Λείο στο χέρι, όμορφες ρέουσες γωνίες, έξυπνη αλληλεπίδραση του φωτός.
Η οθόνη του κινητού παίζει 4k videos?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Hasselblad
Το OnePlus 11 5G, η νέα ναυαρχίδα της OnePlus συνδυάζει τις δυνατότητες με την κομψότητα. Εξοπλίζεται με hardware τελευταίας τεχνολογίας. Το OnePlus 11 είναι η επιτομή της δύναμης.
Λείο στο χέρι, όμορφες ρέουσες γωνίες, έξυπνη αλληλεπίδραση του φωτός.
To ματ παγωμένο γυαλί συναντά την διακόσμηση από ανοξείδωτο χάλυβα χειρουργικής ποιότητας (316L).
Προσφέρει ταχεία απόδοση, απαράμιλλη συνδεσιμότητα και gameplay επιπέδου πρωταθλητή, όλα σχεδιασμένα με πρωτοποριακή τεχνητή νοημοσύνη. Με τον ταχύτερο Qualcomm AI Engine στην ιστορία, η διαισθητική και έξυπνη πλατφόρμα για φορητές συσκευές, υπόσχεται να εγκαινιάσει μια νέα εποχή εξαιρετικών εμπειριών για φορητές συσκευές στις ναυαρχίδες smartphones Android.
Με έως και 16 GB μνήμης RAM επόμενης γενιάς LPDDR5X, η RAM-Vita συμπιέζει εφαρμογές και εκχωρεί έξυπνα τη μνήμη.
100w φόρτιση, 100% σε μόλις 25 λεπτά.
Γνωρίστε την επόμενη γενιά Cryo-velocity VC Cooling. Χάρη στην εξαγωνική δομή του, τα ολοκαίνουργια υλικά κρυσταλλικού γραφενίου κρατούν τη θερμότητα μακριά κάθε φορά που μπαίνετε στο παιχνίδι.
Ήρθε η ώρα να σπάσετε το όριο ταχύτητας. Με τη σύνδεση δύο δικτύων Wi-Fi διπλής ζώνης (2,4 GHz και 5 GHz) ταυτόχρονα, οι ταχύτητες δεδομένων ενισχύονται ενώ παραμένουν εξαιρετικά σταθερές. Από βιντεοκλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ροή YouTube και Netflix σε FHD, έως παιχνίδια, επιταχύνετε τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο.
Wi-Fi 7
Σχεδιασμένο για ακραίες ασύρματες ταχύτητες. Το Wi-Fi 7 σας εξασφαλίζει ότι παραμένετε στη γρήγορη λωρίδα. Από τη ροή περιεχομένου βίντεο έως τις εμπειρίες παιχνιδιών που βασίζονται σε cloud, συνδεθείτε πιο γρήγορα και ομαλά με την ταχύτητα που χρειάζεστε
Τριπλοί αισθητήρες κύριας κάμερας, αλγόριθμος TurboRAW HDR και μοναδικό υλικό φάσματος Accu μεταφέρουν στιγμές όπως ποτέ άλλοτε.
Το ολοκαίνουργιο Natural Color Calibration παρέα με την Hasselblad προσφέρει κορυφαία επιστήμη χρωμάτων στη βιομηχανία. Πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρώματα αναβαθμίζουν τις εικόνες με 64 φορές περισσότερες πληροφορίες χρωμάτων. Οι εκπληκτικές εικόνες 10 bit ενισχύουν τα πιο πλούσια χρώματα, ενώ το υλικό υποβοήθησης φάσματος Accu εξασφαλίζει εξαιρετική ακρίβεια χρωμάτων.
Ο περίπλοκος φωτισμός γίνεται απλός με τη βελτιστοποίηση της έκθεσης και της ισορροπίας λευκού και στις 3 κάμερες.
Μαζί με τον αισθητήρα της κύριας κάμερας, ο τηλεφακός πορτραίτου IMX709 προσφέρει παρακολούθηση βάθους τύπου DSLR, φυσικό bokeh και flares. Σε σύγκριση με τα οπτικά πρότυπα Hasselblad, προσομοιώνει επαγγελματικά φυσικά εφέ bokeh και flare που καταγράφονται από μια κάμερα Hasselblad με φακούς XCD 30mm και 65mm για πορτρέτα στην τελειότητα.
Μια εκπληκτική οθόνη 6,7" 120 Hz 2K Super Fluid AMOLED ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία LTPO. Πιο αποδοτικός σε ενέργεια, ο ρυθμός ανανέωσης κλιμακώνεται δυναμικά σχεδόν αμέσως από 1 Hz σε 120 Hz με βαθμονόμηση LTPO τρίτης γενιάς. Καλώς ήρθατε στην εμπειρία OnePlus X Dolby.
Με το Dolby Atmos, ετοιμαστείτε για μια ηχητική περιήγηση. Χρησιμοποιώντας μια παρόμοια ακουστική δομή που χρησιμοποιείται σε φορητούς υπολογιστές premium, τα ισχυρά ηχεία σας βυθίζουν στον πιο κινηματογραφικό ήχο.
Με διαστάσεις 602 mm³, ο ισχυρός απτικός κινητήρας είναι 67% μεγαλύτερος από τον κινητήρα του OnePlus 10 Pro. Μείνετε συνδεδεμένοι με τις ειδοποιήσεις ευκολότερα.
Κάθε στοιχείο, κάθε βήμα, είναι πιο γρήγορο, πιο ομαλό και χωρίς φορτίο. Το Aquamorphic Design προσφέρει μια απλοποιημένη οπτική διεπαφή βασισμένη στις μοναδικές ιδιότητες του νερού. Βουτήξτε σε έναν ωκεανό ισχυρών λειτουργιών για να βελτιώσετε την ψηφιακή σας ποιότητα ζωής. Το OxygenOS 13 γλιστράει σαν μετάξι με σταθερότητα πυρήνα επόμενης γενιάς και βελτιωμένη αξιοπιστία.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Oti kalitero gia tin timi tou!!
το κινητό είναι αστεία γρήγορο και θα βγάλει εις πέρας όλες σας τις καθημερινές εργασίες. είτε παίζετε παιχνίδια είτε σερφαρετε. οι φωτογραφίες την ημέρα είναι εξαιρετικές, νυχτερινή λήψη λίγο που δοκιμασα είναι καλή όχι όμως στα επίπεδα αλλων κινητών πχ huawei, iPhone 16 pro, samsung s24 που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα. η μπαταρία μια μέρα εύκολα και φορτίζει σε 30-35 λ στο 100%. οπότε who cares... συνοψίζοντας φανταστική επιλογή.
το αγόρασα πριν ένα χρόνο, από την Πολωνία 1000 ευρώ μαζί με δύο φορτιστές γρήγορους γιατί πριν ένα χρόνο εδώ ήταν πανάκριβο. Στην αρχή δεν μου άρεσε γιατί ήταν πιό στενό από το προηγούμενο μου, όμως τελικά είναι πολύ καλό, απίστευτα γρήγορη φόρτιση και το κυριότερο είναι ότι έχει επιλογή να σταματάει η μπαταρία στο 80% της φόρτισης! συνεπώς η μπαταρία του ελπίζω να μη χαλάσει ποτέ! Γιατί στο προηγούμενο είχα αλλάξει δύο φορές μπαταρία και χαίρι δεν είδα. Το έχω ένα χρόνο και δεν καταλαβαίνει τίποτε, δεν κολλάει ποτέ όσο και να το φορτώσω ! Φωτεινές φωτογραφίες, άπειρα προγράμματα και καλά βίντεο, είναι τέλειο για μένα ! επανέρχομαι έτος 2025/02 η μπαταρία του ναι μεν φορτίζει σε χρόνο μηδέν, αλλά μου φαίνεται ότι αρχίζει και ξεφορτίζει γρήγορα, δεν μου κρατάει ούτε μία μέρα
Update: με την Αναβάθμιση σε android 15 (28/12) η μπαταρία καταναλώνει παραπάνω ρεύμα σε σχέση όταν έτρεχε την προηγούμενη έκδοση. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν είναι θέμα software ή skin (υπάρχει διαφορά ανάμεσα τους) αλλά θέλει φόρτιση τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Συγνώμη επίσης για το προηγούμενο review γραμμένο στα αγγλικά. Στα ελληνικά είναι κανονικά γραμμένο αλλά επειδή έχω σαν βασική γλώσσα τα αγγλικά το software αγγλοποιησε το review. Εν τάχει θα σας αναφερω τι μου άρεσε στο κινητό και τι όχι.
Pros: Γελοία γρήγορος επεξεργαστής, γελοία γρήγορη φόρτιση (20-100% σε 25-30), απίστευτη οθόνη και σε χρώματα και σε ανάλυση κλπ, το hardware της κάμερας μαζί με gcam είναι πολύ πιο accurate χρωματικά απ'οτι με την μαμά εφαρμογή και το os του κινητού πέρα από σταθερό είναι και πολύ smooth στα tasks και το multitasking
Cons: Όπως προανέφερα με την αναβάθμιση σε android 15 θέλει τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα φόρτιση καθότι τρώει πολλή μπαταρία και το peak brightness της συσκευής για την κατηγορία και την τιμή του ειναι εξαιρετικά χαμηλή (να σημειωθεί ότι το κινητό δεν είναι αγοράσαμενο από ελληνικό καταστήμα ή αλυσίδα αλλά απ' την Κίνα και επομένως δεν το πήρα τόσο ακριβά όσο το χουν τα ελληνικά αλλά κοντά στα 500-550 εκατοσταρικα)
Το έχω περίπου 1 χρόνο και 2 μήνες το οποίο είναι επαρκές διάστημα να δεις επιδόσεις αντοχή κλπ. Θα πω με δύο κουβέντες: μετριοτατο κινητό. Στους 6 μήνες ράγισε όλη η πίσω πλευρά σε πολύ συγκεκριμένα σημεία όπως εκατοντάδων άλλων που το έψαξα (ψάξτε διαδικτυακά και ακόμα και στην εφαρμογή της oneplus και θα βρείτε τα αντίστοιχα threads) στα ακριβώς ίδια σημεία κάτω από την κάμερα κρακαροντας όλη την επιφάνεια. Να τονιστεί ότι αυτό εγινε χωρίς πτώση καμιά φορά και με θήκη Spigen και γυαλί. Υπόψιν ότι προσέχω ιδιαιτέρως τα πράγματα που χρησιμοποιώ non stop. Ίδια εμπειρία είχαν πολλοί άλλοι χρήστες και όλοι λεν πως είναι θέμα κατασκευής με πολλά παράπονα στην εταιρεία η οποία δεν αναλαμβάνει ευθύνες. Για τόσα χρήματα κινητό νομίζω άσχημη κατασκευή. Παρόλαυτα είναι γρήγορο βγάζει καλές φωτογραφίες χωρίς κάτι τρομερό και στο multitasking ικανοποιητικό. Επισης εξαιρετική μπαταρία με πολύ γρήγορη φόρτιση! Δεν αξίζει τα χρήματα του και μετάνιωσα την αγορά που έκανα καθώς με ίδια χρήματα πήγαινα σε άλλες γνωστές εταιρείες που εν τέλει έχουν πιο ικανοποιητικά και δυνατά προϊόντα. Δεν θα ξαναπροτιμηθει.
¨΄Ενα σχετικά καλό κινητό που σε καμιά περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματά του, ακόμη και στα 750ευρώ που το πήρα εγω. Με τις ναυαρχίδες ουδεμία σχέση έχει, υπολείπεται σχεδόν σε όλα. Μέτριες φώτο κ βίντεο κακή σελφι. Στο multitasking βαραίνει πολύ, παρά τα 16GB Ram και τον Snapdragon gen2. Μέτριο σήμα, καλή ακουστική, στην ανοιχτή ακρόαση ο συνομιλητής δεν μ ακούει καλά, το ηχείο του πολύ καλό. Στα 500 με 600 ευρώ θα ήταν μια καλή επιλογή. Αυτά εν τάχει και εν ολίγης..
ότι και να πούμε για το συγκεκριμένο κινητό, είναι περιττό, είναι σχεδόν τέλειο. φοβερή οθόνη, γρήγορο στη λειτουργία του, καθαροτατες κλήσεις, σήμα καταπληκτικό, ωραίο ηχείο. απλά αγόρασα ένα πιο αργό φορτιστή γιατί δεν θέλω για την υγεία της μπαταρίας τον 100αρι που έχει στη συσκευασία.
το μόνο αρνητικό, ότι λόγω της κυρτής οθόνης του, ελάχιστα μαγαζιά τοποθετούν τζαμακι ( χρειάζεται ειδικό μηχάνημα ) παρά μόνο την ζελατίνα.
Κάτοχος πρώτη φορά για την συγκεκριμένη εταιρεία, και μπορώ να πω ότι είναι ένα εντυπωσιακό τηλ.
Με σχετικά μικρή εμπειρία λόγο ότι το έχω ένα μήνα θα έλεγα ότι είναι πάρα πολύ γρήγορο, Εκπληκτική οθόνη και ήχο,Πάρα πολύ καλές η φωτογραφίες,Δεν κολλάει σε τίποτα, και φορτίζει Εντυπωσιακά γρήγορα!!
Μέχρι στιγμής θα έλεγα ότι είναι για εμένα και την χρήση που εγώ θέλω ένα απόλυτο εργαλείο στα χέρια μου. Ασφαλώς ευχαριστημένος με την αγορά αυτή και αυτά που μου παρέχει το τηλέφωνο! Αν παρουσιαστεί κάποιο θέμα δεν θα διστάσω να σας το αναφέρω!!
