Gaming Ποντίκια

CoolerMaster Devastator MS2K Gaming Ποντίκι Μαύρο

CoolerMaster Storm Devastator

  • Εργονομικός, υπερ-κομψός σχεδιασμός ποντικιού
  • Στερεά λαβή από καουτσούκ για μέγιστη σταθερότητα
  • 3 προσαρμόσιμα DPI: 800/1600/2000 DPI για απόλυτη ακρίβεια
  • Εργονομικό...

CoolerMaster Storm Devastator

  • Εργονομικός, υπερ-κομψός σχεδιασμός ποντικιού
  • Στερεά λαβή από καουτσούκ για μέγιστη σταθερότητα
  • 3 προσαρμόσιμα DPI: 800/1600/2000 DPI για απόλυτη ακρίβεια
  • Εργονομικό σχήμα που παραμένει άνετο ακόμα και μετά από ώρες χρήσης
  • Υψηλής ακρίβειας τροχός ποντικιού που ανταγωνίζεται κάθε σας κλικ
  • Μπλε LED οπίσθιος φωτισμός
  • Διασύνδεση...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

CoolerMaster Storm Devastator

  • Εργονομικός, υπερ-κομψός σχεδιασμός ποντικιού
  • Στερεά λαβή από καουτσούκ για μέγιστη σταθερότητα
  • 3 προσαρμόσιμα DPI: 800/1600/2000 DPI για απόλυτη ακρίβεια
  • Εργονομικό σχήμα που παραμένει άνετο ακόμα και μετά από ώρες χρήσης
  • Υψηλής ακρίβειας τροχός ποντικιού που ανταγωνίζεται κάθε σας κλικ
  • Μπλε LED οπίσθιος φωτισμός
  • Διασύνδεση USB με DPI 1000, 1600, 2000 (3 επίπεδα)
  • Διαστάσεις ποντικιού: 119.1 x 64.6 x 36.7 mm
  • Βάρος ποντικιού: 128g

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
2000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
3
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
128 gr
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB

Διαστάσεις

Μήκος
119,1 mm
Πλάτος
64,6 mm
Ύψος
36,7 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (74)

Αξιολογήσεις

  1. 30
  2. 22
  3. 14
  4. 2
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Ιδανικό βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Θορυβώδες
  • vlassisd123
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια πραγματικα το mouse για τα χρηματα του ειναι απλα απιστευτο.Το εχω δυο χρονια τωρα και ειναι σκυλι.
    Ειναι ομορφο ,αρκετα στιβαρο,στο δικο μου μετριο χερι καθεται ανετα.Δεν παιζω games αλλα για καθημερινη χρηση και photo editing,video editing που κανω ειναι αψογο.
    Το μονο αρνητικο ειναι οτι η ροδελα κανει λιγο θορυβο αλλα τιποτα το φοβερο.
    το συστεινω ανεπιφυλακτα.
    5*

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolisparagios123
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 12€ είναι μια χαρά..
    Άμα ήθελα καλύτερο ποντίκι θα έδινα παραπάνω λεφτά
    Μην περιμένετε με αυτά τα λεφτά να είναι τέλειο σε όλα..(Βλέπω κάτι σχόλια που παραπονιούνται λες και έδωσαν 80€ στο ποντίκι..ΕΛΕΟΣ!)
    Οπότε άμα θέλετε το ποντίκι σας να ναι ''τέλειο'' δώστε παραπάνω λεφτά και πάρτε ένα άλλο....

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik_2
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5/5 αστέρια γιατί το έχω 4 χρόνια είναι ξεκούραστο και δουλεύει άψογα ! Το χρησιμοποιώ για λίγο gaming και ποιο πολύ περιήγηση στο διαδίκτυο ωστόσο κλείνει κατά μέσω όρο 7 ώρες χρήσης την ημέρα και το μόνο αρνητικό είναι το τρίξιμο της ροδέλας ( που πότε πάει πότε έρχεται ) και η τήξη της κόλλας στο δεξί καουτσούκ pad στα πλάγια το οποίο με έναν καθαρισμό λύνετε . Κατά τα άλλα έχει πολύ καλό grip και δεν είναι για απαιτητικούς gamers . Επίσης έχει πολύ ωραία εμφάνιση και για τα λεφτά του κατά την γνώμη μου είναι άριστο .

