Κρέμες Προσώπου

Bioten Skin Moisture 24ωρη Ενυδατική Κρέμα Προσώπου με Πρεβιοτικά 50ml

Η ελαφριάς υφής κρέμα προσφέρει αποτελεσματική ενυδάτωση μακράς διάρκειας αφήνοντας το δέρμα απαλό και χωρίς γυαλάδες.

Η ελαφριάς υφής κρέμα προσφέρει αποτελεσματική ενυδάτωση μακράς διάρκειας αφήνοντας το δέρμα απαλό και χωρίς γυαλάδες.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή, Ακνεϊκή, Κανονική, Μικτή
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Η ελαφριάς υφής κρέμα προσφέρει αποτελεσματική ενυδάτωση μακράς διάρκειας αφήνοντας το δέρμα απαλό και χωρίς γυαλάδες.

Η φόρμουλά της είναι εμπλουτισμένη με 100% φυσικό εκχύλισμα Βαμβακιού πλούσιο σε πρωτεΐνες και μέταλλα που θρέφουν αποτελεσματικά το δέρμα προλαμβάνοντας τους ερεθισμούς.

Οδηγίες Χρήσης

Απλώστε κάθε μέρα και νύχτα σε πρόσωπο και λαιμό αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών.

Συστατικά

Aqua,Dimethicone,Glycerin,Phenyl Trimethicone, Caprylic/Capric Trig;yceride, Sodium Acryalates Copolymer,Propanediol,Crocus Sativus Flower Extract,Hydrolyzed Soy Protein,Sodium Hyaluronate,Allantoin,Alpha Glucan Oligosaccharide,Arginine Ascorbic Acid, Acorbyl Palmitate,,Bisabolol,Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Caramel,Chondrus Crispus Extract,Citric Acid,Diethylhexyl,Syringyldenemalonate,Disodium Edta,Ethylhexylglycerin,Fructose,Glucose,Glyceryl Laurate,Glyceryl Oleate Citrate,,Hydrolyzed Wheat Protein,Lecithin,MaltosePanthenol,Parfum,Pectin,Peg-8,Pentylene Glycol,Proline,SerineSodium Chloride,Sodium Hydroxide,Sodium Parfum,Pectin,Peg-8,Pentylene Glycol,Proline,Serine Sodium Chloride,Sodium Hydroxide,Sodium Lactate,Sodium PCA,Sodium Polyactyloyldimethyl Taurate Tocopherol,Tocopheryl Acetate,Trehalose,Urea,Xanthan Gum,Phenoxyethanol,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate,Alpha Isomethyl Ionone,Benzyl Benzoate,Benzyl Salicylate,Hexyl Cinnamal,Limonene,Linalool

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Κανονική, Μικτή
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Πρεβιοτικά
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (72)

Αξιολογήσεις

  1. 46
  2. 12
  3. 8
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Ειλικρινά αυτή η εταιρεία δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Είναι τοπ η κρέμα. Απ' τις ελάχιστες κρέμες που δεν με ενοχλούν. Δεν προκαλεί λιπαρότητα. ?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DespoinaEiriniMp
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η μοναδική κρέμα που δεν με ενοχλεί. Την παίρνω πολλά χρόνια. Έχει τύχει να βάλω και μικρή ποσότητα και περισσότερη. Δεν μου έχει αφήσει ποτέ «κομματάκια» όπως γράφουν σε σχόλια πιο κάτω. Είναι πολύ ωραία κρέμα για κανονικές προς λιπαρές επιδερμίδες. Ίσως και η μοναδική που δεν είναι βαριά και αφήνει ωραία αίσθηση , διότι έχω θέμα με το να αισθάνομαι βαριές τις κρέμες γενικότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani_K_30
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή της είναι πραγματικά μια πολύ καλή κρέμα! Η αίσθηση του τζελ είναι πάρα πολύ ωραία επιπλέον προσφέρει ακόμη καλύτερη αίσθηση αν την αφήσεις στο ψυγείο. Απορροφάται πάρα πολύ εύκολα και προσφέρει ενυδάτωση στο πρόσωπο που διαρκεί. Στα αρνητικά της θα έβαζα ότι κάποιες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν ακουμπήσεις το πρόσωπο σου ακόμα και μετά από αρκετή ώρα από την εφαρμογή της βγαίνουν κομματάκια από την κρέμα .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • +Γενικά έχει πολύ απαλή σύσταση και απλώνεται εύκολα/ομοιόμορφα.

