Εκτυπωτές

Brother Ασπρόμαυρος Εκτυπωτής Laser με WiFi και Mobile Print HL-L2400DW

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αυτόματη εκτύπωση διπλής όψης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης: 30 ppm
  • Ανάλυση εκτύπωσης: 1200x1200 DPI
  • Συνδέσεις: USB, Wi-Fi
  • Διαστάσεις: 360 x 410 x 183 χιλ.
Δες όλη την περιγραφή
  • Χρώμα Εκτύπωσης Μονόχρωμο
  • Αναλώσιμο Toner
  • Δες τα όλα
121 69
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
26,00 € μεταφορικά
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
22,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με 21,00 € μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Allaboutoffice 4,7 (43)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο εκτυπωτής Brother HL-L2400DW απευθύνεται σε χρήστες που χρησιμοποιούν διάφορα λειτουργικά συστήματα, όπως Windows, Mac και Linux. Είναι ιδανικός για όσους έχουν ανάγκη για εκτυπώσεις υψηλής ποιότητας και αξιόπιστη λειτουργία. Επίσης, παρέχει ενημερώσεις firmware και υποστήριξη για την εφαρμογή Brother iPrint&Scan.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Τύπος: Ασπρόμαυρος εκτυπωτής Laser
  • Σύνδεση: Υποστηρίζει 2.4 GHz και 5 GHz Wi-Fi, USB
  • Μνήμη: 64 MB εσωτερική μνήμη
  • Εκτύπωση: Μέχρι 30 σελίδες ανά λεπτό. Διπλής όψης έως 15 σελίδες ανά λεπτό.
  • Οθόνη: LCD κοντρόλ πάνελ με 1 γραμμή
  • Μέγιστο μέγεθος χαρτιού: A4
  • Κατανάλωση ενέργειας: Εκτύπωση: 470 W. Εκτύπωση σε λειτουργία αθόρυβης: 270 W. Κατάσταση αναμονής: 43 W. Κατάσταση αδράνειας: 3,8 W. Βαθιά κατάσταση αδράνειας: 0,6 W. Κλειστό: 0,08 W.
  • Δυνατότητες: Υποστηρίζει εφαρμογή Brother Mobile Connect

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Laser
Ink Tank
Όχι
Χρώμα Εκτύπωσης
Μονόχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Όχι
Αναλώσιμο
Toner
Αριθμός Αναλώσιμων
1
Μνήμη Εκτυπωτή
64 MB
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, A6, B5, B6
Συμβατότητα
Linux, Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
USB, Wi-Fi
Χρώμα
Γκρι

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
30 ppm
Duplex Print
Αυτόματο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
1200x1200 DPI

Διαστάσεις

Ύψος
183 mm
Πλάτος
360 mm
Βάθος
410 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (134)

Αξιολογήσεις

  1. 108
  2. 17
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 3
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Fotis Karakaisis
5
28 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγοράστηκε για την εκτύπωση αποδείξεων λιανικής/τιμολογίων και ευχαριστήριων "καρτών" = πανεύκολη η εγκατάσταση των οδηγών (εφόσον κατέβουν από το διαδίκτυο), μόνο 1 καλώδιο (ρεύμα) και προσβάσιμος από οποιαδήποτε συσκευή (μέσω Wi-Fi). Βρίσκεται μονίμως σε κατάσταση «βαθύ ύπνου» και εκτυπώνει 3” αφότου δοθεί η εντολή.

Έχει φθηνότατα off-brand toners, δε βγάζει πρόβλημα με κολλήματα χαρτιού (πέρα από κάποια για τα οποία ευθύνομαι εξ ολοκλήρου) και με αξιόπιστη αξιολόγηση των επιπέδων στάθμης μελανιού μιας και σταμάτησε να εκτυπώνει ακριβώς όταν έδειξε ότι άδειασε το toner - καταπληκτικό μοντέλο!

Ενημέρωση (19/9/2025)

Πέρα του ότι πηγαίνει "τρένο", προσφάτως αγόρασα off-brand toners απόδοσης 3000 σελίδων έναντι €7.66 (προ-Φ.Π.Α.) τα οποία αναγνώρισε στιγμιαία και συνέχισε να εκτυπώνει σαν να μην άλλαξε τίποτα. Καταπληκτικό μοντέλο, μηδενικά θέματα λειτουργίας έως τώρα - αγοράστε χωρίς δεύτερη σκέψη!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

mike.hatziefremidis
2
43 στους 70 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ότι γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ, για το θέμα με το manual στα Ελληνικά, αλλά και στην προσπάθεια να δηλώσουμε χώρα της Ευρώπης δεν μας έχει καν μέσα και επειδή τα λέει όλα ο Γιώργος εγώ να προσθέσω και ακόμη ένα κουφό, ότι για να συνδεθεί στο δίκτυο ο κωδικός δικτύου σας δεν θα πρέπει να έχει σύμβολα και να έχει μόνο γράμματα και αριθμούς, αλλιώς δεν μπορεί να συνδεθεί, με αποτέλεσμα αν έχεις ένα σωρό συνδεδεμένες συσκευές π.χ. τηλεοράσεις, κάμερες, συναγερμούς κλπ άστα να πάνε, ΕΕΕ ΟΧΙ ΡΕ BROTHER δεν θα σου κάνω την χάρη και θα φύγεις πίσω ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ και τέλος!

