Κρέμες Προσώπου

Sostar Το Γάλα Αντιγηραντική Κρέμα Προσώπου με Υαλουρονικό Οξύ 50ml

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι, Ώριμη
  • Σύνθεση Parabens Free
  • Ηλικία 30+
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Ο δυνατός συνδυασμός των αντιγηραντικών και συσφικτικών συστατικών της απαλύνει τις ρυτίδες, συσφίγγει και τονώνει την επιδερμίδα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Αντιγήρανση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι, Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (104)

Αξιολογήσεις

  1. 55
  2. 30
  3. 15
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Είναι απο τις καλύτερες κρεμες που έχω δοκιμάσει κυριως για ενυδάτωση, και εχω ευαισθητη επιδερμιδα με ταση για ροδοχρου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_St2415
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μπορώ να κρίνω την αντι γυραντικη δράση καθώς δεν έχω δει τρομερή διαφορά ωστόσο είναι από τις λίγες κρέμες που δεν μου επιβαρύνουν την ακμή .η μυρωδιά της προσωπικά μου αρέσει πολύ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_ntalou
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι εξαιρετική κρέμα για το βράδυ. Με την αναμενόμενη λιπαρότητα λόγω παλιάς υφής για ανασύσταση. μου αρέσει πολύ το διακριτικό της άρωμα και το πρόσωπο μου την επόμενη ημέρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elizabeth V.
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συγκεκριμένη δεν κάθεται καθόλου καλά στο PH του δέρματός μου, και όποτε την βάζω βρωμάει όλο μου το πρόσωπο. Δεν φταίει η εταιρεία για αυτό, εγώ έκανα λάθος και πήρα αυτήν αντί για την ενυδατική. Γενικά συστήνω Σοστάρ γιατί είναι πολύ φτηνή και εξαιρετική εταιρεία, αλλά η συγκεκριμένη κρέμα + το δέρμα μου = μπλιάχ μυρωδιά. Την έδωσα στη μαμά μου και τη χρησιμοποιεί! Απορροφάται καλά, είναι πυκνή χωρίς να είναι υπερβολικά πυκνή, και θα την πρότεινα σε επιδερμίδες άνω των 30.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despoinaval

