Ένας νέος εχθρός, ένας καινούργιος πόλεμος ένας νέος στρατιώτης! Το PS3 Game Medal of Honor επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο!

Ένας νέος εχθρός, ένας καινούργιος πόλεμος ένας νέος στρατιώτης! Το PS3 Game Medal of Honor επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο!

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ένας νέος εχθρός, ένας καινούργιος πόλεμος ένας νέος στρατιώτης! Το PS3 Game Medal of Honor επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο!

Κορυφαία ατμοσφαιρικά γραφικά με πραγματική απεικόνιση του πολεμου.

Η απίστευτη δράση και οι εντυπωσιακές μάχες αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό του PS3 Game Medal of Honor.

Πλοκή και δράση που θυμίζει έντονα ταινία.

Ζήστε την επική περιπέτεια με το PS3 Game Medal of Honor και περάστε ατελείωτες ώρες διασκέδασης.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PS3
Είδος
Action, First Person, Shooter
Έτος Κυκλοφορίας
2010
Όριο Ηλικίας (PEGI)
18
Edition
Standard

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γραφικά
  • Gameplay
  • Αντοχή στο χρόνο
  • Single Player
  • Ήχος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Multiplayer
  • tim_nim
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα μικρο διαμαντι,παλιο αλλα καλο,απο το καιρο που το παιχνιδι ηταν πιο απλο,λιγοτερο δυσκολο και απολαυστικο.Μια παιχνιδαρα μονο με 5 ευρω μεταχειρισμενο,οτι πιο value for money μεχρι τωρα εχω αγορασει.Ενα παιχνιδι δικαιοση,με την αποφαση να αρκεστω στις κονσολες 3,4 και να αφισω το 5 να περιμενει....Το multy player καλο φαινετε αλλα λιγο που επαιξα με καθαριζαν αμεσος. Το front line(bonus content)του 2002 δεν μου γεμισε το ματι,αρχαιο,το σταματησα.Η καλυτερη αγορα παιχνιδιου συμφωνα μετα χρηματα που εδωσα,που εχω κανει.Kοιταζει στα ματια τα call of duty και λεει,οσο εσυ αλλο τοσο και γω.Ναι απο τα καλυτερα πολεμικα επεισοδια που εχω παιξει.Να το παρετε!(Αν βγαιναν τετεια παιχνιδια στο 3,μικρη σημασια θα εδινα στο 5....)Συνοψιζω και τελειονω,dlc front line,multyplayer αδιαφορα για εμενα,cambaign χρυσαφι!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Multiplayer
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • A-M-L
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Limited

    Το εχω ενα χρονο τωρα,πολυ καλο παιχνιδι,το προτεινο γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
    πολυ καλα γραφικα,εφε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Multiplayer
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ενα μικρο διαμαντι,παλιο αλλα καλο,απο το καιρο που το παιχνιδι ηταν πιο απλο,λιγοτερο δυσκολο και απολαυστικο.Μια παιχνιδαρα μονο με 5 ευρω μεταχειρισμενο,οτι πιο value for money μεχρι τωρα εχω αγορασει.Ενα παιχνιδι δικαιοση,με την αποφαση να αρκεστω στις κονσολες 3,4 και να αφισω το 5 να περιμενει....Το multy player καλο φαινετε αλλα λιγο που επαιξα με καθαριζαν αμεσος. Το front line(bonus content)του 2002 δεν μου γεμισε το ματι,αρχαιο,το σταματησα.Η καλυτερη αγορα παιχνιδιου συμφωνα μετα χρηματα που εδωσα,που εχω κανει.Kοιταζει στα ματια τα call of duty και λεει,οσο εσυ αλλο τοσο και γω.Ναι απο τα καλυτερα πολεμικα επεισοδια που εχω παιξει.Να το παρετε!(Αν βγαιναν τετεια παιχνιδια στο 3,μικρη σημασια θα εδινα στο 5....)Συνοψιζω και τελειονω,dlc front line,multyplayer αδιαφορα για εμενα,cambaign χρυσαφι!

    8
  • Το εχω ενα χρονο τωρα,πολυ καλο παιχνιδι,το προτεινο γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
    πολυ καλα γραφικα,εφε.