Δεν κολλάει δεν ζεσταίνετε.
Το χρώμα Eternal Green πραγματικά τα σπάει πανέμορφο.
Μετά την αναβάθμιση σε Android 14 η μπαταριά πραγματικά πετάει έχει πάρα πολύ καλή αυτονομία θα εκπλαγείτε.
Οι κάμερες δεν είναι κορυφαίες αλλά είναι πάρα πολύ αξιοπρεπές.
Κάθετε τέλεια στο χέρι και καταλαβαίνεις οτι κρατάς μια πάρα πολύ ποιοτική συσκευή.
Για μένα αξίζει πάρα πολύ η αγορά του σε σχέση με τις τιμές που παίζουν άλλες ναυαρχίδες.
Αν το σκέφτεστε προχωρήστε άφοβα στην αγορά του....
Πολύ καλό τηλ'εφωνο-πολυμηχανημα!! Γρήγορο, δεν κολάει, καλές φωτογραφίες αλλά μάλλον ακριβό!! Πολύ καλη και γρήγορη η διεκπεραίωση μεσω skroutz!!!
ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΟ τηλέφωνο(εχω την εκδοση με τα 16GB RAM/ 256GB STORAGE)! Αγορασμενο στο BLACK FRIDAY στα 750€ είναι ένα εξαιρετικό τηλέφωνο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που κάνει όλα όσα υπόσχεται... Τα highlight του είναι 5...
α) Tέλεια οθόνη σε ότι αφορά χρώματα ευκρίνεια ανταπόκριση και φωτεινότητα
β) Απίστευτα smooth εμπειρία στο oxygen os v.13.1 και v.14...δεν εχω παρατηρησει glitches ή bugs όσες εφαρμογες και να έχω ανοιξει....Και η συνδεσιμότητα αψογη μεχρι στιγμής
γ) Premium εμφανιση και αίσθηση.. γυαλισμένο dark chrome μεταλλικό σκελετο χαρμα ειδεσθαι τουλαχιστον στην titan black εκδοση και κατεργασμενο μαύρο τζαμι πισω που δινει μια πολύ ιδιαίτερη αισθηση... κουμπια μεταλλικά στο πλάι πολυ ποιοτικα. Καμμία σχεση με nord 3 (που ειναι εξαιρετικό vfm) και φθηνοτερα κινητά...δεν σας κρυβω οτι ειχα σκοπο να παω στο nord 3 αλλα εδωσα τα παραπάνω χρηματα γιατι το τηλεφωνο εδειχνε και το αισθανοσουν στο χερι , πολύ πιο ακριβό
δ) Η μπαταρία....κραταει ανετα 1 ημερα και πραγματικά φορτιζει σαν αστραπή ακόμα και με 3rd party φορτιστες των 30-33w πολύ καλυτερη του αναμενομένου...Μεγαλη προσοχη εδω...μην τρομαξετε αν αρχικα σας φαινεται οτι η μπαταρία αδειαζει πολυ γρήγορα...θελει 2-3 πληρεις κύκλους φορτισης για να δουλεψει οπως πρεπει. Τo wireless charging ποτε δεν με απασχόλησε οποτε δεν το θεωρώ μειονέκτημα
ε) Φανταστικά ήχεια ,απλα δεν εχω λόγια για τον κρυσταλλινο ήχο και το πόσο καλά λειτουργει το stereο και srs.... Πλεον προτιμω να βλέπω ταινιές στο κινητό παρά τον υπολογιστη , λογω της απίστευτης εικόνας και ήχου που προσφέρει.....
Σιγουρα δεν είναι φθηνό αλλα θεωρώ οτι αξιζει σαν επένδυση... Αν θελετε κινητό μόνο για εργαλειο και δεν σας νοιαζει η εμφάνιση-αισθηση τοτε το Nord 3 ειναι μονόδρομος, Το οneplus 11 ειναι υπερπλήρες όμως με αισθητη διαφορά σε επιδόσεις απο κινητά των 300-500€ αλλά όχι τόση ωστε να δικαιολογει τα 850-900€ που συνήθως πουλιέται...ειναι στο κριτηριο του καθενός πόσο εκτιμάει ή χρειάζεται μια πιο premium αισθηση και πόσο την κοστολογεί..Αν το Nord 3 κοστιζει 450-550€ το sweetspot για το oneplus11 θα επρεπε να ειναι στα 650-700€ το πολυ . Δεν μιλάω καν για τα κινητα των 1500 και 2000 ευρω...τα θεωρω απλα επιδειξη ματαιοδοξιας , η διαφορα σε hardware/software ειναι πολύ μικρη και η χρηματική διαφορα τεράστια.... Αν εισαι επαγγελματίας φωτογράφος..θα πας να παρεις επαγγελματική καμερα..οχι κινητο...Ο απλος χρηστης δεν χρειάζεται τετοια τηλέφωνα και με τηλέφωνα όπως το oneplus 11 δεν θα τα επιζητήσει κιόλας, εκτος κι αν δεν έχει τι να κάνει με 2000€ που του περισσεύουν και θελει να λέει οτι κουβαλάει το πιο ακριβό κινητο
Update 25/12/2023 ότι αναφέρω πιο πάνω εξακολουθεί να ισχύει και δεν έχει εμφανιστει καμία πράσινη γραμμή ή άλλη ανωμαλία στην οθόνη (thank God). Να διευκρινήσω μόνο ότι ενα θεματάκι που έχει αναφερθεί με την αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητα, επιβεβαιωνω οτι ισχυεί αλλα δεν συμβάινει συχνά και φτιάχνεται εύκολα. Σε περιπτώσεις που σκοτεινιάζει απότομα π.χ εισοδος σε τουνελ..η φωτεινότητα στον slider παει αυτοματα στην χαμηλότερη δυνατη...αν δεν μπορουμε να περιμένουμε μερικά δευτερόλεπτα για να αυτορυθμιστεί...τοτε μπορούμε να κάνουμε 2 στιγμιάια tap στο κουμπί που ενεργοποιεί την αυτόματη ρυθμιση φωτεινότητας και καλιμπράρεται ξανα στο σωστό βαθμό. Η αλλη λύση ειναι χωρις να απενεργοποιήσουμε την αυτόματη φωτεινότητα να παίξουμε με το slider διαμορφωνοντας την φωτεινότητα χειροκινητα στον βαθμό που επιθυμούμε.
Update 16/1/2024
Μετά και το νέο update το κινητό είναι βούτυρο ανταποκρίνεται μόνο με την σκέψη ..πριν το ακουμπήσεις καλά καλά... έχει βελτιωθεί και η διαχείριση μπαταρίας παρόλο που έχω smartwatch μόνιμα συνδεδεμένο με όλους τους αισθητήρες ενεργούς..και κάποιες εφαρμογές που χρησιμοποιώ και δεν ήταν πλήρως optimized , τώρα τρέχουν σαν νεράκι... Το κινητό το γουστάρω τρελά όσο περνάει ο καιρός!
Update 19/5/2024
Oλα αψογα μέχρι στιγμής το μόνο ελαφρώς ανυσηχητικό ειναι οτι στην υγεια μπαταριας πλεον αναφέρει 99% εδω και καποιες εβδομάδες αλλα το κινητο ειναι μονιμως συνδεδεμενο σε σε 2 και 3 συσκευες με bluetooth και γινεται μεγαλη χρηση σε skype calls -teams αναπαραγωγή βιντεο και αρκετες εφαρμογες να τρεχουν στο παρασκήνιο οποτε καπου ειναι λογικο..ποσ μάλλον οταν μιλάμε για ταχεια φορτιση 100w...Τα παραπάνω δεν εχουν επηρεασει την απόδοση της συσκευης η την διαρκεια λειτουργιας...οσο μπορω να αντιληφθω εγω τουλάχιστον, ουτε την διαρκεια/αποδοση της φόρτισης
Update 12/11/2024 ...το ποσοστο υγείας της μπαταρίας έχει πέσει στο 96%...δεν με εχει επηρεασει καπου στην καθημερινότητα και η φορτιση ειναι πολυ γρηγορη οποτε ...ποτε δεν θα χρειαστει να ανυσηχησω ...αλλα οφειλω να το αναφέρω.
Κάτοχος OnePlus 8 για 3 χρόνια και τώρα OnePlus 11. Έχω χρησιμοποιήσει Samsung, iPhone, sony κλπ. Από τώρα και στο εξής μόνο OnePlus. Εξαιρετική δουλειά, φοβερό κινητό σε όλα του.
η αξιολόγηση αφορά το μοντέλο με 16/256. Το κινητό όπως σε πολλούς χρήστες συνέβη ξαφνικά παρουσίασε ρωγμές στο κάλυμμα της μπαταρίας χωρίς να πέσει. Μάλιστα υπάρχει κ η δική του θήκη η γνήσια η οποία δεν έχει αφαιρεθεί. Επίσης η μπαταρία μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις εξαντλείται γρήγορα. Για τα χρήματα που έδωσα 750+40 θήκη κακή επιλογή. Η βαθμολογία έγινε ένα αστερι. Το πίσω μέρος μετά από δωρεάν αντικατάσταση που έγινε στο πλαίσιο της εγγύησης μετά από πίεση ξανά ράγισε χωρίς να έχει πέσει. Ίσως το πιο αποτυχημένο κινητό που αγόρασα ποτέ σε σχέση με τα χρήματα που δαπάνησα
Το αγόρασα 2-11-23 και 3-11-23 το έστειλα πίσω γιατί ο μόνος τρόπος για να πάρεις τηλέφωνο κάπου ήτανε μέσω WIFI γιατί δεν δούλευε η κεραία του .Το πήγα πίσω στο κατάστημα δοκιμάσαμε άλλες Sim η οποίες δεν δουλεύανε ενώ σε άλλες συσκευές (5G-4G-3G-2G) ήτανε μία χαρά.
850 ευρώ συσκευή με πρόβλημα σε οτιδήποτε το θεωρώ απαράδεκτο όπως επίσης και ότι πρέπει να τους το στείλεις Πολωνία να το δούνε και μετά να σου στείλουν πίσω άλλη συσκευή.
Το αγόρασα πριν λίγες ημέρες στα 899€, το κινητό δεν υπάρχει σε θέμα ταχύτητας, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά όταν μάλιστα πρόκειται για επεξεργαστές Snapdragon τελευταίας γενιας, η οθόνη του καταπληκτική επιλέξτε το mode με τα 120hz για απόλαυση στο έπακρο και οι κάμερες αρκετά καλές θα έλεγα μάλιστα ότι κοιτάζουν στα μάτια ναυαρχίδες άλλων εταιριών.
Παρ'ολα αυτα θα του βάλω 4στα5 διότι χρειάζεται ακόμη updates από την εταιρια, υπάρχουν μερικά GLITCHES που πρέπει να διορθωθούν, μικρά μεν αλλά πρέπει να διορθωθούν.
(Το always on display glitcharei κάθε φορά που κάνει lock την συσκευή και μπορείς να το διακρίνεις ακόμη περισσότερο όταν έχεις ενεργοποιημένη την λειτουργία με τα 120hz)
Η φωτεινότητα τα παίζει μόνο όταν πάω να δω HDR βίντεο στο youtube, κάθε φορά που βάζω ένα βίντεο απλά μειώνεται η φωτεινότητα δίχως λόγο και όχι δεν φταίει η αυτόματη φωτεινότητα ούτε έχω κάποια ρύθμιση στο κινητό που να κάνει την εξής λειτουργία από μόνη της, το κατάλαβα όταν έβαλα full screen το βίντεο στο YouTube και μόλις ενεργοποίησα το auto rotate glitcharei καφέ φορά που κάνεις περιστροφή το βιντεο, διακρίνεις ότι δεν σου δίνει στο φουλ την φωτεινοτητα, από την άλλη όταν έβαλα απλό 4Κ βίντεο δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, το πρόβλημα είναι με το HDR, έχω διαβάσει σε διάφορα φόρουμ ότι το έχουν κι'αλλοι κάτοχοι της συγκεκριμένης συσκευής. Μικρά τα θέματα που έχει άλλα πιστεύω στα επόμενα updates αν διορθώσει αυτά οι εταιρία από εμένα είναι ένα μεγάλο ναι για να πάτε στην συγκεκριμένη συσκευή μη το σκεφτείτε καν.
