Ουίσκι

Blue Label Blended Ουίσκι Σκωτίας 40% 700ml

Το Johnnie Walker Blue Label, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η επιτομή του blending. Στις αριθμημένες φιάλες, λόγω της περιορισμένης παραγωγής απαντώνται 16 από τα σπανιότερα και ακριβότερα...

Το Johnnie Walker Blue Label, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η επιτομή του blending. Στις αριθμημένες φιάλες, λόγω της περιορισμένης παραγωγής απαντώνται 16 από τα σπανιότερα και ακριβότερα malt whiskey στον κόσμο, που ξεχώρισαν ανάμεσα σε εκατομμύρια βαρέλια.


Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χώρα Προέλευσης Σκωτία
  • Δες τα όλα
169 94
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Wine24shop 5,0 (3)
Ελλάδα
2 τεμάχια
Δες Ποτά στη σελίδα του Wine24shop

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Johnnie Walker Blue Label, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η επιτομή του blending. Στις αριθμημένες φιάλες, λόγω της περιορισμένης παραγωγής απαντώνται 16 από τα σπανιότερα και ακριβότερα malt whiskey στον κόσμο, που ξεχώρισαν ανάμεσα σε εκατομμύρια βαρέλια.


Γευστικός χαρακτήρας

Ο γευστικός του χαρακτήρας είναι γλυκόπιοτος και ελαφρώς καπνιστός,
επιφέροντας τέλεια ισορροπία. Στην αρχή απελευθερώνονται οι ξεχωριστές
γεύσεις του σέρυ, του μελιού, των φουντουκιών και των ροδοπέταλων, ενώ
στη συνέχεια ο αρωματικός καπνός & η bitter σοκολάτα επιβραβεύουν
τον ουρανίσκο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Blended
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Γευστικό Προφίλ
Γλυκό & Βανιλάτο, Πλούσιο & Φρουτώδες, Απαλό & Ισορροπημένο
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (68)

Αξιολογήσεις

  1. 42
  2. 7
  3. 6
  4. 6
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • lgs
    1
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τόσο ακριβό προϊόν δεν ήταν στη συσκευασία του Blue Label, τουλάχιστον (αν και το είχα ζητήσει)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teo_Made95
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ .Οτι είναι φοβερό ουίσκι είναι ναι , εξάλλου όλοι το έχουν συνδυάσει με κάποια γιορτή αλλά δεν δικαιολογεί τι τιμή του .Παρολα αυτά μου αρέσει !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Syrigos9955
    1
    22 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω δοκιμασει πανω απο 300 ετικετες ουισκι αυτο αξιζει για 40-45 ευρω Αλλά ειναι ονομα status και η επιτομη του marketing οχι του blending που λενε καποιοι.Αναλογως τι σε ενδιαφερει (ουσια ή προβολη) επιλεγεις

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Golden Baron
    2
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αξιζει τα λεφτα του με τιποτα...Απλα συμπαθητικο και θα επρεπε να ειναι το πολυ στα 60-70€...Το Green παραμενει το πιο τιμιο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Ioannou1486
    5
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    wonderful taste. this is probably the best whiskey I've ever tried. but I don't really know if it is worth 200€ (or from where I got it 250)

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris83ve
    1
    42 στους 104 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μονο για εντριβες κανει!Αρωμα οινοπνευματος και καιει σαν την κολαση.Για τα σκουπιδια, οπως και ολοι οι υπολοιποι Γιαννηδες Περπατητες.Η ζωντανη αποδειξη του σημερινου marketing σε μια μαρκα...

