Κρέμες Προσώπου

Sostar Focus Κρέμα Προσώπου Ημέρας για Ενυδάτωση & Αντιγήρανση με Κολλαγόνο 50ml

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου και λαιμού εμπλουτισμένη με κολλαγόνο. Χαρίζει στην επιδερμίδα την εντατική αντιγήρανση που χρειάζεται. Το κολλαγόνο βοηθάει την επιδερμίδα να ξαναβρεί τη χαμένη της...

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου και λαιμού εμπλουτισμένη με κολλαγόνο. Χαρίζει στην επιδερμίδα την εντατική αντιγήρανση που χρειάζεται. Το κολλαγόνο βοηθάει την επιδερμίδα να ξαναβρεί τη χαμένη της ελαστικότητα ενώ παράλληλα τη θρέφει σε βάθος. Με καθημερινή χρήση βλέπουμε τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές έκφρασης να ελαττώνονται, και την επιδερμίδα να...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ώριμη, Όλοι οι Τύποι
  • Ηλικία 40+
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου και λαιμού εμπλουτισμένη με κολλαγόνο. Χαρίζει στην επιδερμίδα την εντατική αντιγήρανση που χρειάζεται. Το κολλαγόνο βοηθάει την επιδερμίδα να ξαναβρεί τη χαμένη της ελαστικότητα ενώ παράλληλα τη θρέφει σε βάθος. Με καθημερινή χρήση βλέπουμε τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές έκφρασης να ελαττώνονται, και την επιδερμίδα να γίνεται πιο φρέσκια και ελαστική. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το πρωί σε πρόσωπο και λαιμό. Κατάλληλη για όλους τους τύπος δέρματος, χωρίς parabens. 

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ώριμη, Όλοι οι Τύποι
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (171)

Αξιολογήσεις

  1. 104
  2. 31
  3. 20
  4. 9
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

mpismpiz
5
14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Νομίζω η καλύτερη αντιγηραντικη της συγκεκριμένης εταιρείας. Πιο πολύ σ έρχεται να την φας παρά να την βάλεις στο πρόσωπο σου λόγω του ιδιαίτερου αρώματος. Κάνει καλή δουλειά όταν το πρόσωπο είναι καθαρό μετά από πλύση με κάποιο υγρό σαπούνι .

Σου φάνηκε χρήσιμη;

aphrodite.moulavasili
1
13 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ ΚΑΚΟ προϊόν ,έχω αγοράσει αρκετές καθώς βρήκα τα προηγούμενα σχόλια βοηθητικά αλλά εμένα κ σε μια φιλη μου που της έκανα δώρο μας έβγαλε σπυράκια , ενημέρωσα την σοσταρ αλλά ούτε που ασχολήθηκε κ μου είπε ψεύδως ότι θα μου την αντικαταστήσει κ δεν το έκανε ποτέ .δεν τη προτείνω καθόλου αφήνω σημάδια που μετά θέλεις δερματολόγο .δεν τα αξίζει τα λεφτά της.
Προσθετω στο σχολιο οτι η χρηση της κρεμας μου αφησε ευαισθησια κ ακομα μετα απο ενα μηνα που δεν τη χρησιμοποιω μου αφησε σημαδια που δεν λενε να φυγουν .
Πολυ κακη αγορα δεν τη προτεινω σε κανενα για κανενα λογο ουτε για τα χερια ειναι για πεταμα ,,

  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_vasilou2209

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dorothea_Papa
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα επηρεασμένη από τα σχόλια. Ετών 40 δέρμα μεικτό. Δεν μπορώ να πω ότι θα την ξανά προτιμήσω. Αυτό που διάβασα ότι το πρωί το δέρμα τους ήταν ενυδατωμένο και φωτεινό εγώ δεν το είδα στο δικό μου πρόσωπο. Το άρωμα της δεν μου άρεσε καθόλου. Επίσης όταν την βάζω μου αφήνει λιπαρότητα στα δάχτυλα η οποία δεν φεύγει παρά μόνο αν τα πλύνω. Ενώ με άλλη επώνυμη που είχα δοκιμάσει δειγματάκι της το δέρμα την απορρόφησε αμέσως και μου άφησε τα χέρια πούπουλο. Στο πρόσωπο οκ την απορροφάει αλλά όχι 100%. Είπα να την κάνω κρέμα χεριών προκειμένου να μην την πετάξω. Και κάτι τελευταίο ενώ έκανα παραγγελία αντιγηραντική μου έστειλαν αντιρυτιδική. Είδα και κάνα δυο φωτό που είχαν αντιρυτιδική αυτή σου στείλουν τελικά;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Sampani
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειναι ενα αξιολογο προιον που ανταγωνιζεται τα πιο ακιβα. Ενθδατωνει και τρεφει το δερμα ,Απο την πρωτη εβδομαδα εχει αποτελεσμα . ,Μυριζει πολυ ωραια κανελα. Θα ελεγα οτι δεν θα αλλαξω εταιρια θα δοκιμασω και αλλες της ιδιας εταιριας