Πάρα μα πάρα πολύ καλή δουλειά από την OnePlus και πόσο μάλλον όταν μπροστά σας διαθέτετε τόσα έτη για update και Super βελτιώσεις.Το OnePlus 11 είναι ένα πανέμορφο κινητό με κατάλληλο βάρος.Η οθόνη του σε ανάλυση είναι στην κορυφή του 2023 ως Ν1 παρέα με την Ναυαρxίδα της Sony.Η ομιλία του άκρως ποιοτική όπως και η ανοικτή ακρόαση.Το σήμα απίστευτα δυνατό και πάντα σταθερό.Με τον SD/8 Gen 2 κοινώς τον καλύτερο επεξεργαστή στον κόσμο δεν κολλάει πουθενά απολύτως.Aν κάποιοι που δεν διαθέτουν τεxνολογική γνώση σας λένε αστειότητες απλά προσπεράσετε τους.Αν κολλήσει σε PC ή σε Smartphones το Twitter ή το Μessenger είναι θέμα εφαρμογής και ΟΧΙ επεξεργαστή φυσικά πόσο μάλλον όταν μιλάμε για Snapdragon.Ο ήxος του ανεπανάληπτος ποιοτικός και απίστευτα δυνατός σε καθαρά αρxεία.Οι αποδόσεις των Cam είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο αλλά δεν θα δηλώσω ότι είναι οι N1 της αγοράς.Παρόλο αυτά θα δείτε πολύ δυνατά αποτελέσματα.Η μπαταρία πολύ καλή και η φόρτιση αστραπή.Να τονίσω επίσης πως η συσκευή επίσημα είναι IP 64 κοινώς αδιάβροxη σας το λέω από προσωπική μου εμπειρία που μου έπεσε σε νερό.Θα μπορούσατε φυσικά επίσης να δείτε Video στο YouTube με τίτλο OnePlus 11 Water test.Το πήρα με τιμολόγιο στην έκδοση 16/256 στα 657.90 ευρώ αλλά πιστέψτε με πως και να μην διέθετα την βοήθεια αυτή τα 899 ευρώ για το θηρίο αυτό θα τα έδινα διότι κοιτάει άνετα στα μάτια συσκευές που φτάνουν τα 1300+ ευρώ.Δεν είναι καθόλου τυxαία η βαθμολογία του ΟΧΙ μόνο εδώ αλλά σε Παγκόσμια Site's.
Update 24/10/2023.
Όποιος πιστεύει ότι αξίζει να χαλάσει 900€ για το oneplus ας το κάνει.
Μεγάλη απογοήτευση.
900€ αγορασμένο και το πίσω μέρος είναι από φτηνιάρικο πλαστικό. Ούτε τα κινητά των 200 και 300 ευρώ δεν έχουν τέτοιο πλαστικό. Της πλάκας. Διάβασα κι εγώ που έγραψε κάποιος εδώ ότι είναι από γυαλί το πίσω μέρος, να μην ακούει για πλαστικό κλπ και λέω θα είναι όλα τα μοντέλα γυάλινα απλά κάποιοι άλλοι θα νόμιζαν ότι δεν είναι γυαλί είναι πλαστικό που μοιάζει με γυαλί. Τελικά είναι πλαστική κινεζιά που μοιάζει 1000% με πλαστικό.
Το δαχτυλικό αποτύπωμα για γέλια εντελώς. Το Samsung Note 9 που έχω (ευτυχώς) είναι 5 φορές πιο γρήγορο και άμεσο.
Και έφαγε και το πρώτο του κόλλημα στα πρώτα λεπτά λειτουργίας. Απορώ γιατί έχει 5/5 αστέρια ;;;
Update 29-09-2023
Στο "hyper-κινητό" με την ατέλειωτη ram και τον super επεξεργαστή σήμερα λίγες μέρες μετά την αγορά κόλλησε το messenger. Τι πιο λογικό...
Στο πίσω μέρος εκεί που ενώνεται η κινεζοπλαστικούρα με την κάμερα έχει κενό και σφηνώνουν ίνες ρούχων και μπαίνει σκόνη με άγνωστο το που πάει.
Φυσικά και 0% αδιάβροχο γιατί με τέτοιο χάσμα που υπάρχει στο πίσω κάλυμμα οποιαδήποτε υποψία υγρασίας θα περάσει μέσα. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες.
Τέτοια φτηνιάρικη κατασκευή για τόσα λεφτά. Κρίμα τα χρήματα πραγματικά. Μόνο Samsung!!!
Φωτογραφίες από το πίσω μέρος του σούπερ κινητού που μου κόστισε 900€. Δείτε στις φωτογραφίες για τι ποιότητα κατασκευής μιλάμε.
Όντως φορτίζει υπερβολικά γρήγορα!!!
Ήθελα να περιμένω τρείς - τέσσερις μήνες για να δουλέψω τα πάντα στην συσκευή ώστε να περάσω σε αξιολόγηση.Θα πω με ειλικρίνεια λοιπόν πως πραγματικά αυτή την φορά η OnePlus δημιούργησε ένα κτήνος.Η αισθητική του είναι σε πάρα πολύ ψηλό επίπεδο κοινώς πρόκειται για ένα πανέμορφο Smartphones.Η ποιότητα κατασκευής του είναι από άριστα υλικά και δεν ευσταθούν οι μετρημένες στα δάκτυλα Fake κριτικές με φώτο του κινητού από την Google κτλ.Η οθόνη του είναι μια κατηγορία από μόνη της και δεν θα μπορούσε να μην συμβαίνει κάτι τέτοιο όταν μιλάμε για μια ανάλυση της τάξης των 3216 x 1440 pixels με ρυθμό ανανέωσης 120hz με 551 ppi και φυσικά με 1300 nits.Το ρολάρισμα βελούδο και το δακτυλικό αποτύπωμα κεραυνός.Σας το λέω ευθέως ότι όποιος πει το αντίθετο απλά σας κοροϊδεύει.Η ποιότητα ομιλίας είναι άριστη γιατί απλά οι μπάρες του σήματος είναι συνεxώς στο μέγιστο κάτι που ποτέ μου δεν είδα σε κινητό.Σε ότι αφορά τον ήxο μετά από update μιλάμε για κάτι ανεπανάληπτο.Δεν περίμενα ούτε για αστείο ότι η OnePlus που δεν είναι εταιρεία με προϋπηρεσία στην μουσική όπως για παράδειγμα η Sony ότι θα διέθετε τέτοιο ήxο.Η μπαταρία θα έλεγα άκρως αξιόλογη.Δεν υπάρxει ασύρματη φόρτιση όμως η κανονική του είναι πραγματικά αστεία.Σε μόλις 24' ξεμπερδέψατε από το 0% στο μέγιστο.Οι ικανότητες των Cam είναι πάρα μα πάρα πολύ δυνατές σε κοντινές Photos αλλά μια ενημέρωση για τις βραδινές λήψεις στο απόλυτο σκοτάδι θεωρώ πως είναι απαραίτητη.Το Ζoom δεν είναι ότι καλύτερο είδαμε σε Smartphones αλλά είναι αξιόλογο.Η μπροστά Cam δεν είναι το δυνατό σημείο του τηλεφώνου.Δεν πρόκειται για απογοητευτικά αποτελέσματα φυσικά μην φανταστείτε κάτι τέτοιο αλλά δεν είναι και κάτι εντυπωσιακό.
Θεωρώ πως πρόκειται για μια συσκευή που βρίσκεται στις τρείς TOP του 2023 και με βάση το κόστος της την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το κινητό είναι όπλο.
Είχα το one plus 10 prο το έδωσα και πήρα το 11.
Πολύ καλύτερη μπαταρία και γενικά από τις πιο αξιοπρεπεστατες στο εμπόριο καθώς φορτίζει και σε 20 λεπτά.
Είχα iphone 13 και s23 ultra.
Για μένα η op είναι από τις καλύτερες εταιρίες.
Ηχεία άλλου, ποιότητα κλησεων άλλου.
Αν θα το άλλαζα θα ήταν μόνο με το 12 όταν βγει
Στο messenger μπαγκαρουν οι φουσκες και φαινονται χαλια και γενικα εχει αρκετα λαθη στο λογισμικο, με αρκετα ουσιαστικα updates ειναι μια πολυ καλη συσκευη. Με τα σωστα updates μαλιστα μπορει και να ειναι στην 5αδα των android συσκευων
το κινητο γενικα αξιζει αλα οχι για την τιμη του
Η καμερα στις φωτογραφιες ειναι αρκετη καλη στο βιντεο μετρια πραγαμτατα
η μπαταρια με βαρια χρηση κρατα μια μερα και το εχω ενα μηνα κακο δηλαδη αλα απο την αλλη ο φορτιστης που εχει μεσα στο φορτιζει σε 25 λεπτα
Λειτουργικα μια χαρα ειναι δεν κολα καπου
Το κινητό το έχω από τον Μάιο.Ειναι όπλο.Πολυ ποιοτικό σε software και hardware.Βγαζει πολύ καλές φωτογραφίες ειδικά πορτρέτα λόγο Hasselblad.Παρτε το με κλειστά μάτια καθώς στα χρήματα του δεν βρίσκεις καλύτερο.
Το πηρα 650 ευρω με τιμολογιο!
Το κινητο ειναι τουμπανο. Εγω που δε θελω υπερτελειες φωτο, γιατι ειναι το μονο που υστερει λιγο σε πολυ εμπειρους χρηστες φωτογραφιας, ειναι το τελειο τηλέφωνο για τα χρηματα του. Μην το σκέφτεστε καθολου να το αγορασετε!!
Έχοντας 3 ναυαρχίδες στα χέρια μου θα πω ότι είναι ένα τρομερό από άποψη hardware τηλέφωνο. Οθόνη μπαταρία σούπερ. Η γρήγορη φόρτιση δε με ενθουσιάζει ,έχω παρατηρήσει σε αρκετές συσκευές πιο γρήγορη πτώση της μπαταρίας μετά από κάποιο χρονικό διάστημα . Το μεγαλύτερο μείον για μένα είναι το software. Είχα 5-6 oneplus παλιότερα και το oxygen os ήταν εκπληκτικό. Αυτή η μίξη τώρα Oxygen με color os είναι άστα... Εγώ βρει αρκετά θέματα...
Για τα λεφτά του αξίζει.
Το OnePlus 11 είναι πύραυλος ταχύτητας χωρίς καμία υπερβολή είμαι χρόνια κάτοχος OnePlus συσκευών έκανα διαλύματα για να δοκιμάσω από άλλες εταιρίες και πραγματικά σε γυρίζει πίσω η OnePlus με την ποιότητα της για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά.
Καλή απόλαυση!
Που να το περίμενα, τόσα θετικά σχόλια δεν έχει αναφέρει κανείς πόσα πρόβληματα, ναι οκευ το κινητό πετάει όντως έχει καλή οθόνη κάμερα ηχεία, γενικά το υλικό είναι πάρα πολύ καλό, το λογισμικό όμως? Γιατί δεν το σχολιάσει κανείς, που λείπουν τόσα πράγματα και έχει τόσα προβλήματα? Αρχίζουμε λοιπόν, δεν μπορείς να επιλέξεις συσκευή εξόδου ήχου όταν παίζει ήχος απο εφαρμογή άλλη απο εφαρμογές μουσικής, δεν μπορείς να βάλεις τις ειδοποιήσεις σε δόνηση ενώ ο ήχος κλήσης να χτυπάει με ήχο, δεν μπορείς να κάνεις σκιπ τραγούδια με άλλη συσκευή Bluetooth όπως πχ τα ακουστικά ενώ παίζει η μουσική από ένα ηχείο, η μπαταρία με μέτρια χρήση βγάζει ακριβώς μια μέρα (περίμενα πολύ περισσότερα), το κινητό δεν ζητάει ξεκλείδωμα η κωδικό για να κλείσουν τα δεδομένα η να ενεργοποιηθεί η λειτουργία πτήσης οπότε σε περίπτωση κλοπής ξεχαστε την εύρεση του, η κάμερα καλή αλλά μέχρι 4Κ 30, αν ανεβείτε παραπάνω χαλάει πολύ, οι φωτογραφίες και τα βίντεο βγαίνουν καλά μονο με AI mode, το pro mode κάκιστο, πολύ κακο preview της εικόνας δεν καταλαβαίνεις πως θα βγει η φωτό την νύχτα μέχρι να την βγάλεις, η εφαρμογή των επαφών και του ρολογιού πολύ δύσχρηστες με λίγες επιλογές, δεν υπάρχει ρύθμιση ευαισθησίας αφής σε περίπτωση που μπει τζαμάκι εκτός από το εργοστασιακό, δεν έχει ρύθμιση στην έξυπνη φόρτιση, το μόνο που κάνει είναι να την επιβραδύνει μετσ από ένα σημείο το βράδυ και σου λέει οτι 6 το πρωί θα είναι 100% χωρίς να μπορείς να το αλλάξεις αυτό παρά μόνο να το κλείσεις, ερχόμενος απο LG G8s (απίστευτο κινητό οποίος δεν το έχει πιάσει στα χέρια του δεν μπορεί να ξέρει), απογοητεύτηκα πλήρως, το πουλάω για να πάρω το S23+ και ας έχω χειρότερη φόρτιση και RAM, τουλάχιστον το One UI είναι απίστευτο. Αυτά είχα να πω ελπίζω να μην την πατήσει κιαλος
Καλή συσκευή αλλά δεν έχει ασύρματη φόρτιση και για μένα αυτό είναι deal breaker που λένε και στο χωριό μου !
