Κρέμες Προσώπου

Sebamed Clear Face Light Ενυδατικό & Ρυθμιστικό Gel Προσώπου κατά της Ακμής με Υαλουρονικό Οξύ & Aloe Vera 50ml

Ενυδατική και καταπραϋντική φροντίδα για θεραπεία κατά της ακμής σε ανάλαφρη μορφή τζελ.

Ενυδατική και καταπραϋντική φροντίδα για θεραπεία κατά της ακμής σε ανάλαφρη μορφή τζελ.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή, Ακνεϊκή, Ευαίσθητη
  • Ηλικία 20+
  • Δες τα όλα
10 75
Παράδοση έως Τετ, 01 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Spicy Lemon 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Ενυδατική και καταπραϋντική φροντίδα για θεραπεία κατά της ακμής σε ανάλαφρη μορφή τζελ.

Οδηγίες Χρήσης

  • Απλώνετε πρωί και βράδυ σε καθαρό πρόσωπο και λαιμό, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών. 
  • Είναι κατάλληλο μόνο για εξωτερική χρήση.

Συστατικά

Aqua,Aloe barbadensis leaf juice, Propylene Glycol, Glycerin, Sorbitol, Panthenol,Sodium Hyaluronate, Allantoin, Sodium Carbomer, Sodium Citrate, Phenoxyethanol.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ακμή, Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Ευαίσθητη
Υφή
Gel
Δραστικό Συστατικό
Aloe Vera, Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Light
Ηλικία
20+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (41)

Αξιολογήσεις

  1. 25
  2. 7
  3. 7
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Mariam_K971
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία κρέμα που αφήνει ελαφριά υφή και καραπραϋνει. Βολεύει πολύ πάνω από ορό ή λάδι προσώπου. Έχω επιδερμίδα με τάση ακμής ωστόσο δεν με καλύπτει από άποψη ενυδάτωσης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σοφία Χαλκίδη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο για τον γιό μου που κάνει θεραπεία για την ακμή κάθε βράδυ με epiduo Forte... ενυδατώνει το δέρμα του τέλεια ακόμα και τον χειμώνα που με άλλες είχε φοβερό θέμα ξηρότητας... συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!..την έχω πάντα στο ψυγείο και έτσι είναι ότι πιο ευχάριστο στο δέρμα το καλοκαίρι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ralu_K
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 2-3 μέρες χρήσεις μειώνονται αισθητά οι ερεθισμοί στο δέρμα. δεν ενυδατώνει πλήρως αλλά είναι εξαιρετικό για ευαίσθητο λιπαρό δέρμα με τάση ακμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fextheo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οκ, καλή κρεμα. Της έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Εχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Λόγω ότι είναι τζελ , το καλοκαίρι είναι πιο ευχάριστη και δροσιστική αν μπει και ψυγείο. Δεν ξετρελάθηκα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Paximadaki2173
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν μου άρεσε καθόλου. έχω λιπαρή επιδερμίδα χωρίς ακμή και την πήρα κατά λάθος. ήθελα να επιλέξω την κρέμα της σειράς για λιπαρό δέρμα που με έχει βολεψει. το δοκίμασα και αφήνει μια κολλώδη αίσθηση που για το δέρμα μου είναι ότι χειρότερο και κάνει ώρα να απορροφηθεί. για λιπαρό δέρμα προτείνω ανεπιφύλακτα την κρέμα της σειράς που απορροφάται στο δευτερόλεπτο

    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maritina_Pano
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια απόλυτα ουδέτερη κρέμα σε μορφή τζελ. Κάνει εν μέρει ο,τι υπόσχεται. Ενυδατώνει μεν αλλά την ακμη δεν στην φροντίζει με τίποτα. Δεν έχω καταλήξει ακόμη στο αν προκαλεί νέα σπυράκια αλλά τα ήδη υπάρχοντα, όπως και τα σημάδια δεν θα φύγουν ποτέ. Μην περιμένετε βελτίωση της όψης του δέρματος. Το καλό είναι ότι αφήνει δροσερή αίσθηση (χωρίς όμως να απορροφάται εύκολα) οπότε για καλοκαίρι είναι ο,τι πρέπει.