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Sofras
    5
    17 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικο !!!
    Γλυκοπιοτο με τελεια ισοροπια στον καπνο και στο αρωμα,δεν σου καιει τον ουρανισκο,κατεβαινει σαν νερο και κουμπωνει υπεροχα με καπνιστα τυρια,μοσχαρι φιλετο,αποξηραμενα φρουτα και ξηρους καρπους !!!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_nk9320
    2
    40 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κρίνω ανάλογα με τα χρήματα που κοστίζει και πραγματικά δεν μπορώ να το προτιμήσω από το πολύ καλό Green. Άρωμα εσπεριδοειδών και ελαφριά γλυκύτητα σαν κανέλας. Σε πολύ πιο οικονομικές τιμές υπάρχουν εξαιρετικά ουίσκι.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prosfilis
    4
    4 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ουίσκι με ονοματεπώνυμο!! Όλα τα άλλα είναι υποκειμενικά και έχουν να κάνουν με την αίσθηση γεύσης του καθενός. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά η έντονη γεύση του

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nik_Tal
    1
    38 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα ουίσκι με αρκετά αρώματα που κυριαρχεί η γεύση καπνού και γλυκύτητας. Η τιμή του ξεφεύγει όμως πολύ. Υπάρχουν πολλές καλύτερες επιλογές με το 1/3 της τιμής του.
    Προτιμώ προσωπικά το φτηνότερο green. Υπερεκτιμημένο κι υπερτιμολογημενο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george georgiou 1976
    2
    40 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχως δεν τα αξιζει τα χρηματα του, υπαρχουν ουισκι στο ιδιο επιπεδο με σαραντα - πενηντα ευρω, δεν υπαρχει λογος να δωσεις τοσα πολλα, εκτος αν το θες για εφε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Kolokithakos
    2
    24 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμα κάποιος το θυμάται πριν από χρόνια θα έλεγε ένα από τα καλύτερα ουίσκι, δυστυχώς (εκτός αν κάνω κάπου λάθος ζητάει συγνώμη η γλώσσα μου) έχει αλλάξει κατά ποιο εμπορικό τρόπο αν με νοείται, πιστεύω ότι σχέση ποιότητας τιμής έχει τρομερή διαφορά σε αυτό που προσφέρει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_karas59
    2
    19 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δυο βαζω γιατι ειναι υπερτιμημενο παρα πολυ εχω πιει πολυ καλυτερα ακομα και σε τιμες 30-40 ευρω οποτε δεν βρισκω κανεναν λογο να το παρει κανεις,μονο αμα εισαι φαν συγκενριμενα του johnnie και οχι γενικα του ουισκι κατα τα αλλα για εμενα τζαμπα τα λεφτα που εδωσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bildim1
    3
    48 στους 57 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από πολλά μπουκάλια που έχω καταναλώσει χωρίς συνοδευτικά πάντα (φυστίκια παγο κτλ.) με τέτοια ποτά, έχει κάποια ένταση αλλά στην γεύση παραμένει ένα λίγο ποιο ανεβασμένο ποιοτικα johnnie απο τα κλασικά χωρίς κάτι το ειδιεταιρο για να πεις μμμ !!!! και να σε κάνει να το ζητάς..... υπάρχουν κλάσεις ανώτερα σε χαμηλότερη τιμή...αν και το συγκεκριμένο έχει τώρα κάπου στα 120€. Από τα 180€+ που είχε κάποτε και είχε γίνει κάπως ποίο ελκυστικό..για την τιμή του όχι δεν θα το πρότεινα...για 80€ καλό θα ήταν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • klomid
    2
    42 στους 50 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Περιμενα πολλα παραπανω απο το συγκεκριμενο ουισκι αλλά τελικα τσαμπα τα λεφτα,με πολυ λιγότερα λεφτα υπαρχουν καλυτερα απο το συγκεκριμενο ,ειχα διαβασει και αξιολογησεις απο σιτε με γευσιγνωστες του εξωτερικου πριν το δοκιμασω και αυτοι λεγαν τα ιδια και δεν τους πολυπιστεψα αλλα μετα με το που το δοκίμασα τότε κατάλαβα,δεν περίμενα οτι θα έχει την κλασική γεύση του johnnie πεπαλαιωμένη!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis_sarantis
    4
    35 στους 40 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι κακο..ομως περιμενα πολλα παραπανω...θεωρω οτι το green ειναι καλυτερο value for money μακραν!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vavadisktm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • tasoulis3