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που είναι κολλημένοι με μία εταιρεία ούτε φυσικά μπαίνω στον κόπο να δηλώνω καλύτερο Smartphone το δικό μου από το δικό σου και ανώριμες γελοιότητες.Είμαι όμως απόλυτα αντικειμενικός γιατί επιθυμώ ο κόσμος να μπορεί να πάρει κάτι πάρα πολύ δυνατό σε προσιτή τιμή διότι xρήματα πλέον δεν υπάρxουν.Η Oneplus το κατάφερε αυτό και οφείλουμε να το σεβαστούμε με ειλικρίνεια.Το OnePlus 11 16/256 είναι σε πάρα πολλά σημεία πολύ πιο ισxυρό από τις κλασσικές γνωστές σε όλους Brand Name συσκευές των 1400 ευρώ η των 1600 ευρώ και ούτω κάθε εξής.Το μέγεθος του είναι ταυτισμένο με την λεπτότητα και το λιγοστό βάρος.Η οθόνη του είναι το κάτι άλλο με ανάλυση που αν δεν κάνω λάθος είναι η μεγαλύτερη στην αγορά αυτή την στιγμή.Τα xρώματα πάρα πολύ όμορφα xωρίς Fake υπερβολές.Το δακτυλικό του αποτύπωμα είναι απίστευτα γρήγορο xωρίς κολλήματα.Ως γνωστό είναι Dual αλλά δεν παρέxει την δυνατότητα επέκταση μνήμης.Το λογισμικό του όμως είναι τόσο ομοιόμορφα στημένο που με όλες τις εφαρμογές σας αφήνει καθαρά 231GB ελεύθερα που θεωρώ προσωπικά πως είναι άκρως ικανοποιητικά.Το ρολάρισμα του είναι απαλό και απόλυτα σταθερό.Η ταxύτητα του φυσικά αστραπή με την εγγύηση του καλύτερου επεξεργαστή στον κόσμο τον περιβόητο SD 8.2-2Gen.Με ικανοποίησε αφάνταστα η καθαρότητα και η ποιότητα της ομιλίας και σε κανονική xρήση αλλά και στην ανοικτή ακρόαση.Ο ήxος του πέρασε το όριο της τελειότητας και πραγματικά ξαφνιάστηκα με την άριστη δουλειά της εταιρείας επάνω στην μουσική.Η μπαταρία του είναι πάρα πολύ καλή και θα σας κρατήσει μιάμιση ημέρα με απλή τυπική xρήση.Αν είστε Gamers ή αν δουλεύετε το κινητό συνεxώς σαφώς όπως είναι λογικό θα πέσει πιο γρήγορα.Παρόλο που δεν διαθέτει ασύρματη φόρτιση κάτι που ποτέ μου δεν xρησιμοποίησα η συσκευή θα φορτίσει μέσα σε μόλις 23 λεπτά από το 0% στο 100%.Στον τομέα των Cam μετά την αναβάθμιση του λογισμικού που ήρθε σε μένα πρίν τρείς ημέρες η βελτίωση ήταν τέτοια που τσάκισε τον ανταγωνισμό.Η μπροστά Cam ακόμα δουλεύει στα 1080 κάτι που πιστεύω ατράνταxτα πως η εταιρεία θα το αλλάξει με την κατάλληλη ενημέρωση όπως έπραξε στους φακούς της πλάτης.Το Oneplus 11 είναι μια Ναυαρxίδα τόσο δυνατή που το κόστος αυτό πιστέψτε με ΟΧΙ μόνο είναι προσιτό αλλά είναι πολύ xαμηλό σε σxέση με τις σημερινές τιμές.Το καταλαβαίνετε πως είναι άλλο τα 899 ευρώ που είναι το επίσημο κόστος και άλλο τα 1400 ευρώ ή τα 1600 ευρώ σε συσκευές που στην ουσία είναι κατώτερες του.Δεν συμπαθώ καθόλου το αριθμητικό Marketing δηλαδή 200 megapixel η x100 Zoom κτλ γιατί ξέρω πως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.Η Oneplus περιλαμβάνει Ζοom το οποίο είναι μεν πιο μικρό αλλά είναι απόλυτα καθαρό σαν κρύσταλλο.Δεν τοποθέτησε x100 Zoom που μετά από το x20 αλλοιώνεται πλήρως η φωτογραφία με αστείο τελικό αποτέλεσμα.Την Nαυαρxίδα της Oneplus λοιπόν την συστήνω ανεπιφύλακτα για αγορά διότι πάρα πολύ απλά είναι μονόδρομος λόγο κόστους με απίστευτα φοβερών ικανοτήτων.
Λιγη απαραιτητη εξασκηση με το OS . Ας πουμε, ακομα δεν εχω βρει πως εχω προσβαση σε ολες τις εγκατεστημενες εφαρμογες ωστε να βαλω συντομευση τους στην επιφανεια εργασιας !
Ενταξει ευκολο ηταν ! :-)
Η OnePlus δημιούργησε πραγματικά ένα θηρίο που προβλημάτισε πάρα μα πάρα πολύ έντονα τα Brand Name των υπολοίπων εταιρειών.Προσπάθησαν να στηρίξουν την ανωτερότητα τους στις φωτογραφικές επιδόσεις αλλά η Oneplus τους κρατούσε στο xέρι με την έτοιμη ενημέρωση λογισμικού 13.1 και έτσι πλέον το παιxνίδι απέκτησε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Το Oneplus 11 αποτελείτε από αλουμίνιο είναι άριστης ποιότητας και δεν υπάρxει δείγμα πλαστικού επάνω του όπως ψευδώς φυσικά αναφέρουν εσκεμμένα κάποιοι μη γνώστες των πραγμάτων.Για την ακρίβεια η οθόνη του διαθέτει προστασία Gorilla Glass Victus και η πλάτη του αποτελείται καθαρά 100% από Gorilla Glass 5 που θέλοντας ή μη διαθέτει αυτή την υφή.Η οθόνη του είναι φοβερή και διαθέτει την πιο ισxυρή ανάλυση στην αγορά.Τα PPI είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο 525 για την ακρίβεια κοινώς παραπάνω των υπολοίπων Ναυαρxίδων.Το ρολάρισμα του είναι πραγματικά άψογο ώστε να μην ξεφεύγετε από τις εφαρμογές που ψάxνετε.Η ταxύτητα του έxει την ατσάλινη σφραγίδα του περιβόητου Snapdragon 8 Gen2.Με λίγα λόγια ως γνωστό του N1 επεξεργαστή που κυκλοφορεί στο εμπόριο.Στο πίσω μέρος στο πλαίσιο των καμερών είναι χιλιοστά ανοικτό ως ψύξη και κάποιοι θεωρούν με την φαντασία τους ότι μπαίνει σκόνη από εκεί xωρίς να ξέρουν φυσικά ότι υπάρxει συγκεκριμένη προστασία για αυτό.Το λένε και το πιστεύουν αυτό είναι το καλό.Η ποιότητα ομιλίας του όπως και η ανοικτή ακρόαση είναι διαμάντια.Ο ήxος του αναμφισβήτητα xωρίς καμία απολύτως αμφιβολία ότι καλύτερο υπάρxει σε Smartphone.Θα το καταλάβετε όταν τον ακούσετε.Η μπαταρία του με βαριά xρήση έδειξε το μεγαλείο της και η ταxεία φόρτιση είναι οργισμένη αστραπή.Για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ είναι στην κυριολεξία τρείς φορές πιο γρήγορη από οποιαδήποτε συσκευή των 1400 ευρώ.Με το δεδομένο αυτό για πιο λόγο να υπήρxε η ασύρματη φόρτιση των 10W ή των 20W για να κοροϊδεύουν τον κόσμο με Marketing;Στις φωτογραφικές ικανότητες υπήρξαν κάποιες ελλείψεις στις λεπτομέρειες αλλά είναι πλέον παρελθόν με απόλυτη ανωτερότητα σε αληθή xρώματα.Το Oneplus 11 την στιγμή αυτή κοιτάει άνετα στα μάτια την οποιαδήποτε άλλη Ναυαρxίδα στον τομέα αυτό και πολλές φορές είναι πιο μπροστά στο κάθε τελικό αποτέλεσμα.Οτι εφαρμογές και να ανοίξετε όσες και αν είναι και με ότι και αν έxουν να κάνουν τα 16Ram ανταποκρίνονται κάτι παραπάνω από άριστα.Το θέμα του προβληματισμού που έxει να κάνει με την αδιαβροxοποίηση μην σας ανησυxήσει καν.Δεν ξέρω για πιο λόγο η εταιρεία δεν δήλωσε κάτι επίσημα στα xαρτιά όμως η συσκευή αντέxει σε τυxών ατυxήματα με νερό η βροxή κτλ.Το γράφει κατηγορηματικά μέσα στο ίδιο το λογισμικό της.Το 0% αδιαβροχοποίηση το λένε μόνο αυτοί που δεν ξέρουν καν τι γίνεται γύρω τους με αποτέλεσμα φυσικά να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από την αλήθεια.Ένα μπράβο λοιπόν στην Oneplus για αυτό το τέρας που δημιούργησε με normal κόστος που ανέρxεται ως αρxική τιμή στα 900 ευρώ.Συστήνεται για αγορά xωρίς καν δεύτερη σκέψη.
Oti kalitero gia tin timi tou!!
το κινητό είναι αστεία γρήγορο και θα βγάλει εις πέρας όλες σας τις καθημερινές εργασίες. είτε παίζετε παιχνίδια είτε σερφαρετε. οι φωτογραφίες την ημέρα είναι εξαιρετικές, νυχτερινή λήψη λίγο που δοκιμασα είναι καλή όχι όμως στα επίπεδα αλλων κινητών πχ huawei, iPhone 16 pro, samsung s24 που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα. η μπαταρία μια μέρα εύκολα και φορτίζει σε 30-35 λ στο 100%. οπότε who cares... συνοψίζοντας φανταστική επιλογή.
το αγόρασα πριν ένα χρόνο, από την Πολωνία 1000 ευρώ μαζί με δύο φορτιστές γρήγορους γιατί πριν ένα χρόνο εδώ ήταν πανάκριβο. Στην αρχή δεν μου άρεσε γιατί ήταν πιό στενό από το προηγούμενο μου, όμως τελικά είναι πολύ καλό, απίστευτα γρήγορη φόρτιση και το κυριότερο είναι ότι έχει επιλογή να σταματάει η μπαταρία στο 80% της φόρτισης! συνεπώς η μπαταρία του ελπίζω να μη χαλάσει ποτέ! Γιατί στο προηγούμενο είχα αλλάξει δύο φορές μπαταρία και χαίρι δεν είδα. Το έχω ένα χρόνο και δεν καταλαβαίνει τίποτε, δεν κολλάει ποτέ όσο και να το φορτώσω ! Φωτεινές φωτογραφίες, άπειρα προγράμματα και καλά βίντεο, είναι τέλειο για μένα ! επανέρχομαι έτος 2025/02 η μπαταρία του ναι μεν φορτίζει σε χρόνο μηδέν, αλλά μου φαίνεται ότι αρχίζει και ξεφορτίζει γρήγορα, δεν μου κρατάει ούτε μία μέρα
Update: με την Αναβάθμιση σε android 15 (28/12) η μπαταρία καταναλώνει παραπάνω ρεύμα σε σχέση όταν έτρεχε την προηγούμενη έκδοση. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν είναι θέμα software ή skin (υπάρχει διαφορά ανάμεσα τους) αλλά θέλει φόρτιση τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Συγνώμη επίσης για το προηγούμενο review γραμμένο στα αγγλικά. Στα ελληνικά είναι κανονικά γραμμένο αλλά επειδή έχω σαν βασική γλώσσα τα αγγλικά το software αγγλοποιησε το review. Εν τάχει θα σας αναφερω τι μου άρεσε στο κινητό και τι όχι.
Pros: Γελοία γρήγορος επεξεργαστής, γελοία γρήγορη φόρτιση (20-100% σε 25-30), απίστευτη οθόνη και σε χρώματα και σε ανάλυση κλπ, το hardware της κάμερας μαζί με gcam είναι πολύ πιο accurate χρωματικά απ'οτι με την μαμά εφαρμογή και το os του κινητού πέρα από σταθερό είναι και πολύ smooth στα tasks και το multitasking
Cons: Όπως προανέφερα με την αναβάθμιση σε android 15 θέλει τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα φόρτιση καθότι τρώει πολλή μπαταρία και το peak brightness της συσκευής για την κατηγορία και την τιμή του ειναι εξαιρετικά χαμηλή (να σημειωθεί ότι το κινητό δεν είναι αγοράσαμενο από ελληνικό καταστήμα ή αλυσίδα αλλά απ' την Κίνα και επομένως δεν το πήρα τόσο ακριβά όσο το χουν τα ελληνικά αλλά κοντά στα 500-550 εκατοσταρικα)
Το έχω περίπου 1 χρόνο και 2 μήνες το οποίο είναι επαρκές διάστημα να δεις επιδόσεις αντοχή κλπ. Θα πω με δύο κουβέντες: μετριοτατο κινητό. Στους 6 μήνες ράγισε όλη η πίσω πλευρά σε πολύ συγκεκριμένα σημεία όπως εκατοντάδων άλλων που το έψαξα (ψάξτε διαδικτυακά και ακόμα και στην εφαρμογή της oneplus και θα βρείτε τα αντίστοιχα threads) στα ακριβώς ίδια σημεία κάτω από την κάμερα κρακαροντας όλη την επιφάνεια. Να τονιστεί ότι αυτό εγινε χωρίς πτώση καμιά φορά και με θήκη Spigen και γυαλί. Υπόψιν ότι προσέχω ιδιαιτέρως τα πράγματα που χρησιμοποιώ non stop. Ίδια εμπειρία είχαν πολλοί άλλοι χρήστες και όλοι λεν πως είναι θέμα κατασκευής με πολλά παράπονα στην εταιρεία η οποία δεν αναλαμβάνει ευθύνες. Για τόσα χρήματα κινητό νομίζω άσχημη κατασκευή. Παρόλαυτα είναι γρήγορο βγάζει καλές φωτογραφίες χωρίς κάτι τρομερό και στο multitasking ικανοποιητικό. Επισης εξαιρετική μπαταρία με πολύ γρήγορη φόρτιση! Δεν αξίζει τα χρήματα του και μετάνιωσα την αγορά που έκανα καθώς με ίδια χρήματα πήγαινα σε άλλες γνωστές εταιρείες που εν τέλει έχουν πιο ικανοποιητικά και δυνατά προϊόντα. Δεν θα ξαναπροτιμηθει.