    -Πολύ μικρή συσκευασία.
    -Δεν ενυδατώνει πολύ καλά...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Koufidis8609
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτή η ενυδατική είναι πολύ ωραία και ελαφριά.Έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι είναι και για το πρωί κ για το βράδυ.Άμα είστε ξηροί κ θέλετε πολύ ενυδάτωση δεν σας την προτείνω εγώ που είμαι μεικτή είναι φοβερή (θα την πρότεινα και για κανονικές κ για λιπαρές)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kikichalkia
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρια ενυδατικη (η πρασινη) ,ιδανικη για λιπαρες επιδερμιδες.Απορροφαται γρηγορα και δεν αφηνει λιπαροτητα ,ουτε προκαλει σπυρακια.
    Πολυ καλη για ολο το χρονο .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • level_up
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω χρήσης μάσκας ξεκίνησα να βγάζω σπυράκια τα οποία ήταν σε έλεγχο χρησιμοποιώντας σαπουνάκι για maskne από fresyderm. Όπως ήταν φυσικό χρειαζόμουν και μια ενυδατική καθως το σαπούνι βοηθούσε με τα σπυράκια όμως άφηνε το δέρμα μου ξηρό. Έχω αγοράσει αυτή την κρεμα πάνω από 10 φορές. Στην αρχή μπορώ να πω οτι εβλεπα αποτελέσματα, έκανε ηπια ενυδάτωση χωρίς να αφήνει γυαλάδα. Τις τελευταίες δυο φορές που την έχω αγοράσει είναι λες και πρόκειται για ένα εντελως διαφορετικό προϊόν . Αφήνει κολλώδη αίσθηση και μου προκαλεί απίστευτες κοκκινίλες και σπυράκια. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι στο προϊόν πάντως δεν το προτείνω. Σίγουρα είναι οικονομικό και το βρίσκει κανείς εύκολα σε σουπερ μαρκετ αλλά καλύτερα να επενδύσει κάποιος σε μια καλύτερη κρέμα

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Andr
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ώρα που τη χρησιμοποιώ είναι μια χαρά. Το δέρμα μου μετά από λίγο όμως είναι σαν να μην έχω βάλει καμία κρέμα.
    Έχω μικτή επιδερμίδα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g.lykou89
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρία αστέρια γιατί μου προκαλεί σμηγματα στα ζυγωματικά και στη μύτη.
    Μου αφήνει ελαφριά αίσθηση,
    Καλή μυρωδιά!
    Για τα λεφτά της μια χαρά είναι!

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristy_Bass
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι 27 με πολυ λιπαρο δερμα και κάποια ξηρά σημεία γυρω απο το στόμα κ το πηγουνι. Χρησιμοποιω την ενυδατική που είναι για μεικτο δερμα κ ειμαι πολυ ικανοποιημένη. Μυρίζει όμορφα, ειναι ελαφριά, δε νιώθω "μπουκωμενο" το δερμα ισα ισα το νιωθω δροσερο, δεν κολλαει ουτε αφήνει λιπαροτητα, και σαν βαση για μακιγιάζ ειναι μια χαρα. Θα πρεπει να τη χρησιμοποιείται καθημερινά για να εχουν διαρκεια τα αποτελέσματα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Combra
    1
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαριά κρέμα! Δεν μου ταίριαξε καθόλου.. για λιπαρό δέρμα δεν κάνει με τπτ, βγάζει πολύ λιπαρότητα!