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Λιγο ποιο απαλο απο το απλο
    Για 50€ αξιζει!
    Το Green σιγουρα smoother και με πλουσιοτερες υφες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα μπορούσε να ήταν πιο οικονομικό

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατή γεύση αλλά υπερτιμημένο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμεση ανταπόκριση, εξαιρετική συνεργασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματα του, υπάρχουν καλύτερα ουίσκι με 50€

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    γευστικο και με ωραιο αρωμα. δεν ξερω αν αξιζει τα 180 ευρω

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ακριβό για το τίποτα

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεύση Άρωμα Σχέση ποιότητα τιμή

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμεση αποστολή και σε καλη συσκευασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    12 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπερτιμημένο. Κυκλοφορούν οικνομικοτερα και απολαυστικοτερα του είδους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαία επιλογη
    Σκέτη απολαυση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά τέλειο !!! δοκιμάστε το, αξιζει τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τόσο ακριβό προϊόν δεν ήταν στη συσκευασία του Blue Label, τουλάχιστον (αν και το είχα ζητήσει)

    6
  • Είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ .Οτι είναι φοβερό ουίσκι είναι ναι , εξάλλου όλοι το έχουν συνδυάσει με κάποια γιορτή αλλά δεν δικαιολογεί τι τιμή του .Παρολα αυτά μου αρέσει !!

    4
  • εχω δοκιμασει πανω απο 300 ετικετες ουισκι αυτο αξιζει για 40-45 ευρω Αλλά ειναι ονομα status και η επιτομη του marketing οχι του blending που λενε καποιοι.Αναλογως τι σε ενδιαφερει (ουσια ή προβολη) επιλεγεις

    22
  • Δεν αξιζει τα λεφτα του με τιποτα...Απλα συμπαθητικο και θα επρεπε να ειναι το πολυ στα 60-70€...Το Green παραμενει το πιο τιμιο.

    11
  • wonderful taste. this is probably the best whiskey I've ever tried. but I don't really know if it is worth 200€ (or from where I got it 250)

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

606 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
arisconst

πως πινεται με παγο η χωρις παγο εννοω αν αλαζει κατα πολυ η γευση

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Johnnie Walker Blue Label, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η επιτομή του blending. Στις αριθμημένες φιάλες, λόγω της περιορισμένης παραγωγής απαντώνται 16 από τα σπανιότερα και ακριβότερα malt whiskey στον κόσμο, που ξεχώρισαν ανάμεσα σε εκατομμύρια βαρέλια.


Γευστικός χαρακτήρας

Ο γευστικός του χαρακτήρας είναι γλυκόπιοτος και ελαφρώς καπνιστός,
επιφέροντας τέλεια ισορροπία. Στην αρχή απελευθερώνονται οι ξεχωριστές
γεύσεις του σέρυ, του μελιού, των φουντουκιών και των ροδοπέταλων, ενώ
στη συνέχεια ο αρωματικός καπνός & η bitter σοκολάτα επιβραβεύουν
τον ουρανίσκο.

Κατασκευαστής

Τύπος
Blended
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Γευστικό Προφίλ
Γλυκό & Βανιλάτο, Πλούσιο & Φρουτώδες, Απαλό & Ισορροπημένο
Αλκοόλ
40 %
Φιάλη
700 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (68)