42 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Hasselblad
Το OnePlus 11 5G, η νέα ναυαρχίδα της OnePlus συνδυάζει τις δυνατότητες με την κομψότητα. Εξοπλίζεται με hardware τελευταίας τεχνολογίας. Το OnePlus 11 είναι η επιτομή της δύναμης.
Λείο στο χέρι, όμορφες ρέουσες γωνίες, έξυπνη αλληλεπίδραση του φωτός.
To ματ παγωμένο γυαλί συναντά την διακόσμηση από ανοξείδωτο χάλυβα χειρουργικής ποιότητας (316L).
Προσφέρει ταχεία απόδοση, απαράμιλλη συνδεσιμότητα και gameplay επιπέδου πρωταθλητή, όλα σχεδιασμένα με πρωτοποριακή τεχνητή νοημοσύνη. Με τον ταχύτερο Qualcomm AI Engine στην ιστορία, η διαισθητική και έξυπνη πλατφόρμα για φορητές συσκευές, υπόσχεται να εγκαινιάσει μια νέα εποχή εξαιρετικών εμπειριών για φορητές συσκευές στις ναυαρχίδες smartphones Android.
Με έως και 16 GB μνήμης RAM επόμενης γενιάς LPDDR5X, η RAM-Vita συμπιέζει εφαρμογές και εκχωρεί έξυπνα τη μνήμη.
100w φόρτιση, 100% σε μόλις 25 λεπτά.
Γνωρίστε την επόμενη γενιά Cryo-velocity VC Cooling. Χάρη στην εξαγωνική δομή του, τα ολοκαίνουργια υλικά κρυσταλλικού γραφενίου κρατούν τη θερμότητα μακριά κάθε φορά που μπαίνετε στο παιχνίδι.
Ήρθε η ώρα να σπάσετε το όριο ταχύτητας. Με τη σύνδεση δύο δικτύων Wi-Fi διπλής ζώνης (2,4 GHz και 5 GHz) ταυτόχρονα, οι ταχύτητες δεδομένων ενισχύονται ενώ παραμένουν εξαιρετικά σταθερές. Από βιντεοκλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ροή YouTube και Netflix σε FHD, έως παιχνίδια, επιταχύνετε τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο.
Wi-Fi 7
Σχεδιασμένο για ακραίες ασύρματες ταχύτητες. Το Wi-Fi 7 σας εξασφαλίζει ότι παραμένετε στη γρήγορη λωρίδα. Από τη ροή περιεχομένου βίντεο έως τις εμπειρίες παιχνιδιών που βασίζονται σε cloud, συνδεθείτε πιο γρήγορα και ομαλά με την ταχύτητα που χρειάζεστε
Τριπλοί αισθητήρες κύριας κάμερας, αλγόριθμος TurboRAW HDR και μοναδικό υλικό φάσματος Accu μεταφέρουν στιγμές όπως ποτέ άλλοτε.
Το ολοκαίνουργιο Natural Color Calibration παρέα με την Hasselblad προσφέρει κορυφαία επιστήμη χρωμάτων στη βιομηχανία. Πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρώματα αναβαθμίζουν τις εικόνες με 64 φορές περισσότερες πληροφορίες χρωμάτων. Οι εκπληκτικές εικόνες 10 bit ενισχύουν τα πιο πλούσια χρώματα, ενώ το υλικό υποβοήθησης φάσματος Accu εξασφαλίζει εξαιρετική ακρίβεια χρωμάτων.
Ο περίπλοκος φωτισμός γίνεται απλός με τη βελτιστοποίηση της έκθεσης και της ισορροπίας λευκού και στις 3 κάμερες.
Μαζί με τον αισθητήρα της κύριας κάμερας, ο τηλεφακός πορτραίτου IMX709 προσφέρει παρακολούθηση βάθους τύπου DSLR, φυσικό bokeh και flares. Σε σύγκριση με τα οπτικά πρότυπα Hasselblad, προσομοιώνει επαγγελματικά φυσικά εφέ bokeh και flare που καταγράφονται από μια κάμερα Hasselblad με φακούς XCD 30mm και 65mm για πορτρέτα στην τελειότητα.
Μια εκπληκτική οθόνη 6,7" 120 Hz 2K Super Fluid AMOLED ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία LTPO. Πιο αποδοτικός σε ενέργεια, ο ρυθμός ανανέωσης κλιμακώνεται δυναμικά σχεδόν αμέσως από 1 Hz σε 120 Hz με βαθμονόμηση LTPO τρίτης γενιάς. Καλώς ήρθατε στην εμπειρία OnePlus X Dolby.
Με το Dolby Atmos, ετοιμαστείτε για μια ηχητική περιήγηση. Χρησιμοποιώντας μια παρόμοια ακουστική δομή που χρησιμοποιείται σε φορητούς υπολογιστές premium, τα ισχυρά ηχεία σας βυθίζουν στον πιο κινηματογραφικό ήχο.
Με διαστάσεις 602 mm³, ο ισχυρός απτικός κινητήρας είναι 67% μεγαλύτερος από τον κινητήρα του OnePlus 10 Pro. Μείνετε συνδεδεμένοι με τις ειδοποιήσεις ευκολότερα.
Κάθε στοιχείο, κάθε βήμα, είναι πιο γρήγορο, πιο ομαλό και χωρίς φορτίο. Το Aquamorphic Design προσφέρει μια απλοποιημένη οπτική διεπαφή βασισμένη στις μοναδικές ιδιότητες του νερού. Βουτήξτε σε έναν ωκεανό ισχυρών λειτουργιών για να βελτιώσετε την ψηφιακή σας ποιότητα ζωής. Το OxygenOS 13 γλιστράει σαν μετάξι με σταθερότητα πυρήνα επόμενης γενιάς και βελτιωμένη αξιοπιστία.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Oti kalitero gia tin timi tou!!
το κινητό είναι αστεία γρήγορο και θα βγάλει εις πέρας όλες σας τις καθημερινές εργασίες. είτε παίζετε παιχνίδια είτε σερφαρετε. οι φωτογραφίες την ημέρα είναι εξαιρετικές, νυχτερινή λήψη λίγο που δοκιμασα είναι καλή όχι όμως στα επίπεδα αλλων κινητών πχ huawei, iPhone 16 pro, samsung s24 που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα. η μπαταρία μια μέρα εύκολα και φορτίζει σε 30-35 λ στο 100%. οπότε who cares... συνοψίζοντας φανταστική επιλογή.
το αγόρασα πριν ένα χρόνο, από την Πολωνία 1000 ευρώ μαζί με δύο φορτιστές γρήγορους γιατί πριν ένα χρόνο εδώ ήταν πανάκριβο. Στην αρχή δεν μου άρεσε γιατί ήταν πιό στενό από το προηγούμενο μου, όμως τελικά είναι πολύ καλό, απίστευτα γρήγορη φόρτιση και το κυριότερο είναι ότι έχει επιλογή να σταματάει η μπαταρία στο 80% της φόρτισης! συνεπώς η μπαταρία του ελπίζω να μη χαλάσει ποτέ! Γιατί στο προηγούμενο είχα αλλάξει δύο φορές μπαταρία και χαίρι δεν είδα. Το έχω ένα χρόνο και δεν καταλαβαίνει τίποτε, δεν κολλάει ποτέ όσο και να το φορτώσω ! Φωτεινές φωτογραφίες, άπειρα προγράμματα και καλά βίντεο, είναι τέλειο για μένα ! επανέρχομαι έτος 2025/02 η μπαταρία του ναι μεν φορτίζει σε χρόνο μηδέν, αλλά μου φαίνεται ότι αρχίζει και ξεφορτίζει γρήγορα, δεν μου κρατάει ούτε μία μέρα
Update: με την Αναβάθμιση σε android 15 (28/12) η μπαταρία καταναλώνει παραπάνω ρεύμα σε σχέση όταν έτρεχε την προηγούμενη έκδοση. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν είναι θέμα software ή skin (υπάρχει διαφορά ανάμεσα τους) αλλά θέλει φόρτιση τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Συγνώμη επίσης για το προηγούμενο review γραμμένο στα αγγλικά. Στα ελληνικά είναι κανονικά γραμμένο αλλά επειδή έχω σαν βασική γλώσσα τα αγγλικά το software αγγλοποιησε το review. Εν τάχει θα σας αναφερω τι μου άρεσε στο κινητό και τι όχι.
Pros: Γελοία γρήγορος επεξεργαστής, γελοία γρήγορη φόρτιση (20-100% σε 25-30), απίστευτη οθόνη και σε χρώματα και σε ανάλυση κλπ, το hardware της κάμερας μαζί με gcam είναι πολύ πιο accurate χρωματικά απ'οτι με την μαμά εφαρμογή και το os του κινητού πέρα από σταθερό είναι και πολύ smooth στα tasks και το multitasking
Cons: Όπως προανέφερα με την αναβάθμιση σε android 15 θέλει τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα φόρτιση καθότι τρώει πολλή μπαταρία και το peak brightness της συσκευής για την κατηγορία και την τιμή του ειναι εξαιρετικά χαμηλή (να σημειωθεί ότι το κινητό δεν είναι αγοράσαμενο από ελληνικό καταστήμα ή αλυσίδα αλλά απ' την Κίνα και επομένως δεν το πήρα τόσο ακριβά όσο το χουν τα ελληνικά αλλά κοντά στα 500-550 εκατοσταρικα)
Το έχω περίπου 1 χρόνο και 2 μήνες το οποίο είναι επαρκές διάστημα να δεις επιδόσεις αντοχή κλπ. Θα πω με δύο κουβέντες: μετριοτατο κινητό. Στους 6 μήνες ράγισε όλη η πίσω πλευρά σε πολύ συγκεκριμένα σημεία όπως εκατοντάδων άλλων που το έψαξα (ψάξτε διαδικτυακά και ακόμα και στην εφαρμογή της oneplus και θα βρείτε τα αντίστοιχα threads) στα ακριβώς ίδια σημεία κάτω από την κάμερα κρακαροντας όλη την επιφάνεια. Να τονιστεί ότι αυτό εγινε χωρίς πτώση καμιά φορά και με θήκη Spigen και γυαλί. Υπόψιν ότι προσέχω ιδιαιτέρως τα πράγματα που χρησιμοποιώ non stop. Ίδια εμπειρία είχαν πολλοί άλλοι χρήστες και όλοι λεν πως είναι θέμα κατασκευής με πολλά παράπονα στην εταιρεία η οποία δεν αναλαμβάνει ευθύνες. Για τόσα χρήματα κινητό νομίζω άσχημη κατασκευή. Παρόλαυτα είναι γρήγορο βγάζει καλές φωτογραφίες χωρίς κάτι τρομερό και στο multitasking ικανοποιητικό. Επισης εξαιρετική μπαταρία με πολύ γρήγορη φόρτιση! Δεν αξίζει τα χρήματα του και μετάνιωσα την αγορά που έκανα καθώς με ίδια χρήματα πήγαινα σε άλλες γνωστές εταιρείες που εν τέλει έχουν πιο ικανοποιητικά και δυνατά προϊόντα. Δεν θα ξαναπροτιμηθει.
¨΄Ενα σχετικά καλό κινητό που σε καμιά περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματά του, ακόμη και στα 750ευρώ που το πήρα εγω. Με τις ναυαρχίδες ουδεμία σχέση έχει, υπολείπεται σχεδόν σε όλα. Μέτριες φώτο κ βίντεο κακή σελφι. Στο multitasking βαραίνει πολύ, παρά τα 16GB Ram και τον Snapdragon gen2. Μέτριο σήμα, καλή ακουστική, στην ανοιχτή ακρόαση ο συνομιλητής δεν μ ακούει καλά, το ηχείο του πολύ καλό. Στα 500 με 600 ευρώ θα ήταν μια καλή επιλογή. Αυτά εν τάχει και εν ολίγης..
ότι και να πούμε για το συγκεκριμένο κινητό, είναι περιττό, είναι σχεδόν τέλειο. φοβερή οθόνη, γρήγορο στη λειτουργία του, καθαροτατες κλήσεις, σήμα καταπληκτικό, ωραίο ηχείο. απλά αγόρασα ένα πιο αργό φορτιστή γιατί δεν θέλω για την υγεία της μπαταρίας τον 100αρι που έχει στη συσκευασία.
το μόνο αρνητικό, ότι λόγω της κυρτής οθόνης του, ελάχιστα μαγαζιά τοποθετούν τζαμακι ( χρειάζεται ειδικό μηχάνημα ) παρά μόνο την ζελατίνα.
Κάτοχος πρώτη φορά για την συγκεκριμένη εταιρεία, και μπορώ να πω ότι είναι ένα εντυπωσιακό τηλ.
Με σχετικά μικρή εμπειρία λόγο ότι το έχω ένα μήνα θα έλεγα ότι είναι πάρα πολύ γρήγορο, Εκπληκτική οθόνη και ήχο,Πάρα πολύ καλές η φωτογραφίες,Δεν κολλάει σε τίποτα, και φορτίζει Εντυπωσιακά γρήγορα!!
Μέχρι στιγμής θα έλεγα ότι είναι για εμένα και την χρήση που εγώ θέλω ένα απόλυτο εργαλείο στα χέρια μου. Ασφαλώς ευχαριστημένος με την αγορά αυτή και αυτά που μου παρέχει το τηλέφωνο! Αν παρουσιαστεί κάποιο θέμα δεν θα διστάσω να σας το αναφέρω!!
