Εντελώς blind-buy που δεν απογοήτευσε.
Από την συσκευασία και την εμφάνιση ήδη σε κερδίζει!
Στα του αρώματος. Το συγκεκριμένο είναι μέτριο-βαρύ άρομα που όμως φοριέται για όλες τις εποχές και όλες τις περιστάσεις. Κάνει και για βράδυ, και για γραφείο, και για καφέ.
Εκ πρώτης όψεως βγάζει κάτι οικείο και unisex χωρίς να είναι κάτι σούπερ-μοναδικό. Παρόλα αυτά καθώς το εξερευνάς, έχει μια ενδιαφέρουσα πολυπλοκότητα. Από μακρυά προβάλει ένα αρκετά φρουτώδες, κιτρώδες και λουλουδάτο άρωμα, όμως πιο βαρύ και "πλούσιο" και ανδρικό από το Eros Flame. Από την άλλη, κοντά στο δέρμα βγάζει περισσότερες νότες μπαχαρικών (εμένα μου έβγαλε κάρδαμο και λίγο μοσχοκάρυδο ), ξήλου και λεβάντας.
Από διάρκεια, το μυρίζω ακόμα πάνω στο δέρμα μου μετά από 8 ώρες και 2 μπάνια! Από προβολή, έντονο. Κάνει "θόρυβο" και σίγουρα θα κυριαρχίσει στο δωμάτιο, οπότε 2-3 σπρέι είναι υπερ-αρκετά
Γενικά για την τιμή του είναι ένα κρυφό διαμαντάκι!
Θα επανέλθω με σχόλια γυναικών
---
Edit:
Λοιπόν, το έχω κάνα 10μηνο. Με διαφορά το πιο δυνατό μου άρωμα! Μόνο θετικά σχόλια. Για κάποιο λόγο κάνει πολύ εντύπωση και σε μεγαλύτερες ηλικίες. Με ρωτάνε φίλες τί φοράω για να το πάρουν στους άντρες και στα παιδιά τους. Προβολή απίστευτη! Μου φώναζαν από το μπαλκόνι του 2ου να μου επαινέσουν το άρωμα όσο ήμουν στην πυλωτή
---
Edit 2:
head-to-head σύγκριση με το Creed, δεν μου φάνηκε ότι έχει και πολύ σχέση πέρα από το πορτοκάλι/κίτρο. Γενικά και τα 2 είναι σχετικά περίπλοκα αρώματα και, για μένα, κοφυφαία. Το Creed είναι λίγο πιο περίπλοκο και πλούσιο αλλά και πιο ήσυχο. Αυτό φωνάζει περισσότερο, έχει πιο έντονο το πορτοκάλι, και μου φαίνεται πως διαρκεί και περισσότερο.