Αφυγραντήρες

De'Longhi DEM 10 Αφυγραντήρας με Συμπιεστή 10lt

Ο αφυγραντήρας της De'Longhi είναι σχεδιασμένος να απορροφά έως 10 λίτρα υγρασίας από τον αέρα κάθε 24 ώρες, κάνοντάς τον ιδανικό για ενιαίους χώρους έως 40m². Με την τεχνολογία συμπιεστή, προσφέρει...

Ο αφυγραντήρας της De'Longhi είναι σχεδιασμένος να απορροφά έως 10 λίτρα υγρασίας από τον αέρα κάθε 24 ώρες, κάνοντάς τον ιδανικό για ενιαίους χώρους έως 40m². Με την τεχνολογία συμπιεστή, προσφέρει υψηλή απόδοση στην αφαίρεση υγρασίας, αποτρέποντας την εμφάνιση μούχλας και άλλων προβλημάτων που σχετίζονται με την υγρασία. Αυξάνει την θερμοκρασία του χώρου...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ο αφυγραντήρας της De'Longhi είναι σχεδιασμένος να απορροφά έως 10 λίτρα υγρασίας από τον αέρα κάθε 24 ώρες, κάνοντάς τον ιδανικό για ενιαίους χώρους έως 40m². Με την τεχνολογία συμπιεστή, προσφέρει υψηλή απόδοση στην αφαίρεση υγρασίας, αποτρέποντας την εμφάνιση μούχλας και άλλων προβλημάτων που σχετίζονται με την υγρασία. Αυξάνει την θερμοκρασία του χώρου κατά 3°C, συμβάλλοντας έτσι και στην εξοικονόμηση θέρμανσης τους χειμερινούς μήνες. Ωστόσο, απαιτεί τακτικό άδειασμα του αποσπώμενου δοχείου νερού των 2 λίτρων, ή μπορεί να συνδεθεί με αποχέτευση για άμεση εκροή του νερού.

Φορητός και με αθόρυβη λειτουργία, ο αφυγραντήρας είναι ιδανικός για χρήση την νύχτα ή σε οποιοδήποτε χώρο που απαιτεί ησυχία. Η παρακάτω λίστα περιλαμβάνει τα βασικά χαρακτηριστικά του:

  • Ικανότητα Αφύγρανσης: 10lt/ημέρα
  • Ισχύς: 190W
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 2lt
  • Επίπεδο Θορύβου: 38dB
  • Πλάτος: 33cm
  • Βάθος: 26cm
  • Ύψος: 41.5cm

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
10 lt/ημέρα
Ισχύς
190 W
Επίπεδο Θορύβου
38 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
2 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
40 m²
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Όχι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Όχι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Όχι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Όχι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
-

Διαστάσεις

Πλάτος
33 cm
Βάθος
26 cm
Ύψος
41,5 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μέγεθος δοχείου
  • Ποιότητα υλικών
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδης

Αξιολογήσεις χρηστών

  • gpsaras77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notyour_Product
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • divaid
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jkk
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosmiarispan72
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο πρώτος ήρθε ελαττωματικός δεν άναβε καν.εγινε αλλαγή ο δεύτερος δουλεύει αλλά ειναι απελπιστικά θορυβώδης ,τα πλαστικά τρίζουν .
    Όταν η θερμοκρασία δωματίου ειναι κάτω από 18 βαθμούς μπαίνει σε λειτουργία frost και δεν μαζεύει καθόλου νερό όποτε πρέπει να έχετε μια θερμοκρασία 20-22 βαθμούς ,όπως και με όλους τους Αφυγραντηρες κομπρεσορα τα 10 λίτρα νερό στο 24ωρο μαζεύονται με θερμοκρασία 30 βαθμούς ,κάτι το οποιο δεν γίνεται όποτε να περιμένετε λιγοτερο από ότι αναγράφουν οι κατασκευαστές .
    Σε δωμάτιο 25 τετραγωνικά στο οποίο το χρησιμοποιώ με υγρασία 75-80 ανοίγοντας το από της 6 το απόγευμα μέχρι της 12 το βράδυ τη ρίχνει στο 60
    Μετά τον κλείνω για να κοιμηθώ διότι αν δουλεύει δεν κοιμάσαι με τίποτα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον εχω 3 χρονια. Τον πρωτο δουλευε φοβερα με αμεσα αποτελεσματα. Στα επομενα δυο εχει πεσει πολυ η αποδοση του και δυσκολα κατεβαζει την υγρασια. Ειμαι να αγορασω καινουριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asteris.papaioannou
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πιστεύω πως είναι οτι καλύτερο για αυτή τη δουλειά μετά από χρήση ενός μήνα και με επίπεδα υγρασίας απο 83% τα μείωσε σε 51%.Και σχεδόν αθόρυβος. ΤΟ προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cissexpert
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Kαλά επίπεδα θορύβου,πολύ καλή ποιότητα κατασκευής,όμορφος και μικρός,ενώ κάνει άψογα την βασική δουλειά του,δηλαδή να "τραβάει" την υγρασία....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μακρια απο αυτον τον αφυγραντηρα!!Προβληματικος απο το εργοστασιο.Απο την πρωτη μερα αναβει το λαμπακι frost .Aλλαχτηκε η κεντρικη μοναδα και παλι τα ιδια.Το κεντρικο service στην Αθηνα πολυ εξυπηρετικο.Στην Πατρα δεν είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό μηχάνημα τραβάει άψογα την υγρασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    0
  • Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    1
  • ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    1
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    0
  • Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ο αφυγραντήρας της De'Longhi είναι σχεδιασμένος να απορροφά έως 10 λίτρα υγρασίας από τον αέρα κάθε 24 ώρες, κάνοντάς τον ιδανικό για ενιαίους χώρους έως 40m². Με την τεχνολογία συμπιεστή, προσφέρει υψηλή απόδοση στην αφαίρεση υγρασίας, αποτρέποντας την εμφάνιση μούχλας και άλλων προβλημάτων που σχετίζονται με την υγρασία. Αυξάνει την θερμοκρασία του χώρου κατά 3°C, συμβάλλοντας έτσι και στην εξοικονόμηση θέρμανσης τους χειμερινούς μήνες. Ωστόσο, απαιτεί τακτικό άδειασμα του αποσπώμενου δοχείου νερού των 2 λίτρων, ή μπορεί να συνδεθεί με αποχέτευση για άμεση εκροή του νερού.

Φορητός και με αθόρυβη λειτουργία, ο αφυγραντήρας είναι ιδανικός για χρήση την νύχτα ή σε οποιοδήποτε χώρο που απαιτεί ησυχία. Η παρακάτω λίστα περιλαμβάνει τα βασικά χαρακτηριστικά του:

  • Ικανότητα Αφύγρανσης: 10lt/ημέρα
  • Ισχύς: 190W
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 2lt
  • Επίπεδο Θορύβου: 38dB
  • Πλάτος: 33cm
  • Βάθος: 26cm
  • Ύψος: 41.5cm

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
10 lt/ημέρα
Ισχύς
190 W
Επίπεδο Θορύβου
38 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
2 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
40 m²
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Όχι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Όχι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Όχι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Όχι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
-

Διαστάσεις

Πλάτος
33 cm
Βάθος
26 cm
Ύψος
41,5 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μέγεθος δοχείου
  • Ποιότητα υλικών
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θορυβώδης

