Μηχανές Espresso

Singer Aroma Μηχανή Espresso 850W Πίεσης 20bar Aroma Red

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Παροχή Καφέ: Αλεσμένος
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1.5lt
  • Τύπος: Ημιαυτόματη
  • Διαστάσεις: 27 x 30.8 x 29.2 cm

Απόλαυσε espresso όπως στο καφέ, με αφρόγαλα και πλούσια κρέμα χάρη στο ρυθμιζόμενο ακροφύσιο ατμού!

Δες όλη την περιγραφή
  • Συμβατή με Κάψουλες Nespresso
  • Δες τα όλα

Εγχειρίδιο Χρήσης

120 00
Παράδοση Τρί, 30 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
8,00 € σε Skroutz Point ή 9,00 € σε διεύθυνση
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Παρ, 10 Ιουλ
7,50 € σε Skroutz Point ή 8,50 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με 3,00 € μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Δ&Θ Καττής
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Καφετιέρες στη σελίδα του Δ&Θ Καττής
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Με μια ματιά

    ✓ Λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα espresso για απόλυτη ευελιξία

    ✓ 3 θήκες φίλτρου για διπλή, μονή δόση και κάψουλα

    ✓ Ακροφύσιο με ρυθμιζόμενη παραγωγή ατμού για πλούσιο αφρόγαλα

    ✓ Αντλία πίεσης 20 bar για espresso με τέλεια κρέμα

    ✓ Αποσπώμενη θήκη κάψουλας για γρήγορο καθάρισμα

    ✓ Δοσομετρητής & εξάρτημα πίεσης καφέ για πλήρη έλεγχο γεύσης

        Ανακάλυψε τον espresso σου με μία κίνηση

        Με την λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα espresso, η SINGER ES-851R AROMA φέρνει την επαγγελματική εμπειρία καφέ στο σπίτι σου, δίνοντάς σου τον έλεγχο της γεύσης σε κάθε φλιτζάνι. Μικρές λεπτομέρειες, μεγάλος καφές.

        Λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα

        Η μηχανή σου προσφέρει 3 θήκες φίλτρου που υποστηρίζουν αλεσμένο καφέ ή κάψουλα espresso. Το βαθύ φίλτρο για διπλή δόση και το ρηχό φίλτρο για μονή δόση εξασφαλίζουν ότι κάθε σου καφές έχει την ιδανική ένταση και κρέμα. Η ελευθερία επιλογής ανάμεσα σε αλεσμένο ή κάψουλα κάνει την εμπειρία σου πλήρως προσαρμοσμένη.

        Ακροφύσιο με ρυθμιζόμενη παραγωγή ατμού

        Με το ακροφύσιο ατμού, μπορείς να δημιουργήσεις αφρόγαλα για cappuccino ή latte με πλούσια κρέμα. Η ρύθμιση της παραγωγής ατμού σου δίνει τον έλεγχο για να πετύχεις την ιδανική υφή, είτε για ένα καθημερινό φλιτζάνι είτε για καλλιτεχνικές δημιουργίες latte art στο σπίτι.

        Θήκη κάψουλας espresso

        Η θήκη είναι αποσπώμενη και εύκολη στον καθαρισμό, επιτρέποντάς σου να διατηρείς την καθαριότητα της μηχανής χωρίς κόπο. Μπορείς να εναλλάσσεις καθημερινά μεταξύ αλεσμένου καφέ και κάψουλας espresso χωρίς καμία ταλαιπωρία, διατηρώντας πάντα τη γεύση φρέσκου καφέ.

        Αντλία πίεσης 20 bar

        Η αντλία πίεσης 20 bar εγγυάται την τέλεια εκχύλιση του καφέ, ακόμα και για διπλή δόση. Μαζί με τον δοσομετρητή και το εξάρτημα πίεσης καφέ, μπορείς να προσαρμόζεις την ένταση και την κρέμα του espresso όπως ακριβώς τη θέλεις. Κάθε φλιτζάνι γίνεται μικρό έργο τέχνης.

        Εύκολη χρήση και συντήρηση

        Το αποσπώμενο δοχείο νερού 1,5 Lt και οι φωτεινές ενδείξεις λειτουργίας καθιστούν τη χρήση παιχνιδάκι. Η ασφάλεια από πίεση και υπερθέρμανση σε προστατεύει σε κάθε χρήση, ενώ η μηχανή καθαρίζεται γρήγορα για καθημερινή λειτουργία χωρίς κόπο.

        Σχεδιασμός και διαστάσεις

        Με compact διαστάσεις 30.8x27x29,2 cm και βάρος 2,7 κιλά, η μηχανή ταιριάζει σε κάθε κουζίνα. Ο συνδυασμός μαύρου και ανοξείδωτου δίνει κομψότητα και ανθεκτικότητα, ενώ το στιβαρό της design υπόσχεται ότι θα διαρκέσει για χρόνια, παραμένοντας εντυπωσιακή και πρακτική.

