Βρεφικά Γάλατα

Rontamil Γάλα σε Σκόνη Complete TR για 0+ Μηνών 400gr

Γάλα σε σκόνη κατάλληλο για τη διατροφή των βρεφών από τη γέννηση όταν ο μητρικός θηλασμός δεν εφαρμόζεται.

Γάλα σε σκόνη κατάλληλο για τη διατροφή των βρεφών από τη γέννηση όταν ο μητρικός θηλασμός δεν εφαρμόζεται.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
18 95
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Orthopedika24 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Γάλα σε σκόνη κατάλληλο για τη διατροφή των βρεφών από τη γέννηση όταν ο μητρικός θηλασμός δεν εφαρμόζεται.

To Rontamil TR Complete έχει ισορροπημένη σύνθεση με:

  • Μερικώς υδρολυμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος
  • Αυξημένη περιεκτικότητα Μαγνησίου
  • Προ-βιοτικά (B.Lactis)
  • Πρε-βιοτικά (GOS)
  • Τα 5 νουκλεοτίδια που υπάρχουν στο μητρικό γάλα
  • Πρωτεΐνες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του βρέφους 
  • Απαραίτητα λιπαρά οξέα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης
  • Όλες τις απαιτούμενες βιταμίνες
  • Όλα τα απαιτούμενα μεταλλικά στοιχεία και σίδηρο σε υψηλά βίο-διαθέσιμη μορφή
  • Ταυρίνη

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Ναι
Υποαλλεργικά
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (16)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Ευκολία ανάμιξης
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση
  • maria_pappa1568798349

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το δοκίμασα γιατί το μωρό μου ήταν δυσκοίλιο και με το γάλα που ήδη έπαιρνε δεν χόρταινε ,οπότε κοιμόταν ελάχιστα και έτρωγε κάθε 1 με 1 30’ ώρα.
    Με το rontamil τρώει πιο σταθερά γιατί χορταίνει. Κάνει μαλακά κακάκια χωρίς κόπο και κοιμάται 4 με 5 ώρες. Είναι το κάθε μωρό πως βολεύεται. Στη δικιά μου έκατσε καλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • έχουμε σκληρές κενωσεις αν και καθημερινές και αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε μήπως μαλακωσουν.μεταλλική γεύση που σου μένει στο στόμα, δοκίμαζα την σταγόνα που έριχνα στον καρπό για να ελέγξω την θερμοκρασία και δεν έφευγε απ το στόμα για ώρες. προερχόμενη από Nan expert pro comfort το οποίο η Μπέμπα το πίνει πολύ ευχάριστα όλο το rontamil tr το έπινε με το ζόρι, όχι όσο έπρεπε να πιει με αποτέλεσμα να κλαίει και να της δίνω απ το άλλο για να χορτάσει. μπορεί εντός των 2 ημερών που το ήπιε να βοήθησε λίγο στις κενωσεις αλλά εφόσον το μωρό δεν το θέλει και δεν το πίνει ευχάριστα δεν το προτιμώ ξανά!

    • Ευκολία ανάμιξης
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kar. Anastasia

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μας το πρότεινε η γιατρός λογω σκληρών κενώσεων. Τώρα κάνει 1 την ημέρα χωρίς να κλαίει πια. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα αέρια του μυρίζουν έντονα και οι κενώσεις εκτός από έντονη μυρωδιά είναι λιγο πράσινα(είναι φυσιολογικό μας ειπε η γιατρός μας). Αλλά αφού ανακουφίστηκε το μωρό και δεν ζορίζεται όλα καλά...

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gris_ioanna
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμάς τουλάχιστον δεν μας βοηθήσε καθόλου στην δυσκοιλιοτητα.... σαν γεύση είναι ανοστο αν κ το μωρο το επινε ευχάριστα.... το πιναμε μονο 13 μέρες αν κ θεωρώ οτι αν είχε σκοπό να λειτουργήσει στο θέμα της δυσκοιλιοτητας θα το ειχε κάνει... Πολυ έντονα αερια κ με μυρωδια... Αρκετά τσουχτερη η τιμή του...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirinikarinian
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο αποτελεσμα σε δυσκοιλιοτητα τελεια εκανε κακακια μετα απο μερικες ωρες και συνεχιζει μετα απο μια βδομαδα χρησης κανονικα χωρις προβλημα.