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Από άλλες χώρες

  • lelosdoors
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πανεύκολος στο setup και καλή κατασκευή.
    Σχετικά αθόρυβος και γενικά πολύ VFM συσκευή.
    Κάποιος ανέφερε πως όσον αφορά την σύνδεση σε WiFi δεν μπορεί να γίνει αν ο κωδικός του δικτύου έχει σύμβολα, πράγμα που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση καθώς έχει κανονικά σύμβολα γράμματα κλπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ge_pap49
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός εκτυπωτής με σχετικά όχι τόσο εύκολη εγκατάσταση. Τα αναλώσιμα του είναι ακριβά πιθανά διότι είναι καινούργιο μοντέλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros_Papadopoulos32
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θα τον χαρακτηρίσω τίμιο για τα χρήματα του. Χαμηλής ποιότητας πλαστικά αλλά την δουλειά του την κάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kappabuy
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    works OK, used it from wimdows, android and linux. First time setup may be a bit confusing but overall easy.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavel_Iliev
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Excellent printer. Just works, no complaints. Awesome value for money. We use it as home printer, previously we had Hp - it was total mess.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas-Kavala
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός για τα λεφτά του. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι όταν είναι σε sleep mode δεν επανέρχεται (ξυπνάει) από τηλέφωνο ή tablet. Κανένα πρόβλημα με desktop και καλωδιακή σύνδεση (USB).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Fotiadis46
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος για την τιμή του είναι τίμιος . Η εγκατάσταση και σύνδεση με κινητό για ασύρματες εκτυπώσεις πολύ εύκολη ( ποιο εύκολη και από τον HP 106W που έχω ) ούτε προβληματίστηκα που δεν έχει ελληνικό εγχειρίδιο . Έχω διαβάσει μέσα πριν τον αγοράσω ότι αργεί στην πρώτη εντύπωση μετά από αδράνεια , θορυβώδες και διάφορα άλλα , δεν θα συμφωνήσω το μηχάνημα είναι αρκετά καλό για την δουλειά που τι θέλω ( εκτύπωση τιμολογίων ) μου αρέσει που έχει κασετίνα αποθήκευσης ( συρτάρι) για το χαρτί εκτύπωσης .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Priftis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με διαφορα οτι καλυτερο στη τιμη 88€. Ασυρματος, τροφοδοσια χαρτιου απο κασέτα (δεν τραβαει στραβα τα φύλλα) αλλα και χειροκίνητα, ταχυτατος , πολυ καλή ποιότητα εκτυπωσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • filpan2016
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις εκτύπωσα την 1η σελίδα. Η εγκατάσταση με πήρε περίπου 1 ώρα, επειδή ανησυχούσα για το πως θα τοποθετήσω προσεκτικά το Toner. Και να εγκαταστήσω το πρόγραμμα μέσω του Site της Brother. Τελικά είναι εύκολη υπόθεση. Δεν περιλαμβάνεται το καλώδιο USB! Δεν το ρύθμισα ακόμα και για εκτύπωση μέσω WiFi (θα το κάνω αργότερα). Είχα διαβάσει καλές κριτικές, ελπίζω να μην απογοητευθώ, άλλωστε έχω εδώ και 5 χρόνια τον εκτυπωτή Brother DCP-T220 in Tank. Θα επανέρθω σύντομα. Για την ώρα η εκτύπωση ήταν καθαρότερη από τον εκτυπωτή inc (λογικό είναι). Μία απορία, το toner και το drum είναι μαζί ως ένα ?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Peggy_Spirakou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα αυτό μετά από έγχρωμο cannon και είδα το φως το αληθινό και σε θέμα εξοικονόμησης μελανιού, ταχύτητα {εκτυπώνει μπρος πίσω μόνο του δε χρειάζεται να κάνω τπτ} ότι πιο vfm έχω πάρει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ThePetrosc4
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι αρκετά σχετικός όποτε ολόκληρη η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε σε 8 λεπτά. Για τις απλές εκτυπώσεις τιμολογίων κλπ που το θέλω είναι εξαιρετικό. Η σύνδεση με το wi-fi γίνεται εύκολα αρκεί να έχεις υπομονή να πληκτρολογήσεις τον κωδικό που συνήθως είναι περίπλοκος. Όταν τον αγοράσεις θα με καταλάβεις. κατά τα άλλα είναι πολύ καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kel_Laz
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή τύπωνε μια χαρά. Σήμερα δεν μου τύπωνε όλες τις σελίδες που ήθελα. Σταματούσε κάποιες σελίδες πριν. Ύστερα σταμάτησε να εκτυπώνει. Τον έκλεισα και τον άνοιξα και άρχισε να τυπώνει. Ύστερα πάλι σταμάτησε να τυπώνει. Εύχομαι να ήταν κάτι παροδικό, και να μην γίνει μόνιμο το πρόβλημα. Τον έχω περίπου λίγους μήνες με πολύ μικρή χρήση μέχρι τώρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jedi.yannis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν συνδέεται πολύ καλά στο Wifi. Κατά τα άλλα πολύ καλό μηχανάκι. Είχα πάρει και το προηγούμενο μοντέλο, αλλά το είχα βάλει πάνω σε ethernet, οπότε δεν ήξερα για το wifi.
    Αν δεν σας νοιάζει το wifi, το μηχάνημα είναι τέλειο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tnpap
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογος!
    Γρήγορος, απλός, κατανοητός.
    Σύνδεση στο WiFi του σπιτιού σε 2’ και στο MacBook σε 1’.
    Ότι πρέπει για απλή καθημερινή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_alexopoylos
    4
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχθες τον αγορασα. μου εσπασε τα νευρα για να κανω την εγκατασταση. ντροπη που δεν εχει οδηγιες στα ελληνικα και ακομα πιο μεγαλη ντροπη που δεν εχει την ελλαδα σαν χωρα επιλογης. τωρα ο χρονος θα δειξει ποσο καλη επιλογη ή οχι ηταν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0SaU1se
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνεχή προβλήματα με τον εκτυπωτή με αποσυνδέσεις από το wi-fi. Επίσης, σε ανύποπτο χρόνο βγάζει μήνυμα για σφάλμα στο cartridge. Αφού βγάλω και ξανα-βάλω το cartridge, τυπώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios-thess
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον χρησιμοποιώ περιστασιακά σε mac OS 15.2 πλέον με σύνδεση USB.

