Τη δοκιμάσαμε ένα μήνα, μήπως και ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά η γατούλα μου. Της άρεσε πολύ (στην αρχή), δεν έχασε βάρος όμως, που αυτός ήταν κι ο σκοπός. Ούτε και πήρε, παρέμεινε απλά στα ίδια κιλά. Το χειρότερο είναι ότι η συνιστώμενη δόση ξεκάθαρα δεν την κάλυπτε, με αποτέλεσμα να τη βλέπω να πεινάει συνέχεια και να ζητάει όλη μέρα έξτρα τροφή, αφού ήταν αδύνατο να χορτάσει με τα αναγραφόμενα γραμμάρια. Άρα για "αίσθηση κορεσμού" ούτε συζήτηση, δεν ισχύει. Προς το τέλος του μήνα την είχε βαρεθεί κιόλας και ζητούσε κάτι άλλο - αφού δεν της έδινα κάτι άλλο, την έτρωγε, αλλά χωρίς όρεξη. Οπότε η εμπειρία δεν ήταν καθόλου ευχάριστη, ούτε για τη γατούλα, ούτε και για μένα που την έβλεπα να πεινάει και μάλιστα χωρίς αποτέλεσμα.