  1. 42
  2. 7
  3. 6
  4. 6
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • lgs
    1
    6 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τόσο ακριβό προϊόν δεν ήταν στη συσκευασία του Blue Label, τουλάχιστον (αν και το είχα ζητήσει)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teo_Made95
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ .Οτι είναι φοβερό ουίσκι είναι ναι , εξάλλου όλοι το έχουν συνδυάσει με κάποια γιορτή αλλά δεν δικαιολογεί τι τιμή του .Παρολα αυτά μου αρέσει !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis_Syrigos9955
    1
    22 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχω δοκιμασει πανω απο 300 ετικετες ουισκι αυτο αξιζει για 40-45 ευρω Αλλά ειναι ονομα status και η επιτομη του marketing οχι του blending που λενε καποιοι.Αναλογως τι σε ενδιαφερει (ουσια ή προβολη) επιλεγεις

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Golden Baron
    2
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αξιζει τα λεφτα του με τιποτα...Απλα συμπαθητικο και θα επρεπε να ειναι το πολυ στα 60-70€...Το Green παραμενει το πιο τιμιο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Ioannou1486
    5
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    wonderful taste. this is probably the best whiskey I've ever tried. but I don't really know if it is worth 200€ (or from where I got it 250)

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris83ve
    1
    42 στους 104 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μονο για εντριβες κανει!Αρωμα οινοπνευματος και καιει σαν την κολαση.Για τα σκουπιδια, οπως και ολοι οι υπολοιποι Γιαννηδες Περπατητες.Η ζωντανη αποδειξη του σημερινου marketing σε μια μαρκα...

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggelis_Sofras
    5
    17 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικο !!!
    Γλυκοπιοτο με τελεια ισοροπια στον καπνο και στο αρωμα,δεν σου καιει τον ουρανισκο,κατεβαινει σαν νερο και κουμπωνει υπεροχα με καπνιστα τυρια,μοσχαρι φιλετο,αποξηραμενα φρουτα και ξηρους καρπους !!!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_nk9320
    2
    40 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κρίνω ανάλογα με τα χρήματα που κοστίζει και πραγματικά δεν μπορώ να το προτιμήσω από το πολύ καλό Green. Άρωμα εσπεριδοειδών και ελαφριά γλυκύτητα σαν κανέλας. Σε πολύ πιο οικονομικές τιμές υπάρχουν εξαιρετικά ουίσκι.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prosfilis
    4
    4 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ουίσκι με ονοματεπώνυμο!! Όλα τα άλλα είναι υποκειμενικά και έχουν να κάνουν με την αίσθηση γεύσης του καθενός. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά η έντονη γεύση του