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RottenSpleen
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι 24 και η κρεμα ειναι οτι πρεπει για απλη ενυδατωση, δεν την αλλαζω με καμια για την ωρα! Εχω μεινει πολυ ικανοποιημενη! Δροσερη, αναλαφρη, με ωραιο αρωμα και υφη! Δεν αφηνει καμια λιπαροτητα και το δερμα σου μενει ενυδατωμενο ολη τη μερα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nantia98
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενυδατικο gel με υπέροχο άρωμα που απορροφάται αμέσως και αφήνει μια ωραία αίσθηση δροσιάς Παρ όλα αυτά είναι φουλ στη σιλικόνη οπότε δεν θα την αγοράσω ξανα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mar_kar4
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά από τις καλύτερες κρέμες που έχω βάλει! Έχω επιδερμίδα μεικτή και ευαίσθητη. Νιώθω το δέρμα μου ενυδατωμένο και ανάλαφρο όλη μέρα. Την προτείνω 100%

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steleanna_Tsatsalidi
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ιδανική για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες μιας και η υφή του είναι αρκετά ελαφριά. Είναι μια πολύ οικονομική και καλή κρέμα προσώπου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinaki.vasiliou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η καλύτερη ενυδατική που έχω βάλει! Την βάζω κυρίως το βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί το δέρμα μου είναι υπέροχο, μυρίζει τέλεια απορροφάται εύκολα και οταν την απλώνεις σου αφήνει μια αίσθηση δροσιάς..συν ότι είναι παρά πολύ οικονομική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marga1997
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δέρμα μου είναι μεικτό προς κανονικό. Δεν έχω ιδιαίτερη τάση για ακμή. Είμαι 22 ετών οπότε χρειάζομαι μόνο ενυδάτωση. Είναι η καλύτερη ενυδάτικη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει. Αμέσως μόλις την τοποθετήσω βγάζει την αίσθηση δροσιάς στο πρόσωπο και ανακούφισης .είναι ελαφριά η υφή της και απορροφάται πολύ σύντομα . Γενικά δεν χρησιμοποιούσα ενυδατικές κρέμες διότι σε πολλά σημεία μου άφηναν λιπαρότητα με αποτέλεσμα να μην με διευκολύνει στο μακιγιάζ μου. Με την συγκεκριμένη δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, έμαθα να χρησιμοποιώ την ενυδατική μου σε καθημερινή βάση και μυρίζει φανταστικά!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • b.marianthi
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά υπέροχη. Έχω μικτο προς λιπαρό δέρμα με τάση ακμής ιδιαίτερα στην περιοχή του Τ. Η κρέμα απορροφάται εύκολα και αφήνει ωραία ενυδατωμενο το πρόσωπο μου. Ευχάριστο άρωμα και ελαφριά αίσθηση Σίγουρα άλλο ένα value for money προϊόν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jungkookie
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Εχω αγορασει αυτη για κανονικα δερματα αρκετες φορες. Προσφερει ικανοποιητικη ενυδατωση και δεν ερεθιζει αλλα δεν τη φοραω με makeup γιατι δε συγκρατει τη λιπαροτητα μεσα στη μερα. Η μπλε για ολα τα δερματα ηταν λιγο πιο βαρια για τα γουστα μου αλλα και αυτη εκανε δουλεια. Συνηθως την εβαζα οταν ημουν σπιτι γιατι γυαλιζα αρκετα. Και οι 2 εχουν πολυ εντονο αρωμα ομως ειναι ευχαριστο.
    Απο τη δικη μου εμπειρια δε θα την προτεινα σε ατομα ανω των 25 καθως αυτές οι μοναχα ενυδατωνουν και τίποτα περισσότερο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • darkenedheart
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πιο υπερτιμιότατη ενυδατική. Δεν κολλάει, δεν αφήνει "λαδίλα", ενυδατώνει πολύ ωραία. Την παίρνω εδώ και 2-3 χρόνια (αυτήν και κάποιες παραλλαγές της).