        Γιατί να την επιλέξεις;

        • Λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα espresso
        • 3 θήκες φίλτρου για μονή/διπλή δόση & κάψουλα
        • Ακροφύσιο με ρυθμιζόμενη παραγωγή ατμού για αφρόγαλα
        • Αντλία πίεσης 20 bar για τέλειο espresso
        • Αποσπώμενη θήκη κάψουλας για εύκολο καθάρισμα
        • Compact και κομψός σχεδιασμός για κάθε κουζίνα

        Οι χρήστες είπαν:

        Οι χρήστες βρήκαν τη SINGER ES-851R AROMA αξιόπιστη για καθημερινή χρήση, με εξαιρετικό καϊμάκι και γεύση στον espresso. Κάποιοι ανέφεραν ότι χρειάζεται λίγη περισσότερη ώρα για να ζεσταθεί το ακροφύσιο ατμού, ενώ άλλοι επαίνεσαν την εύκολη χρήση και την ποιότητα κατασκευής. Το αφρόγαλα είναι καλό, αν και κάποιοι σημείωσαν ότι θέλει λίγη υπομονή. Συνολικά θεωρείται value for money και κατάλληλη για γνώστες και αρχάριους.

        Κατασκευαστής

        Δες όλη την περιγραφή

        Χαρακτηριστικά

        Χαρακτηριστικά

        Οδηγοί Προϊόντος

        Εγχειρίδιο Χρήσης

        Τεχνικά Χαρακτηριστικά

        Τύπος
        Ημιαυτόματη
        Παροχή Καφέ
        Αλεσμένος
        Ισχύς
        850 W
        Πίεση
        20 bar
        Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
        1,5 lt
        Χρώμα
        Κόκκινο
        Retro
        Όχι
        Τύπος Boiler
        Single

        Δυνατότητες & Λειτουργίες

        Αφρογαλιέρα
        Όχι
        Συμβατή με
        Κάψουλες Nespresso
        Εντοιχιζόμενη
        Όχι
        Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
        Ναι
        Φίλτρο Νερού
        Όχι
        Αυτόματη Απενεργοποίηση
        Όχι
        Cup Warmer
        Όχι
        Ακροφύσιο Ατμού
        Ναι
        Ρύθμιση Θερμοκρασίας
        Όχι

        Smart Ιδιότητες

        Wi-Fi
        Όχι

        Σημαντική πληροφορία

        Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

        Δες όλα τα χαρακτηριστικά

        Αξιολογήσεις (47)

        Αξιολογήσεις

        1. 29
        2. 13
        3. 2
        4. 2
        5. 1
        Αξιολόγησε το προϊόν
        • Ποιότητα καφέ
        • Καϊμάκι
        • Καθαρισμός
        • Σχέση ποιότητας-τιμής
        • Εύκολη χρήση
        • Ποιότητα κατασκευής
        • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
        • Αφρόγαλα
        • Θορυβώδης

        Εικόνες αξιολογήσεων

        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων
        Εικόνες αξιολογήσεων

        Αξιολογήσεις χρηστών

        • neli_ralli90
          1
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          ξαναγύρισα στη σελίδα γιατί ψάχνω να δω εάν έχω εγγύηση. έχει περάσει ένας χρόνος ίσως και λιγότερο και το χερούλι που κουμπώνει στην εσπρεσιερα και όλη η διαδικασία απλά σταμάτησε να γίνεται και να πετάγεται και ο καφές όπως ναναι... συν του ότι ποτέ δεν έκανε σωστό αφρογαλα η συγκεκριμένη μηχανή..

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • triballeon

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          θέλει αρκετούς καφέδες για να καθαρίσει η γεύση της . ζεσταίνεται σχετικά αργά ,έχει αρκετό όγκο σαν συσκευή . ποιότητα κατασκευής φαίνεται καλή αλλά την έχω μόνο 4 μήνες ,μέχρι εδώ όλα καλά . κατά μέσω όρο κάνει 2 καφέδες την μέρα

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καϊμάκι
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Ismin_i
          2
          3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          δεν αγοράστηκε από Σκρουτζ. Εχω χρησιμοποιήσει άλλη της Izzy που έκανε τρομερό αφρογαλο και γενικά ήταν πολύ αποδοτικη- έκανε γύρω στα 100 γι αυτό είπα να δοκιμάσω τη singer-, η συγκεκριμένη δεν κάνει καν αφρογαλο αξιολογο, απλά το ζεσταίνει και το φουσκώνει με μπουρμπουληθρες. Ωστόσο κάνει καλό εσπρέσσο. Αργεί να ζεσταθεί και χρειάζεται να πατηθεί δύο φορές το κουμπί για την άντληση νερού, το ακροφύσιο αργεί να ζεσταθεί και κατά της διάρκεια της παρασκευης και καφέ και αφρογαλου σβήνει η λυχνία που δείχνει ότι είναι ετοιμο . Γενικά δεν θα την πρότεινα.