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stargr
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο αρκετά χρόνια χρήσης το κατατάσω στα μέτρια ποντίκια.
    Μετά τον πρώτο χρόνο έτριζε η ροδέλα και δε δούλευε σωστά αλλά μυστηριωδώς έστρωσε στην πορεία.
    Τα μαλακά πλαστικά στα πλαϊνά έχουν κόλλα που φεύγει σιγά σιγά και πάει στα χέρια. Θέλει καθάρισμα...
    Όποιο κουμπί δουλεύεται πολύ χαλάει. Τα αριστερό κλικ έγινε αυτόματο 2 κλικ και είναι δύσκολη οποιαδήποτε εργασία.
    Γενικά όχι ανθεκτικό προϊόν.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γενικά πολύ καλό ποντίκι για την τιμή του και πολύ ωραίο με τα φώτα που έχει.
    Για μένα είναι το ιδανικό μέγεθος στο χέρι και τα πλαινά πλήκτρα είναι στη σωστή θέση και μεγάλα για να μη σε μπερδεύουν. Πολύ σημαντικό επίσης, γιατί αλλιώς δε θα το έπαιρνα, είναι ότι η ροδέλα του έχει βήμα κύλισης το οποίο το καταλαβαίνεις στο δάχτυλο.
    Στα αρνητικά είναι ότι η ροδέλα τον πρώτο χρόνο έτριζε σαν σκουριασμένο κάρο (σε σημείο που κάποιος μπορεί να ανατριχιάζει) αλλά στο δεύτερο χρόνο έχει γίνει αθόρυβη. Τα πλαινά κουμπιά μετά το 6μηνο δεν πατιόταν καλά και ήθελαν δύναμη (το πίσω έπιανε μία στις δύο) και το άνοιξα και του έβαλα κάτι χαρτιά σφήνα για να πατάει πιο καλά. Και το τελευταίο είναι ότι τα πλαινά μαλακά πλαστικά που ακουμπάνε τα δάχτυλα δεν έχουν καλή κόλλα και τα ρούφηξε η σκούπα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλά να ξέρετε πως είναι ενα ποντίκι διετίας. Πολύ καλό για τα χρήματα του αλλα κοντά στα 2 χρόνια θα αρχίσει τα προβλήματα όπως η θορυβώδης ροδέλα, το κουμπί της ροδέλας να μην ανταποκρίνεται, απώλεια επαφής καλωδίου με υπολογιστή ανα διαστήματα και λοιπά. Το προτίνω ανεπιφύλακτα αν είστε σε χαμηλό budget.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valsamagiorgos
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ειχα 1 χρόνο,μετα απο 1 χρόνο λιωσιματος στα παιχνιδια "league of legends"(κοπανημα στον τοιχο,κοπανημα στο γραφειο) χάλασε η ροδέλα αν και έτριζε λιγο απο την αρχη ,το καλοδιο του κόπηκε απο την βάση του ποντικιου και χάλασε το δεξί κλίκ (κολουσε κάτω)...Σε σύγκριση με αυτο που εχω εδω και 2 χρόνια ενα της alcatroz που το ποντικάκι έχει μαρτυρήσει απο τα κοπανηματα δεν έχει πάθει το παραμικρό ειναι σαν να το εχεις βγάλει απο το κουτί (πέταμα στον τοίχο,1-2 φορες κοπάνημα πανω στο γραφειο σε κάθε game).Κατα την αποψη μου το συγκεκριμένο ποντίκι της coolerMaster δεν αξιζει τα λεφτα του...

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Άνεση
    • Κανονικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ομορφο αρκετα καλουτσικη ποιοτητα το μονο αρνητικο οτι τριζει η ροδελα απο την πρωτη μερα..το εχω 3-4 χρονια

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν και δεν το έχω αρκετό καιρό (2μήνες) ώστε να εκφέρω άποψη για την αντοχή του, έχω να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτό το ποντίκι. Για τα χρήματά του (αν θυμάμαι καλά, κάπου στα 10€-15€ το πήρα) πιστεύω πως είναι άριστο!!! Ευελπιστώ πως θα με βγάλει ασπροπρόσωπο τουλάχιστον για 1 χρόνο....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ypshlos.kindynos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ποντίκι για τα λεφτά του!Κάλη ακρίβεια ,σχετικά ελαφρύ.Όσο για την ροδέλα είναι κατασκευασμένο ετσι μετα απο μηνες να ακουγεται ο τσιριχτός ήχος,ωστόσο η πιο εύκολη λύση είναι αντισκωριακο σπρέυ μια φόρα το κανεις και τέλειωσεις η πιο εύκολη λύση!

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα πολύ καλό mouse για τα λεφτά του πολύ βολικό, πολύ άνετα τα άλλα δυο πλήκτρα στο πλάι. Το μόνο παράπονό μου είναι πως η ροδέλα τρίζει λίγο. Για τα λεφτά του όμως είναι πολύ καλό.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maiya_Iris
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ όμορφο σχέδιο, ελαφρύ και άνετο με διακριτικό φωτισμό. Αν είχε και scrolling ροδάκι της προκοπής θα ήταν άψογο για τα λεφτά του. Δηλαδή έλεος, άλλαξα 2 διαφορετικά του ίδιου μοντέλου, στο ένα το ροδάκι έτριζε σαν πόρτα παράγκας και στο άλλο έπιανε κόφτη στο στροφάρισμα για να κάνω scroll σε μισή σελίδα. Τον τροχό τον ανακαλύψαμε χιλιάδες χρόνια πριν, ήμαρτον.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ κακή ποιότητα καλωδίου...μου χάλασε μέσα σε 2 μήνες με νορμάλ χρήση...
    Γενικά πολύ καλό ποντίκι για gaming για τα λεφτά του απλά θέλει άπειρη προσοχή να μην χαλάσει το καλώδιο