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μεικτή επιδερμίδα. Η κρέμα αφήνει βελούδινη υφή. Λαμπερή επιδερμίδα χωρίς γυαλάδα και λιπαρότητα. Άψογη και σε απίστευτη τιμή!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teta777
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ️Ελληνικό προϊόν
    ️Ελαφριά υφή και ουδέτερο άρωμα
    ️Value for money
    Συνδυάστε το με την συσφικτικη κρέμα προσώπου για καλύτερα αποτελέσματα, βαθιά ενυδάτωση και λαμπερή επιδερμίδα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Drosopoulou8434
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα, για 40 χρονών ιδανική, αφήνει το δέρμα απαλό, ενυδατωμενο και αλλάζει το τόνο του δέρματος. εγώ που έχω λιπαρό και πρόσωπο με ακμή είναι πολύ καλή, συναγωνίζεται κρέμες πολύ πιο ακριβές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efi_Taxidi
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ τα τελευταία 3 χρόνια σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κρέμα ματιών και απλά δεν την αλλάζω με τίποτα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Vigla
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λιπαρή επιδερμίδα και είναι αυτό που έψαχνα. Μια κρέμα να απορροφάται γρήγορα και να κάνει αυτό που υπόσχεται. Το άρωμα της είναι ελαφρύ σαν ένα ακριβό προϊόν. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις ακριβές εταιρείες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SaraJantas
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ ελαφριά κρέμα, με ευχάριστο άρωμα και απορροφάται πολύ εύκολα!
    Η επιδερμίδα μου είναι ξηρή, ειδικά τον χειμώνα αλλά όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το προϊόν είδα αλλαγή, με την επιδερμίδα μου να είναι πιο υγιής, απαλή και ενυδατωμένη.
    Δεν ξέρω αν κάνει για πιο ώριμες επιδερμίδες (εγώ είμαι 26) αλλά εγώ πάντως σκοπεύω να την αγοράσω ξανά :)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Rathosis
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μιλάμε για συγκλονιστικό προιόν που συναγωνίζεται πολλά άλλα πανάκριβα....ενυδατικό, ελαφρύ, τέλειο για προληψη και αντιγυρανση....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna Papamichail
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι 53, με φωτοευαίσθητο, αλλεργικό, μικτό με τάση για κνησμό δέρμα!.
    Είναι υπέροχα ισορροπημένη και μετά την εφαρμογή το δέρμα μου λειαίνει, γίνεται ομοιόμορφο το χρώμα !! και τόσο απαλό!. είναι πολύ καλή πραγματικά!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joanna_J0
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι 29 ετων, λιγη ακμη με μεικτο δερμα. Ωστοσο την αγορασα για μεικτο δερμα αλλα μου αφηνει λιπαροτητα κ γυαλαδα. Την βαζω μονο βραδυ αλλα ενυδατωνει φουλ. Αμεσως εστρωσε το μακιγιαζ μου . Η μυρωδιά ουδετερη. Θα την ξανα αγοραζα μονο κ μονο για την ενυδατωση της και για την οικονομικη τιμη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grammatikaki_Chrisanna
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια πραγματικα ενυδατική κρεμα για όποιον χρειάζεται βαθειά ενυδατωση, ισως για λιγότερο λιπαρες επιδερμιδες και μικρότερες ηλικιες, εγώ είμαι 40+. Δεν θα την επαιρνα ξανα γιατί εμένα προσωπικα δεν μου ταιριάζει αλλα σιγουρα θα τη συνιστούσα να τη δοκιμάσει κάποιος.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Kalaitzidou94
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησημοποιο καιρό τώρα όλοι τη σειρά Μέρα,Νυχτας, Ματιών.
    Παρόλο που έχω μικτό προς λιπαρό δέρμα με τραβάει το δέρμα με άλλες κρέμες,.
    Με αυτή βρήκα την υγειά μου!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonissavvidis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω πολυ ωραια αλλα πολυ ευαίσθητη επιδερμιδα.. ετυχε να την δοκιμασω αυτη την κρεμα κ κατα ενθουσιαστικα....αμεσως θυμιθηκα ενα δερματολογο που μου ειχε πει η καλητερη κρεμα προσωπου κανει 3 ευρω... αλλα εσεις χαλατε τα λευτα σας!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Esperanzagr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα δεν απορροφάται τόσο γρήγορα και το μεγάλο της μειονέκτημα είναι η έντονη μυρωδιά γάλακτος που μένει στο δέρμα για αρκετή ώρα. Κατα τα άλλα είναι τίμια για την τιμή της αφου ενυδατώνει όντως και ίσως σε βάθος χρόνου να κάνει και σύσφιξη αλλά δεν θα ξανα αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani84
