Διαβάζοντας τα σχόλια πήρα την απόφαση να το αγοράσω σαν ένα value for money mini hifi για το δωμάτιο μου.
Ο ήχος δεν είναι ουτε στο ελάχιστο αυτό που περιγράφεται στις αξιολογήσεις. Τα μπάσα απογοητευτικά που μπουκώνουν όσο δυναμώνεις τον ήχο και ακόμα και στα ψηφιακά μέσα δεν έχεις την ποιότητα που θα περίμενες.
Θα το περιέγραφα σαν πρίμα μπάσα και μεσαία να προσπαθούν να βγούν με τέτοιο τρόπο που βγάζουν ένα flat ηχο ανεξάρτητα από την μουσική που ακούς και πως έχεις σεταρει το equalizer που δεν έχει και πολλές δυνατότητες.
Το tuner πιάνει καλά αλλά πρέπει να βρείς την σωστή θέση για την κεραία που έρχεται μαζί (μέσα στην Αθήνα αρκετοι σταθμοί έρχονται με παράσιτα αν δεν βρείς την σωστή θέση στην κεραία αλλά με μερικές δοκιμές το βρήσκεις και είσαι οκ). Το bluetooth συνδέεται αμέσως χωρίς πρόβλημα και γενικά το μενου του έιναι σχετικά εύκολο και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα χρήσης.
Συμπέρασμα. Σαν σχεδιασμός είναι πολύ ομορφο με κάλα θα έλεγα υλικά κατασκευής και σχεδόν σίγουρα θα δέσει με τον χώρο σας. Ο ήχος του δεν είναι τοσο δυνατός και καθαρός όσο λένε και πιο πολύ θα έλεγα οτι κάνει για μικρό χώρο να ακούς ράδιο ή κάποιο Playlist από USB - Bluetooth σε μέτρια ένταση και χωρίς πολλές απαιτήσεις. Το δέλεαρ ήταν οι κριτικές σε συνδιασμό με την τιμή αλλά αν ήταν να αγοράσω ξανά τώρα σίγουρα θα πήγαινα σε κάτι λίγο πιο ακριβό προς όφελος της ποιότητας ήχου και της έντασης.