Με τη βοήθεια του Night Sight δημιούργησε ζωντανές φωτογραφίες με τα φώτα της πόλης ή τον ουρανό με αστέρια.
Καλησπέρα ποια χαρακτηριστικά αυτού του κινητού του δεν είναι διαθέσιμα στην ελλαδα ;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Με τη βοήθεια του Night Sight δημιούργησε ζωντανές φωτογραφίες με τα φώτα της πόλης ή τον ουρανό με αστέρια.
Σε όποια εφαρμογή κι αν βρίσκεσαι, κύκλωσε αυτό που θέλεις να ψάξεις σε φωτογραφία, κείμενο ή video και το Google AI θα το βρει γρήγορα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Θετικά:
- Εξαιρετική κάμερα με εκπληκτικά αποτελέσματα ακόμη και σε χαμηλό φωτισμό ή αστροφωτογράφιση. Πλέον έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ τη Mirroless camera μου.
- Η μπαταρία βγάζει άνετα τη μέρα (χωρίς gaming) και η απόδοση της μπαταρίας βελτιώνεται όσο το κινητό μαθαίνει τη χρήση σου
- Η ταχύτητα και η ακρίβεια του δακτυλικού αποτυπώματος που ήταν προβλήμα στα προηγούμενα Pixels, είναι αισθητα βελτιώμενη, και σε συνδιασμό με το Face Unlock, επί της ουσίας δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα
- Το 5G σε Cosmote δουλεύει κανονικά (όπως και το VoLTE που δούλευε και στα προηγούμενα Pixels)
- Πολύ όμορφο design και premium αίσθηση
- Pure Android, με μηνιαία updates και υποστήριξη από τη Google για πολλά χρόνια
Αρνητικά:
- Δεν έρχεται επίσημα Ελλάδα οπότε:
-- Δεν υποστηρίζονται όλες οι υπηρεσίες των παρόχων π.χ. (WiFi Calling). Ρωτήστε αν ο πάροχος σας λειτουργεί σωστά με το κινητό
-- Δεν υπάρχει αντιπροσωπία εδώ, οπότε αν χαλάσει θα πρέπει να σταλεί εξωτερικό με ότι αυτό συνεπάγεται.
το έχω 1 μήνα τώρα αλλά πραγματικά είμαι εντελώς απογοητευμένη από την μπαταρία. κάνω χρήση σοσιαλ, μέιλ, Spotify και πρέπει να φορτίζω δύο φορές την ημέρα. το πρωί στις ειχε 75% και τώρα 11:40 έφτασε στο 45% και το μόνο που έκανα ήταν να μιλήσω 2 πεντάλεπτα τηλεφωνήματα. κατά τα άλλα πολύ ωραίο κινητό αλλά η μπαταρία πληγή .
update! 8μηνες μετά οι κλήσεις είναι χάλια. δε με ακούνε παρά μόνο με ακουστικά. θα το στείλω πίσω, το οποίο είναι εκτός Ελλάδας άρα υπολογίζω κάναν μήνα χωρίς κινητό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Absolute heaven comparing to Xiaomi, Samsung and other Android devices
Επιβεβαιωμένη αγορά
φανταστικό τηλέφωνο και το καλύτερο απ ολα , ξήλωμα του Android, εγκατάσταση GrapheneOS , τα google service σε sandbox και το κινητό γίνεται πύραυλος με προορισμό τον Άρη+ ιδιωτικότητα ενός χακερ .
Γενικά όμως απο πιξελ έρχομαι σε πιξελ καταλήγω, τυχαίο δεν νομίζω. Αφήστε τους αιφονακιδες να ζούνε στο χρυσό κλουβί τους που το πληρώνουν και με δόσεις.
Βάζω 4 γιατί τα νέα πλαϊνά του 9 είναι πολύ πιο όμορφα.
Τώρα έχοντας δοκιμάσει και το 9 η διαφορά στο ίσιο πλαϊνό αντί για στρογγυλά όπως των 8,7,6 κλπ ήταν ένα συν.
από εκεί και πέρα είναι αρκετά πιο compact και μάλλον το τελευταίο στο μέγεθος του.
το λογισμικό είναι το ίδιο για όσους ξέρουν και για όσους δεν ξέρουν θα πω με απλά λόγια ότι είναι σαν το iPhone του Android. Απλό λιτό και απέριττο. Έχει προεγκατεστημένες εφαρμογές της Google ,οι μισές αναγκαίες για τη σωστή λειτουργία του τηλεφώνου και αφού την άλλη αν προτιμάς Google θα νιώσεις άνετα σαν στο σπίτι σου.
ο βοηθός έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο (Gemini αντί για Google assistant) και έξω κάνει συζητήσεις στα ελληνικά δυστυχώς πρέπει να μιλάς Αγγλικά αν θα να δώσεις εντολές.
Το 10 πάλι θα βοηθήσει να πέσει κι άλλο η τιμή του 8 το οποίο όμως είναι αλλά 5 χρόνια ενημερώσεις και αναβαθμίσεις.
Εδώ να ενημερώσω πως η κάμερα είναι ίδια με του 9 και επίσης ότι το 10 έβαλε μεν ένα τηλεφακό x5 αλλά έπεσε στην βασική κάμερα και έβαλε την ίδια με του 9α το οποίο είναι πιο κάτω σε βαθμολογία του dxomark από το 8a! Οπότε θα έχεις την κάμερα που χρησιμοποιεί το 10 pro!
εγώ προσωπικά βρίσκω πιο σημαντικό το x2 ζουμ από το x5. Ειδικά τώρα με το downgrade της βασικής δεν θα το διάλεγα.
εν τέλει αν το βρεις στα 400-450€ πάρε το.
αλλά για 500-550 θα έπαιρνα το 9.
και αν δεν σε νοιάζει τόσο η κάμερα 8α.