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τη δικη μου επιδερμιδα που ειναι κανονικη, ηταν υπερβολικα βαρια. Ακομα και οταν χρησιμοποιουσα μικρη ποσοτητα, αφηνε μια γυαλαδα και εβγαλα και 1-2 σπυρακια, που θεωρω οτι ηταν απο φραγμενους πορους εξαιτιας της. Πιστευω οτι απευθυνεται αποκλειστικα σε ξηρες επιδερμιδες. Σταματησα να τη χρησιμοποιω μετα απο ενα μηνα.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andrianapa
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ εδώ και δυο μήνες. Ειμαι πολύ ικανοππιημένη. Για τα χρήματά της είναι τέλεια και κάνει όση δουλειά κάνει κ μια ακριβή κρέμα. Σε σχέση με όσες έχω δοκιμάσει την προτιμώ. Μ αρέσει πολύ η υφή της που είναι παχύρευστη και στρώνει πολύ ωραία στο δέρμα μου που είναι ξηρό.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στέλλα Γεωργιάδου
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει βαριά υφή για το δικό μου δέρμα που είναι μικτό προς λιπαρό. Κατά τα άλλα είναι καλό προϊόν. και η τιμή του εξαιρετική!
    Τέλειωσε το πρώτο βαζάκι και αποφάσισα να την αντικαταστήσω με τη σειρά της Estelskin. Ελπίζω να μου βγει καλύτερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dessyhatz
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια!!!! Τελικά η Κλεοπάτρα που έκανε μπάνιο στο γάλα γαιδουρας, κάτι ήξερε!!!! Κάνει το δέρμα πιο λαμπερό, ξεκούραστο κ τσίτα!!!! Η τιμή τέλεια, σίγουρα θα την ξανά πάρω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • viktoriastauridi
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάποτε ήμουν της άποψης "όσο πιο ακριβό τόσο το καλύτερο".. Μεγα λάθος! Οι κρέμες που χρησιμοποιούσα και χρησιμοποιώ είναι αποκλειστικά φαρμακείου αλλά όχι ότι όταν έπαιρνα ακριβότερες έβλεπα και τα θεαματικά αποτελέσματα!! Μη σας πω ότι από πανάκριβες κρέμες δεν είχα δει και κανένα αποτέλεσμα... Και απογοητευομουν το κιόλας για τα χρήματα που έδινα.. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω την συγκεκριμένη σειρά κ πραγματικά δεν έχω λόγια για το πόσο ευχαριστημένη είμαι.. Αμέσως είδα διαφορά στο πρόσωπο μου.. Και στην υφή του δέρματος μου κ σε όλα!! Έχω μικτή επιδερμίδα και μου είναι λίγο λιπαρή αλλά το μυστικό είναι να βάζεις λιγότερη ποσότητα και είναι ότι πρέπει!! Δοκιμάστε την πραγματικά αξίζει.. Τόσο προσιτή τιμή για ένα τόσο υπέροχο προϊόν! Έχω και την νυκτός και τον όρο! Όλα υπέροχα!! Μπράβο στην εταιρεία!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELENI_DIAMANTI72
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την δοκίμασα λόγω της τιμής της. Λίγα είχα να χάσω. Οσο σκέφτομαι τώρα πόσα χρήματα έχω δώσει για το πολύ ίδια αποτελέσματα, απελπίζομαι. Σε όποια φίλη την έχω συστήσει έμεινε ενθουσιασμένη. Χρησιμοποιώ και άλλα προϊότα της ίδιας σειράς.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agelsourri
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιουσα κρεμες πολλαπλασιας τιμης που εκ του αποτελεσματος φανηκε οτι ηταν το ιδιο, η ακομα και λιγοτερο αποτελεσματικες αλλα και ευχαριστες στην αισθηση που αφηναν στο προσωπο. Αφου την αγορασα με εξαιρετικη δυσπιστια και τελικα τελειωσε το πρωτο βαζακι, δηλωνω υπερ ευχαριστημενη.Τη συστηνω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinayann
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καταπληκτική αυτή η σειρά της sostar. Χρησιμοποιώ και την αντίστοιχη κρέμα νυχτός. Είδα πολύ μεγάλη διαφορά στην επιδερμίδα μου: πιο νεανική και σφριγηλή, πιο λεία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όμορφή υφή και άρωμα. Αξίζει τα λεφτα της και με το παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ενυδατική. Χωρίς ερεθισμούς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άσχημη μυρωδιά

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Eίναι απο τις καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου εκανε ακμη δεν ειναι για λιπαρες, ευαισθητες επιδερμιδες

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι απο τις καλύτερες κρεμες που έχω δοκιμάσει κυριως για ενυδάτωση, και εχω ευαισθητη επιδερμιδα με ταση για ροδοχρου.

    0
  • Δεν μπορώ να κρίνω την αντι γυραντικη δράση καθώς δεν έχω δει τρομερή διαφορά ωστόσο είναι από τις λίγες κρέμες που δεν μου επιβαρύνουν την ακμή .η μυρωδιά της προσωπικά μου αρέσει πολύ

    1
  • Είναι εξαιρετική κρέμα για το βράδυ. Με την αναμενόμενη λιπαρότητα λόγω παλιάς υφής για ανασύσταση. μου αρέσει πολύ το διακριτικό της άρωμα και το πρόσωπο μου την επόμενη ημέρα

    0
  • Η συγκεκριμένη δεν κάθεται καθόλου καλά στο PH του δέρματός μου, και όποτε την βάζω βρωμάει όλο μου το πρόσωπο. Δεν φταίει η εταιρεία για αυτό, εγώ έκανα λάθος και πήρα αυτήν αντί για την ενυδατική. Γενικά συστήνω Σοστάρ γιατί είναι πολύ φτηνή και εξαιρετική εταιρεία, αλλά η συγκεκριμένη κρέμα + το δέρμα μου = μπλιάχ μυρωδιά. Την έδωσα στη μαμά μου και τη χρησιμοποιεί! Απορροφάται καλά, είναι πυκνή χωρίς να είναι υπερβολικά πυκνή, και θα την πρότεινα σε επιδερμίδες άνω των 30.

    0
  • Έχω μεικτή επιδερμίδα. Η κρέμα αφήνει βελούδινη υφή. Λαμπερή επιδερμίδα χωρίς γυαλάδα και λιπαρότητα. Άψογη και σε απίστευτη τιμή!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1001 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Kρέμα σύσφιξης περιγράμματος προσώπου εμπλουτισμένη με έλαιο σταφυλιού, κολλαγόνο, βιολογικό γάλα γαϊδούρας και έλαιο σιταριού. 

Ο δυνατός συνδυασμός των αντιγηραντικών και συσφικτικών συστατικών της απαλύνει τις ρυτίδες, συσφίγγει και τονώνει την επιδερμίδα.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free
Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Αντιγήρανση
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι, Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Ηλικία
30+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (104)

  1. 55
  2. 30
  3. 15
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Είναι απο τις καλύτερες κρεμες που έχω δοκιμάσει κυριως για ενυδάτωση, και εχω ευαισθητη επιδερμιδα με ταση για ροδοχρου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_St2415
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μπορώ να κρίνω την αντι γυραντικη δράση καθώς δεν έχω δει τρομερή διαφορά ωστόσο είναι από τις λίγες κρέμες που δεν μου επιβαρύνουν την ακμή .η μυρωδιά της προσωπικά μου αρέσει πολύ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_ntalou
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι εξαιρετική κρέμα για το βράδυ. Με την αναμενόμενη λιπαρότητα λόγω παλιάς υφής για ανασύσταση. μου αρέσει πολύ το διακριτικό της άρωμα και το πρόσωπο μου την επόμενη ημέρα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elizabeth V.
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η συγκεκριμένη δεν κάθεται καθόλου καλά στο PH του δέρματός μου, και όποτε την βάζω βρωμάει όλο μου το πρόσωπο. Δεν φταίει η εταιρεία για αυτό, εγώ έκανα λάθος και πήρα αυτήν αντί για την ενυδατική. Γενικά συστήνω Σοστάρ γιατί είναι πολύ φτηνή και εξαιρετική εταιρεία, αλλά η συγκεκριμένη κρέμα + το δέρμα μου = μπλιάχ μυρωδιά. Την έδωσα στη μαμά μου και τη χρησιμοποιεί! Απορροφάται καλά, είναι πυκνή χωρίς να είναι υπερβολικά πυκνή, και θα την πρότεινα σε επιδερμίδες άνω των 30.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despoinaval

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μεικτή επιδερμίδα. Η κρέμα αφήνει βελούδινη υφή. Λαμπερή επιδερμίδα χωρίς γυαλάδα και λιπαρότητα. Άψογη και σε απίστευτη τιμή!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Teta777
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ️Ελληνικό προϊόν
    ️Ελαφριά υφή και ουδέτερο άρωμα
    ️Value for money
    Συνδυάστε το με την συσφικτικη κρέμα προσώπου για καλύτερα αποτελέσματα, βαθιά ενυδάτωση και λαμπερή επιδερμίδα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Drosopoulou8434
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα, για 40 χρονών ιδανική, αφήνει το δέρμα απαλό, ενυδατωμενο και αλλάζει το τόνο του δέρματος. εγώ που έχω λιπαρό και πρόσωπο με ακμή είναι πολύ καλή, συναγωνίζεται κρέμες πολύ πιο ακριβές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efi_Taxidi
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ τα τελευταία 3 χρόνια σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κρέμα ματιών και απλά δεν την αλλάζω με τίποτα!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katerina_Vigla
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λιπαρή επιδερμίδα και είναι αυτό που έψαχνα. Μια κρέμα να απορροφάται γρήγορα και να κάνει αυτό που υπόσχεται. Το άρωμα της είναι ελαφρύ σαν ένα ακριβό προϊόν. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις ακριβές εταιρείες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SaraJantas
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ ελαφριά κρέμα, με ευχάριστο άρωμα και απορροφάται πολύ εύκολα!
    Η επιδερμίδα μου είναι ξηρή, ειδικά τον χειμώνα αλλά όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το προϊόν είδα αλλαγή, με την επιδερμίδα μου να είναι πιο υγιής, απαλή και ενυδατωμένη.
    Δεν ξέρω αν κάνει για πιο ώριμες επιδερμίδες (εγώ είμαι 26) αλλά εγώ πάντως σκοπεύω να την αγοράσω ξανά :)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Rathosis
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μιλάμε για συγκλονιστικό προιόν που συναγωνίζεται πολλά άλλα πανάκριβα....ενυδατικό, ελαφρύ, τέλειο για προληψη και αντιγυρανση....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna Papamichail
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι 53, με φωτοευαίσθητο, αλλεργικό, μικτό με τάση για κνησμό δέρμα!.
    Είναι υπέροχα ισορροπημένη και μετά την εφαρμογή το δέρμα μου λειαίνει, γίνεται ομοιόμορφο το χρώμα !! και τόσο απαλό!. είναι πολύ καλή πραγματικά!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joanna_J0
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειμαι 29 ετων, λιγη ακμη με μεικτο δερμα. Ωστοσο την αγορασα για μεικτο δερμα αλλα μου αφηνει λιπαροτητα κ γυαλαδα. Την βαζω μονο βραδυ αλλα ενυδατωνει φουλ. Αμεσως εστρωσε το μακιγιαζ μου . Η μυρωδιά ουδετερη. Θα την ξανα αγοραζα μονο κ μονο για την ενυδατωση της και για την οικονομικη τιμη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Grammatikaki_Chrisanna
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια πραγματικα ενυδατική κρεμα για όποιον χρειάζεται βαθειά ενυδατωση, ισως για λιγότερο λιπαρες επιδερμιδες και μικρότερες ηλικιες, εγώ είμαι 40+. Δεν θα την επαιρνα ξανα γιατί εμένα προσωπικα δεν μου ταιριάζει αλλα σιγουρα θα τη συνιστούσα να τη δοκιμάσει κάποιος.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Kalaitzidou94
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησημοποιο καιρό τώρα όλοι τη σειρά Μέρα,Νυχτας, Ματιών.
    Παρόλο που έχω μικτό προς λιπαρό δέρμα με τραβάει το δέρμα με άλλες κρέμες,.
    Με αυτή βρήκα την υγειά μου!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonissavvidis
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω πολυ ωραια αλλα πολυ ευαίσθητη επιδερμιδα.. ετυχε να την δοκιμασω αυτη την κρεμα κ κατα ενθουσιαστικα....αμεσως θυμιθηκα ενα δερματολογο που μου ειχε πει η καλητερη κρεμα προσωπου κανει 3 ευρω... αλλα εσεις χαλατε τα λευτα σας!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Esperanzagr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κρέμα δεν απορροφάται τόσο γρήγορα και το μεγάλο της μειονέκτημα είναι η έντονη μυρωδιά γάλακτος που μένει στο δέρμα για αρκετή ώρα. Κατα τα άλλα είναι τίμια για την τιμή της αφου ενυδατώνει όντως και ίσως σε βάθος χρόνου να κάνει και σύσφιξη αλλά δεν θα ξανα αγοράσω

