αντέξει σε τυχαία πίεση ή πτώση. Με αντοχή στα υγρά από τυχαίο πιτσίλισμα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Όταν πατάς control η shift για να επιλέξεις πολλαπλά αρχεία δεν ανταπικρίνεται με την πρώτη φορά η εντολή και είναι αδύνατο να δουλέψεις.
Δοκίμασα όλες τις θύρες usb, drivers, αλλαγή μπαταριών και τοποθέτηση πληκτρολογίου δίπλα στον δέκτη αλλά το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό.
Το πληκτρολόγιο μπαίνει αυτόματα σε αδράνεια μετά από 5-10 δευτερόλεπτα που δεν πατάς κάτι και ενώ θα το αφυπνίσει αμέσως οποιοδήποτε πάτημα πλήκτρου δεν ανταποκρίνεται αμέσως στο παρατεταμένο πάτημα καθώς θέλει πριν να έχεις πατήσει ένα πλήκτρο για αφύπνιση. Έτσι δεν μπορείς ποτέ να χρησιμοποιήσεις το control η shift κατά την επιλογή πολλαπλών αρχείων χωρίς να θυμηθείς να το πατήσεις μια φορά πρώτα και μετά μια δεύτερη παρατεταμένα. Ακούγεται κάτι ασήμαντο αλλά στην πράξη καθιστά το πληκτρολόγιο άχρηστο καθώς χάνεις το workflow.
Επίσης έχει άβολη, μη ρυθμιζόμενη κλίση και δεν είναι αθόρυβο.
Πολύ όμορφο πληκτρολόγιο. Ελαφρύ. Το μέγεθος του trackpad είναι ιδανικό.
Τα πλήκτρα δεν κάνουν πολύ θόρυβο.
Τα κουμπιά για την ένταση και τα function keys που διαθέτη κάνουν ακόμα πιο εύχρηστο τον χερισμό του υπολογιστή.
το πηρα πριν χρονια σαν 2ο ωστε να συνδυαζει μικρο βαρος, να ειναι ασυρματο, να εχει trackpad και το σημαντικοτερο ηταν οτι θελει 2 απλες μπαταριες ΑΑΑ. πηρα και ενα φορτιστη μαζι με 4 επαναφορτιζομενες (εχουν ανανεωθει απο την πρωτη φορα βεβαια) και αλλαζω το ζευγος με τις φορτισμενες οποτε τελειωνουν. εχει βγει πολυ καλο τοσα χρονια. εαν ποτε μπει σε καμια προσφορα τυπου 70% κατω θα παρω 2-3 ακομα να υπαρχουν
Είναι τέλειο για χρήση σε media player pc που δεν χρειάζεται το ποντίκι ιδιαίτερα.
Παρόλα αυτά το TouchPad είναι βολικό.
To χρησιμοποιώ πολύ καιρό και το προτείνω!!!
Πολυ καλο προϊον,αξιοπιστο και φοβερο στην δουλεια που πρρπει να κανει!!!Καλης ποιοτητας τα πλαστικα του και ανθεκτικο πολυ!!!Το αγορασα για την smart tv μου και εκτος οτι ειναι ομορφο σου μειωνει τον χρονο γραψιματος κατα πολυ σε σχεση με τα κουμπια και επιλογες απο το τηλεκοντρολ.Εχει ελληνικα και η μπαταρια του κραταει παααρα πολυ!!! Και τα πληκτρα στρατιωτες αθορυβοι στις εντολες που θα τους δωσεις.
Μετά από 3 χρόνια χρήσης και από τα παιδιά, η λέξει "αξιόπιστο" είναι αυτό που του αρμόζει.
Σίγουρα η διάρκεια μπαταρίας του, είναι μικρή σε σχέση με αντίστοιχα άλλης μάρκας, άλλα με επαναφορτιζόμενες, καθάρισα.
Η πληκτρολόγηση είναι καλή, άλλα έχει κάπως ποιο ελαφρύ πάτημα και κάνει δύσκολο την τυφλή πληκτρολόγηση για το σκοτάδι. Στην ψηλάφηση για να βρεις τα πλήκτρα πατιούνται εύκολα.
Όλα τα παραπάνω, σε χρήση καναπέ, πι σι σε τηλεόραση.
Ωραίο πληκτρολόγιο, εύκολο με ωραία αποθήκευση του πομποδέκτη USB, πλήκτρο on/off και σχετικά καλή εμβέλεια.
Το τρομερό αρνητικό του είναι πως ΔΕΝ έχει φωτισμό στα πλήκτρα, κάτι που το κάνει δύσκολο στη χρήση για media center (παρακολουθείς ταινία στο σκοτάδι και γυρνώντας το μάτι στο πληκτρολόγιο, δε βλέπεις τίποτα )
Καλό. Μετά από αρκετό καιρό χρήσης αυτά που μου αρέσουν είναι ότι είναι ελαφρύ, κρατάνε αρκετά οι μπαταρίες,καλή αίσθηση και πολυ χρήσιμο το έξτρα κουμπί για το «δεξί κλικ του ποντικιού». Δεν μου αρέσει ότι το @ για να το γράψεις πρέπει να αλλάξεις την γλώσσα στα Ελληνικά. Είναι λίγο σπαστικό
Ενώ το design του και το μικρό μέγεθος είναι πολύ θετικά, σε καθημερινή χρήση με απογοήτευσε. Το touchpad είναι κάκιστο. Υπάρχει συχνά lag σε όλο το πληκτρολόγιο. Τα πλήκτρα μέτριας ποιότητας και αίσθησης. Φτωχό software δεν προσφέρει παραμετροποίηση. Ενα κακό προϊόν της Microsoft.
Το ήθελα για την τηλεόραση μου. Γενικά το πληκτρολόγιο είναι οκ μικρο και με ωραια κατασκευή απλά δεν λειτουργεί ως ποντίκι στην εφαρμογή του Netflix ή στην εφαρμογή του YouTube
Λειτουργεί μόνο στην περιήγηση του Ίντερνετ
Δεν είναι σίγουρα για να το χρησιμοποιήσεις σε λαπτοπ που θες να γραφεις συχνά αλλά για αυτό που το ήθελα είναι καλό
Θα έλεγα ότι είναι καλό άλλα δίνει μία αίσθηση κάπως φθηνού προϊόν και δεν έχει άλλη επιλογή με touchpad στην microsoft
το μονο αρνητικο ειναι οτι θα ηθελα να εχει numpad. πολυ καλες διαστασεις και αποστασεις κουμπιων για οσουν δουλευουν τυφλο συστημα.
