Το δουλεύω 3 χρόνια και μπορώ να πώ ότι είναι κάτω του μετρίου πολύμετρο και σε καμμία περίπτωση δεν αξίζει τα χρήματά του.
...
1) Κατ'αρχήν η μέτρηση τάσης, χωρητικότητας, αντίστασης γίνεται πολύ αργά. Δηλαδή από την στιγμή που θα αρχίσεις να μετράς μέχρι την ώρα που θα σταθεροποιηθεί η ένδειξη στην οθόνη φτιάχνεις και έναν καφέ.
...
2) Ακόμη και όταν σταθεροποιηθεί εμφανίζει μικροδιακυμάνσεις εάν δεν πατάς με δύναμη τους ακροδέκτες, ανεξάρτητα του πόσο ποιοτικοί είναι.
...
3) Η μέτρηση της θερμοκρασίας έχει επίσης μεγάλη απόκλιση, ενδεικτικά αναφέρω ότι γνωστή θερμοκρασία 0 Celsius την μετρά ώς -3 Celsius.
..
4) H NCV λειτουργία έχει μέτρια ευαισθησία αλλά στις περισσότερες των περιπτώσεων με κάλυψε.
..
5)Το εύρος μέτρησης του καπασσιτόμετρου είναι μέχρι 200μF (0,2mF) και υπήρξαν πολλές περιπτώσεις που δεν με κάλυψε διότι είναι αρκετά μικρή.
..
6) Η έλλειψη φωτεινού display έγινε παραπάνω απο εμφανής όταν προσπάθησα να διαβάσω την ένδειξη σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
..
7) Οι ακροδέκτες που το συνοδεύουν είναι για κλάματα και καλύτερα να μην μπείτε κάν στον κόπο να τους χρησιμοποιήσετε.
...
8) Στα θετικά είναι το μικρό μέγεθος,το μικρό βάρος και η ευκολία μεταφοράς.