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Peggy Gou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ελαφρύ για εμένα που έχω λιπαρό δέρμα με ακμή, οπότε κάθεται πολύ καλά. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι μέτρια, αλλά δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ κανένα σπυράκι και αυτό είναι πολύ θετικό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι μια ελαφριά ,αόσμη ,άχρωμη και δροσερή κρέμα. Μην περιμένετε την φοβερή ενυδάτωση, αλλά αφήνει ματ το πρόσωπο .Δεν ενθουσιάστικα αλλά για καλοκαίρι ειδικά εγώ που ιδρώνω είναι ότι πρέπει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Apostolou
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία υφή, δεν νιώθω βέβαια κάποια ενυδάτωση, αλλά τουλάχιστον απορροφάται καλά. Σχεδόν τελειώνει και όσο καιρό την χρησιμοποιώ δεν έχω βγάλει κάποιο νέο μεγάλο σπυράκι, νομίζω και θέλω να πιστεύω ότι με βοηθάει. Θα την ξανά αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyria_koumaria
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πιο ελαφριά κι ευχάριστη σύνθεση για δέρμα με τάση ακμής. Ενυδατωνει τόσο όσο την λιπαρη επιδερμίδα χωρίς να βαραίνει και την καταπραυνει από κοκκινίλες και σπυράκια. Απλώνεται πολύ ωραία χάρη στην υφή τζελ. Νιώθεις οι πόροι να αναπνέουν. Μετά από άπειρες κρέμες ελαφριάς σύνθεσης που έχω δοκιμάσει έπειτα από συνταγογράφηση δερματολόγων, αυτή είναι η καλύτερη με διάφορα και δεν την αλλάζω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panosxid
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το gel κάνει ότι ακριβώς υπόσχεται! ἑχω μεικτή επιδερμίδα με τάση ακμής και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα ούτε ερεθισμό. Απομακρύνει τα μαύρα στίγματα αν και όπου υπάρχουν, κλείνει τους πόρους και το δέρμα κάνει τέλεια απορρόφηση. Δεν έχει άρωμα και δεν γυαλίζει. Χρησιμοποιούσα στο παρελθόν ενυδατικές κρέμες της avene και της la roche possay αλλά μου άφηναν μετά απο μέρες χρήσης κάποιον ερεθισμό. Το παρατηρούσα και μετά το ξύρισμα ότι το πρόσωπό μου χρειαζόταν καλύτερη ενυδάτωση και έτσι πήρα αυτή της sebamed. Δεν την αλλάζω με τίποτα. Πολύ καλή ενύδατωση και την χρησιμοποιώ και ως after shave όπως μου πρότεινε δερματολόγος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OhChriStella
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σας συνιστώ να το βάλετε στο ψυγείο το καλοκαίρι, έτσι ώστε όταν το εφαρμόζετε να ψύχει την επιδερμίδα σας. Πλήρως κατάλληλο smoothing και soothing τζελ για ευαίσθητες λιπαρές επιδερμίδες με ακμή, το χρησιμοποιώ σαν ενυδατική, γιατί οι κρέμες είναι βαριές για την επιδερμίδα μου. Για το χειμώνα κάποιες φορές δεν αρκούσε επειδή έχει πολύ ελαφριά σύσταση και ήθελα κάτι έξτρα για τη μύτη μου και τα σημεία που χρησιμοποιούσα ξηραντική θεραπεία για την ακμή. Επίσης είναι ακριβό για την ποσότητα που πρέπει να χρησιμοποιεί κανείς. Αλλά θα το ξαναγοράσω μόλις μου τελειώσει γιατί δεν έχω βρει κάτι καλύτερο στην Ελλάδα. Η λίστα συστατικών είναι τόσο μικρή που αμφιβάλλω ότι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε κάποιον.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoleta_vod
    1
    0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι και να περιγράφεται ότι κάνει, δεν απλώνεται καθόλου καλά, σε σημείο που νόμιζα ότι είναι ληγμενη, αφήνει ασπρακια, απορώ κανείς άλλος δεν το χει εντοπίσει; δεν φοριέται..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλη κρέμα ,ματ αποτέλεσμα σε δευτερόλεπτα,ιδανική για λιπαρό δέρμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι τέλειο για ακνεικα δέρματα. Ειδικά συνδυαστικά με θεραπεία. Ανακουφίζει και δροσίζει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ωραία κρέμα που αφήνει ελαφριά υφή και καραπραϋνει. Βολεύει πολύ πάνω από ορό ή λάδι προσώπου. Έχω επιδερμίδα με τάση ακμής ωστόσο δεν με καλύπτει από άποψη ενυδάτωσης.

    1
  • Τέλειο για τον γιό μου που κάνει θεραπεία για την ακμή κάθε βράδυ με epiduo Forte... ενυδατώνει το δέρμα του τέλεια ακόμα και τον χειμώνα που με άλλες είχε φοβερό θέμα ξηρότητας... συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!..την έχω πάντα στο ψυγείο και έτσι είναι ότι πιο ευχάριστο στο δέρμα το καλοκαίρι!

    0
  • Μετά από 2-3 μέρες χρήσεις μειώνονται αισθητά οι ερεθισμοί στο δέρμα. δεν ενυδατώνει πλήρως αλλά είναι εξαιρετικό για ευαίσθητο λιπαρό δέρμα με τάση ακμής

    1
  • Οκ, καλή κρεμα. Της έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Εχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Λόγω ότι είναι τζελ , το καλοκαίρι είναι πιο ευχάριστη και δροσιστική αν μπει και ψυγείο. Δεν ξετρελάθηκα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

599 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ενυδατική και καταπραϋντική φροντίδα για θεραπεία κατά της ακμής σε ανάλαφρη μορφή τζελ.

Οδηγίες Χρήσης

  • Απλώνετε πρωί και βράδυ σε καθαρό πρόσωπο και λαιμό, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών. 
  • Είναι κατάλληλο μόνο για εξωτερική χρήση.

Συστατικά

Aqua,Aloe barbadensis leaf juice, Propylene Glycol, Glycerin, Sorbitol, Panthenol,Sodium Hyaluronate, Allantoin, Sodium Carbomer, Sodium Citrate, Phenoxyethanol.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ακμή, Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Ευαίσθητη
Υφή
Gel
Δραστικό Συστατικό
Aloe Vera, Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Light
Ηλικία
20+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (41)

  1. 25
  2. 7
  3. 7
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Mariam_K971
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία κρέμα που αφήνει ελαφριά υφή και καραπραϋνει. Βολεύει πολύ πάνω από ορό ή λάδι προσώπου. Έχω επιδερμίδα με τάση ακμής ωστόσο δεν με καλύπτει από άποψη ενυδάτωσης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σοφία Χαλκίδη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο για τον γιό μου που κάνει θεραπεία για την ακμή κάθε βράδυ με epiduo Forte... ενυδατώνει το δέρμα του τέλεια ακόμα και τον χειμώνα που με άλλες είχε φοβερό θέμα ξηρότητας... συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!..την έχω πάντα στο ψυγείο και έτσι είναι ότι πιο ευχάριστο στο δέρμα το καλοκαίρι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ralu_K
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 2-3 μέρες χρήσεις μειώνονται αισθητά οι ερεθισμοί στο δέρμα. δεν ενυδατώνει πλήρως αλλά είναι εξαιρετικό για ευαίσθητο λιπαρό δέρμα με τάση ακμής

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fextheo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οκ, καλή κρεμα. Της έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Εχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Λόγω ότι είναι τζελ , το καλοκαίρι είναι πιο ευχάριστη και δροσιστική αν μπει και ψυγείο. Δεν ξετρελάθηκα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Paximadaki2173
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν μου άρεσε καθόλου. έχω λιπαρή επιδερμίδα χωρίς ακμή και την πήρα κατά λάθος. ήθελα να επιλέξω την κρέμα της σειράς για λιπαρό δέρμα που με έχει βολεψει. το δοκίμασα και αφήνει μια κολλώδη αίσθηση που για το δέρμα μου είναι ότι χειρότερο και κάνει ώρα να απορροφηθεί. για λιπαρό δέρμα προτείνω ανεπιφύλακτα την κρέμα της σειράς που απορροφάται στο δευτερόλεπτο

    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maritina_Pano
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια απόλυτα ουδέτερη κρέμα σε μορφή τζελ. Κάνει εν μέρει ο,τι υπόσχεται. Ενυδατώνει μεν αλλά την ακμη δεν στην φροντίζει με τίποτα. Δεν έχω καταλήξει ακόμη στο αν προκαλεί νέα σπυράκια αλλά τα ήδη υπάρχοντα, όπως και τα σημάδια δεν θα φύγουν ποτέ. Μην περιμένετε βελτίωση της όψης του δέρματος. Το καλό είναι ότι αφήνει δροσερή αίσθηση (χωρίς όμως να απορροφάται εύκολα) οπότε για καλοκαίρι είναι ο,τι πρέπει.

