Συναγερμοί Μοτοσυκλέτας

Elser Συναγερμός Μηχανής Κωδικός: 800V1-PS

ELSER 800V1 Συναγερμός Μηχανής με Τηλεειδοποίηση

Ο ELSER 800V1 είναι ένα καινοτόμο σύστημα ασφαλείας σχεδιασμένο για να αντέχει σε ακραίες συνθήκες. Διαθέτει:

  • Συμπαγή και αδιάβροχη σχεδίαση
  • ...

ELSER 800V1 Συναγερμός Μηχανής με Τηλεειδοποίηση

Ο ELSER 800V1 είναι ένα καινοτόμο σύστημα ασφαλείας σχεδιασμένο για να αντέχει σε ακραίες συνθήκες. Διαθέτει:

  • Συμπαγή και αδιάβροχη σχεδίαση
  • Ενσωματωμένη πολυτονική σειρήνα 122dB
  • Δυναμική κρυπτογράφηση
  • Ενσωματωμένη εφεδρική μπαταρία
  • Χαμηλή κατανάλωση
  • Sleep Mode
  • Οθόνη LCD στο τηλεχειριστήριο
  • Αισθητήρας κλίσης
  • ...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

ELSER 800V1 Συναγερμός Μηχανής με Τηλεειδοποίηση

Ο ELSER 800V1 είναι ένα καινοτόμο σύστημα ασφαλείας σχεδιασμένο για να αντέχει σε ακραίες συνθήκες. Διαθέτει:

  • Συμπαγή και αδιάβροχη σχεδίαση
  • Ενσωματωμένη πολυτονική σειρήνα 122dB
  • Δυναμική κρυπτογράφηση
  • Ενσωματωμένη εφεδρική μπαταρία
  • Χαμηλή κατανάλωση
  • Sleep Mode
  • Οθόνη LCD στο τηλεχειριστήριο
  • Αισθητήρας κλίσης
  • Ανίχνευση κραδασμού
  • Περιμετρική προστασία / Μπλοκάρισμα Κινητήρα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
800V1-PS
Είδος
Συναγερμός
Τηλεειδοποίηση
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Nick_Zoiros
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενώ σαν συναγερμός είναι σχετικά καλός έχει τόσο κακό χειριστήριο που πραγματικά τον κάνει να μην αξίζει... μου έσπασε την πρώτη μέρα η οθονιτσα από τους κραδασμούς της οδήγησης (!) απλά επειδή ακουμπούσε στο τιμόνι.. το αντικατέστησα με κόστος 70ευρω, σχεδόν το μισό της συνολικής αξίας του συναγερμού, ώστε να μου σπάσει ξανά μεσα σε μία εβδομάδα επειδή ζουληχτηκε στην τσέπη μου..δεν μου έχει συμβεί με κανέναν άλλο συναγερμό παλαιότερα.. η μπαταρία του θέλει αλλαγή μια φορά τον μήνα ενώ στον χρόνο επάνω χάλασε τελείως η πλακέτα του χειριστηρίου και δεν ενεργοποιείται καν...η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιώ το απλό που δεν έχει τηλε-ειδοποιηση, αλλά αν είναι το χρησιμοποιείς έτσι γιατί να δώσεις 200€ και να μην πας σε ένα φθηνότερο μοντέλο με τα μισά χρήματα... κρίμα γιατί σαν συναγερμός έχει πολλές λειτουργίες και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StathisP74