Δεν κολλάει δεν ζεσταίνετε.
Το χρώμα Eternal Green πραγματικά τα σπάει πανέμορφο.
Μετά την αναβάθμιση σε Android 14 η μπαταριά πραγματικά πετάει έχει πάρα πολύ καλή αυτονομία θα εκπλαγείτε.
Οι κάμερες δεν είναι κορυφαίες αλλά είναι πάρα πολύ αξιοπρεπές.
Κάθετε τέλεια στο χέρι και καταλαβαίνεις οτι κρατάς μια πάρα πολύ ποιοτική συσκευή.
Για μένα αξίζει πάρα πολύ η αγορά του σε σχέση με τις τιμές που παίζουν άλλες ναυαρχίδες.
Αν το σκέφτεστε προχωρήστε άφοβα στην αγορά του....
Πολύ καλό τηλ'εφωνο-πολυμηχανημα!! Γρήγορο, δεν κολάει, καλές φωτογραφίες αλλά μάλλον ακριβό!! Πολύ καλη και γρήγορη η διεκπεραίωση μεσω skroutz!!!
ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΟ τηλέφωνο(εχω την εκδοση με τα 16GB RAM/ 256GB STORAGE)! Αγορασμενο στο BLACK FRIDAY στα 750€ είναι ένα εξαιρετικό τηλέφωνο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που κάνει όλα όσα υπόσχεται... Τα highlight του είναι 5...
α) Tέλεια οθόνη σε ότι αφορά χρώματα ευκρίνεια ανταπόκριση και φωτεινότητα
β) Απίστευτα smooth εμπειρία στο oxygen os v.13.1 και v.14...δεν εχω παρατηρησει glitches ή bugs όσες εφαρμογες και να έχω ανοιξει....Και η συνδεσιμότητα αψογη μεχρι στιγμής
γ) Premium εμφανιση και αίσθηση.. γυαλισμένο dark chrome μεταλλικό σκελετο χαρμα ειδεσθαι τουλαχιστον στην titan black εκδοση και κατεργασμενο μαύρο τζαμι πισω που δινει μια πολύ ιδιαίτερη αισθηση... κουμπια μεταλλικά στο πλάι πολυ ποιοτικα. Καμμία σχεση με nord 3 (που ειναι εξαιρετικό vfm) και φθηνοτερα κινητά...δεν σας κρυβω οτι ειχα σκοπο να παω στο nord 3 αλλα εδωσα τα παραπάνω χρηματα γιατι το τηλεφωνο εδειχνε και το αισθανοσουν στο χερι , πολύ πιο ακριβό
δ) Η μπαταρία....κραταει ανετα 1 ημερα και πραγματικά φορτιζει σαν αστραπή ακόμα και με 3rd party φορτιστες των 30-33w πολύ καλυτερη του αναμενομένου...Μεγαλη προσοχη εδω...μην τρομαξετε αν αρχικα σας φαινεται οτι η μπαταρία αδειαζει πολυ γρήγορα...θελει 2-3 πληρεις κύκλους φορτισης για να δουλεψει οπως πρεπει. Τo wireless charging ποτε δεν με απασχόλησε οποτε δεν το θεωρώ μειονέκτημα
ε) Φανταστικά ήχεια ,απλα δεν εχω λόγια για τον κρυσταλλινο ήχο και το πόσο καλά λειτουργει το stereο και srs.... Πλεον προτιμω να βλέπω ταινιές στο κινητό παρά τον υπολογιστη , λογω της απίστευτης εικόνας και ήχου που προσφέρει.....
Σιγουρα δεν είναι φθηνό αλλα θεωρώ οτι αξιζει σαν επένδυση... Αν θελετε κινητό μόνο για εργαλειο και δεν σας νοιαζει η εμφάνιση-αισθηση τοτε το Nord 3 ειναι μονόδρομος, Το οneplus 11 ειναι υπερπλήρες όμως με αισθητη διαφορά σε επιδόσεις απο κινητά των 300-500€ αλλά όχι τόση ωστε να δικαιολογει τα 850-900€ που συνήθως πουλιέται...ειναι στο κριτηριο του καθενός πόσο εκτιμάει ή χρειάζεται μια πιο premium αισθηση και πόσο την κοστολογεί..Αν το Nord 3 κοστιζει 450-550€ το sweetspot για το oneplus11 θα επρεπε να ειναι στα 650-700€ το πολυ . Δεν μιλάω καν για τα κινητα των 1500 και 2000 ευρω...τα θεωρω απλα επιδειξη ματαιοδοξιας , η διαφορα σε hardware/software ειναι πολύ μικρη και η χρηματική διαφορα τεράστια.... Αν εισαι επαγγελματίας φωτογράφος..θα πας να παρεις επαγγελματική καμερα..οχι κινητο...Ο απλος χρηστης δεν χρειάζεται τετοια τηλέφωνα και με τηλέφωνα όπως το oneplus 11 δεν θα τα επιζητήσει κιόλας, εκτος κι αν δεν έχει τι να κάνει με 2000€ που του περισσεύουν και θελει να λέει οτι κουβαλάει το πιο ακριβό κινητο
Update 25/12/2023 ότι αναφέρω πιο πάνω εξακολουθεί να ισχύει και δεν έχει εμφανιστει καμία πράσινη γραμμή ή άλλη ανωμαλία στην οθόνη (thank God). Να διευκρινήσω μόνο ότι ενα θεματάκι που έχει αναφερθεί με την αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητα, επιβεβαιωνω οτι ισχυεί αλλα δεν συμβάινει συχνά και φτιάχνεται εύκολα. Σε περιπτώσεις που σκοτεινιάζει απότομα π.χ εισοδος σε τουνελ..η φωτεινότητα στον slider παει αυτοματα στην χαμηλότερη δυνατη...αν δεν μπορουμε να περιμένουμε μερικά δευτερόλεπτα για να αυτορυθμιστεί...τοτε μπορούμε να κάνουμε 2 στιγμιάια tap στο κουμπί που ενεργοποιεί την αυτόματη ρυθμιση φωτεινότητας και καλιμπράρεται ξανα στο σωστό βαθμό. Η αλλη λύση ειναι χωρις να απενεργοποιήσουμε την αυτόματη φωτεινότητα να παίξουμε με το slider διαμορφωνοντας την φωτεινότητα χειροκινητα στον βαθμό που επιθυμούμε.
Update 16/1/2024
Μετά και το νέο update το κινητό είναι βούτυρο ανταποκρίνεται μόνο με την σκέψη ..πριν το ακουμπήσεις καλά καλά... έχει βελτιωθεί και η διαχείριση μπαταρίας παρόλο που έχω smartwatch μόνιμα συνδεδεμένο με όλους τους αισθητήρες ενεργούς..και κάποιες εφαρμογές που χρησιμοποιώ και δεν ήταν πλήρως optimized , τώρα τρέχουν σαν νεράκι... Το κινητό το γουστάρω τρελά όσο περνάει ο καιρός!
Update 19/5/2024
Oλα αψογα μέχρι στιγμής το μόνο ελαφρώς ανυσηχητικό ειναι οτι στην υγεια μπαταριας πλεον αναφέρει 99% εδω και καποιες εβδομάδες αλλα το κινητο ειναι μονιμως συνδεδεμενο σε σε 2 και 3 συσκευες με bluetooth και γινεται μεγαλη χρηση σε skype calls -teams αναπαραγωγή βιντεο και αρκετες εφαρμογες να τρεχουν στο παρασκήνιο οποτε καπου ειναι λογικο..ποσ μάλλον οταν μιλάμε για ταχεια φορτιση 100w...Τα παραπάνω δεν εχουν επηρεασει την απόδοση της συσκευης η την διαρκεια λειτουργιας...οσο μπορω να αντιληφθω εγω τουλάχιστον, ουτε την διαρκεια/αποδοση της φόρτισης
Update 12/11/2024 ...το ποσοστο υγείας της μπαταρίας έχει πέσει στο 96%...δεν με εχει επηρεασει καπου στην καθημερινότητα και η φορτιση ειναι πολυ γρηγορη οποτε ...ποτε δεν θα χρειαστει να ανυσηχησω ...αλλα οφειλω να το αναφέρω.
Κάτοχος OnePlus 8 για 3 χρόνια και τώρα OnePlus 11. Έχω χρησιμοποιήσει Samsung, iPhone, sony κλπ. Από τώρα και στο εξής μόνο OnePlus. Εξαιρετική δουλειά, φοβερό κινητό σε όλα του.
η αξιολόγηση αφορά το μοντέλο με 16/256. Το κινητό όπως σε πολλούς χρήστες συνέβη ξαφνικά παρουσίασε ρωγμές στο κάλυμμα της μπαταρίας χωρίς να πέσει. Μάλιστα υπάρχει κ η δική του θήκη η γνήσια η οποία δεν έχει αφαιρεθεί. Επίσης η μπαταρία μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις εξαντλείται γρήγορα. Για τα χρήματα που έδωσα 750+40 θήκη κακή επιλογή. Η βαθμολογία έγινε ένα αστερι. Το πίσω μέρος μετά από δωρεάν αντικατάσταση που έγινε στο πλαίσιο της εγγύησης μετά από πίεση ξανά ράγισε χωρίς να έχει πέσει. Ίσως το πιο αποτυχημένο κινητό που αγόρασα ποτέ σε σχέση με τα χρήματα που δαπάνησα
Το αγόρασα 2-11-23 και 3-11-23 το έστειλα πίσω γιατί ο μόνος τρόπος για να πάρεις τηλέφωνο κάπου ήτανε μέσω WIFI γιατί δεν δούλευε η κεραία του .Το πήγα πίσω στο κατάστημα δοκιμάσαμε άλλες Sim η οποίες δεν δουλεύανε ενώ σε άλλες συσκευές (5G-4G-3G-2G) ήτανε μία χαρά.
850 ευρώ συσκευή με πρόβλημα σε οτιδήποτε το θεωρώ απαράδεκτο όπως επίσης και ότι πρέπει να τους το στείλεις Πολωνία να το δούνε και μετά να σου στείλουν πίσω άλλη συσκευή.
Το αγόρασα πριν λίγες ημέρες στα 899€, το κινητό δεν υπάρχει σε θέμα ταχύτητας, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά όταν μάλιστα πρόκειται για επεξεργαστές Snapdragon τελευταίας γενιας, η οθόνη του καταπληκτική επιλέξτε το mode με τα 120hz για απόλαυση στο έπακρο και οι κάμερες αρκετά καλές θα έλεγα μάλιστα ότι κοιτάζουν στα μάτια ναυαρχίδες άλλων εταιριών.
Παρ'ολα αυτα θα του βάλω 4στα5 διότι χρειάζεται ακόμη updates από την εταιρια, υπάρχουν μερικά GLITCHES που πρέπει να διορθωθούν, μικρά μεν αλλά πρέπει να διορθωθούν.
(Το always on display glitcharei κάθε φορά που κάνει lock την συσκευή και μπορείς να το διακρίνεις ακόμη περισσότερο όταν έχεις ενεργοποιημένη την λειτουργία με τα 120hz)
Η φωτεινότητα τα παίζει μόνο όταν πάω να δω HDR βίντεο στο youtube, κάθε φορά που βάζω ένα βίντεο απλά μειώνεται η φωτεινότητα δίχως λόγο και όχι δεν φταίει η αυτόματη φωτεινότητα ούτε έχω κάποια ρύθμιση στο κινητό που να κάνει την εξής λειτουργία από μόνη της, το κατάλαβα όταν έβαλα full screen το βίντεο στο YouTube και μόλις ενεργοποίησα το auto rotate glitcharei καφέ φορά που κάνεις περιστροφή το βιντεο, διακρίνεις ότι δεν σου δίνει στο φουλ την φωτεινοτητα, από την άλλη όταν έβαλα απλό 4Κ βίντεο δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, το πρόβλημα είναι με το HDR, έχω διαβάσει σε διάφορα φόρουμ ότι το έχουν κι'αλλοι κάτοχοι της συγκεκριμένης συσκευής. Μικρά τα θέματα που έχει άλλα πιστεύω στα επόμενα updates αν διορθώσει αυτά οι εταιρία από εμένα είναι ένα μεγάλο ναι για να πάτε στην συγκεκριμένη συσκευή μη το σκεφτείτε καν.
Πάρα μα πάρα πολύ καλή δουλειά από την OnePlus και πόσο μάλλον όταν μπροστά σας διαθέτετε τόσα έτη για update και Super βελτιώσεις.Το OnePlus 11 είναι ένα πανέμορφο κινητό με κατάλληλο βάρος.Η οθόνη του σε ανάλυση είναι στην κορυφή του 2023 ως Ν1 παρέα με την Ναυαρxίδα της Sony.Η ομιλία του άκρως ποιοτική όπως και η ανοικτή ακρόαση.Το σήμα απίστευτα δυνατό και πάντα σταθερό.Με τον SD/8 Gen 2 κοινώς τον καλύτερο επεξεργαστή στον κόσμο δεν κολλάει πουθενά απολύτως.Aν κάποιοι που δεν διαθέτουν τεxνολογική γνώση σας λένε αστειότητες απλά προσπεράσετε τους.Αν κολλήσει σε PC ή σε Smartphones το Twitter ή το Μessenger είναι θέμα εφαρμογής και ΟΧΙ επεξεργαστή φυσικά πόσο μάλλον όταν μιλάμε για Snapdragon.Ο ήxος του ανεπανάληπτος ποιοτικός και απίστευτα δυνατός σε καθαρά αρxεία.Οι αποδόσεις των Cam είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο αλλά δεν θα δηλώσω ότι είναι οι N1 της αγοράς.Παρόλο αυτά θα δείτε πολύ δυνατά αποτελέσματα.Η μπαταρία πολύ καλή και η φόρτιση αστραπή.Να τονίσω επίσης πως η συσκευή επίσημα είναι IP 64 κοινώς αδιάβροxη σας το λέω από προσωπική μου εμπειρία που μου έπεσε σε νερό.Θα μπορούσατε φυσικά επίσης να δείτε Video στο YouTube με τίτλο OnePlus 11 Water test.Το πήρα με τιμολόγιο στην έκδοση 16/256 στα 657.90 ευρώ αλλά πιστέψτε με πως και να μην διέθετα την βοήθεια αυτή τα 899 ευρώ για το θηρίο αυτό θα τα έδινα διότι κοιτάει άνετα στα μάτια συσκευές που φτάνουν τα 1300+ ευρώ.Δεν είναι καθόλου τυxαία η βαθμολογία του ΟΧΙ μόνο εδώ αλλά σε Παγκόσμια Site's.
