Δοχεία Φαγητού

Adler Ηλεκτρικό Δοχείο Φαγητού Inox Πράσινο 800ml Κωδικός: AD 4505

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Από ανοξείδωτο ατσάλι
  • Χωρητικότητα: 0.8 Lt
  • Αποσπώμενο εσωτερικό δοχείο
  • Πλαστικό διαχωριστικό τροφίμων
  • Ονομαστική ισχύς: 45-55 W
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το θερμαινόμενο φαγητοδοχείο, από την εταιρία Adler, σας επιτρέπει να αποθηκεύετε και να θερμαίνετε τα τρόφιμα σε μία συσκευή, εξαλείφοντας την ανάγκη χρήσης πολλών διαφορετικών δοχείων και συσκευών. Είναι κατασκευασμένο από υλικά απαλλαγμένα από επιβλαβείς ουσίες, γεγονός που το καθιστά ασφαλές για την υγεία και δεν επηρεάζει αρνητικά τη γεύση των αποθηκευμένων τροφίμων. Το αφαιρούμενο ένθετο δοχείου διευκολύνει τον καθαρισμό τόσο στο χέρι όσο και στο πλυντήριο πιάτων, εξοικονομώντας χρόνο.

Χαρακτηριστικά

  • Από ανοξείδωτο ατσάλι SUS304
  • Χωρητικότητα: 0.8 Lt
  • Ζεσταίνει τα γεύματα γρήγορα και με ευκολία
  • Ζεσταίνει και διατηρεί τα γεύματα ζεστά μέχρι τους 70 °C
  • Αποσπώμενο εσωτερικό δοχείο
  • Πλαστικό διαχωριστικό τροφίμων
  • Εύκαμπτη λαβή σιλικόνης
  • Έξοδος ατμού με βύσμα σιλικόνης
  • Καπάκι με μάνδαλα για εύκολο κλείσιμο
  • Ενδεικτική λυχνία που δείχνει τη λειτουργία της συσκευής
  • Πλένεται στο πλυντήριο πιάτων
  • Αποσπώμενο καλώδιο ρεύματος
  • Μήκος καλωδίου ρεύματος: 85 cm
  • Περιλαμβάνει κουτάλι
  • Τροφοδοσία: 220-240V /50-60Hz
  • Ονομαστική ισχύς: 45-55 W

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
AD 4505

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
800 ml
Υλικό
Inox
Με Αεροστεγές Κλείσιμο
Ναι
Χρώμα
Πράσινο

Σχεδιασμός

Τύπος Κλεισίματος
Κλιπ
BPA Free
-
Ανακυκλώσιμα
Ναι
Τεμάχια
1 τμχ
Με Χωρίσματα
Ναι
Σχήμα
Οβάλ
Σετ με Μαχαιροπίρουνα
Ναι

Καταλληλότητα

Κατάλληλο για Μικροκύματα
Όχι
Κατάλληλο για Πλυντήριο Πιάτων
Όχι
Κατάλληλο για Κατάψυξη
-

Δυνατότητες

Κενού Αέρος
-
Θερμός
Όχι
Ηλεκτρικά
Ναι

Διαστάσεις

Μήκος
22 cm
Πλάτος
13 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (83)

Αξιολογήσεις

  1. 66
  2. 12
  3. 3
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Manos_Z