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Peggy Gou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ελαφρύ για εμένα που έχω λιπαρό δέρμα με ακμή, οπότε κάθεται πολύ καλά. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι μέτρια, αλλά δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ κανένα σπυράκι και αυτό είναι πολύ θετικό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι μια ελαφριά ,αόσμη ,άχρωμη και δροσερή κρέμα. Μην περιμένετε την φοβερή ενυδάτωση, αλλά αφήνει ματ το πρόσωπο .Δεν ενθουσιάστικα αλλά για καλοκαίρι ειδικά εγώ που ιδρώνω είναι ότι πρέπει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Apostolou
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραία υφή, δεν νιώθω βέβαια κάποια ενυδάτωση, αλλά τουλάχιστον απορροφάται καλά. Σχεδόν τελειώνει και όσο καιρό την χρησιμοποιώ δεν έχω βγάλει κάποιο νέο μεγάλο σπυράκι, νομίζω και θέλω να πιστεύω ότι με βοηθάει. Θα την ξανά αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyria_koumaria
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η πιο ελαφριά κι ευχάριστη σύνθεση για δέρμα με τάση ακμής. Ενυδατωνει τόσο όσο την λιπαρη επιδερμίδα χωρίς να βαραίνει και την καταπραυνει από κοκκινίλες και σπυράκια. Απλώνεται πολύ ωραία χάρη στην υφή τζελ. Νιώθεις οι πόροι να αναπνέουν. Μετά από άπειρες κρέμες ελαφριάς σύνθεσης που έχω δοκιμάσει έπειτα από συνταγογράφηση δερματολόγων, αυτή είναι η καλύτερη με διάφορα και δεν την αλλάζω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panosxid
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το gel κάνει ότι ακριβώς υπόσχεται! ἑχω μεικτή επιδερμίδα με τάση ακμής και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα ούτε ερεθισμό. Απομακρύνει τα μαύρα στίγματα αν και όπου υπάρχουν, κλείνει τους πόρους και το δέρμα κάνει τέλεια απορρόφηση. Δεν έχει άρωμα και δεν γυαλίζει. Χρησιμοποιούσα στο παρελθόν ενυδατικές κρέμες της avene και της la roche possay αλλά μου άφηναν μετά απο μέρες χρήσης κάποιον ερεθισμό. Το παρατηρούσα και μετά το ξύρισμα ότι το πρόσωπό μου χρειαζόταν καλύτερη ενυδάτωση και έτσι πήρα αυτή της sebamed. Δεν την αλλάζω με τίποτα. Πολύ καλή ενύδατωση και την χρησιμοποιώ και ως after shave όπως μου πρότεινε δερματολόγος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OhChriStella
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σας συνιστώ να το βάλετε στο ψυγείο το καλοκαίρι, έτσι ώστε όταν το εφαρμόζετε να ψύχει την επιδερμίδα σας. Πλήρως κατάλληλο smoothing και soothing τζελ για ευαίσθητες λιπαρές επιδερμίδες με ακμή, το χρησιμοποιώ σαν ενυδατική, γιατί οι κρέμες είναι βαριές για την επιδερμίδα μου. Για το χειμώνα κάποιες φορές δεν αρκούσε επειδή έχει πολύ ελαφριά σύσταση και ήθελα κάτι έξτρα για τη μύτη μου και τα σημεία που χρησιμοποιούσα ξηραντική θεραπεία για την ακμή. Επίσης είναι ακριβό για την ποσότητα που πρέπει να χρησιμοποιεί κανείς. Αλλά θα το ξαναγοράσω μόλις μου τελειώσει γιατί δεν έχω βρει κάτι καλύτερο στην Ελλάδα. Η λίστα συστατικών είναι τόσο μικρή που αμφιβάλλω ότι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε κάποιον.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikoleta_vod
    1
    0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι και να περιγράφεται ότι κάνει, δεν απλώνεται καθόλου καλά, σε σημείο που νόμιζα ότι είναι ληγμενη, αφήνει ασπρακια, απορώ κανείς άλλος δεν το χει εντοπίσει; δεν φοριέται..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλη κρέμα ,ματ αποτέλεσμα σε δευτερόλεπτα,ιδανική για λιπαρό δέρμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι τέλειο για ακνεικα δέρματα. Ειδικά συνδυαστικά με θεραπεία. Ανακουφίζει και δροσίζει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ωραία κρέμα που αφήνει ελαφριά υφή και καραπραϋνει. Βολεύει πολύ πάνω από ορό ή λάδι προσώπου. Έχω επιδερμίδα με τάση ακμής ωστόσο δεν με καλύπτει από άποψη ενυδάτωσης.

    1
  • Τέλειο για τον γιό μου που κάνει θεραπεία για την ακμή κάθε βράδυ με epiduo Forte... ενυδατώνει το δέρμα του τέλεια ακόμα και τον χειμώνα που με άλλες είχε φοβερό θέμα ξηρότητας... συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!..την έχω πάντα στο ψυγείο και έτσι είναι ότι πιο ευχάριστο στο δέρμα το καλοκαίρι!

    0
  • Μετά από 2-3 μέρες χρήσεις μειώνονται αισθητά οι ερεθισμοί στο δέρμα. δεν ενυδατώνει πλήρως αλλά είναι εξαιρετικό για ευαίσθητο λιπαρό δέρμα με τάση ακμής

    1
  • Οκ, καλή κρεμα. Της έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Εχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής. Λόγω ότι είναι τζελ , το καλοκαίρι είναι πιο ευχάριστη και δροσιστική αν μπει και ψυγείο. Δεν ξετρελάθηκα.

    0
  • Δες τα όλα
10,75 €
5,00 €   μεταφορικά