Ανδρικές Ζακέτες

FAST TREK II FULL Ανδρική Ζακέτα Fleece Μπλε

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Κανονική εφαρμογή
  • Κλείσιμο με φερμουάρ
  • Ψηλός γιακάς
  • Πλαϊνές τσέπες με φερμουάρ
  • Τσέπη στο στήθος με φερμουάρ
  • Σύνθεση: 100% Polyester
Σύνθεση

100% Πολυεστέρας

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Αξιολογήσεις (64)

Αξιολογήσεις

  1. 47
  2. 14
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • pounf

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχω 3 ζακέτες από αυτή την σειρά.

    Πολύ καλή εφαρμογή, πολύ άνετη ζακέτα όπως και ζεστή (δοκιμασμένη σε συνθήκες έως και -2 ~ -3 βαθμούς).

    Το μόνο αρνητικό είναι οι ραφές στις κάτω τσέπες όπου είναι λίγο ευαίσθητες, πέρα από αυτό δεν έχω κανένα παράπονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_mpthy
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολυ μετριο για ενα πενηνταρικο που το ειχα αγορασει εγω. Η εφαρμογη του ειναι χαλια (πολυ φαρδυ στα μανικια και στον κορμο οπως τα περισσοτερα ρουχα της columbia, λες και σχεδιαστηκε να μπαινει πανω απο puffer.) ποιοτικα κατω του μετριου, μοιαζει με φλις των 15€ που παιρνεις στη λαικη. Απο θερμοκρασιες επισης μετριο σε σχεση με αλλα φλις και οπτικα δεν μπορω να καταλαβω πως λενε καποιοι οτι το φορανε casual σε εξοδους καθως ειναι αθλιο.... Πλεον το φοραω μονο στις ελιες. Ξερω πως ακουγομαι υπερβολικος αλλα πιστεψτε με δεν αξιζει το συγκεκριμενο κομματι. Με λιγα χρηματα παραπανω παιρνεις το athos 2.0 της pentagon που ειναι 10 σκαλια πανω στα παντα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_c
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ποιοτική "ζακέτα". Ζεστή, άνετη. Θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο φτηνή αλλά οι ραφές και γενικά η ποιότητα της, είναι όντως πολύ καλή.
    1.87cm 105kg το XL είναι όσο πρέπει.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyriakidd
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που για την ζέστη και την άνεση που σου δίνει αξίζει 2 και 3 φορές τα χρήματα του.
    Και εκτός από καθημερινό μπορεί άνετα να φορεθεί και σε μια casual έξοδο.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tragos0004
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Κλασική ποιότητα Columbia.
    Πολύ ζεστό.
    Έχει φαρδιά γραμμή.Αγορασα σε medium που είναι το νούμερο μου, και φοράω άνετα και ένα φούτερ από μέσα.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sb7f
    4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Γενικά δεν σε κρατάει ζεστό,απλα είναι ενα layer για να φορεθεί με μπουφάν,καλυτερα ενα νουμερο πιο κατω απο το σύνηθες να αγορασετε,το πήρα xl,και είναι μεγαλο!είμαι 1.85 με 92 κιλα,το large θα μου καθόταν κουτί!

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris G!
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Εξαιρετικό προϊόν!
    Το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα το fleece’ακη’ εδώ και 3 μηνες.
    Είναι πολύ ζεστό και δεν μου έχει βγάλει κανενα πρόβλημα με τις πλύσεις τα κλασικά 30 βαθμούς χωρίς μαλακτικό.
    Αγοράστε άφοβα

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Ωραίο,μαλακό φλις..
    Θα δείξει στον καιρο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ζεστό και πρακτικό για να το φοράς μέσα από ένα μπουφάν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ ωραια ζακέτα!! τέλειο χρώμα!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καλούτσικο φέναιτε .

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Αρκετά ζεστό κ άνετο. Άξιζε τα χρήματα του κ θα αγοράσω ξανά παρόμοιο προϊόν από την ίδια εταιρία.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    υπεροχο, αξιζει 100%

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    εξαιρετικό φλις
    ιδανικό για εξορμήσεις

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Πολύ καλή ποιότητα...Φαίνεται ζεστό! Αξίζει τα χρήματά του (εγώ το βρήκα στα 39€)

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Καλό και 'τίμιο' fleece για την τιμή του.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    • Ποιότητα υφάσματος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

  • Έχω 3 ζακέτες από αυτή την σειρά.

