Υδρόψυξη AIO CPU

Kolink Umbra Void AIO 360 mm ARGB Υδρόψυξη AIO CPU με 3 Ανεμιστήρες 120mm

Σχεδιασμένη για να λειτουργεί τόσο με AMD όσο και με Intel, αυτή η AIO υδρόψυξη διαθέτει μια εξαιρετικά αποδοτική αντλία νερού, κορυφαία υλικά κατασκευής και ανεμιστήρες Kolink Umbra Void SP ARGB PWM....

Σχεδιασμένη για να λειτουργεί τόσο με AMD όσο και με Intel, αυτή η AIO υδρόψυξη διαθέτει μια εξαιρετικά αποδοτική αντλία νερού, κορυφαία υλικά κατασκευής και ανεμιστήρες Kolink Umbra Void SP ARGB PWM. Μαζί, αυτά τα εξαρτήματα απομακρύνουν αποτελεσματικά τη θερμότητα από την CPU σας, ενώ ο ενσωματωμένος φωτισμός με εφέ καθρέφτη φωτίζει τον υπολογιστή σας.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
92 50
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Websupplies 4,9 (208)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Σχεδιασμένη για να λειτουργεί τόσο με AMD όσο και με Intel, αυτή η AIO υδρόψυξη διαθέτει μια εξαιρετικά αποδοτική αντλία νερού, κορυφαία υλικά κατασκευής και ανεμιστήρες Kolink Umbra Void SP ARGB PWM. Μαζί, αυτά τα εξαρτήματα απομακρύνουν αποτελεσματικά τη θερμότητα από την CPU σας, ενώ ο ενσωματωμένος φωτισμός με εφέ καθρέφτη φωτίζει τον υπολογιστή σας.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Socket
1150/1151/1155/1156, 1200, 1366, 1700, 2011-3, 2066
Μέγεθος Ψυγείου
Τριπλού Ανεμιστήρα
Διάσταση Ανεμιστήρα
120 mm
Χρώμα
Μαύρο
Μήκος Σωλήνα
395 mm
Υλικό Radiator
Αλουμίνιο
Φωτισμός
ARGB
Pump Display
-

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ταχύτητα Ανεμιστήρα (max)
2200 rpm
Επίπεδο Θορύβου Ανεμιστήρα (Full Load)
30 dB
Ροή Αέρα
65,2 cfm
Πίεση Αέρα
3,9 mmH₂O
Τύπος Ρουλεμάν
Fluid

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος ψυγείου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μέτριος θόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Παναγιωτης Ν