          • Ποιότητα καφέ
          • Καθαρισμός
          • Καϊμάκι
          • Μέτριας δυσκολίας χρήση
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Θορυβώδης
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • AkioUs
          4
          0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Την έχω λίγο καιρό τώρα με καθημερινή χρήση . Απλή για manual κομπλέ σχετικά , επειδή δοκίμασα και μια morris retro series που έκανε 20 - 25 ευρώ παραπάνω θα πω υστερεί αρκετα. H morris eixe πολύ καλύτερη ροή και καλύτερο καϊμάκι με τον ίδιο καφέ.

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • lefteris_klouvas

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          η καλύτερη μηχανη που μπορει να βρει κανεις για τα λςφτα της, με πιεση 20bar οπου βγαζοει παρα πολυ καλη κρεμα με ωραια γευση!!

          • Ποιότητα καφέ
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          • Μέτριας δυσκολίας χρήση
          • Καθαρισμός
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Andreas_Danaskos26
          4
          2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          προς το παρόν φαίνεται καλή την δουλειά της την κάνει μόνο αργεί η αντίσταση να θερμανθεί και πρέπει να περιμένεις θα δούμε πόσο θα αντεξει

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Καϊμάκι
          • Θορυβώδης
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Xristina_Luna
          4
          1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Εξαιρετική για καθημερινή χρήση και για αλεσμένο καφέ και για κάψουλα! Η παρασκευές γίνονται χειροκίνητα , δεν τρέχει αυτόματα η δοσολογία δηλαδή και να σταματάει μόνο του . Ένα μείον για εμένα γιατί στο ακροφύσιο δεν είναι αρκετά δυνατός ο ατμός και χρειάζεται δύο φορές να θερμανθεί ώστε να πετύχεις ένα κάπως αξιοπρεπές αφρογαλο , + θα μπορούσε να είναι λίγο πιο μακρύ ώστε να βολεύει καλύτερα στο φούσκωμα του γάλατος ! Παρόλα αυτά θα την πρότεινα σίγουρα για γνώστες και μη (αρκεί να διαβάσουν το εγχειρίδιο) !

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • kwnicullen
          2
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Είναι πολύ δύσκολο να κουμπώσεις και να ξεκουμπωσεις το φίλτρο, χρειάζεται παρα πολύ δύναμη. Δεν ξέρω αν είναι ελαττωματικό ή έτσι είναι όλες.

          • Ποιότητα καφέ
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Αφρόγαλα
          • Δύσκολη χρήση
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Θορυβώδης
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Athanasios_Gourgouris
          5
          2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Εδώ και καιρό την έχω δοκιμάσει με κάθε είδους κάψουλα!!
          Δεν χάνει σταγόνα...
          Στις πλαστικές αργεί λίγο παραπάνω αλλά κάνει δουλειά!
          Δεν την έχω δοκιμάσει με αλεσμένο καφέ αλλά πιστεύω πως κι εκεί δεν θα με απογοητεύσει!!!
          Και με τον ατμό για αφρόγαλα τα πάει περίφημα!!!
          Έχει μεγάλο δοχείο νερού και σε μερικούς μπορεί να τους φανεί ότι αργεί λίγο να ζεσταθεί...

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • A4Antonis
          5
          4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Α Ψ Ο Γ Η.
          Είμαι κάτοχος τριών ίδιων μηχανών. Μια στο εξοχικό και μία στο γραφείο. Πήρα και μία στον πατέρα μου για να μην παιδεύεται ο άνθρωπος και να πίνει αξιοπρεπέστατο esspresaki. Με καφέδες Lavazza και Ily που έχω δοκιμάσει, ακόμα και σε Americano, το καϊμάκι είναι να το ‘φας με το κουταλάκι’ και η γεύση ανόθευτη. Το ακροφυσιο δεν το έχω δοκιμάσει.

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • cgakis
          5
          2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Την αγόρασα τον Νοέμβριο του 2021 την δουλεύω μόνο με εμφιαλωμένο νερό μετά από 15 μήνες δουλεύει όπως την πρώτη μέρα που την έβγαλα από την συσκευασία
          Σήμερα 30 Μαίου 2025 συνεχίζει να μου φτιάχνει καφέδες όπως την πρώτη μέρα που την αγόρασα πίνω 4απλους εσπρέσσο και σε ένα 24ωρο θα πιω το λιγότερο 3 με 4 βάλτε και 3 2πλους που πίνει η γυναίκα μου σύνολο 10 καφέδες καθημερινά και απλά συνεχίζει
          παραγγείλα και δεύτερη μηχανή για την δουλειά ίσως ότι πιο vfm

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριος θόρυβος
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Demetrios WHOELSE

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
        • Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Πολύ καλή καφετιέρα με αρκετές δυνατότες!!!

