Καλημέρα σας. Έχω στείλει για επισκευή και τελικά αντικατάσταση δύο συσκευές καθώς δε λειτουργούσε το hotspot (δεν έστελνε δεδομένα). Έχει κάποιος άλλος αντίστοιχο πρόβλημα με τη συσκευή αυτή?
Δες αναλυτικά τους όρους χρήσης για τις Ερωτήσεις Προϊόντων
Καλημέρα σας. Έχω στείλει για επισκευή και τελικά αντικατάσταση δύο συσκευές καθώς δε λειτουργούσε το hotspot (δεν έστελνε δεδομένα). Έχει κάποιος άλλος αντίστοιχο πρόβλημα με τη συσκευή αυτή?
4 Απαντήσεις
Τα ίδια χάλια κι εγώ..Παλεύω ώρες μήπως και βρω λύση και ή εγώ είμαι εντελώς άσχετος ή η συσκευή έχει θέμα.
2 Σχόλια
Αρχικά πάλευα και εγώ ώρες μήπως και βρω λύση και με ανθρώπους σχετικούς με δίκτυα... και άκρη δε βρήκαμε. Η ίδια η αντιπροσωπεία (το service της δλδ) διέγνωσε ότι τελικά η συσκευή έχει θέμα.
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Έχω το motorola G54 power edition και δεν στέλνει δεδομένα σαν hotspot. τελικά τί έκανες;
7 Σχόλια
Στην 1η συσκευή έκανα ότι επαναφορά μπορούσα να κάνω , σύμφωνα με οδηγίες και του καταστήματος και με ότι σχετικό διάβασα και αφού δεν έγινε τίποτα την έστειλα πίσω στο κατάστημα για διάγνωση. Τελικά και αυτοί κατέληξαν ότι είναι θέμα συσκευής και μου έστειλαν μία 2η καινούργια. Και η 2η είχε το ίδιο πρόβλημα, όπου έκανα μία επανεκκίνηση, δε δούλεψε το hot spot και την έστειλα και αυτή πίσω στο κατάστημα για διάγνωση. Είμαι σε αναμονή πορίσματος...θεωρώ ότι είναι θέμα συγκεκριμένης παρτίδας.
Καλησπέρα. Μιλήστε με την εταιρία κινητής που έχετε. Χρειάζονται αλλαγή κάποιες ρυθμίσεις. Στις δύο τελευταίες συσκευές που άλλαξα, Xiaomi και Motorola είχα το ίδιο πρόβλημα.
όπως πολύ σωστά είπε ο παραπάνω χρήστης,korteropoulos_dimitris, το κινητό δεν έχει κανένα πρόβλημα. είναι θέμα παρόχου . πάρτε τηλ το τεχνικό τμήμα του παρόχου και ζητήσετε να σας πει τί αλλαγές θα κάνετε στις ρυθμίσεις. το όλο πρόβλημα είναι ότι δεν περνάνε αυτόματα. πρέπει εσείς να τις βάλετε με την καθοδήγηση του παρόχου