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chloe_Hr
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει θαύματα. Όμως είναι ότι πρέπει πριν το make up! Είναι ελαφρια κ απορροφάται εύκολα. Μυρίζει υπέροχα! Είναι ένα προϊόν που πλέον έχει γίνει απαραίτητο στην καθημερινότητα μου. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα κ η τιμή του είναι πολύ καλή σε σχέση με άλλα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • velia.malvina
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τρομερή ελαφριά κρέμα. επειδή έχω μεικτή επιδερμίδα όλες οι κρέμες που έβαζα μέχρι τώρα γυαλιζαν. η συγκεκριμένη δεν γυαλιζει καθόλου και ενυδατώνει τέλεια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 100% ικανοποιημένη! Απορροφάται εύκολα, μυρίζει διακριτικά και ωραία, ενυδατωνει και αναζωγωνει το δέρμα. Αν και υπάρχουν και πιο εύκολες στο άπλωμα κρέμες της εταιρίας, λόγω των πολλών θετικών της αξίζει τον παραπάνω κόπο! (Μεικτή επιδερμίδα, αντί για ημερα κυρίως χρήση την νύχτα)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GREEK_WOMAN
    1
    0 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν ο λόγος που την αγόρασα είναι ότι τώρα το καλοκαίρι βγάζω λυπαρότητα και η κρέμα που είχα δεν κάνει για το καλοκαίρι επειδή ειναι μόνο για ενυδάτωση. Και αυτή η κρέμα μόνο ενυδάτωση κάνει. Απλώνεται εύκολα αλλά δεν απορροφάται εύκολα με τίποτα θα έλεγα με αποτέλεσμα να κολλαει το πρόσωπο μου. Για λυπαρές και μεικτές επιδερμίδες μη τη δοκιμάσετε. Στο δικό μου πρόσωπο την ένιωθα βαριά. Δικη μου αποψη είναι ότι είναι μόνο για κανονικές επιδερμίδες . Οι λυπαρες ή μεικτες ή λυπαρές προς μεικτές ή μεικτές προς λυπαρές να χρησιμοποιείτε προιόντα μόνο για τις δικές επιδερμίδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • feniaiapri
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι απο τις κρεμες που χρειάζεται να βαλεις πολυ ποσότητα! Απλωνεται ευκολα ενυδατώνει και ειναι πολυ καλη βαση για μακιγιαζ (εχω λυπαρη επιδερμίδα)! Για τα χρηματα τις ειναι μια πολυ καλη επιλογη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραιο αρωμα, φθηνη, ελαφρια, ΑΛΛΑ δεν προσφερει ενυδατωση, αμεσως το δερμα γινεται στεγνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κρέμα με ωραία υφή.Δροσιστική και ελαφριά!!Πολυ καλή ενυδάτωση.Εχω κανονική προς μεικτή επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα λεφτά της είναι πολύ καλή , ενυδατωνει αρκετά καλά .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή ενυδάτωση. Σε συνδυασμό με την υπόλοιπη σειρά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειλικρινά αυτή η εταιρεία δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Είναι τοπ η κρέμα. Απ' τις ελάχιστες κρέμες που δεν με ενοχλούν. Δεν προκαλεί λιπαρότητα. ?

    0
  • Είναι η μοναδική κρέμα που δεν με ενοχλεί. Την παίρνω πολλά χρόνια. Έχει τύχει να βάλω και μικρή ποσότητα και περισσότερη. Δεν μου έχει αφήσει ποτέ «κομματάκια» όπως γράφουν σε σχόλια πιο κάτω. Είναι πολύ ωραία κρέμα για κανονικές προς λιπαρές επιδερμίδες. Ίσως και η μοναδική που δεν είναι βαριά και αφήνει ωραία αίσθηση , διότι έχω θέμα με το να αισθάνομαι βαριές τις κρέμες γενικότερα.

    2
  • Για την τιμή της είναι πραγματικά μια πολύ καλή κρέμα! Η αίσθηση του τζελ είναι πάρα πολύ ωραία επιπλέον προσφέρει ακόμη καλύτερη αίσθηση αν την αφήσεις στο ψυγείο. Απορροφάται πάρα πολύ εύκολα και προσφέρει ενυδάτωση στο πρόσωπο που διαρκεί. Στα αρνητικά της θα έβαζα ότι κάποιες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν ακουμπήσεις το πρόσωπο σου ακόμα και μετά από αρκετή ώρα από την εφαρμογή της βγαίνουν κομματάκια από την κρέμα .

    1
  • +Γενικά έχει πολύ απαλή σύσταση και απλώνεται εύκολα/ομοιόμορφα.

    -Πολύ μικρή συσκευασία.
    -Δεν ενυδατώνει πολύ καλά...