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmm_s

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοχη κρέμα, με πλούσια υφή που απορροφάται εύκολα και αμέσως νιώθεις τη βαθιά ευγεργετική ενυδάτωση που δημιουργεί. Το άρωμά της τόσο διακριτικό που δεν ενοχλεί. Θα την αγόραζα ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η πρωτη φορά που χρησιμοποιώ αντιρυτιδική κρέμα.
    Έψαξα αρκετά και είδα όλες τις αξιολογήσεις εδω για την συγκεκριμένη κρέμα, οπότε αποφάσισα να την δοκιμάσω.
    Μετά απο ένα μήνα χρήσης της κρέμας μπορώ να κάνω αξιολόγηση. Είμαι 47 και παρόλο που έχω μεικτό προς λιπαρό δέρμα χωρίς πολλές και έντονες ρυτίδες , βρίσκω την κρέμα υπέροχη! Ναί, έχει έντονο άρωμα, αλλά εμένα δεν με ενοχλεί. Γενικά , θέλει μικρή ποσότητα. Κρατάει το δέρμα μου ενυδατωμένο για πολλές ώρες και επίσης έχω δει βελτίωση σε κάποιες μικρές ρυτίδες. Γενικά το απόλυτο Value for money.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thesia_Papan
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο άρωμα, ενυδατώνει κ μαλακώνει την υφή του δέρματος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Panou77
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ενυδάτωση καλή είναι . Στο δικο μου δέρμα πέφτει λίγο βαριά βέβαια . Πιστεύω σε πιο ξηρή επιδερμίδα να κάνει καλύτερη δουλειά. Το άρωμα στην αρχή δε με ενοχλούσε , αλλά με την καθημερινή χρήση εχει γίνει ενοχλητικό.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SofVel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας, έχει ευχάριστο άρωμα, και σίγουρα το δέρμα είναι περισσότερο ενυδατωμένο μετά την χρήση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Do_Rita
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η επιδερμίδα μου είναι σε άλλα σημεία ξερή και σε άλλα λιπαρή επομένως δύσκολα κάθονται κρέμες καλά στο πρόσωπο μου..
    Είχα ακριβή κρέμα (ελαφριάς υφής )γνωστής εταιρίας που δεν απορροφούνταν με τίποτα και είπα να δοκιμάσω sostar για πλάκα. Ε τέτοιο απίστευτο αποτέλεσμα δεν το περίμενα . ΚΑΘΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΑ , απορροφάται απευθείας, μυρίζει εξαιρετικά Κ αφήνει το δέρμα μου μαλακό! Τη συστήνω ανεπιφύλακτα! Είναι αστείο ΤΕΤΟΙΑ κρέμα να είναι τόσο φθηνή...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna Papamichail
    2
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    54 ετών με μικτό δέρμα και με πέθανε στην κοκκινίλα και το τσούξιμο!!!.. Φτάνει!!!...
    Έχω λίγες ρυτίδες έκφρασης για αυτό την αγόρασα, αλλά δεν αντέχεται!!..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KATERINA_KARADIMITRI1
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ ελαφριά και καλή κρέμα μαζί σε συνδιασμο με το σπαθολαδο το πρόσωπο μου έχει αφή μωρού σίγουρα θα τα ξαναπάρω!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kon_tr.
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα έχει πλούσια υφή , αφήνει βελούδινο το δέρμα και μυρίζει σαν παιδική πούδρα. Πολύ καλή και για βάση μακιγιάζ αλλά θα την πρότεινα σε πιο ξηρους τυπους δέρματος. Σαν κρέμα ημέρας σίγουρα θα την ξαναπάρω!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vikimov
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω να πω πολλά!!! Είναι Η ΚΡΕΜΑ!!! Για την τιμή της είναι πολύ πολύ αποτελεσματική, καλύπτει τέλεια τις ανάγκες της ξηρής επιδερμίδας! Μυρωδιά, υφή, ενυδάτωση όλα στα τοπ!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Venetia_FX
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρέχει φουλ ενυδάτωση αλλά μέχρι εκεί.
    Τίποτα περισσότερο μην περιμένετε.
    Δεν ειναι για λιπαρες επιδερμίδες.
    Συνηθως την χρησιμοποιούσα βράδυ. Υπεροχο αρωμα ταλκ , εμενα με ευχαριστούσε αλλα για καποιους ειναι έντονο πολύ.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Lou60
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έμεινα ευχαριστημένη. Απορροφάται εύκολα αλλά έχει βαρύ και γλυκερό άρωμα. Δεν είδα κάτι το ιδιαίτερο στην αποτελεσματικότητα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • parissa.cant
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξωγηινη γ την τιμή της!! Θα την λατρέψουν όσες έχουν ξηρό δέρμα. Απορροφάται αμέσως κ αφήνει πολύ ωραία αίσθηση ενυδάτωσης.Οχι μόνο θα την αγόραζα ξανα,αλλά με προδιεθεσε να δοκιμάσω κ όλα τα προϊόντα της σειράς!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • varvayianni
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν νομίζω να κάνει ότι υπόσχεται. έχει βαρύ άρωμα σαν τριαντάφυλλο που εμένα δεν μου αρέσει καθόλου. είναι λιπαρή και δεν απορροφάται εύκολα. Έχω πάρει καλύτερη της ίδιας εταιρίας. Αυτή δεν θα την ξαναγοραζα