Κάτοχος και παλαιότερων Pixel, μετάβαση από 4a (που ακόμα δουλεύει άριστα μετά από αλλαγή μπαταρίας). Άψογο software όπως πάντα, πολύ ποιοτική κατασκευή, άριστη κάμερα, καλό μέγεθος στο χέρι, πολύ καλά ηχεία.
Το χρησιμοποιώ περίπου 1 μήνα. Το μόνο μου σχόλιο αφορά τη διάρκεια της μπαταρίας, αλλά αυτό μάλλον οφείλεται στους αλγορίθμους βελτιστοποίησης της φόρτισης. Όσο μαθαίνουν τους ρυθμούς χρήσης και φόρτισης μου, τόσο βελτιώνεται σε αυτόν τον τομέα το τηλέφωνο. Κατά τα άλλα, έχει όλα τα θετικά που σχολιάζουν όλοι.
Απορώ με τα θετικά σχόλια για τη συγκεκριμένη συσκευή.
Προέρχομαι από το Huawei p30 pro, φουλ χρήση μια 5ετια, απόλυτα ευχαριστημένη και έπρεπε να το αντικαταστήσω.
Κατέληξα στο google λόγω των κριτικών.
Η κάμερα αδιάφορη,η σελφι κάμερα απαράδεκτη , σε κάνει να φαίνεσαι σαν άρρωστος,η πίσω κάμερα οκ καλή αλλά σίγουρα όχι για 450€ που αγοράστηκε. κολλάει ήδη σε διάφορες εφαρμογές, η πλήρης φόρτιση σε 1ωρα κ 40 λεπτά,η φωτεινότητα της οθόνης κουραστική κ μουντή.
Ανεβάζει συνέχεια θερμοκρασία.
Μεγάλη απογοήτευση.
Θετικα:
-Καμερες καταπληκτικες , βιντεο καταπληκτικο.
-Οθονη πολυ καλη και φωτεινη
-Ηχεια αρκετα καθαρα και δυνατα ( αλλα οχι τα πιο δυνατα )
-Ωραια haptics
-Κλασσικα καλο λογισμικο απο την google
-Πολυ βολικο στο χερι
- Αρκετα καλη μπαταρια με 5-6ωρες sot ( χρηση social ). Στους περισσοτερους θα βγαζει 2 μερες
Αρνητικα:΅
-Μετριο σημα , θελει σιγουρα vowifi σε σπιτια
-Θερμοκρασιες , το κινητο ανεβαζει σχετικα ευκολα θερμοκρασια ( προφανως λογο tensor G3 και απουσιας ψυκτρας ). Εμενα δουλευει συνηθως στους 37-40 βαθμους ( facebook , instatgram , telegram , tiktok , reddit )
- Αποδοση , γενικα ειναι αρκετα καλο και smooth αλλα σε μεγαλες θερμοκρασιες βλεπεις οτι ζοριζεται καπως . Επισης δεν κανει καθολου για gaming. (gaming τυπου cod mobile , pubg κλπ κλπ , για απλα παιχνιδια δεν εχει θεμα )
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ
ΦΟΡΤΙΣΗ. Δυστυχως η συσκευη εχει μεγαλο θεμα με την φορτιση. Λογο της θερμοκρασιας και του "κόφτη" που εχει βαλει η google το κινητο φορτιζει τραγικα αργα. Συγκεκριμενα ειδα σε θερμοκρασια πανω απο 35 βαθμους φορτιζει με 10watt και κοντα στους 40 ειναι στα 2-3watt.( original google charger ) Οταν ψύχετε το κινητο κατω απο τους 35 βαθμους τοτε ανεβαινει η φορτιση κοντα στα 25-27watt. Σε σχεση με τις υψηλες θερμοκρασιες που το κινητο εχει , καταληγεις να το βαζεις για φορτισει και δεν φορτιζει. Απαραδεκτο απο την google αυτο το κομματι , θα μπορουσε να το ειχε φτιαξει μεσω update. ( adaptive charging και οτιδηποτε αλλο εχει να κανει με φορτιστη προφανως τα εχω κλειστα )
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ: Το κινητο δεν ειναι για ολους. Αν παιζεις παιχνιδια μην το παρεις , αν θες να δουλευεις πολλες ωρες χαρτες με δεδομενα μην το παρεις. Ειναι φανταστικο για φωτογραφιες και βιντεο . Ειναι καλο για χρηση social. Προσωπικα το βρηκα σε πολυ καλη τιμη και για αυτο το διαλεξα γνωριζοντας τα προβληματα του ( η φορτιση δεν με ενοχλει καθως φορτιζω το βραδυ και μου κραταει ανετα μεσα στην μερα ).
ΥΓ:Αν ποτε η google φτιαξει τα βασικα προβληματα με θερμοκρασιες και επιδοση τοτε θα ειναι μια πολυ καλη επιλογη για ολους
Επειδή διαβαζω κατι σχολια για την φορτηση και την διαρκεια μπαταριας και μπορει να δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις.Θα πω τα εξης:
Το κινητο εχει adaptive charging. Το οποιο ειναι παραμετρικο.Επισης το adaptive charging εχει τη ιδιοτητα οτι μαθαινει απο την χρηση της συσκευης ωστε να βελτιωσει την ποιοτητα και την διαρκεια της μπαταριας σε διακρεια χρονου. Αυτος ειναι ο λογος που καποιες φορες , ειδικα το βραδυ φορτιζει πολυ αργα. Οσοι δεν το εχετε με τα smart phones μη κανετε κριτικες διοτι αποπροσανατολιζετε τους καταναλωτες. Οσο αφορα τη συσκευη, ως κατοχος πολλων android θα ελεγα οτι η google "βγαζει" πλεον τις καλυτερες συσκευες androd.
Πιο φθηνη απο xiaomi, samsung, VFM. Καλυτερες φωτογραφιες , καλυτερη οθονη , και καλυτερο λογισμικο.
Η μονη που μπορει να θεωρειται καλυτερη απο τη Google αυτη τη στιγμη αλλα λογω του βαψομαλλια εχει τα θεματα της ειναι η Huawei.