    0
  • Αυτή η ενυδατική είναι πολύ ωραία και ελαφριά.Έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι είναι και για το πρωί κ για το βράδυ.Άμα είστε ξηροί κ θέλετε πολύ ενυδάτωση δεν σας την προτείνω εγώ που είμαι μεικτή είναι φοβερή (θα την πρότεινα και για κανονικές κ για λιπαρές)

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

401 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η ελαφριάς υφής κρέμα προσφέρει αποτελεσματική ενυδάτωση μακράς διάρκειας αφήνοντας το δέρμα απαλό και χωρίς γυαλάδες.

Η φόρμουλά της είναι εμπλουτισμένη με 100% φυσικό εκχύλισμα Βαμβακιού πλούσιο σε πρωτεΐνες και μέταλλα που θρέφουν αποτελεσματικά το δέρμα προλαμβάνοντας τους ερεθισμούς.

Οδηγίες Χρήσης

Απλώστε κάθε μέρα και νύχτα σε πρόσωπο και λαιμό αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών.

Συστατικά

Aqua,Dimethicone,Glycerin,Phenyl Trimethicone, Caprylic/Capric Trig;yceride, Sodium Acryalates Copolymer,Propanediol,Crocus Sativus Flower Extract,Hydrolyzed Soy Protein,Sodium Hyaluronate,Allantoin,Alpha Glucan Oligosaccharide,Arginine Ascorbic Acid, Acorbyl Palmitate,,Bisabolol,Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Caramel,Chondrus Crispus Extract,Citric Acid,Diethylhexyl,Syringyldenemalonate,Disodium Edta,Ethylhexylglycerin,Fructose,Glucose,Glyceryl Laurate,Glyceryl Oleate Citrate,,Hydrolyzed Wheat Protein,Lecithin,MaltosePanthenol,Parfum,Pectin,Peg-8,Pentylene Glycol,Proline,SerineSodium Chloride,Sodium Hydroxide,Sodium Parfum,Pectin,Peg-8,Pentylene Glycol,Proline,Serine Sodium Chloride,Sodium Hydroxide,Sodium Lactate,Sodium PCA,Sodium Polyactyloyldimethyl Taurate Tocopherol,Tocopheryl Acetate,Trehalose,Urea,Xanthan Gum,Phenoxyethanol,Potassium Sorbate,Sodium Benzoate,Alpha Isomethyl Ionone,Benzyl Benzoate,Benzyl Salicylate,Hexyl Cinnamal,Limonene,Linalool

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Κανονική, Μικτή
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Πρεβιοτικά
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (72)

  1. 46
  2. 12
  3. 8
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Ειλικρινά αυτή η εταιρεία δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Είναι τοπ η κρέμα. Απ' τις ελάχιστες κρέμες που δεν με ενοχλούν. Δεν προκαλεί λιπαρότητα. ?

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DespoinaEiriniMp
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η μοναδική κρέμα που δεν με ενοχλεί. Την παίρνω πολλά χρόνια. Έχει τύχει να βάλω και μικρή ποσότητα και περισσότερη. Δεν μου έχει αφήσει ποτέ «κομματάκια» όπως γράφουν σε σχόλια πιο κάτω. Είναι πολύ ωραία κρέμα για κανονικές προς λιπαρές επιδερμίδες. Ίσως και η μοναδική που δεν είναι βαριά και αφήνει ωραία αίσθηση , διότι έχω θέμα με το να αισθάνομαι βαριές τις κρέμες γενικότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani_K_30
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή της είναι πραγματικά μια πολύ καλή κρέμα! Η αίσθηση του τζελ είναι πάρα πολύ ωραία επιπλέον προσφέρει ακόμη καλύτερη αίσθηση αν την αφήσεις στο ψυγείο. Απορροφάται πάρα πολύ εύκολα και προσφέρει ενυδάτωση στο πρόσωπο που διαρκεί. Στα αρνητικά της θα έβαζα ότι κάποιες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν ακουμπήσεις το πρόσωπο σου ακόμα και μετά από αρκετή ώρα από την εφαρμογή της βγαίνουν κομματάκια από την κρέμα .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • +Γενικά έχει πολύ απαλή σύσταση και απλώνεται εύκολα/ομοιόμορφα.