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ τιμια και ομορφη ΑΙΟ για τα λεφτα της η αντλια ειναι πολυ ησυχη και οι ανεμιστηρες μετα το 50% αρχιζουν να κανουν αισθητη τη παρουσια τους.Οι οδηγιες ειναι λιγο φτωχες αλλα εαν πηγαινεις βημα βημα και προσεκτικα δεν υπαρχει περιπτωση να μη καταλαβεις τι παει που και πως.Οι σωληνεις ειναι ευκαμπτοι με σωστο μηκος και σε βοηθανε να τους οδηγησεις οπως θες εσυ ευκολα.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι τα πολυ ωραια σπειρωματα που σε μια τετοιας τιμης ΑΙΟ δε το περιμενα.Τη τρομπα τη ρυθμισα minimum 30% στους 30 βαθμους 40% στους 40 βαθμους κ.ο.κ. ενδεικτικα με 9900Κ στα 5GHz all core 1.32 vcore στο blender 80-82 βαθμους (15 βαθμους κατω σε σχεση με τη noctua NH-D15S που ειχα πανω)
    Μειον ενα αστερι γιατι απο το 55% και μετα οι ανεμιστηρες αρχιζουν και συντονιζουν και απο το 60% και μετα ο συντονισμος τους αρχιζει και γινεται ενοχλητικος.
    09/04/2025 ο ενας απο τους τρεις ανεμιστηρες αρχισε να κανει τοσο θορυβο και συντονισμο σε σημειο να συντονιζει ολο το κουτι! Ειχα στο συρταρι κατι noctua nf a12x25 και τους αλλαξα με αυτους το αποτελεσμα 78-80 βαθμους στο Blender αλλα η ΑΙΟ εγινε τελειως αθορυβη.Την αντλια τελικα μετα απο δοκιμες τη ρυθμισα flat 40% μεχρι τους 40 βαθμους και γραμμικα να πηγαινει 60% στους 100 βαθμους μιας και πανω απο το 60% δεν ειδα καποια ουσιαστικη διαφορα (ισως 1-2 βαθμους καλυτερα στο 100% σε full φορτιο) επισης να μη ξεχασω να πω οτι η θερμοαγωγιμη παστα που περιεχει ειναι πολυ καλη ελαχιστα πιο πηχτη απο mx-4 αλλα ευκολη στο απλωμα με πολυ καλα αποτελεσματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ τίμια aio.
    Λέει ότι πάει πάνω από 2500 rpm στο site της .
    Στις ελληνικές οδηγίες έως 2500rpm.
    Εμένα στο 100% επιασε 3500 rpm με έντονο θόρυβο . Μέχρι τις 2000 είναι αθόρυβη.
    Μέχρι 2200 ακούγεται ελάχιστα
    Ίσως και εξαιρετική αν δεν υπήρχε η arctic freezer III 360 με 15 ευρώ παραπάνω.
    Εγώ πήρα prebuild pc με την kolink πάνω με μια αλλαγή στα fans ( έχω arctic bionix σε push pull ).
    Κρατάει σταθερη θερμοκρασία εύκολα .
    Θέλει λίγο παιχνίδι θεωρώ στα bios η στο πρόγραμμα της μητρικής για να ρυθμίσεις σωστά τα fan curves και το pump curve

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ansi_Ansi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή AIO για τα λεφτά της.
    Δοκιμάστηκε σε 13700Κ με OC στα 5,7GHZ και σε full load έπαιζε 80-82C