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mikri Danai
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σχέση με άλλες ενυδατικές που έχω δοκιμάσει τη νιώθω βαριά στο πρόσωπό μου. Στα θετικά ότι ενυδατώνει και δεν αφήνει γυαλάδα.

    Είμαι 32, ρυτίδες δεν έχω πολλές αλλά πραγματικά δεν ξέρω πώς να κρίνω μια κρέμα για την αντιγυραντική της δράση. Οι ρυτίδες που είχα δεν άλλαξαν ιδιαίτερα τώρα το κατά πόσο βοήθησε στο να μην γίνουν πιο έντονες ή να μην εμφανιστούν άλλες δεν το ξέρω.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liamil
    2
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην δικη μου μικτη επιδερμιδα δεν έστρωσε καθόλου. Ειναι αρκετα λιπαρή και δεν απορροφάται. Παρ' ολα αυτα δεν αφηνει πολυ εντονη γυαλάδα στην επιδερμιδα. Εχει πολυ ωραιο πουδρενιο άρωμα και δεν προκαλει ερεθισμους. Εαν δεν σας στρωσει σαν κρεμα προσωπου μπορει να φορεθει ως κρεμα σώματος και λόγω χαμηλης τιμης να μην την κλαίτε.
    Εγω δεν θα την ξαναπάρω.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nef1981
    5
    34 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν όπως προαναφερθηκε η κρέμα δεν είναι για πολύ λιπαρές επιδερμίδες, είναι όμως για μικτές και ξηρές. Το κόλπο είναι η ποσότητα, δεν χρειάζεται καν να απλώσεις ποσότητα στο πρόσωπο. Ελάχιστη αρκεί. Το πρόσωπο μου είναι μικτό με λιπαρότητα κάποιες φορές, το χειμώνα όμως έχει τάσεις ξηρότητας. Πάντα πλένω το πρόσωπο μου με ειδικό αφρό ώστε να αφαιρεθεί η λιπαρότητα κι έπειτα απλώνω την κρέμα. Εξαιρετική, απίστευτα χαμηλή τιμή και το δέρμα θυμίζει μωρουδισιο. Υπόψιν πως περίμενα ενάμιση μήνα για να αφήσω σχόλιο, ώστε να έχω σχηματίσει άποψη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Spyropoulou24
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ ενυδατική. Εχω μικτή επιδερμίδα και τη χρησιμοποιώ το βράδυ και με ελάχιστη ποσότητα και το πρωί το δέρμα μου είναι πολύ απαλό. Βέβαια με 2 μήνες καθημερινής χρήσης δεν εχω δεί διαφορά ούτε στις λεπτές γραμμές ούτε στις ρυτίδες, αλλά δεν περιμένω θαύματα.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophy_Dokou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπώ το άρωμα πούδρας. Ειναι αρκετά λιπαρή. Για μενα που εχω ξηρή επιδερμίδα,ειδικά μετα το μπάνιο ειναι ιδανική. Το μεικ απ απλώνεται άψογα. Την συνιστώ και για την καλή της τιμή.

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenifer.mcdavis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα Πριν αρκετό καιρό Κ την άφησα να μου βρίσκετε για ώρα ανάγκης..Αφού ξέμεινα κάποια στιγμή από κρέμα, άρχισα να την χρησιμοποιώ το βράδυ .
    Έκπληκτη διαπιστώνω πως δεν είναι καθόλου κακή, το πρωί που σηκώνομαι το πρόσωπο μου είναι ποιό φωτεινό..Κ για τα χρήματα της είναι εξαιρετική σε σύγκριση με κάποιες πολύ ακριβότερες κρέμες προσώπου....Ίσως τελικά να την ξανά αγόραζα, αφήνει έντονο άρωμα μπουδρας που δεν ενοχλεί Κ για μικτή επιδερμίδα που έχω, δεν μου βαραίνει το πρόσωπο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ε.Λ.
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για τα λεφτά της, πολύ ωραίο άρωμα, πολύ ενυδατική. Τη χρησιμοποιώ βράδυ μετά τη συσφικτική γιατί δεν απορροφάται πλήρως. Αφήνει μία υγρασία στο δέρμα και αν τη βάλω το πρωί δε μπορώ να βαφτώ μετά από πάνω. Ίσως προορίζεται για δέρματα μεγαλύτερης ηλικίας επομένως και πιο ξηρά. Εγώ είμαι 38. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά. Δε μπορώ να πω για αποτελεσματικότητα γιατί τη χρησιμοποιώ 1,5 μήνα.

