Μάσκες Θαλάσσης

Ocean Reef Μάσκα Θαλάσσης Full Face ARIA Λευκή

Αυτή η μάσκα θαλάσσης Full Face είναι ιδανική για ενήλικες και προσφέρει μοναδική εμπειρία κατάδυσης. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο, επιτρέποντας την αναπνοή από τη μύτη και προσφέροντας ευρύτερο...

Αυτή η μάσκα θαλάσσης Full Face είναι ιδανική για ενήλικες και προσφέρει μοναδική εμπειρία κατάδυσης. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο, επιτρέποντας την αναπνοή από τη μύτη και προσφέροντας ευρύτερο οπτικό πεδίο για να απολαύσεις κάθε στιγμή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ο ενσωματωμένος αναπνευστήρας κλείνει αυτόματα κατά την κατάδυση, αποτρέποντας την...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Αυτή η μάσκα θαλάσσης Full Face είναι ιδανική για ενήλικες και προσφέρει μοναδική εμπειρία κατάδυσης. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο, επιτρέποντας την αναπνοή από τη μύτη και προσφέροντας ευρύτερο οπτικό πεδίο για να απολαύσεις κάθε στιγμή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ο ενσωματωμένος αναπνευστήρας κλείνει αυτόματα κατά την κατάδυση, αποτρέποντας την εισροή νερού, γεγονός που εξασφαλίζει άνεση και ασφάλεια κατά τη διάρκεια της κολύμβησης.

  • Κατάλληλη για ενήλικες
  • Σχεδίαση Full Face για ευρύ οπτικό πεδίο
  • Αναπνοή από τη μύτη
  • Αυτόματο κλείσιμο αναπνευστήρα κατά την κατάδυση

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
Ενηλίκων
Τύπος
Full Face
Χρήση
Κολύμβηση
Σιλικόνης
Όχι
Αντιθαμβωτική Προστασία
Όχι
Χρώμα
Λευκό
Size Guide
για Full Face Μάσκες

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aland

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_Eythymios
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:

    η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

    Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheTogs
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
    Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
    Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Kanatsouli
    3
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexofathens
    5
    28 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Δεν κάνει για καταδήσεις αλλά ειναι τελεια και πανευκολη οταν είσαι στην επιφάνεια. Το εχω βαλει να το δοκιμασουν άτομα που δεν μπορουν την συμβατική μασκα και εχουν καταενθουσιαστεί ! Βλέπεις πολύ καθαρά τον βυθό ! Ειναι ακριβή αλλα το αξίζει γιατι ειναι και δυνατή κατασκευαστικά και σου δίνει καλύτερη εμπειρια απο την συμβατική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    εχω την μάσκα 2 μήνες .πολύ καλή και ποιοτική .δεν μπαίνουν νερα μέσα παρόλο που εχω μούσι !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ ωραία μάσκα.. δεν χρειάζεται να διακόπτεις την βουτιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    To δοκίμασα από έναν φίλο που την είχε αγοράσει ,πολύ καλή επιλογή,μπορείς άνετα να κολυμπήσεις χωρίς να πρέπει να σηκώνεσαι να αναπνέεις κάτι που με αγχωνει, θα την αγοράσω σύντομα κ εγώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.

    0
  • Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.

    0
  • δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:

    η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

    Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.

    4
  • Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
    Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
    Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.

    6
  • Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αυτή η μάσκα θαλάσσης Full Face είναι ιδανική για ενήλικες και προσφέρει μοναδική εμπειρία κατάδυσης. Καλύπτει ολόκληρο το πρόσωπο, επιτρέποντας την αναπνοή από τη μύτη και προσφέροντας ευρύτερο οπτικό πεδίο για να απολαύσεις κάθε στιγμή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ο ενσωματωμένος αναπνευστήρας κλείνει αυτόματα κατά την κατάδυση, αποτρέποντας την εισροή νερού, γεγονός που εξασφαλίζει άνεση και ασφάλεια κατά τη διάρκεια της κολύμβησης.

