- Χρώμα
- Μπλε
- Mary Jane
- -
- Ανατομικές
- Ναι
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Γυναικείες ανατομικές γόβες Piccadilly, της σειράς Business. Είναι αδιάβροχες αποτρέποντας την είσοδο νερού στο παπούτσι.
Είχα τις ίδιες ακριβώς γόβες σε μαύρο για 3 χρόνια, ήταν πολύ άνετες με το που τις φόρεσα.
Τις πήρα τώρα σε μπλε.
Έκαναν να μαλακώσουν ένα μήνα, με δωδεκάωρες βάρδιες.
Τις φόρεσα πρώτη φορά Απρίλιο. Νοέμβριος τώρα και έχουν ανοίξει και τρύπα στο μικρό δάχτυλο του ποδιού.
Όσο πετυχημένη ήταν η πρώτη αγορά, τόσο απογοητευτική ήταν η δεύτερη.
Πολυ ανετη γοβα.Το σχεδιο της ειναι πολυ κλασικο,οχι ιδιαιτερα μοντερνο αλλα για πολυωρη χρηση ειναι με διαφορά οτι πιο ανετο υπαρχει.
Παλαιοτερα το μαξιλαράκι στον πατο ηταν πιο σκληρό και χαριζε ανεση. Πλεον το μαξιλαρακι ειναι πολυ μαλακό κ δεν πρόσφερε τίποτα. Εχουν αλλαξει την ποιότητα τα τελευταία χρόνια. Τα περσινά μου , εβγαλαν μια σεζόν οριακά, τρύπησαν μπροστά στα δάχτυλο κ δεν ηταν άνετα. Πηρα κ φέτος ειναι η 6η μου μέρα που τα φοραω στην δουλεια και εχουν ανοιξει μπροστά στο δάχτυλο. Πανάκριβα για αυτην την ποιότητα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είχα τις ίδιες ακριβώς γόβες σε μαύρο για 3 χρόνια, ήταν πολύ άνετες με το που τις φόρεσα.
Τις πήρα τώρα σε μπλε.
Έκαναν να μαλακώσουν ένα μήνα, με δωδεκάωρες βάρδιες.
Τις φόρεσα πρώτη φορά Απρίλιο. Νοέμβριος τώρα και έχουν ανοίξει και τρύπα στο μικρό δάχτυλο του ποδιού.
Όσο πετυχημένη ήταν η πρώτη αγορά, τόσο απογοητευτική ήταν η δεύτερη.
Πολυ ανετη γοβα.Το σχεδιο της ειναι πολυ κλασικο,οχι ιδιαιτερα μοντερνο αλλα για πολυωρη χρηση ειναι με διαφορά οτι πιο ανετο υπαρχει.
Παλαιοτερα το μαξιλαράκι στον πατο ηταν πιο σκληρό και χαριζε ανεση. Πλεον το μαξιλαρακι ειναι πολυ μαλακό κ δεν πρόσφερε τίποτα. Εχουν αλλαξει την ποιότητα τα τελευταία χρόνια. Τα περσινά μου , εβγαλαν μια σεζόν οριακά, τρύπησαν μπροστά στα δάχτυλο κ δεν ηταν άνετα. Πηρα κ φέτος ειναι η 6η μου μέρα που τα φοραω στην δουλεια και εχουν ανοιξει μπροστά στο δάχτυλο. Πανάκριβα για αυτην την ποιότητα.
Άνετο περπάτημα, θαυμάσιο!
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Είχα τις ίδιες ακριβώς γόβες σε μαύρο για 3 χρόνια, ήταν πολύ άνετες με το που τις φόρεσα.
Τις πήρα τώρα σε μπλε.
Έκαναν να μαλακώσουν ένα μήνα, με δωδεκάωρες βάρδιες.
Τις φόρεσα πρώτη φορά Απρίλιο. Νοέμβριος τώρα και έχουν ανοίξει και τρύπα στο μικρό δάχτυλο του ποδιού.
Όσο πετυχημένη ήταν η πρώτη αγορά, τόσο απογοητευτική ήταν η δεύτερη.
Πολυ ανετη γοβα.Το σχεδιο της ειναι πολυ κλασικο,οχι ιδιαιτερα μοντερνο αλλα για πολυωρη χρηση ειναι με διαφορά οτι πιο ανετο υπαρχει.
Παλαιοτερα το μαξιλαράκι στον πατο ηταν πιο σκληρό και χαριζε ανεση. Πλεον το μαξιλαρακι ειναι πολυ μαλακό κ δεν πρόσφερε τίποτα. Εχουν αλλαξει την ποιότητα τα τελευταία χρόνια. Τα περσινά μου , εβγαλαν μια σεζόν οριακά, τρύπησαν μπροστά στα δάχτυλο κ δεν ηταν άνετα. Πηρα κ φέτος ειναι η 6η μου μέρα που τα φοραω στην δουλεια και εχουν ανοιξει μπροστά στο δάχτυλο. Πανάκριβα για αυτην την ποιότητα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είχα τις ίδιες ακριβώς γόβες σε μαύρο για 3 χρόνια, ήταν πολύ άνετες με το που τις φόρεσα.
Τις πήρα τώρα σε μπλε.
Έκαναν να μαλακώσουν ένα μήνα, με δωδεκάωρες βάρδιες.
Τις φόρεσα πρώτη φορά Απρίλιο. Νοέμβριος τώρα και έχουν ανοίξει και τρύπα στο μικρό δάχτυλο του ποδιού.
Όσο πετυχημένη ήταν η πρώτη αγορά, τόσο απογοητευτική ήταν η δεύτερη.
Πολυ ανετη γοβα.Το σχεδιο της ειναι πολυ κλασικο,οχι ιδιαιτερα μοντερνο αλλα για πολυωρη χρηση ειναι με διαφορά οτι πιο ανετο υπαρχει.
Παλαιοτερα το μαξιλαράκι στον πατο ηταν πιο σκληρό και χαριζε ανεση. Πλεον το μαξιλαρακι ειναι πολυ μαλακό κ δεν πρόσφερε τίποτα. Εχουν αλλαξει την ποιότητα τα τελευταία χρόνια. Τα περσινά μου , εβγαλαν μια σεζόν οριακά, τρύπησαν μπροστά στα δάχτυλο κ δεν ηταν άνετα. Πηρα κ φέτος ειναι η 6η μου μέρα που τα φοραω στην δουλεια και εχουν ανοιξει μπροστά στο δάχτυλο. Πανάκριβα για αυτην την ποιότητα.
Άνετο περπάτημα, θαυμάσιο!