    Είναι πάντα εκεί και περιμένει την εκτύπωση που θα του στείλω ακόμα κι αν έχουν περάσεις αρκετές μέρες από την τελευταία χρήση του.
    Δεν χρειάζεται να τον κλείνετε καθώς μπαίνει σε κατάσταση standby με πραγματικά μηδαμινή κατανάλωση (σε σύνδεση USB).

    Η τιμή του είναι εξαιρετική για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες mac που έχουν ταλαιπωρηθεί από αρκετές εταιρείες περιφερειακών. Χαίρομαι που ξεφορτώθηκα έναν δεινόσαυρο της ΗΡ που εκτός από οικονομία στα αναλώσιμα δεν είχε να μου προσφέρει κάτι άλλο.

    Όσοι ψάχνουν αποκλειστικά την απόλυτη οικονομία με συμβατά toners, ίσως θα πρέπει να κοιτάξουν αλλού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Roudas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν. Είναι ένας πολύ καλός εκτυπωτής, γρήγορος και τυπώνει αυτόματα διπλή όψη. Είναι και σε καλό μέγεθος όχι πολύ μεγάλος. Τα πλαστικά του δεν είναι ότι καλύτερο. Το πρόβλημα του ει αι ότι αν δεν εκτυπώσεις αμέσως εντός ενός λεπτού, μετά τον χάνει ο υπολογιστής και πρέπει να τον κλείσεις και να τον ξανανοίξεις. Μάλλον έχει κάποιο πρόβλημα με τον driver και ελπίζω να φτιαχτεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos.trigazis
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γρήγορη εκτύπωση με διπλή όψη και WiFi , από τους πιο οικονομικούς laser. Σε λίγο καιρό θα πέσουν και οι τιμές στα toner οπότε θα συμφέρει ακόμη περισσότερο. Επίσης σημαντικό είναι πως δε χρειάζεται να εγκατασταθεί κάποιο πρόγραμμα για να ξεκινήσεις να τυπώνεις, καθώς χρησιμοποιεί τους generic drivers των windows. Το θέμα της γλώσσα που αναφέρουν κάποιοι αφορά μόνο την εφαρμογή της brother για το update. Τα settings και τις ρυθμίσεις εκτύπωσης τις πραγματοποιείς από τα windows σε όποια γλώσσα θες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Mpekiris
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θετικά: εκτύπωση ταχύτατη ασπρόμαυρη αλλά καλή ποιότητα.
    αρνητικά:δεν έχει ελληνικά λογισμικό οθόνη άλλης δεκαετίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panayioti_Georgountzos
    1
    17 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μικρός και σχετικά γρήγορος. Παίρνει αναλώσιμα συμβατά. Τον αγόρασα τον Φεβρουάριο και στο εξάμηνο πήγε στα σκουπίδια. Το πρωϊ τυπώνει, το μεσημέρι δεν τυπώνει (και όχι απλή καθυστέρηση). Sleep mode για όσο γουστάρει, το κουμπί On/off ποτέ δεν λειτούργησε και το κουμπί του wirless ποτέ δεν σταμάτησε να αναβοσβύνει ότι και έαν έκανα. Μόνο όταν έβγαινε από την πρίζα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟ. Μπορεί να είχε θέμα στο συγκεκριμένο μηχάνημα αλλά όμως τύπωνε χωρίς πρόβλημα - μέχρι που σταμάτησε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIS_1974
    4
    17 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον εκτυπωτή από το eshop. Η συσκευασία ήρθε με μοναδικό καλώδιο τροφοδοσίας Αμερικανικού η Κινέζικου τύπου που δεν είναι συμβατός με καμία μπριζα στην Ελλάδα.. Αποτέλεσμα ήταν να τρέχω να βρω και να αγοράσω καλώδιο κανονικό γιατί απλώς δεν μπορούσε να έχει ρεύμα αλλιώς. Όταν πουλάμε προϊόντα στην Ελλάδα πρέπει να είναι συμβατά με τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Απαράδεκτο....
