Το αγόρασα γιατί με έπεισε μια κοπέλα στο Tiktok και θα χρησιμοποιήσω πάνω κάτω τα δικά της επιχειρήματα γιατί ισχύουν όλα.
1. Καλό μέγεθος, ούτε μεγάλο ούτε μικρό
2. Το πιαστράκι έχει τη χρησιμότητα του αλλά ταυτόχρονα κάνει ένα απολαυστικοτατο κλικ όταν κλείνει
3. Το πώμα/καλαμάκι μένει εύκολα καθαρό γιατί προστατεύεται από το καπάκι. Δε χρειάζεται να το ακουμπήσεις με τα χέρια σου. Επίσης είναι φτιαγμένο από ένα μαλακό υλικό που θυμίζει (ίσως είναι κιόλας) σιλικόνη, το οποίο και να το δαγκώσεις λίγο δεν αφήνει σημάδια (ιδανικό αν είσαι τύπος που μασουλάει καλαμάκια)
4. Δε πιάνει εύκολα μυρωδιές και μπαίνει στο πλυντήριο πιάτων για εύκολο καθάρισμα
5. Το καπάκι είναι σχεδιασμένο να βιδώνει με τρόπο που κλειδώνει στο σωστό σημείο για να ευθυγραμμίζεται με τα grips του μπουκαλιού
6. Το καλαμάκι κάθεται σε γωνία μέσα στο μπουκάλι οπότε όταν μένει λίγο νερό, δε χρειάζεται να ανοίξεις το καπάκι για να καταφέρεις να το πιεις.
Το έχω περίπου έξι μήνες τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και ενυδατωμένη.