Τα ευκολότερα 5 αστέρια στο store. Το έχω από τον χειμώνα του 14', πλέον 6 χρόνια.
Χρήση είναι αλήθεια όχι εξαιρετικά πολύ ούτε καθημερινή, όχι πλέον τουλάχιστον. Αγοράστηκε κυρίως ως multimedia για καναπέ και δευτερευόντως για αθόρυβο πληκτρολόγιo. Τόσο στον πρώτο τομέα όσο και στον δεύτερο με έχει βγάλει άσπροπρόσωπο.
Έχει ταξιδέψει αρκετές φορές με ΚΤΕΛ και αεροπλάνο, έχει πέσει από τους 30 πόντους άπειρες φορές, και αρκετές από μισό μέτρο. Ούτε μισή δυσλειτουργία. Μπαταρίες έχω αλλάξει 4 φορές εάν δεν κάνω τρομερό λάθος.
Τότε το αγόρασα 40+, και αν αύριο μου χαλάσει, που δεν πρόκειται γιατί είναι ΣΚΥΛΙ, θα αγοραστεί αντικαταστάτης INSTA, χωρίς σκέψη και αναζήτηση καλύτερου.
Τελευταίο, η χρήση του σαν joypad, κρατημένο στα χέρια, και με τους 2 αντίχειρες αριστερό κλικ -ειναι πάνω αριστερά- και touchpad, ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ για καναπέ.
Γενικά κάνει αυτό που πρέπει και τίμιο για τα λεφτά του. Εχει και διάφορα μείον που σπάνε τα νεύρα. Υπόψη ότι το έχω χρησιμοποιήσει κυρίως σε Linux, μέχρι τώρα σχετικά απροβλημάτιστα.
Θετικά:
- Καλή αίσθηση στα πλήκτρα, τα οποία είναι αρκετά σταθερά
- Compact form factor - για όσους θέλουν να έχουν χώρο στο γραφείο
- Εχει όλα τα βασικά που χρειάζεται, αρκετά καλή συμβατότητα με Linux (αναγνωρίζονται όλα τα hardware keys)
- Γενικά στιβαρή κατασκευή για το αρκετά μικρό βάρος του. Δεν το νιώθεις ψεύτικο.
- Εχει κάποιους αυτοματισμούς που εξυπηρετούν. Π.χ. το touchpad έχει αυτόματη αναγνώριση του pinch to zoom (στέλνει αυτόματα σήμα Ctrl-Scroll, οπότε λειτουργεί και στο Linux με αντίστοιχο τρόπο, πράγμα που δε συμβαίνει π.χ. στο touchpad του dell μου (ή σε κανένα άλλο touchpad που έχω χρησιμοποιήσει με Linux). Βολεύει γιατί δε χρειάζεται ειδικούς drivers για να κάνει τα βασικά (αν και δείτε και στα μείον πάνω σε αυτό).
- Διακριτικά αφής στα πλήκτρα F και J για να μη χρειάζεται να κοιτάτε κάτω εάν ξέρετε τυφλό.
Αρνητικά:
- Το touchpad έχει κάπως μέτρια αίσθηση και κολλάνε τα δάχτυλα καμία φορά. Πάντως τη δουλειά του την κάνει, έχω χρησιμοποιήσει και χειρότερα.
- Δεν υπάρχει προφανής τρόπος να απενεργοποιήσεις το touch-to-click ή το touchpad γενικότερα, οπότε πολλές φορές θα καταλήξετε να κάνετε κλικ κατά λάθος επειδή τα δάχτυλά σας άγγιξαν το touchpad (νομίζω μπορείς να το κάνεις αυτό από τα Windows και μόνο software-ικα, και πρέπει να κατεβάσεις ένα mouse-and-keyboard centre ή κάτι τέτοιο).
- Τα F-keys δεν είναι ομαδοποιημένα, (τουλάχιστον είναι σε σταθερή αντιστοιχία πάνω από τους αριθμούς). Η default ρύθμιση είναι να λειτουργούν ως media keys, το οποίο το θεωρώ απαράδεκτο (η MS δεν είναι η μόνη που το κάνει όμως)
- Δεν έχει ποδαράκια στήριξης, οπότε αν έχετε συνηθίσει να δουλεύετε σε πληκτρολόγια με κλίση, πρέπει να το στηρίξετε πάνω σε κάτι (έβαλα ένα βιβλίο)
- Τα φυσικά κουμπιά που έχει πάνω από το touchpad θα μπορούσαν να έχουν πιο χρήσιμες λειτουργίες. Ανάθεμα και αν έχω καταλάβει γιατί έχει αυτό το κουμπί πάνω αριστερά που κάνει μόνο κλικ εκεί που είναι ο κέρσορας, ή τι νόημα έχει το κουμπί με τα ακουστικά απάνω.
- Κάποιες μικροαστοχίες στο design. Για παράδειγμα, δεν έχει νόημα να έχεις στριμωγμένα τα κουμπιά για να μειώσεις το αποτύπωμα στο γραφείο αλλά να αφήνεις κενό χώρο πάνω από το αριστερό και το δεξί βέλος, όπου θα μπορούσες να είχες βάλει χρήσιμα πλήκτρα όπως PageUp, PageDown, κ.λπ..
- Εχει αρκετές κρυφές λειτουργίες που δε φαίνονται πουθενά και τις ανακάλυψα on-line, συνήθως από άλλα μοντέλα. Αυτές δεν περιγράφονται πουθενά, ούτε στο manual.
Κρυφές λειτουργίες (θα ενημερώσω τη λίστα έτσι και ανακαλύψω και άλλες):
- Για να κάνετε τα F-keys να λειτουργούν μόνιμα έτσι και όχι ως media keys πατήστε Fn+CapsLock. Δυστυχώς, εάν το κλείσετε από το κουμπί του power θα χρειαστεί να το ξαναενεργοποιήσετε αυτό.
- Εκτός από το F11, F12 για τα PageUp, PageDown (που δεν είναι καθόλου βολικά) μπορείτε να κάνετε Home, End, PageUp, PageDown πατώντας το Fn και χρησιμοποιώντας τα βελάκια. Γιατί δε βάλανε ένα διακριτικό για να φαίνεται αυτό είναι λίγο μυστήριο.
Είναι καλό πληκτρολόγιο αν θέλεις να ελέγχεις τον υπολογιστή σου από απόσταση, για παράδειγμα όταν βλέπεις ταινίες ή έχεις τηλεδιασκέψεις. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ότι το trackpad δεν έχει Microsoft Precision Drivers οπότε δεν υποστηρίζει gestures, μόνο scroling. Είναι παλιό μοντέλο, αρχικά σχεδιασμένο για Windows 8. Μην το πάρετε αν χρησειμοποιείτε πολύ τα Function keys ή πλήκτρα όπως Page Up/Down, Home, End. Είναι για πολύ βασικές λειτουργίες, αλλά είναι καλό σε αυτό για το οποίο έχει σχεδιαστεί.
