Κρέμες Προσώπου

Mey Balancing 24ωρη Ρυθμιστική Κρέμα Προσώπου κατά των Ατελειών & της Ακμής 50ml

Ενυδατική κρέμα κατάλληλη για δέρματα με υπερβολική λιπαρότητα και προβλήματα ακμής

Ενυδατική κρέμα κατάλληλη για δέρματα με υπερβολική λιπαρότητα και προβλήματα ακμής

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή, Ακνεϊκή, Ευαίσθητη, Μικτή
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Ενυδατική κρέμα κατάλληλη για δέρματα με υπερβολική λιπαρότητα και προβλήματα ακμής

Περιέχει δραστικά συστατικά που ρυθμίζουν την έκκριση του σμήγματος, αναστέλλουν τη φλεγμονή, τον σχηματισμό ελεύθερων ριζών και ελεύθερων λιπαρών οξέων, εμποδίζουν τον πολλαπλασιασμό των βακτηριδίων και προστατεύουν την επιδερμίδα.

Τα α-υδροξυ οξέα (A.H.A.) και το σαλικυλικό οξύ έχουν κερατολυτική δράση και προωθούν την κυτταρική ανανέωση, απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα. Η σύνθεση ενισχύεται με καταπραϋντικούς και ενυδατικούς παράγοντες (allantoin, provitamin B5) και αντηλιακά φίλτρα.

Χαρακτηριστικά

  • Δερματολογικά ελεγμένο
  • Χωρίς parabens
  • Χωρίς mineral oil
  • Χωρίς τεχνητά χρώματα
  • Σύσταση χωρίς αλλεργιογόνα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ατέλειες, Ακμή, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Ευαίσθητη, Μικτή
Υφή
Cream
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (24)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 1
  3. 1
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • __Ilya

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καινούργιο, πανέμορφο μπουκαλάκι για πιο σύγχρονη αίσθηση. Οι κακές κριτικέα είναι πολύ άστοχες και ξεκάθαρα απο ανθρώπους για τους οποίους δεν ενδείκνυται το συγκεκριμένο προιόν. Καλό θα ήταν να συμβουλευόμαστε πρώτα τον δερματολόγο μας, αντί να δοκιμάζουμε τυχαία προιόντα και να κακολογούμε την αποτελεσματικότητά τους. :)

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sisi_1998
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής έχω δοκιμάσει διαφορά κάποια προϊόντα μου δημιουργούσαν πολύ ξηρότητα αλλά δεν με βοηθούσαν τόσο στην λιπαρότητα νμζω στο δικο μ δέρμα η κρέμα αυτή ταιριάζει παρά πάνω από άψογα ,την συνιστώ επίσης είναι τρομερή βάση για makeup ,πάντως γενικά θέλει λίγη ποσότητα .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ellie.s.
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρεμα, ειδικά για ευαίσθητες επιδερμίδες με τάση ακμής σαν την δική μου. Μου την σύστησε η δερματολόγος μου και από τότε την παίρνω ξανά και ξανά. Απορροφάται γρήγορα. Γνώμη μου, θέλει λίγη ποσότητα σε κάθε μέρος του προσώπου, διαφορετικά η περίσσεια του μπορεί να δημιουργήσει γυαλάδα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Polyniki_Kolovou
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει φοβερη δουλειά στο δέρμα μου. Απο τις πρωτες μερες γίνεται λείο και οι πόροι μειώνονται. Απορροφάται πολύ εύκολα, δεν αφήνει λιπαρότητα και ενυδατώνει άψογα. Την έχω αγοράσει πολλές φορές και κάθε φορά καταλήγω να την σταματάω γιατί δεν αντέχω αυτό το απαίσιο άρωμα που έχει. Αν είχε καλύτερο άρωμα θα ήταν η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrysa_chrysoula5841
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο λόγος που αγόρασα τη συγκεκριμένη κρέμα είναι εξαιτίας των προβλημάτων ακμής που με ταλαιπωρούν και αυτό που διαπίστωσα είναι ότι όχι μόνο σε απαλλάσσει από τα ενοχλητικά σπυράκια αλλά και από τις κοκκινίλες που αφήνουν. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα κατά της ακμής και μπορώ να πω ότι έμεινα υπέρ ευχαριστημένη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARIA_CHRISTARA
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο προϊόν για ακνεικα δέρματα!!! Ενυδατωνει το πρόσωπο χωρίς να το ερεθίζει και απορροφά την λιπαρότητα !!!Δεν υπάρχει γυαλαδα ούτε κολλάει το δέρμα!!! Αξίζει τα λεφτά της !!! Έχω τρομερά λιπαρό δέρμα και είναι η καλύτερη κρέμα που μου χει συστήσει δερματολόγος ! Γενικά η σειρά της mey για δέρματα με ακμή αξίζει!!! Την συστήνω !!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Milona31
    2
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμια περιπτωση δεν κανει ο,τι υποσχεται,ιδιως το βραδυ που τη φοραω πριν τον υπνο καθεται καπως βαρια και ξυπνωντας το πρωι το προσωπο μου ειναι μες στη λαδιλα!Κριμα,περιμενα περισσοτερα λογω του ονοματος της εταιρειας (τη συστηνουν και δερματολογοι)...

