Ένζυμα

InterMed Pepsi Soda 14 αναβράζοντα δισκία

Το anti gas pepsis είναι στιγμιαίο ανθρακούχο χωνευτικό ποτό με τις ιδιότητες της σόδας, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει άμεση ανακούφιση από τα συνοδά συμπτώματα των διαιτητικών παρεκτροπών,...

Το anti gas pepsis είναι στιγμιαίο ανθρακούχο χωνευτικό ποτό με τις ιδιότητες της σόδας, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει άμεση ανακούφιση από τα συνοδά συμπτώματα των διαιτητικών παρεκτροπών, όπως το φούσκωμα και η δυσφορία.

  • Χωρίς ζάχαρη
  • Κατάλληλο για διαβητικούς ασθενείς

Ενδείξεις:

  • Πίεση
  • Δυσφορία
  • Φούσκωμα

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 14 Αναβράζοντα δισκία

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Το anti gas pepsis είναι στιγμιαίο ανθρακούχο χωνευτικό ποτό με τις ιδιότητες της σόδας, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει άμεση ανακούφιση από τα συνοδά συμπτώματα των διαιτητικών παρεκτροπών, όπως το φούσκωμα και η δυσφορία.

  • Χωρίς ζάχαρη
  • Κατάλληλο για διαβητικούς ασθενείς

Ενδείξεις:

  • Πίεση
  • Δυσφορία
  • Φούσκωμα

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 14 Αναβράζοντα δισκία

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
-
Μορφή
Πόσιμα

Ποσότητα

Αναβράζοντα Δισκία
14 αναβράζοντα δισκία

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 1
  3. 1
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βασικά είναι σόδα με γεύση λεμόνι σε αναβράζοντα δισκία. Η δόση των δύο δισκίων σε καμιά περίπτωση δεν είναι δυνατή σαν τα αεριούχα αναψυκτικά τύπου Sprite/Cola και η γεύση/άρωμα του λεμονιού ανεπαίσθητη. Ωστόσο κάνει δουλίτσα μετά από φαγητό που φουσκώνει το στομάχι. Πίνεται σχετικά ευχάριστα, αλλά δεν πλησιάζει σε γεύση τα αναψυκτικά. Θα το αγοράσω ξανά γιατί αφενός δεν έχει ζάχαρη και αφετέρου δεν είναι για κάθε μέρα. Όποιος δεν πίνει αναψυκτικά είναι μία καλή περίπτωση για περιπτώσεις βαρυστομαχιάς. Δύο σκευάσματα αγόρασα το 2022 και λήγουν το 2026. Είναι και αυτό στα θετικά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kotzen
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έλεος ρε παιδιά.
    σεβαστείτε λίγο την ανθρωπότητα.
    μιλάμε για σόδα που μάλιστα κάνει τη δουλειά της απίστευτα καλά....για σόδα.
    είναι δυνατόν να συγκριθεί με φάρμακο όπως τη ρανιτιδινη το Ζαντάκ?
    Αυτό δεν είναι φάρμακο.
    Και για τη δουλειά που θέλουμε να κάνει είναι απίστευτα αποτελεσματικό.
    Το παίρνω γιατί είμαι της υπερβολής κάποιες φορές και μου δινει γρήγορα αποτέλεσμα.
    Τώρα αν ο άλλος θέλει τρία αρνιά στην καθισιά του περαστικά.
    Μπορείτε να διαβάσετε απλά ότι το Ζαντάκ αλλά και όλες οι Ρανιτιδίνες αποσύρθηκαν το 2019.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • soubitos
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορει να πινετε ευχαριστα σε σχεση με την παραδοσιακη σοδα στο ποτηρι αλλα απο αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν δείχνει δράση. το ζαντακ αναβράζοντα ήταν κορυφή της κορυφης

    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Βασικά είναι σόδα με γεύση λεμόνι σε αναβράζοντα δισκία. Η δόση των δύο δισκίων σε καμιά περίπτωση δεν είναι δυνατή σαν τα αεριούχα αναψυκτικά τύπου Sprite/Cola και η γεύση/άρωμα του λεμονιού ανεπαίσθητη. Ωστόσο κάνει δουλίτσα μετά από φαγητό που φουσκώνει το στομάχι. Πίνεται σχετικά ευχάριστα, αλλά δεν πλησιάζει σε γεύση τα αναψυκτικά. Θα το αγοράσω ξανά γιατί αφενός δεν έχει ζάχαρη και αφετέρου δεν είναι για κάθε μέρα. Όποιος δεν πίνει αναψυκτικά είναι μία καλή περίπτωση για περιπτώσεις βαρυστομαχιάς. Δύο σκευάσματα αγόρασα το 2022 και λήγουν το 2026. Είναι και αυτό στα θετικά του.

    0
  • έλεος ρε παιδιά.
    σεβαστείτε λίγο την ανθρωπότητα.
    μιλάμε για σόδα που μάλιστα κάνει τη δουλειά της απίστευτα καλά....για σόδα.
    είναι δυνατόν να συγκριθεί με φάρμακο όπως τη ρανιτιδινη το Ζαντάκ?
    Αυτό δεν είναι φάρμακο.
    Και για τη δουλειά που θέλουμε να κάνει είναι απίστευτα αποτελεσματικό.
    Το παίρνω γιατί είμαι της υπερβολής κάποιες φορές και μου δινει γρήγορα αποτέλεσμα.
    Τώρα αν ο άλλος θέλει τρία αρνιά στην καθισιά του περαστικά.
    Μπορείτε να διαβάσετε απλά ότι το Ζαντάκ αλλά και όλες οι Ρανιτιδίνες αποσύρθηκαν το 2019.

