Lotion Μαλλιών

Froika Lotion Μαλλιών κατά της Τριχόπτωσης 100ml

Λοσιόν κατά της τριχόπτωσης με πεπτίδια, κατάλληλη για άνδρες και γυναίκες.

Λοσιόν κατά της τριχόπτωσης με πεπτίδια, κατάλληλη για άνδρες και γυναίκες.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Λοσιόν κατά της τριχόπτωσης με πεπτίδια, κατάλληλη για άνδρες και γυναίκες.

Οφέλη

  • Περιορίζει την τριχόπτωση και ευνοεί την επανεμφάνιση νέων τριχών
  • Προστατεύει τους θύλακες του τριχωτού από τη δράση της διυδροτεστοστερόνης
  • Μειώνει τη λιπαρότητα
  • Αυξάνει τον όγκο και το πάχος των μαλλιών κάνοντας λιγότερο ορατό το πρόβλημα της αραίωσης

Οδηγίες Χρήσης

1-2 ml (1 ml = 8 πιέσεις) χρησιμοποιώντας το κατάλληλο ακροφύσιο για την περίπτωσή σας.

- Ακροφύσιο ψεκασμού, σε περιπτώσεις όπου τριχωτό της κεφαλής είναι αραιή

- Μπεκ ψεκασμού με επέκταση, σε περιπτώσεις με πυκνά μαλλιά, έτσι ώστε να φτάσει τις ρίζες των μαλλιών.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Λεπτά
Δράση
Τριχόπτωση
Τεμάχια
1 τμχ
Ποσότητα
100 ml
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Spray
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (16)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 3
  3. 4
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • ei-ri-nig
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισχύει ότι με το που ψεκάζεις σε πιάνει βήχας. Όμως νομίζω βοήθησε να φαίνονται πιο πυκνά τα μαλλιά και ελαττώθηκε επίσης η τριχόπτωση. Αν και δεν το έβαζα συστηματικά παρά μόνο σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο. Το παρήγγειλα για δεύτερη φορά ώστε να το έχω για συντήρηση. Προτείνω το κλείσιμο της μύτης όσο ψεκάζουμε.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lydia Nikolopoulou
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας τελειώσει πολλά μπουκαλάκια.. σε συνδυασμό με μινοξυδίλη με εντολή δερματολόγου.. άργησα πολύ να δω διαφορά και δεν πιστεύω ότι αξίζει τα χρήματα της .. μέτρια είναι .. η μυρωδιά της είναι υποφερτή και δεν αφήνει λαδωμένα τα μαλλιά κατά τα άλλα ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_☀️☀️
    1
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κόντεψα να πεθάνω με το που το ψεκασα και μπήκαν σταγόνες στη μύτη μου, με έπιασε απίστευτος βήχας και δυσπνοια..το είπε και άλλος στα σχόλια..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Ειμαι στον ενα μηνα χρησης και δεν εχω δει καμια διαφορα. Αν δω αποτελεσματα θα επανελθω. Απλα ειλικρινα μυριζει πολυ ασχημα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argirokefala
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα μεγάλη τριχόπτωση και ελαφριά αραίωση. Μετά από 1 βδομάδα χρήσης του σαμπουάν σε συνδιασμό με την lotion πρωί βράδυ έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα. Η τριχόπτωση έχει μειωθεί αισθητά και τα μαλλιά μου έχουν περισσότερο όγκο, δεν ξέρω αν θα βγάλω καινούργιες φύτρες είναι νωρίς ακόμα.
    Το αρνητικό είναι πως το σαμπουάν αγριεύει τα μαλλιά και στο λούσιμο πρέπει να χρησιμοποιώ λίγη μαλακτική στις άκρες...
    Θα συνεχίσω την θεραπεία..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vadaris
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενδυνάμωσε τα μαλλιά μου και έδωσε όγκο στην τρίχα. Η κομμώτρια μου που με κουρεύει σχεδον 30 χρόνια καταλαβε αμεσως τη διαφορά. Είναι πάμφθηνο σε σχεση με άλλα προιοντα και αποτελεσματικό. Το συνδυάζω και με το σαμπουαν του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Inventspyros
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βαραίνει τα μαλλιά, τα κολλάει κατά ένα τρόπο και επίσης με το που ψεκάζεις εμένα προσωπικά μου προκαλεί άμεσα βήχα, από τα σταγονίδια του σπρέι, κάθε φορά όμως!Άρωμα αδιάφορο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Vr
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα ευλαβικά 2 φορές τη μέρα πρωί βράδυ για 3 μήνες. Αυξάνει τον όγκο απλά στα σημεία όπου θα το βάλεις και τίποτα άλλο. Στο λειτουργικό κομμάτι αραίωσης, μηδέν εις το πηλίκον. Δεν θα το ξαναγοράσω!