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Επιβεβαιωμένη αγορά

          Για τα χρήματα της καλή.

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Η μηχανή φυσάει. Παίρνω τον λαβάτζα τον μπλε και μου τον βγάζει με ένα εκατοστό κρέμα!

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριος θόρυβος
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Πολύ καλή μηχανή. Πρακτική και εύχρηστη

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • 4
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

          Επιβεβαιωμένη αγορά

          Άψογη, αλλά λίγο θορυβώδης...

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Value for money !! Αξιόπιστη για καθημερινή χρήση.

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Επιβεβαιωμένη αγορά

          Ist ok, nur muß man die Menge bei jeder Tasse manuell stoppen.

          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • 5
          0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Τελειαααααααα!!!Υπέροχη πολύ καλή επιλογή

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Για να κάνει καλό αφρογαλα θέλει τουλάχιστον μισή ώρα ανοιχτή

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριος θόρυβος
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • 5
          1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Καλό καιμακι! Καλή κατασκευή για τα χρήματα της. Στα αρνητικά της το αφρογαλο είναι μέτριο.

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριος θόρυβος
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • 3
          0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

          Δεν κανει καθολου καλο αφρογαλα δεν εχει δυναμη ο ατμος!

          • Ποιότητα καφέ
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Καϊμάκι
          • Μέτριας δυσκολίας χρήση
          • Καθαρισμός
          • Μέτριος θόρυβος
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Αφρόγαλα
          Σου φάνηκε χρήσιμη;
        • Επιβεβαιωμένη αγορά

        • Επιβεβαιωμένη αγορά

        • Επιβεβαιωμένη αγορά

        • Επιβεβαιωμένη αγορά

          • Ποιότητα καφέ
          • Καθαρισμός
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
          • Καϊμάκι
          • Αφρόγαλα
          • Μέτριας δυσκολίας χρήση
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Μέτριος θόρυβος
        • Επιβεβαιωμένη αγορά

          • Ποιότητα καφέ
          • Εύκολη χρήση
          • Καθαρισμός
          • Ποιότητα κατασκευής
          • Αθόρυβη
          • Σχέση ποιότητας-τιμής
          • Καϊμάκι
        • Επιβεβαιωμένη αγορά

          Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

        • Επιβεβαιωμένη αγορά

        • ξαναγύρισα στη σελίδα γιατί ψάχνω να δω εάν έχω εγγύηση. έχει περάσει ένας χρόνος ίσως και λιγότερο και το χερούλι που κουμπώνει στην εσπρεσιερα και όλη η διαδικασία απλά σταμάτησε να γίνεται και να πετάγεται και ο καφές όπως ναναι... συν του ότι ποτέ δεν έκανε σωστό αφρογαλα η συγκεκριμένη μηχανή..

          1
        • θέλει αρκετούς καφέδες για να καθαρίσει η γεύση της . ζεσταίνεται σχετικά αργά ,έχει αρκετό όγκο σαν συσκευή . ποιότητα κατασκευής φαίνεται καλή αλλά την έχω μόνο 4 μήνες ,μέχρι εδώ όλα καλά . κατά μέσω όρο κάνει 2 καφέδες την μέρα

          0
        • δεν αγοράστηκε από Σκρουτζ. Εχω χρησιμοποιήσει άλλη της Izzy που έκανε τρομερό αφρογαλο και γενικά ήταν πολύ αποδοτικη- έκανε γύρω στα 100 γι αυτό είπα να δοκιμάσω τη singer-, η συγκεκριμένη δεν κάνει καν αφρογαλο αξιολογο, απλά το ζεσταίνει και το φουσκώνει με μπουρμπουληθρες. Ωστόσο κάνει καλό εσπρέσσο. Αργεί να ζεσταθεί και χρειάζεται να πατηθεί δύο φορές το κουμπί για την άντληση νερού, το ακροφύσιο αργεί να ζεσταθεί και κατά της διάρκεια της παρασκευης και καφέ και αφρογαλου σβήνει η λυχνία που δείχνει ότι είναι ετοιμο . Γενικά δεν θα την πρότεινα.

          3
        • Την έχω λίγο καιρό τώρα με καθημερινή χρήση . Απλή για manual κομπλέ σχετικά , επειδή δοκίμασα και μια morris retro series που έκανε 20 - 25 ευρώ παραπάνω θα πω υστερεί αρκετα. H morris eixe πολύ καλύτερη ροή και καλύτερο καϊμάκι με τον ίδιο καφέ.