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος ψυγείου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dalainos
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα ξεκινησω λεγοντας οτι για τα χρηματα που ζηταει ειναι μια πολυ τιμια aio.
    Σιγουρα δεν θα βρεις την ποιοτητα που θα βρεις σε μια αρκετα ακριβοτερη ΑΙΟ αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σε απογοητευσει
    Η τοποθετηση του μπλοκ ειναι πολυ ευκολη αν και το bracket για το am4 δεν μου κουμπωσε σφιχτα και κουνιοταν ελαφρως μεχρι να το τοποθετησω πανω στη μητρικη.Βεβαια μετα δεν ειχε κανενα προβλημα
    Οι σωληνες ειχαν σωστο μηκος ωστε να φτασουν ευκολα και μη με δυσκολεψουν στην τοποθετηση
    Οι ανεμιστηρες εντυπωσιακοι αλλα οχι τοσο στιβαροι και λιγο θορυβωδεις μετα το 50% της ταχυτητας τους,οχι ομως κατι που με ενοχλησε μιας και δεν χρειαστηκε να ανεβασουν στροφες σε gaming
    Ανεμιστηρες και μπλοκ με πολυ ομορφο φωτισμο και ενα mirror effect που χαριζει ιδιαιτερο στυλ
    Τα καλωδια μπορουν να συνδεθουν μεταξυ τoυς ωστε να χρειαστει ενα μονο fan/argb header
    Η αντλια ησυχη ,ακουστηκε μονο σε εντονο sterss test οταν δουλεψε πανω απο το 75%
    Κρατησε τον 3700x στους 69 βαθμους μεγιστη θερμοκρασια σε εντονο stress test μιας ωρας και αυτο με αφησε ικανοποιημενο
    Ειναι συμβατη με ολα τα amd και intel sockets
    Αν αφιερωσει καποιος λιγο χρονο να ρυθμισει τους ανεμιστηρες και την αντλια θα παρει ενα πολυ καλο αποτελεσμα με ελαχιστο θορυβο και καλη αποδοση.
    Αν σκεφτουμε και τα 80 ευρω που κοστιζει τοτε μιλαμε σιγουρα για μια vfm υδροψυξη που θα αναβαθμισει και αισθητικα το ολο συστημα!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος ψυγείου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αρκετα ομορφη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πολυ τιμια και ομορφη ΑΙΟ για τα λεφτα της η αντλια ειναι πολυ ησυχη και οι ανεμιστηρες μετα το 50% αρχιζουν να κανουν αισθητη τη παρουσια τους.Οι οδηγιες ειναι λιγο φτωχες αλλα εαν πηγαινεις βημα βημα και προσεκτικα δεν υπαρχει περιπτωση να μη καταλαβεις τι παει που και πως.Οι σωληνεις ειναι ευκαμπτοι με σωστο μηκος και σε βοηθανε να τους οδηγησεις οπως θες εσυ ευκολα.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι τα πολυ ωραια σπειρωματα που σε μια τετοιας τιμης ΑΙΟ δε το περιμενα.Τη τρομπα τη ρυθμισα minimum 30% στους 30 βαθμους 40% στους 40 βαθμους κ.ο.κ. ενδεικτικα με 9900Κ στα 5GHz all core 1.32 vcore στο blender 80-82 βαθμους (15 βαθμους κατω σε σχεση με τη noctua NH-D15S που ειχα πανω)
    Μειον ενα αστερι γιατι απο το 55% και μετα οι ανεμιστηρες αρχιζουν και συντονιζουν και απο το 60% και μετα ο συντονισμος τους αρχιζει και γινεται ενοχλητικος.
    09/04/2025 ο ενας απο τους τρεις ανεμιστηρες αρχισε να κανει τοσο θορυβο και συντονισμο σε σημειο να συντονιζει ολο το κουτι! Ειχα στο συρταρι κατι noctua nf a12x25 και τους αλλαξα με αυτους το αποτελεσμα 78-80 βαθμους στο Blender αλλα η ΑΙΟ εγινε τελειως αθορυβη.Την αντλια τελικα μετα απο δοκιμες τη ρυθμισα flat 40% μεχρι τους 40 βαθμους και γραμμικα να πηγαινει 60% στους 100 βαθμους μιας και πανω απο το 60% δεν ειδα καποια ουσιαστικη διαφορα (ισως 1-2 βαθμους καλυτερα στο 100% σε full φορτιο) επισης να μη ξεχασω να πω οτι η θερμοαγωγιμη παστα που περιεχει ειναι πολυ καλη ελαχιστα πιο πηχτη απο mx-4 αλλα ευκολη στο απλωμα με πολυ καλα αποτελεσματα.

    0
  • Πολύ τίμια aio.
    Λέει ότι πάει πάνω από 2500 rpm στο site της .
    Στις ελληνικές οδηγίες έως 2500rpm.
    Εμένα στο 100% επιασε 3500 rpm με έντονο θόρυβο . Μέχρι τις 2000 είναι αθόρυβη.
    Μέχρι 2200 ακούγεται ελάχιστα
    Ίσως και εξαιρετική αν δεν υπήρχε η arctic freezer III 360 με 15 ευρώ παραπάνω.
    Εγώ πήρα prebuild pc με την kolink πάνω με μια αλλαγή στα fans ( έχω arctic bionix σε push pull ).
    Κρατάει σταθερη θερμοκρασία εύκολα .
    Θέλει λίγο παιχνίδι θεωρώ στα bios η στο πρόγραμμα της μητρικής για να ρυθμίσεις σωστά τα fan curves και το pump curve

    0
  • Πάρα πολύ καλή AIO για τα λεφτά της.
    Δοκιμάστηκε σε 13700Κ με OC στα 5,7GHZ και σε full load έπαιζε 80-82C

