Την παρελαβα χθες και συμφωνα με τις βολτες που εκανα κατα τη διαρκεια της ημερας και νυχτας εβγαλα αυτο το συμπερασμα.
Καλη ειναι γενικοτερα, ομορφαινει πολυ το κρανος και μπλοκαρει καλα των ηλιο της ακαταλληλες ωρες, ωστοσο εχει 3 σημαντικα ελλατωματα:
1) Δεν εφαρμοζει, οπτικα ,τελεια επανω στο κρανος(κουμπωνει κανονικα μονο οπτικο ειναι το θεμα) και ειναι σχετικα δυσκολη η εγκατασταση της.
2)Το βραδυ ειναι ΠΟΛΥ σκοτεινα και σε σχεση με αλλες ζελατινες αλλων κρανων ή αλλου χρωματος οριακα δεν βλεπεις ειδικα εαν βρισκεσαι σε μερος χωρις αρκετο φωτισμο(Πολυ πιθανο ,ομως, να συνηθιζεται με την μακροχρονια χρηση)
3)Γενικοτερα και μετα και απο επικοινωνια με την airoh δεν υπαρχουν διαστασεις ή σχεδιαγραμματα της ζελατινας πουθενα στο διαδικτυο με αποτελεσμα να μην υπαρχουν οικονομικοτερες μεταπωλησεις ή αντιγραφα της ζελατινας οπως με πολλα αλλα μοντελα διαφορετικων εταιριων. Πιστευω πως 35-50 ευρω για μια ζελατινα ειναι παρα πολλα χρηματα(και στην official ιστοσελιδα τους τοσο περιπου κανει) και αν δεν ειχα κουπονι στο σκρουτζ δεν θα εδινα τοσα για μια απλη ζελατινα που σε αλλα μοντελα τις βρισκεις απο 7 ευρω.