Αξιολογήσεις χρηστών

  • gpsaras77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Notyour_Product
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • divaid
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jkk
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosmiarispan72
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο πρώτος ήρθε ελαττωματικός δεν άναβε καν.εγινε αλλαγή ο δεύτερος δουλεύει αλλά ειναι απελπιστικά θορυβώδης ,τα πλαστικά τρίζουν .
    Όταν η θερμοκρασία δωματίου ειναι κάτω από 18 βαθμούς μπαίνει σε λειτουργία frost και δεν μαζεύει καθόλου νερό όποτε πρέπει να έχετε μια θερμοκρασία 20-22 βαθμούς ,όπως και με όλους τους Αφυγραντηρες κομπρεσορα τα 10 λίτρα νερό στο 24ωρο μαζεύονται με θερμοκρασία 30 βαθμούς ,κάτι το οποιο δεν γίνεται όποτε να περιμένετε λιγοτερο από ότι αναγράφουν οι κατασκευαστές .
    Σε δωμάτιο 25 τετραγωνικά στο οποίο το χρησιμοποιώ με υγρασία 75-80 ανοίγοντας το από της 6 το απόγευμα μέχρι της 12 το βράδυ τη ρίχνει στο 60
    Μετά τον κλείνω για να κοιμηθώ διότι αν δουλεύει δεν κοιμάσαι με τίποτα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον εχω 3 χρονια. Τον πρωτο δουλευε φοβερα με αμεσα αποτελεσματα. Στα επομενα δυο εχει πεσει πολυ η αποδοση του και δυσκολα κατεβαζει την υγρασια. Ειμαι να αγορασω καινουριο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • asteris.papaioannou
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πιστεύω πως είναι οτι καλύτερο για αυτή τη δουλειά μετά από χρήση ενός μήνα και με επίπεδα υγρασίας απο 83% τα μείωσε σε 51%.Και σχεδόν αθόρυβος. ΤΟ προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cissexpert
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Kαλά επίπεδα θορύβου,πολύ καλή ποιότητα κατασκευής,όμορφος και μικρός,ενώ κάνει άψογα την βασική δουλειά του,δηλαδή να "τραβάει" την υγρασία....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μακρια απο αυτον τον αφυγραντηρα!!Προβληματικος απο το εργοστασιο.Απο την πρωτη μερα αναβει το λαμπακι frost .Aλλαχτηκε η κεντρικη μοναδα και παλι τα ιδια.Το κεντρικο service στην Αθηνα πολυ εξυπηρετικο.Στην Πατρα δεν είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό μηχάνημα τραβάει άψογα την υγρασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τον έχω πάνω από 6 χρόνια και τον αγόρασα στα 180€.Απροβλημάτιστη λειτουργία. Λέει για 10 λίτρα το 24ωρο και ισχύει.
    Κάθε περίπου 5 ώρες αδειαζω το 2λιτρο δοχείο.
    Κάνει λίγο θόρυβο με τα χρόνια, διότι χαλαρώνουν οι βίδες και τα πλαστικά συντονίζουν. Όμως, τις έσφιξα και έγινε αθόρυβος. Το φίλτρο θέλει καλό πλύσιμο τακτικά.
    Δεν είναι ιονιστής. Αν θέλετε απλά αφυγραντήρα, είναι πιο φερεγγυος από τους πολύπλοκους με πολλά φωτάκια και ηλεκτρονικά. Το απλό είναι και καλό. Δεν έχει πάθει το παραμικρό.
    Η σημερινή τιμή του συμφέρει πολύ.
    Προσοχή όμως όταν τον μετακινείτε, χρειάζεται 24 ώρες να κατακαθισουν τα υγρά του (αέρια) και να μπει σε λειτουργία ξανα.
    Είναι για μικρό χώρο, μέχρι 30-40τ.μ
    Αν η θερμοκρασία είναι κάτω από 14-15 βαθμούς, τότε μπαίνει σε λειτουργία defrost.

    0
  • Εχω αυτό το προιόν εδώ και πάρα πολλά χρόνια λειτουργίας. Στην περιοχή που μένω έχει τρελή υγρασια μιας και είμαι 30μ από ένα ποτάμι. Ο αφυγραντίρας δουλέυει απροβλημάτιστά και αποδοτικά. Ενώ η κατασκευή του είναι ποιοτική κάνει πάρα πολύ φασαρία, κάτι που σε πολύωρη χρήση είναι πολύ ενοχλητηκο. Αυτό μπορεί να βελτιωθεί αρκετά αν τον βάλετε να ακουμπάει πάνω σε μια πολύ μαλάκή βάση πχ αφρολέξ. Εγω έχω κόψει ενα κομμάτι από παλία χοντρή στολή για καταδυσεις για βάση και το επίπεδο θορύβου έπεσε από τα 50-55 db στα 42-43db σε απόσταση ενός μέτρου από την συσκευή (μπορείτε να μετρήσετε τα επίπεδα του ήχου με εφαρμογή στο κινητό) Επίσης κατά διαστήματα χρειάζονται σφίξιμο οι 2 βίδες που έχει στο πίσω μέρος κάτι που επίσης θα μειώσει την φασαρία λόγο συντονισμών,

    1
  • ο αφυγραντήρας δούλεψε κανονικά περίπου έναν μήνα... μετα από service σε service μέχρι να τελειώσει η εγγύηση... η εταιρία απαράδεκτη ...

    1
  • σαν εργαλειο και ποιοτητα κατασκευης ειναι καλο ...αλλα απο θορυβο σκετη απελπησια

    0
  • Τον έχω τρία χρόνια.Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Σε ένα δωμάτιο 10 τ.μ. κατεβάζει λίγο αργά την υγρασία (από το 80% στο 60%).Όταν η θερμοκρασία του δωματίου πέσει περίπου στους 15-16 C ανάβει η ένδειξη του frost.Όλες οι λειτουργίες του είναι χειροκίνητες ώστε δεν ξέρεις σε ποιό επίπεδο να ρυθμίσεις την υγρασία που θα ήθελες να έχεις στο δωμάτιο.Και προσωπικά κάνει πολύ θόρυβο η μία και μοναδική ταχύτητα που διαθέτει ο ανεμιστήρας του.Σε σχέση με τα λεφτά που κοστίζει θα έλεγα ότι είναι ακριβός για αυτά που προσφέρει.

    1
  • Δες τα όλα