Update μετά από 4 μήνες κατοχής 10/4/2025 πλέον το κινητό έχει γίνει βράχος και στη μπαταρία μετά από τα updates!
Επιτέλους επιστρέφω σπίτι με τα πάντα ανοικτά 5G NFC ρολόι συνδεδεμένο με ειδοποιήσεις, όλα ανοικτά, με 50% και παραπάνω μπαταρία στις 5-6 και άνετα πλέον βγαίνει όλη η μέρα!
Αγορά 12/2024 στα 600 το 256Gb σε μπλε.
Η οθόνη του είναι χορταστική με υψηλή ανάλυση, ναυαρχίδας, άψογα χρώματα και ιδανικό για θέαση ακόμα και σειρών/ταινιών.
Ήχος καλός γεμάτος σωστός αν και όχι πολύ δυνατός είναι όσο χρειάζεται χωρίς υπερβολές και να μπουκωνει στη μέγιστη ένταση.
Η απόκριση του πληκτρολογίου επίσης πολύ καλή.
Η κάμερα, κλασικά pixel, φοβερή με πολλές δυνατότητες. Ο zoom φακός θέλει καλό φως. Σε φωτογραφία πολλές φορές θεωρώ ότι πατάει ακόμα και dslr.
Στο βίντεο τα πάει καλά, με ένα μικρό μείον στο hdr που θέλει πολλεεες ώρες για να ανέβει στο cloud της google και να το φτιάξει μετά, όμως το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, ειδικά όταν δεν υπάρχει αρκετό φως.
Μπαταρία, ο λόγος που αφαίρεσα και το ένα αστεράκι. Ενώ είναι αρκετά μεγάλη σε χωρητικότητα, δε βγάζει άνετα τη μέρα. Εγώ βέβαια το φορτίζω ως το 80% και δε το αφήνω να πέσει κάτω από 20%. Δε παίζω απαιτητικά παιχνίδια. Αν βγάζεις πολλές φωτό και κάποια βίντεο και παίζεις λίγο παιχνίδι και αρκετό social, ε τότε δύσκολα θα βγάλεις τη μέρα. Το γνώριζα όμως πριν το αγοράσω.
Ισως με τε τελευταία έκδοση να έχει διορθωθεί λίγο η μπαταρία και με τις επόμενες να φτιάξει κι άλλο, αλλά δε περιμένω θαύματα.
Εμφάνιση και βάρος, είναι βαρύ και αρκετά μεγάλο και χοντρο, ειδικά στο τμήμα που βρίσκονται οι κάμερες. Όμως εδώ έχει κάνει κάτι φοβερό η google και στο grip είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου. Νιώθεις ότι δε σου πέφτει για κανένα λόγο, ενώ παράλληλα είναι ευχάριστο και χορταστικό στη καθημερινή χρήση. Τα προηγούμενα δεν αναιρούν το γεγονός ότι είναι πολύ βαρύ και μεγάλο, οπότε το καλοκαίρι ειδικά φοβάμαι ότι σε μια τσέπη θα τραβάει λίγο το ρούχο, π.χ. βερμούδα.
Έρχομαι από poco f3, αλλά παλαιότερα είχα ναυαρχίδες. Είχα τελευταία για φωτογραφική πάντα μαζί μου μια dslr μικρή αλλά κουράστηκα λίγο και είπα να επιστρέψω σε καλό καμεροκινητο.
Έκανα ένα ταξίδι Ρώμη και οι φωτογραφίες που έβγαλα και τα βίντεο με εξέπληξαν, σε βαθμό που τη 2η μέρα παράτησα τη dslr στο ξενοδοχείο.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!