    4 λογω γευσης. Ο μικρος δε το πινει και τοσο ευχαριστα και μυριζει λιγο παραξενα σε σχεση με αλλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το μητρικο γαλα δεν επαρκουσε και δωσαμε συμπληρωμα βρεφικου βιολογικης καλλιεργειας. Του προκαλεσε ομως δυσκοιλιοτητα και μεταβηκαμε σε αυτο το γαλα το οποιο μας αφησε πολυ ευχαριστημενους. Δε μυριζει ασχημα οπως αλλα γαλατα. Το επινε ευχαριστα. Ευτυχως στην πορεια το γαλα μου αυξηθηκε και δε χρειαστηκε να παρουμε πολλα κουτια γιατι η τιμη του ειναι λιγο τσιμπημενη! Γιαυτο και χανει ενα αστερακι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Used it for baby constipation . It smelled like metal to me and I was skeptical but it worked

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν βοήθησε στο πρόβλημα δυσκοιλιότητας του μωρού!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό γάλα, θρεπτικό, χωρίς προβλήματα δυσκοιλιότητας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό γάλα για όσα παιδάκια έχουν δυσκοιλιότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το δοκίμασα γιατί το μωρό μου ήταν δυσκοίλιο και με το γάλα που ήδη έπαιρνε δεν χόρταινε ,οπότε κοιμόταν ελάχιστα και έτρωγε κάθε 1 με 1 30’ ώρα.
    Με το rontamil τρώει πιο σταθερά γιατί χορταίνει. Κάνει μαλακά κακάκια χωρίς κόπο και κοιμάται 4 με 5 ώρες. Είναι το κάθε μωρό πως βολεύεται. Στη δικιά μου έκατσε καλά

    0
  • έχουμε σκληρές κενωσεις αν και καθημερινές και αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε μήπως μαλακωσουν.μεταλλική γεύση που σου μένει στο στόμα, δοκίμαζα την σταγόνα που έριχνα στον καρπό για να ελέγξω την θερμοκρασία και δεν έφευγε απ το στόμα για ώρες. προερχόμενη από Nan expert pro comfort το οποίο η Μπέμπα το πίνει πολύ ευχάριστα όλο το rontamil tr το έπινε με το ζόρι, όχι όσο έπρεπε να πιει με αποτέλεσμα να κλαίει και να της δίνω απ το άλλο για να χορτάσει. μπορεί εντός των 2 ημερών που το ήπιε να βοήθησε λίγο στις κενωσεις αλλά εφόσον το μωρό δεν το θέλει και δεν το πίνει ευχάριστα δεν το προτιμώ ξανά!

    0
  • Μας το πρότεινε η γιατρός λογω σκληρών κενώσεων. Τώρα κάνει 1 την ημέρα χωρίς να κλαίει πια. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα αέρια του μυρίζουν έντονα και οι κενώσεις εκτός από έντονη μυρωδιά είναι λιγο πράσινα(είναι φυσιολογικό μας ειπε η γιατρός μας). Αλλά αφού ανακουφίστηκε το μωρό και δεν ζορίζεται όλα καλά...

    0
  • Εμάς τουλάχιστον δεν μας βοηθήσε καθόλου στην δυσκοιλιοτητα.... σαν γεύση είναι ανοστο αν κ το μωρο το επινε ευχάριστα.... το πιναμε μονο 13 μέρες αν κ θεωρώ οτι αν είχε σκοπό να λειτουργήσει στο θέμα της δυσκοιλιοτητας θα το ειχε κάνει... Πολυ έντονα αερια κ με μυρωδια... Αρκετά τσουχτερη η τιμή του...

    0
  • Απο αποτελεσμα σε δυσκοιλιοτητα τελεια εκανε κακακια μετα απο μερικες ωρες και συνεχιζει μετα απο μια βδομαδα χρησης κανονικα χωρις προβλημα.

    4 λογω γευσης. Ο μικρος δε το πινει και τοσο ευχαριστα και μυριζει λιγο παραξενα σε σχεση με αλλα

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

155 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γάλα σε σκόνη κατάλληλο για τη διατροφή των βρεφών από τη γέννηση όταν ο μητρικός θηλασμός δεν εφαρμόζεται.