          0
        • η καλύτερη μηχανη που μπορει να βρει κανεις για τα λςφτα της, με πιεση 20bar οπου βγαζοει παρα πολυ καλη κρεμα με ωραια γευση!!

          0
        • Δες τα όλα
        Ερωτήσεις (2)

        Ερωτήσεις

        84 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

        Ρώτησε για το προϊόν
        Kir1

        μπορώ να βάλω ese pods ή θέλει κάποιο άλλο φίλτρο ?

        Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

        Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

        Με μια ματιά

          ✓ Λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα espresso για απόλυτη ευελιξία

          ✓ 3 θήκες φίλτρου για διπλή, μονή δόση και κάψουλα

          ✓ Ακροφύσιο με ρυθμιζόμενη παραγωγή ατμού για πλούσιο αφρόγαλα

          ✓ Αντλία πίεσης 20 bar για espresso με τέλεια κρέμα

          ✓ Αποσπώμενη θήκη κάψουλας για γρήγορο καθάρισμα

          ✓ Δοσομετρητής & εξάρτημα πίεσης καφέ για πλήρη έλεγχο γεύσης

              Ανακάλυψε τον espresso σου με μία κίνηση

              Με την λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα espresso, η SINGER ES-851R AROMA φέρνει την επαγγελματική εμπειρία καφέ στο σπίτι σου, δίνοντάς σου τον έλεγχο της γεύσης σε κάθε φλιτζάνι. Μικρές λεπτομέρειες, μεγάλος καφές.

              Λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα

              Η μηχανή σου προσφέρει 3 θήκες φίλτρου που υποστηρίζουν αλεσμένο καφέ ή κάψουλα espresso. Το βαθύ φίλτρο για διπλή δόση και το ρηχό φίλτρο για μονή δόση εξασφαλίζουν ότι κάθε σου καφές έχει την ιδανική ένταση και κρέμα. Η ελευθερία επιλογής ανάμεσα σε αλεσμένο ή κάψουλα κάνει την εμπειρία σου πλήρως προσαρμοσμένη.

              Ακροφύσιο με ρυθμιζόμενη παραγωγή ατμού

              Με το ακροφύσιο ατμού, μπορείς να δημιουργήσεις αφρόγαλα για cappuccino ή latte με πλούσια κρέμα. Η ρύθμιση της παραγωγής ατμού σου δίνει τον έλεγχο για να πετύχεις την ιδανική υφή, είτε για ένα καθημερινό φλιτζάνι είτε για καλλιτεχνικές δημιουργίες latte art στο σπίτι.

              Θήκη κάψουλας espresso

              Η θήκη είναι αποσπώμενη και εύκολη στον καθαρισμό, επιτρέποντάς σου να διατηρείς την καθαριότητα της μηχανής χωρίς κόπο. Μπορείς να εναλλάσσεις καθημερινά μεταξύ αλεσμένου καφέ και κάψουλας espresso χωρίς καμία ταλαιπωρία, διατηρώντας πάντα τη γεύση φρέσκου καφέ.

              Αντλία πίεσης 20 bar

              Η αντλία πίεσης 20 bar εγγυάται την τέλεια εκχύλιση του καφέ, ακόμα και για διπλή δόση. Μαζί με τον δοσομετρητή και το εξάρτημα πίεσης καφέ, μπορείς να προσαρμόζεις την ένταση και την κρέμα του espresso όπως ακριβώς τη θέλεις. Κάθε φλιτζάνι γίνεται μικρό έργο τέχνης.

              Εύκολη χρήση και συντήρηση

              Το αποσπώμενο δοχείο νερού 1,5 Lt και οι φωτεινές ενδείξεις λειτουργίας καθιστούν τη χρήση παιχνιδάκι. Η ασφάλεια από πίεση και υπερθέρμανση σε προστατεύει σε κάθε χρήση, ενώ η μηχανή καθαρίζεται γρήγορα για καθημερινή λειτουργία χωρίς κόπο.

              Σχεδιασμός και διαστάσεις

              Με compact διαστάσεις 30.8x27x29,2 cm και βάρος 2,7 κιλά, η μηχανή ταιριάζει σε κάθε κουζίνα. Ο συνδυασμός μαύρου και ανοξείδωτου δίνει κομψότητα και ανθεκτικότητα, ενώ το στιβαρό της design υπόσχεται ότι θα διαρκέσει για χρόνια, παραμένοντας εντυπωσιακή και πρακτική.