Xiaomi και OnePlus εχουν μεινει πισω.
Κάτοχος pixel 8 το κινητό είναι καλό ή κλήσεις πολύ καλές δεν χάνεις καμία δουλεύει το 5G κανονικά οι φωτογραφίες τέλειες έχεις 1Χ 2Χ και μέχρι 8Χ ψηφιακό και το βίντεο πολυ καλό
είμαι χρήστης iPhone 12 mini και έχω κάνει την μετάβαση με σκεπτικισμό. εμφάνιση: μαύρο χρώμα, πολύ όμορφο και ιδιαίτερο. οθόνη πολύ καλή πολύ φωτεινή
Για τα χρήματα που το βρίσκεις πλέον νομίζω είναι πολύ καλή επιλογή!!!
Το 5g λειτουργει κανονικά και δεν έχω καμία χαμένη κλήση!!!θα ήθελε λίγο πιο δυνατή κεραία σίγουρα. Η κάμερα παρά πολύ καλή και η νυχτερινή λήψη μια από τις καλύτερες που έχω δει...το κινητό τρέχει γρήγορα αλλά όχι και σφαίρα...η μπαταρία χωρίς ιδιαίτερη χρήση μου βγάζει 2 ημέρες.
Γενικά η αίσθηση που έχεις από το κινητό ειναι πολύ premium και νιώθεις ότι έχεις κάτι διαφορετικό....θα το χαρακτήριζα το iphone των Android
Πολύ όμορφη συσκευή και σε βολικό μέγεθος. Άψογη φωτογραφία ,ικανοποιητική χρήση σε όλες τις βασικές λειτουργίες και η μπαταρια μετά από τις 15 μέρες χρήσης βγάζει 5:30-6:00 ώρες οθόνη .
Γρήγορο, πανέμορφο και στιβαρό. Απίστευτη κάμερα και λογισμικό.
update 13/3. μετά απο δυο βδομάδες χρήσης, η "έξυπνη" μπαταρία βελτιώθηκε και μου έδωσε ένα 20-30% παραπάνω.
update 15/6. Μου εμφάνισε τη γνωστή πράσινη γραμμή. Μιλάω με google μήπως το στείλω εξωτερικό για επισκευή, αλλά μάλλον τον ήπιαμε.
Είναι ακριβώς αυτό που χρειαζομουν. Είναι αλήθεια ότι ζεσταίνεται εύκολα αλλά πέραν αυτού το τηλ είναι τέλειο. Ένα δείγμα της ποιότητας εικόνας είναι αυτό.Αν το θες για παιχνίδια το τηλ τα πάει αρκετά καλά αλλά η μπαταρία θα κρεμάσει εύκολα.
Έχει μόνο πολύ καλή κάμερα και τίποτα άλλο. Η μπαταρία τελειώνει αμέσως και φορτίζει αργά. Αν κλείσει από μπαταρία και το βάλεις να φορτίσει, ανοίγει μετά από μισή ώρα. Δεν πιάνει πολύ καλό σήμα και μου έρχονται συχνά μηνύματα ότι με πήραν τηλέφωνο (δεν το πάθαινα με το προηγούμενο κινητό). Δεν είναι τόσο φιλικό στο χρήστη ο τρόπος που είναι σχεδιασμένο. Για παράδειγμα, αλλάζει μόνο του τα εικονίδια της αρχικής οθόνης με βάση τη συχνότητα που τα χρησιμοποιείς. Άλλο παράδειγμα, για να βγάλεις screenshot δεν έχει ειδικό εικονίδιο, αλλά πρέπει να πατήσεις ταυτόχρονα το κουμπί που κλείνει και το κουμπί του ήχου (και γενικώς διάφορες λειτουργίες, δεν έχουν ειδικό εικονίδιο, αλλά γίνονται με συνδυασμό κουμπιών, που τα βρίσκεις ψάχνοντας στο Google). Έχω μετανιώσει που το πήρα!
όσο πάει και το χαλάει η Google. Εστιάζουν στην κάμερα που σίγουρα είναι εξαιρετική αλλά από εκεί και πέρα μαύρο χάλι.
Υπόψιν είχα Google Pixel από την εποχή των nexus και ανανεώνω σχεδόν κάθε χρόνο με το νέο pixel οπότε δεν γράφω έτσι.
Tensor ξεtensor και πράσινα άλογα , στην πράξη πολύ μέτριο όπως και τα 2 προηγούμενα μοντέλα.
λυπάμαι αλλά σύντομα με βλέπω για Samsung.
Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου μετά από μία βδομάδα χρήσης του κινητού. Το pixel 8 χαρακτηρίζεται από ένα και μόνο πράγμα. Την λέξη κάμερα. Μιλάμε για ένα απίστευτο σύνολο και αποτέλεσμα σε ότι αφορά τις κάμερες που σε φωτογραφίες ξεπερνάει και σε βίντεο πλησιάζει τα iPhone. Το δεύτερο ενδιαφέρον πράγμα σχετικά με το συγκεκριμένο κινητό είναι η υποστήριξη στο λογισμικό. Και λέω συγκεκριμένα για την υποστήριξη η οποία πρόκειται να είναι μακρόχρονη και όχι για το ίδιο το λογισμικό στο οποίο θα αναφερθώ μετά. Και κάπου εδώ τα όμορφα τελειώνουν. Ναι τόσο γρήγορα, όσο γρήγορα τελείωνει και η μπαταρία του, η οποία κρατάει με το ζόρι μία μέρα. Τραγική διάρκεια για ένα τόσο μικρό κινητό. Ίσως αργότερα βελτιωθεί αυτό. Συνεχίζοντας με τα κακά, η οθόνη του κινητού είναι κακή. Όχι τραγική αλλά κακή. Είναι γρήγορη με φυσιολογική ανάλυση ΑΛΛΑ το white balance είναι εντελώς off. Και το πραγματικά απίστευτο είναι ότι δεν έχεις την επιλογή να το προσαρμόσεις. Με αποτέλεσμα να είναι κίτρινη. Καταλήγουμε έτσι στο λογισμικό που ανέφερα νωρίτερα. Οι αυτοματισμοί και η νοημοσύνη του κινητού είναι εντυπωσιακά και για κάποιον που τα θέλει και τα χρησιμοποιεί μπορεί να είναι σωτήρια αλλά βασικά και απλά πράγματα λείπουν και αυτό είναι πραγματικά ανεξήγητο. Οι παραμετροποιήσεις που προσφέρει είναι ελάχιστες ή τουλάχιστον ελλειπείς ενώ απλά πράγματα, όπως πχ το double tap για σβήσιμο της οθόνης, λείπουν και αυτά. Δεν ξέρω αν τα παραπάνω θα διορθωθούν αργότερα αλλά δεν γίνεται να πουλάς AI και ιστορίες και να μην έχεις βασικές δυνατότητες. Τέλος, θα αναφερθώ σε άλλο ένα αρνητικό το οποίο είναι το δακτυλικό, το οποίο είναι σχετικά αργό-αναξιοπιστο. Συνοψίζοντας, το pixel 8 είναι φοβερό κινητό για κάποιον που θέλει να βγάλει φωτογραφίες και να είναι παραγωγικό, αρκεί για το δεύτερο να έχει και ένα φορτιστή μαζί του. Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα 800 ευρώ που ζητάει, για αυτό και η χαμηλή βαθμολογία.
