Πρώτη μου εμπειρία με κάθετο ποντίκι, και βοηθάει πολύ με τη στάση του χεριού. Αν μη τι άλλο ξέρω ότι δεν θα ξαναγυρνούσα σε συμβατικό ποντίκι. Άνετο (για άντρα με σχετικά λεπτά χέρια), και διαθέτει χρήσιμα πλήκτρα για την πλοήγηση —«μπροστά» και «πίσω»— στη θέση του αντίχειρα. Να σημειώσω ότι ταυτόχρονα με το ποντίκι αγόρασα ανατομικό mouse pad με μαξιλαράκι, αλλά δεν μου ταίριαξε ο συνδυασμός και το χρησιμοποιώ με απλό, επίπεδο mouse pad.
Βασικό αρνητικό στοιχείο είναι το ροδάκι, που αρχικά ήταν πολύ σκληρό και δύσκολα πατιόταν παρά μόνο αν το δάχτυλο ήταν σε πολύ συγκεκριμένη θέση, κάτι το άβολο και κουραστικό. Εννιά μήνες αργότερα συνειδητοποιώ ότι έχει μαλακώσει πια και δεν μ' ενοχλεί, αλλά χρειάστηκε καιρό αυτό. Άλλο πρόβλημα με το ροδάκι είναι ότι πολύ γρήγορα άρχισε να ξεκολλάει η λαστιχένια του επένδυση και να γλιστράει, δυσχεραίνοντας σημαντικά την κύλιση (η οποία ούτως ή άλλως δεν είναι μεγάλης ακρίβειας, κάτι που φαίνεται στις μικρές κινήσεις). Αναγκάζομαι να το κολλάω κάθε τόσο, βάζοντας υγρή κόλλα από κάτω με μια οδοντογλυφίδα· αποδεικνύεται δύσκολο να μη λερωθούν καθόλου τα πλήκτρα, οπότε επηρεάζονται η υφή και η αισθητική τους.
Το ποντίκι χρειάζεται μπαταρίες κάθε τέσσερις-πέντε εβδομάδες (με καθημερινή χρήση αρκετών ωρών), οπότε μετά από μερικούς μήνες αγόρασα επαναφορτιζόμενες και ησύχασα. Έχει πέσει από ύψος καναδυό φορές και δεν μοιάζει να επηρεάστηκε, κάτι το θετικό. Γενικά την κάνει τη δουλειά του, αν και θα ήθελα να το αναβαθμίσω κάποια στιγμή.