    Πολύ καλή εφαρμογή, πολύ άνετη ζακέτα όπως και ζεστή (δοκιμασμένη σε συνθήκες έως και -2 ~ -3 βαθμούς).

    Το μόνο αρνητικό είναι οι ραφές στις κάτω τσέπες όπου είναι λίγο ευαίσθητες, πέρα από αυτό δεν έχω κανένα παράπονο.

    0
  • Πολυ μετριο για ενα πενηνταρικο που το ειχα αγορασει εγω. Η εφαρμογη του ειναι χαλια (πολυ φαρδυ στα μανικια και στον κορμο οπως τα περισσοτερα ρουχα της columbia, λες και σχεδιαστηκε να μπαινει πανω απο puffer.) ποιοτικα κατω του μετριου, μοιαζει με φλις των 15€ που παιρνεις στη λαικη. Απο θερμοκρασιες επισης μετριο σε σχεση με αλλα φλις και οπτικα δεν μπορω να καταλαβω πως λενε καποιοι οτι το φορανε casual σε εξοδους καθως ειναι αθλιο.... Πλεον το φοραω μονο στις ελιες. Ξερω πως ακουγομαι υπερβολικος αλλα πιστεψτε με δεν αξιζει το συγκεκριμενο κομματι. Με λιγα χρηματα παραπανω παιρνεις το athos 2.0 της pentagon που ειναι 10 σκαλια πανω στα παντα.

    4
  • Πολύ ποιοτική "ζακέτα". Ζεστή, άνετη. Θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο φτηνή αλλά οι ραφές και γενικά η ποιότητα της, είναι όντως πολύ καλή.
    1.87cm 105kg το XL είναι όσο πρέπει.

    1
  • Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που για την ζέστη και την άνεση που σου δίνει αξίζει 2 και 3 φορές τα χρήματα του.
    Και εκτός από καθημερινό μπορεί άνετα να φορεθεί και σε μια casual έξοδο.

    2
  • Κλασική ποιότητα Columbia.
    Πολύ ζεστό.
    Έχει φαρδιά γραμμή.Αγορασα σε medium που είναι το νούμερο μου, και φοράω άνετα και ένα φούτερ από μέσα.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Χαρακτηριστικά

Τύπος

Είδος
Fleece
Κλείσιμο
Με Φερμουάρ

Γενικά

Χρώμα
Μπλε

Χαρακτηριστικά

Αμάνικη
-
Sherpa
-

Σύνθεση

Υλικά
100% Πολυεστέρας

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (64)

  1. 47
  2. 14
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ποιότητα υφάσματος
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • pounf

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχω 3 ζακέτες από αυτή την σειρά.

    Πολύ καλή εφαρμογή, πολύ άνετη ζακέτα όπως και ζεστή (δοκιμασμένη σε συνθήκες έως και -2 ~ -3 βαθμούς).

    Το μόνο αρνητικό είναι οι ραφές στις κάτω τσέπες όπου είναι λίγο ευαίσθητες, πέρα από αυτό δεν έχω κανένα παράπονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_mpthy
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολυ μετριο για ενα πενηνταρικο που το ειχα αγορασει εγω. Η εφαρμογη του ειναι χαλια (πολυ φαρδυ στα μανικια και στον κορμο οπως τα περισσοτερα ρουχα της columbia, λες και σχεδιαστηκε να μπαινει πανω απο puffer.) ποιοτικα κατω του μετριου, μοιαζει με φλις των 15€ που παιρνεις στη λαικη. Απο θερμοκρασιες επισης μετριο σε σχεση με αλλα φλις και οπτικα δεν μπορω να καταλαβω πως λενε καποιοι οτι το φορανε casual σε εξοδους καθως ειναι αθλιο.... Πλεον το φοραω μονο στις ελιες. Ξερω πως ακουγομαι υπερβολικος αλλα πιστεψτε με δεν αξιζει το συγκεκριμενο κομματι. Με λιγα χρηματα παραπανω παιρνεις το athos 2.0 της pentagon που ειναι 10 σκαλια πανω στα παντα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_c
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ποιοτική "ζακέτα". Ζεστή, άνετη. Θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο φτηνή αλλά οι ραφές και γενικά η ποιότητα της, είναι όντως πολύ καλή.
    1.87cm 105kg το XL είναι όσο πρέπει.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyriakidd
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που για την ζέστη και την άνεση που σου δίνει αξίζει 2 και 3 φορές τα χρήματα του.
    Και εκτός από καθημερινό μπορεί άνετα να φορεθεί και σε μια casual έξοδο.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tragos0004
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Κλασική ποιότητα Columbia.
    Πολύ ζεστό.
    Έχει φαρδιά γραμμή.Αγορασα σε medium που είναι το νούμερο μου, και φοράω άνετα και ένα φούτερ από μέσα.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sb7f
    4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Γενικά δεν σε κρατάει ζεστό,απλα είναι ενα layer για να φορεθεί με μπουφάν,καλυτερα ενα νουμερο πιο κατω απο το σύνηθες να αγορασετε,το πήρα xl,και είναι μεγαλο!είμαι 1.85 με 92 κιλα,το large θα μου καθόταν κουτί!