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ederadrew_13
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Του βάζω 3 γιατί 1 το ποντίκι μου χάλασε (το έβαλα ξάνα στην υποδοχή και μετά δεν δούλευε) επίσης η ροδέλα είναι οτι χειρότερο πλζ μην το παρετε γτ θα σας χαλάσει

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Spathariotis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν επιθυμεις ενα ποντικι χαμηλων specs αλλα να έχει μια πινελια gaming , ειναι οτι πρεπει ξερεις στα 13-15 ευρω οτι πληρωνεις παιρνεις εδω παιρνεις ενα απλο ποντικακι με λεντακια 3600 dpi μαχ και στην χρηση του ικανοποιητικο , δεν αγγιζει εννοειται τα καλα gaming Ποντικια αλλα αν ψαχνεις ως 20 ευρω ποντικι ειναι αξιοπιστο .Κατοχος εδω και 4 μηνες

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MiRN
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάρει δύο φορές (μια μόνο του και μία το combo μαζι με το πληκτρολόγιο), και τα δύο ποντίκια έχουν το ίδιο πρόβλημα. Την ΡΟΔΕΛΑ.
    Στο πρώτο απο την αρχή έτριζε η ροδέλα (βέβαια αν το λύσεις και το λαδώσεις δεν ακούγεται τόσο), αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι πως όταν κάνεις Scroll, πχ κάτω, κάνει μια φορά κάτω, μια πάνω και μετά συνέχίζει κάτω. Το αντίστροφο κάνει για πάνω.
    Πίστευα πως ήταν ελαττωματικό το ποντίκι που είχα πάρει οπότε μετά απο καιρό πήρα το combo, αν και σε μικρότερο βαθμό, δυστυχώς και το δεύτερο έχει το ίδιο θέμα.

    Αν εξαιρέσουμε την ροδέλα είναι τέλειο. Βάρος, σχεδιασμός, χειρισμός, dpi, led όλα είναι άψογα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DreamWalker
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετριο ποντικι. Περιμενα κατι καλυτερο απο την CoolerMaster. Στο διμηνο χαλασε η ροδελα.
    Αυτο ηταν αρκετο για να με κανει να παρω αλλο.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το καλυτερο ποντικι στα χρηματα του, αξιζει. Εχει μπλε led και ωραιο design. Εχει κουμπι ρυθμισης μεταξυ τριων επιπεδων dpi και 2 πλαινα κουμπια. Το μονο προβλημα ειναι η ροδελα που σε εναν μηνα αρχισε να τριζει, που εμενα δεν με πειραζει ιδιαιτερα, αν φορας ακουστικα ή η ενταση του υπολογιστη ειναι υψηλη δεν ακουγεται.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixaloukas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι καλυτερο για τα λευτα του. Λιγο βαρυ, αλλα μου αρεσουν βαρια ποντικια. Λοιπον, ολη μερα αντεχει λολ, μονταζακια και call of duty 24/7 !!! Ειναι σκυλι. Οσο για την ροδελα, μετα απο 3 μηνες πολυ σκληρης χρησης, δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο !!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ποντικι εχει χρησιμοποιηθει 1 χρονο και 2-3 μηνες, περιπου 2 ωρες την ημερα μεσο ορο. Για 12 euro που κανει πιστευω αξιζει καθως μου εβγαλε βλάβη μετά τον 1 χρονο. Η βλάβη ειναι στην ροδέλα η οποια σταμάτισε να ανταποκρίνετε εντελώς παρόλο που γυρίζει κανονικά! απλά βεν λειτουργει πλέων. κατα τα άλλα δεν μου εχει βγαλει αλλο προβλημα. Τα 4 αστέρια τα βάζω μονο και μονο επειδη κανει 12 euro. αν ηταν πιο ακριβο θα επαιρνε 3

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Κανονικό βάρος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό,αν και δεν έχει "στιβαρή"κατασκευή 2 περίπου χρόνιαπου το έχω μεκαθηνερινη χρήση δεν έχει κανένα θέμα αν και το έριξα και πολλές φορές!
    Έχει ωραίο φωτισμό και είναι αρκετά μεγάλο,και Εν η έχω πολύ μεγάλο χέρι με βολεύει καπως, τώρα...οκ τα 2000 dpi είναι λίγα για gaming άμα πάρετε μ πάρετε με 6000 δεν θα χρειαστείτε παραπάνω.Πάντως αν δες κάτι οικονομικό εννοείτε πως αξίζει να το αγοράσεις!

