Έχω στην κατοχή μου το iPhone 15 από τον Αύγουστο του 2024 και μέχρι τώρα η γενική μου εμπειρία είναι θετική. Έχω κάνει περίπου 370 κύκλους φόρτισης και η υγεία της μπαταρίας είναι στο 92 τοις εκατό, κάτι που θεωρώ πολύ ικανοποιητικό για τη χρήση που του κάνω.
Σε καθημερινές εργασίες το κινητό αποδίδει πολύ καλά. Είναι γρήγορο, σταθερό και ανταποκρίνεται άμεσα χωρίς καθυστερήσεις. Το λειτουργικό σύστημα παραμένει αξιόπιστο και ομαλό, όπως μας έχει συνηθίσει η Apple.
Η κάμερα είναι δυνατή, με καθαρές και φωτεινές φωτογραφίες. Ωστόσο, παρατήρησα ότι πολλές φορές τα χρώματα βγαίνουν υπερβολικά επεξεργασμένα, σχεδόν τεχνητά. Σε κάποιες περιπτώσεις μοιάζουν σαν να έχουν περάσει ήδη από φίλτρο, χωρίς να φαίνονται φυσικά, ειδικά σε πρόσωπα ή τοπία με έντονο φως.
Το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η υπερθέρμανση. Το κινητό ζεσταίνεται συχνά, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι, ακόμα και με απλή χρήση όπως πλοήγηση στο διαδίκτυο, social media ή χρήση της κάμερας. Δεν φτάνει σε σημείο να γίνεται μη λειτουργικό ή να κλείνουν εφαρμογές, αλλά η θερμότητα είναι αισθητή και κάνει τη χρήση του κουραστική. Αυτό είναι το μόνο σημείο που με έχει απογοητεύσει, γιατί μειώνει την άνεση στη χρήση, ειδικά σε εξωτερικούς χώρους ή μεγάλες χρονικές περιόδους.
Συνοψίζοντας, το iPhone 15 είναι ένα πολύ καλό κινητό με δυνατά χαρακτηριστικά, καλή κάμερα, αξιόλογη μπαταρία και ομαλή απόδοση. Αν δεν υπήρχε το θέμα της υπερθέρμανσης και τα κάπως τεχνητά χρώματα στις φωτογραφίες, θα το θεωρούσα σχεδόν άψογο.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!