    Κατά τα άλλα ο εκτυπωτής είναι σχετικά καλός για τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Mpakalis3633
    5
    19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τον αγόρασα, οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν αξίζει από άποψη αντοχής. Όσον αφορά τα υπόλοιπα, σχετικά εύκολα έγινε η εγκατάσταση και η σύνδεσή του με το Wifi μέσω της εφαρμογής για Android κινητό και τις οδηγίες που είχε. Μέσα από αυτήν μπορείς πανεύκολα να εκτυπώσεις και σε διπλή όψη χωρίς να χρειάζεται να κάνεις κάτι παραπάνω. Αν και τον έχω συνδέσει και στον σταθερό υπολογιστή μου, το ότι μπορώ με δυο κουμπιά να τα κάνω όλα αυτόματα απ' το κινητό με έχει βολέψει απίστευτα! Έχω εκτυπώσει και μεγάλα αρχεία με πάνω από 100 σελίδες σε μπρος-πίσω και ήταν ταχύτατη η εκτύπωση χωρίς καθυστερήσεις και λάθη. Έχει αγοραστεί καθαρά για οικιακή χρήση. Εάν προκύψει κάτι άλλο στο μέλλον θα ανανεώσω την κριτική μου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Dimopoulos
    4
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγκαταστάθηκε σε φαρμακείο, άμεσα και χωρίς προβλήματα.
    Το μόνο που χρειάζεται να υπολογίσετε είναι ότι πρέπει να πάρετε και ένα κανονικό toner κατά την αγορά του, γιατί το αρχικό έχει μικρή ποσότητα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasios ZR
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεχρι στιγμης στην μια βδομαδα ολα καλα, ευκολη εγκατασταση και συνδεση στο Wifi.Πολυ καλες εκτυπωσεις ,ακομα και στην λειτουργεια Toner Save δεν βλεπεις διαφορα με την κανονικη εκτυπωση.Σιγουρα αξιζει τα χρηματα του.Μια πολη καλη επιλογη σε αυτο το budget.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steliosptnds
    5
    12 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η εγκατάσταση είναι πανεύκολη και γίνεται μέσω της εφαρμογής Brother Mobile Connect. είναι καλύτερο να αφήνετε τον εκτυπωτή σας ενεργοποιημένο για πιο υγιείς κεφαλές εκτύπωσης και πιο αποτελεσματική κατανάλωση μελανιού και μπαίνει σε sleep mode μετά από ένα λεπτό οπότε δεν υπάρχει ιδιαίτερη κατανάλωση ρεύματος.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό γρήγορο για τα λεφτά του μια χαρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Πανεύκολος στο setup και καλή κατασκευή.
    Σχετικά αθόρυβος και γενικά πολύ VFM συσκευή.
    Κάποιος ανέφερε πως όσον αφορά την σύνδεση σε WiFi δεν μπορεί να γίνει αν ο κωδικός του δικτύου έχει σύμβολα, πράγμα που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση καθώς έχει κανονικά σύμβολα γράμματα κλπ.

    2
  • Πολύ καλός εκτυπωτής με σχετικά όχι τόσο εύκολη εγκατάσταση. Τα αναλώσιμα του είναι ακριβά πιθανά διότι είναι καινούργιο μοντέλο.

    1
  • θα τον χαρακτηρίσω τίμιο για τα χρήματα του. Χαμηλής ποιότητας πλαστικά αλλά την δουλειά του την κάνει.

    1
  • works OK, used it from wimdows, android and linux. First time setup may be a bit confusing but overall easy.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

1512 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
kaliopi077

ποιο drum είναι συμβατό για τον εκτυπωτή και κάθε πότε θέλει αλλαγή;

Vita_Contemplativa

Καλησπέρα! Μπορώ αν τον έχω στο κατάστημα μόνο για εκτύπωση αποδείξεων από το κινητό; Χωρίς σύνδεση δηλαδή σε Η/Υ, αφού δεν έχω.