Ότι καλύτερο σε Android, αν δεν θέλεις να παίζεις παιχνίδια. Πλέον δουλεύει και το voLTE και το 5G (σε cosmote που έχω εγώ).
Κατά τα άλλα φωτογραφίες και ομαλότητα λειτουργίας, αψεγάδιαστη. +7 χρόνια αναβαθμίσεις. ανεπανάληπτο.
Το μόνο κακό είναι η έλλειψη επίσημου service στην Ελλάδα.
Είχα το πίξελ 5 κ πήγα στο 8 πριν λίγες μέρες
Καταλαβαινεις τεράστια διαφορά σε όλα τα επίπεδα, παραμένει άριστη επιλογή για όποιον θέλει καθαρό κινητό χωρίς bloatware
Το μόνο αρνητικό είναι ότι έχοντας συνηθίσει στο 5 μου φαίνεται κάπως χοντροκομμένο το 8
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Absolute heaven comparing to Xiaomi, Samsung and other Android devices
φανταστικό τηλέφωνο και το καλύτερο απ ολα , ξήλωμα του Android, εγκατάσταση GrapheneOS , τα google service σε sandbox και το κινητό γίνεται πύραυλος με προορισμό τον Άρη+ ιδιωτικότητα ενός χακερ .
Γενικά όμως απο πιξελ έρχομαι σε πιξελ καταλήγω, τυχαίο δεν νομίζω. Αφήστε τους αιφονακιδες να ζούνε στο χρυσό κλουβί τους που το πληρώνουν και με δόσεις.
Βάζω 4 γιατί τα νέα πλαϊνά του 9 είναι πολύ πιο όμορφα.
Τώρα έχοντας δοκιμάσει και το 9 η διαφορά στο ίσιο πλαϊνό αντί για στρογγυλά όπως των 8,7,6 κλπ ήταν ένα συν.
από εκεί και πέρα είναι αρκετά πιο compact και μάλλον το τελευταίο στο μέγεθος του.
το λογισμικό είναι το ίδιο για όσους ξέρουν και για όσους δεν ξέρουν θα πω με απλά λόγια ότι είναι σαν το iPhone του Android. Απλό λιτό και απέριττο. Έχει προεγκατεστημένες εφαρμογές της Google ,οι μισές αναγκαίες για τη σωστή λειτουργία του τηλεφώνου και αφού την άλλη αν προτιμάς Google θα νιώσεις άνετα σαν στο σπίτι σου.
ο βοηθός έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο (Gemini αντί για Google assistant) και έξω κάνει συζητήσεις στα ελληνικά δυστυχώς πρέπει να μιλάς Αγγλικά αν θα να δώσεις εντολές.
Το 10 πάλι θα βοηθήσει να πέσει κι άλλο η τιμή του 8 το οποίο όμως είναι αλλά 5 χρόνια ενημερώσεις και αναβαθμίσεις.
Εδώ να ενημερώσω πως η κάμερα είναι ίδια με του 9 και επίσης ότι το 10 έβαλε μεν ένα τηλεφακό x5 αλλά έπεσε στην βασική κάμερα και έβαλε την ίδια με του 9α το οποίο είναι πιο κάτω σε βαθμολογία του dxomark από το 8a! Οπότε θα έχεις την κάμερα που χρησιμοποιεί το 10 pro!
εγώ προσωπικά βρίσκω πιο σημαντικό το x2 ζουμ από το x5. Ειδικά τώρα με το downgrade της βασικής δεν θα το διάλεγα.
εν τέλει αν το βρεις στα 400-450€ πάρε το.
αλλά για 500-550 θα έπαιρνα το 9.
και αν δεν σε νοιάζει τόσο η κάμερα 8α.
Κάτοχος και παλαιότερων Pixel, μετάβαση από 4a (που ακόμα δουλεύει άριστα μετά από αλλαγή μπαταρίας). Άψογο software όπως πάντα, πολύ ποιοτική κατασκευή, άριστη κάμερα, καλό μέγεθος στο χέρι, πολύ καλά ηχεία.
42 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚαλησπέρα ποια χαρακτηριστικά αυτού του κινητού του δεν είναι διαθέσιμα στην ελλαδα ;
Μεχρι στιγμης σε stable Android 14 δεν χρησμιποιουνται ολα τα χαρακτηριστικα οπως , wifi calling, volte και 5G
Σε περίπτωση δυσλειτουργίας ξέρω ότι επιστρέφουμε το προϊόν στο σημείο αγοράς-κατάστημα. Μετά αυτοί, που ακριβώς το στέλνουν για την κάλυψη της εγγύησης και πόσο καιρό περίπου παίρνει η όλη διαδικασία? Έχει κανείς εμπειρία από προηγούμενα Pixel?