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris G!
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Εξαιρετικό προϊόν!
    Το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα το fleece’ακη’ εδώ και 3 μηνες.
    Είναι πολύ ζεστό και δεν μου έχει βγάλει κανενα πρόβλημα με τις πλύσεις τα κλασικά 30 βαθμούς χωρίς μαλακτικό.
    Αγοράστε άφοβα

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Ωραίο,μαλακό φλις..
    Θα δείξει στον καιρο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ ζεστό και πρακτικό για να το φοράς μέσα από ένα μπουφάν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ ωραια ζακέτα!! τέλειο χρώμα!

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Καλούτσικο φέναιτε .

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Ποιότητα υφάσματος
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Αρκετά ζεστό κ άνετο. Άξιζε τα χρήματα του κ θα αγοράσω ξανά παρόμοιο προϊόν από την ίδια εταιρία.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    υπεροχο, αξιζει 100%

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    εξαιρετικό φλις
    ιδανικό για εξορμήσεις

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    Πολύ καλή ποιότητα...Φαίνεται ζεστό! Αξίζει τα χρήματά του (εγώ το βρήκα στα 39€)

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Καλό και 'τίμιο' fleece για την τιμή του.

    • Ποιότητα υφάσματος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Κόκκινο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    • Ποιότητα υφάσματος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Navy Μπλε

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

  • Έχω 3 ζακέτες από αυτή την σειρά.

    Πολύ καλή εφαρμογή, πολύ άνετη ζακέτα όπως και ζεστή (δοκιμασμένη σε συνθήκες έως και -2 ~ -3 βαθμούς).

    Το μόνο αρνητικό είναι οι ραφές στις κάτω τσέπες όπου είναι λίγο ευαίσθητες, πέρα από αυτό δεν έχω κανένα παράπονο.

    0
  • Πολυ μετριο για ενα πενηνταρικο που το ειχα αγορασει εγω. Η εφαρμογη του ειναι χαλια (πολυ φαρδυ στα μανικια και στον κορμο οπως τα περισσοτερα ρουχα της columbia, λες και σχεδιαστηκε να μπαινει πανω απο puffer.) ποιοτικα κατω του μετριου, μοιαζει με φλις των 15€ που παιρνεις στη λαικη. Απο θερμοκρασιες επισης μετριο σε σχεση με αλλα φλις και οπτικα δεν μπορω να καταλαβω πως λενε καποιοι οτι το φορανε casual σε εξοδους καθως ειναι αθλιο.... Πλεον το φοραω μονο στις ελιες. Ξερω πως ακουγομαι υπερβολικος αλλα πιστεψτε με δεν αξιζει το συγκεκριμενο κομματι. Με λιγα χρηματα παραπανω παιρνεις το athos 2.0 της pentagon που ειναι 10 σκαλια πανω στα παντα.

    4
  • Πολύ ποιοτική "ζακέτα". Ζεστή, άνετη. Θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο φτηνή αλλά οι ραφές και γενικά η ποιότητα της, είναι όντως πολύ καλή.
    1.87cm 105kg το XL είναι όσο πρέπει.

    1
  • Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που για την ζέστη και την άνεση που σου δίνει αξίζει 2 και 3 φορές τα χρήματα του.
    Και εκτός από καθημερινό μπορεί άνετα να φορεθεί και σε μια casual έξοδο.

    2
  • Κλασική ποιότητα Columbia.
    Πολύ ζεστό.
    Έχει φαρδιά γραμμή.Αγορασα σε medium που είναι το νούμερο μου, και φοράω άνετα και ένα φούτερ από μέσα.

    5
  • Δες τα όλα