Ωραίο, ντιζαϊνάτο, αρκετά βολικό στην χρήση εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να πω ότι πολλές φορές όταν το χρησιμοποιώ για πολύ ώρα με πονάει ο τένοντας στο χέρι μου.
Πρέπει να έχω πάρει ελαττωματικό, δεν εξηγείται. Απο τον καναπε μέχρι το mini PC δίπλα στην τηλεόραση απόσταση περίπου 2.5 με 3 μέτρα το πολύ, και δεν πιάνει. Πρέπει να κάνω ακροβατικά δοκιμάζοντας διαφορες γωνίες και κρατώντας το στον αέρα για να πιάσει. Εντωμεταξύ εχω το usb "στικάκι" στο front panel.
Ένα πολύ καλό πληκτρολόγιο, με καλή αίσθηση, καλή ποιότητα κατασκευής και πιθανότητα μεγάλη διάρκεια ζωής. Ωστόσο το 5ο αστέρι αφαιρέθηκε από την βαθμολογία του λόγω σύγκρισής του με το Logitech K400, το οποίο είναι ανώτερο, τόσο σε αίσθηση όσο και σε συμβατότητα με non-Windows μηχανήματα όπως Raspberry Pi. Στην τιμή των ~ 30Ευρώ όμως το MS πληκτρολόγιο είναι καλύτερο value for money.
το χρησιμοποιω ενα χρόνο τωρα και ειμαι ευχαριστημένος 100%!!γρηγορη κ ευκολη συνδεσιμότητα,ωραια κ ανθεκτικη κατασκευη,πολυ καλη αποκριση το mouse pad!μια παρα πολυ καλη και τιμια αγορα
Ποιοτικό πληκτρολόγιο για εξ αποστάσεως χρήση. Συνδέεται αστρσπιαία με την τηλεόραση και λειτουργέι απροβλημάτιστα. Είναι ιδανικό για αυτή τη χρήση. Δεν θα το χρησιμοποιούσα για desktop χρήση ή για παιχνίδια.
δεν εχει βασικα πληκτρα End, Insert, Home κτλ και χρειάζεται λογισμικό για reassign
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/how-to-assign-home-end-and-insert-button-in-all-in/eff08cbc-b7da-46fc-97ec-3fe23a8ceb94?auth=1 (το οποιο δεν παιζει σε linux/mac)
καπακι μπαταριας βγαινει πανευκολα, εβαλα αυτοκολλητο αλλα ξεκολλησε και το εχασα
κλασσικη γλυκιά αίσθηση πληκτρολογησης, δεν την αλλαζω την Microsoft σε αυτο
πολυ καλη αισθηση στο touch
αν δεν σας ενοχλουν τα παραπανω ειναι νο.1 επιλογη για value/money
Πολύ καλό πληκτρολόγιο , συνδέθηκε αμέσως χωρίς κανένα πρόβλημα , το μέγεθος του είναι πολύ καλό για το σαλόνι που το χρησιμοποιώ εγώ. Πολύ εύχρηστο το touchpad. Δεν χρειάζεσαι ποντίκι.
αρκετά καλό και εργονομικό , δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ απλά έχασα το transçeiver και τώρα μάλλον πάει άχρηστο . Αμα ξέρει κανένας πως και που μπορώ να βρω θα ήταν καλά! διάβασα κάπου οτι υπάρχουν universal transceivers αλλα δεν έχω βρει κατι . οπότε προσοχή μη το χάσετε#
Πραγματικά μια πολύ καλή επένδυση για κάποιον που θέλει δύο σε ένα!
Το μοναδικό που μου λείπει για να το χαρακτηρίσω άριστο είναι μια τυπική ένδειξη για το αν το κουμπί "caps" είναι ενεργοποιημένο ή οχι.
Πάρα πολύ καλό, το πήρα για το σαλόνι που έχουμε ένα HTPC στην τηλεόραση.
Το μόνο αρνητικό όπως αναφέρθηκε, είναι οι λειτουργίες Fn που είναι στα κουμπιά F και δεν μπορείς να το αλλάξεις να μπει πχ να δουλεύουν τα πλήκτρα F και να πρέπει να πατάς Fn για τις εξτρά λειτουργίες.
(Ψιλομπελάς γιατί από συνήθεια πάτησα ας πούμε alt+F4 να κλείσω ένα παράθυρο και μπαίνει ο υπολογιστής σε sleep).
Μικρό, ελαφρύ και άνετο πάντως, όταν δεν είναι σε χρήση χωράει εύκολα σε ένα συρτάρι στο έπιπλο της tv.
Μέγα θετικό το ότι έχει κουμπί για mouse click πάνω αριστερά, οπότε είναι βολικό αν το κρατάτε στον αέρα με τα 2 χέρια να δουλεύεται το trackpad με τον δεξί αντίχειρα και να κάνετε κλικ με τον αντίχειρα του αριστερού χεριού σαν joypad.
Μια από τις καλύτερες επιλογές σε ασύρματο πληκτρολόγιο. Γιατί; Γιατί πολύ απλά είναι αυτό που φέρει ο τίτλος του, all in one.
Θετικά:
- Συντομεύσεις πληκτρολογίου: FW, BW, PLAY/PAUSE, sleep, search, options, browser
- Το touchpad είναι μια πολύ καλή λύση αν το χρησιμοποιείτε π.χ. στο σαλόνι, κρεβάτι κτλ.
- Το numpad δεν μου λείπει εμένα προσωπικά.
- Δεν βρομίζει με τίποτα διότι τα πλήκτρα δεν βγαίνουν εύκολα.
- Η αυτονομία βγάζει εύκολα 4 μήνες, αν βέβαια στις ώρες που δεν λειτουργεί ο Η/Υ, κλείνετε και τον διακόπτη του keyboard.
Αρνητικά:
-Οι λειτουργίες των συντομεύσεων βρίσκονται στα πλήκτρα F (F1-F2). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάποιες συντομεύσεις των windows που χρησιμοποιούν τα πλήκτρα F να δουλεύουν μόνο πατώντας έξτρα το κουμπί Fn (πχ alt+Fn+F4 κτλ.) Δυστυχώς μέχρι και σήμερα στο MS Keyboard & Mouse Center δεν υποστηρίζεται μεγάλη παραμετροποίηση παρά μόνο στο sleep button.