Καλησπερα , αν τυχον σου σπασει ενα Pixel κινητο (που ευχομαι να μην συμβει σε κανεναν) , δεν εχεις πληρες καλυψη εδω στην Ελλαδα οποτε το στελνουν εξωτερικο αναλογα απο που ηρθε η συσκευη σου.
5g στην Ελλάδα θα υποστηρίζει? (Χωρίς root)
στην τελευταια beta εκδοση υποστηριζεται κανονικα,οποτε εξαρταται απο το αν θα το διατηρησουν
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Με τη βοήθεια του Night Sight δημιούργησε ζωντανές φωτογραφίες με τα φώτα της πόλης ή τον ουρανό με αστέρια.
Σε όποια εφαρμογή κι αν βρίσκεσαι, κύκλωσε αυτό που θέλεις να ψάξεις σε φωτογραφία, κείμενο ή video και το Google AI θα το βρει γρήγορα.
Θετικά:
- Εξαιρετική κάμερα με εκπληκτικά αποτελέσματα ακόμη και σε χαμηλό φωτισμό ή αστροφωτογράφιση. Πλέον έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ τη Mirroless camera μου.
- Η μπαταρία βγάζει άνετα τη μέρα (χωρίς gaming) και η απόδοση της μπαταρίας βελτιώνεται όσο το κινητό μαθαίνει τη χρήση σου
- Η ταχύτητα και η ακρίβεια του δακτυλικού αποτυπώματος που ήταν προβλήμα στα προηγούμενα Pixels, είναι αισθητα βελτιώμενη, και σε συνδιασμό με το Face Unlock, επί της ουσίας δεν αντιμετωπίζω κανένα θέμα
- Το 5G σε Cosmote δουλεύει κανονικά (όπως και το VoLTE που δούλευε και στα προηγούμενα Pixels)
- Πολύ όμορφο design και premium αίσθηση
- Pure Android, με μηνιαία updates και υποστήριξη από τη Google για πολλά χρόνια
Αρνητικά:
- Δεν έρχεται επίσημα Ελλάδα οπότε:
-- Δεν υποστηρίζονται όλες οι υπηρεσίες των παρόχων π.χ. (WiFi Calling). Ρωτήστε αν ο πάροχος σας λειτουργεί σωστά με το κινητό
-- Δεν υπάρχει αντιπροσωπία εδώ, οπότε αν χαλάσει θα πρέπει να σταλεί εξωτερικό με ότι αυτό συνεπάγεται.
το έχω 1 μήνα τώρα αλλά πραγματικά είμαι εντελώς απογοητευμένη από την μπαταρία. κάνω χρήση σοσιαλ, μέιλ, Spotify και πρέπει να φορτίζω δύο φορές την ημέρα. το πρωί στις ειχε 75% και τώρα 11:40 έφτασε στο 45% και το μόνο που έκανα ήταν να μιλήσω 2 πεντάλεπτα τηλεφωνήματα. κατά τα άλλα πολύ ωραίο κινητό αλλά η μπαταρία πληγή .
update! 8μηνες μετά οι κλήσεις είναι χάλια. δε με ακούνε παρά μόνο με ακουστικά. θα το στείλω πίσω, το οποίο είναι εκτός Ελλάδας άρα υπολογίζω κάναν μήνα χωρίς κινητό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Absolute heaven comparing to Xiaomi, Samsung and other Android devices
Επιβεβαιωμένη αγορά
φανταστικό τηλέφωνο και το καλύτερο απ ολα , ξήλωμα του Android, εγκατάσταση GrapheneOS , τα google service σε sandbox και το κινητό γίνεται πύραυλος με προορισμό τον Άρη+ ιδιωτικότητα ενός χακερ .
Γενικά όμως απο πιξελ έρχομαι σε πιξελ καταλήγω, τυχαίο δεν νομίζω. Αφήστε τους αιφονακιδες να ζούνε στο χρυσό κλουβί τους που το πληρώνουν και με δόσεις.
Βάζω 4 γιατί τα νέα πλαϊνά του 9 είναι πολύ πιο όμορφα.
Τώρα έχοντας δοκιμάσει και το 9 η διαφορά στο ίσιο πλαϊνό αντί για στρογγυλά όπως των 8,7,6 κλπ ήταν ένα συν.
από εκεί και πέρα είναι αρκετά πιο compact και μάλλον το τελευταίο στο μέγεθος του.
το λογισμικό είναι το ίδιο για όσους ξέρουν και για όσους δεν ξέρουν θα πω με απλά λόγια ότι είναι σαν το iPhone του Android. Απλό λιτό και απέριττο. Έχει προεγκατεστημένες εφαρμογές της Google ,οι μισές αναγκαίες για τη σωστή λειτουργία του τηλεφώνου και αφού την άλλη αν προτιμάς Google θα νιώσεις άνετα σαν στο σπίτι σου.
ο βοηθός έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο (Gemini αντί για Google assistant) και έξω κάνει συζητήσεις στα ελληνικά δυστυχώς πρέπει να μιλάς Αγγλικά αν θα να δώσεις εντολές.
Το 10 πάλι θα βοηθήσει να πέσει κι άλλο η τιμή του 8 το οποίο όμως είναι αλλά 5 χρόνια ενημερώσεις και αναβαθμίσεις.
Εδώ να ενημερώσω πως η κάμερα είναι ίδια με του 9 και επίσης ότι το 10 έβαλε μεν ένα τηλεφακό x5 αλλά έπεσε στην βασική κάμερα και έβαλε την ίδια με του 9α το οποίο είναι πιο κάτω σε βαθμολογία του dxomark από το 8a! Οπότε θα έχεις την κάμερα που χρησιμοποιεί το 10 pro!