    Επανέρχομαι μετά από μεγαλύτερη χρήση. Δεν κάνει θαύματα αλλά είναι καλή για τα λεφτά της.

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lilamaria.karydi
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι αρκετά "βαριά" οπότε την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ, μιας και θέλει αρκετή ώρα να απορροφηθεί.
    το πρωί, σε συνδυασμό με το makeup βγάζει πολύ λιπαρό αποτέλεσμα και δεν το συστήνω...
    αλλά, η χρήση σαν κρέμα νύχτας είναι πολύ ικανοποιητική και η αίσθηση του δέρματος το πρωί είναι άψογη

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_bill

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλη.. πολυ ενηδατικη .. εγω την βαζω και σα βαση make up πριν το primer και με βολευει πολυ γιατι δεν ξεραινεται το δερμα μου .. πολυ καλη για την τιμη της ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Demy_Augeri
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τι να πει τωρα κανεις για αυτη τη κρεμα;;; απο αρωμα; απο υφη; απο λαμψη;; ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΑΤΗ!!!! και η ΤΙΜΗ ΤΙΣ;;;super!!!! Ας προτημισουμε ΜΙΑ φορα στη χωρα μας και τα δικα μας προιοντα επιτελους!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KaterinaPs
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι απο τις γυναικες που πριν βαλουν κατι στο σωμα τους, το ψαχνουν πολυ καλα. Την εταιρεια sostar τη γνωριζω εδω κι αρκετα χρονια αλλα ποτε δεν αγορασα κατι επειδη μεχρι καποια φαση της ζωης μου πιστευα πως οτι ειναι οικονομικο δεν ειναι καλο. Ομως διαψευστηκα. Διαβαζοντας καποιες καλες κριτικες για τα προιοντα της αποφασισα να αγορασω αυτη τη κρεμα. Ειμαι 33 με μικτη επιδερμιδα και χωρις ρυτιδες. Το μετωπο μου συνηθως, χωρις μια κρεμα ενυδατικη, ειναι αφυδατωμενο και με εκνευριζει απιστευτα. Εκανα εναν απλο καθαρισμο και απλωσα τη κρεμα. Μαγικο. Ενυδατωση φουλ, λαμψη κι απαλοτητα. Η μυρωδια δε, θυμιζει Προδερμ, μυριζει πουδρα. Να την αγορασετε

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Debbiesnuff
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες προσώπου (high end και οικονομικές) , αλλά νομίζω ότι βρήκα την τέλεια κρέμα για εμένα...Έχω κανονικη επιδερμίδα με τάσεις ξηρότητας,και αυτή η κρέμα την αφήνει απίστευτα ενυδατωμενη,το δέρμα φαίνεται υγιές και λαμπερό!!
    Δεν ξέρω εάν σε πιο λιπαρές επιδερμίδες θα είναι"βαριά"αλλά πιστεύω ότι όσες γυναίκες έχουν κανονική προς ξηρή επιδερμίδα θα την λατρέψουν.Και είναι τόσο οικονομική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    0
  • Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    0
  • Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα επηρεασμένη από τα σχόλια. Ετών 40 δέρμα μεικτό. Δεν μπορώ να πω ότι θα την ξανά προτιμήσω. Αυτό που διάβασα ότι το πρωί το δέρμα τους ήταν ενυδατωμένο και φωτεινό εγώ δεν το είδα στο δικό μου πρόσωπο. Το άρωμα της δεν μου άρεσε καθόλου. Επίσης όταν την βάζω μου αφήνει λιπαρότητα στα δάχτυλα η οποία δεν φεύγει παρά μόνο αν τα πλύνω. Ενώ με άλλη επώνυμη που είχα δοκιμάσει δειγματάκι της το δέρμα την απορρόφησε αμέσως και μου άφησε τα χέρια πούπουλο. Στο πρόσωπο οκ την απορροφάει αλλά όχι 100%. Είπα να την κάνω κρέμα χεριών προκειμένου να μην την πετάξω. Και κάτι τελευταίο ενώ έκανα παραγγελία αντιγηραντική μου έστειλαν αντιρυτιδική. Είδα και κάνα δυο φωτό που είχαν αντιρυτιδική αυτή σου στείλουν τελικά;

    0
  • ειναι ενα αξιολογο προιον που ανταγωνιζεται τα πιο ακιβα. Ενθδατωνει και τρεφει το δερμα ,Απο την πρωτη εβδομαδα εχει αποτελεσμα . ,Μυριζει πολυ ωραια κανελα. Θα ελεγα οτι δεν θα αλλαξω εταιρια θα δοκιμασω και αλλες της ιδιας εταιριας