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω σχεδόν 2 μήνες σε καινούρια μοτοσυκλέτα.
    Θετικά:
    1)Έχει τηλεειδοποίηση
    2)Έχει ισχυρή σειρήνα
    3)Ρυθμίζεται εύκολα
    Αρνητικά:
    1)Το τηλεχειριστήριο όταν σφυρίξει σβήνει πολύ γρήγορα και δεν μπορείς να δεις την αιτία ενεργοποίησης
    2)Έχει μόνο ένα τηλεχειριστήριο με τηλεειδοποίηση.Το δεύτερο είναι απλό
    3)Η μπαταρία του τηλεχειριστηρίου τελειώνει γρήγορα
    4)Δεν ενεργοποιούνται τα φλας στην όπλιση/αφόπλιση
    5)Δεν έχει λαμπάκι ένδειξης οπλισμένου συναγερμού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oplon82
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση αλλά μεγαλύτερη μ... συναγερμό δεν έχω ματαδεί. Ο pandora eumoto είναι κλάσεις ανώτερος. Από που να αρχίσω:
    1. Το χειριστήριο. Δεν μπορείς να ελέγξεις την κατάσταση του συναγερμού χωρίς να πατήσεις κάποιο κουμπί που θα σου κάνει κάποια επικοινωνία με το συναγερμό ή που θα κάνει κάποια αλλαγή στο χειριστήριο. Έτσι αν σου χτυπήσει ο συναγερμός, σαν προειδοποίηση όχι κανονικά, σβήνει η οθόνη και όταν πατήσεις κάποιο κουμπί (με τους παραπάνω περιορισμούς που ανέφερα), δεν φαίνεται για ποιο λόγο χτύπησε. Δεν ξέρεις δηλαδή αν είναι το tilt ή αν κάποιος την κούνησε.
    2. Χτυπάει η ειδοποίηση για ψύλλου πήδημα. Απλά κάθεται η μηχανή, δεν την αγγίζει ούτε ο αέρας και κάθε λίγο ακούς την προειδοποίηση σαν κάποιος να την κούνησε. Πήγα να δω τι τρέχει και χτυπάει, γιατί όπως είπα δεν μπορείς να καταλάβεις από το χειριστήριο εκτός αν χτυπήσει ακριβώς τη στιγμή που το κοιτάς, και δεν υπήρχε τίποτα. Σκέφτηκα καμιά γάτα, αλλά μετά από λίγο χτύπησε ξανά μπροστά μου χωρίς να την αγγίζει κανείς και τίποτα.
    3. Μετά από το σπάσιμο των παραπάνω και προσπαθώντας να δω μήπως είναι στο μέγιστο η ευαισθησία (είναι ένα σκαλί πριν το μέγιστο), πήγα και έχωσα μερικές κλωτσιές στα λάστιχα μπρος και πίσω για να δω αν θα ενεργοποιηθεί ο προειδοποιητικός ήχος. Τίποτα παιδιά. Ενώ μπορεί να χτυπήσει από μόνος του, όταν κοπανάω ο ίδιος τη μηχανή, δεν παίρνει είδηση ο συναγερμός. Για να πάρει μπρος θέλει ζόρι. Άρα δεν είναι το επίπεδο της ευαισθησίας το θέμα.
    4. Δεν αναβοσβήνουν τα φλας ότι και να κάνω.