To Rontamil TR Complete έχει ισορροπημένη σύνθεση με:

  • Μερικώς υδρολυμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος
  • Αυξημένη περιεκτικότητα Μαγνησίου
  • Προ-βιοτικά (B.Lactis)
  • Πρε-βιοτικά (GOS)
  • Τα 5 νουκλεοτίδια που υπάρχουν στο μητρικό γάλα
  • Πρωτεΐνες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του βρέφους 
  • Απαραίτητα λιπαρά οξέα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης
  • Όλες τις απαιτούμενες βιταμίνες
  • Όλα τα απαιτούμενα μεταλλικά στοιχεία και σίδηρο σε υψηλά βίο-διαθέσιμη μορφή
  • Ταυρίνη

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Ηλικία
0 + μηνών
Είδος
Γάλα σε Σκόνη

Ποσότητα

Βάρος
400 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδική Διατροφή Μωρού

Αντιαναγωγικό
Όχι
Κατά των Κολικών
Όχι
Για την Αντιμετώπιση Δυσκοιλιότητας
Ναι
Υποαλλεργικά
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

για Πρόωρα
Όχι
Με HMO
-

Διατροφικές Επιλογές

Χωρίς Φοινικέλαιο
-
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (16)

  1. 9
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πέψη
  • Ευκολία ανάμιξης
  • Κενώσεις
  • Κατανάλωση
  • maria_pappa1568798349

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το δοκίμασα γιατί το μωρό μου ήταν δυσκοίλιο και με το γάλα που ήδη έπαιρνε δεν χόρταινε ,οπότε κοιμόταν ελάχιστα και έτρωγε κάθε 1 με 1 30’ ώρα.
    Με το rontamil τρώει πιο σταθερά γιατί χορταίνει. Κάνει μαλακά κακάκια χωρίς κόπο και κοιμάται 4 με 5 ώρες. Είναι το κάθε μωρό πως βολεύεται. Στη δικιά μου έκατσε καλά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • έχουμε σκληρές κενωσεις αν και καθημερινές και αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε μήπως μαλακωσουν.μεταλλική γεύση που σου μένει στο στόμα, δοκίμαζα την σταγόνα που έριχνα στον καρπό για να ελέγξω την θερμοκρασία και δεν έφευγε απ το στόμα για ώρες. προερχόμενη από Nan expert pro comfort το οποίο η Μπέμπα το πίνει πολύ ευχάριστα όλο το rontamil tr το έπινε με το ζόρι, όχι όσο έπρεπε να πιει με αποτέλεσμα να κλαίει και να της δίνω απ το άλλο για να χορτάσει. μπορεί εντός των 2 ημερών που το ήπιε να βοήθησε λίγο στις κενωσεις αλλά εφόσον το μωρό δεν το θέλει και δεν το πίνει ευχάριστα δεν το προτιμώ ξανά!

    • Ευκολία ανάμιξης
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Κατανάλωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kar. Anastasia

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μας το πρότεινε η γιατρός λογω σκληρών κενώσεων. Τώρα κάνει 1 την ημέρα χωρίς να κλαίει πια. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα αέρια του μυρίζουν έντονα και οι κενώσεις εκτός από έντονη μυρωδιά είναι λιγο πράσινα(είναι φυσιολογικό μας ειπε η γιατρός μας). Αλλά αφού ανακουφίστηκε το μωρό και δεν ζορίζεται όλα καλά...

    • Κατανάλωση
    • Πέψη
    • Κενώσεις
    • Ευκολία ανάμιξης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gris_ioanna
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμάς τουλάχιστον δεν μας βοηθήσε καθόλου στην δυσκοιλιοτητα.... σαν γεύση είναι ανοστο αν κ το μωρο το επινε ευχάριστα.... το πιναμε μονο 13 μέρες αν κ θεωρώ οτι αν είχε σκοπό να λειτουργήσει στο θέμα της δυσκοιλιοτητας θα το ειχε κάνει... Πολυ έντονα αερια κ με μυρωδια... Αρκετά τσουχτερη η τιμή του...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirinikarinian
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο αποτελεσμα σε δυσκοιλιοτητα τελεια εκανε κακακια μετα απο μερικες ωρες και συνεχιζει μετα απο μια βδομαδα χρησης κανονικα χωρις προβλημα.