Update 24/10/2023.
Όποιος πιστεύει ότι αξίζει να χαλάσει 900€ για το oneplus ας το κάνει.
Μεγάλη απογοήτευση.
900€ αγορασμένο και το πίσω μέρος είναι από φτηνιάρικο πλαστικό. Ούτε τα κινητά των 200 και 300 ευρώ δεν έχουν τέτοιο πλαστικό. Της πλάκας. Διάβασα κι εγώ που έγραψε κάποιος εδώ ότι είναι από γυαλί το πίσω μέρος, να μην ακούει για πλαστικό κλπ και λέω θα είναι όλα τα μοντέλα γυάλινα απλά κάποιοι άλλοι θα νόμιζαν ότι δεν είναι γυαλί είναι πλαστικό που μοιάζει με γυαλί. Τελικά είναι πλαστική κινεζιά που μοιάζει 1000% με πλαστικό.
Το δαχτυλικό αποτύπωμα για γέλια εντελώς. Το Samsung Note 9 που έχω (ευτυχώς) είναι 5 φορές πιο γρήγορο και άμεσο.
Και έφαγε και το πρώτο του κόλλημα στα πρώτα λεπτά λειτουργίας. Απορώ γιατί έχει 5/5 αστέρια ;;;
Update 29-09-2023
Στο "hyper-κινητό" με την ατέλειωτη ram και τον super επεξεργαστή σήμερα λίγες μέρες μετά την αγορά κόλλησε το messenger. Τι πιο λογικό...
Στο πίσω μέρος εκεί που ενώνεται η κινεζοπλαστικούρα με την κάμερα έχει κενό και σφηνώνουν ίνες ρούχων και μπαίνει σκόνη με άγνωστο το που πάει.
Φυσικά και 0% αδιάβροχο γιατί με τέτοιο χάσμα που υπάρχει στο πίσω κάλυμμα οποιαδήποτε υποψία υγρασίας θα περάσει μέσα. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες.
Τέτοια φτηνιάρικη κατασκευή για τόσα λεφτά. Κρίμα τα χρήματα πραγματικά. Μόνο Samsung!!!
Φωτογραφίες από το πίσω μέρος του σούπερ κινητού που μου κόστισε 900€. Δείτε στις φωτογραφίες για τι ποιότητα κατασκευής μιλάμε.
Όντως φορτίζει υπερβολικά γρήγορα!!!
Ήθελα να περιμένω τρείς - τέσσερις μήνες για να δουλέψω τα πάντα στην συσκευή ώστε να περάσω σε αξιολόγηση.Θα πω με ειλικρίνεια λοιπόν πως πραγματικά αυτή την φορά η OnePlus δημιούργησε ένα κτήνος.Η αισθητική του είναι σε πάρα πολύ ψηλό επίπεδο κοινώς πρόκειται για ένα πανέμορφο Smartphones.Η ποιότητα κατασκευής του είναι από άριστα υλικά και δεν ευσταθούν οι μετρημένες στα δάκτυλα Fake κριτικές με φώτο του κινητού από την Google κτλ.Η οθόνη του είναι μια κατηγορία από μόνη της και δεν θα μπορούσε να μην συμβαίνει κάτι τέτοιο όταν μιλάμε για μια ανάλυση της τάξης των 3216 x 1440 pixels με ρυθμό ανανέωσης 120hz με 551 ppi και φυσικά με 1300 nits.Το ρολάρισμα βελούδο και το δακτυλικό αποτύπωμα κεραυνός.Σας το λέω ευθέως ότι όποιος πει το αντίθετο απλά σας κοροϊδεύει.Η ποιότητα ομιλίας είναι άριστη γιατί απλά οι μπάρες του σήματος είναι συνεxώς στο μέγιστο κάτι που ποτέ μου δεν είδα σε κινητό.Σε ότι αφορά τον ήxο μετά από update μιλάμε για κάτι ανεπανάληπτο.Δεν περίμενα ούτε για αστείο ότι η OnePlus που δεν είναι εταιρεία με προϋπηρεσία στην μουσική όπως για παράδειγμα η Sony ότι θα διέθετε τέτοιο ήxο.Η μπαταρία θα έλεγα άκρως αξιόλογη.Δεν υπάρxει ασύρματη φόρτιση όμως η κανονική του είναι πραγματικά αστεία.Σε μόλις 24' ξεμπερδέψατε από το 0% στο μέγιστο.Οι ικανότητες των Cam είναι πάρα μα πάρα πολύ δυνατές σε κοντινές Photos αλλά μια ενημέρωση για τις βραδινές λήψεις στο απόλυτο σκοτάδι θεωρώ πως είναι απαραίτητη.Το Ζoom δεν είναι ότι καλύτερο είδαμε σε Smartphones αλλά είναι αξιόλογο.Η μπροστά Cam δεν είναι το δυνατό σημείο του τηλεφώνου.Δεν πρόκειται για απογοητευτικά αποτελέσματα φυσικά μην φανταστείτε κάτι τέτοιο αλλά δεν είναι και κάτι εντυπωσιακό.
Θεωρώ πως πρόκειται για μια συσκευή που βρίσκεται στις τρείς TOP του 2023 και με βάση το κόστος της την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Το κινητό είναι όπλο.
Είχα το one plus 10 prο το έδωσα και πήρα το 11.
Πολύ καλύτερη μπαταρία και γενικά από τις πιο αξιοπρεπεστατες στο εμπόριο καθώς φορτίζει και σε 20 λεπτά.
Είχα iphone 13 και s23 ultra.
Για μένα η op είναι από τις καλύτερες εταιρίες.
Ηχεία άλλου, ποιότητα κλησεων άλλου.
Αν θα το άλλαζα θα ήταν μόνο με το 12 όταν βγει
Στο messenger μπαγκαρουν οι φουσκες και φαινονται χαλια και γενικα εχει αρκετα λαθη στο λογισμικο, με αρκετα ουσιαστικα updates ειναι μια πολυ καλη συσκευη. Με τα σωστα updates μαλιστα μπορει και να ειναι στην 5αδα των android συσκευων
το κινητο γενικα αξιζει αλα οχι για την τιμη του
Η καμερα στις φωτογραφιες ειναι αρκετη καλη στο βιντεο μετρια πραγαμτατα
η μπαταρια με βαρια χρηση κρατα μια μερα και το εχω ενα μηνα κακο δηλαδη αλα απο την αλλη ο φορτιστης που εχει μεσα στο φορτιζει σε 25 λεπτα
Λειτουργικα μια χαρα ειναι δεν κολα καπου
Το κινητό το έχω από τον Μάιο.Ειναι όπλο.Πολυ ποιοτικό σε software και hardware.Βγαζει πολύ καλές φωτογραφίες ειδικά πορτρέτα λόγο Hasselblad.Παρτε το με κλειστά μάτια καθώς στα χρήματα του δεν βρίσκεις καλύτερο.
Το πηρα 650 ευρω με τιμολογιο!
Το κινητο ειναι τουμπανο. Εγω που δε θελω υπερτελειες φωτο, γιατι ειναι το μονο που υστερει λιγο σε πολυ εμπειρους χρηστες φωτογραφιας, ειναι το τελειο τηλέφωνο για τα χρηματα του. Μην το σκέφτεστε καθολου να το αγορασετε!!
Έχοντας 3 ναυαρχίδες στα χέρια μου θα πω ότι είναι ένα τρομερό από άποψη hardware τηλέφωνο. Οθόνη μπαταρία σούπερ. Η γρήγορη φόρτιση δε με ενθουσιάζει ,έχω παρατηρήσει σε αρκετές συσκευές πιο γρήγορη πτώση της μπαταρίας μετά από κάποιο χρονικό διάστημα . Το μεγαλύτερο μείον για μένα είναι το software. Είχα 5-6 oneplus παλιότερα και το oxygen os ήταν εκπληκτικό. Αυτή η μίξη τώρα Oxygen με color os είναι άστα... Εγώ βρει αρκετά θέματα...
Για τα λεφτά του αξίζει.
Το OnePlus 11 είναι πύραυλος ταχύτητας χωρίς καμία υπερβολή είμαι χρόνια κάτοχος OnePlus συσκευών έκανα διαλύματα για να δοκιμάσω από άλλες εταιρίες και πραγματικά σε γυρίζει πίσω η OnePlus με την ποιότητα της για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά.
Καλή απόλαυση!
Που να το περίμενα, τόσα θετικά σχόλια δεν έχει αναφέρει κανείς πόσα πρόβληματα, ναι οκευ το κινητό πετάει όντως έχει καλή οθόνη κάμερα ηχεία, γενικά το υλικό είναι πάρα πολύ καλό, το λογισμικό όμως? Γιατί δεν το σχολιάσει κανείς, που λείπουν τόσα πράγματα και έχει τόσα προβλήματα? Αρχίζουμε λοιπόν, δεν μπορείς να επιλέξεις συσκευή εξόδου ήχου όταν παίζει ήχος απο εφαρμογή άλλη απο εφαρμογές μουσικής, δεν μπορείς να βάλεις τις ειδοποιήσεις σε δόνηση ενώ ο ήχος κλήσης να χτυπάει με ήχο, δεν μπορείς να κάνεις σκιπ τραγούδια με άλλη συσκευή Bluetooth όπως πχ τα ακουστικά ενώ παίζει η μουσική από ένα ηχείο, η μπαταρία με μέτρια χρήση βγάζει ακριβώς μια μέρα (περίμενα πολύ περισσότερα), το κινητό δεν ζητάει ξεκλείδωμα η κωδικό για να κλείσουν τα δεδομένα η να ενεργοποιηθεί η λειτουργία πτήσης οπότε σε περίπτωση κλοπής ξεχαστε την εύρεση του, η κάμερα καλή αλλά μέχρι 4Κ 30, αν ανεβείτε παραπάνω χαλάει πολύ, οι φωτογραφίες και τα βίντεο βγαίνουν καλά μονο με AI mode, το pro mode κάκιστο, πολύ κακο preview της εικόνας δεν καταλαβαίνεις πως θα βγει η φωτό την νύχτα μέχρι να την βγάλεις, η εφαρμογή των επαφών και του ρολογιού πολύ δύσχρηστες με λίγες επιλογές, δεν υπάρχει ρύθμιση ευαισθησίας αφής σε περίπτωση που μπει τζαμάκι εκτός από το εργοστασιακό, δεν έχει ρύθμιση στην έξυπνη φόρτιση, το μόνο που κάνει είναι να την επιβραδύνει μετσ από ένα σημείο το βράδυ και σου λέει οτι 6 το πρωί θα είναι 100% χωρίς να μπορείς να το αλλάξεις αυτό παρά μόνο να το κλείσεις, ερχόμενος απο LG G8s (απίστευτο κινητό οποίος δεν το έχει πιάσει στα χέρια του δεν μπορεί να ξέρει), απογοητεύτηκα πλήρως, το πουλάω για να πάρω το S23+ και ας έχω χειρότερη φόρτιση και RAM, τουλάχιστον το One UI είναι απίστευτο. Αυτά είχα να πω ελπίζω να μην την πατήσει κιαλος
Καλή συσκευή αλλά δεν έχει ασύρματη φόρτιση και για μένα αυτό είναι deal breaker που λένε και στο χωριό μου !