εγώ προσωπικά βρίσκω πιο σημαντικό το x2 ζουμ από το x5. Ειδικά τώρα με το downgrade της βασικής δεν θα το διάλεγα.
εν τέλει αν το βρεις στα 400-450€ πάρε το.
αλλά για 500-550 θα έπαιρνα το 9.
και αν δεν σε νοιάζει τόσο η κάμερα 8α.
Κάτοχος και παλαιότερων Pixel, μετάβαση από 4a (που ακόμα δουλεύει άριστα μετά από αλλαγή μπαταρίας). Άψογο software όπως πάντα, πολύ ποιοτική κατασκευή, άριστη κάμερα, καλό μέγεθος στο χέρι, πολύ καλά ηχεία.
Το χρησιμοποιώ περίπου 1 μήνα. Το μόνο μου σχόλιο αφορά τη διάρκεια της μπαταρίας, αλλά αυτό μάλλον οφείλεται στους αλγορίθμους βελτιστοποίησης της φόρτισης. Όσο μαθαίνουν τους ρυθμούς χρήσης και φόρτισης μου, τόσο βελτιώνεται σε αυτόν τον τομέα το τηλέφωνο. Κατά τα άλλα, έχει όλα τα θετικά που σχολιάζουν όλοι.
Απορώ με τα θετικά σχόλια για τη συγκεκριμένη συσκευή.
Προέρχομαι από το Huawei p30 pro, φουλ χρήση μια 5ετια, απόλυτα ευχαριστημένη και έπρεπε να το αντικαταστήσω.
Κατέληξα στο google λόγω των κριτικών.
Η κάμερα αδιάφορη,η σελφι κάμερα απαράδεκτη , σε κάνει να φαίνεσαι σαν άρρωστος,η πίσω κάμερα οκ καλή αλλά σίγουρα όχι για 450€ που αγοράστηκε. κολλάει ήδη σε διάφορες εφαρμογές, η πλήρης φόρτιση σε 1ωρα κ 40 λεπτά,η φωτεινότητα της οθόνης κουραστική κ μουντή.
Ανεβάζει συνέχεια θερμοκρασία.
Μεγάλη απογοήτευση.
Θετικα:
-Καμερες καταπληκτικες , βιντεο καταπληκτικο.
-Οθονη πολυ καλη και φωτεινη
-Ηχεια αρκετα καθαρα και δυνατα ( αλλα οχι τα πιο δυνατα )
-Ωραια haptics
-Κλασσικα καλο λογισμικο απο την google
-Πολυ βολικο στο χερι
- Αρκετα καλη μπαταρια με 5-6ωρες sot ( χρηση social ). Στους περισσοτερους θα βγαζει 2 μερες
Αρνητικα:΅
-Μετριο σημα , θελει σιγουρα vowifi σε σπιτια
-Θερμοκρασιες , το κινητο ανεβαζει σχετικα ευκολα θερμοκρασια ( προφανως λογο tensor G3 και απουσιας ψυκτρας ). Εμενα δουλευει συνηθως στους 37-40 βαθμους ( facebook , instatgram , telegram , tiktok , reddit )
- Αποδοση , γενικα ειναι αρκετα καλο και smooth αλλα σε μεγαλες θερμοκρασιες βλεπεις οτι ζοριζεται καπως . Επισης δεν κανει καθολου για gaming. (gaming τυπου cod mobile , pubg κλπ κλπ , για απλα παιχνιδια δεν εχει θεμα )
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ
ΦΟΡΤΙΣΗ. Δυστυχως η συσκευη εχει μεγαλο θεμα με την φορτιση. Λογο της θερμοκρασιας και του "κόφτη" που εχει βαλει η google το κινητο φορτιζει τραγικα αργα. Συγκεκριμενα ειδα σε θερμοκρασια πανω απο 35 βαθμους φορτιζει με 10watt και κοντα στους 40 ειναι στα 2-3watt.( original google charger ) Οταν ψύχετε το κινητο κατω απο τους 35 βαθμους τοτε ανεβαινει η φορτιση κοντα στα 25-27watt. Σε σχεση με τις υψηλες θερμοκρασιες που το κινητο εχει , καταληγεις να το βαζεις για φορτισει και δεν φορτιζει. Απαραδεκτο απο την google αυτο το κομματι , θα μπορουσε να το ειχε φτιαξει μεσω update. ( adaptive charging και οτιδηποτε αλλο εχει να κανει με φορτιστη προφανως τα εχω κλειστα )
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ: Το κινητο δεν ειναι για ολους. Αν παιζεις παιχνιδια μην το παρεις , αν θες να δουλευεις πολλες ωρες χαρτες με δεδομενα μην το παρεις. Ειναι φανταστικο για φωτογραφιες και βιντεο . Ειναι καλο για χρηση social. Προσωπικα το βρηκα σε πολυ καλη τιμη και για αυτο το διαλεξα γνωριζοντας τα προβληματα του ( η φορτιση δεν με ενοχλει καθως φορτιζω το βραδυ και μου κραταει ανετα μεσα στην μερα ).
ΥΓ:Αν ποτε η google φτιαξει τα βασικα προβληματα με θερμοκρασιες και επιδοση τοτε θα ειναι μια πολυ καλη επιλογη για ολους
Επειδή διαβαζω κατι σχολια για την φορτηση και την διαρκεια μπαταριας και μπορει να δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις.Θα πω τα εξης:
Το κινητο εχει adaptive charging. Το οποιο ειναι παραμετρικο.Επισης το adaptive charging εχει τη ιδιοτητα οτι μαθαινει απο την χρηση της συσκευης ωστε να βελτιωσει την ποιοτητα και την διαρκεια της μπαταριας σε διακρεια χρονου. Αυτος ειναι ο λογος που καποιες φορες , ειδικα το βραδυ φορτιζει πολυ αργα. Οσοι δεν το εχετε με τα smart phones μη κανετε κριτικες διοτι αποπροσανατολιζετε τους καταναλωτες. Οσο αφορα τη συσκευη, ως κατοχος πολλων android θα ελεγα οτι η google "βγαζει" πλεον τις καλυτερες συσκευες androd.