              Γιατί να την επιλέξεις;

              • Λειτουργία με αλεσμένο καφέ & κάψουλα espresso
              • 3 θήκες φίλτρου για μονή/διπλή δόση & κάψουλα
              • Ακροφύσιο με ρυθμιζόμενη παραγωγή ατμού για αφρόγαλα
              • Αντλία πίεσης 20 bar για τέλειο espresso
              • Αποσπώμενη θήκη κάψουλας για εύκολο καθάρισμα
              • Compact και κομψός σχεδιασμός για κάθε κουζίνα

              Οι χρήστες είπαν:

              Οι χρήστες βρήκαν τη SINGER ES-851R AROMA αξιόπιστη για καθημερινή χρήση, με εξαιρετικό καϊμάκι και γεύση στον espresso. Κάποιοι ανέφεραν ότι χρειάζεται λίγη περισσότερη ώρα για να ζεσταθεί το ακροφύσιο ατμού, ενώ άλλοι επαίνεσαν την εύκολη χρήση και την ποιότητα κατασκευής. Το αφρόγαλα είναι καλό, αν και κάποιοι σημείωσαν ότι θέλει λίγη υπομονή. Συνολικά θεωρείται value for money και κατάλληλη για γνώστες και αρχάριους.

              Κατασκευαστής

              Οδηγοί Προϊόντος

              Εγχειρίδιο Χρήσης

              Τεχνικά Χαρακτηριστικά

              Τύπος
              Ημιαυτόματη
              Παροχή Καφέ
              Αλεσμένος
              Ισχύς
              850 W
              Πίεση
              20 bar
              Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
              1,5 lt
              Χρώμα
              Κόκκινο
              Retro
              Όχι
              Τύπος Boiler
              Single

              Δυνατότητες & Λειτουργίες

              Αφρογαλιέρα
              Όχι
              Συμβατή με
              Κάψουλες Nespresso
              Εντοιχιζόμενη
              Όχι
              Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
              Ναι
              Φίλτρο Νερού
              Όχι
              Αυτόματη Απενεργοποίηση
              Όχι
              Cup Warmer
              Όχι
              Ακροφύσιο Ατμού
              Ναι
              Ρύθμιση Θερμοκρασίας
              Όχι

              Smart Ιδιότητες

              Wi-Fi
              Όχι

              Σημαντική πληροφορία

              Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

              Αξιολογήσεις (47)

              1. 29
              2. 13
              3. 2
              4. 2
              5. 1
              Αξιολόγησε το προϊόν
              • Ποιότητα καφέ
              • Καϊμάκι
              • Καθαρισμός
              • Σχέση ποιότητας-τιμής
              • Εύκολη χρήση
              • Ποιότητα κατασκευής
              • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
              • Αφρόγαλα
              • Θορυβώδης

              Εικόνες αξιολογήσεων

              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων
              Εικόνες αξιολογήσεων

              Αξιολογήσεις χρηστών

              • neli_ralli90
                1
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                ξαναγύρισα στη σελίδα γιατί ψάχνω να δω εάν έχω εγγύηση. έχει περάσει ένας χρόνος ίσως και λιγότερο και το χερούλι που κουμπώνει στην εσπρεσιερα και όλη η διαδικασία απλά σταμάτησε να γίνεται και να πετάγεται και ο καφές όπως ναναι... συν του ότι ποτέ δεν έκανε σωστό αφρογαλα η συγκεκριμένη μηχανή..

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • triballeon

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                θέλει αρκετούς καφέδες για να καθαρίσει η γεύση της . ζεσταίνεται σχετικά αργά ,έχει αρκετό όγκο σαν συσκευή . ποιότητα κατασκευής φαίνεται καλή αλλά την έχω μόνο 4 μήνες ,μέχρι εδώ όλα καλά . κατά μέσω όρο κάνει 2 καφέδες την μέρα

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καϊμάκι
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Ismin_i
                2
                3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                δεν αγοράστηκε από Σκρουτζ. Εχω χρησιμοποιήσει άλλη της Izzy που έκανε τρομερό αφρογαλο και γενικά ήταν πολύ αποδοτικη- έκανε γύρω στα 100 γι αυτό είπα να δοκιμάσω τη singer-, η συγκεκριμένη δεν κάνει καν αφρογαλο αξιολογο, απλά το ζεσταίνει και το φουσκώνει με μπουρμπουληθρες. Ωστόσο κάνει καλό εσπρέσσο. Αργεί να ζεσταθεί και χρειάζεται να πατηθεί δύο φορές το κουμπί για την άντληση νερού, το ακροφύσιο αργεί να ζεσταθεί και κατά της διάρκεια της παρασκευης και καφέ και αφρογαλου σβήνει η λυχνία που δείχνει ότι είναι ετοιμο . Γενικά δεν θα την πρότεινα.