    1
  • Έχοχη κρέμα, με πλούσια υφή που απορροφάται εύκολα και αμέσως νιώθεις τη βαθιά ευγεργετική ενυδάτωση που δημιουργεί. Το άρωμά της τόσο διακριτικό που δεν ενοχλεί. Θα την αγόραζα ξανά.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

1976 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αντιγηραντική κρέμα προσώπου και λαιμού εμπλουτισμένη με κολλαγόνο. Χαρίζει στην επιδερμίδα την εντατική αντιγήρανση που χρειάζεται. Το κολλαγόνο βοηθάει την επιδερμίδα να ξαναβρεί τη χαμένη της ελαστικότητα ενώ παράλληλα τη θρέφει σε βάθος. Με καθημερινή χρήση βλέπουμε τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές έκφρασης να ελαττώνονται, και την επιδερμίδα να γίνεται πιο φρέσκια και ελαστική. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το πρωί σε πρόσωπο και λαιμό. Κατάλληλη για όλους τους τύπος δέρματος, χωρίς parabens. 

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ώριμη, Όλοι οι Τύποι
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (171)

  1. 104
  2. 31
  3. 20
  4. 9
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

mpismpiz
5
14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Νομίζω η καλύτερη αντιγηραντικη της συγκεκριμένης εταιρείας. Πιο πολύ σ έρχεται να την φας παρά να την βάλεις στο πρόσωπο σου λόγω του ιδιαίτερου αρώματος. Κάνει καλή δουλειά όταν το πρόσωπο είναι καθαρό μετά από πλύση με κάποιο υγρό σαπούνι .

Σου φάνηκε χρήσιμη;

aphrodite.moulavasili
1
13 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ ΚΑΚΟ προϊόν ,έχω αγοράσει αρκετές καθώς βρήκα τα προηγούμενα σχόλια βοηθητικά αλλά εμένα κ σε μια φιλη μου που της έκανα δώρο μας έβγαλε σπυράκια , ενημέρωσα την σοσταρ αλλά ούτε που ασχολήθηκε κ μου είπε ψεύδως ότι θα μου την αντικαταστήσει κ δεν το έκανε ποτέ .δεν τη προτείνω καθόλου αφήνω σημάδια που μετά θέλεις δερματολόγο .δεν τα αξίζει τα λεφτά της.
Προσθετω στο σχολιο οτι η χρηση της κρεμας μου αφησε ευαισθησια κ ακομα μετα απο ενα μηνα που δεν τη χρησιμοποιω μου αφησε σημαδια που δεν λενε να φυγουν .
Πολυ κακη αγορα δεν τη προτεινω σε κανενα για κανενα λογο ουτε για τα χερια ειναι για πεταμα ,,

  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_vasilou2209

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_2020

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dorothea_Papa
    1
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα επηρεασμένη από τα σχόλια. Ετών 40 δέρμα μεικτό. Δεν μπορώ να πω ότι θα την ξανά προτιμήσω. Αυτό που διάβασα ότι το πρωί το δέρμα τους ήταν ενυδατωμένο και φωτεινό εγώ δεν το είδα στο δικό μου πρόσωπο. Το άρωμα της δεν μου άρεσε καθόλου. Επίσης όταν την βάζω μου αφήνει λιπαρότητα στα δάχτυλα η οποία δεν φεύγει παρά μόνο αν τα πλύνω. Ενώ με άλλη επώνυμη που είχα δοκιμάσει δειγματάκι της το δέρμα την απορρόφησε αμέσως και μου άφησε τα χέρια πούπουλο. Στο πρόσωπο οκ την απορροφάει αλλά όχι 100%. Είπα να την κάνω κρέμα χεριών προκειμένου να μην την πετάξω. Και κάτι τελευταίο ενώ έκανα παραγγελία αντιγηραντική μου έστειλαν αντιρυτιδική. Είδα και κάνα δυο φωτό που είχαν αντιρυτιδική αυτή σου στείλουν τελικά;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Sampani
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ειναι ενα αξιολογο προιον που ανταγωνιζεται τα πιο ακιβα. Ενθδατωνει και τρεφει το δερμα ,Απο την πρωτη εβδομαδα εχει αποτελεσμα . ,Μυριζει πολυ ωραια κανελα. Θα ελεγα οτι δεν θα αλλαξω εταιρια θα δοκιμασω και αλλες της ιδιας εταιριας