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_V
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό software για mapping, άνετο, δύο κουμπιά στο πλάι, φτηνό και αξίζει τα χρήματά του, όμως έχει ευαίσθητο καλώδιο, και το ποντίκι είναι κάπως εύθραυστο. Μία φορά πατούσα με λίγη δύναμη το ποντίκι όσο έπαιζα Counter Strike και με αυτό + επειδή το μετέφερα συχνά έφυγε το αριστερό κομμάτι του ποντικιού. Το χειρότερο είναι ότι έγινα derank.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει ένα μικρό θέμα με τη ροδέλα αλλά δεν εμποδίζει κάτι στη καθημερινή χρήση μόνο στο web surfing θα αντιμετωπίσει κάποιος λίγο θέμα μετά από καιρό..το καλώδιο στην άκρη που συνδέεται με το ποντίκι είναι λίγο ευαίσθητο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Value For Money αγορά. Λειτουργικό ανθεκτικό και αξιόπιστο. Κανένα παράπονο μετά από χρήση 1 χρονου και πλέον

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anakassa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φθηνή επιλογή για gaming. Πολύ καλή τιμή για την επίδοση του. Βολεύει τόσο για γρήγορο Gaming όσο και για γενική χρήση. Δε βρίσκω λόγο να απευθυνθώ σε κάτι ποιο ακριβό ή γνωστής εταιρείας.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris.kalogiannis
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από μερικούς μήνες χρήσης, το αριστερό "κλικ" κόλλησε και δεν ανταποκρινόταν κανονικά. Γενικώς ένα καλό ποντίκι για την τιμή του, αλλά δυστυχώς πεταμένα λεφτά γιατί από τη βλάβη κι ύστερα δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι καλύτερο το έχω σχεδόν δύο χρόνια και κανένα πρόβλημα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliskastris
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλο ποντικι για τα χρηματα του (13ε) το εχω ενα χρονο δεν εχει παθει τιποτα, η ροδελα που και που τριζει αλλα δεν ειναι ενοχλητικο !Σε σχεση με τα κοινα ποντικια αυτο δινει αλλη αισθηση..... οτι πρεπει για εναν μεσο χρηστη που δεν εχει μεγαλο budget! στα + οτι ειναι πολυ βολικο (εχει clicky αισθηση) ειδικα για μενα που εχω μικρη παλάμη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Creeperoulis
    5
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 5 μέρες για τι χρηση που κανω δηλαδη ειναι πολυ καλο θα προτεινα ανεπηφυλακτα και εινε καλο σε games π.χ{minecraft}

    1.Εχει fastmode

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παιδια πραγματικα το mouse για τα χρηματα του ειναι απλα απιστευτο.Το εχω δυο χρονια τωρα και ειναι σκυλι.
    Ειναι ομορφο ,αρκετα στιβαρο,στο δικο μου μετριο χερι καθεται ανετα.Δεν παιζω games αλλα για καθημερινη χρηση και photo editing,video editing που κανω ειναι αψογο.
    Το μονο αρνητικο ειναι οτι η ροδελα κανει λιγο θορυβο αλλα τιποτα το φοβερο.
    το συστεινω ανεπιφυλακτα.
    5*

    2
  • Για 12€ είναι μια χαρά..
    Άμα ήθελα καλύτερο ποντίκι θα έδινα παραπάνω λεφτά
    Μην περιμένετε με αυτά τα λεφτά να είναι τέλειο σε όλα..(Βλέπω κάτι σχόλια που παραπονιούνται λες και έδωσαν 80€ στο ποντίκι..ΕΛΕΟΣ!)
    Οπότε άμα θέλετε το ποντίκι σας να ναι ''τέλειο'' δώστε παραπάνω λεφτά και πάρτε ένα άλλο....

    1
  • 5/5 αστέρια γιατί το έχω 4 χρόνια είναι ξεκούραστο και δουλεύει άψογα ! Το χρησιμοποιώ για λίγο gaming και ποιο πολύ περιήγηση στο διαδίκτυο ωστόσο κλείνει κατά μέσω όρο 7 ώρες χρήσης την ημέρα και το μόνο αρνητικό είναι το τρίξιμο της ροδέλας ( που πότε πάει πότε έρχεται ) και η τήξη της κόλλας στο δεξί καουτσούκ pad στα πλάγια το οποίο με έναν καθαρισμό λύνετε . Κατά τα άλλα έχει πολύ καλό grip και δεν είναι για απαιτητικούς gamers . Επίσης έχει πολύ ωραία εμφάνιση και για τα λεφτά του κατά την γνώμη μου είναι άριστο .