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    χωράει στην τσάντα, καλή ποιότητα στα υλικά, ζεσταίνει αρκετά σε 40 λεπτά περίπου, ικανοποιητική μερίδα φαγητού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_Petritsis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    παιδιά μην ακούτε είναι απλά πολύ καλό
    θέλει όμως 45 με 60 λεπτά
    αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα τι 20 τι 50 κάποια στιγμή θα πρέπει να το ανάψεις οπότε πρόβλημα κανένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vacilikh99
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι αρκετά ευχαριστημένη καθώς πρόκειται για φαγητοδοχείο και οχι φούρνο. Πιο συγκεκριμένα ζεσταίνει αρκετά καλα ολα τα υγρα φαγητα όπως σούπες αλλά τα πιο στέρεα θελουν παραπάνω ωρα και αν ειναι ευκολο ενα γυρισμα για καλύτερο αποτέλεσμα.
    Συνήθως υπολογιζω το διάλειμμα μου ωστε να το βαλω σε λειτουργία γυρω στα 40 με 60 λεπτα νωρίτερα.
    Τελος να επισημάνω ότι όποιο φαγητό σε πιο υγρή μορφη καλύτερα να μεταφέρεται με αλλο σκεύος και οχι σε αυτό καθώς δεν σφραγίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LORI_MARGARITI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ καλής ποιότητας δοχείο με πολύ καλό χώρο και ελαφρύ για μεταφορά. Χωράει πολύ άνετα μια μεγάλη μερίδα που θα έτρωγε ένας άντρας. Για να ζεστάνει το φαγητό ώστε να το περιέγραφε κανείς ως ¨ζεστό φαγητό¨ χρειάζεται σίγουρα να είναι 30' στο ρεύμα. Το εσωτερικό δοχείο είναι ανοξείδωτο, ελαφρύ και πλένεται εύκολα. Το βάζω στο ψυγείο με το εσωτερικό δοχείο και το καπάκι του. Ολόκληρο δεν μπαινει στο ψυγείο διότι θα μαζέψει υγρασία. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MIRVAMA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ωραίο δοχείο με καλή χωρητικότητα αλλά δεν είναι κατάλληλο για σούπες γιατί δεν κλείνει στεγανά. Για τα μη ζουμερά φαγητά είναι μια χαρά κάνει αυτό που υπόσχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonisgiotou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικο εργαλείο ειδικά για το κόστος του! ποιοτική κατασκευή με καλή χωρητικότητα σε καλο μέγεθος ώστε να μεταφέρεται εύκολα. απαιτεί τουλάχιστον ένα μισάωρο για να ζεσταθεί το φαγητό αλλά δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για την αγορά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Kokkinis2489
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ όμορφο και ποιοτικό, δυστυχώς είναι όντως μικρό και ζεσταίνει πολύ αργά. Είναι 48W οπότε και να το βάλεις 1 ώρα δεν κάνει ιδιαίτερη κατανάλωση απλά αργεί να ζεστάνει το φαγητό. Ισως στις σούπες θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά παραμένει πολύ ποιοτικό και στιβαρό οπότε αν κάποιος θέλει ένα ποιοτικό ταπεράκι για μεταφορά φαγητού με δυνατότητα να το ζεστάνει κιόλας είναι μια επιλογή.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophie_Grk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Χρησιμοποιείται καθημερινά εδώ και 2 μήνες στην δουλειά. Προκάτοχος ίδια συσκευής αλλά με πλαστικό δοχείο. Βρήκα το ινοξ και έχω ησυχάσει, ούτε λεκέδες αφήνει στο πλύσιμο από τις σάλτσες και καθαρίζει πανεύκολα. Το βάζω μισή ώρα από την μια πλευρά να ζεσταίνει και άλλη μισή από την άλλη το φαγητό και είναι σαν φρέσκο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Θεωρώ την καλύτερη αγορά που έκανα ποτέ. Εξαιρετικό προιόν, ζεσταίνει τέλεια, με αποσπώμενο δοχείο που πλένεται . Ό,τι καλύτερο !! Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Έχω πάρει δύο .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariantili65
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Εχει ωραίο σχέδιο, καλής ποι'οτητας υλικό, αλλά πολύ μικρό.
    Η ποσότητα του φαγητού που χωράει ειναι μικρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kaiti_Galati

