Ποντίκια

Perixx Perimice 713 Ergo Ασύρματο Εργονομικό Vertical Ποντίκι Μαύρο

Ο εργονομικός σχεδιασμός του βραχίονα στήριξης και οι λαβές ταιριάζουν στο περίγραμμα της παλάμης σας για μέγιστη άνεση. Δέχεται 2 μπαταρίες AAA που δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία.

Ο εργονομικός σχεδιασμός του βραχίονα στήριξης και οι λαβές ταιριάζουν στο περίγραμμα της παλάμης σας για μέγιστη άνεση. Δέχεται 2 μπαταρίες AAA που δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία.

  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Θα χρειαστείς μαζί

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο εργονομικός σχεδιασμός του βραχίονα στήριξης και οι λαβές ταιριάζουν στο περίγραμμα της παλάμης σας για μέγιστη άνεση. Δέχεται 2 μπαταρίες AAA που δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Κουμπιά
5 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
2000 DPI
Τύπος
Vertical
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Αθόρυβο
Όχι
Εργονομικό
Ναι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
-
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Σύνδεση
RF 2.4GHz

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (24)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 2
  3. 4
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Ακρίβεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Θορυβώδες
  • Kostas_Chrysanthopoulos
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Dimopoulos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
    Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
    Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
    Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
    Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evagelia_S
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mts.nrt
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.

    Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).

    Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.

    Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γενικά είναι καλό για μια πρώτη επαφή με αυτού του είδους τα "ποντίκια" εξαιτίας του χαμηλού κόστους.
    Δουλεύει ικανοποιητικά πάνω σε mouse pad αλλά συνεχίζει να "κολλάει" κάποιες στιγμές. Προφανώς ΔΕΝ μιλάμε για gaming σε καμία μα καμία περίπτωση. Η απόκριση του είναι τραγική σε συνθήκες παιχνιδιού και αυτό μπορεί να φανεί και σε δουλειές γραφείου αν απαιτηθεί κάποια γρήγορη κίνηση.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marsa_Louloudi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για οικονομικό vertical ποντίκι, ότι πιο value for money. Είδα βελτίωση στην τενοντίτιδα μέσα σε 10 μέρες.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnlitoselo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμεση ανακούφιση από ενοχλήσεις στο καρπό.
    Μέσα σε μια ώρα εξοικειώθηκα με τη χρήση του.
    Κατά τη γνώμη μου αποτελεί μοναδική λύση για κάθε χρήστη με πολλές ώρες στον υπολογιστή.
    Απορώ γιατί δεν αποτελεί το στάνταρ για το σχεδιασμό κάθε είδους ποντικιού στην αγορά.

    Άμεσα παρήγγειλα δεύτερο για το γραφείο..

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gouzmax
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάνω από ένα έτος χρήσης. Περίμενα να χρειαστώ περισσότερο χρόνο για να συνηθίσω το ανατομικό σχέδιο, αλλά ήρθε και κούμπωσε στο χέρι πολύ φυσικά. Μικρή κατανάλωση σε μπαταρίες. ΑΝ μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό, το γεγονός ότι δύσκολο να ξαναγυρίσω σε μη ανατομικό σχεδιασμό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • than13
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χωρίς καμία κακομεταχείριση χάλασε μετά από ενάμιση χρόνο λειτουργίας, δεν αξίζει τα λεφτά του, αν δούλευε τουλάχιστον τρία χρόνια ίσως.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alan_Astir
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα επειδή έχω πρόβλημα στον καρπό, όμως από την πρώτη στιγμή διαπίστωσα ότι έχει πολύ σφιχτά πλήκτρα (κυρίως αυτό του αριστερού κλικ) με αποτέλεσμα την καταπόνηση του καρπού. Έτσι, το επέστρεψα.