    1
  • Θα ξεκινησω λεγοντας οτι για τα χρηματα που ζηταει ειναι μια πολυ τιμια aio.
    Σιγουρα δεν θα βρεις την ποιοτητα που θα βρεις σε μια αρκετα ακριβοτερη ΑΙΟ αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σε απογοητευσει
    Η τοποθετηση του μπλοκ ειναι πολυ ευκολη αν και το bracket για το am4 δεν μου κουμπωσε σφιχτα και κουνιοταν ελαφρως μεχρι να το τοποθετησω πανω στη μητρικη.Βεβαια μετα δεν ειχε κανενα προβλημα
    Οι σωληνες ειχαν σωστο μηκος ωστε να φτασουν ευκολα και μη με δυσκολεψουν στην τοποθετηση
    Οι ανεμιστηρες εντυπωσιακοι αλλα οχι τοσο στιβαροι και λιγο θορυβωδεις μετα το 50% της ταχυτητας τους,οχι ομως κατι που με ενοχλησε μιας και δεν χρειαστηκε να ανεβασουν στροφες σε gaming
    Ανεμιστηρες και μπλοκ με πολυ ομορφο φωτισμο και ενα mirror effect που χαριζει ιδιαιτερο στυλ
    Τα καλωδια μπορουν να συνδεθουν μεταξυ τoυς ωστε να χρειαστει ενα μονο fan/argb header
    Η αντλια ησυχη ,ακουστηκε μονο σε εντονο sterss test οταν δουλεψε πανω απο το 75%
    Κρατησε τον 3700x στους 69 βαθμους μεγιστη θερμοκρασια σε εντονο stress test μιας ωρας και αυτο με αφησε ικανοποιημενο
    Ειναι συμβατη με ολα τα amd και intel sockets
    Αν αφιερωσει καποιος λιγο χρονο να ρυθμισει τους ανεμιστηρες και την αντλια θα παρει ενα πολυ καλο αποτελεσμα με ελαχιστο θορυβο και καλη αποδοση.
    Αν σκεφτουμε και τα 80 ευρω που κοστιζει τοτε μιλαμε σιγουρα για μια vfm υδροψυξη που θα αναβαθμισει και αισθητικα το ολο συστημα!

    1
  • αρκετα ομορφη.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

25 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ouli_boo

Τους ρυθμίζεις από το BIOS της μητρικής

Ansi_Ansi

Σύμφωνα με αυτά που γράφει πάνω η συσκευασία της.
Ναί είναι συμβατή με AM4/AM5 μητρικές και επεξεργαστές.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σχεδιασμένη για να λειτουργεί τόσο με AMD όσο και με Intel, αυτή η AIO υδρόψυξη διαθέτει μια εξαιρετικά αποδοτική αντλία νερού, κορυφαία υλικά κατασκευής και ανεμιστήρες Kolink Umbra Void SP ARGB PWM. Μαζί, αυτά τα εξαρτήματα απομακρύνουν αποτελεσματικά τη θερμότητα από την CPU σας, ενώ ο ενσωματωμένος φωτισμός με εφέ καθρέφτη φωτίζει τον υπολογιστή σας.

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Socket
1150/1151/1155/1156, 1200, 1366, 1700, 2011-3, 2066
Μέγεθος Ψυγείου
Τριπλού Ανεμιστήρα
Διάσταση Ανεμιστήρα
120 mm
Χρώμα
Μαύρο
Μήκος Σωλήνα
395 mm
Υλικό Radiator
Αλουμίνιο
Φωτισμός
ARGB
Pump Display
-

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ταχύτητα Ανεμιστήρα (max)
2200 rpm
Επίπεδο Θορύβου Ανεμιστήρα (Full Load)
30 dB
Ροή Αέρα
65,2 cfm
Πίεση Αέρα
3,9 mmH₂O
Τύπος Ρουλεμάν
Fluid