    Κόστος αγοράς και εγκατάστασης 3 κατοστάρικα. Πεταμένα λεφτά. Χίλιες φορές pandora. Τι ήθελα τις αλλαγές.. Μακριά παιδιά! Μήτε να τον πλησιάσετε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yialimon
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φαίνεται πολύ ποιοτικός συναγερμός και η σειρήνα του είναι πολύ δυνατή. Το τηλεχειριστήριο στιβαρό (τα πλήκτρα του είναι στο πλάι). Για την μπαταρία ακόμα δεν έχω άποψη. Ο λόγος που βάζω 4 στη βαθμολογία, είναι ότι σε YAMAHA XMAX '23 που τον τοποθέτησα, με ενημερώσανε απο το συνεργείο που κάνανε την εγκατάσταση ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με τα φλας της μηχανής, επομένως δεν αναβοσβήνουν ποτέ και σε καμία λειτουργία (όπλιση, αφόπλιση, λειτουργία συναγερμού κλπ), κάτι που δεν περιμένεις για την αξία αυτού του συναγερμού..
    [Αναμένω επιβεβαίωση από την elser για αυτό κι αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω με edit]

    EDIT: Έπειτα από επικοινωνία τόσο με τη Yamaha όσο και με την ELSER, επιβεβαίωσαν ότι παλαιότερα υπήρχε κάποιο θέμα και με διαβεβαίωσαν ότι μπορεί να συνδεθεί τελικά με τα φλας (στην περίπτωσή μου πιο εύκολα μόνο με τα πίσω παρά και με τα τέσσερα). Για σύνδεση και των τεσσάρων φλας (μπρος-πίσω) είναι (λέει) όλοκληρη ιστορία (πολλά λυσίματα και ξηλώματα στη μηχανή για να περαστούν τα καλώδια). Εν τέλει, στο συνεργείο που τον είχαν εγκαταστήσει το διορθώσανε και δουλεύει μια χαρά (στη δική μου περίπτωση μόνο τα πίσω συνδέθηκαν).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MarKr88
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα έλεγα ότι είναι ένας εξαιρετικός συναγερμός!
    Τον έχω βάλει σε συνδιασμό με το περιμετρικό, το οποίο δεν μου έχει χρειαστεί πάρα πολύ...
    Έχει αμφίδρομο κοντρόλ το οποίο σε ενημερώνει για οτιδήποτε συμβεί όταν ειναι ενεργοποιημένος ο συναγερμός.
    Η μπαταρία στο κοντρόλ τελειώνει σχετικά γρήγορα και θέλει αλλαγή, ίσως θα μπορούσε να είναι επαναφορτιζόμενη
    Σε συνδυασμό με κάποιο gps θα μπορούσε να είναι μια ικανοποιητική πρόταση για τους επίδοξους κλέφτες, αν και η καλύτερη προστασία ίσως είναι να μην χάνεις την μηχανή από τα μάτια σου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ευκαολη εγκατασταση, πολυ καλό manual, κανει οτι υπόσχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ σαν συναγερμός είναι σχετικά καλός έχει τόσο κακό χειριστήριο που πραγματικά τον κάνει να μην αξίζει... μου έσπασε την πρώτη μέρα η οθονιτσα από τους κραδασμούς της οδήγησης (!) απλά επειδή ακουμπούσε στο τιμόνι.. το αντικατέστησα με κόστος 70ευρω, σχεδόν το μισό της συνολικής αξίας του συναγερμού, ώστε να μου σπάσει ξανά μεσα σε μία εβδομάδα επειδή ζουληχτηκε στην τσέπη μου..δεν μου έχει συμβεί με κανέναν άλλο συναγερμό παλαιότερα.. η μπαταρία του θέλει αλλαγή μια φορά τον μήνα ενώ στον χρόνο επάνω χάλασε τελείως η πλακέτα του χειριστηρίου και δεν ενεργοποιείται καν...η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιώ το απλό που δεν έχει τηλε-ειδοποιηση, αλλά αν είναι το χρησιμοποιείς έτσι γιατί να δώσεις 200€ και να μην πας σε ένα φθηνότερο μοντέλο με τα μισά χρήματα... κρίμα γιατί σαν συναγερμός έχει πολλές λειτουργίες και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος...

    2
  • Τον έχω σχεδόν 2 μήνες σε καινούρια μοτοσυκλέτα.
    Θετικά:
    1)Έχει τηλεειδοποίηση
    2)Έχει ισχυρή σειρήνα
    3)Ρυθμίζεται εύκολα
    Αρνητικά:
    1)Το τηλεχειριστήριο όταν σφυρίξει σβήνει πολύ γρήγορα και δεν μπορείς να δεις την αιτία ενεργοποίησης
    2)Έχει μόνο ένα τηλεχειριστήριο με τηλεειδοποίηση.Το δεύτερο είναι απλό
    3)Η μπαταρία του τηλεχειριστηρίου τελειώνει γρήγορα
    4)Δεν ενεργοποιούνται τα φλας στην όπλιση/αφόπλιση
    5)Δεν έχει λαμπάκι ένδειξης οπλισμένου συναγερμού