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Σωτήριο για το μεσημεριανό στην δουλειά. Ζεσταίνει το φαγητό αρκετά καλά. Είναι ανοξείδωτο και πλένεται εύκολα και έχει και πολύ ωραίο χρώμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilianα1
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολυ καλή επιλογή!Αν ψάχνεται κάτι αντίστοιχο σας το προτείνω .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όταν 555
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι σχεδόν τέλειο. Μου αρέσει που το μπολ είναι από inox κι όχι πλαστικό, μπαίνει στο ψυγείο και ζεσταίνεται πολύ καλά μέσα σε μιάμιση ώρα (από το ψυγείο βγαλμένο). Όταν το μπολ είναι μέσα στο δοχείο θέρμανσης, το καπάκι του μανταλώνει και δεν αφήνει να ξεφύγουν οσμές. Το μειονέκτημα είναι πως το ίδιο καπάκι δεν ασφαλίζει καθόλου όταν είναι χωρίς το δοχείο θέρμανσης, έτσι δεν γινεται να μεταφέρεις μόνο το μπολ και να αφήνεις το δοχείο θέρμανσης με το καλώδιο στη δουλειά και πάντα ανησυχείς μήπως ανοίξει όταν το έχεις στο ψυγείο ( όπου βεβαια το βάζεις δίχως το δοχείο θέρμανσης). Δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο έως τώρα αλλά δεν το αποκλείω. Επίσης να προσθέσω εδώ πως είναι κατασκευασμένο στην Ευρώπη, δεν είναι Κινέζικο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_nt
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή σε αυτά τα χρήματα. Ο κάδος είναι αποσπώμενος και αυτό είναι αρκετά σημαντικό αν θέλετε να αποθηκεύετε το φαγητό στο ψυγείο μέχρι να έρθει η ώρα του μεσημεριανού στη δουλειά. Το λέω γιατί δεν θα έβαζα τη βάση του στο ψυγείο καθώς από το πολύ κρύο στο ζεστό μπορεί να δημιουργηθεί υγρασία και φήμες λένε ότι δεν είναι και ότι καλύτερο για τις ηλεκτρικές συσκευές. Παρεμπιπτόντως το καπάκι δεν κουμπώνει στον κάδο αλλά στη βάση του, οπότε προσοχή.
    Κάνει ο,τι λέει; Δυστυχώς όχι ακριβώς. Έκανα ένα τεστ με νερό βρύσης. Στα 50 λεπτά δεν είχε πιάσει ακόμα τους 50 βαθμούς που διαφημίζει. Ωστόσο μπορώ να πω ότι σε 30 λεπτά περίπου φέρνει το φαγητό σε μια καλή θερμοκρασία. Ίσως και 40 αναλογα το φαγητό και το αν το είχατε αποθηκεύσει πρώτα στο ψυγείο.
    Συνολικά αξίζει η αγορά του, αν δεν εχετε φούρνο μικροκυμάτων ή αν δεν θέλετε να χρησιμοποιείτε.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Soulseeker
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    H καλύτερη αγορά του 25! Επιτέλους μετα απο χρόνια τρωω ζεστο φαγητο στην δουλεια!
    Απο εκει και περα, ναι θελει ενα μισαωρο για να το κανει χλιαρο/ζεστο ομως δεν καταλαβαινω πως αυτο ειναι προβλημα. Αν θες να φας στις 2 βαλτο να ζεσταινει απο τις 1:30 (ή και νωριτερα αναλογα ποσο ζεστο το θες) και εισαι μια χαρα. Ουτε δικο σου ρευμα δεν χαλας. Γκρινια για την γκρινια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fylakas@1962
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Καλό προϊόν. Του δίνω τέσσερα αστέρια διότι αργεί να ζεστάνει το περιεχόμενο. 35 έως 40 λεπτά περίπου.
    Το καλό είναι ότι έχεις ζεστό φαγητό στη δουλειά .

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS_MPROKAKIS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω ένα μήνα. Στιβαρό για Κινέζικο. Με αποσπώμενο κάδο. Με εξυπηρετεί πολύ στο πλύσιμο. Η θερμοκρασία είναι καλή. Θα δω πόσο θα αντέξει. Είχα πάρει ένα άλλο χωρίς αποσπομενω κάδων. Μου χάλασε σε δύο χρόνια. Θα επανέλθω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    το έχουμε 6 μήνες. μεχρι στιγμής λειτουργεί μια χαρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μικρό αλά όταν είσαι βάρδια και θέλεις να φασ ζεστό φαγητό σου φτάνει και περισσεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    ΤΟ πλαστικό στο καπάκι βγαίνει εύκολα δυστυχώς κατά τ’αλλα ότι καλύτερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Θέλει πάρα πολύ χρόνο για να ζεστάνει. Τουλάχιστον 40 λεπτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ζεσταίνει πολύ ωραία το φαγητό. Επιτέλους τρώω ζεστό φαγητό στη δουλειά μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η δοχείο είναι καλό, τό φαη είναι ζεστό σε 15 λεπτά, αλλά είναι μικρό από τη δείχνει φωτογραφία

    • Αντοχή
    • Ποιότητα
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όποιος θέλει ζεστό το φαγητό στην δουλειά το αγοράζει με κλειστά μάτια, αρκεί να υπάρχει πρίζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • 0
  • χωράει στην τσάντα, καλή ποιότητα στα υλικά, ζεσταίνει αρκετά σε 40 λεπτά περίπου, ικανοποιητική μερίδα φαγητού

