Ακολουθώ τη σειρά απο τη δεκαετία του 90. Είμαι καμμένος ΜΚακιας και το θεωρούσα ανέκαθεν το καλύτερο fighting game. Τα 4 αστέρια, τα βάζω καθαρά για τα εξωπραγματικά γραφικά και το gameplay. 1η φορα βλέπω τέτοια γραφικά σε fighting. Άξιζαν 5 αστέρια και πάνω, ειλικρινά. Η ιστορία ήταν το μόνο που θα έλεγα πως με χάλασε. Καταλαβαίνω πως είναι reboot και προσπαθεί να φτιάξει κάτι νεο, αλλά κάπου ωπα. Ενα κακό μείγμα Multiverse της Marvel, με λίγη (για την ώρα) wokίλα. Cyrax και Sektor έγιναν γυναίκες. Ο Quan Chi στην ας πούμε πιο ανθρώπινη μορφή του, είναι μαύρος. Οι "μάτσο" άντρες χαρακτήρες χωρίς μπλούζα κτλ μειώθηκαν ή δεν υπάρχουν, πχ Jax (ή οι στολές κάποιων) όπως και οι πιο αισθησιακές/αποκαλυπτικές στολές ή συμπεριφορές των γυναικών (Sonya πχ δεν υπάρχει, Kitana, Mileena κτλ ντυμένες φουλ και πιο κοφτές). Να σημειωθεί πως το story του game δεν έχει νόημα χωρίς το DLC story που λέγεται Chaos Reigns. Εκεί συνεχίζεται η φασούλα του Multiverse, με τον βασικό κακό, να προσπαθεί να φτιάξει κάποια πετράδια, τα οποία στην ουσία θα τον βοηθήσουν να εξολοθρεύσει τα σύμπαντα. Και ναι, μοιάζουν παααααρα πολύ, με τις infinity stones της Marvel, ειδικά όταν τα φοράει πάνω του. Έκαναν κάποιες απόπειρες να κρατήσουν το ενδιαφέρον, δείχνοντας κάποιες μάχες με παραλλαγές χαρακτήρων (κάτι μείγματα τύπου Shao Zero, Sub Scorpion κτλ), αλλά περισσότερο γέλιο προκαλούσαν παρά ενδιαφέρον. Επίσης πολλές μορφές και πολλά κοστούμια χαρακτήρων, άλλαξαν. Ο Shao Kahn (General Shaο, όπως λέγεται πλέον) έχει κέρατα, ο Goro εχει πλέον ίδιο ύψος και όγκο με την Kitana, ο 2ος Sub Zero είναι πλέον ο Scorpion και γενικότερα ένα χάος που δεν έχει και ιδιαίτερη λογική ή βοηθάει κάπως στην πλοκή. Επίσης η προσθήκη των Kameos, έκοψε αρκετά άτομα απο το Roster μιας και τα έβαλε στη θέση των κομπάρσων, χωρίς καν συμμετοχή στην ιστορία ή στο gamelay, σε αρκετούς. Πραγματικά, θα του έβαζα 3 αστέρια για το ψιλοκακό story και τα υπόλοιπα του, αλλά ας όψεται που αντικειμενικά, σαν Fighting game είχε απίστευτο το gameplay του και τα γραφικά του. Το έσωσαν με αυτό, ευτυχώς. Ο κόσμος βέβαια όπως φάνηκε κι απο τις πωλήσεις του dlc, απογοητεύτηκε απο το lore. Ελπίζω στο επόμενο, να συνεχίσουν την απίστευτη προσπάθεια στο gameplay και τα γραφικά και να ξαναστρώσουν την ιστορία κάπως.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!