    -Πολύ μικρή συσκευασία.
    -Δεν ενυδατώνει πολύ καλά...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Koufidis8609
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτή η ενυδατική είναι πολύ ωραία και ελαφριά.Έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι είναι και για το πρωί κ για το βράδυ.Άμα είστε ξηροί κ θέλετε πολύ ενυδάτωση δεν σας την προτείνω εγώ που είμαι μεικτή είναι φοβερή (θα την πρότεινα και για κανονικές κ για λιπαρές)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kikichalkia
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ελαφρια ενυδατικη (η πρασινη) ,ιδανικη για λιπαρες επιδερμιδες.Απορροφαται γρηγορα και δεν αφηνει λιπαροτητα ,ουτε προκαλει σπυρακια.
    Πολυ καλη για ολο το χρονο .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • level_up
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω χρήσης μάσκας ξεκίνησα να βγάζω σπυράκια τα οποία ήταν σε έλεγχο χρησιμοποιώντας σαπουνάκι για maskne από fresyderm. Όπως ήταν φυσικό χρειαζόμουν και μια ενυδατική καθως το σαπούνι βοηθούσε με τα σπυράκια όμως άφηνε το δέρμα μου ξηρό. Έχω αγοράσει αυτή την κρεμα πάνω από 10 φορές. Στην αρχή μπορώ να πω οτι εβλεπα αποτελέσματα, έκανε ηπια ενυδάτωση χωρίς να αφήνει γυαλάδα. Τις τελευταίες δυο φορές που την έχω αγοράσει είναι λες και πρόκειται για ένα εντελως διαφορετικό προϊόν . Αφήνει κολλώδη αίσθηση και μου προκαλεί απίστευτες κοκκινίλες και σπυράκια. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι στο προϊόν πάντως δεν το προτείνω. Σίγουρα είναι οικονομικό και το βρίσκει κανείς εύκολα σε σουπερ μαρκετ αλλά καλύτερα να επενδύσει κάποιος σε μια καλύτερη κρέμα

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Andr
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ώρα που τη χρησιμοποιώ είναι μια χαρά. Το δέρμα μου μετά από λίγο όμως είναι σαν να μην έχω βάλει καμία κρέμα.
    Έχω μικτή επιδερμίδα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g.lykou89
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρία αστέρια γιατί μου προκαλεί σμηγματα στα ζυγωματικά και στη μύτη.
    Μου αφήνει ελαφριά αίσθηση,
    Καλή μυρωδιά!
    Για τα λεφτά της μια χαρά είναι!

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kristy_Bass
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι 27 με πολυ λιπαρο δερμα και κάποια ξηρά σημεία γυρω απο το στόμα κ το πηγουνι. Χρησιμοποιω την ενυδατική που είναι για μεικτο δερμα κ ειμαι πολυ ικανοποιημένη. Μυρίζει όμορφα, ειναι ελαφριά, δε νιώθω "μπουκωμενο" το δερμα ισα ισα το νιωθω δροσερο, δεν κολλαει ουτε αφήνει λιπαροτητα, και σαν βαση για μακιγιάζ ειναι μια χαρα. Θα πρεπει να τη χρησιμοποιείται καθημερινά για να εχουν διαρκεια τα αποτελέσματα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Combra
    1
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαριά κρέμα! Δεν μου ταίριαξε καθόλου.. για λιπαρό δέρμα δεν κάνει με τπτ, βγάζει πολύ λιπαρότητα!

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • RottenSpleen
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι 24 και η κρεμα ειναι οτι πρεπει για απλη ενυδατωση, δεν την αλλαζω με καμια για την ωρα! Εχω μεινει πολυ ικανοποιημενη! Δροσερη, αναλαφρη, με ωραιο αρωμα και υφη! Δεν αφηνει καμια λιπαροτητα και το δερμα σου μενει ενυδατωμενο ολη τη μερα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nantia98
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενυδατικο gel με υπέροχο άρωμα που απορροφάται αμέσως και αφήνει μια ωραία αίσθηση δροσιάς Παρ όλα αυτά είναι φουλ στη σιλικόνη οπότε δεν θα την αγοράσω ξανα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mar_kar4
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά από τις καλύτερες κρέμες που έχω βάλει! Έχω επιδερμίδα μεικτή και ευαίσθητη. Νιώθω το δέρμα μου ενυδατωμένο και ανάλαφρο όλη μέρα. Την προτείνω 100%

