-
1
-
4 αστέρια0
-
3 αστέρια0
-
2 αστέρια0
-
1 αστέρι0
-
το κινητό έφυγε κυριολεκτικά μπαίνοντας στην εθνική με 30 40 χλμ....έσκασε άσφαλτο ..σταματάω δεξιά πάω να μαζέψω τα κομματια ....αγρατζουνιστο....δεν ξέρω αν έτυχε ...Μ έχει πέσει άλλες 2 3 φορές από καλό ύψος ....θα την ξανά παρω μόνο για εικόνισμα ....
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αφαιρείται με λίγη δυσκολία
Σου φάνηκε χρήσιμη;
-
0
το κινητό έφυγε κυριολεκτικά μπαίνοντας στην εθνική με 30 40 χλμ....έσκασε άσφαλτο ..σταματάω δεξιά πάω να μαζέψω τα κομματια ....αγρατζουνιστο....δεν ξέρω αν έτυχε ...Μ έχει πέσει άλλες 2 3 φορές από καλό ύψος ....θα την ξανά παρω μόνο για εικόνισμα ....
- Δες τα όλα