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 5
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος ψυγείου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μέτριος θόρυβος
  • Ποιότητα κατασκευής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Παναγιωτης Ν

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ τιμια και ομορφη ΑΙΟ για τα λεφτα της η αντλια ειναι πολυ ησυχη και οι ανεμιστηρες μετα το 50% αρχιζουν να κανουν αισθητη τη παρουσια τους.Οι οδηγιες ειναι λιγο φτωχες αλλα εαν πηγαινεις βημα βημα και προσεκτικα δεν υπαρχει περιπτωση να μη καταλαβεις τι παει που και πως.Οι σωληνεις ειναι ευκαμπτοι με σωστο μηκος και σε βοηθανε να τους οδηγησεις οπως θες εσυ ευκολα.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι τα πολυ ωραια σπειρωματα που σε μια τετοιας τιμης ΑΙΟ δε το περιμενα.Τη τρομπα τη ρυθμισα minimum 30% στους 30 βαθμους 40% στους 40 βαθμους κ.ο.κ. ενδεικτικα με 9900Κ στα 5GHz all core 1.32 vcore στο blender 80-82 βαθμους (15 βαθμους κατω σε σχεση με τη noctua NH-D15S που ειχα πανω)
    Μειον ενα αστερι γιατι απο το 55% και μετα οι ανεμιστηρες αρχιζουν και συντονιζουν και απο το 60% και μετα ο συντονισμος τους αρχιζει και γινεται ενοχλητικος.
    09/04/2025 ο ενας απο τους τρεις ανεμιστηρες αρχισε να κανει τοσο θορυβο και συντονισμο σε σημειο να συντονιζει ολο το κουτι! Ειχα στο συρταρι κατι noctua nf a12x25 και τους αλλαξα με αυτους το αποτελεσμα 78-80 βαθμους στο Blender αλλα η ΑΙΟ εγινε τελειως αθορυβη.Την αντλια τελικα μετα απο δοκιμες τη ρυθμισα flat 40% μεχρι τους 40 βαθμους και γραμμικα να πηγαινει 60% στους 100 βαθμους μιας και πανω απο το 60% δεν ειδα καποια ουσιαστικη διαφορα (ισως 1-2 βαθμους καλυτερα στο 100% σε full φορτιο) επισης να μη ξεχασω να πω οτι η θερμοαγωγιμη παστα που περιεχει ειναι πολυ καλη ελαχιστα πιο πηχτη απο mx-4 αλλα ευκολη στο απλωμα με πολυ καλα αποτελεσματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ τίμια aio.
    Λέει ότι πάει πάνω από 2500 rpm στο site της .
    Στις ελληνικές οδηγίες έως 2500rpm.
    Εμένα στο 100% επιασε 3500 rpm με έντονο θόρυβο . Μέχρι τις 2000 είναι αθόρυβη.
    Μέχρι 2200 ακούγεται ελάχιστα
    Ίσως και εξαιρετική αν δεν υπήρχε η arctic freezer III 360 με 15 ευρώ παραπάνω.
    Εγώ πήρα prebuild pc με την kolink πάνω με μια αλλαγή στα fans ( έχω arctic bionix σε push pull ).
    Κρατάει σταθερη θερμοκρασία εύκολα .
    Θέλει λίγο παιχνίδι θεωρώ στα bios η στο πρόγραμμα της μητρικής για να ρυθμίσεις σωστά τα fan curves και το pump curve

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ansi_Ansi
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλή AIO για τα λεφτά της.
    Δοκιμάστηκε σε 13700Κ με OC στα 5,7GHZ και σε full load έπαιζε 80-82C