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Steleanna_Tsatsalidi
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ιδανική για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες μιας και η υφή του είναι αρκετά ελαφριά. Είναι μια πολύ οικονομική και καλή κρέμα προσώπου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinaki.vasiliou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι η καλύτερη ενυδατική που έχω βάλει! Την βάζω κυρίως το βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί το δέρμα μου είναι υπέροχο, μυρίζει τέλεια απορροφάται εύκολα και οταν την απλώνεις σου αφήνει μια αίσθηση δροσιάς..συν ότι είναι παρά πολύ οικονομική!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marga1997
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δέρμα μου είναι μεικτό προς κανονικό. Δεν έχω ιδιαίτερη τάση για ακμή. Είμαι 22 ετών οπότε χρειάζομαι μόνο ενυδάτωση. Είναι η καλύτερη ενυδάτικη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει. Αμέσως μόλις την τοποθετήσω βγάζει την αίσθηση δροσιάς στο πρόσωπο και ανακούφισης .είναι ελαφριά η υφή της και απορροφάται πολύ σύντομα . Γενικά δεν χρησιμοποιούσα ενυδατικές κρέμες διότι σε πολλά σημεία μου άφηναν λιπαρότητα με αποτέλεσμα να μην με διευκολύνει στο μακιγιάζ μου. Με την συγκεκριμένη δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, έμαθα να χρησιμοποιώ την ενυδατική μου σε καθημερινή βάση και μυρίζει φανταστικά!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • b.marianthi
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά υπέροχη. Έχω μικτο προς λιπαρό δέρμα με τάση ακμής ιδιαίτερα στην περιοχή του Τ. Η κρέμα απορροφάται εύκολα και αφήνει ωραία ενυδατωμενο το πρόσωπο μου. Ευχάριστο άρωμα και ελαφριά αίσθηση Σίγουρα άλλο ένα value for money προϊόν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jungkookie
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Εχω αγορασει αυτη για κανονικα δερματα αρκετες φορες. Προσφερει ικανοποιητικη ενυδατωση και δεν ερεθιζει αλλα δεν τη φοραω με makeup γιατι δε συγκρατει τη λιπαροτητα μεσα στη μερα. Η μπλε για ολα τα δερματα ηταν λιγο πιο βαρια για τα γουστα μου αλλα και αυτη εκανε δουλεια. Συνηθως την εβαζα οταν ημουν σπιτι γιατι γυαλιζα αρκετα. Και οι 2 εχουν πολυ εντονο αρωμα ομως ειναι ευχαριστο.
    Απο τη δικη μου εμπειρια δε θα την προτεινα σε ατομα ανω των 25 καθως αυτές οι μοναχα ενυδατωνουν και τίποτα περισσότερο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • darkenedheart
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πιο υπερτιμιότατη ενυδατική. Δεν κολλάει, δεν αφήνει "λαδίλα", ενυδατώνει πολύ ωραία. Την παίρνω εδώ και 2-3 χρόνια (αυτήν και κάποιες παραλλαγές της).

