What to watch out for

  • I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
Username

1 Reply

Γ.Κο.

Ps plus χρειαζεται για να παιξεις multiplayer online εαν δεν βαλεις δεν μπορεις να παιξεις online ειναι η νεα πολιτικη των παιχνιδομηχανων.

4 Comments

panos514

εψαξα και ηδα δεν χρειοζονται ολα τα f2p games ps plus...αλα και παλη εξηζι να παρης ps plus μονο 50ευ το χρονω και περνης 1 free game καθε μηνα νομιζω

Γ.Κο.

Αξίζει γιατι είναι 50 ευρώ το χρόνο ή 90 ευρώ το τρίμηνο και λογο οτι και free game ή ποιο φτηνά,αρκεί να κάνεις ανανέωση αλλιώς το game το παίρνει πίσω.

Username