Petros Smanis

Εκτυπώνει και από wi-fi απευθείας από τη εφαρμογή της brother από κινητό.

spapacos

Για τον HL-2400DW, προσπαθώ να βρω toner αλλά δεν βρίσκω ένα συμβατό. Όλα αναφέρονται σε άλλα μοντέλα. Σε αυτό που έστειλε η εταιρεία στο κουτί με τον εκτυπωτή έχει τον κωδικό "ΤΝ" χωρίς κάποια ένδειξη αριθμών (π.χ. ΤΝ-2540 ή 2510..). Τί κάνω επ' αυτού;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια
Σπύρος

Mich_Gkou

Μπορώ να εκτυπώσω απευθείας απο το κινητό μεσω πχ wifi direct? χωρις δλδ να ειναι συνδεμένος με δίκτυο wifi

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο εκτυπωτής Brother HL-L2400DW απευθύνεται σε χρήστες που χρησιμοποιούν διάφορα λειτουργικά συστήματα, όπως Windows, Mac και Linux. Είναι ιδανικός για όσους έχουν ανάγκη για εκτυπώσεις υψηλής ποιότητας και αξιόπιστη λειτουργία. Επίσης, παρέχει ενημερώσεις firmware και υποστήριξη για την εφαρμογή Brother iPrint&Scan.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Τύπος: Ασπρόμαυρος εκτυπωτής Laser
  • Σύνδεση: Υποστηρίζει 2.4 GHz και 5 GHz Wi-Fi, USB
  • Μνήμη: 64 MB εσωτερική μνήμη
  • Εκτύπωση: Μέχρι 30 σελίδες ανά λεπτό. Διπλής όψης έως 15 σελίδες ανά λεπτό.
  • Οθόνη: LCD κοντρόλ πάνελ με 1 γραμμή
  • Μέγιστο μέγεθος χαρτιού: A4
  • Κατανάλωση ενέργειας: Εκτύπωση: 470 W. Εκτύπωση σε λειτουργία αθόρυβης: 270 W. Κατάσταση αναμονής: 43 W. Κατάσταση αδράνειας: 3,8 W. Βαθιά κατάσταση αδράνειας: 0,6 W. Κλειστό: 0,08 W.
  • Δυνατότητες: Υποστηρίζει εφαρμογή Brother Mobile Connect

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Laser
Ink Tank
Όχι
Χρώμα Εκτύπωσης
Μονόχρωμο
Αποκλειστικά για Φωτογραφίες
Όχι
Πολυμηχάνημα
Όχι
Αναλώσιμο
Toner
Αριθμός Αναλώσιμων
1
Μνήμη Εκτυπωτή
64 MB
Μέγεθος Χαρτιού
A4, A5, A6, B5, B6
Συμβατότητα
Linux, Mac, Windows
Δυνατότητες
Mobile Printing Capability
Συνδεσιμότητα
USB, Wi-Fi
Χρώμα
Γκρι

Εκτυπωτής

Ταχύτητα μονόχρωμης εκτύπωσης
30 ppm
Duplex Print
Αυτόματο
Μέγιστη Ανάλυση Εκτύπωσης
1200x1200 DPI

Διαστάσεις

Ύψος
183 mm
Πλάτος
360 mm
Βάθος
410 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (134)

  1. 108
  2. 17
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 3
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Fotis Karakaisis
5
28 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγοράστηκε για την εκτύπωση αποδείξεων λιανικής/τιμολογίων και ευχαριστήριων "καρτών" = πανεύκολη η εγκατάσταση των οδηγών (εφόσον κατέβουν από το διαδίκτυο), μόνο 1 καλώδιο (ρεύμα) και προσβάσιμος από οποιαδήποτε συσκευή (μέσω Wi-Fi). Βρίσκεται μονίμως σε κατάσταση «βαθύ ύπνου» και εκτυπώνει 3” αφότου δοθεί η εντολή.

Έχει φθηνότατα off-brand toners, δε βγάζει πρόβλημα με κολλήματα χαρτιού (πέρα από κάποια για τα οποία ευθύνομαι εξ ολοκλήρου) και με αξιόπιστη αξιολόγηση των επιπέδων στάθμης μελανιού μιας και σταμάτησε να εκτυπώνει ακριβώς όταν έδειξε ότι άδειασε το toner - καταπληκτικό μοντέλο!

Ενημέρωση (19/9/2025)

Πέρα του ότι πηγαίνει "τρένο", προσφάτως αγόρασα off-brand toners απόδοσης 3000 σελίδων έναντι €7.66 (προ-Φ.Π.Α.) τα οποία αναγνώρισε στιγμιαία και συνέχισε να εκτυπώνει σαν να μην άλλαξε τίποτα. Καταπληκτικό μοντέλο, μηδενικά θέματα λειτουργίας έως τώρα - αγοράστε χωρίς δεύτερη σκέψη!