Update 18/02/2018
Πολυ βολικο. Το χρησιμοποιω για χρηση υπολογιστή στο σαλονι. Youtube και αλλα παρομοια. Βολευει πολυ το ποντίκι. Εχει πολλα κουμπια που λειτουργουν αμεσως στον υπολογιστη. Μπαταρια τη βαζεις και ξεχνας να την αλλαξεις.
το πληκτρολογιο ειναι οτι πρεπει μικρο για απλη χρηση ειναι μπομπα!
λιγο τσιμπημενο στην τιμη
Και δεν είναι τόσο καλή κατασκευή
(Τρίζει) κτλπ
Το πείρα χτες και είδη μπορώ να πω πως είναι πολύ ψιλό και κουράζει τους καρπούς των χεριών.
Πάααααρα πολύ βαρύ, δεν ξέρω αν έχω ξαναδεί τόσο βαρύ πληκτρολόγιο ποτέ μου, κυριολεκτικά σκοτώνεις με αυτό.
Ωραίο και μεγάλο touchpad και γενικός πολύ καλή κατασκευή του πληκτρολογίου.
Στα 35.90€ νομίζω είναι μια μέτρια επιλογή, δεν έχω βρει όμως κάτι καλύτερο.
μετα απο 1 μηνα χρησης καθημερινης επι μιση ωρας, προς το παρων λεγω Αψογο = παναλαφρο- λειτουργικοτατο- αμεσα ανταποκρισιμο - υψηλη τιμη, αλλα οτι πληρωνεις παιρνεις - συνισταται και για smart tv,δοκιμασμενο - θα επανελθω , αν υπαρξουν νεοτερα και αντοχη σε χρονο.
σχεδον 4 μηνες χρησης καθημερινως επι μια ωρα, λεγω = λειτουργικοτατο μεν, αλλα δεν βλεπω εγω 1) να υπαρχουν ρυθμισεις για το touchpad / ποντικι, σε τετοιο -δυστυχως- σημειο, να αποφασισω να το χρησιμοποιω μονον ως πληκτρολογιο , και να βαλω εχτρα ασυρματο ποντικι, που σημαινει = δεν βολευει/συμφερει. 2) δεν βρισκω να υπαρχουν ρυθμισεις για τα multimedia πληκτρα του = αγνωστο αν/και πως μπορουν να χρησιμοποιηθουν ολες του οι δυνατοτητες ( ολα τα ανωτερω για tv/smart tv). γενικο συμπερασμα = τοσα χρηματα για μονον ασυρματο πληκτρολογιο ?
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Όταν πατάς control η shift για να επιλέξεις πολλαπλά αρχεία δεν ανταπικρίνεται με την πρώτη φορά η εντολή και είναι αδύνατο να δουλέψεις.
Δοκίμασα όλες τις θύρες usb, drivers, αλλαγή μπαταριών και τοποθέτηση πληκτρολογίου δίπλα στον δέκτη αλλά το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό.
Το πληκτρολόγιο μπαίνει αυτόματα σε αδράνεια μετά από 5-10 δευτερόλεπτα που δεν πατάς κάτι και ενώ θα το αφυπνίσει αμέσως οποιοδήποτε πάτημα πλήκτρου δεν ανταποκρίνεται αμέσως στο παρατεταμένο πάτημα καθώς θέλει πριν να έχεις πατήσει ένα πλήκτρο για αφύπνιση. Έτσι δεν μπορείς ποτέ να χρησιμοποιήσεις το control η shift κατά την επιλογή πολλαπλών αρχείων χωρίς να θυμηθείς να το πατήσεις μια φορά πρώτα και μετά μια δεύτερη παρατεταμένα. Ακούγεται κάτι ασήμαντο αλλά στην πράξη καθιστά το πληκτρολόγιο άχρηστο καθώς χάνεις το workflow.
Επίσης έχει άβολη, μη ρυθμιζόμενη κλίση και δεν είναι αθόρυβο.
Πολύ όμορφο πληκτρολόγιο. Ελαφρύ. Το μέγεθος του trackpad είναι ιδανικό.
Τα πλήκτρα δεν κάνουν πολύ θόρυβο.
Τα κουμπιά για την ένταση και τα function keys που διαθέτη κάνουν ακόμα πιο εύχρηστο τον χερισμό του υπολογιστή.
το πηρα πριν χρονια σαν 2ο ωστε να συνδυαζει μικρο βαρος, να ειναι ασυρματο, να εχει trackpad και το σημαντικοτερο ηταν οτι θελει 2 απλες μπαταριες ΑΑΑ. πηρα και ενα φορτιστη μαζι με 4 επαναφορτιζομενες (εχουν ανανεωθει απο την πρωτη φορα βεβαια) και αλλαζω το ζευγος με τις φορτισμενες οποτε τελειωνουν. εχει βγει πολυ καλο τοσα χρονια. εαν ποτε μπει σε καμια προσφορα τυπου 70% κατω θα παρω 2-3 ακομα να υπαρχουν
Είναι τέλειο για χρήση σε media player pc που δεν χρειάζεται το ποντίκι ιδιαίτερα.
Παρόλα αυτά το TouchPad είναι βολικό.
To χρησιμοποιώ πολύ καιρό και το προτείνω!!!
Πολυ καλο προϊον,αξιοπιστο και φοβερο στην δουλεια που πρρπει να κανει!!!Καλης ποιοτητας τα πλαστικα του και ανθεκτικο πολυ!!!Το αγορασα για την smart tv μου και εκτος οτι ειναι ομορφο σου μειωνει τον χρονο γραψιματος κατα πολυ σε σχεση με τα κουμπια και επιλογες απο το τηλεκοντρολ.Εχει ελληνικα και η μπαταρια του κραταει παααρα πολυ!!! Και τα πληκτρα στρατιωτες αθορυβοι στις εντολες που θα τους δωσεις.
247 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚαλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους.
Έχει κάνει κανείς σας χρήση του πληκτρολογίου σε τηλεόραση; (samsung συγκεκριμένα)
Ναι εγώ το πήρα αποκλειστικά για Samsung Smart tv
Το All-in-One Media Keyboard είναι η ιδανική συσκευή για το σαλόνι ή το γραφείο σας στο σπίτι. Διαθέτει πληκτρολόγιο πλήρους μεγέθους και ενσωματωμένο trackpad πολλών σημείων επαφής – πληκτρολογήστε, σαρώστε, σύρετε, μεγεθύνετε και κάντε κλικ με ευκολία. Είναι εξοπλισμένο με πλήκτρα συντόμευσης πολυμέσων με δυνατότητα προσαρμογής για άνετη χρήση του Web, της αγαπημένης σας μουσικής, των φωτογραφιών και των ταινιών σας. Επιπλέον, το πληκτρολόγιο έχει ανθεκτική σχεδίαση, για να μην αγωνιάτε για τυχόν χτυπήματα, πτώσεις ή πιτσιλίσματα που μπορούν να συμβούν.