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chloe_Hr
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει θαύματα. Όμως είναι ότι πρέπει πριν το make up! Είναι ελαφρια κ απορροφάται εύκολα. Μυρίζει υπέροχα! Είναι ένα προϊόν που πλέον έχει γίνει απαραίτητο στην καθημερινότητα μου. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα κ η τιμή του είναι πολύ καλή σε σχέση με άλλα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • velia.malvina
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τρομερή ελαφριά κρέμα. επειδή έχω μεικτή επιδερμίδα όλες οι κρέμες που έβαζα μέχρι τώρα γυαλιζαν. η συγκεκριμένη δεν γυαλιζει καθόλου και ενυδατώνει τέλεια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 100% ικανοποιημένη! Απορροφάται εύκολα, μυρίζει διακριτικά και ωραία, ενυδατωνει και αναζωγωνει το δέρμα. Αν και υπάρχουν και πιο εύκολες στο άπλωμα κρέμες της εταιρίας, λόγω των πολλών θετικών της αξίζει τον παραπάνω κόπο! (Μεικτή επιδερμίδα, αντί για ημερα κυρίως χρήση την νύχτα)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GREEK_WOMAN
    1
    0 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν ο λόγος που την αγόρασα είναι ότι τώρα το καλοκαίρι βγάζω λυπαρότητα και η κρέμα που είχα δεν κάνει για το καλοκαίρι επειδή ειναι μόνο για ενυδάτωση. Και αυτή η κρέμα μόνο ενυδάτωση κάνει. Απλώνεται εύκολα αλλά δεν απορροφάται εύκολα με τίποτα θα έλεγα με αποτέλεσμα να κολλαει το πρόσωπο μου. Για λυπαρές και μεικτές επιδερμίδες μη τη δοκιμάσετε. Στο δικό μου πρόσωπο την ένιωθα βαριά. Δικη μου αποψη είναι ότι είναι μόνο για κανονικές επιδερμίδες . Οι λυπαρες ή μεικτες ή λυπαρές προς μεικτές ή μεικτές προς λυπαρές να χρησιμοποιείτε προιόντα μόνο για τις δικές επιδερμίδες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • feniaiapri
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ειναι απο τις κρεμες που χρειάζεται να βαλεις πολυ ποσότητα! Απλωνεται ευκολα ενυδατώνει και ειναι πολυ καλη βαση για μακιγιαζ (εχω λυπαρη επιδερμίδα)! Για τα χρηματα τις ειναι μια πολυ καλη επιλογη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραιο αρωμα, φθηνη, ελαφρια, ΑΛΛΑ δεν προσφερει ενυδατωση, αμεσως το δερμα γινεται στεγνο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κρέμα με ωραία υφή.Δροσιστική και ελαφριά!!Πολυ καλή ενυδάτωση.Εχω κανονική προς μεικτή επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα λεφτά της είναι πολύ καλή , ενυδατωνει αρκετά καλά .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή ενυδάτωση. Σε συνδυασμό με την υπόλοιπη σειρά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ειλικρινά αυτή η εταιρεία δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Είναι τοπ η κρέμα. Απ' τις ελάχιστες κρέμες που δεν με ενοχλούν. Δεν προκαλεί λιπαρότητα. ?

    0
  • Είναι η μοναδική κρέμα που δεν με ενοχλεί. Την παίρνω πολλά χρόνια. Έχει τύχει να βάλω και μικρή ποσότητα και περισσότερη. Δεν μου έχει αφήσει ποτέ «κομματάκια» όπως γράφουν σε σχόλια πιο κάτω. Είναι πολύ ωραία κρέμα για κανονικές προς λιπαρές επιδερμίδες. Ίσως και η μοναδική που δεν είναι βαριά και αφήνει ωραία αίσθηση , διότι έχω θέμα με το να αισθάνομαι βαριές τις κρέμες γενικότερα.

    2
  • Για την τιμή της είναι πραγματικά μια πολύ καλή κρέμα! Η αίσθηση του τζελ είναι πάρα πολύ ωραία επιπλέον προσφέρει ακόμη καλύτερη αίσθηση αν την αφήσεις στο ψυγείο. Απορροφάται πάρα πολύ εύκολα και προσφέρει ενυδάτωση στο πρόσωπο που διαρκεί. Στα αρνητικά της θα έβαζα ότι κάποιες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν ακουμπήσεις το πρόσωπο σου ακόμα και μετά από αρκετή ώρα από την εφαρμογή της βγαίνουν κομματάκια από την κρέμα .

    1
  • +Γενικά έχει πολύ απαλή σύσταση και απλώνεται εύκολα/ομοιόμορφα.

    -Πολύ μικρή συσκευασία.
    -Δεν ενυδατώνει πολύ καλά...

    0
  • Αυτή η ενυδατική είναι πολύ ωραία και ελαφριά.Έχει επίσης το πλεονέκτημα ότι είναι και για το πρωί κ για το βράδυ.Άμα είστε ξηροί κ θέλετε πολύ ενυδάτωση δεν σας την προτείνω εγώ που είμαι μεικτή είναι φοβερή (θα την πρότεινα και για κανονικές κ για λιπαρές)

    5
  • Δες τα όλα
3,85 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα