Θα ξεκινήσω με το βάρος της σκούπας η οποία είναι πολύ ελαφριά και αυτό είναι στα συν της, χωρίς καλώδια να τραβάς και ειδικά σε σπίτια μεζονέτες,που αυτοί πραγματικά θα την εκτιμήσουν. Τώρα όσοι γράφουν ότι είναι βαριά κάτι δεν πάει καλά η λόγο ηλικίας η κάτι άλλο,εάν βέβαια είσαι 90 χρονών τότε ναι μπορεί να σου φανεί βαρειά,η εάν υπάρχουν θέματα μυοσκελετικά λόγου θεμάτων υγειας τότε πάλι θα συμφωνήσω , αλλά δεν πιστεύω να έχει βγει η σκούπα του κιλού στην αγορά που να καθαρίζεις το σπίτι σου.
Στο θέμα μπαταρίας αναμενόμενο ότι σε 45 λεπτά πρέπει να προλάβεις να έχεις τελειώσει, φορτίζει σχετικά γρήγορα.
Έχει δύναμη και καθαρίζει και χαλιά shaggy που δεν το περίμενα ότι θα τα καταφέρει αλλά τα καταφέρνει τέλεια,το πλακάκι το έχει για πλάκα οπότε από δύναμη άριστα.
Οι ποιότητα κατασκευής για τα χρήματα που στοιχίζει είναι εκτός πραγματικότητας και δεν δικαιολογείται η υψηλή της τιμή, γενικά από θέμα των πλαστικών που έχει.Γιατί δεν έχει κάτι, πχ μια led οθόνη, η να πεις ότι έχει μια φουτουριστική εμφάνιση, με λαμπάκια, με φώς κάτω για να βλέπεις, όπως έχουν κάποιες άλλες και της πουλάνε πολύ πιο φθηνά. Σε όλα τα υπόλοιπα είναι οκ σούπερ πολύ βολική, ελαφριά και την κουβαλάς όπου θέλεις χωρίς καλώδια κτλ.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!