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrapoulopoulou
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει λιπαρότητα . Μου δίνει την εντύπωση κάθε φορά που την βάζω ότι βγάζω σπυράκια εξαιτίας της . Τζάμπα τα χρήματα ,θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα .

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rom@ntique
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο προϊόν δεν κάνει τίποτα από όσα υπόσχεται. Εγώ το αγόρασα για την λιπαροτητα, δεν έχω πρόβλημα ακμής. Αλλά δεν μειώνει καθολου την λιπαροτητα, ούτε καν τα πρώτα λεπτά χρήσης. Η αίσθηση που αφήνει είναι βαριά με αποτέλεσμα μετά από κάποιες ώρες να θέλω να το αφαιρεσω από το πρόσωπό μου. Άλλος λόγος που το αγόρασα είναι επειδή λέει ότι έχει αντηλιακά φίλτρα κι έτσι σκέφτηκα ότι είναι 2 σε 1, ενυδατικη και αντηλιακο μαζι. Παρόλο όμως που έχει αντηλιακά φίλτρα πάνω στη συσκευασία αναφέρει ότι όταν εκτιθεσαι σε ηλιακή ακτινοβολία πρέπει να φοράς υψηλό δείκτη προστασίας. Άρα τι είδους αντηλιακά φίλτρα έχει; Είναι ένα άχρηστο προϊόν με παραπλανητική περιγραφή. Δεν θα το αγόραζα ξανά, κρίμα τα χρήματα που έδωσα.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική κρέμα και ελαφριά. Η καινούργια συσκευασία καλύτερη από την παλιά!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς μετά από δύο εβδομάδες εφαρμογή της έβγαλα σπυράκια στο πρόσωπο.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχω την εντύπωση πως βγάζω σπυράκια εξαιτίας της

    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλη κρεμα,κανει οτι υποσχεται!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιώ χρόνια, είναι ότι καλύτερο για λιπαρές επιδερμίδες, μου τη σύστησε δερματολόγος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Καινούργιο, πανέμορφο μπουκαλάκι για πιο σύγχρονη αίσθηση. Οι κακές κριτικέα είναι πολύ άστοχες και ξεκάθαρα απο ανθρώπους για τους οποίους δεν ενδείκνυται το συγκεκριμένο προιόν. Καλό θα ήταν να συμβουλευόμαστε πρώτα τον δερματολόγο μας, αντί να δοκιμάζουμε τυχαία προιόντα και να κακολογούμε την αποτελεσματικότητά τους. :)

    0
  • Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής έχω δοκιμάσει διαφορά κάποια προϊόντα μου δημιουργούσαν πολύ ξηρότητα αλλά δεν με βοηθούσαν τόσο στην λιπαρότητα νμζω στο δικο μ δέρμα η κρέμα αυτή ταιριάζει παρά πάνω από άψογα ,την συνιστώ επίσης είναι τρομερή βάση για makeup ,πάντως γενικά θέλει λίγη ποσότητα .

    3
  • Πολύ καλή κρεμα, ειδικά για ευαίσθητες επιδερμίδες με τάση ακμής σαν την δική μου. Μου την σύστησε η δερματολόγος μου και από τότε την παίρνω ξανά και ξανά. Απορροφάται γρήγορα. Γνώμη μου, θέλει λίγη ποσότητα σε κάθε μέρος του προσώπου, διαφορετικά η περίσσεια του μπορεί να δημιουργήσει γυαλάδα

    2
  • Κάνει φοβερη δουλειά στο δέρμα μου. Απο τις πρωτες μερες γίνεται λείο και οι πόροι μειώνονται. Απορροφάται πολύ εύκολα, δεν αφήνει λιπαρότητα και ενυδατώνει άψογα. Την έχω αγοράσει πολλές φορές και κάθε φορά καταλήγω να την σταματάω γιατί δεν αντέχω αυτό το απαίσιο άρωμα που έχει. Αν είχε καλύτερο άρωμα θα ήταν η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει.

    1
  • Ο λόγος που αγόρασα τη συγκεκριμένη κρέμα είναι εξαιτίας των προβλημάτων ακμής που με ταλαιπωρούν και αυτό που διαπίστωσα είναι ότι όχι μόνο σε απαλλάσσει από τα ενοχλητικά σπυράκια αλλά και από τις κοκκινίλες που αφήνουν. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα κατά της ακμής και μπορώ να πω ότι έμεινα υπέρ ευχαριστημένη.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

344 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ενυδατική κρέμα κατάλληλη για δέρματα με υπερβολική λιπαρότητα και προβλήματα ακμής

Περιέχει δραστικά συστατικά που ρυθμίζουν την έκκριση του σμήγματος, αναστέλλουν τη φλεγμονή, τον σχηματισμό ελεύθερων ριζών και ελεύθερων λιπαρών οξέων, εμποδίζουν τον πολλαπλασιασμό των βακτηριδίων και προστατεύουν την επιδερμίδα.

Τα α-υδροξυ οξέα (A.H.A.) και το σαλικυλικό οξύ έχουν κερατολυτική δράση και προωθούν την κυτταρική ανανέωση, απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα. Η σύνθεση ενισχύεται με καταπραϋντικούς και ενυδατικούς παράγοντες (allantoin, provitamin B5) και αντηλιακά φίλτρα.

Χαρακτηριστικά

  • Δερματολογικά ελεγμένο
  • Χωρίς parabens
  • Χωρίς mineral oil
  • Χωρίς τεχνητά χρώματα
  • Σύσταση χωρίς αλλεργιογόνα

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ατέλειες, Ακμή, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Ευαίσθητη, Μικτή
Υφή
Cream
Διάρκεια
24ωρη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (24)

  1. 17
  2. 1
  3. 1
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

  • __Ilya

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καινούργιο, πανέμορφο μπουκαλάκι για πιο σύγχρονη αίσθηση. Οι κακές κριτικέα είναι πολύ άστοχες και ξεκάθαρα απο ανθρώπους για τους οποίους δεν ενδείκνυται το συγκεκριμένο προιόν. Καλό θα ήταν να συμβουλευόμαστε πρώτα τον δερματολόγο μας, αντί να δοκιμάζουμε τυχαία προιόντα και να κακολογούμε την αποτελεσματικότητά τους. :)

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sisi_1998
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής έχω δοκιμάσει διαφορά κάποια προϊόντα μου δημιουργούσαν πολύ ξηρότητα αλλά δεν με βοηθούσαν τόσο στην λιπαρότητα νμζω στο δικο μ δέρμα η κρέμα αυτή ταιριάζει παρά πάνω από άψογα ,την συνιστώ επίσης είναι τρομερή βάση για makeup ,πάντως γενικά θέλει λίγη ποσότητα .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ellie.s.
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρεμα, ειδικά για ευαίσθητες επιδερμίδες με τάση ακμής σαν την δική μου. Μου την σύστησε η δερματολόγος μου και από τότε την παίρνω ξανά και ξανά. Απορροφάται γρήγορα. Γνώμη μου, θέλει λίγη ποσότητα σε κάθε μέρος του προσώπου, διαφορετικά η περίσσεια του μπορεί να δημιουργήσει γυαλάδα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Polyniki_Kolovou
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει φοβερη δουλειά στο δέρμα μου. Απο τις πρωτες μερες γίνεται λείο και οι πόροι μειώνονται. Απορροφάται πολύ εύκολα, δεν αφήνει λιπαρότητα και ενυδατώνει άψογα. Την έχω αγοράσει πολλές φορές και κάθε φορά καταλήγω να την σταματάω γιατί δεν αντέχω αυτό το απαίσιο άρωμα που έχει. Αν είχε καλύτερο άρωμα θα ήταν η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrysa_chrysoula5841
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο λόγος που αγόρασα τη συγκεκριμένη κρέμα είναι εξαιτίας των προβλημάτων ακμής που με ταλαιπωρούν και αυτό που διαπίστωσα είναι ότι όχι μόνο σε απαλλάσσει από τα ενοχλητικά σπυράκια αλλά και από τις κοκκινίλες που αφήνουν. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα κατά της ακμής και μπορώ να πω ότι έμεινα υπέρ ευχαριστημένη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MARIA_CHRISTARA
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο προϊόν για ακνεικα δέρματα!!! Ενυδατωνει το πρόσωπο χωρίς να το ερεθίζει και απορροφά την λιπαρότητα !!!Δεν υπάρχει γυαλαδα ούτε κολλάει το δέρμα!!! Αξίζει τα λεφτά της !!! Έχω τρομερά λιπαρό δέρμα και είναι η καλύτερη κρέμα που μου χει συστήσει δερματολόγος ! Γενικά η σειρά της mey για δέρματα με ακμή αξίζει!!! Την συστήνω !!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Milona31
    2
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμια περιπτωση δεν κανει ο,τι υποσχεται,ιδιως το βραδυ που τη φοραω πριν τον υπνο καθεται καπως βαρια και ξυπνωντας το πρωι το προσωπο μου ειναι μες στη λαδιλα!Κριμα,περιμενα περισσοτερα λογω του ονοματος της εταιρειας (τη συστηνουν και δερματολογοι)...

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrapoulopoulou
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει λιπαρότητα . Μου δίνει την εντύπωση κάθε φορά που την βάζω ότι βγάζω σπυράκια εξαιτίας της . Τζάμπα τα χρήματα ,θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα .

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rom@ntique
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο προϊόν δεν κάνει τίποτα από όσα υπόσχεται. Εγώ το αγόρασα για την λιπαροτητα, δεν έχω πρόβλημα ακμής. Αλλά δεν μειώνει καθολου την λιπαροτητα, ούτε καν τα πρώτα λεπτά χρήσης. Η αίσθηση που αφήνει είναι βαριά με αποτέλεσμα μετά από κάποιες ώρες να θέλω να το αφαιρεσω από το πρόσωπό μου. Άλλος λόγος που το αγόρασα είναι επειδή λέει ότι έχει αντηλιακά φίλτρα κι έτσι σκέφτηκα ότι είναι 2 σε 1, ενυδατικη και αντηλιακο μαζι. Παρόλο όμως που έχει αντηλιακά φίλτρα πάνω στη συσκευασία αναφέρει ότι όταν εκτιθεσαι σε ηλιακή ακτινοβολία πρέπει να φοράς υψηλό δείκτη προστασίας. Άρα τι είδους αντηλιακά φίλτρα έχει; Είναι ένα άχρηστο προϊόν με παραπλανητική περιγραφή. Δεν θα το αγόραζα ξανά, κρίμα τα χρήματα που έδωσα.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική κρέμα και ελαφριά. Η καινούργια συσκευασία καλύτερη από την παλιά!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς μετά από δύο εβδομάδες εφαρμογή της έβγαλα σπυράκια στο πρόσωπο.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχω την εντύπωση πως βγάζω σπυράκια εξαιτίας της

    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλη κρεμα,κανει οτι υποσχεται!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τη χρησιμοποιώ χρόνια, είναι ότι καλύτερο για λιπαρές επιδερμίδες, μου τη σύστησε δερματολόγος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Καινούργιο, πανέμορφο μπουκαλάκι για πιο σύγχρονη αίσθηση. Οι κακές κριτικέα είναι πολύ άστοχες και ξεκάθαρα απο ανθρώπους για τους οποίους δεν ενδείκνυται το συγκεκριμένο προιόν. Καλό θα ήταν να συμβουλευόμαστε πρώτα τον δερματολόγο μας, αντί να δοκιμάζουμε τυχαία προιόντα και να κακολογούμε την αποτελεσματικότητά τους. :)

    0
  • Έχω λιπαρό δέρμα με τάση ακμής έχω δοκιμάσει διαφορά κάποια προϊόντα μου δημιουργούσαν πολύ ξηρότητα αλλά δεν με βοηθούσαν τόσο στην λιπαρότητα νμζω στο δικο μ δέρμα η κρέμα αυτή ταιριάζει παρά πάνω από άψογα ,την συνιστώ επίσης είναι τρομερή βάση για makeup ,πάντως γενικά θέλει λίγη ποσότητα .

    3
  • Πολύ καλή κρεμα, ειδικά για ευαίσθητες επιδερμίδες με τάση ακμής σαν την δική μου. Μου την σύστησε η δερματολόγος μου και από τότε την παίρνω ξανά και ξανά. Απορροφάται γρήγορα. Γνώμη μου, θέλει λίγη ποσότητα σε κάθε μέρος του προσώπου, διαφορετικά η περίσσεια του μπορεί να δημιουργήσει γυαλάδα

    2
  • Κάνει φοβερη δουλειά στο δέρμα μου. Απο τις πρωτες μερες γίνεται λείο και οι πόροι μειώνονται. Απορροφάται πολύ εύκολα, δεν αφήνει λιπαρότητα και ενυδατώνει άψογα. Την έχω αγοράσει πολλές φορές και κάθε φορά καταλήγω να την σταματάω γιατί δεν αντέχω αυτό το απαίσιο άρωμα που έχει. Αν είχε καλύτερο άρωμα θα ήταν η καλύτερη κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει.

    1
  • Ο λόγος που αγόρασα τη συγκεκριμένη κρέμα είναι εξαιτίας των προβλημάτων ακμής που με ταλαιπωρούν και αυτό που διαπίστωσα είναι ότι όχι μόνο σε απαλλάσσει από τα ενοχλητικά σπυράκια αλλά και από τις κοκκινίλες που αφήνουν. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα κατά της ακμής και μπορώ να πω ότι έμεινα υπέρ ευχαριστημένη.

    3
  • Δες τα όλα
17,12 €
5,00 €   μεταφορικά