    • Αθόρυβο
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mainalos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά εφαρμόζει σωστά στον καρπό και είναι όσο ξεκούραστο υπόσχεται. Έχει 6 πλήκτρα και μικρές ενργειακές απαιτήσεις. Το χρησιμοποιώ 8 ώρες την ημέρα για σχεδιαστικά προγράμματα. Δεν μου κουράζει τον καρπό ή να παθαίνω αγκύλωση χεριού. Τα κουμπιά παράγουν ένα μικρό θόρυβο όπως τα περισσότερα ποντίκια αφού και τα αθόρυβα ένα μήνα μετά κάνουν θόρυβο. Επιπρόσθετα είναι σε σούπερ τιμή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vegaearth
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα ψάχνοντας ένα εργονομικό ποντίκι που να μην καταπονεί τον καρπό μου, το χέρι μου γενικότερα.
    Με όλα τα γνωστά συνηθισμένα ποντίκια πονούσε ο καρπός μου μετά από αρκετή χρήση και το χειρότερο ο πόνος αργούσε να φύγει και μετά που άφηνα το ποντίκι.
    Με το Perixx Perimice 713 Ergo φύγανε όλοι οι πόνοι καθώς το κρατάς με μια σχετικά φυσική στάση του χεριού. Αν είχε περισσότερη κλίση δεξιόστροφα κάπου 20 με 30 μοίρες θα ήταν τέλειο, αλλά ακόμη και έτσι όπως είναι με απάλλαξε από κάθε πόνο στο χέρι αλλά και με τη βοήθεια ενός mouse-pad (που αγόρασα ξεχωριστά) που έχει μαξιλαράκι που ακουμπά ο καρπός. Κάνει και ένα μαλακό μαξιλαράκι γενικά για να ακουμπά ο καρπός.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpliax
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αρχική εντύπωση που μου έχει κάνει τις πρώτες μέρες χρήσης του είναι πάρα πολύ καλές­· καμία καταπόνηση στον καρπό, έυκολη προσαρμογή στον εργονομικό σχεδιασμό του και μεγάλο πλεονέκτημα η ύπαρξη κουμπιού αλλαγής της ευαισθησίας (DPI) και κουμπιών Backwards-Forwards.
    ___

    Έχουν περάσει 6 μήνες και το αισθάνομαι πια προέκταση του χεριού μου. Το σχήμα του που αρχικά αισθανόμουν άβολο και το χτύπαγα κάθε φορά που πήγαινα να το πιάσω δεν μου φαίνεται πια τέτοιο.
    ___

    Μετά από 5 χρόνια, εμφανίστηκε θέμα στο κουμπί κύλισης, το οποίο, ενώ σκρολάρεις προς μια διεύθυνση, κάνει κάποιες τυχαίες κινήσεις προς την άλλη.
    ___
    ΥΓ0.: Χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες μπαταρίες οι οποίες διαρκούν ~2 μήνες καθημερινής χρήσης.
    ΥΓ1.: Και για gaming δεν είναι άσχημο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bandito
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα δοκιμαστικά για να τεστάρω την κλίση του χεριού που ειναι διαφορετική από του κλασσικιου ποντικιού. Ενώ στην αρχή είναι λίγο άβολο, τελικά έρχεται φυσικά στην κλίση του χεριου. Ένα θέμα που εχω παρατηρήσει ειναι οτι επειδή ειναι ψηλό δεν γίνεται να το πιάσεις μετάφεροντας απλά το χέρι, χρειάζεται να σηκωθεί και λίγο, κάτι που μπορεί να είναι κουραστικό για αυτους που εχουν συχνές εναλλαγές πληκτρολόγιου , ποντικιού.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ίσως λίγο μεγάλο για γυναικεία χέρια

    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατό και αναπαυτικό ποντικάκι!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά για την οποία φτιάχτηκε

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,

    2
  • Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
    Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
    Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
    Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
    Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.

    0
  • Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.

    1
  • To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.

    Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).

    Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.

    Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

62 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο εργονομικός σχεδιασμός του βραχίονα στήριξης και οι λαβές ταιριάζουν στο περίγραμμα της παλάμης σας για μέγιστη άνεση. Δέχεται 2 μπαταρίες AAA που δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία.

Κατασκευαστής

Γενικά

Κουμπιά
5 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
2000 DPI
Τύπος
Vertical
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Αθόρυβο
Όχι
Εργονομικό
Ναι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
-
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Σύνδεση
RF 2.4GHz

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (24)

  1. 14
  2. 2
  3. 4
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Ακρίβεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Θορυβώδες
  • Kostas_Chrysanthopoulos
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Dimopoulos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
    Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
    Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
    Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
    Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evagelia_S
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mts.nrt
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.

    Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).

    Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.

    Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γενικά είναι καλό για μια πρώτη επαφή με αυτού του είδους τα "ποντίκια" εξαιτίας του χαμηλού κόστους.
    Δουλεύει ικανοποιητικά πάνω σε mouse pad αλλά συνεχίζει να "κολλάει" κάποιες στιγμές. Προφανώς ΔΕΝ μιλάμε για gaming σε καμία μα καμία περίπτωση. Η απόκριση του είναι τραγική σε συνθήκες παιχνιδιού και αυτό μπορεί να φανεί και σε δουλειές γραφείου αν απαιτηθεί κάποια γρήγορη κίνηση.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marsa_Louloudi
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για οικονομικό vertical ποντίκι, ότι πιο value for money. Είδα βελτίωση στην τενοντίτιδα μέσα σε 10 μέρες.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnlitoselo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άμεση ανακούφιση από ενοχλήσεις στο καρπό.
    Μέσα σε μια ώρα εξοικειώθηκα με τη χρήση του.
    Κατά τη γνώμη μου αποτελεί μοναδική λύση για κάθε χρήστη με πολλές ώρες στον υπολογιστή.
    Απορώ γιατί δεν αποτελεί το στάνταρ για το σχεδιασμό κάθε είδους ποντικιού στην αγορά.

    Άμεσα παρήγγειλα δεύτερο για το γραφείο..

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gouzmax
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πάνω από ένα έτος χρήσης. Περίμενα να χρειαστώ περισσότερο χρόνο για να συνηθίσω το ανατομικό σχέδιο, αλλά ήρθε και κούμπωσε στο χέρι πολύ φυσικά. Μικρή κατανάλωση σε μπαταρίες. ΑΝ μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό, το γεγονός ότι δύσκολο να ξαναγυρίσω σε μη ανατομικό σχεδιασμό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • than13
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χωρίς καμία κακομεταχείριση χάλασε μετά από ενάμιση χρόνο λειτουργίας, δεν αξίζει τα λεφτά του, αν δούλευε τουλάχιστον τρία χρόνια ίσως.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alan_Astir
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα επειδή έχω πρόβλημα στον καρπό, όμως από την πρώτη στιγμή διαπίστωσα ότι έχει πολύ σφιχτά πλήκτρα (κυρίως αυτό του αριστερού κλικ) με αποτέλεσμα την καταπόνηση του καρπού. Έτσι, το επέστρεψα.

    • Αθόρυβο
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mainalos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά εφαρμόζει σωστά στον καρπό και είναι όσο ξεκούραστο υπόσχεται. Έχει 6 πλήκτρα και μικρές ενργειακές απαιτήσεις. Το χρησιμοποιώ 8 ώρες την ημέρα για σχεδιαστικά προγράμματα. Δεν μου κουράζει τον καρπό ή να παθαίνω αγκύλωση χεριού. Τα κουμπιά παράγουν ένα μικρό θόρυβο όπως τα περισσότερα ποντίκια αφού και τα αθόρυβα ένα μήνα μετά κάνουν θόρυβο. Επιπρόσθετα είναι σε σούπερ τιμή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vegaearth
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα ψάχνοντας ένα εργονομικό ποντίκι που να μην καταπονεί τον καρπό μου, το χέρι μου γενικότερα.
    Με όλα τα γνωστά συνηθισμένα ποντίκια πονούσε ο καρπός μου μετά από αρκετή χρήση και το χειρότερο ο πόνος αργούσε να φύγει και μετά που άφηνα το ποντίκι.
    Με το Perixx Perimice 713 Ergo φύγανε όλοι οι πόνοι καθώς το κρατάς με μια σχετικά φυσική στάση του χεριού. Αν είχε περισσότερη κλίση δεξιόστροφα κάπου 20 με 30 μοίρες θα ήταν τέλειο, αλλά ακόμη και έτσι όπως είναι με απάλλαξε από κάθε πόνο στο χέρι αλλά και με τη βοήθεια ενός mouse-pad (που αγόρασα ξεχωριστά) που έχει μαξιλαράκι που ακουμπά ο καρπός. Κάνει και ένα μαλακό μαξιλαράκι γενικά για να ακουμπά ο καρπός.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpliax
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αρχική εντύπωση που μου έχει κάνει τις πρώτες μέρες χρήσης του είναι πάρα πολύ καλές­· καμία καταπόνηση στον καρπό, έυκολη προσαρμογή στον εργονομικό σχεδιασμό του και μεγάλο πλεονέκτημα η ύπαρξη κουμπιού αλλαγής της ευαισθησίας (DPI) και κουμπιών Backwards-Forwards.
    ___