    4
  • Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση αλλά μεγαλύτερη μ... συναγερμό δεν έχω ματαδεί. Ο pandora eumoto είναι κλάσεις ανώτερος. Από που να αρχίσω:
    1. Το χειριστήριο. Δεν μπορείς να ελέγξεις την κατάσταση του συναγερμού χωρίς να πατήσεις κάποιο κουμπί που θα σου κάνει κάποια επικοινωνία με το συναγερμό ή που θα κάνει κάποια αλλαγή στο χειριστήριο. Έτσι αν σου χτυπήσει ο συναγερμός, σαν προειδοποίηση όχι κανονικά, σβήνει η οθόνη και όταν πατήσεις κάποιο κουμπί (με τους παραπάνω περιορισμούς που ανέφερα), δεν φαίνεται για ποιο λόγο χτύπησε. Δεν ξέρεις δηλαδή αν είναι το tilt ή αν κάποιος την κούνησε.
    2. Χτυπάει η ειδοποίηση για ψύλλου πήδημα. Απλά κάθεται η μηχανή, δεν την αγγίζει ούτε ο αέρας και κάθε λίγο ακούς την προειδοποίηση σαν κάποιος να την κούνησε. Πήγα να δω τι τρέχει και χτυπάει, γιατί όπως είπα δεν μπορείς να καταλάβεις από το χειριστήριο εκτός αν χτυπήσει ακριβώς τη στιγμή που το κοιτάς, και δεν υπήρχε τίποτα. Σκέφτηκα καμιά γάτα, αλλά μετά από λίγο χτύπησε ξανά μπροστά μου χωρίς να την αγγίζει κανείς και τίποτα.
    3. Μετά από το σπάσιμο των παραπάνω και προσπαθώντας να δω μήπως είναι στο μέγιστο η ευαισθησία (είναι ένα σκαλί πριν το μέγιστο), πήγα και έχωσα μερικές κλωτσιές στα λάστιχα μπρος και πίσω για να δω αν θα ενεργοποιηθεί ο προειδοποιητικός ήχος. Τίποτα παιδιά. Ενώ μπορεί να χτυπήσει από μόνος του, όταν κοπανάω ο ίδιος τη μηχανή, δεν παίρνει είδηση ο συναγερμός. Για να πάρει μπρος θέλει ζόρι. Άρα δεν είναι το επίπεδο της ευαισθησίας το θέμα.
    4. Δεν αναβοσβήνουν τα φλας ότι και να κάνω.

    Κόστος αγοράς και εγκατάστασης 3 κατοστάρικα. Πεταμένα λεφτά. Χίλιες φορές pandora. Τι ήθελα τις αλλαγές.. Μακριά παιδιά! Μήτε να τον πλησιάσετε.

    6
  • Φαίνεται πολύ ποιοτικός συναγερμός και η σειρήνα του είναι πολύ δυνατή. Το τηλεχειριστήριο στιβαρό (τα πλήκτρα του είναι στο πλάι). Για την μπαταρία ακόμα δεν έχω άποψη. Ο λόγος που βάζω 4 στη βαθμολογία, είναι ότι σε YAMAHA XMAX '23 που τον τοποθέτησα, με ενημερώσανε απο το συνεργείο που κάνανε την εγκατάσταση ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με τα φλας της μηχανής, επομένως δεν αναβοσβήνουν ποτέ και σε καμία λειτουργία (όπλιση, αφόπλιση, λειτουργία συναγερμού κλπ), κάτι που δεν περιμένεις για την αξία αυτού του συναγερμού..
    [Αναμένω επιβεβαίωση από την elser για αυτό κι αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω με edit]

    EDIT: Έπειτα από επικοινωνία τόσο με τη Yamaha όσο και με την ELSER, επιβεβαίωσαν ότι παλαιότερα υπήρχε κάποιο θέμα και με διαβεβαίωσαν ότι μπορεί να συνδεθεί τελικά με τα φλας (στην περίπτωσή μου πιο εύκολα μόνο με τα πίσω παρά και με τα τέσσερα). Για σύνδεση και των τεσσάρων φλας (μπρος-πίσω) είναι (λέει) όλοκληρη ιστορία (πολλά λυσίματα και ξηλώματα στη μηχανή για να περαστούν τα καλώδια). Εν τέλει, στο συνεργείο που τον είχαν εγκαταστήσει το διορθώσανε και δουλεύει μια χαρά (στη δική μου περίπτωση μόνο τα πίσω συνδέθηκαν).

    3
  • Θα έλεγα ότι είναι ένας εξαιρετικός συναγερμός!
    Τον έχω βάλει σε συνδιασμό με το περιμετρικό, το οποίο δεν μου έχει χρειαστεί πάρα πολύ...
    Έχει αμφίδρομο κοντρόλ το οποίο σε ενημερώνει για οτιδήποτε συμβεί όταν ειναι ενεργοποιημένος ο συναγερμός.
    Η μπαταρία στο κοντρόλ τελειώνει σχετικά γρήγορα και θέλει αλλαγή, ίσως θα μπορούσε να είναι επαναφορτιζόμενη
    Σε συνδυασμό με κάποιο gps θα μπορούσε να είναι μια ικανοποιητική πρόταση για τους επίδοξους κλέφτες, αν και η καλύτερη προστασία ίσως είναι να μην χάνεις την μηχανή από τα μάτια σου!

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
konstantinos_Siokas2886

Καλησπέρα Το 800V1 τοποθετείτε σε όλα τα σκούτερ με τάση μπαταρίας 12V.
Επέλεξε καταστήματα που κάνουν τοποθέτηση για περισσότερες πληροφορίες και να ισχύει η εγγύηση.

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

ELSER 800V1 Συναγερμός Μηχανής με Τηλεειδοποίηση

Ο ELSER 800V1 είναι ένα καινοτόμο σύστημα ασφαλείας σχεδιασμένο για να αντέχει σε ακραίες συνθήκες. Διαθέτει:

  • Συμπαγή και αδιάβροχη σχεδίαση
  • Ενσωματωμένη πολυτονική σειρήνα 122dB
  • Δυναμική κρυπτογράφηση
  • Ενσωματωμένη εφεδρική μπαταρία
  • Χαμηλή κατανάλωση
  • Sleep Mode
  • Οθόνη LCD στο τηλεχειριστήριο
  • Αισθητήρας κλίσης
  • Ανίχνευση κραδασμού
  • Περιμετρική προστασία / Μπλοκάρισμα Κινητήρα

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
800V1-PS
Είδος
Συναγερμός
Τηλεειδοποίηση
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 2
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Nick_Zoiros
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενώ σαν συναγερμός είναι σχετικά καλός έχει τόσο κακό χειριστήριο που πραγματικά τον κάνει να μην αξίζει... μου έσπασε την πρώτη μέρα η οθονιτσα από τους κραδασμούς της οδήγησης (!) απλά επειδή ακουμπούσε στο τιμόνι.. το αντικατέστησα με κόστος 70ευρω, σχεδόν το μισό της συνολικής αξίας του συναγερμού, ώστε να μου σπάσει ξανά μεσα σε μία εβδομάδα επειδή ζουληχτηκε στην τσέπη μου..δεν μου έχει συμβεί με κανέναν άλλο συναγερμό παλαιότερα.. η μπαταρία του θέλει αλλαγή μια φορά τον μήνα ενώ στον χρόνο επάνω χάλασε τελείως η πλακέτα του χειριστηρίου και δεν ενεργοποιείται καν...η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιώ το απλό που δεν έχει τηλε-ειδοποιηση, αλλά αν είναι το χρησιμοποιείς έτσι γιατί να δώσεις 200€ και να μην πας σε ένα φθηνότερο μοντέλο με τα μισά χρήματα... κρίμα γιατί σαν συναγερμός έχει πολλές λειτουργίες και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StathisP74
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω σχεδόν 2 μήνες σε καινούρια μοτοσυκλέτα.
    Θετικά:
    1)Έχει τηλεειδοποίηση
    2)Έχει ισχυρή σειρήνα
    3)Ρυθμίζεται εύκολα
    Αρνητικά:
    1)Το τηλεχειριστήριο όταν σφυρίξει σβήνει πολύ γρήγορα και δεν μπορείς να δεις την αιτία ενεργοποίησης
    2)Έχει μόνο ένα τηλεχειριστήριο με τηλεειδοποίηση.Το δεύτερο είναι απλό
    3)Η μπαταρία του τηλεχειριστηρίου τελειώνει γρήγορα
    4)Δεν ενεργοποιούνται τα φλας στην όπλιση/αφόπλιση
    5)Δεν έχει λαμπάκι ένδειξης οπλισμένου συναγερμού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • oplon82
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση αλλά μεγαλύτερη μ... συναγερμό δεν έχω ματαδεί. Ο pandora eumoto είναι κλάσεις ανώτερος. Από που να αρχίσω:
    1. Το χειριστήριο. Δεν μπορείς να ελέγξεις την κατάσταση του συναγερμού χωρίς να πατήσεις κάποιο κουμπί που θα σου κάνει κάποια επικοινωνία με το συναγερμό ή που θα κάνει κάποια αλλαγή στο χειριστήριο. Έτσι αν σου χτυπήσει ο συναγερμός, σαν προειδοποίηση όχι κανονικά, σβήνει η οθόνη και όταν πατήσεις κάποιο κουμπί (με τους παραπάνω περιορισμούς που ανέφερα), δεν φαίνεται για ποιο λόγο χτύπησε. Δεν ξέρεις δηλαδή αν είναι το tilt ή αν κάποιος την κούνησε.
    2. Χτυπάει η ειδοποίηση για ψύλλου πήδημα. Απλά κάθεται η μηχανή, δεν την αγγίζει ούτε ο αέρας και κάθε λίγο ακούς την προειδοποίηση σαν κάποιος να την κούνησε. Πήγα να δω τι τρέχει και χτυπάει, γιατί όπως είπα δεν μπορείς να καταλάβεις από το χειριστήριο εκτός αν χτυπήσει ακριβώς τη στιγμή που το κοιτάς, και δεν υπήρχε τίποτα. Σκέφτηκα καμιά γάτα, αλλά μετά από λίγο χτύπησε ξανά μπροστά μου χωρίς να την αγγίζει κανείς και τίποτα.
    3. Μετά από το σπάσιμο των παραπάνω και προσπαθώντας να δω μήπως είναι στο μέγιστο η ευαισθησία (είναι ένα σκαλί πριν το μέγιστο), πήγα και έχωσα μερικές κλωτσιές στα λάστιχα μπρος και πίσω για να δω αν θα ενεργοποιηθεί ο προειδοποιητικός ήχος. Τίποτα παιδιά. Ενώ μπορεί να χτυπήσει από μόνος του, όταν κοπανάω ο ίδιος τη μηχανή, δεν παίρνει είδηση ο συναγερμός. Για να πάρει μπρος θέλει ζόρι. Άρα δεν είναι το επίπεδο της ευαισθησίας το θέμα.
    4. Δεν αναβοσβήνουν τα φλας ότι και να κάνω.

    Κόστος αγοράς και εγκατάστασης 3 κατοστάρικα. Πεταμένα λεφτά. Χίλιες φορές pandora. Τι ήθελα τις αλλαγές.. Μακριά παιδιά! Μήτε να τον πλησιάσετε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yialimon
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φαίνεται πολύ ποιοτικός συναγερμός και η σειρήνα του είναι πολύ δυνατή. Το τηλεχειριστήριο στιβαρό (τα πλήκτρα του είναι στο πλάι). Για την μπαταρία ακόμα δεν έχω άποψη. Ο λόγος που βάζω 4 στη βαθμολογία, είναι ότι σε YAMAHA XMAX '23 που τον τοποθέτησα, με ενημερώσανε απο το συνεργείο που κάνανε την εγκατάσταση ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με τα φλας της μηχανής, επομένως δεν αναβοσβήνουν ποτέ και σε καμία λειτουργία (όπλιση, αφόπλιση, λειτουργία συναγερμού κλπ), κάτι που δεν περιμένεις για την αξία αυτού του συναγερμού..
    [Αναμένω επιβεβαίωση από την elser για αυτό κι αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω με edit]

    EDIT: Έπειτα από επικοινωνία τόσο με τη Yamaha όσο και με την ELSER, επιβεβαίωσαν ότι παλαιότερα υπήρχε κάποιο θέμα και με διαβεβαίωσαν ότι μπορεί να συνδεθεί τελικά με τα φλας (στην περίπτωσή μου πιο εύκολα μόνο με τα πίσω παρά και με τα τέσσερα). Για σύνδεση και των τεσσάρων φλας (μπρος-πίσω) είναι (λέει) όλοκληρη ιστορία (πολλά λυσίματα και ξηλώματα στη μηχανή για να περαστούν τα καλώδια). Εν τέλει, στο συνεργείο που τον είχαν εγκαταστήσει το διορθώσανε και δουλεύει μια χαρά (στη δική μου περίπτωση μόνο τα πίσω συνδέθηκαν).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MarKr88
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα έλεγα ότι είναι ένας εξαιρετικός συναγερμός!
    Τον έχω βάλει σε συνδιασμό με το περιμετρικό, το οποίο δεν μου έχει χρειαστεί πάρα πολύ...
    Έχει αμφίδρομο κοντρόλ το οποίο σε ενημερώνει για οτιδήποτε συμβεί όταν ειναι ενεργοποιημένος ο συναγερμός.
    Η μπαταρία στο κοντρόλ τελειώνει σχετικά γρήγορα και θέλει αλλαγή, ίσως θα μπορούσε να είναι επαναφορτιζόμενη
    Σε συνδυασμό με κάποιο gps θα μπορούσε να είναι μια ικανοποιητική πρόταση για τους επίδοξους κλέφτες, αν και η καλύτερη προστασία ίσως είναι να μην χάνεις την μηχανή από τα μάτια σου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ευκαολη εγκατασταση, πολυ καλό manual, κανει οτι υπόσχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ σαν συναγερμός είναι σχετικά καλός έχει τόσο κακό χειριστήριο που πραγματικά τον κάνει να μην αξίζει... μου έσπασε την πρώτη μέρα η οθονιτσα από τους κραδασμούς της οδήγησης (!) απλά επειδή ακουμπούσε στο τιμόνι.. το αντικατέστησα με κόστος 70ευρω, σχεδόν το μισό της συνολικής αξίας του συναγερμού, ώστε να μου σπάσει ξανά μεσα σε μία εβδομάδα επειδή ζουληχτηκε στην τσέπη μου..δεν μου έχει συμβεί με κανέναν άλλο συναγερμό παλαιότερα.. η μπαταρία του θέλει αλλαγή μια φορά τον μήνα ενώ στον χρόνο επάνω χάλασε τελείως η πλακέτα του χειριστηρίου και δεν ενεργοποιείται καν...η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιώ το απλό που δεν έχει τηλε-ειδοποιηση, αλλά αν είναι το χρησιμοποιείς έτσι γιατί να δώσεις 200€ και να μην πας σε ένα φθηνότερο μοντέλο με τα μισά χρήματα... κρίμα γιατί σαν συναγερμός έχει πολλές λειτουργίες και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος...

    2
  • Τον έχω σχεδόν 2 μήνες σε καινούρια μοτοσυκλέτα.
    Θετικά:
    1)Έχει τηλεειδοποίηση
    2)Έχει ισχυρή σειρήνα
    3)Ρυθμίζεται εύκολα
    Αρνητικά:
    1)Το τηλεχειριστήριο όταν σφυρίξει σβήνει πολύ γρήγορα και δεν μπορείς να δεις την αιτία ενεργοποίησης
    2)Έχει μόνο ένα τηλεχειριστήριο με τηλεειδοποίηση.Το δεύτερο είναι απλό
    3)Η μπαταρία του τηλεχειριστηρίου τελειώνει γρήγορα
    4)Δεν ενεργοποιούνται τα φλας στην όπλιση/αφόπλιση
    5)Δεν έχει λαμπάκι ένδειξης οπλισμένου συναγερμού

    4
  • Δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση αλλά μεγαλύτερη μ... συναγερμό δεν έχω ματαδεί. Ο pandora eumoto είναι κλάσεις ανώτερος. Από που να αρχίσω:
    1. Το χειριστήριο. Δεν μπορείς να ελέγξεις την κατάσταση του συναγερμού χωρίς να πατήσεις κάποιο κουμπί που θα σου κάνει κάποια επικοινωνία με το συναγερμό ή που θα κάνει κάποια αλλαγή στο χειριστήριο. Έτσι αν σου χτυπήσει ο συναγερμός, σαν προειδοποίηση όχι κανονικά, σβήνει η οθόνη και όταν πατήσεις κάποιο κουμπί (με τους παραπάνω περιορισμούς που ανέφερα), δεν φαίνεται για ποιο λόγο χτύπησε. Δεν ξέρεις δηλαδή αν είναι το tilt ή αν κάποιος την κούνησε.
    2. Χτυπάει η ειδοποίηση για ψύλλου πήδημα. Απλά κάθεται η μηχανή, δεν την αγγίζει ούτε ο αέρας και κάθε λίγο ακούς την προειδοποίηση σαν κάποιος να την κούνησε. Πήγα να δω τι τρέχει και χτυπάει, γιατί όπως είπα δεν μπορείς να καταλάβεις από το χειριστήριο εκτός αν χτυπήσει ακριβώς τη στιγμή που το κοιτάς, και δεν υπήρχε τίποτα. Σκέφτηκα καμιά γάτα, αλλά μετά από λίγο χτύπησε ξανά μπροστά μου χωρίς να την αγγίζει κανείς και τίποτα.
    3. Μετά από το σπάσιμο των παραπάνω και προσπαθώντας να δω μήπως είναι στο μέγιστο η ευαισθησία (είναι ένα σκαλί πριν το μέγιστο), πήγα και έχωσα μερικές κλωτσιές στα λάστιχα μπρος και πίσω για να δω αν θα ενεργοποιηθεί ο προειδοποιητικός ήχος. Τίποτα παιδιά. Ενώ μπορεί να χτυπήσει από μόνος του, όταν κοπανάω ο ίδιος τη μηχανή, δεν παίρνει είδηση ο συναγερμός. Για να πάρει μπρος θέλει ζόρι. Άρα δεν είναι το επίπεδο της ευαισθησίας το θέμα.
    4. Δεν αναβοσβήνουν τα φλας ότι και να κάνω.