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmm_s

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοχη κρέμα, με πλούσια υφή που απορροφάται εύκολα και αμέσως νιώθεις τη βαθιά ευγεργετική ενυδάτωση που δημιουργεί. Το άρωμά της τόσο διακριτικό που δεν ενοχλεί. Θα την αγόραζα ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efstratia_Skitsa
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι η πρωτη φορά που χρησιμοποιώ αντιρυτιδική κρέμα.
    Έψαξα αρκετά και είδα όλες τις αξιολογήσεις εδω για την συγκεκριμένη κρέμα, οπότε αποφάσισα να την δοκιμάσω.
    Μετά απο ένα μήνα χρήσης της κρέμας μπορώ να κάνω αξιολόγηση. Είμαι 47 και παρόλο που έχω μεικτό προς λιπαρό δέρμα χωρίς πολλές και έντονες ρυτίδες , βρίσκω την κρέμα υπέροχη! Ναί, έχει έντονο άρωμα, αλλά εμένα δεν με ενοχλεί. Γενικά , θέλει μικρή ποσότητα. Κρατάει το δέρμα μου ενυδατωμένο για πολλές ώρες και επίσης έχω δει βελτίωση σε κάποιες μικρές ρυτίδες. Γενικά το απόλυτο Value for money.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thesia_Papan
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο άρωμα, ενυδατώνει κ μαλακώνει την υφή του δέρματος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Panou77
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ενυδάτωση καλή είναι . Στο δικο μου δέρμα πέφτει λίγο βαριά βέβαια . Πιστεύω σε πιο ξηρή επιδερμίδα να κάνει καλύτερη δουλειά. Το άρωμα στην αρχή δε με ενοχλούσε , αλλά με την καθημερινή χρήση εχει γίνει ενοχλητικό.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SofVel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας, έχει ευχάριστο άρωμα, και σίγουρα το δέρμα είναι περισσότερο ενυδατωμένο μετά την χρήση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Do_Rita
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η επιδερμίδα μου είναι σε άλλα σημεία ξερή και σε άλλα λιπαρή επομένως δύσκολα κάθονται κρέμες καλά στο πρόσωπο μου..
    Είχα ακριβή κρέμα (ελαφριάς υφής )γνωστής εταιρίας που δεν απορροφούνταν με τίποτα και είπα να δοκιμάσω sostar για πλάκα. Ε τέτοιο απίστευτο αποτέλεσμα δεν το περίμενα . ΚΑΘΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΑ , απορροφάται απευθείας, μυρίζει εξαιρετικά Κ αφήνει το δέρμα μου μαλακό! Τη συστήνω ανεπιφύλακτα! Είναι αστείο ΤΕΤΟΙΑ κρέμα να είναι τόσο φθηνή...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna Papamichail
    2
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    54 ετών με μικτό δέρμα και με πέθανε στην κοκκινίλα και το τσούξιμο!!!.. Φτάνει!!!...
    Έχω λίγες ρυτίδες έκφρασης για αυτό την αγόρασα, αλλά δεν αντέχεται!!..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KATERINA_KARADIMITRI1
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρά πολύ ελαφριά και καλή κρέμα μαζί σε συνδιασμο με το σπαθολαδο το πρόσωπο μου έχει αφή μωρού σίγουρα θα τα ξαναπάρω!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kon_tr.
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα έχει πλούσια υφή , αφήνει βελούδινο το δέρμα και μυρίζει σαν παιδική πούδρα. Πολύ καλή και για βάση μακιγιάζ αλλά θα την πρότεινα σε πιο ξηρους τυπους δέρματος. Σαν κρέμα ημέρας σίγουρα θα την ξαναπάρω!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vikimov
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω να πω πολλά!!! Είναι Η ΚΡΕΜΑ!!! Για την τιμή της είναι πολύ πολύ αποτελεσματική, καλύπτει τέλεια τις ανάγκες της ξηρής επιδερμίδας! Μυρωδιά, υφή, ενυδάτωση όλα στα τοπ!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Venetia_FX
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρέχει φουλ ενυδάτωση αλλά μέχρι εκεί.
    Τίποτα περισσότερο μην περιμένετε.
    Δεν ειναι για λιπαρες επιδερμίδες.
    Συνηθως την χρησιμοποιούσα βράδυ. Υπεροχο αρωμα ταλκ , εμενα με ευχαριστούσε αλλα για καποιους ειναι έντονο πολύ.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Lou60
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έμεινα ευχαριστημένη. Απορροφάται εύκολα αλλά έχει βαρύ και γλυκερό άρωμα. Δεν είδα κάτι το ιδιαίτερο στην αποτελεσματικότητα.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • parissa.cant
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξωγηινη γ την τιμή της!! Θα την λατρέψουν όσες έχουν ξηρό δέρμα. Απορροφάται αμέσως κ αφήνει πολύ ωραία αίσθηση ενυδάτωσης.Οχι μόνο θα την αγόραζα ξανα,αλλά με προδιεθεσε να δοκιμάσω κ όλα τα προϊόντα της σειράς!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • varvayianni
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν νομίζω να κάνει ότι υπόσχεται. έχει βαρύ άρωμα σαν τριαντάφυλλο που εμένα δεν μου αρέσει καθόλου. είναι λιπαρή και δεν απορροφάται εύκολα. Έχω πάρει καλύτερη της ίδιας εταιρίας. Αυτή δεν θα την ξαναγοραζα

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mikri Danai
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε σχέση με άλλες ενυδατικές που έχω δοκιμάσει τη νιώθω βαριά στο πρόσωπό μου. Στα θετικά ότι ενυδατώνει και δεν αφήνει γυαλάδα.