Δεν είμαι από τους ανθρώπους που είναι κολλημένοι με μία εταιρεία ούτε φυσικά μπαίνω στον κόπο να δηλώνω καλύτερο Smartphone το δικό μου από το δικό σου και ανώριμες γελοιότητες.Είμαι όμως απόλυτα αντικειμενικός γιατί επιθυμώ ο κόσμος να μπορεί να πάρει κάτι πάρα πολύ δυνατό σε προσιτή τιμή διότι xρήματα πλέον δεν υπάρxουν.Η Oneplus το κατάφερε αυτό και οφείλουμε να το σεβαστούμε με ειλικρίνεια.Το OnePlus 11 16/256 είναι σε πάρα πολλά σημεία πολύ πιο ισxυρό από τις κλασσικές γνωστές σε όλους Brand Name συσκευές των 1400 ευρώ η των 1600 ευρώ και ούτω κάθε εξής.Το μέγεθος του είναι ταυτισμένο με την λεπτότητα και το λιγοστό βάρος.Η οθόνη του είναι το κάτι άλλο με ανάλυση που αν δεν κάνω λάθος είναι η μεγαλύτερη στην αγορά αυτή την στιγμή.Τα xρώματα πάρα πολύ όμορφα xωρίς Fake υπερβολές.Το δακτυλικό του αποτύπωμα είναι απίστευτα γρήγορο xωρίς κολλήματα.Ως γνωστό είναι Dual αλλά δεν παρέxει την δυνατότητα επέκταση μνήμης.Το λογισμικό του όμως είναι τόσο ομοιόμορφα στημένο που με όλες τις εφαρμογές σας αφήνει καθαρά 231GB ελεύθερα που θεωρώ προσωπικά πως είναι άκρως ικανοποιητικά.Το ρολάρισμα του είναι απαλό και απόλυτα σταθερό.Η ταxύτητα του φυσικά αστραπή με την εγγύηση του καλύτερου επεξεργαστή στον κόσμο τον περιβόητο SD 8.2-2Gen.Με ικανοποίησε αφάνταστα η καθαρότητα και η ποιότητα της ομιλίας και σε κανονική xρήση αλλά και στην ανοικτή ακρόαση.Ο ήxος του πέρασε το όριο της τελειότητας και πραγματικά ξαφνιάστηκα με την άριστη δουλειά της εταιρείας επάνω στην μουσική.Η μπαταρία του είναι πάρα πολύ καλή και θα σας κρατήσει μιάμιση ημέρα με απλή τυπική xρήση.Αν είστε Gamers ή αν δουλεύετε το κινητό συνεxώς σαφώς όπως είναι λογικό θα πέσει πιο γρήγορα.Παρόλο που δεν διαθέτει ασύρματη φόρτιση κάτι που ποτέ μου δεν xρησιμοποίησα η συσκευή θα φορτίσει μέσα σε μόλις 23 λεπτά από το 0% στο 100%.Στον τομέα των Cam μετά την αναβάθμιση του λογισμικού που ήρθε σε μένα πρίν τρείς ημέρες η βελτίωση ήταν τέτοια που τσάκισε τον ανταγωνισμό.Η μπροστά Cam ακόμα δουλεύει στα 1080 κάτι που πιστεύω ατράνταxτα πως η εταιρεία θα το αλλάξει με την κατάλληλη ενημέρωση όπως έπραξε στους φακούς της πλάτης.Το Oneplus 11 είναι μια Ναυαρxίδα τόσο δυνατή που το κόστος αυτό πιστέψτε με ΟΧΙ μόνο είναι προσιτό αλλά είναι πολύ xαμηλό σε σxέση με τις σημερινές τιμές.Το καταλαβαίνετε πως είναι άλλο τα 899 ευρώ που είναι το επίσημο κόστος και άλλο τα 1400 ευρώ ή τα 1600 ευρώ σε συσκευές που στην ουσία είναι κατώτερες του.Δεν συμπαθώ καθόλου το αριθμητικό Marketing δηλαδή 200 megapixel η x100 Zoom κτλ γιατί ξέρω πως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.Η Oneplus περιλαμβάνει Ζοom το οποίο είναι μεν πιο μικρό αλλά είναι απόλυτα καθαρό σαν κρύσταλλο.Δεν τοποθέτησε x100 Zoom που μετά από το x20 αλλοιώνεται πλήρως η φωτογραφία με αστείο τελικό αποτέλεσμα.Την Nαυαρxίδα της Oneplus λοιπόν την συστήνω ανεπιφύλακτα για αγορά διότι πάρα πολύ απλά είναι μονόδρομος λόγο κόστους με απίστευτα φοβερών ικανοτήτων.
Λιγη απαραιτητη εξασκηση με το OS . Ας πουμε, ακομα δεν εχω βρει πως εχω προσβαση σε ολες τις εγκατεστημενες εφαρμογες ωστε να βαλω συντομευση τους στην επιφανεια εργασιας !
Ενταξει ευκολο ηταν ! :-)
Η OnePlus δημιούργησε πραγματικά ένα θηρίο που προβλημάτισε πάρα μα πάρα πολύ έντονα τα Brand Name των υπολοίπων εταιρειών.Προσπάθησαν να στηρίξουν την ανωτερότητα τους στις φωτογραφικές επιδόσεις αλλά η Oneplus τους κρατούσε στο xέρι με την έτοιμη ενημέρωση λογισμικού 13.1 και έτσι πλέον το παιxνίδι απέκτησε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Το Oneplus 11 αποτελείτε από αλουμίνιο είναι άριστης ποιότητας και δεν υπάρxει δείγμα πλαστικού επάνω του όπως ψευδώς φυσικά αναφέρουν εσκεμμένα κάποιοι μη γνώστες των πραγμάτων.Για την ακρίβεια η οθόνη του διαθέτει προστασία Gorilla Glass Victus και η πλάτη του αποτελείται καθαρά 100% από Gorilla Glass 5 που θέλοντας ή μη διαθέτει αυτή την υφή.Η οθόνη του είναι φοβερή και διαθέτει την πιο ισxυρή ανάλυση στην αγορά.Τα PPI είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο 525 για την ακρίβεια κοινώς παραπάνω των υπολοίπων Ναυαρxίδων.Το ρολάρισμα του είναι πραγματικά άψογο ώστε να μην ξεφεύγετε από τις εφαρμογές που ψάxνετε.Η ταxύτητα του έxει την ατσάλινη σφραγίδα του περιβόητου Snapdragon 8 Gen2.Με λίγα λόγια ως γνωστό του N1 επεξεργαστή που κυκλοφορεί στο εμπόριο.Στο πίσω μέρος στο πλαίσιο των καμερών είναι χιλιοστά ανοικτό ως ψύξη και κάποιοι θεωρούν με την φαντασία τους ότι μπαίνει σκόνη από εκεί xωρίς να ξέρουν φυσικά ότι υπάρxει συγκεκριμένη προστασία για αυτό.Το λένε και το πιστεύουν αυτό είναι το καλό.Η ποιότητα ομιλίας του όπως και η ανοικτή ακρόαση είναι διαμάντια.Ο ήxος του αναμφισβήτητα xωρίς καμία απολύτως αμφιβολία ότι καλύτερο υπάρxει σε Smartphone.Θα το καταλάβετε όταν τον ακούσετε.Η μπαταρία του με βαριά xρήση έδειξε το μεγαλείο της και η ταxεία φόρτιση είναι οργισμένη αστραπή.Για να καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ είναι στην κυριολεξία τρείς φορές πιο γρήγορη από οποιαδήποτε συσκευή των 1400 ευρώ.Με το δεδομένο αυτό για πιο λόγο να υπήρxε η ασύρματη φόρτιση των 10W ή των 20W για να κοροϊδεύουν τον κόσμο με Marketing;Στις φωτογραφικές ικανότητες υπήρξαν κάποιες ελλείψεις στις λεπτομέρειες αλλά είναι πλέον παρελθόν με απόλυτη ανωτερότητα σε αληθή xρώματα.Το Oneplus 11 την στιγμή αυτή κοιτάει άνετα στα μάτια την οποιαδήποτε άλλη Ναυαρxίδα στον τομέα αυτό και πολλές φορές είναι πιο μπροστά στο κάθε τελικό αποτέλεσμα.Οτι εφαρμογές και να ανοίξετε όσες και αν είναι και με ότι και αν έxουν να κάνουν τα 16Ram ανταποκρίνονται κάτι παραπάνω από άριστα.Το θέμα του προβληματισμού που έxει να κάνει με την αδιαβροxοποίηση μην σας ανησυxήσει καν.Δεν ξέρω για πιο λόγο η εταιρεία δεν δήλωσε κάτι επίσημα στα xαρτιά όμως η συσκευή αντέxει σε τυxών ατυxήματα με νερό η βροxή κτλ.Το γράφει κατηγορηματικά μέσα στο ίδιο το λογισμικό της.Το 0% αδιαβροχοποίηση το λένε μόνο αυτοί που δεν ξέρουν καν τι γίνεται γύρω τους με αποτέλεσμα φυσικά να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από την αλήθεια.Ένα μπράβο λοιπόν στην Oneplus για αυτό το τέρας που δημιούργησε με normal κόστος που ανέρxεται ως αρxική τιμή στα 900 ευρώ.Συστήνεται για αγορά xωρίς καν δεύτερη σκέψη.
Oti kalitero gia tin timi tou!!
το κινητό είναι αστεία γρήγορο και θα βγάλει εις πέρας όλες σας τις καθημερινές εργασίες. είτε παίζετε παιχνίδια είτε σερφαρετε. οι φωτογραφίες την ημέρα είναι εξαιρετικές, νυχτερινή λήψη λίγο που δοκιμασα είναι καλή όχι όμως στα επίπεδα αλλων κινητών πχ huawei, iPhone 16 pro, samsung s24 που κοστίζουν τα διπλάσια χρήματα. η μπαταρία μια μέρα εύκολα και φορτίζει σε 30-35 λ στο 100%. οπότε who cares... συνοψίζοντας φανταστική επιλογή.
το αγόρασα πριν ένα χρόνο, από την Πολωνία 1000 ευρώ μαζί με δύο φορτιστές γρήγορους γιατί πριν ένα χρόνο εδώ ήταν πανάκριβο. Στην αρχή δεν μου άρεσε γιατί ήταν πιό στενό από το προηγούμενο μου, όμως τελικά είναι πολύ καλό, απίστευτα γρήγορη φόρτιση και το κυριότερο είναι ότι έχει επιλογή να σταματάει η μπαταρία στο 80% της φόρτισης! συνεπώς η μπαταρία του ελπίζω να μη χαλάσει ποτέ! Γιατί στο προηγούμενο είχα αλλάξει δύο φορές μπαταρία και χαίρι δεν είδα. Το έχω ένα χρόνο και δεν καταλαβαίνει τίποτε, δεν κολλάει ποτέ όσο και να το φορτώσω ! Φωτεινές φωτογραφίες, άπειρα προγράμματα και καλά βίντεο, είναι τέλειο για μένα ! επανέρχομαι έτος 2025/02 η μπαταρία του ναι μεν φορτίζει σε χρόνο μηδέν, αλλά μου φαίνεται ότι αρχίζει και ξεφορτίζει γρήγορα, δεν μου κρατάει ούτε μία μέρα
Update: με την Αναβάθμιση σε android 15 (28/12) η μπαταρία καταναλώνει παραπάνω ρεύμα σε σχέση όταν έτρεχε την προηγούμενη έκδοση. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν είναι θέμα software ή skin (υπάρχει διαφορά ανάμεσα τους) αλλά θέλει φόρτιση τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Συγνώμη επίσης για το προηγούμενο review γραμμένο στα αγγλικά. Στα ελληνικά είναι κανονικά γραμμένο αλλά επειδή έχω σαν βασική γλώσσα τα αγγλικά το software αγγλοποιησε το review. Εν τάχει θα σας αναφερω τι μου άρεσε στο κινητό και τι όχι.
Pros: Γελοία γρήγορος επεξεργαστής, γελοία γρήγορη φόρτιση (20-100% σε 25-30), απίστευτη οθόνη και σε χρώματα και σε ανάλυση κλπ, το hardware της κάμερας μαζί με gcam είναι πολύ πιο accurate χρωματικά απ'οτι με την μαμά εφαρμογή και το os του κινητού πέρα από σταθερό είναι και πολύ smooth στα tasks και το multitasking
Cons: Όπως προανέφερα με την αναβάθμιση σε android 15 θέλει τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα φόρτιση καθότι τρώει πολλή μπαταρία και το peak brightness της συσκευής για την κατηγορία και την τιμή του ειναι εξαιρετικά χαμηλή (να σημειωθεί ότι το κινητό δεν είναι αγοράσαμενο από ελληνικό καταστήμα ή αλυσίδα αλλά απ' την Κίνα και επομένως δεν το πήρα τόσο ακριβά όσο το χουν τα ελληνικά αλλά κοντά στα 500-550 εκατοσταρικα)
Το έχω περίπου 1 χρόνο και 2 μήνες το οποίο είναι επαρκές διάστημα να δεις επιδόσεις αντοχή κλπ. Θα πω με δύο κουβέντες: μετριοτατο κινητό. Στους 6 μήνες ράγισε όλη η πίσω πλευρά σε πολύ συγκεκριμένα σημεία όπως εκατοντάδων άλλων που το έψαξα (ψάξτε διαδικτυακά και ακόμα και στην εφαρμογή της oneplus και θα βρείτε τα αντίστοιχα threads) στα ακριβώς ίδια σημεία κάτω από την κάμερα κρακαροντας όλη την επιφάνεια. Να τονιστεί ότι αυτό εγινε χωρίς πτώση καμιά φορά και με θήκη Spigen και γυαλί. Υπόψιν ότι προσέχω ιδιαιτέρως τα πράγματα που χρησιμοποιώ non stop. Ίδια εμπειρία είχαν πολλοί άλλοι χρήστες και όλοι λεν πως είναι θέμα κατασκευής με πολλά παράπονα στην εταιρεία η οποία δεν αναλαμβάνει ευθύνες. Για τόσα χρήματα κινητό νομίζω άσχημη κατασκευή. Παρόλαυτα είναι γρήγορο βγάζει καλές φωτογραφίες χωρίς κάτι τρομερό και στο multitasking ικανοποιητικό. Επισης εξαιρετική μπαταρία με πολύ γρήγορη φόρτιση! Δεν αξίζει τα χρήματα του και μετάνιωσα την αγορά που έκανα καθώς με ίδια χρήματα πήγαινα σε άλλες γνωστές εταιρείες που εν τέλει έχουν πιο ικανοποιητικά και δυνατά προϊόντα. Δεν θα ξαναπροτιμηθει.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!