    0
  • παιδιά μην ακούτε είναι απλά πολύ καλό
    θέλει όμως 45 με 60 λεπτά
    αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα τι 20 τι 50 κάποια στιγμή θα πρέπει να το ανάψεις οπότε πρόβλημα κανένα

    0
  • Ειμαι αρκετά ευχαριστημένη καθώς πρόκειται για φαγητοδοχείο και οχι φούρνο. Πιο συγκεκριμένα ζεσταίνει αρκετά καλα ολα τα υγρα φαγητα όπως σούπες αλλά τα πιο στέρεα θελουν παραπάνω ωρα και αν ειναι ευκολο ενα γυρισμα για καλύτερο αποτέλεσμα.
    Συνήθως υπολογιζω το διάλειμμα μου ωστε να το βαλω σε λειτουργία γυρω στα 40 με 60 λεπτα νωρίτερα.
    Τελος να επισημάνω ότι όποιο φαγητό σε πιο υγρή μορφη καλύτερα να μεταφέρεται με αλλο σκεύος και οχι σε αυτό καθώς δεν σφραγίζει.

    2
  • Πολύ καλής ποιότητας δοχείο με πολύ καλό χώρο και ελαφρύ για μεταφορά. Χωράει πολύ άνετα μια μεγάλη μερίδα που θα έτρωγε ένας άντρας. Για να ζεστάνει το φαγητό ώστε να το περιέγραφε κανείς ως ¨ζεστό φαγητό¨ χρειάζεται σίγουρα να είναι 30' στο ρεύμα. Το εσωτερικό δοχείο είναι ανοξείδωτο, ελαφρύ και πλένεται εύκολα. Το βάζω στο ψυγείο με το εσωτερικό δοχείο και το καπάκι του. Ολόκληρο δεν μπαινει στο ψυγείο διότι θα μαζέψει υγρασία. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

446 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Όταν 555

Όσο ζεσταίνει το καπάκι του είναι στεγανό ή αφήνει μυρωδιά από το φαγητό; Δε θέλω να με βρίζουν στο γραφείο :)

GIORGOS_MPAKOPOULOS9337

Δε μυρίζει κάτι...είναι απλά τέλειο και ιδανικό για γραφείο - εταιρεία...

Lena_Lenakii

πόση ώρα θέλει για να ζεστάνει το φαγητό? είναι καλό προϊόν?

GIORGOS_MPAKOPOULOS9337

Είναι πολύ καλό προϊόν και εύχρηστο. Θέλει λίγη ώρα για να ζεστάνει βέβαια (τύπου 20'-30') αναλόγως και με το φαγητό (άλλο μπριζόλα και άλλο φακές), όμως ζεσταίνει στην ιδανική θερμοκρασία για να φάει κανείς! Είμαι πολύ ευχαριστημένος!

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το θερμαινόμενο φαγητοδοχείο, από την εταιρία Adler, σας επιτρέπει να αποθηκεύετε και να θερμαίνετε τα τρόφιμα σε μία συσκευή, εξαλείφοντας την ανάγκη χρήσης πολλών διαφορετικών δοχείων και συσκευών. Είναι κατασκευασμένο από υλικά απαλλαγμένα από επιβλαβείς ουσίες, γεγονός που το καθιστά ασφαλές για την υγεία και δεν επηρεάζει αρνητικά τη γεύση των αποθηκευμένων τροφίμων. Το αφαιρούμενο ένθετο δοχείου διευκολύνει τον καθαρισμό τόσο στο χέρι όσο και στο πλυντήριο πιάτων, εξοικονομώντας χρόνο.

Χαρακτηριστικά

  • Από ανοξείδωτο ατσάλι SUS304
  • Χωρητικότητα: 0.8 Lt
  • Ζεσταίνει τα γεύματα γρήγορα και με ευκολία
  • Ζεσταίνει και διατηρεί τα γεύματα ζεστά μέχρι τους 70 °C
  • Αποσπώμενο εσωτερικό δοχείο
  • Πλαστικό διαχωριστικό τροφίμων
  • Εύκαμπτη λαβή σιλικόνης
  • Έξοδος ατμού με βύσμα σιλικόνης
  • Καπάκι με μάνδαλα για εύκολο κλείσιμο
  • Ενδεικτική λυχνία που δείχνει τη λειτουργία της συσκευής
  • Πλένεται στο πλυντήριο πιάτων
  • Αποσπώμενο καλώδιο ρεύματος
  • Μήκος καλωδίου ρεύματος: 85 cm
  • Περιλαμβάνει κουτάλι
  • Τροφοδοσία: 220-240V /50-60Hz
  • Ονομαστική ισχύς: 45-55 W