    2
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

67 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ένας νέος εχθρός, ένας καινούργιος πόλεμος ένας νέος στρατιώτης! Το PS3 Game Medal of Honor επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο!

Κορυφαία ατμοσφαιρικά γραφικά με πραγματική απεικόνιση του πολεμου.

Η απίστευτη δράση και οι εντυπωσιακές μάχες αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό του PS3 Game Medal of Honor.

Πλοκή και δράση που θυμίζει έντονα ταινία.

Ζήστε την επική περιπέτεια με το PS3 Game Medal of Honor και περάστε ατελείωτες ώρες διασκέδασης.

Κατασκευαστής

Συμβατή Κονσόλα
PS3
Είδος
Action, First Person, Shooter
Έτος Κυκλοφορίας
2010
Όριο Ηλικίας (PEGI)
18
Edition
Standard

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 7
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γραφικά
  • Gameplay
  • Αντοχή στο χρόνο
  • Single Player
  • Ήχος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Multiplayer
  • tim_nim
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ενα μικρο διαμαντι,παλιο αλλα καλο,απο το καιρο που το παιχνιδι ηταν πιο απλο,λιγοτερο δυσκολο και απολαυστικο.Μια παιχνιδαρα μονο με 5 ευρω μεταχειρισμενο,οτι πιο value for money μεχρι τωρα εχω αγορασει.Ενα παιχνιδι δικαιοση,με την αποφαση να αρκεστω στις κονσολες 3,4 και να αφισω το 5 να περιμενει....Το multy player καλο φαινετε αλλα λιγο που επαιξα με καθαριζαν αμεσος. Το front line(bonus content)του 2002 δεν μου γεμισε το ματι,αρχαιο,το σταματησα.Η καλυτερη αγορα παιχνιδιου συμφωνα μετα χρηματα που εδωσα,που εχω κανει.Kοιταζει στα ματια τα call of duty και λεει,οσο εσυ αλλο τοσο και γω.Ναι απο τα καλυτερα πολεμικα επεισοδια που εχω παιξει.Να το παρετε!(Αν βγαιναν τετεια παιχνιδια στο 3,μικρη σημασια θα εδινα στο 5....)Συνοψιζω και τελειονω,dlc front line,multyplayer αδιαφορα για εμενα,cambaign χρυσαφι!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Multiplayer
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • A-M-L
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Limited

    Το εχω ενα χρονο τωρα,πολυ καλο παιχνιδι,το προτεινο γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
    πολυ καλα γραφικα,εφε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Multiplayer
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ενα μικρο διαμαντι,παλιο αλλα καλο,απο το καιρο που το παιχνιδι ηταν πιο απλο,λιγοτερο δυσκολο και απολαυστικο.Μια παιχνιδαρα μονο με 5 ευρω μεταχειρισμενο,οτι πιο value for money μεχρι τωρα εχω αγορασει.Ενα παιχνιδι δικαιοση,με την αποφαση να αρκεστω στις κονσολες 3,4 και να αφισω το 5 να περιμενει....Το multy player καλο φαινετε αλλα λιγο που επαιξα με καθαριζαν αμεσος. Το front line(bonus content)του 2002 δεν μου γεμισε το ματι,αρχαιο,το σταματησα.Η καλυτερη αγορα παιχνιδιου συμφωνα μετα χρηματα που εδωσα,που εχω κανει.Kοιταζει στα ματια τα call of duty και λεει,οσο εσυ αλλο τοσο και γω.Ναι απο τα καλυτερα πολεμικα επεισοδια που εχω παιξει.Να το παρετε!(Αν βγαιναν τετεια παιχνιδια στο 3,μικρη σημασια θα εδινα στο 5....)Συνοψιζω και τελειονω,dlc front line,multyplayer αδιαφορα για εμενα,cambaign χρυσαφι!

    8
  • Το εχω ενα χρονο τωρα,πολυ καλο παιχνιδι,το προτεινο γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
    πολυ καλα γραφικα,εφε.

    2
  • 0
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
11,30 €
5,00 €   μεταφορικά