    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • καλή φαίνεται και δε μυρίζει καθόλου
    μάλλον το διόρθωσαν

    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Ισχύει ότι με το που ψεκάζεις σε πιάνει βήχας. Όμως νομίζω βοήθησε να φαίνονται πιο πυκνά τα μαλλιά και ελαττώθηκε επίσης η τριχόπτωση. Αν και δεν το έβαζα συστηματικά παρά μόνο σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο. Το παρήγγειλα για δεύτερη φορά ώστε να το έχω για συντήρηση. Προτείνω το κλείσιμο της μύτης όσο ψεκάζουμε.

    3
  • Έχοντας τελειώσει πολλά μπουκαλάκια.. σε συνδυασμό με μινοξυδίλη με εντολή δερματολόγου.. άργησα πολύ να δω διαφορά και δεν πιστεύω ότι αξίζει τα χρήματα της .. μέτρια είναι .. η μυρωδιά της είναι υποφερτή και δεν αφήνει λαδωμένα τα μαλλιά κατά τα άλλα ..

    3
  • Κόντεψα να πεθάνω με το που το ψεκασα και μπήκαν σταγόνες στη μύτη μου, με έπιασε απίστευτος βήχας και δυσπνοια..το είπε και άλλος στα σχόλια..

    2
  • Ειμαι στον ενα μηνα χρησης και δεν εχω δει καμια διαφορα. Αν δω αποτελεσματα θα επανελθω. Απλα ειλικρινα μυριζει πολυ ασχημα

    1
  • Είχα μεγάλη τριχόπτωση και ελαφριά αραίωση. Μετά από 1 βδομάδα χρήσης του σαμπουάν σε συνδιασμό με την lotion πρωί βράδυ έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα. Η τριχόπτωση έχει μειωθεί αισθητά και τα μαλλιά μου έχουν περισσότερο όγκο, δεν ξέρω αν θα βγάλω καινούργιες φύτρες είναι νωρίς ακόμα.
    Το αρνητικό είναι πως το σαμπουάν αγριεύει τα μαλλιά και στο λούσιμο πρέπει να χρησιμοποιώ λίγη μαλακτική στις άκρες...
    Θα συνεχίσω την θεραπεία..

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

312 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Λοσιόν κατά της τριχόπτωσης με πεπτίδια, κατάλληλη για άνδρες και γυναίκες.

Οφέλη

  • Περιορίζει την τριχόπτωση και ευνοεί την επανεμφάνιση νέων τριχών
  • Προστατεύει τους θύλακες του τριχωτού από τη δράση της διυδροτεστοστερόνης
  • Μειώνει τη λιπαρότητα
  • Αυξάνει τον όγκο και το πάχος των μαλλιών κάνοντας λιγότερο ορατό το πρόβλημα της αραίωσης

Οδηγίες Χρήσης

1-2 ml (1 ml = 8 πιέσεις) χρησιμοποιώντας το κατάλληλο ακροφύσιο για την περίπτωσή σας.

- Ακροφύσιο ψεκασμού, σε περιπτώσεις όπου τριχωτό της κεφαλής είναι αραιή

- Μπεκ ψεκασμού με επέκταση, σε περιπτώσεις με πυκνά μαλλιά, έτσι ώστε να φτάσει τις ρίζες των μαλλιών.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Λεπτά
Δράση
Τριχόπτωση
Τεμάχια
1 τμχ
Ποσότητα
100 ml
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Spray
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (16)