                • Ποιότητα καφέ
                • Καθαρισμός
                • Καϊμάκι
                • Μέτριας δυσκολίας χρήση
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Θορυβώδης
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • AkioUs
                4
                0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Την έχω λίγο καιρό τώρα με καθημερινή χρήση . Απλή για manual κομπλέ σχετικά , επειδή δοκίμασα και μια morris retro series που έκανε 20 - 25 ευρώ παραπάνω θα πω υστερεί αρκετα. H morris eixe πολύ καλύτερη ροή και καλύτερο καϊμάκι με τον ίδιο καφέ.

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • lefteris_klouvas

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                η καλύτερη μηχανη που μπορει να βρει κανεις για τα λςφτα της, με πιεση 20bar οπου βγαζοει παρα πολυ καλη κρεμα με ωραια γευση!!

                • Ποιότητα καφέ
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                • Μέτριας δυσκολίας χρήση
                • Καθαρισμός
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Andreas_Danaskos26
                4
                2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                προς το παρόν φαίνεται καλή την δουλειά της την κάνει μόνο αργεί η αντίσταση να θερμανθεί και πρέπει να περιμένεις θα δούμε πόσο θα αντεξει

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Καϊμάκι
                • Θορυβώδης
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Xristina_Luna
                4
                1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Εξαιρετική για καθημερινή χρήση και για αλεσμένο καφέ και για κάψουλα! Η παρασκευές γίνονται χειροκίνητα , δεν τρέχει αυτόματα η δοσολογία δηλαδή και να σταματάει μόνο του . Ένα μείον για εμένα γιατί στο ακροφύσιο δεν είναι αρκετά δυνατός ο ατμός και χρειάζεται δύο φορές να θερμανθεί ώστε να πετύχεις ένα κάπως αξιοπρεπές αφρογαλο , + θα μπορούσε να είναι λίγο πιο μακρύ ώστε να βολεύει καλύτερα στο φούσκωμα του γάλατος ! Παρόλα αυτά θα την πρότεινα σίγουρα για γνώστες και μη (αρκεί να διαβάσουν το εγχειρίδιο) !

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • kwnicullen
                2
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Είναι πολύ δύσκολο να κουμπώσεις και να ξεκουμπωσεις το φίλτρο, χρειάζεται παρα πολύ δύναμη. Δεν ξέρω αν είναι ελαττωματικό ή έτσι είναι όλες.

                • Ποιότητα καφέ
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Αφρόγαλα
                • Δύσκολη χρήση
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Θορυβώδης
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Athanasios_Gourgouris
                5
                2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Εδώ και καιρό την έχω δοκιμάσει με κάθε είδους κάψουλα!!
                Δεν χάνει σταγόνα...
                Στις πλαστικές αργεί λίγο παραπάνω αλλά κάνει δουλειά!
                Δεν την έχω δοκιμάσει με αλεσμένο καφέ αλλά πιστεύω πως κι εκεί δεν θα με απογοητεύσει!!!
                Και με τον ατμό για αφρόγαλα τα πάει περίφημα!!!
                Έχει μεγάλο δοχείο νερού και σε μερικούς μπορεί να τους φανεί ότι αργεί λίγο να ζεσταθεί...

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • A4Antonis
                5
                4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Α Ψ Ο Γ Η.
                Είμαι κάτοχος τριών ίδιων μηχανών. Μια στο εξοχικό και μία στο γραφείο. Πήρα και μία στον πατέρα μου για να μην παιδεύεται ο άνθρωπος και να πίνει αξιοπρεπέστατο esspresaki. Με καφέδες Lavazza και Ily που έχω δοκιμάσει, ακόμα και σε Americano, το καϊμάκι είναι να το ‘φας με το κουταλάκι’ και η γεύση ανόθευτη. Το ακροφυσιο δεν το έχω δοκιμάσει.

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • cgakis
                5
                2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Την αγόρασα τον Νοέμβριο του 2021 την δουλεύω μόνο με εμφιαλωμένο νερό μετά από 15 μήνες δουλεύει όπως την πρώτη μέρα που την έβγαλα από την συσκευασία
                Σήμερα 30 Μαίου 2025 συνεχίζει να μου φτιάχνει καφέδες όπως την πρώτη μέρα που την αγόρασα πίνω 4απλους εσπρέσσο και σε ένα 24ωρο θα πιω το λιγότερο 3 με 4 βάλτε και 3 2πλους που πίνει η γυναίκα μου σύνολο 10 καφέδες καθημερινά και απλά συνεχίζει
                παραγγείλα και δεύτερη μηχανή για την δουλειά ίσως ότι πιο vfm

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριος θόρυβος
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Demetrios WHOELSE

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
              • Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Πολύ καλή καφετιέρα με αρκετές δυνατότες!!!

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Επιβεβαιωμένη αγορά

                Για τα χρήματα της καλή.