    1
  • Μετά απο αρκετά χρόνια χρήσης το κατατάσω στα μέτρια ποντίκια.
    Μετά τον πρώτο χρόνο έτριζε η ροδέλα και δε δούλευε σωστά αλλά μυστηριωδώς έστρωσε στην πορεία.
    Τα μαλακά πλαστικά στα πλαϊνά έχουν κόλλα που φεύγει σιγά σιγά και πάει στα χέρια. Θέλει καθάρισμα...
    Όποιο κουμπί δουλεύεται πολύ χαλάει. Τα αριστερό κλικ έγινε αυτόματο 2 κλικ και είναι δύσκολη οποιαδήποτε εργασία.
    Γενικά όχι ανθεκτικό προϊόν.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

21 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

CoolerMaster Storm Devastator

  • Εργονομικός, υπερ-κομψός σχεδιασμός ποντικιού
  • Στερεά λαβή από καουτσούκ για μέγιστη σταθερότητα
  • 3 προσαρμόσιμα DPI: 800/1600/2000 DPI για απόλυτη ακρίβεια
  • Εργονομικό σχήμα που παραμένει άνετο ακόμα και μετά από ώρες χρήσης
  • Υψηλής ακρίβειας τροχός ποντικιού που ανταγωνίζεται κάθε σας κλικ
  • Μπλε LED οπίσθιος φωτισμός
  • Διασύνδεση USB με DPI 1000, 1600, 2000 (3 επίπεδα)
  • Διαστάσεις ποντικιού: 119.1 x 64.6 x 36.7 mm
  • Βάρος ποντικιού: 128g

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
2000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
3
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
128 gr
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB

Διαστάσεις

Μήκος
119,1 mm
Πλάτος
64,6 mm
Ύψος
36,7 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (74)

  1. 30
  2. 22
  3. 14
  4. 2
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Ιδανικό βάρος
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Θορυβώδες
  • vlassisd123
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια πραγματικα το mouse για τα χρηματα του ειναι απλα απιστευτο.Το εχω δυο χρονια τωρα και ειναι σκυλι.
    Ειναι ομορφο ,αρκετα στιβαρο,στο δικο μου μετριο χερι καθεται ανετα.Δεν παιζω games αλλα για καθημερινη χρηση και photo editing,video editing που κανω ειναι αψογο.
    Το μονο αρνητικο ειναι οτι η ροδελα κανει λιγο θορυβο αλλα τιποτα το φοβερο.
    το συστεινω ανεπιφυλακτα.
    5*

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolisparagios123
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 12€ είναι μια χαρά..
    Άμα ήθελα καλύτερο ποντίκι θα έδινα παραπάνω λεφτά
    Μην περιμένετε με αυτά τα λεφτά να είναι τέλειο σε όλα..(Βλέπω κάτι σχόλια που παραπονιούνται λες και έδωσαν 80€ στο ποντίκι..ΕΛΕΟΣ!)
    Οπότε άμα θέλετε το ποντίκι σας να ναι ''τέλειο'' δώστε παραπάνω λεφτά και πάρτε ένα άλλο....

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik_2
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5/5 αστέρια γιατί το έχω 4 χρόνια είναι ξεκούραστο και δουλεύει άψογα ! Το χρησιμοποιώ για λίγο gaming και ποιο πολύ περιήγηση στο διαδίκτυο ωστόσο κλείνει κατά μέσω όρο 7 ώρες χρήσης την ημέρα και το μόνο αρνητικό είναι το τρίξιμο της ροδέλας ( που πότε πάει πότε έρχεται ) και η τήξη της κόλλας στο δεξί καουτσούκ pad στα πλάγια το οποίο με έναν καθαρισμό λύνετε . Κατά τα άλλα έχει πολύ καλό grip και δεν είναι για απαιτητικούς gamers . Επίσης έχει πολύ ωραία εμφάνιση και για τα λεφτά του κατά την γνώμη μου είναι άριστο .