  1. 6
  2. 3
  3. 4
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • ei-ri-nig
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισχύει ότι με το που ψεκάζεις σε πιάνει βήχας. Όμως νομίζω βοήθησε να φαίνονται πιο πυκνά τα μαλλιά και ελαττώθηκε επίσης η τριχόπτωση. Αν και δεν το έβαζα συστηματικά παρά μόνο σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο. Το παρήγγειλα για δεύτερη φορά ώστε να το έχω για συντήρηση. Προτείνω το κλείσιμο της μύτης όσο ψεκάζουμε.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lydia Nikolopoulou
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας τελειώσει πολλά μπουκαλάκια.. σε συνδυασμό με μινοξυδίλη με εντολή δερματολόγου.. άργησα πολύ να δω διαφορά και δεν πιστεύω ότι αξίζει τα χρήματα της .. μέτρια είναι .. η μυρωδιά της είναι υποφερτή και δεν αφήνει λαδωμένα τα μαλλιά κατά τα άλλα ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_☀️☀️
    1
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κόντεψα να πεθάνω με το που το ψεκασα και μπήκαν σταγόνες στη μύτη μου, με έπιασε απίστευτος βήχας και δυσπνοια..το είπε και άλλος στα σχόλια..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Ειμαι στον ενα μηνα χρησης και δεν εχω δει καμια διαφορα. Αν δω αποτελεσματα θα επανελθω. Απλα ειλικρινα μυριζει πολυ ασχημα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • argirokefala
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα μεγάλη τριχόπτωση και ελαφριά αραίωση. Μετά από 1 βδομάδα χρήσης του σαμπουάν σε συνδιασμό με την lotion πρωί βράδυ έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα. Η τριχόπτωση έχει μειωθεί αισθητά και τα μαλλιά μου έχουν περισσότερο όγκο, δεν ξέρω αν θα βγάλω καινούργιες φύτρες είναι νωρίς ακόμα.
    Το αρνητικό είναι πως το σαμπουάν αγριεύει τα μαλλιά και στο λούσιμο πρέπει να χρησιμοποιώ λίγη μαλακτική στις άκρες...
    Θα συνεχίσω την θεραπεία..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vadaris
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενδυνάμωσε τα μαλλιά μου και έδωσε όγκο στην τρίχα. Η κομμώτρια μου που με κουρεύει σχεδον 30 χρόνια καταλαβε αμεσως τη διαφορά. Είναι πάμφθηνο σε σχεση με άλλα προιοντα και αποτελεσματικό. Το συνδυάζω και με το σαμπουαν του.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Inventspyros
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βαραίνει τα μαλλιά, τα κολλάει κατά ένα τρόπο και επίσης με το που ψεκάζεις εμένα προσωπικά μου προκαλεί άμεσα βήχα, από τα σταγονίδια του σπρέι, κάθε φορά όμως!Άρωμα αδιάφορο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Vr
    2
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα ευλαβικά 2 φορές τη μέρα πρωί βράδυ για 3 μήνες. Αυξάνει τον όγκο απλά στα σημεία όπου θα το βάλεις και τίποτα άλλο. Στο λειτουργικό κομμάτι αραίωσης, μηδέν εις το πηλίκον. Δεν θα το ξαναγοράσω!

    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • καλή φαίνεται και δε μυρίζει καθόλου
    μάλλον το διόρθωσαν

    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Ισχύει ότι με το που ψεκάζεις σε πιάνει βήχας. Όμως νομίζω βοήθησε να φαίνονται πιο πυκνά τα μαλλιά και ελαττώθηκε επίσης η τριχόπτωση. Αν και δεν το έβαζα συστηματικά παρά μόνο σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο. Το παρήγγειλα για δεύτερη φορά ώστε να το έχω για συντήρηση. Προτείνω το κλείσιμο της μύτης όσο ψεκάζουμε.

    3
  • Έχοντας τελειώσει πολλά μπουκαλάκια.. σε συνδυασμό με μινοξυδίλη με εντολή δερματολόγου.. άργησα πολύ να δω διαφορά και δεν πιστεύω ότι αξίζει τα χρήματα της .. μέτρια είναι .. η μυρωδιά της είναι υποφερτή και δεν αφήνει λαδωμένα τα μαλλιά κατά τα άλλα ..

    3
  • Κόντεψα να πεθάνω με το που το ψεκασα και μπήκαν σταγόνες στη μύτη μου, με έπιασε απίστευτος βήχας και δυσπνοια..το είπε και άλλος στα σχόλια..

    2
  • Ειμαι στον ενα μηνα χρησης και δεν εχω δει καμια διαφορα. Αν δω αποτελεσματα θα επανελθω. Απλα ειλικρινα μυριζει πολυ ασχημα

    1
  • Είχα μεγάλη τριχόπτωση και ελαφριά αραίωση. Μετά από 1 βδομάδα χρήσης του σαμπουάν σε συνδιασμό με την lotion πρωί βράδυ έχω δει εξαιρετικά αποτελέσματα. Η τριχόπτωση έχει μειωθεί αισθητά και τα μαλλιά μου έχουν περισσότερο όγκο, δεν ξέρω αν θα βγάλω καινούργιες φύτρες είναι νωρίς ακόμα.
    Το αρνητικό είναι πως το σαμπουάν αγριεύει τα μαλλιά και στο λούσιμο πρέπει να χρησιμοποιώ λίγη μαλακτική στις άκρες...
    Θα συνεχίσω την θεραπεία..

    6
  • Δες τα όλα
18,44 €
5,00 €   μεταφορικά