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
AD 4505

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
800 ml
Υλικό
Inox
Με Αεροστεγές Κλείσιμο
Ναι
Χρώμα
Πράσινο

Σχεδιασμός

Τύπος Κλεισίματος
Κλιπ
BPA Free
-
Ανακυκλώσιμα
Ναι
Τεμάχια
1 τμχ
Με Χωρίσματα
Ναι
Σχήμα
Οβάλ
Σετ με Μαχαιροπίρουνα
Ναι

Καταλληλότητα

Κατάλληλο για Μικροκύματα
Όχι
Κατάλληλο για Πλυντήριο Πιάτων
Όχι
Κατάλληλο για Κατάψυξη
-

Δυνατότητες

Κενού Αέρος
-
Θερμός
Όχι
Ηλεκτρικά
Ναι

Διαστάσεις

Μήκος
22 cm
Πλάτος
13 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (83)

  1. 66
  2. 12
  3. 3
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Manos_Z

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    χωράει στην τσάντα, καλή ποιότητα στα υλικά, ζεσταίνει αρκετά σε 40 λεπτά περίπου, ικανοποιητική μερίδα φαγητού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petros_Petritsis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    παιδιά μην ακούτε είναι απλά πολύ καλό
    θέλει όμως 45 με 60 λεπτά
    αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα τι 20 τι 50 κάποια στιγμή θα πρέπει να το ανάψεις οπότε πρόβλημα κανένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vacilikh99
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι αρκετά ευχαριστημένη καθώς πρόκειται για φαγητοδοχείο και οχι φούρνο. Πιο συγκεκριμένα ζεσταίνει αρκετά καλα ολα τα υγρα φαγητα όπως σούπες αλλά τα πιο στέρεα θελουν παραπάνω ωρα και αν ειναι ευκολο ενα γυρισμα για καλύτερο αποτέλεσμα.
    Συνήθως υπολογιζω το διάλειμμα μου ωστε να το βαλω σε λειτουργία γυρω στα 40 με 60 λεπτα νωρίτερα.
    Τελος να επισημάνω ότι όποιο φαγητό σε πιο υγρή μορφη καλύτερα να μεταφέρεται με αλλο σκεύος και οχι σε αυτό καθώς δεν σφραγίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LORI_MARGARITI

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολύ καλής ποιότητας δοχείο με πολύ καλό χώρο και ελαφρύ για μεταφορά. Χωράει πολύ άνετα μια μεγάλη μερίδα που θα έτρωγε ένας άντρας. Για να ζεστάνει το φαγητό ώστε να το περιέγραφε κανείς ως ¨ζεστό φαγητό¨ χρειάζεται σίγουρα να είναι 30' στο ρεύμα. Το εσωτερικό δοχείο είναι ανοξείδωτο, ελαφρύ και πλένεται εύκολα. Το βάζω στο ψυγείο με το εσωτερικό δοχείο και το καπάκι του. Ολόκληρο δεν μπαινει στο ψυγείο διότι θα μαζέψει υγρασία. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MIRVAMA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ωραίο δοχείο με καλή χωρητικότητα αλλά δεν είναι κατάλληλο για σούπες γιατί δεν κλείνει στεγανά. Για τα μη ζουμερά φαγητά είναι μια χαρά κάνει αυτό που υπόσχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonisgiotou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικο εργαλείο ειδικά για το κόστος του! ποιοτική κατασκευή με καλή χωρητικότητα σε καλο μέγεθος ώστε να μεταφέρεται εύκολα. απαιτεί τουλάχιστον ένα μισάωρο για να ζεσταθεί το φαγητό αλλά δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για την αγορά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Kokkinis2489
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ όμορφο και ποιοτικό, δυστυχώς είναι όντως μικρό και ζεσταίνει πολύ αργά. Είναι 48W οπότε και να το βάλεις 1 ώρα δεν κάνει ιδιαίτερη κατανάλωση απλά αργεί να ζεστάνει το φαγητό. Ισως στις σούπες θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά παραμένει πολύ ποιοτικό και στιβαρό οπότε αν κάποιος θέλει ένα ποιοτικό ταπεράκι για μεταφορά φαγητού με δυνατότητα να το ζεστάνει κιόλας είναι μια επιλογή.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophie_Grk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Χρησιμοποιείται καθημερινά εδώ και 2 μήνες στην δουλειά. Προκάτοχος ίδια συσκευής αλλά με πλαστικό δοχείο. Βρήκα το ινοξ και έχω ησυχάσει, ούτε λεκέδες αφήνει στο πλύσιμο από τις σάλτσες και καθαρίζει πανεύκολα. Το βάζω μισή ώρα από την μια πλευρά να ζεσταίνει και άλλη μισή από την άλλη το φαγητό και είναι σαν φρέσκο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Θεωρώ την καλύτερη αγορά που έκανα ποτέ. Εξαιρετικό προιόν, ζεσταίνει τέλεια, με αποσπώμενο δοχείο που πλένεται . Ό,τι καλύτερο !! Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Έχω πάρει δύο .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mariantili65
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Εχει ωραίο σχέδιο, καλής ποι'οτητας υλικό, αλλά πολύ μικρό.
    Η ποσότητα του φαγητού που χωράει ειναι μικρή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kaiti_Galati