    Είμαι 32, ρυτίδες δεν έχω πολλές αλλά πραγματικά δεν ξέρω πώς να κρίνω μια κρέμα για την αντιγυραντική της δράση. Οι ρυτίδες που είχα δεν άλλαξαν ιδιαίτερα τώρα το κατά πόσο βοήθησε στο να μην γίνουν πιο έντονες ή να μην εμφανιστούν άλλες δεν το ξέρω.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • liamil
    2
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην δικη μου μικτη επιδερμιδα δεν έστρωσε καθόλου. Ειναι αρκετα λιπαρή και δεν απορροφάται. Παρ' ολα αυτα δεν αφηνει πολυ εντονη γυαλάδα στην επιδερμιδα. Εχει πολυ ωραιο πουδρενιο άρωμα και δεν προκαλει ερεθισμους. Εαν δεν σας στρωσει σαν κρεμα προσωπου μπορει να φορεθει ως κρεμα σώματος και λόγω χαμηλης τιμης να μην την κλαίτε.
    Εγω δεν θα την ξαναπάρω.

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nef1981
    5
    34 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν όπως προαναφερθηκε η κρέμα δεν είναι για πολύ λιπαρές επιδερμίδες, είναι όμως για μικτές και ξηρές. Το κόλπο είναι η ποσότητα, δεν χρειάζεται καν να απλώσεις ποσότητα στο πρόσωπο. Ελάχιστη αρκεί. Το πρόσωπο μου είναι μικτό με λιπαρότητα κάποιες φορές, το χειμώνα όμως έχει τάσεις ξηρότητας. Πάντα πλένω το πρόσωπο μου με ειδικό αφρό ώστε να αφαιρεθεί η λιπαρότητα κι έπειτα απλώνω την κρέμα. Εξαιρετική, απίστευτα χαμηλή τιμή και το δέρμα θυμίζει μωρουδισιο. Υπόψιν πως περίμενα ενάμιση μήνα για να αφήσω σχόλιο, ώστε να έχω σχηματίσει άποψη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Spyropoulou24
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ ενυδατική. Εχω μικτή επιδερμίδα και τη χρησιμοποιώ το βράδυ και με ελάχιστη ποσότητα και το πρωί το δέρμα μου είναι πολύ απαλό. Βέβαια με 2 μήνες καθημερινής χρήσης δεν εχω δεί διαφορά ούτε στις λεπτές γραμμές ούτε στις ρυτίδες, αλλά δεν περιμένω θαύματα.

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophy_Dokou
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπώ το άρωμα πούδρας. Ειναι αρκετά λιπαρή. Για μενα που εχω ξηρή επιδερμίδα,ειδικά μετα το μπάνιο ειναι ιδανική. Το μεικ απ απλώνεται άψογα. Την συνιστώ και για την καλή της τιμή.

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jenifer.mcdavis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα Πριν αρκετό καιρό Κ την άφησα να μου βρίσκετε για ώρα ανάγκης..Αφού ξέμεινα κάποια στιγμή από κρέμα, άρχισα να την χρησιμοποιώ το βράδυ .
    Έκπληκτη διαπιστώνω πως δεν είναι καθόλου κακή, το πρωί που σηκώνομαι το πρόσωπο μου είναι ποιό φωτεινό..Κ για τα χρήματα της είναι εξαιρετική σε σύγκριση με κάποιες πολύ ακριβότερες κρέμες προσώπου....Ίσως τελικά να την ξανά αγόραζα, αφήνει έντονο άρωμα μπουδρας που δεν ενοχλεί Κ για μικτή επιδερμίδα που έχω, δεν μου βαραίνει το πρόσωπο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ε.Λ.
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για τα λεφτά της, πολύ ωραίο άρωμα, πολύ ενυδατική. Τη χρησιμοποιώ βράδυ μετά τη συσφικτική γιατί δεν απορροφάται πλήρως. Αφήνει μία υγρασία στο δέρμα και αν τη βάλω το πρωί δε μπορώ να βαφτώ μετά από πάνω. Ίσως προορίζεται για δέρματα μεγαλύτερης ηλικίας επομένως και πιο ξηρά. Εγώ είμαι 38. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά. Δε μπορώ να πω για αποτελεσματικότητα γιατί τη χρησιμοποιώ 1,5 μήνα.

    Επανέρχομαι μετά από μεγαλύτερη χρήση. Δεν κάνει θαύματα αλλά είναι καλή για τα λεφτά της.