    3
  • Μπορει να πινετε ευχαριστα σε σχεση με την παραδοσιακη σοδα στο ποτηρι αλλα απο αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε...

    0
  • δεν δείχνει δράση. το ζαντακ αναβράζοντα ήταν κορυφή της κορυφης

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

67 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το anti gas pepsis είναι στιγμιαίο ανθρακούχο χωνευτικό ποτό με τις ιδιότητες της σόδας, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει άμεση ανακούφιση από τα συνοδά συμπτώματα των διαιτητικών παρεκτροπών, όπως το φούσκωμα και η δυσφορία.

  • Χωρίς ζάχαρη
  • Κατάλληλο για διαβητικούς ασθενείς

Ενδείξεις:

  • Πίεση
  • Δυσφορία
  • Φούσκωμα

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ: 14 Αναβράζοντα δισκία

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
-
Μορφή
Πόσιμα

Ποσότητα

Αναβράζοντα Δισκία
14 αναβράζοντα δισκία

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 6
  2. 1
  3. 1
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βασικά είναι σόδα με γεύση λεμόνι σε αναβράζοντα δισκία. Η δόση των δύο δισκίων σε καμιά περίπτωση δεν είναι δυνατή σαν τα αεριούχα αναψυκτικά τύπου Sprite/Cola και η γεύση/άρωμα του λεμονιού ανεπαίσθητη. Ωστόσο κάνει δουλίτσα μετά από φαγητό που φουσκώνει το στομάχι. Πίνεται σχετικά ευχάριστα, αλλά δεν πλησιάζει σε γεύση τα αναψυκτικά. Θα το αγοράσω ξανά γιατί αφενός δεν έχει ζάχαρη και αφετέρου δεν είναι για κάθε μέρα. Όποιος δεν πίνει αναψυκτικά είναι μία καλή περίπτωση για περιπτώσεις βαρυστομαχιάς. Δύο σκευάσματα αγόρασα το 2022 και λήγουν το 2026. Είναι και αυτό στα θετικά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kotzen
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έλεος ρε παιδιά.
    σεβαστείτε λίγο την ανθρωπότητα.
    μιλάμε για σόδα που μάλιστα κάνει τη δουλειά της απίστευτα καλά....για σόδα.
    είναι δυνατόν να συγκριθεί με φάρμακο όπως τη ρανιτιδινη το Ζαντάκ?
    Αυτό δεν είναι φάρμακο.
    Και για τη δουλειά που θέλουμε να κάνει είναι απίστευτα αποτελεσματικό.
    Το παίρνω γιατί είμαι της υπερβολής κάποιες φορές και μου δινει γρήγορα αποτέλεσμα.
    Τώρα αν ο άλλος θέλει τρία αρνιά στην καθισιά του περαστικά.
    Μπορείτε να διαβάσετε απλά ότι το Ζαντάκ αλλά και όλες οι Ρανιτιδίνες αποσύρθηκαν το 2019.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • soubitos
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορει να πινετε ευχαριστα σε σχεση με την παραδοσιακη σοδα στο ποτηρι αλλα απο αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    δεν δείχνει δράση. το ζαντακ αναβράζοντα ήταν κορυφή της κορυφης

    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Βασικά είναι σόδα με γεύση λεμόνι σε αναβράζοντα δισκία. Η δόση των δύο δισκίων σε καμιά περίπτωση δεν είναι δυνατή σαν τα αεριούχα αναψυκτικά τύπου Sprite/Cola και η γεύση/άρωμα του λεμονιού ανεπαίσθητη. Ωστόσο κάνει δουλίτσα μετά από φαγητό που φουσκώνει το στομάχι. Πίνεται σχετικά ευχάριστα, αλλά δεν πλησιάζει σε γεύση τα αναψυκτικά. Θα το αγοράσω ξανά γιατί αφενός δεν έχει ζάχαρη και αφετέρου δεν είναι για κάθε μέρα. Όποιος δεν πίνει αναψυκτικά είναι μία καλή περίπτωση για περιπτώσεις βαρυστομαχιάς. Δύο σκευάσματα αγόρασα το 2022 και λήγουν το 2026. Είναι και αυτό στα θετικά του.

    0
  • έλεος ρε παιδιά.
    σεβαστείτε λίγο την ανθρωπότητα.
    μιλάμε για σόδα που μάλιστα κάνει τη δουλειά της απίστευτα καλά....για σόδα.
    είναι δυνατόν να συγκριθεί με φάρμακο όπως τη ρανιτιδινη το Ζαντάκ?
    Αυτό δεν είναι φάρμακο.
    Και για τη δουλειά που θέλουμε να κάνει είναι απίστευτα αποτελεσματικό.
    Το παίρνω γιατί είμαι της υπερβολής κάποιες φορές και μου δινει γρήγορα αποτέλεσμα.
    Τώρα αν ο άλλος θέλει τρία αρνιά στην καθισιά του περαστικά.
    Μπορείτε να διαβάσετε απλά ότι το Ζαντάκ αλλά και όλες οι Ρανιτιδίνες αποσύρθηκαν το 2019.

    3
  • Μπορει να πινετε ευχαριστα σε σχεση με την παραδοσιακη σοδα στο ποτηρι αλλα απο αποτελεσμα δεν με ικανοποιησε...

    0
  • δεν δείχνει δράση. το ζαντακ αναβράζοντα ήταν κορυφή της κορυφης

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
6,09 €
5,00 €   μεταφορικά