Το All-in-One Media Keyboard έχει όλα όσα χρειάζεστε για άνετη πληκτρολόγηση και ξεκούραστη πλοήγηση.
Το ενσωματωμένο trackpad πολλών σημείων επαφής επιτρέπει εύκολη πλοήγηση με υποστήριξη κινήσεων για βελτίωση της εμπειρίας των Windows. Πατήστε, σαρώστε, σύρετε, μεγεθύνετε και κάντε κλικ με ευκολία.
Σχεδιασμός που που μπορεί να αντέξει σε τυχαία πίεση ή πτώση. Με αντοχή στα υγρά από τυχαίο πιτσίλισμα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Όταν πατάς control η shift για να επιλέξεις πολλαπλά αρχεία δεν ανταπικρίνεται με την πρώτη φορά η εντολή και είναι αδύνατο να δουλέψεις.
Δοκίμασα όλες τις θύρες usb, drivers, αλλαγή μπαταριών και τοποθέτηση πληκτρολογίου δίπλα στον δέκτη αλλά το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό.
Το πληκτρολόγιο μπαίνει αυτόματα σε αδράνεια μετά από 5-10 δευτερόλεπτα που δεν πατάς κάτι και ενώ θα το αφυπνίσει αμέσως οποιοδήποτε πάτημα πλήκτρου δεν ανταποκρίνεται αμέσως στο παρατεταμένο πάτημα καθώς θέλει πριν να έχεις πατήσει ένα πλήκτρο για αφύπνιση. Έτσι δεν μπορείς ποτέ να χρησιμοποιήσεις το control η shift κατά την επιλογή πολλαπλών αρχείων χωρίς να θυμηθείς να το πατήσεις μια φορά πρώτα και μετά μια δεύτερη παρατεταμένα. Ακούγεται κάτι ασήμαντο αλλά στην πράξη καθιστά το πληκτρολόγιο άχρηστο καθώς χάνεις το workflow.
Επίσης έχει άβολη, μη ρυθμιζόμενη κλίση και δεν είναι αθόρυβο.
Πολύ όμορφο πληκτρολόγιο. Ελαφρύ. Το μέγεθος του trackpad είναι ιδανικό.
Τα πλήκτρα δεν κάνουν πολύ θόρυβο.
Τα κουμπιά για την ένταση και τα function keys που διαθέτη κάνουν ακόμα πιο εύχρηστο τον χερισμό του υπολογιστή.
το πηρα πριν χρονια σαν 2ο ωστε να συνδυαζει μικρο βαρος, να ειναι ασυρματο, να εχει trackpad και το σημαντικοτερο ηταν οτι θελει 2 απλες μπαταριες ΑΑΑ. πηρα και ενα φορτιστη μαζι με 4 επαναφορτιζομενες (εχουν ανανεωθει απο την πρωτη φορα βεβαια) και αλλαζω το ζευγος με τις φορτισμενες οποτε τελειωνουν. εχει βγει πολυ καλο τοσα χρονια. εαν ποτε μπει σε καμια προσφορα τυπου 70% κατω θα παρω 2-3 ακομα να υπαρχουν
Είναι τέλειο για χρήση σε media player pc που δεν χρειάζεται το ποντίκι ιδιαίτερα.
Παρόλα αυτά το TouchPad είναι βολικό.
To χρησιμοποιώ πολύ καιρό και το προτείνω!!!
Πολυ καλο προϊον,αξιοπιστο και φοβερο στην δουλεια που πρρπει να κανει!!!Καλης ποιοτητας τα πλαστικα του και ανθεκτικο πολυ!!!Το αγορασα για την smart tv μου και εκτος οτι ειναι ομορφο σου μειωνει τον χρονο γραψιματος κατα πολυ σε σχεση με τα κουμπια και επιλογες απο το τηλεκοντρολ.Εχει ελληνικα και η μπαταρια του κραταει παααρα πολυ!!! Και τα πληκτρα στρατιωτες αθορυβοι στις εντολες που θα τους δωσεις.
Μετά από 3 χρόνια χρήσης και από τα παιδιά, η λέξει "αξιόπιστο" είναι αυτό που του αρμόζει.
Σίγουρα η διάρκεια μπαταρίας του, είναι μικρή σε σχέση με αντίστοιχα άλλης μάρκας, άλλα με επαναφορτιζόμενες, καθάρισα.
Η πληκτρολόγηση είναι καλή, άλλα έχει κάπως ποιο ελαφρύ πάτημα και κάνει δύσκολο την τυφλή πληκτρολόγηση για το σκοτάδι. Στην ψηλάφηση για να βρεις τα πλήκτρα πατιούνται εύκολα.
Όλα τα παραπάνω, σε χρήση καναπέ, πι σι σε τηλεόραση.
Ωραίο πληκτρολόγιο, εύκολο με ωραία αποθήκευση του πομποδέκτη USB, πλήκτρο on/off και σχετικά καλή εμβέλεια.
Το τρομερό αρνητικό του είναι πως ΔΕΝ έχει φωτισμό στα πλήκτρα, κάτι που το κάνει δύσκολο στη χρήση για media center (παρακολουθείς ταινία στο σκοτάδι και γυρνώντας το μάτι στο πληκτρολόγιο, δε βλέπεις τίποτα )
Καλό. Μετά από αρκετό καιρό χρήσης αυτά που μου αρέσουν είναι ότι είναι ελαφρύ, κρατάνε αρκετά οι μπαταρίες,καλή αίσθηση και πολυ χρήσιμο το έξτρα κουμπί για το «δεξί κλικ του ποντικιού». Δεν μου αρέσει ότι το @ για να το γράψεις πρέπει να αλλάξεις την γλώσσα στα Ελληνικά. Είναι λίγο σπαστικό
Ενώ το design του και το μικρό μέγεθος είναι πολύ θετικά, σε καθημερινή χρήση με απογοήτευσε. Το touchpad είναι κάκιστο. Υπάρχει συχνά lag σε όλο το πληκτρολόγιο. Τα πλήκτρα μέτριας ποιότητας και αίσθησης. Φτωχό software δεν προσφέρει παραμετροποίηση. Ενα κακό προϊόν της Microsoft.
Το ήθελα για την τηλεόραση μου. Γενικά το πληκτρολόγιο είναι οκ μικρο και με ωραια κατασκευή απλά δεν λειτουργεί ως ποντίκι στην εφαρμογή του Netflix ή στην εφαρμογή του YouTube
Λειτουργεί μόνο στην περιήγηση του Ίντερνετ
Δεν είναι σίγουρα για να το χρησιμοποιήσεις σε λαπτοπ που θες να γραφεις συχνά αλλά για αυτό που το ήθελα είναι καλό
Θα έλεγα ότι είναι καλό άλλα δίνει μία αίσθηση κάπως φθηνού προϊόν και δεν έχει άλλη επιλογή με touchpad στην microsoft
το μονο αρνητικο ειναι οτι θα ηθελα να εχει numpad. πολυ καλες διαστασεις και αποστασεις κουμπιων για οσουν δουλευουν τυφλο συστημα.
Τα ευκολότερα 5 αστέρια στο store. Το έχω από τον χειμώνα του 14', πλέον 6 χρόνια.
Χρήση είναι αλήθεια όχι εξαιρετικά πολύ ούτε καθημερινή, όχι πλέον τουλάχιστον. Αγοράστηκε κυρίως ως multimedia για καναπέ και δευτερευόντως για αθόρυβο πληκτρολόγιo. Τόσο στον πρώτο τομέα όσο και στον δεύτερο με έχει βγάλει άσπροπρόσωπο.
Έχει ταξιδέψει αρκετές φορές με ΚΤΕΛ και αεροπλάνο, έχει πέσει από τους 30 πόντους άπειρες φορές, και αρκετές από μισό μέτρο. Ούτε μισή δυσλειτουργία. Μπαταρίες έχω αλλάξει 4 φορές εάν δεν κάνω τρομερό λάθος.
Τότε το αγόρασα 40+, και αν αύριο μου χαλάσει, που δεν πρόκειται γιατί είναι ΣΚΥΛΙ, θα αγοραστεί αντικαταστάτης INSTA, χωρίς σκέψη και αναζήτηση καλύτερου.
Τελευταίο, η χρήση του σαν joypad, κρατημένο στα χέρια, και με τους 2 αντίχειρες αριστερό κλικ -ειναι πάνω αριστερά- και touchpad, ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ για καναπέ.
Γενικά κάνει αυτό που πρέπει και τίμιο για τα λεφτά του. Εχει και διάφορα μείον που σπάνε τα νεύρα. Υπόψη ότι το έχω χρησιμοποιήσει κυρίως σε Linux, μέχρι τώρα σχετικά απροβλημάτιστα.
Θετικά:
- Καλή αίσθηση στα πλήκτρα, τα οποία είναι αρκετά σταθερά
- Compact form factor - για όσους θέλουν να έχουν χώρο στο γραφείο
- Εχει όλα τα βασικά που χρειάζεται, αρκετά καλή συμβατότητα με Linux (αναγνωρίζονται όλα τα hardware keys)
- Γενικά στιβαρή κατασκευή για το αρκετά μικρό βάρος του. Δεν το νιώθεις ψεύτικο.
- Εχει κάποιους αυτοματισμούς που εξυπηρετούν. Π.χ. το touchpad έχει αυτόματη αναγνώριση του pinch to zoom (στέλνει αυτόματα σήμα Ctrl-Scroll, οπότε λειτουργεί και στο Linux με αντίστοιχο τρόπο, πράγμα που δε συμβαίνει π.χ. στο touchpad του dell μου (ή σε κανένα άλλο touchpad που έχω χρησιμοποιήσει με Linux). Βολεύει γιατί δε χρειάζεται ειδικούς drivers για να κάνει τα βασικά (αν και δείτε και στα μείον πάνω σε αυτό).
- Διακριτικά αφής στα πλήκτρα F και J για να μη χρειάζεται να κοιτάτε κάτω εάν ξέρετε τυφλό.
Αρνητικά:
- Το touchpad έχει κάπως μέτρια αίσθηση και κολλάνε τα δάχτυλα καμία φορά. Πάντως τη δουλειά του την κάνει, έχω χρησιμοποιήσει και χειρότερα.
- Δεν υπάρχει προφανής τρόπος να απενεργοποιήσεις το touch-to-click ή το touchpad γενικότερα, οπότε πολλές φορές θα καταλήξετε να κάνετε κλικ κατά λάθος επειδή τα δάχτυλά σας άγγιξαν το touchpad (νομίζω μπορείς να το κάνεις αυτό από τα Windows και μόνο software-ικα, και πρέπει να κατεβάσεις ένα mouse-and-keyboard centre ή κάτι τέτοιο).
- Τα F-keys δεν είναι ομαδοποιημένα, (τουλάχιστον είναι σε σταθερή αντιστοιχία πάνω από τους αριθμούς). Η default ρύθμιση είναι να λειτουργούν ως media keys, το οποίο το θεωρώ απαράδεκτο (η MS δεν είναι η μόνη που το κάνει όμως)
- Δεν έχει ποδαράκια στήριξης, οπότε αν έχετε συνηθίσει να δουλεύετε σε πληκτρολόγια με κλίση, πρέπει να το στηρίξετε πάνω σε κάτι (έβαλα ένα βιβλίο)
- Τα φυσικά κουμπιά που έχει πάνω από το touchpad θα μπορούσαν να έχουν πιο χρήσιμες λειτουργίες. Ανάθεμα και αν έχω καταλάβει γιατί έχει αυτό το κουμπί πάνω αριστερά που κάνει μόνο κλικ εκεί που είναι ο κέρσορας, ή τι νόημα έχει το κουμπί με τα ακουστικά απάνω.
- Κάποιες μικροαστοχίες στο design. Για παράδειγμα, δεν έχει νόημα να έχεις στριμωγμένα τα κουμπιά για να μειώσεις το αποτύπωμα στο γραφείο αλλά να αφήνεις κενό χώρο πάνω από το αριστερό και το δεξί βέλος, όπου θα μπορούσες να είχες βάλει χρήσιμα πλήκτρα όπως PageUp, PageDown, κ.λπ..
- Εχει αρκετές κρυφές λειτουργίες που δε φαίνονται πουθενά και τις ανακάλυψα on-line, συνήθως από άλλα μοντέλα. Αυτές δεν περιγράφονται πουθενά, ούτε στο manual.
Κρυφές λειτουργίες (θα ενημερώσω τη λίστα έτσι και ανακαλύψω και άλλες):
- Για να κάνετε τα F-keys να λειτουργούν μόνιμα έτσι και όχι ως media keys πατήστε Fn+CapsLock. Δυστυχώς, εάν το κλείσετε από το κουμπί του power θα χρειαστεί να το ξαναενεργοποιήσετε αυτό.