    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lilamaria.karydi
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι αρκετά "βαριά" οπότε την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ, μιας και θέλει αρκετή ώρα να απορροφηθεί.
    το πρωί, σε συνδυασμό με το makeup βγάζει πολύ λιπαρό αποτέλεσμα και δεν το συστήνω...
    αλλά, η χρήση σαν κρέμα νύχτας είναι πολύ ικανοποιητική και η αίσθηση του δέρματος το πρωί είναι άψογη

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_bill

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλη.. πολυ ενηδατικη .. εγω την βαζω και σα βαση make up πριν το primer και με βολευει πολυ γιατι δεν ξεραινεται το δερμα μου .. πολυ καλη για την τιμη της ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Demy_Augeri
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τι να πει τωρα κανεις για αυτη τη κρεμα;;; απο αρωμα; απο υφη; απο λαμψη;; ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΑΤΗ!!!! και η ΤΙΜΗ ΤΙΣ;;;super!!!! Ας προτημισουμε ΜΙΑ φορα στη χωρα μας και τα δικα μας προιοντα επιτελους!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KaterinaPs
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι απο τις γυναικες που πριν βαλουν κατι στο σωμα τους, το ψαχνουν πολυ καλα. Την εταιρεια sostar τη γνωριζω εδω κι αρκετα χρονια αλλα ποτε δεν αγορασα κατι επειδη μεχρι καποια φαση της ζωης μου πιστευα πως οτι ειναι οικονομικο δεν ειναι καλο. Ομως διαψευστηκα. Διαβαζοντας καποιες καλες κριτικες για τα προιοντα της αποφασισα να αγορασω αυτη τη κρεμα. Ειμαι 33 με μικτη επιδερμιδα και χωρις ρυτιδες. Το μετωπο μου συνηθως, χωρις μια κρεμα ενυδατικη, ειναι αφυδατωμενο και με εκνευριζει απιστευτα. Εκανα εναν απλο καθαρισμο και απλωσα τη κρεμα. Μαγικο. Ενυδατωση φουλ, λαμψη κι απαλοτητα. Η μυρωδια δε, θυμιζει Προδερμ, μυριζει πουδρα. Να την αγορασετε

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Debbiesnuff
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες προσώπου (high end και οικονομικές) , αλλά νομίζω ότι βρήκα την τέλεια κρέμα για εμένα...Έχω κανονικη επιδερμίδα με τάσεις ξηρότητας,και αυτή η κρέμα την αφήνει απίστευτα ενυδατωμενη,το δέρμα φαίνεται υγιές και λαμπερό!!
    Δεν ξέρω εάν σε πιο λιπαρές επιδερμίδες θα είναι"βαριά"αλλά πιστεύω ότι όσες γυναίκες έχουν κανονική προς ξηρή επιδερμίδα θα την λατρέψουν.Και είναι τόσο οικονομική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πολύ φτηνή για να είναι καλή. καλύτερα πάτε σε μια καλύτερη σειρά της sostar... για ηλικίες 30+ νομίζω δεν κάνει... δεν είδα καμία ενυδάτωση...

    0
  • Ελληνική εταιρεία, πολύ καλή ποιότητα προιόντων. πολύ καλό σαν προιόν, Αφήνει ωραία αίσθηση στο πρόσωπο. πολύ καλή και η τιμή τους.

    0
  • Αγόρασα την συγκεκριμένη κρέμα επηρεασμένη από τα σχόλια. Ετών 40 δέρμα μεικτό. Δεν μπορώ να πω ότι θα την ξανά προτιμήσω. Αυτό που διάβασα ότι το πρωί το δέρμα τους ήταν ενυδατωμένο και φωτεινό εγώ δεν το είδα στο δικό μου πρόσωπο. Το άρωμα της δεν μου άρεσε καθόλου. Επίσης όταν την βάζω μου αφήνει λιπαρότητα στα δάχτυλα η οποία δεν φεύγει παρά μόνο αν τα πλύνω. Ενώ με άλλη επώνυμη που είχα δοκιμάσει δειγματάκι της το δέρμα την απορρόφησε αμέσως και μου άφησε τα χέρια πούπουλο. Στο πρόσωπο οκ την απορροφάει αλλά όχι 100%. Είπα να την κάνω κρέμα χεριών προκειμένου να μην την πετάξω. Και κάτι τελευταίο ενώ έκανα παραγγελία αντιγηραντική μου έστειλαν αντιρυτιδική. Είδα και κάνα δυο φωτό που είχαν αντιρυτιδική αυτή σου στείλουν τελικά;

    0
  • ειναι ενα αξιολογο προιον που ανταγωνιζεται τα πιο ακιβα. Ενθδατωνει και τρεφει το δερμα ,Απο την πρωτη εβδομαδα εχει αποτελεσμα . ,Μυριζει πολυ ωραια κανελα. Θα ελεγα οτι δεν θα αλλαξω εταιρια θα δοκιμασω και αλλες της ιδιας εταιριας

    1
  • Έχοχη κρέμα, με πλούσια υφή που απορροφάται εύκολα και αμέσως νιώθεις τη βαθιά ευγεργετική ενυδάτωση που δημιουργεί. Το άρωμά της τόσο διακριτικό που δεν ενοχλεί. Θα την αγόραζα ξανά.

    0
  • Δες τα όλα
3,49 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα