Συμπαθητικό προϊόν που δεν αντεπεξήλθε όμως στις δικές μου προσδοκίες στο 100%, ίσως διότι εγώ περίμενα παραπάνω από αυτά που υπόσχεται. Πίστευα ότι με αυτό το σκίαστρο θα σταματούσα να κουβαλάω 2 ομπρέλες και να ιδρώνω μέχρι να τις στήσω για να κρυφτώ κάτω από τη σκιά τους. Αλλά τελικά δεν είχα το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Εύκολο στο κουβάλημα και στο βασικό του στήσιμο. (Κάντε πρώτα μια δοκιμή στο σπίτι και μη περιμένετε να το δοκιμάσετε για πρώτη φορά στη παραλία κάτω από τον ήλιο - δεν θα είναι ευχάριστη η διαδικασία). Αρκετά σταθερό ακόμα και σε "δυνατούτσικο" αεράκι. Τέλειο όταν ο ήλιος είναι ψηλά μεταξύ 11:30 και 14:30. Από εκεί και πέρα ξεκινάνε τα δύσκολα με το "πλάγιασμα" του ήλιου και τη μετακίνηση της σκιάς. Πιο δύσχρηστο σε σχέση με τις απλές ομπρέλες όταν/αν χρειαστεί μετακίνηση. Τα πλαϊνά πανιά (έρχεται με 2 στη συσκευασία) μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και γρήγορα αλλά ανεβάζουν τη θερμοκρασία (από λίγο έως πολύ αναλόγως τη μέρα) στο εσωτερικό (ακόμα και αν βάλεις μόνο το ένα) και σου δημιουργούν την αίσθηση ότι "περιορίζεσαι". Επίσης αυξάνουν την αντίσταση τις μέρες που φυσάει. Αγόρασα ορθοστάτες και τα τοποθέτησα σαν τέντα οπότε με αυτό το τρόπο λύθηκε το πρόβλημα της αλλαγής θέσης του ήλιου και της ζέστης (από το κλείσιμο των πλαϊνών πλευρών), αλλά εκεί ξεκίνησε να χάνεται η απλότητα και η ταχύτητα του στησίματος και του μαζέματος (πράγμα στο οποίο ήλπιζα κατά την αγορά του), Επίσης με αυτή τη μετατροπή, αν φυσάει, οι "τέντες" μετατρέπονται σε πανιά ιστιοφόρου, είναι πολύ δύσκολο να κρατηθούν σταθερές και αρχίζεις να φοβάσαι μη σκιστούν τα κουμπώματα τους. Τέλος ο σκελετός, αν και θα τονίσω ότι ΔΕΝ παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στις πρώτες χρήσεις του, δεν εμπνέει και τη μεγαλύτερη σιγουριά για τη σταθερότητα του ή την αντοχή του στο χρόνο. Αν αποδειχτεί γερό θα πάρει και το πέμπτο αστέρι ασχέτως αν εμένα δε με βόλεψε όσο περίμενα.