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Σωτήριο για το μεσημεριανό στην δουλειά. Ζεσταίνει το φαγητό αρκετά καλά. Είναι ανοξείδωτο και πλένεται εύκολα και έχει και πολύ ωραίο χρώμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilianα1
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Πολυ καλή επιλογή!Αν ψάχνεται κάτι αντίστοιχο σας το προτείνω .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όταν 555
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι σχεδόν τέλειο. Μου αρέσει που το μπολ είναι από inox κι όχι πλαστικό, μπαίνει στο ψυγείο και ζεσταίνεται πολύ καλά μέσα σε μιάμιση ώρα (από το ψυγείο βγαλμένο). Όταν το μπολ είναι μέσα στο δοχείο θέρμανσης, το καπάκι του μανταλώνει και δεν αφήνει να ξεφύγουν οσμές. Το μειονέκτημα είναι πως το ίδιο καπάκι δεν ασφαλίζει καθόλου όταν είναι χωρίς το δοχείο θέρμανσης, έτσι δεν γινεται να μεταφέρεις μόνο το μπολ και να αφήνεις το δοχείο θέρμανσης με το καλώδιο στη δουλειά και πάντα ανησυχείς μήπως ανοίξει όταν το έχεις στο ψυγείο ( όπου βεβαια το βάζεις δίχως το δοχείο θέρμανσης). Δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο έως τώρα αλλά δεν το αποκλείω. Επίσης να προσθέσω εδώ πως είναι κατασκευασμένο στην Ευρώπη, δεν είναι Κινέζικο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_nt
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επιλογή σε αυτά τα χρήματα. Ο κάδος είναι αποσπώμενος και αυτό είναι αρκετά σημαντικό αν θέλετε να αποθηκεύετε το φαγητό στο ψυγείο μέχρι να έρθει η ώρα του μεσημεριανού στη δουλειά. Το λέω γιατί δεν θα έβαζα τη βάση του στο ψυγείο καθώς από το πολύ κρύο στο ζεστό μπορεί να δημιουργηθεί υγρασία και φήμες λένε ότι δεν είναι και ότι καλύτερο για τις ηλεκτρικές συσκευές. Παρεμπιπτόντως το καπάκι δεν κουμπώνει στον κάδο αλλά στη βάση του, οπότε προσοχή.
    Κάνει ο,τι λέει; Δυστυχώς όχι ακριβώς. Έκανα ένα τεστ με νερό βρύσης. Στα 50 λεπτά δεν είχε πιάσει ακόμα τους 50 βαθμούς που διαφημίζει. Ωστόσο μπορώ να πω ότι σε 30 λεπτά περίπου φέρνει το φαγητό σε μια καλή θερμοκρασία. Ίσως και 40 αναλογα το φαγητό και το αν το είχατε αποθηκεύσει πρώτα στο ψυγείο.
    Συνολικά αξίζει η αγορά του, αν δεν εχετε φούρνο μικροκυμάτων ή αν δεν θέλετε να χρησιμοποιείτε.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Soulseeker
    5
    15 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    H καλύτερη αγορά του 25! Επιτέλους μετα απο χρόνια τρωω ζεστο φαγητο στην δουλεια!
    Απο εκει και περα, ναι θελει ενα μισαωρο για να το κανει χλιαρο/ζεστο ομως δεν καταλαβαινω πως αυτο ειναι προβλημα. Αν θες να φας στις 2 βαλτο να ζεσταινει απο τις 1:30 (ή και νωριτερα αναλογα ποσο ζεστο το θες) και εισαι μια χαρα. Ουτε δικο σου ρευμα δεν χαλας. Γκρινια για την γκρινια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fylakas@1962
    4
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Καλό προϊόν. Του δίνω τέσσερα αστέρια διότι αργεί να ζεστάνει το περιεχόμενο. 35 έως 40 λεπτά περίπου.
    Το καλό είναι ότι έχεις ζεστό φαγητό στη δουλειά .