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nik_Tal
    1
    38 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα ουίσκι με αρκετά αρώματα που κυριαρχεί η γεύση καπνού και γλυκύτητας. Η τιμή του ξεφεύγει όμως πολύ. Υπάρχουν πολλές καλύτερες επιλογές με το 1/3 της τιμής του.
    Προτιμώ προσωπικά το φτηνότερο green. Υπερεκτιμημένο κι υπερτιμολογημενο.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george georgiou 1976
    2
    40 στους 45 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχως δεν τα αξιζει τα χρηματα του, υπαρχουν ουισκι στο ιδιο επιπεδο με σαραντα - πενηντα ευρω, δεν υπαρχει λογος να δωσεις τοσα πολλα, εκτος αν το θες για εφε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Kolokithakos
    2
    24 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμα κάποιος το θυμάται πριν από χρόνια θα έλεγε ένα από τα καλύτερα ουίσκι, δυστυχώς (εκτός αν κάνω κάπου λάθος ζητάει συγνώμη η γλώσσα μου) έχει αλλάξει κατά ποιο εμπορικό τρόπο αν με νοείται, πιστεύω ότι σχέση ποιότητας τιμής έχει τρομερή διαφορά σε αυτό που προσφέρει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris_karas59
    2
    19 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δυο βαζω γιατι ειναι υπερτιμημενο παρα πολυ εχω πιει πολυ καλυτερα ακομα και σε τιμες 30-40 ευρω οποτε δεν βρισκω κανεναν λογο να το παρει κανεις,μονο αμα εισαι φαν συγκενριμενα του johnnie και οχι γενικα του ουισκι κατα τα αλλα για εμενα τζαμπα τα λεφτα που εδωσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bildim1
    3
    48 στους 57 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από πολλά μπουκάλια που έχω καταναλώσει χωρίς συνοδευτικά πάντα (φυστίκια παγο κτλ.) με τέτοια ποτά, έχει κάποια ένταση αλλά στην γεύση παραμένει ένα λίγο ποιο ανεβασμένο ποιοτικα johnnie απο τα κλασικά χωρίς κάτι το ειδιεταιρο για να πεις μμμ !!!! και να σε κάνει να το ζητάς..... υπάρχουν κλάσεις ανώτερα σε χαμηλότερη τιμή...αν και το συγκεκριμένο έχει τώρα κάπου στα 120€. Από τα 180€+ που είχε κάποτε και είχε γίνει κάπως ποίο ελκυστικό..για την τιμή του όχι δεν θα το πρότεινα...για 80€ καλό θα ήταν..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • klomid
    2
    42 στους 50 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Περιμενα πολλα παραπανω απο το συγκεκριμενο ουισκι αλλά τελικα τσαμπα τα λεφτα,με πολυ λιγότερα λεφτα υπαρχουν καλυτερα απο το συγκεκριμενο ,ειχα διαβασει και αξιολογησεις απο σιτε με γευσιγνωστες του εξωτερικου πριν το δοκιμασω και αυτοι λεγαν τα ιδια και δεν τους πολυπιστεψα αλλα μετα με το που το δοκίμασα τότε κατάλαβα,δεν περίμενα οτι θα έχει την κλασική γεύση του johnnie πεπαλαιωμένη!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis_sarantis
    4
    35 στους 40 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι κακο..ομως περιμενα πολλα παραπανω...θεωρω οτι το green ειναι καλυτερο value for money μακραν!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vavadisktm

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • tasoulis3

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Λιγο ποιο απαλο απο το απλο
    Για 50€ αξιζει!
    Το Green σιγουρα smoother και με πλουσιοτερες υφες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θα μπορούσε να ήταν πιο οικονομικό

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατή γεύση αλλά υπερτιμημένο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμεση ανταπόκριση, εξαιρετική συνεργασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματα του, υπάρχουν καλύτερα ουίσκι με 50€

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    γευστικο και με ωραιο αρωμα. δεν ξερω αν αξιζει τα 180 ευρω

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ακριβό για το τίποτα

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεύση Άρωμα Σχέση ποιότητα τιμή

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμεση αποστολή και σε καλη συσκευασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    12 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπερτιμημένο. Κυκλοφορούν οικνομικοτερα και απολαυστικοτερα του είδους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κορυφαία επιλογη
    Σκέτη απολαυση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά τέλειο !!! δοκιμάστε το, αξιζει τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τόσο ακριβό προϊόν δεν ήταν στη συσκευασία του Blue Label, τουλάχιστον (αν και το είχα ζητήσει)

    6
  • Είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ .Οτι είναι φοβερό ουίσκι είναι ναι , εξάλλου όλοι το έχουν συνδυάσει με κάποια γιορτή αλλά δεν δικαιολογεί τι τιμή του .Παρολα αυτά μου αρέσει !!

    4
  • εχω δοκιμασει πανω απο 300 ετικετες ουισκι αυτο αξιζει για 40-45 ευρω Αλλά ειναι ονομα status και η επιτομη του marketing οχι του blending που λενε καποιοι.Αναλογως τι σε ενδιαφερει (ουσια ή προβολη) επιλεγεις

    22
  • Δεν αξιζει τα λεφτα του με τιποτα...Απλα συμπαθητικο και θα επρεπε να ειναι το πολυ στα 60-70€...Το Green παραμενει το πιο τιμιο.

    11
  • wonderful taste. this is probably the best whiskey I've ever tried. but I don't really know if it is worth 200€ (or from where I got it 250)

    3
  • Δες τα όλα
169,94 €
4,00 € σε Skroutz Point