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stargr
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο αρκετά χρόνια χρήσης το κατατάσω στα μέτρια ποντίκια.
    Μετά τον πρώτο χρόνο έτριζε η ροδέλα και δε δούλευε σωστά αλλά μυστηριωδώς έστρωσε στην πορεία.
    Τα μαλακά πλαστικά στα πλαϊνά έχουν κόλλα που φεύγει σιγά σιγά και πάει στα χέρια. Θέλει καθάρισμα...
    Όποιο κουμπί δουλεύεται πολύ χαλάει. Τα αριστερό κλικ έγινε αυτόματο 2 κλικ και είναι δύσκολη οποιαδήποτε εργασία.
    Γενικά όχι ανθεκτικό προϊόν.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γενικά πολύ καλό ποντίκι για την τιμή του και πολύ ωραίο με τα φώτα που έχει.
    Για μένα είναι το ιδανικό μέγεθος στο χέρι και τα πλαινά πλήκτρα είναι στη σωστή θέση και μεγάλα για να μη σε μπερδεύουν. Πολύ σημαντικό επίσης, γιατί αλλιώς δε θα το έπαιρνα, είναι ότι η ροδέλα του έχει βήμα κύλισης το οποίο το καταλαβαίνεις στο δάχτυλο.
    Στα αρνητικά είναι ότι η ροδέλα τον πρώτο χρόνο έτριζε σαν σκουριασμένο κάρο (σε σημείο που κάποιος μπορεί να ανατριχιάζει) αλλά στο δεύτερο χρόνο έχει γίνει αθόρυβη. Τα πλαινά κουμπιά μετά το 6μηνο δεν πατιόταν καλά και ήθελαν δύναμη (το πίσω έπιανε μία στις δύο) και το άνοιξα και του έβαλα κάτι χαρτιά σφήνα για να πατάει πιο καλά. Και το τελευταίο είναι ότι τα πλαινά μαλακά πλαστικά που ακουμπάνε τα δάχτυλα δεν έχουν καλή κόλλα και τα ρούφηξε η σκούπα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Απλά να ξέρετε πως είναι ενα ποντίκι διετίας. Πολύ καλό για τα χρήματα του αλλα κοντά στα 2 χρόνια θα αρχίσει τα προβλήματα όπως η θορυβώδης ροδέλα, το κουμπί της ροδέλας να μην ανταποκρίνεται, απώλεια επαφής καλωδίου με υπολογιστή ανα διαστήματα και λοιπά. Το προτίνω ανεπιφύλακτα αν είστε σε χαμηλό budget.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valsamagiorgos
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ειχα 1 χρόνο,μετα απο 1 χρόνο λιωσιματος στα παιχνιδια "league of legends"(κοπανημα στον τοιχο,κοπανημα στο γραφειο) χάλασε η ροδέλα αν και έτριζε λιγο απο την αρχη ,το καλοδιο του κόπηκε απο την βάση του ποντικιου και χάλασε το δεξί κλίκ (κολουσε κάτω)...Σε σύγκριση με αυτο που εχω εδω και 2 χρόνια ενα της alcatroz που το ποντικάκι έχει μαρτυρήσει απο τα κοπανηματα δεν έχει πάθει το παραμικρό ειναι σαν να το εχεις βγάλει απο το κουτί (πέταμα στον τοίχο,1-2 φορες κοπάνημα πανω στο γραφειο σε κάθε game).Κατα την αποψη μου το συγκεκριμένο ποντίκι της coolerMaster δεν αξιζει τα λεφτα του...

    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Άνεση
    • Κανονικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ομορφο αρκετα καλουτσικη ποιοτητα το μονο αρνητικο οτι τριζει η ροδελα απο την πρωτη μερα..το εχω 3-4 χρονια

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν και δεν το έχω αρκετό καιρό (2μήνες) ώστε να εκφέρω άποψη για την αντοχή του, έχω να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτό το ποντίκι. Για τα χρήματά του (αν θυμάμαι καλά, κάπου στα 10€-15€ το πήρα) πιστεύω πως είναι άριστο!!! Ευελπιστώ πως θα με βγάλει ασπροπρόσωπο τουλάχιστον για 1 χρόνο....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ypshlos.kindynos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ποντίκι για τα λεφτά του!Κάλη ακρίβεια ,σχετικά ελαφρύ.Όσο για την ροδέλα είναι κατασκευασμένο ετσι μετα απο μηνες να ακουγεται ο τσιριχτός ήχος,ωστόσο η πιο εύκολη λύση είναι αντισκωριακο σπρέυ μια φόρα το κανεις και τέλειωσεις η πιο εύκολη λύση!

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα πολύ καλό mouse για τα λεφτά του πολύ βολικό, πολύ άνετα τα άλλα δυο πλήκτρα στο πλάι. Το μόνο παράπονό μου είναι πως η ροδέλα τρίζει λίγο. Για τα λεφτά του όμως είναι πολύ καλό.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maiya_Iris
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ όμορφο σχέδιο, ελαφρύ και άνετο με διακριτικό φωτισμό. Αν είχε και scrolling ροδάκι της προκοπής θα ήταν άψογο για τα λεφτά του. Δηλαδή έλεος, άλλαξα 2 διαφορετικά του ίδιου μοντέλου, στο ένα το ροδάκι έτριζε σαν πόρτα παράγκας και στο άλλο έπιανε κόφτη στο στροφάρισμα για να κάνω scroll σε μισή σελίδα. Τον τροχό τον ανακαλύψαμε χιλιάδες χρόνια πριν, ήμαρτον.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ κακή ποιότητα καλωδίου...μου χάλασε μέσα σε 2 μήνες με νορμάλ χρήση...
    Γενικά πολύ καλό ποντίκι για gaming για τα λεφτά του απλά θέλει άπειρη προσοχή να μην χαλάσει το καλώδιο

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ederadrew_13
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Του βάζω 3 γιατί 1 το ποντίκι μου χάλασε (το έβαλα ξάνα στην υποδοχή και μετά δεν δούλευε) επίσης η ροδέλα είναι οτι χειρότερο πλζ μην το παρετε γτ θα σας χαλάσει