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος ψυγείου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dalainos
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα ξεκινησω λεγοντας οτι για τα χρηματα που ζηταει ειναι μια πολυ τιμια aio.
    Σιγουρα δεν θα βρεις την ποιοτητα που θα βρεις σε μια αρκετα ακριβοτερη ΑΙΟ αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σε απογοητευσει
    Η τοποθετηση του μπλοκ ειναι πολυ ευκολη αν και το bracket για το am4 δεν μου κουμπωσε σφιχτα και κουνιοταν ελαφρως μεχρι να το τοποθετησω πανω στη μητρικη.Βεβαια μετα δεν ειχε κανενα προβλημα
    Οι σωληνες ειχαν σωστο μηκος ωστε να φτασουν ευκολα και μη με δυσκολεψουν στην τοποθετηση
    Οι ανεμιστηρες εντυπωσιακοι αλλα οχι τοσο στιβαροι και λιγο θορυβωδεις μετα το 50% της ταχυτητας τους,οχι ομως κατι που με ενοχλησε μιας και δεν χρειαστηκε να ανεβασουν στροφες σε gaming
    Ανεμιστηρες και μπλοκ με πολυ ομορφο φωτισμο και ενα mirror effect που χαριζει ιδιαιτερο στυλ
    Τα καλωδια μπορουν να συνδεθουν μεταξυ τoυς ωστε να χρειαστει ενα μονο fan/argb header
    Η αντλια ησυχη ,ακουστηκε μονο σε εντονο sterss test οταν δουλεψε πανω απο το 75%
    Κρατησε τον 3700x στους 69 βαθμους μεγιστη θερμοκρασια σε εντονο stress test μιας ωρας και αυτο με αφησε ικανοποιημενο
    Ειναι συμβατη με ολα τα amd και intel sockets
    Αν αφιερωσει καποιος λιγο χρονο να ρυθμισει τους ανεμιστηρες και την αντλια θα παρει ενα πολυ καλο αποτελεσμα με ελαχιστο θορυβο και καλη αποδοση.
    Αν σκεφτουμε και τα 80 ευρω που κοστιζει τοτε μιλαμε σιγουρα για μια vfm υδροψυξη που θα αναβαθμισει και αισθητικα το ολο συστημα!

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος ψυγείου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αρκετα ομορφη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πολυ τιμια και ομορφη ΑΙΟ για τα λεφτα της η αντλια ειναι πολυ ησυχη και οι ανεμιστηρες μετα το 50% αρχιζουν να κανουν αισθητη τη παρουσια τους.Οι οδηγιες ειναι λιγο φτωχες αλλα εαν πηγαινεις βημα βημα και προσεκτικα δεν υπαρχει περιπτωση να μη καταλαβεις τι παει που και πως.Οι σωληνεις ειναι ευκαμπτοι με σωστο μηκος και σε βοηθανε να τους οδηγησεις οπως θες εσυ ευκολα.Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι τα πολυ ωραια σπειρωματα που σε μια τετοιας τιμης ΑΙΟ δε το περιμενα.Τη τρομπα τη ρυθμισα minimum 30% στους 30 βαθμους 40% στους 40 βαθμους κ.ο.κ. ενδεικτικα με 9900Κ στα 5GHz all core 1.32 vcore στο blender 80-82 βαθμους (15 βαθμους κατω σε σχεση με τη noctua NH-D15S που ειχα πανω)
    Μειον ενα αστερι γιατι απο το 55% και μετα οι ανεμιστηρες αρχιζουν και συντονιζουν και απο το 60% και μετα ο συντονισμος τους αρχιζει και γινεται ενοχλητικος.
    09/04/2025 ο ενας απο τους τρεις ανεμιστηρες αρχισε να κανει τοσο θορυβο και συντονισμο σε σημειο να συντονιζει ολο το κουτι! Ειχα στο συρταρι κατι noctua nf a12x25 και τους αλλαξα με αυτους το αποτελεσμα 78-80 βαθμους στο Blender αλλα η ΑΙΟ εγινε τελειως αθορυβη.Την αντλια τελικα μετα απο δοκιμες τη ρυθμισα flat 40% μεχρι τους 40 βαθμους και γραμμικα να πηγαινει 60% στους 100 βαθμους μιας και πανω απο το 60% δεν ειδα καποια ουσιαστικη διαφορα (ισως 1-2 βαθμους καλυτερα στο 100% σε full φορτιο) επισης να μη ξεχασω να πω οτι η θερμοαγωγιμη παστα που περιεχει ειναι πολυ καλη ελαχιστα πιο πηχτη απο mx-4 αλλα ευκολη στο απλωμα με πολυ καλα αποτελεσματα.

    0
  • Πολύ τίμια aio.
    Λέει ότι πάει πάνω από 2500 rpm στο site της .
    Στις ελληνικές οδηγίες έως 2500rpm.
    Εμένα στο 100% επιασε 3500 rpm με έντονο θόρυβο . Μέχρι τις 2000 είναι αθόρυβη.
    Μέχρι 2200 ακούγεται ελάχιστα
    Ίσως και εξαιρετική αν δεν υπήρχε η arctic freezer III 360 με 15 ευρώ παραπάνω.
    Εγώ πήρα prebuild pc με την kolink πάνω με μια αλλαγή στα fans ( έχω arctic bionix σε push pull ).
    Κρατάει σταθερη θερμοκρασία εύκολα .
    Θέλει λίγο παιχνίδι θεωρώ στα bios η στο πρόγραμμα της μητρικής για να ρυθμίσεις σωστά τα fan curves και το pump curve

    0
  • Πάρα πολύ καλή AIO για τα λεφτά της.
    Δοκιμάστηκε σε 13700Κ με OC στα 5,7GHZ και σε full load έπαιζε 80-82C

    1
  • Θα ξεκινησω λεγοντας οτι για τα χρηματα που ζηταει ειναι μια πολυ τιμια aio.
    Σιγουρα δεν θα βρεις την ποιοτητα που θα βρεις σε μια αρκετα ακριβοτερη ΑΙΟ αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα σε απογοητευσει
    Η τοποθετηση του μπλοκ ειναι πολυ ευκολη αν και το bracket για το am4 δεν μου κουμπωσε σφιχτα και κουνιοταν ελαφρως μεχρι να το τοποθετησω πανω στη μητρικη.Βεβαια μετα δεν ειχε κανενα προβλημα
    Οι σωληνες ειχαν σωστο μηκος ωστε να φτασουν ευκολα και μη με δυσκολεψουν στην τοποθετηση
    Οι ανεμιστηρες εντυπωσιακοι αλλα οχι τοσο στιβαροι και λιγο θορυβωδεις μετα το 50% της ταχυτητας τους,οχι ομως κατι που με ενοχλησε μιας και δεν χρειαστηκε να ανεβασουν στροφες σε gaming
    Ανεμιστηρες και μπλοκ με πολυ ομορφο φωτισμο και ενα mirror effect που χαριζει ιδιαιτερο στυλ
    Τα καλωδια μπορουν να συνδεθουν μεταξυ τoυς ωστε να χρειαστει ενα μονο fan/argb header
    Η αντλια ησυχη ,ακουστηκε μονο σε εντονο sterss test οταν δουλεψε πανω απο το 75%
    Κρατησε τον 3700x στους 69 βαθμους μεγιστη θερμοκρασια σε εντονο stress test μιας ωρας και αυτο με αφησε ικανοποιημενο
    Ειναι συμβατη με ολα τα amd και intel sockets
    Αν αφιερωσει καποιος λιγο χρονο να ρυθμισει τους ανεμιστηρες και την αντλια θα παρει ενα πολυ καλο αποτελεσμα με ελαχιστο θορυβο και καλη αποδοση.
    Αν σκεφτουμε και τα 80 ευρω που κοστιζει τοτε μιλαμε σιγουρα για μια vfm υδροψυξη που θα αναβαθμισει και αισθητικα το ολο συστημα!

    1
  • αρκετα ομορφη.

    0
  • Δες τα όλα
92,50 €
4,00 € σε Skroutz Point