Μόλις την παρέλαβα, μεσα σε 2 μέρες μου είχε έρθει,πολύ ευχαριστημένη με αυτο.
Λοιπον,είναι μια πολύ καλή σκούπα, αρκετά αθορυβη, σκουπιζα και μιλουσα στο κινητο ανετα ,ο συνομιλητής μου δεν την άκουγε καν, πολυ απορροφητική ,με ωραίο πελμα για πλακάκια με σχετικα ψηλό σκουπάκι για να μην γρατσουνιουνται και στο καλοκαιρινο μου το χαλι που ειναι πολυ λεπτο, το σκουπιζε μια χαρα,χωρίς να το σηκωνει,εχει άλλωστε ρυθμιση για την ισχυ.
Φουλ απο εξαρτηματα, μάλιστα το εξάρτημα ξεσκονίσματος είναι ενσωματωμένο στο κοντάρι και άμεσα μπορεις να ξεσκονίσεις οτιδήποτε. Αν εβαλα 4 αστερια είναι γιατι είναι λίγο βαρια και κάπως δυσκίνητη,οχι κάτι φοβερο, αλλά αν ήταν πιο ελαφριά κι ευέλικτη θα ήταν σουπερ! Συστηνω ανεπιφύλακτα!