- Εκτός από το F11, F12 για τα PageUp, PageDown (που δεν είναι καθόλου βολικά) μπορείτε να κάνετε Home, End, PageUp, PageDown πατώντας το Fn και χρησιμοποιώντας τα βελάκια. Γιατί δε βάλανε ένα διακριτικό για να φαίνεται αυτό είναι λίγο μυστήριο.
Είναι καλό πληκτρολόγιο αν θέλεις να ελέγχεις τον υπολογιστή σου από απόσταση, για παράδειγμα όταν βλέπεις ταινίες ή έχεις τηλεδιασκέψεις. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ότι το trackpad δεν έχει Microsoft Precision Drivers οπότε δεν υποστηρίζει gestures, μόνο scroling. Είναι παλιό μοντέλο, αρχικά σχεδιασμένο για Windows 8. Μην το πάρετε αν χρησειμοποιείτε πολύ τα Function keys ή πλήκτρα όπως Page Up/Down, Home, End. Είναι για πολύ βασικές λειτουργίες, αλλά είναι καλό σε αυτό για το οποίο έχει σχεδιαστεί.
Ωραίο, ντιζαϊνάτο, αρκετά βολικό στην χρήση εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να πω ότι πολλές φορές όταν το χρησιμοποιώ για πολύ ώρα με πονάει ο τένοντας στο χέρι μου.
Πρέπει να έχω πάρει ελαττωματικό, δεν εξηγείται. Απο τον καναπε μέχρι το mini PC δίπλα στην τηλεόραση απόσταση περίπου 2.5 με 3 μέτρα το πολύ, και δεν πιάνει. Πρέπει να κάνω ακροβατικά δοκιμάζοντας διαφορες γωνίες και κρατώντας το στον αέρα για να πιάσει. Εντωμεταξύ εχω το usb "στικάκι" στο front panel.
Ένα πολύ καλό πληκτρολόγιο, με καλή αίσθηση, καλή ποιότητα κατασκευής και πιθανότητα μεγάλη διάρκεια ζωής. Ωστόσο το 5ο αστέρι αφαιρέθηκε από την βαθμολογία του λόγω σύγκρισής του με το Logitech K400, το οποίο είναι ανώτερο, τόσο σε αίσθηση όσο και σε συμβατότητα με non-Windows μηχανήματα όπως Raspberry Pi. Στην τιμή των ~ 30Ευρώ όμως το MS πληκτρολόγιο είναι καλύτερο value for money.
το χρησιμοποιω ενα χρόνο τωρα και ειμαι ευχαριστημένος 100%!!γρηγορη κ ευκολη συνδεσιμότητα,ωραια κ ανθεκτικη κατασκευη,πολυ καλη αποκριση το mouse pad!μια παρα πολυ καλη και τιμια αγορα
Ποιοτικό πληκτρολόγιο για εξ αποστάσεως χρήση. Συνδέεται αστρσπιαία με την τηλεόραση και λειτουργέι απροβλημάτιστα. Είναι ιδανικό για αυτή τη χρήση. Δεν θα το χρησιμοποιούσα για desktop χρήση ή για παιχνίδια.
δεν εχει βασικα πληκτρα End, Insert, Home κτλ και χρειάζεται λογισμικό για reassign
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/how-to-assign-home-end-and-insert-button-in-all-in/eff08cbc-b7da-46fc-97ec-3fe23a8ceb94?auth=1 (το οποιο δεν παιζει σε linux/mac)
καπακι μπαταριας βγαινει πανευκολα, εβαλα αυτοκολλητο αλλα ξεκολλησε και το εχασα
κλασσικη γλυκιά αίσθηση πληκτρολογησης, δεν την αλλαζω την Microsoft σε αυτο
πολυ καλη αισθηση στο touch
αν δεν σας ενοχλουν τα παραπανω ειναι νο.1 επιλογη για value/money
Πολύ καλό πληκτρολόγιο , συνδέθηκε αμέσως χωρίς κανένα πρόβλημα , το μέγεθος του είναι πολύ καλό για το σαλόνι που το χρησιμοποιώ εγώ. Πολύ εύχρηστο το touchpad. Δεν χρειάζεσαι ποντίκι.
αρκετά καλό και εργονομικό , δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ απλά έχασα το transçeiver και τώρα μάλλον πάει άχρηστο . Αμα ξέρει κανένας πως και που μπορώ να βρω θα ήταν καλά! διάβασα κάπου οτι υπάρχουν universal transceivers αλλα δεν έχω βρει κατι . οπότε προσοχή μη το χάσετε#
Πραγματικά μια πολύ καλή επένδυση για κάποιον που θέλει δύο σε ένα!
Το μοναδικό που μου λείπει για να το χαρακτηρίσω άριστο είναι μια τυπική ένδειξη για το αν το κουμπί "caps" είναι ενεργοποιημένο ή οχι.
Πάρα πολύ καλό, το πήρα για το σαλόνι που έχουμε ένα HTPC στην τηλεόραση.
Το μόνο αρνητικό όπως αναφέρθηκε, είναι οι λειτουργίες Fn που είναι στα κουμπιά F και δεν μπορείς να το αλλάξεις να μπει πχ να δουλεύουν τα πλήκτρα F και να πρέπει να πατάς Fn για τις εξτρά λειτουργίες.
(Ψιλομπελάς γιατί από συνήθεια πάτησα ας πούμε alt+F4 να κλείσω ένα παράθυρο και μπαίνει ο υπολογιστής σε sleep).
Μικρό, ελαφρύ και άνετο πάντως, όταν δεν είναι σε χρήση χωράει εύκολα σε ένα συρτάρι στο έπιπλο της tv.
Μέγα θετικό το ότι έχει κουμπί για mouse click πάνω αριστερά, οπότε είναι βολικό αν το κρατάτε στον αέρα με τα 2 χέρια να δουλεύεται το trackpad με τον δεξί αντίχειρα και να κάνετε κλικ με τον αντίχειρα του αριστερού χεριού σαν joypad.
Μια από τις καλύτερες επιλογές σε ασύρματο πληκτρολόγιο. Γιατί; Γιατί πολύ απλά είναι αυτό που φέρει ο τίτλος του, all in one.
Θετικά:
- Συντομεύσεις πληκτρολογίου: FW, BW, PLAY/PAUSE, sleep, search, options, browser
- Το touchpad είναι μια πολύ καλή λύση αν το χρησιμοποιείτε π.χ. στο σαλόνι, κρεβάτι κτλ.
- Το numpad δεν μου λείπει εμένα προσωπικά.
- Δεν βρομίζει με τίποτα διότι τα πλήκτρα δεν βγαίνουν εύκολα.
- Η αυτονομία βγάζει εύκολα 4 μήνες, αν βέβαια στις ώρες που δεν λειτουργεί ο Η/Υ, κλείνετε και τον διακόπτη του keyboard.
Αρνητικά:
-Οι λειτουργίες των συντομεύσεων βρίσκονται στα πλήκτρα F (F1-F2). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάποιες συντομεύσεις των windows που χρησιμοποιούν τα πλήκτρα F να δουλεύουν μόνο πατώντας έξτρα το κουμπί Fn (πχ alt+Fn+F4 κτλ.) Δυστυχώς μέχρι και σήμερα στο MS Keyboard & Mouse Center δεν υποστηρίζεται μεγάλη παραμετροποίηση παρά μόνο στο sleep button.
Update 18/02/2018
Πολυ βολικο. Το χρησιμοποιω για χρηση υπολογιστή στο σαλονι. Youtube και αλλα παρομοια. Βολευει πολυ το ποντίκι. Εχει πολλα κουμπια που λειτουργουν αμεσως στον υπολογιστη. Μπαταρια τη βαζεις και ξεχνας να την αλλαξεις.
το πληκτρολογιο ειναι οτι πρεπει μικρο για απλη χρηση ειναι μπομπα!
λιγο τσιμπημενο στην τιμη
Και δεν είναι τόσο καλή κατασκευή
(Τρίζει) κτλπ
Το πείρα χτες και είδη μπορώ να πω πως είναι πολύ ψιλό και κουράζει τους καρπούς των χεριών.
Πάααααρα πολύ βαρύ, δεν ξέρω αν έχω ξαναδεί τόσο βαρύ πληκτρολόγιο ποτέ μου, κυριολεκτικά σκοτώνεις με αυτό.
Ωραίο και μεγάλο touchpad και γενικός πολύ καλή κατασκευή του πληκτρολογίου.
Στα 35.90€ νομίζω είναι μια μέτρια επιλογή, δεν έχω βρει όμως κάτι καλύτερο.
μετα απο 1 μηνα χρησης καθημερινης επι μιση ωρας, προς το παρων λεγω Αψογο = παναλαφρο- λειτουργικοτατο- αμεσα ανταποκρισιμο - υψηλη τιμη, αλλα οτι πληρωνεις παιρνεις - συνισταται και για smart tv,δοκιμασμενο - θα επανελθω , αν υπαρξουν νεοτερα και αντοχη σε χρονο.
σχεδον 4 μηνες χρησης καθημερινως επι μια ωρα, λεγω = λειτουργικοτατο μεν, αλλα δεν βλεπω εγω 1) να υπαρχουν ρυθμισεις για το touchpad / ποντικι, σε τετοιο -δυστυχως- σημειο, να αποφασισω να το χρησιμοποιω μονον ως πληκτρολογιο , και να βαλω εχτρα ασυρματο ποντικι, που σημαινει = δεν βολευει/συμφερει. 2) δεν βρισκω να υπαρχουν ρυθμισεις για τα multimedia πληκτρα του = αγνωστο αν/και πως μπορουν να χρησιμοποιηθουν ολες του οι δυνατοτητες ( ολα τα ανωτερω για tv/smart tv). γενικο συμπερασμα = τοσα χρηματα για μονον ασυρματο πληκτρολογιο ?
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Όταν πατάς control η shift για να επιλέξεις πολλαπλά αρχεία δεν ανταπικρίνεται με την πρώτη φορά η εντολή και είναι αδύνατο να δουλέψεις.
Δοκίμασα όλες τις θύρες usb, drivers, αλλαγή μπαταριών και τοποθέτηση πληκτρολογίου δίπλα στον δέκτη αλλά το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό.
Το πληκτρολόγιο μπαίνει αυτόματα σε αδράνεια μετά από 5-10 δευτερόλεπτα που δεν πατάς κάτι και ενώ θα το αφυπνίσει αμέσως οποιοδήποτε πάτημα πλήκτρου δεν ανταποκρίνεται αμέσως στο παρατεταμένο πάτημα καθώς θέλει πριν να έχεις πατήσει ένα πλήκτρο για αφύπνιση. Έτσι δεν μπορείς ποτέ να χρησιμοποιήσεις το control η shift κατά την επιλογή πολλαπλών αρχείων χωρίς να θυμηθείς να το πατήσεις μια φορά πρώτα και μετά μια δεύτερη παρατεταμένα. Ακούγεται κάτι ασήμαντο αλλά στην πράξη καθιστά το πληκτρολόγιο άχρηστο καθώς χάνεις το workflow.
Επίσης έχει άβολη, μη ρυθμιζόμενη κλίση και δεν είναι αθόρυβο.
Πολύ όμορφο πληκτρολόγιο. Ελαφρύ. Το μέγεθος του trackpad είναι ιδανικό.
Τα πλήκτρα δεν κάνουν πολύ θόρυβο.
Τα κουμπιά για την ένταση και τα function keys που διαθέτη κάνουν ακόμα πιο εύχρηστο τον χερισμό του υπολογιστή.
το πηρα πριν χρονια σαν 2ο ωστε να συνδυαζει μικρο βαρος, να ειναι ασυρματο, να εχει trackpad και το σημαντικοτερο ηταν οτι θελει 2 απλες μπαταριες ΑΑΑ. πηρα και ενα φορτιστη μαζι με 4 επαναφορτιζομενες (εχουν ανανεωθει απο την πρωτη φορα βεβαια) και αλλαζω το ζευγος με τις φορτισμενες οποτε τελειωνουν. εχει βγει πολυ καλο τοσα χρονια. εαν ποτε μπει σε καμια προσφορα τυπου 70% κατω θα παρω 2-3 ακομα να υπαρχουν
Είναι τέλειο για χρήση σε media player pc που δεν χρειάζεται το ποντίκι ιδιαίτερα.
Παρόλα αυτά το TouchPad είναι βολικό.
To χρησιμοποιώ πολύ καιρό και το προτείνω!!!
Πολυ καλο προϊον,αξιοπιστο και φοβερο στην δουλεια που πρρπει να κανει!!!Καλης ποιοτητας τα πλαστικα του και ανθεκτικο πολυ!!!Το αγορασα για την smart tv μου και εκτος οτι ειναι ομορφο σου μειωνει τον χρονο γραψιματος κατα πολυ σε σχεση με τα κουμπια και επιλογες απο το τηλεκοντρολ.Εχει ελληνικα και η μπαταρια του κραταει παααρα πολυ!!! Και τα πληκτρα στρατιωτες αθορυβοι στις εντολες που θα τους δωσεις.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!