    Έχουν περάσει 6 μήνες και το αισθάνομαι πια προέκταση του χεριού μου. Το σχήμα του που αρχικά αισθανόμουν άβολο και το χτύπαγα κάθε φορά που πήγαινα να το πιάσω δεν μου φαίνεται πια τέτοιο.
    ___

    Μετά από 5 χρόνια, εμφανίστηκε θέμα στο κουμπί κύλισης, το οποίο, ενώ σκρολάρεις προς μια διεύθυνση, κάνει κάποιες τυχαίες κινήσεις προς την άλλη.
    ___
    ΥΓ0.: Χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες μπαταρίες οι οποίες διαρκούν ~2 μήνες καθημερινής χρήσης.
    ΥΓ1.: Και για gaming δεν είναι άσχημο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bandito
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα δοκιμαστικά για να τεστάρω την κλίση του χεριού που ειναι διαφορετική από του κλασσικιου ποντικιού. Ενώ στην αρχή είναι λίγο άβολο, τελικά έρχεται φυσικά στην κλίση του χεριου. Ένα θέμα που εχω παρατηρήσει ειναι οτι επειδή ειναι ψηλό δεν γίνεται να το πιάσεις μετάφεροντας απλά το χέρι, χρειάζεται να σηκωθεί και λίγο, κάτι που μπορεί να είναι κουραστικό για αυτους που εχουν συχνές εναλλαγές πληκτρολόγιου , ποντικιού.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ίσως λίγο μεγάλο για γυναικεία χέρια

    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατό και αναπαυτικό ποντικάκι!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει την δουλειά για την οποία φτιάχτηκε

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εμπειρία μετά από ένα χρόνο έντονης χρήσης. Εργονομικό, πολύ καλή λαβή και πραγματικά ξεκούραστο στο χέρι (εργασία τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή). Δυστυχώς όμως μετά από ένα χρόνο έχει αρχίσει να κολλάει και το αριστερό μπουτόν χρειάζεται έντονο πάτημα για να αποκριθεί. Ο.Κ. είναι φθηνό αλλά μάλλον δεν θα το έπαιρνα ξανά,

    2
  • Φθηνό και καλό εργονομικό mouse. Ίδιο σχέδιο με ένα Anker που είχα.
    Σε σχέση με το αντίστοιχο Logitech, το οποίο είναι πολύ ακριβότερο, υστερεί μόνο στην ποιότητα των υλικών του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι φτηνιάρικο.
    Καλή ακρίβεια, τρεις ρυθμίσεις DPI, μπαίνει σε mode αδράνειας αν δεν το χρησιμοποιήσετε για κάποιο διάστημα (πρέπει να πατηθεί ένα κουμπί για να "ξυπνήσει"), δεν κουράζει.
    Θέλει δύο μπαταρίες ΑΑΑ (δεν έχει στο κουτί).
    Συνολικά πολύ καλό και καλύτερο από το Logitech.

    0
  • Είχα αγοράσει 2 πριν πριν από 1 χρόνο περίπου ίσως δεν έχει ολοκληρωθεί καν χρόνος. Το ένα δούλευε εντατικά το άλλο πολύ αραια(σε διαφορετικά pc από διαφορετικούς χρηστες).Και τα δυο απλά έπαψαν να λειτουργούν το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα..Τυχαιο; Δεν νομίζω. Οσο δούλευε ήταν οκ, αλλά δίνει κάτι επιπλέον και παίρνεις κάτι που θα αντέξει περισσότερο κατά την γνώμη μου.

    1
  • To αγόρασα γιατί χρησιμοποιώ χρόνια το αντίστοιχο ενσύρματο της εταιρείας και είπα να δοκιμάσω να εξαλείψω τα καλώδια από το γραφείο μου.

    Στα υπέρ είναι ότι όπως και το ενσύρματο variant, είναι πάρα πολύ άνετο και το συνηθίζεις γρήγορα. Το βάρος του είναι ok (λίγο προς το βαρύ λόγω μπαταριών), αλλά κάνει και για gaming (όχι όμως extreme, προφανώς).

    Στα κατά, το ενσύρματο της ίδιας εταιρείας έχει πολύ καλύτερο tracking.

    Τελικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αναγκαζόμουν να προσπαθω 2-3 φορές να πετύχω εικονίδια.

    1
  • Δες τα όλα