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Spathariotis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν επιθυμεις ενα ποντικι χαμηλων specs αλλα να έχει μια πινελια gaming , ειναι οτι πρεπει ξερεις στα 13-15 ευρω οτι πληρωνεις παιρνεις εδω παιρνεις ενα απλο ποντικακι με λεντακια 3600 dpi μαχ και στην χρηση του ικανοποιητικο , δεν αγγιζει εννοειται τα καλα gaming Ποντικια αλλα αν ψαχνεις ως 20 ευρω ποντικι ειναι αξιοπιστο .Κατοχος εδω και 4 μηνες

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MiRN
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάρει δύο φορές (μια μόνο του και μία το combo μαζι με το πληκτρολόγιο), και τα δύο ποντίκια έχουν το ίδιο πρόβλημα. Την ΡΟΔΕΛΑ.
    Στο πρώτο απο την αρχή έτριζε η ροδέλα (βέβαια αν το λύσεις και το λαδώσεις δεν ακούγεται τόσο), αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι πως όταν κάνεις Scroll, πχ κάτω, κάνει μια φορά κάτω, μια πάνω και μετά συνέχίζει κάτω. Το αντίστροφο κάνει για πάνω.
    Πίστευα πως ήταν ελαττωματικό το ποντίκι που είχα πάρει οπότε μετά απο καιρό πήρα το combo, αν και σε μικρότερο βαθμό, δυστυχώς και το δεύτερο έχει το ίδιο θέμα.

    Αν εξαιρέσουμε την ροδέλα είναι τέλειο. Βάρος, σχεδιασμός, χειρισμός, dpi, led όλα είναι άψογα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DreamWalker
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετριο ποντικι. Περιμενα κατι καλυτερο απο την CoolerMaster. Στο διμηνο χαλασε η ροδελα.
    Αυτο ηταν αρκετο για να με κανει να παρω αλλο.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Άνεση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το καλυτερο ποντικι στα χρηματα του, αξιζει. Εχει μπλε led και ωραιο design. Εχει κουμπι ρυθμισης μεταξυ τριων επιπεδων dpi και 2 πλαινα κουμπια. Το μονο προβλημα ειναι η ροδελα που σε εναν μηνα αρχισε να τριζει, που εμενα δεν με πειραζει ιδιαιτερα, αν φορας ακουστικα ή η ενταση του υπολογιστη ειναι υψηλη δεν ακουγεται.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixaloukas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι καλυτερο για τα λευτα του. Λιγο βαρυ, αλλα μου αρεσουν βαρια ποντικια. Λοιπον, ολη μερα αντεχει λολ, μονταζακια και call of duty 24/7 !!! Ειναι σκυλι. Οσο για την ροδελα, μετα απο 3 μηνες πολυ σκληρης χρησης, δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο !!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ποντικι εχει χρησιμοποιηθει 1 χρονο και 2-3 μηνες, περιπου 2 ωρες την ημερα μεσο ορο. Για 12 euro που κανει πιστευω αξιζει καθως μου εβγαλε βλάβη μετά τον 1 χρονο. Η βλάβη ειναι στην ροδέλα η οποια σταμάτισε να ανταποκρίνετε εντελώς παρόλο που γυρίζει κανονικά! απλά βεν λειτουργει πλέων. κατα τα άλλα δεν μου εχει βγαλει αλλο προβλημα. Τα 4 αστέρια τα βάζω μονο και μονο επειδη κανει 12 euro. αν ηταν πιο ακριβο θα επαιρνε 3

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Κανονικό βάρος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό,αν και δεν έχει "στιβαρή"κατασκευή 2 περίπου χρόνιαπου το έχω μεκαθηνερινη χρήση δεν έχει κανένα θέμα αν και το έριξα και πολλές φορές!
    Έχει ωραίο φωτισμό και είναι αρκετά μεγάλο,και Εν η έχω πολύ μεγάλο χέρι με βολεύει καπως, τώρα...οκ τα 2000 dpi είναι λίγα για gaming άμα πάρετε μ πάρετε με 6000 δεν θα χρειαστείτε παραπάνω.Πάντως αν δες κάτι οικονομικό εννοείτε πως αξίζει να το αγοράσεις!

