Χαμηλής ποιότητας κατασκευή, και χείριστη πολιτική "εξυπηρέτησης" πελατών.
Από πολύ νωρίς είχα πρόβλημα με μικρές διαρροές λαδιού και νερού από το κάτω μέρος του κάδου, εικάζω πως το πρόβλημα είναι πως υπάρχει μικρό κενό μεταξύ του τζαμιού και του μετάλου εσωτερικά. Δεν ελέγχθηκε ποτέ, διότι ακόμα και με φωτογραφίες δεν αναγνώριζαν το πρόβλημα αν δεν κουβαλιόμουν στα γραφεία τους να το δουν από κοντά. Δικό μου πρόβλημα το να βρω χρόνο από τις ώρες που εργάζομαι για να κάνω ταξίδι μιας ώρας πήγαινε-έλα, τουλάχιστον μια φορά επειδή το προϊόν τους που πλήρωσα είναι ελαττωματικό.
Έμαθα να ζω με αυτό, αλλά λιγότερο από ένα χρόνο μετά έσπασε το "δόντι" του κάδου που δίνει σήμα στο φούρνο να ανοίξει. Και πάλι δικό μου το πρόβλημα, ήμουν πολύ σκληρός με τον κάδο! Έμαθα να ζω με αυτό γιατί με λίγο κούνημα δίνεται το σήμα.
Λίγους μήνες μετά, κατά το πλύσιμο είδα πως είχε φύγει ένα ολόκληρο κομμάτι της αντικολλητικής στρώσης του κάδου. Μετά από 1-2 χρήσεις ακόμα, έχοντας αποδεχτεί πως ο κάδος είναι πλέον για πέταμα, φούσκωσε περιμετρικά της αρχικής τρύπας, κάτι το οποίο μπορεί μόνο να χειροτερέψει με τον καιρό. Στο τηλέφωνο μου είπαν πρακτικά πως πρέπει να πάω από εκεί για να δουν μήπως χρειάζεται δωρεάν επισκευή του μέρους που κουμπώνει το δόντι στη συσκευή, και πρακτικά να αγοράσω νέο κάδο. Δε μπορώ να κουβαληθώ μέχρι εκεί λέω, αλλά βρήκαν λύση! Να κανονίσω να το παραλάβει μεταφορική την οποία θα πληρώσω εγώ.
Ποτέ ξανά IQ, μακάρι να είχα δώσει 30-40 ευρώ περισσότερα για αξιόπιστη μάρκα με ανθρώπινη εξυπηρέτηση πελατών.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!