Πιο φθηνη απο xiaomi, samsung, VFM. Καλυτερες φωτογραφιες , καλυτερη οθονη , και καλυτερο λογισμικο.
Η μονη που μπορει να θεωρειται καλυτερη απο τη Google αυτη τη στιγμη αλλα λογω του βαψομαλλια εχει τα θεματα της ειναι η Huawei.
Xiaomi και OnePlus εχουν μεινει πισω.
Κάτοχος pixel 8 το κινητό είναι καλό ή κλήσεις πολύ καλές δεν χάνεις καμία δουλεύει το 5G κανονικά οι φωτογραφίες τέλειες έχεις 1Χ 2Χ και μέχρι 8Χ ψηφιακό και το βίντεο πολυ καλό
είμαι χρήστης iPhone 12 mini και έχω κάνει την μετάβαση με σκεπτικισμό. εμφάνιση: μαύρο χρώμα, πολύ όμορφο και ιδιαίτερο. οθόνη πολύ καλή πολύ φωτεινή
Για τα χρήματα που το βρίσκεις πλέον νομίζω είναι πολύ καλή επιλογή!!!
Το 5g λειτουργει κανονικά και δεν έχω καμία χαμένη κλήση!!!θα ήθελε λίγο πιο δυνατή κεραία σίγουρα. Η κάμερα παρά πολύ καλή και η νυχτερινή λήψη μια από τις καλύτερες που έχω δει...το κινητό τρέχει γρήγορα αλλά όχι και σφαίρα...η μπαταρία χωρίς ιδιαίτερη χρήση μου βγάζει 2 ημέρες.
Γενικά η αίσθηση που έχεις από το κινητό ειναι πολύ premium και νιώθεις ότι έχεις κάτι διαφορετικό....θα το χαρακτήριζα το iphone των Android
Πολύ όμορφη συσκευή και σε βολικό μέγεθος. Άψογη φωτογραφία ,ικανοποιητική χρήση σε όλες τις βασικές λειτουργίες και η μπαταρια μετά από τις 15 μέρες χρήσης βγάζει 5:30-6:00 ώρες οθόνη .
Γρήγορο, πανέμορφο και στιβαρό. Απίστευτη κάμερα και λογισμικό.
update 13/3. μετά απο δυο βδομάδες χρήσης, η "έξυπνη" μπαταρία βελτιώθηκε και μου έδωσε ένα 20-30% παραπάνω.
update 15/6. Μου εμφάνισε τη γνωστή πράσινη γραμμή. Μιλάω με google μήπως το στείλω εξωτερικό για επισκευή, αλλά μάλλον τον ήπιαμε.
Είναι ακριβώς αυτό που χρειαζομουν. Είναι αλήθεια ότι ζεσταίνεται εύκολα αλλά πέραν αυτού το τηλ είναι τέλειο. Ένα δείγμα της ποιότητας εικόνας είναι αυτό.Αν το θες για παιχνίδια το τηλ τα πάει αρκετά καλά αλλά η μπαταρία θα κρεμάσει εύκολα.
Έχει μόνο πολύ καλή κάμερα και τίποτα άλλο. Η μπαταρία τελειώνει αμέσως και φορτίζει αργά. Αν κλείσει από μπαταρία και το βάλεις να φορτίσει, ανοίγει μετά από μισή ώρα. Δεν πιάνει πολύ καλό σήμα και μου έρχονται συχνά μηνύματα ότι με πήραν τηλέφωνο (δεν το πάθαινα με το προηγούμενο κινητό). Δεν είναι τόσο φιλικό στο χρήστη ο τρόπος που είναι σχεδιασμένο. Για παράδειγμα, αλλάζει μόνο του τα εικονίδια της αρχικής οθόνης με βάση τη συχνότητα που τα χρησιμοποιείς. Άλλο παράδειγμα, για να βγάλεις screenshot δεν έχει ειδικό εικονίδιο, αλλά πρέπει να πατήσεις ταυτόχρονα το κουμπί που κλείνει και το κουμπί του ήχου (και γενικώς διάφορες λειτουργίες, δεν έχουν ειδικό εικονίδιο, αλλά γίνονται με συνδυασμό κουμπιών, που τα βρίσκεις ψάχνοντας στο Google). Έχω μετανιώσει που το πήρα!
όσο πάει και το χαλάει η Google. Εστιάζουν στην κάμερα που σίγουρα είναι εξαιρετική αλλά από εκεί και πέρα μαύρο χάλι.
Υπόψιν είχα Google Pixel από την εποχή των nexus και ανανεώνω σχεδόν κάθε χρόνο με το νέο pixel οπότε δεν γράφω έτσι.
Tensor ξεtensor και πράσινα άλογα , στην πράξη πολύ μέτριο όπως και τα 2 προηγούμενα μοντέλα.
λυπάμαι αλλά σύντομα με βλέπω για Samsung.