Σου φάνηκε χρήσιμη;

mike.hatziefremidis
2
43 στους 70 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ότι γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ, για το θέμα με το manual στα Ελληνικά, αλλά και στην προσπάθεια να δηλώσουμε χώρα της Ευρώπης δεν μας έχει καν μέσα και επειδή τα λέει όλα ο Γιώργος εγώ να προσθέσω και ακόμη ένα κουφό, ότι για να συνδεθεί στο δίκτυο ο κωδικός δικτύου σας δεν θα πρέπει να έχει σύμβολα και να έχει μόνο γράμματα και αριθμούς, αλλιώς δεν μπορεί να συνδεθεί, με αποτέλεσμα αν έχεις ένα σωρό συνδεδεμένες συσκευές π.χ. τηλεοράσεις, κάμερες, συναγερμούς κλπ άστα να πάνε, ΕΕΕ ΟΧΙ ΡΕ BROTHER δεν θα σου κάνω την χάρη και θα φύγεις πίσω ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ και τέλος!

  • Ποιότητα εκτύπωσης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ταχύτητα εκτύπωσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Διαδικασία εγκατάστασης
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Από άλλες χώρες

  • lelosdoors
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πανεύκολος στο setup και καλή κατασκευή.
    Σχετικά αθόρυβος και γενικά πολύ VFM συσκευή.
    Κάποιος ανέφερε πως όσον αφορά την σύνδεση σε WiFi δεν μπορεί να γίνει αν ο κωδικός του δικτύου έχει σύμβολα, πράγμα που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση καθώς έχει κανονικά σύμβολα γράμματα κλπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ge_pap49
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός εκτυπωτής με σχετικά όχι τόσο εύκολη εγκατάσταση. Τα αναλώσιμα του είναι ακριβά πιθανά διότι είναι καινούργιο μοντέλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros_Papadopoulos32
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    θα τον χαρακτηρίσω τίμιο για τα χρήματα του. Χαμηλής ποιότητας πλαστικά αλλά την δουλειά του την κάνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kappabuy
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    works OK, used it from wimdows, android and linux. First time setup may be a bit confusing but overall easy.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pavel_Iliev
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Excellent printer. Just works, no complaints. Awesome value for money. We use it as home printer, previously we had Hp - it was total mess.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas-Kavala
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός για τα λεφτά του. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι όταν είναι σε sleep mode δεν επανέρχεται (ξυπνάει) από τηλέφωνο ή tablet. Κανένα πρόβλημα με desktop και καλωδιακή σύνδεση (USB).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Fotiadis46
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος για την τιμή του είναι τίμιος . Η εγκατάσταση και σύνδεση με κινητό για ασύρματες εκτυπώσεις πολύ εύκολη ( ποιο εύκολη και από τον HP 106W που έχω ) ούτε προβληματίστηκα που δεν έχει ελληνικό εγχειρίδιο . Έχω διαβάσει μέσα πριν τον αγοράσω ότι αργεί στην πρώτη εντύπωση μετά από αδράνεια , θορυβώδες και διάφορα άλλα , δεν θα συμφωνήσω το μηχάνημα είναι αρκετά καλό για την δουλειά που τι θέλω ( εκτύπωση τιμολογίων ) μου αρέσει που έχει κασετίνα αποθήκευσης ( συρτάρι) για το χαρτί εκτύπωσης .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Priftis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με διαφορα οτι καλυτερο στη τιμη 88€. Ασυρματος, τροφοδοσια χαρτιου απο κασέτα (δεν τραβαει στραβα τα φύλλα) αλλα και χειροκίνητα, ταχυτατος , πολυ καλή ποιότητα εκτυπωσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • filpan2016
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις εκτύπωσα την 1η σελίδα. Η εγκατάσταση με πήρε περίπου 1 ώρα, επειδή ανησυχούσα για το πως θα τοποθετήσω προσεκτικά το Toner. Και να εγκαταστήσω το πρόγραμμα μέσω του Site της Brother. Τελικά είναι εύκολη υπόθεση. Δεν περιλαμβάνεται το καλώδιο USB! Δεν το ρύθμισα ακόμα και για εκτύπωση μέσω WiFi (θα το κάνω αργότερα). Είχα διαβάσει καλές κριτικές, ελπίζω να μην απογοητευθώ, άλλωστε έχω εδώ και 5 χρόνια τον εκτυπωτή Brother DCP-T220 in Tank. Θα επανέρθω σύντομα. Για την ώρα η εκτύπωση ήταν καθαρότερη από τον εκτυπωτή inc (λογικό είναι). Μία απορία, το toner και το drum είναι μαζί ως ένα ?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Peggy_Spirakou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα αυτό μετά από έγχρωμο cannon και είδα το φως το αληθινό και σε θέμα εξοικονόμησης μελανιού, ταχύτητα {εκτυπώνει μπρος πίσω μόνο του δε χρειάζεται να κάνω τπτ} ότι πιο vfm έχω πάρει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ThePetrosc4
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι αρκετά σχετικός όποτε ολόκληρη η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε σε 8 λεπτά. Για τις απλές εκτυπώσεις τιμολογίων κλπ που το θέλω είναι εξαιρετικό. Η σύνδεση με το wi-fi γίνεται εύκολα αρκεί να έχεις υπομονή να πληκτρολογήσεις τον κωδικό που συνήθως είναι περίπλοκος. Όταν τον αγοράσεις θα με καταλάβεις. κατά τα άλλα είναι πολύ καλή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kel_Laz
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή τύπωνε μια χαρά. Σήμερα δεν μου τύπωνε όλες τις σελίδες που ήθελα. Σταματούσε κάποιες σελίδες πριν. Ύστερα σταμάτησε να εκτυπώνει. Τον έκλεισα και τον άνοιξα και άρχισε να τυπώνει. Ύστερα πάλι σταμάτησε να τυπώνει. Εύχομαι να ήταν κάτι παροδικό, και να μην γίνει μόνιμο το πρόβλημα. Τον έχω περίπου λίγους μήνες με πολύ μικρή χρήση μέχρι τώρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jedi.yannis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν συνδέεται πολύ καλά στο Wifi. Κατά τα άλλα πολύ καλό μηχανάκι. Είχα πάρει και το προηγούμενο μοντέλο, αλλά το είχα βάλει πάνω σε ethernet, οπότε δεν ήξερα για το wifi.
    Αν δεν σας νοιάζει το wifi, το μηχάνημα είναι τέλειο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tnpap
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογος!
    Γρήγορος, απλός, κατανοητός.
    Σύνδεση στο WiFi του σπιτιού σε 2’ και στο MacBook σε 1’.
    Ότι πρέπει για απλή καθημερινή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alex_alexopoylos
    4
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εχθες τον αγορασα. μου εσπασε τα νευρα για να κανω την εγκατασταση. ντροπη που δεν εχει οδηγιες στα ελληνικα και ακομα πιο μεγαλη ντροπη που δεν εχει την ελλαδα σαν χωρα επιλογης. τωρα ο χρονος θα δειξει ποσο καλη επιλογη ή οχι ηταν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0SaU1se
    2
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνεχή προβλήματα με τον εκτυπωτή με αποσυνδέσεις από το wi-fi. Επίσης, σε ανύποπτο χρόνο βγάζει μήνυμα για σφάλμα στο cartridge. Αφού βγάλω και ξανα-βάλω το cartridge, τυπώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios-thess
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον χρησιμοποιώ περιστασιακά σε mac OS 15.2 πλέον με σύνδεση USB.

    Είναι πάντα εκεί και περιμένει την εκτύπωση που θα του στείλω ακόμα κι αν έχουν περάσεις αρκετές μέρες από την τελευταία χρήση του.
    Δεν χρειάζεται να τον κλείνετε καθώς μπαίνει σε κατάσταση standby με πραγματικά μηδαμινή κατανάλωση (σε σύνδεση USB).

    Η τιμή του είναι εξαιρετική για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες mac που έχουν ταλαιπωρηθεί από αρκετές εταιρείες περιφερειακών. Χαίρομαι που ξεφορτώθηκα έναν δεινόσαυρο της ΗΡ που εκτός από οικονομία στα αναλώσιμα δεν είχε να μου προσφέρει κάτι άλλο.

    Όσοι ψάχνουν αποκλειστικά την απόλυτη οικονομία με συμβατά toners, ίσως θα πρέπει να κοιτάξουν αλλού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Roudas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν. Είναι ένας πολύ καλός εκτυπωτής, γρήγορος και τυπώνει αυτόματα διπλή όψη. Είναι και σε καλό μέγεθος όχι πολύ μεγάλος. Τα πλαστικά του δεν είναι ότι καλύτερο. Το πρόβλημα του ει αι ότι αν δεν εκτυπώσεις αμέσως εντός ενός λεπτού, μετά τον χάνει ο υπολογιστής και πρέπει να τον κλείσεις και να τον ξανανοίξεις. Μάλλον έχει κάποιο πρόβλημα με τον driver και ελπίζω να φτιαχτεί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos.trigazis
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γρήγορη εκτύπωση με διπλή όψη και WiFi , από τους πιο οικονομικούς laser. Σε λίγο καιρό θα πέσουν και οι τιμές στα toner οπότε θα συμφέρει ακόμη περισσότερο. Επίσης σημαντικό είναι πως δε χρειάζεται να εγκατασταθεί κάποιο πρόγραμμα για να ξεκινήσεις να τυπώνεις, καθώς χρησιμοποιεί τους generic drivers των windows. Το θέμα της γλώσσα που αναφέρουν κάποιοι αφορά μόνο την εφαρμογή της brother για το update. Τα settings και τις ρυθμίσεις εκτύπωσης τις πραγματοποιείς από τα windows σε όποια γλώσσα θες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Mpekiris
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θετικά: εκτύπωση ταχύτατη ασπρόμαυρη αλλά καλή ποιότητα.
    αρνητικά:δεν έχει ελληνικά λογισμικό οθόνη άλλης δεκαετίας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panayioti_Georgountzos
    1
    17 στους 27 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μικρός και σχετικά γρήγορος. Παίρνει αναλώσιμα συμβατά. Τον αγόρασα τον Φεβρουάριο και στο εξάμηνο πήγε στα σκουπίδια. Το πρωϊ τυπώνει, το μεσημέρι δεν τυπώνει (και όχι απλή καθυστέρηση). Sleep mode για όσο γουστάρει, το κουμπί On/off ποτέ δεν λειτούργησε και το κουμπί του wirless ποτέ δεν σταμάτησε να αναβοσβύνει ότι και έαν έκανα. Μόνο όταν έβγαινε από την πρίζα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟ. Μπορεί να είχε θέμα στο συγκεκριμένο μηχάνημα αλλά όμως τύπωνε χωρίς πρόβλημα - μέχρι που σταμάτησε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIS_1974
    4
    17 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον εκτυπωτή από το eshop. Η συσκευασία ήρθε με μοναδικό καλώδιο τροφοδοσίας Αμερικανικού η Κινέζικου τύπου που δεν είναι συμβατός με καμία μπριζα στην Ελλάδα.. Αποτέλεσμα ήταν να τρέχω να βρω και να αγοράσω καλώδιο κανονικό γιατί απλώς δεν μπορούσε να έχει ρεύμα αλλιώς. Όταν πουλάμε προϊόντα στην Ελλάδα πρέπει να είναι συμβατά με τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Απαράδεκτο....