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Η μηχανή φυσάει. Παίρνω τον λαβάτζα τον μπλε και μου τον βγάζει με ένα εκατοστό κρέμα!

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριος θόρυβος
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Πολύ καλή μηχανή. Πρακτική και εύχρηστη

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • 4
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

                Επιβεβαιωμένη αγορά

                Άψογη, αλλά λίγο θορυβώδης...

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Value for money !! Αξιόπιστη για καθημερινή χρήση.

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Επιβεβαιωμένη αγορά

                Ist ok, nur muß man die Menge bei jeder Tasse manuell stoppen.

                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • 5
                0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Τελειαααααααα!!!Υπέροχη πολύ καλή επιλογή

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Για να κάνει καλό αφρογαλα θέλει τουλάχιστον μισή ώρα ανοιχτή

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριος θόρυβος
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • 5
                1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Καλό καιμακι! Καλή κατασκευή για τα χρήματα της. Στα αρνητικά της το αφρογαλο είναι μέτριο.

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριος θόρυβος
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • 3
                0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

                Δεν κανει καθολου καλο αφρογαλα δεν εχει δυναμη ο ατμος!

                • Ποιότητα καφέ
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Καϊμάκι
                • Μέτριας δυσκολίας χρήση
                • Καθαρισμός
                • Μέτριος θόρυβος
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Αφρόγαλα
                Σου φάνηκε χρήσιμη;
              • Επιβεβαιωμένη αγορά

              • Επιβεβαιωμένη αγορά

              • Επιβεβαιωμένη αγορά

              • Επιβεβαιωμένη αγορά

                • Ποιότητα καφέ
                • Καθαρισμός
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
                • Καϊμάκι
                • Αφρόγαλα
                • Μέτριας δυσκολίας χρήση
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Μέτριος θόρυβος
              • Επιβεβαιωμένη αγορά

                • Ποιότητα καφέ
                • Εύκολη χρήση
                • Καθαρισμός
                • Ποιότητα κατασκευής
                • Αθόρυβη
                • Σχέση ποιότητας-τιμής
                • Καϊμάκι
              • Επιβεβαιωμένη αγορά

                Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

              • Επιβεβαιωμένη αγορά

              • ξαναγύρισα στη σελίδα γιατί ψάχνω να δω εάν έχω εγγύηση. έχει περάσει ένας χρόνος ίσως και λιγότερο και το χερούλι που κουμπώνει στην εσπρεσιερα και όλη η διαδικασία απλά σταμάτησε να γίνεται και να πετάγεται και ο καφές όπως ναναι... συν του ότι ποτέ δεν έκανε σωστό αφρογαλα η συγκεκριμένη μηχανή..

                1
              • θέλει αρκετούς καφέδες για να καθαρίσει η γεύση της . ζεσταίνεται σχετικά αργά ,έχει αρκετό όγκο σαν συσκευή . ποιότητα κατασκευής φαίνεται καλή αλλά την έχω μόνο 4 μήνες ,μέχρι εδώ όλα καλά . κατά μέσω όρο κάνει 2 καφέδες την μέρα

                0
              • δεν αγοράστηκε από Σκρουτζ. Εχω χρησιμοποιήσει άλλη της Izzy που έκανε τρομερό αφρογαλο και γενικά ήταν πολύ αποδοτικη- έκανε γύρω στα 100 γι αυτό είπα να δοκιμάσω τη singer-, η συγκεκριμένη δεν κάνει καν αφρογαλο αξιολογο, απλά το ζεσταίνει και το φουσκώνει με μπουρμπουληθρες. Ωστόσο κάνει καλό εσπρέσσο. Αργεί να ζεσταθεί και χρειάζεται να πατηθεί δύο φορές το κουμπί για την άντληση νερού, το ακροφύσιο αργεί να ζεσταθεί και κατά της διάρκεια της παρασκευης και καφέ και αφρογαλου σβήνει η λυχνία που δείχνει ότι είναι ετοιμο . Γενικά δεν θα την πρότεινα.

                3
              • Την έχω λίγο καιρό τώρα με καθημερινή χρήση . Απλή για manual κομπλέ σχετικά , επειδή δοκίμασα και μια morris retro series που έκανε 20 - 25 ευρώ παραπάνω θα πω υστερεί αρκετα. H morris eixe πολύ καλύτερη ροή και καλύτερο καϊμάκι με τον ίδιο καφέ.

                0
              • η καλύτερη μηχανη που μπορει να βρει κανεις για τα λςφτα της, με πιεση 20bar οπου βγαζοει παρα πολυ καλη κρεμα με ωραια γευση!!

                0
              • Δες τα όλα
              120,00 €
              8,00 € σε Skroutz Point
              ή   9,00 €   μεταφορικά