Ας γράψω και εγώ την εμπειρία μου μετά από μία βδομάδα χρήσης του κινητού. Το pixel 8 χαρακτηρίζεται από ένα και μόνο πράγμα. Την λέξη κάμερα. Μιλάμε για ένα απίστευτο σύνολο και αποτέλεσμα σε ότι αφορά τις κάμερες που σε φωτογραφίες ξεπερνάει και σε βίντεο πλησιάζει τα iPhone. Το δεύτερο ενδιαφέρον πράγμα σχετικά με το συγκεκριμένο κινητό είναι η υποστήριξη στο λογισμικό. Και λέω συγκεκριμένα για την υποστήριξη η οποία πρόκειται να είναι μακρόχρονη και όχι για το ίδιο το λογισμικό στο οποίο θα αναφερθώ μετά. Και κάπου εδώ τα όμορφα τελειώνουν. Ναι τόσο γρήγορα, όσο γρήγορα τελείωνει και η μπαταρία του, η οποία κρατάει με το ζόρι μία μέρα. Τραγική διάρκεια για ένα τόσο μικρό κινητό. Ίσως αργότερα βελτιωθεί αυτό. Συνεχίζοντας με τα κακά, η οθόνη του κινητού είναι κακή. Όχι τραγική αλλά κακή. Είναι γρήγορη με φυσιολογική ανάλυση ΑΛΛΑ το white balance είναι εντελώς off. Και το πραγματικά απίστευτο είναι ότι δεν έχεις την επιλογή να το προσαρμόσεις. Με αποτέλεσμα να είναι κίτρινη. Καταλήγουμε έτσι στο λογισμικό που ανέφερα νωρίτερα. Οι αυτοματισμοί και η νοημοσύνη του κινητού είναι εντυπωσιακά και για κάποιον που τα θέλει και τα χρησιμοποιεί μπορεί να είναι σωτήρια αλλά βασικά και απλά πράγματα λείπουν και αυτό είναι πραγματικά ανεξήγητο. Οι παραμετροποιήσεις που προσφέρει είναι ελάχιστες ή τουλάχιστον ελλειπείς ενώ απλά πράγματα, όπως πχ το double tap για σβήσιμο της οθόνης, λείπουν και αυτά. Δεν ξέρω αν τα παραπάνω θα διορθωθούν αργότερα αλλά δεν γίνεται να πουλάς AI και ιστορίες και να μην έχεις βασικές δυνατότητες. Τέλος, θα αναφερθώ σε άλλο ένα αρνητικό το οποίο είναι το δακτυλικό, το οποίο είναι σχετικά αργό-αναξιοπιστο. Συνοψίζοντας, το pixel 8 είναι φοβερό κινητό για κάποιον που θέλει να βγάλει φωτογραφίες και να είναι παραγωγικό, αρκεί για το δεύτερο να έχει και ένα φορτιστή μαζί του. Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα 800 ευρώ που ζητάει, για αυτό και η χαμηλή βαθμολογία.
Ότι καλύτερο σε Android, αν δεν θέλεις να παίζεις παιχνίδια. Πλέον δουλεύει και το voLTE και το 5G (σε cosmote που έχω εγώ).
Κατά τα άλλα φωτογραφίες και ομαλότητα λειτουργίας, αψεγάδιαστη. +7 χρόνια αναβαθμίσεις. ανεπανάληπτο.
Το μόνο κακό είναι η έλλειψη επίσημου service στην Ελλάδα.
Είχα το πίξελ 5 κ πήγα στο 8 πριν λίγες μέρες
Καταλαβαινεις τεράστια διαφορά σε όλα τα επίπεδα, παραμένει άριστη επιλογή για όποιον θέλει καθαρό κινητό χωρίς bloatware
Το μόνο αρνητικό είναι ότι έχοντας συνηθίσει στο 5 μου φαίνεται κάπως χοντροκομμένο το 8
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Absolute heaven comparing to Xiaomi, Samsung and other Android devices
φανταστικό τηλέφωνο και το καλύτερο απ ολα , ξήλωμα του Android, εγκατάσταση GrapheneOS , τα google service σε sandbox και το κινητό γίνεται πύραυλος με προορισμό τον Άρη+ ιδιωτικότητα ενός χακερ .
Γενικά όμως απο πιξελ έρχομαι σε πιξελ καταλήγω, τυχαίο δεν νομίζω. Αφήστε τους αιφονακιδες να ζούνε στο χρυσό κλουβί τους που το πληρώνουν και με δόσεις.
Βάζω 4 γιατί τα νέα πλαϊνά του 9 είναι πολύ πιο όμορφα.
Τώρα έχοντας δοκιμάσει και το 9 η διαφορά στο ίσιο πλαϊνό αντί για στρογγυλά όπως των 8,7,6 κλπ ήταν ένα συν.
από εκεί και πέρα είναι αρκετά πιο compact και μάλλον το τελευταίο στο μέγεθος του.
το λογισμικό είναι το ίδιο για όσους ξέρουν και για όσους δεν ξέρουν θα πω με απλά λόγια ότι είναι σαν το iPhone του Android. Απλό λιτό και απέριττο. Έχει προεγκατεστημένες εφαρμογές της Google ,οι μισές αναγκαίες για τη σωστή λειτουργία του τηλεφώνου και αφού την άλλη αν προτιμάς Google θα νιώσεις άνετα σαν στο σπίτι σου.
ο βοηθός έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο (Gemini αντί για Google assistant) και έξω κάνει συζητήσεις στα ελληνικά δυστυχώς πρέπει να μιλάς Αγγλικά αν θα να δώσεις εντολές.
Το 10 πάλι θα βοηθήσει να πέσει κι άλλο η τιμή του 8 το οποίο όμως είναι αλλά 5 χρόνια ενημερώσεις και αναβαθμίσεις.
Εδώ να ενημερώσω πως η κάμερα είναι ίδια με του 9 και επίσης ότι το 10 έβαλε μεν ένα τηλεφακό x5 αλλά έπεσε στην βασική κάμερα και έβαλε την ίδια με του 9α το οποίο είναι πιο κάτω σε βαθμολογία του dxomark από το 8a! Οπότε θα έχεις την κάμερα που χρησιμοποιεί το 10 pro!
εγώ προσωπικά βρίσκω πιο σημαντικό το x2 ζουμ από το x5. Ειδικά τώρα με το downgrade της βασικής δεν θα το διάλεγα.
εν τέλει αν το βρεις στα 400-450€ πάρε το.
αλλά για 500-550 θα έπαιρνα το 9.
και αν δεν σε νοιάζει τόσο η κάμερα 8α.
Κάτοχος και παλαιότερων Pixel, μετάβαση από 4a (που ακόμα δουλεύει άριστα μετά από αλλαγή μπαταρίας). Άψογο software όπως πάντα, πολύ ποιοτική κατασκευή, άριστη κάμερα, καλό μέγεθος στο χέρι, πολύ καλά ηχεία.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!