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS_MPROKAKIS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω ένα μήνα. Στιβαρό για Κινέζικο. Με αποσπώμενο κάδο. Με εξυπηρετεί πολύ στο πλύσιμο. Η θερμοκρασία είναι καλή. Θα δω πόσο θα αντέξει. Είχα πάρει ένα άλλο χωρίς αποσπομενω κάδων. Μου χάλασε σε δύο χρόνια. Θα επανέλθω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    το έχουμε 6 μήνες. μεχρι στιγμής λειτουργεί μια χαρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Μικρό αλά όταν είσαι βάρδια και θέλεις να φασ ζεστό φαγητό σου φτάνει και περισσεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    ΤΟ πλαστικό στο καπάκι βγαίνει εύκολα δυστυχώς κατά τ’αλλα ότι καλύτερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Θέλει πάρα πολύ χρόνο για να ζεστάνει. Τουλάχιστον 40 λεπτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    Ζεσταίνει πολύ ωραία το φαγητό. Επιτέλους τρώω ζεστό φαγητό στη δουλειά μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η δοχείο είναι καλό, τό φαη είναι ζεστό σε 15 λεπτά, αλλά είναι μικρό από τη δείχνει φωτογραφία

    • Αντοχή
    • Ποιότητα
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όποιος θέλει ζεστό το φαγητό στην δουλειά το αγοράζει με κλειστά μάτια, αρκεί να υπάρχει πρίζα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

  • 0
  • χωράει στην τσάντα, καλή ποιότητα στα υλικά, ζεσταίνει αρκετά σε 40 λεπτά περίπου, ικανοποιητική μερίδα φαγητού

    0
  • παιδιά μην ακούτε είναι απλά πολύ καλό
    θέλει όμως 45 με 60 λεπτά
    αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα τι 20 τι 50 κάποια στιγμή θα πρέπει να το ανάψεις οπότε πρόβλημα κανένα

    0
  • Ειμαι αρκετά ευχαριστημένη καθώς πρόκειται για φαγητοδοχείο και οχι φούρνο. Πιο συγκεκριμένα ζεσταίνει αρκετά καλα ολα τα υγρα φαγητα όπως σούπες αλλά τα πιο στέρεα θελουν παραπάνω ωρα και αν ειναι ευκολο ενα γυρισμα για καλύτερο αποτέλεσμα.
    Συνήθως υπολογιζω το διάλειμμα μου ωστε να το βαλω σε λειτουργία γυρω στα 40 με 60 λεπτα νωρίτερα.
    Τελος να επισημάνω ότι όποιο φαγητό σε πιο υγρή μορφη καλύτερα να μεταφέρεται με αλλο σκεύος και οχι σε αυτό καθώς δεν σφραγίζει.

    2
  • Πολύ καλής ποιότητας δοχείο με πολύ καλό χώρο και ελαφρύ για μεταφορά. Χωράει πολύ άνετα μια μεγάλη μερίδα που θα έτρωγε ένας άντρας. Για να ζεστάνει το φαγητό ώστε να το περιέγραφε κανείς ως ¨ζεστό φαγητό¨ χρειάζεται σίγουρα να είναι 30' στο ρεύμα. Το εσωτερικό δοχείο είναι ανοξείδωτο, ελαφρύ και πλένεται εύκολα. Το βάζω στο ψυγείο με το εσωτερικό δοχείο και το καπάκι του. Ολόκληρο δεν μπαινει στο ψυγείο διότι θα μαζέψει υγρασία. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    0
  • Δες τα όλα
12,73 €
5,00 €   μεταφορικά