    Κατά τα άλλα ο εκτυπωτής είναι σχετικά καλός για τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Mpakalis3633
    5
    19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τον αγόρασα, οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν αξίζει από άποψη αντοχής. Όσον αφορά τα υπόλοιπα, σχετικά εύκολα έγινε η εγκατάσταση και η σύνδεσή του με το Wifi μέσω της εφαρμογής για Android κινητό και τις οδηγίες που είχε. Μέσα από αυτήν μπορείς πανεύκολα να εκτυπώσεις και σε διπλή όψη χωρίς να χρειάζεται να κάνεις κάτι παραπάνω. Αν και τον έχω συνδέσει και στον σταθερό υπολογιστή μου, το ότι μπορώ με δυο κουμπιά να τα κάνω όλα αυτόματα απ' το κινητό με έχει βολέψει απίστευτα! Έχω εκτυπώσει και μεγάλα αρχεία με πάνω από 100 σελίδες σε μπρος-πίσω και ήταν ταχύτατη η εκτύπωση χωρίς καθυστερήσεις και λάθη. Έχει αγοραστεί καθαρά για οικιακή χρήση. Εάν προκύψει κάτι άλλο στο μέλλον θα ανανεώσω την κριτική μου.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Dimopoulos
    4
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγκαταστάθηκε σε φαρμακείο, άμεσα και χωρίς προβλήματα.
    Το μόνο που χρειάζεται να υπολογίσετε είναι ότι πρέπει να πάρετε και ένα κανονικό toner κατά την αγορά του, γιατί το αρχικό έχει μικρή ποσότητα.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasios ZR
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μεχρι στιγμης στην μια βδομαδα ολα καλα, ευκολη εγκατασταση και συνδεση στο Wifi.Πολυ καλες εκτυπωσεις ,ακομα και στην λειτουργεια Toner Save δεν βλεπεις διαφορα με την κανονικη εκτυπωση.Σιγουρα αξιζει τα χρηματα του.Μια πολη καλη επιλογη σε αυτο το budget.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steliosptnds
    5
    12 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η εγκατάσταση είναι πανεύκολη και γίνεται μέσω της εφαρμογής Brother Mobile Connect. είναι καλύτερο να αφήνετε τον εκτυπωτή σας ενεργοποιημένο για πιο υγιείς κεφαλές εκτύπωσης και πιο αποτελεσματική κατανάλωση μελανιού και μπαίνει σε sleep mode μετά από ένα λεπτό οπότε δεν υπάρχει ιδιαίτερη κατανάλωση ρεύματος.

    • Ποιότητα εκτύπωσης
    • Ταχύτητα εκτύπωσης
    • Διαδικασία εγκατάστασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό γρήγορο για τα λεφτά του μια χαρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Πανεύκολος στο setup και καλή κατασκευή.
    Σχετικά αθόρυβος και γενικά πολύ VFM συσκευή.
    Κάποιος ανέφερε πως όσον αφορά την σύνδεση σε WiFi δεν μπορεί να γίνει αν ο κωδικός του δικτύου έχει σύμβολα, πράγμα που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση καθώς έχει κανονικά σύμβολα γράμματα κλπ.

    2
  • Πολύ καλός εκτυπωτής με σχετικά όχι τόσο εύκολη εγκατάσταση. Τα αναλώσιμα του είναι ακριβά πιθανά διότι είναι καινούργιο μοντέλο.

    1
  • θα τον χαρακτηρίσω τίμιο για τα χρήματα του. Χαμηλής ποιότητας πλαστικά αλλά την δουλειά του την κάνει.

    1
  • works OK, used it from wimdows, android and linux. First time setup may be a bit confusing but overall easy.

    0
  • Δες τα όλα
121,69 €
26,00 €