    Κόστος αγοράς και εγκατάστασης 3 κατοστάρικα. Πεταμένα λεφτά. Χίλιες φορές pandora. Τι ήθελα τις αλλαγές.. Μακριά παιδιά! Μήτε να τον πλησιάσετε.

    6
  • Φαίνεται πολύ ποιοτικός συναγερμός και η σειρήνα του είναι πολύ δυνατή. Το τηλεχειριστήριο στιβαρό (τα πλήκτρα του είναι στο πλάι). Για την μπαταρία ακόμα δεν έχω άποψη. Ο λόγος που βάζω 4 στη βαθμολογία, είναι ότι σε YAMAHA XMAX '23 που τον τοποθέτησα, με ενημερώσανε απο το συνεργείο που κάνανε την εγκατάσταση ότι δεν μπορεί να συνδεθεί με τα φλας της μηχανής, επομένως δεν αναβοσβήνουν ποτέ και σε καμία λειτουργία (όπλιση, αφόπλιση, λειτουργία συναγερμού κλπ), κάτι που δεν περιμένεις για την αξία αυτού του συναγερμού..
    [Αναμένω επιβεβαίωση από την elser για αυτό κι αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω με edit]

    EDIT: Έπειτα από επικοινωνία τόσο με τη Yamaha όσο και με την ELSER, επιβεβαίωσαν ότι παλαιότερα υπήρχε κάποιο θέμα και με διαβεβαίωσαν ότι μπορεί να συνδεθεί τελικά με τα φλας (στην περίπτωσή μου πιο εύκολα μόνο με τα πίσω παρά και με τα τέσσερα). Για σύνδεση και των τεσσάρων φλας (μπρος-πίσω) είναι (λέει) όλοκληρη ιστορία (πολλά λυσίματα και ξηλώματα στη μηχανή για να περαστούν τα καλώδια). Εν τέλει, στο συνεργείο που τον είχαν εγκαταστήσει το διορθώσανε και δουλεύει μια χαρά (στη δική μου περίπτωση μόνο τα πίσω συνδέθηκαν).

    3
  • Θα έλεγα ότι είναι ένας εξαιρετικός συναγερμός!
    Τον έχω βάλει σε συνδιασμό με το περιμετρικό, το οποίο δεν μου έχει χρειαστεί πάρα πολύ...
    Έχει αμφίδρομο κοντρόλ το οποίο σε ενημερώνει για οτιδήποτε συμβεί όταν ειναι ενεργοποιημένος ο συναγερμός.
    Η μπαταρία στο κοντρόλ τελειώνει σχετικά γρήγορα και θέλει αλλαγή, ίσως θα μπορούσε να είναι επαναφορτιζόμενη
    Σε συνδυασμό με κάποιο gps θα μπορούσε να είναι μια ικανοποιητική πρόταση για τους επίδοξους κλέφτες, αν και η καλύτερη προστασία ίσως είναι να μην χάνεις την μηχανή από τα μάτια σου!

    4
  • Δες τα όλα