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    • Κανονικό βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_V
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό software για mapping, άνετο, δύο κουμπιά στο πλάι, φτηνό και αξίζει τα χρήματά του, όμως έχει ευαίσθητο καλώδιο, και το ποντίκι είναι κάπως εύθραυστο. Μία φορά πατούσα με λίγη δύναμη το ποντίκι όσο έπαιζα Counter Strike και με αυτό + επειδή το μετέφερα συχνά έφυγε το αριστερό κομμάτι του ποντικιού. Το χειρότερο είναι ότι έγινα derank.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει ένα μικρό θέμα με τη ροδέλα αλλά δεν εμποδίζει κάτι στη καθημερινή χρήση μόνο στο web surfing θα αντιμετωπίσει κάποιος λίγο θέμα μετά από καιρό..το καλώδιο στην άκρη που συνδέεται με το ποντίκι είναι λίγο ευαίσθητο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Value For Money αγορά. Λειτουργικό ανθεκτικό και αξιόπιστο. Κανένα παράπονο μετά από χρήση 1 χρονου και πλέον

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anakassa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φθηνή επιλογή για gaming. Πολύ καλή τιμή για την επίδοση του. Βολεύει τόσο για γρήγορο Gaming όσο και για γενική χρήση. Δε βρίσκω λόγο να απευθυνθώ σε κάτι ποιο ακριβό ή γνωστής εταιρείας.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris.kalogiannis
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από μερικούς μήνες χρήσης, το αριστερό "κλικ" κόλλησε και δεν ανταποκρινόταν κανονικά. Γενικώς ένα καλό ποντίκι για την τιμή του, αλλά δυστυχώς πεταμένα λεφτά γιατί από τη βλάβη κι ύστερα δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι καλύτερο το έχω σχεδόν δύο χρόνια και κανένα πρόβλημα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vasiliskastris
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλο ποντικι για τα χρηματα του (13ε) το εχω ενα χρονο δεν εχει παθει τιποτα, η ροδελα που και που τριζει αλλα δεν ειναι ενοχλητικο !Σε σχεση με τα κοινα ποντικια αυτο δινει αλλη αισθηση..... οτι πρεπει για εναν μεσο χρηστη που δεν εχει μεγαλο budget! στα + οτι ειναι πολυ βολικο (εχει clicky αισθηση) ειδικα για μενα που εχω μικρη παλάμη

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Creeperoulis
    5
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 5 μέρες για τι χρηση που κανω δηλαδη ειναι πολυ καλο θα προτεινα ανεπηφυλακτα και εινε καλο σε games π.χ{minecraft}

    1.Εχει fastmode

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παιδια πραγματικα το mouse για τα χρηματα του ειναι απλα απιστευτο.Το εχω δυο χρονια τωρα και ειναι σκυλι.
    Ειναι ομορφο ,αρκετα στιβαρο,στο δικο μου μετριο χερι καθεται ανετα.Δεν παιζω games αλλα για καθημερινη χρηση και photo editing,video editing που κανω ειναι αψογο.
    Το μονο αρνητικο ειναι οτι η ροδελα κανει λιγο θορυβο αλλα τιποτα το φοβερο.
    το συστεινω ανεπιφυλακτα.
    5*

    2
  • Για 12€ είναι μια χαρά..
    Άμα ήθελα καλύτερο ποντίκι θα έδινα παραπάνω λεφτά
    Μην περιμένετε με αυτά τα λεφτά να είναι τέλειο σε όλα..(Βλέπω κάτι σχόλια που παραπονιούνται λες και έδωσαν 80€ στο ποντίκι..ΕΛΕΟΣ!)
    Οπότε άμα θέλετε το ποντίκι σας να ναι ''τέλειο'' δώστε παραπάνω λεφτά και πάρτε ένα άλλο....

    1
  • 5/5 αστέρια γιατί το έχω 4 χρόνια είναι ξεκούραστο και δουλεύει άψογα ! Το χρησιμοποιώ για λίγο gaming και ποιο πολύ περιήγηση στο διαδίκτυο ωστόσο κλείνει κατά μέσω όρο 7 ώρες χρήσης την ημέρα και το μόνο αρνητικό είναι το τρίξιμο της ροδέλας ( που πότε πάει πότε έρχεται ) και η τήξη της κόλλας στο δεξί καουτσούκ pad στα πλάγια το οποίο με έναν καθαρισμό λύνετε . Κατά τα άλλα έχει πολύ καλό grip και δεν είναι για απαιτητικούς gamers . Επίσης έχει πολύ ωραία εμφάνιση και για τα λεφτά του κατά την γνώμη μου είναι άριστο .

    1
  • Μετά απο αρκετά χρόνια χρήσης το κατατάσω στα μέτρια ποντίκια.
    Μετά τον πρώτο χρόνο έτριζε η ροδέλα και δε δούλευε σωστά αλλά μυστηριωδώς έστρωσε στην πορεία.
    Τα μαλακά πλαστικά στα πλαϊνά έχουν κόλλα που φεύγει σιγά σιγά και πάει στα χέρια. Θέλει καθάρισμα...
    Όποιο κουμπί δουλεύεται πολύ χαλάει. Τα αριστερό κλικ έγινε αυτόματο 2 κλικ και είναι δύσκολη οποιαδήποτε εργασία.
    Γενικά όχι ανθεκτικό προϊόν.

    0
  • Δες τα όλα