    4 λογω γευσης. Ο μικρος δε το πινει και τοσο ευχαριστα και μυριζει λιγο παραξενα σε σχεση με αλλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το μητρικο γαλα δεν επαρκουσε και δωσαμε συμπληρωμα βρεφικου βιολογικης καλλιεργειας. Του προκαλεσε ομως δυσκοιλιοτητα και μεταβηκαμε σε αυτο το γαλα το οποιο μας αφησε πολυ ευχαριστημενους. Δε μυριζει ασχημα οπως αλλα γαλατα. Το επινε ευχαριστα. Ευτυχως στην πορεια το γαλα μου αυξηθηκε και δε χρειαστηκε να παρουμε πολλα κουτια γιατι η τιμη του ειναι λιγο τσιμπημενη! Γιαυτο και χανει ενα αστερακι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Used it for baby constipation . It smelled like metal to me and I was skeptical but it worked

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν βοήθησε στο πρόβλημα δυσκοιλιότητας του μωρού!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό γάλα, θρεπτικό, χωρίς προβλήματα δυσκοιλιότητας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό γάλα για όσα παιδάκια έχουν δυσκοιλιότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το δοκίμασα γιατί το μωρό μου ήταν δυσκοίλιο και με το γάλα που ήδη έπαιρνε δεν χόρταινε ,οπότε κοιμόταν ελάχιστα και έτρωγε κάθε 1 με 1 30’ ώρα.
    Με το rontamil τρώει πιο σταθερά γιατί χορταίνει. Κάνει μαλακά κακάκια χωρίς κόπο και κοιμάται 4 με 5 ώρες. Είναι το κάθε μωρό πως βολεύεται. Στη δικιά μου έκατσε καλά

    0
  • έχουμε σκληρές κενωσεις αν και καθημερινές και αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε μήπως μαλακωσουν.μεταλλική γεύση που σου μένει στο στόμα, δοκίμαζα την σταγόνα που έριχνα στον καρπό για να ελέγξω την θερμοκρασία και δεν έφευγε απ το στόμα για ώρες. προερχόμενη από Nan expert pro comfort το οποίο η Μπέμπα το πίνει πολύ ευχάριστα όλο το rontamil tr το έπινε με το ζόρι, όχι όσο έπρεπε να πιει με αποτέλεσμα να κλαίει και να της δίνω απ το άλλο για να χορτάσει. μπορεί εντός των 2 ημερών που το ήπιε να βοήθησε λίγο στις κενωσεις αλλά εφόσον το μωρό δεν το θέλει και δεν το πίνει ευχάριστα δεν το προτιμώ ξανά!

    0
  • Μας το πρότεινε η γιατρός λογω σκληρών κενώσεων. Τώρα κάνει 1 την ημέρα χωρίς να κλαίει πια. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα αέρια του μυρίζουν έντονα και οι κενώσεις εκτός από έντονη μυρωδιά είναι λιγο πράσινα(είναι φυσιολογικό μας ειπε η γιατρός μας). Αλλά αφού ανακουφίστηκε το μωρό και δεν ζορίζεται όλα καλά...

    0
  • Εμάς τουλάχιστον δεν μας βοηθήσε καθόλου στην δυσκοιλιοτητα.... σαν γεύση είναι ανοστο αν κ το μωρο το επινε ευχάριστα.... το πιναμε μονο 13 μέρες αν κ θεωρώ οτι αν είχε σκοπό να λειτουργήσει στο θέμα της δυσκοιλιοτητας θα το ειχε κάνει... Πολυ έντονα αερια κ με μυρωδια... Αρκετά τσουχτερη η τιμή του...

    0
  • Απο αποτελεσμα σε δυσκοιλιοτητα τελεια εκανε κακακια μετα απο μερικες ωρες και συνεχιζει μετα απο μια βδομαδα χρησης κανονικα χωρις προβλημα.

    4 λογω γευσης. Ο μικρος δε το πινει και τοσο ευχαριστα και μυριζει λιγο παραξενα σε σχεση με αλλα

    0
  • Δες τα όλα
18,95 €
5,00 €   μεταφορικά