  • Κατάλληλη για ενήλικες
  • Σχεδίαση Full Face για ευρύ οπτικό πεδίο
  • Αναπνοή από τη μύτη
  • Αυτόματο κλείσιμο αναπνευστήρα κατά την κατάδυση

Κατασκευαστής

Ηλικία
Ενηλίκων
Τύπος
Full Face
Χρήση
Κολύμβηση
Σιλικόνης
Όχι
Αντιθαμβωτική Προστασία
Όχι
Χρώμα
Λευκό
Size Guide
για Full Face Μάσκες

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aland

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_Eythymios
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:

    η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

    Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheTogs
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
    Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
    Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Kanatsouli
    3
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexofathens
    5
    28 στους 34 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Δεν κάνει για καταδήσεις αλλά ειναι τελεια και πανευκολη οταν είσαι στην επιφάνεια. Το εχω βαλει να το δοκιμασουν άτομα που δεν μπορουν την συμβατική μασκα και εχουν καταενθουσιαστεί ! Βλέπεις πολύ καθαρά τον βυθό ! Ειναι ακριβή αλλα το αξίζει γιατι ειναι και δυνατή κατασκευαστικά και σου δίνει καλύτερη εμπειρια απο την συμβατική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    εχω την μάσκα 2 μήνες .πολύ καλή και ποιοτική .δεν μπαίνουν νερα μέσα παρόλο που εχω μούσι !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ ωραία μάσκα.. δεν χρειάζεται να διακόπτεις την βουτιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    To δοκίμασα από έναν φίλο που την είχε αγοράσει ,πολύ καλή επιλογή,μπορείς άνετα να κολυμπήσεις χωρίς να πρέπει να σηκώνεσαι να αναπνέεις κάτι που με αγχωνει, θα την αγοράσω σύντομα κ εγώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εσπασε το πλαστικό γύρω από τη μάσκα που εφαρμόζει στο πρόσωπο καθώς την έσφιξα απαλά. Την μάσκα την είχα σε ντουλάπα και είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Κακή ποιότητα πλαστικών, σε καμία περίπτωση δεν άξιζε τα ~60 ευρώ.

    0
  • Άριστη εξυπηρέτηση και προσεγμένη συσκευασία, ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η αρχική συσκευασία του κατασκευαστή δεν ήταν επαρκώς ασφαλής για μεταφορά. Σίγουρα θα προτιμήσω το κατάστημα για μελλοντικές μου αγορές.

    0
  • δεν θαμπώνει και δεν βάζει νερά αν εφαρμοστεί καλά στο προσωπο. Για βόλτες στην επιφάνεια του νερού είναι άψογη, αλλά αν βυθιστείς λίγο η πίεση που ασκεί στο πρόσωπο μου φαίνεται μεγαλη, ωστόσο δεν είμαι γνώστης για να το κρινω. Όλα αυτά είναι δευτερεύοντα και θα την αξιολογουσα με 4 ή 5 αστέρια, όμως βρήκα ένα σημαντικό ελάττωμα που δεν είδα να αναφέρεται στα άλλα σχόλια:

    η αποσυναρμολόγηση είναι μαρτύριο. τα κλιπς που δένουν τον αναπνευστηρα πάνω στο κυρίως σώμα της μάσκας είναι πολύ λεπτά με αποτέλεσμα να σπάνε πανευκολα. Ο κατασκευαστής δίνει βίντεο με τη διαδικασία γιατί το πρόβλημα φαίνεται να είναι γνωστό στο αγγλόφωνο ίντερνετ, αλλά παρόλαυτα δεν κατάφερα να την αποσυναρμολογησω χωρίς να τα τραυματισω. Δεν γνωρίζω αν τα σημεία αυτά δεν προκαλούν προβλήματα αν ραγισουν, αλλά είναι απαράδεκτο σε μια τόσο ακριβή μάσκα να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

    Προσωπικά, την κράτησα συναρμολογημένη για όλες τις διακοπές μου και προσπάθησα να τη λύσω πολύ προσεκτικά στο τέλος τους, γιατί είναι πολύ ογκώδης για αποθήκευση μαζί με τον αναπνευστηρα. Παρόλαυτα το ένα κλιπ ραγισε.

    4
  • Ειναι το δευτερο καλοκαιρι που την χρησιμοποιω, ειναι τέλεια , την εχω καταευχαρηστηθει, δε θολωνει, δε παζει νερα , αναπνεεις κανονικα και μπορεις να μιλας κιολας χωρις να βγαζεις την μασκα, και το καλυτερο ειναι οτι δε μπαινουν βρωμιες τις θαλασσας στο στομα σου οπως οι συμβατικες μασκες.
    Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν κανεις βουτιά υπαρχει μεγαλη πιεση στο προσωπο και εμενα προσωπικα με κουραζει αυτο... οποτε δε κανω βουτιες :)
    Κατα τ'αλλα αξιζει καθε ευρω και δε τα μετανιωσα τα λεφτα που εδωσα.

    6
  • Υπερτιμημένη. Οι ανάσα που παιρνεις νιώθεις οτι δεν σου φτανει. Ωστόσο δεν θολώνει και εφαρμοζει καλα στο προσωπο. Πολύ ακριβη ομως για.αυτο που σου προσφερει.

    3
  • Δες τα όλα