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani84
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τη δικη μου επιδερμιδα που ειναι κανονικη, ηταν υπερβολικα βαρια. Ακομα και οταν χρησιμοποιουσα μικρη ποσοτητα, αφηνε μια γυαλαδα και εβγαλα και 1-2 σπυρακια, που θεωρω οτι ηταν απο φραγμενους πορους εξαιτιας της. Πιστευω οτι απευθυνεται αποκλειστικα σε ξηρες επιδερμιδες. Σταματησα να τη χρησιμοποιω μετα απο ενα μηνα.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andrianapa
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποιώ εδώ και δυο μήνες. Ειμαι πολύ ικανοππιημένη. Για τα χρήματά της είναι τέλεια και κάνει όση δουλειά κάνει κ μια ακριβή κρέμα. Σε σχέση με όσες έχω δοκιμάσει την προτιμώ. Μ αρέσει πολύ η υφή της που είναι παχύρευστη και στρώνει πολύ ωραία στο δέρμα μου που είναι ξηρό.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στέλλα Γεωργιάδου
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει βαριά υφή για το δικό μου δέρμα που είναι μικτό προς λιπαρό. Κατά τα άλλα είναι καλό προϊόν. και η τιμή του εξαιρετική!
    Τέλειωσε το πρώτο βαζάκι και αποφάσισα να την αντικαταστήσω με τη σειρά της Estelskin. Ελπίζω να μου βγει καλύτερη

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dessyhatz
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια!!!! Τελικά η Κλεοπάτρα που έκανε μπάνιο στο γάλα γαιδουρας, κάτι ήξερε!!!! Κάνει το δέρμα πιο λαμπερό, ξεκούραστο κ τσίτα!!!! Η τιμή τέλεια, σίγουρα θα την ξανά πάρω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • viktoriastauridi
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάποτε ήμουν της άποψης "όσο πιο ακριβό τόσο το καλύτερο".. Μεγα λάθος! Οι κρέμες που χρησιμοποιούσα και χρησιμοποιώ είναι αποκλειστικά φαρμακείου αλλά όχι ότι όταν έπαιρνα ακριβότερες έβλεπα και τα θεαματικά αποτελέσματα!! Μη σας πω ότι από πανάκριβες κρέμες δεν είχα δει και κανένα αποτέλεσμα... Και απογοητευομουν το κιόλας για τα χρήματα που έδινα.. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω την συγκεκριμένη σειρά κ πραγματικά δεν έχω λόγια για το πόσο ευχαριστημένη είμαι.. Αμέσως είδα διαφορά στο πρόσωπο μου.. Και στην υφή του δέρματος μου κ σε όλα!! Έχω μικτή επιδερμίδα και μου είναι λίγο λιπαρή αλλά το μυστικό είναι να βάζεις λιγότερη ποσότητα και είναι ότι πρέπει!! Δοκιμάστε την πραγματικά αξίζει.. Τόσο προσιτή τιμή για ένα τόσο υπέροχο προϊόν! Έχω και την νυκτός και τον όρο! Όλα υπέροχα!! Μπράβο στην εταιρεία!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ELENI_DIAMANTI72
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την δοκίμασα λόγω της τιμής της. Λίγα είχα να χάσω. Οσο σκέφτομαι τώρα πόσα χρήματα έχω δώσει για το πολύ ίδια αποτελέσματα, απελπίζομαι. Σε όποια φίλη την έχω συστήσει έμεινε ενθουσιασμένη. Χρησιμοποιώ και άλλα προϊότα της ίδιας σειράς.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agelsourri
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιουσα κρεμες πολλαπλασιας τιμης που εκ του αποτελεσματος φανηκε οτι ηταν το ιδιο, η ακομα και λιγοτερο αποτελεσματικες αλλα και ευχαριστες στην αισθηση που αφηναν στο προσωπο. Αφου την αγορασα με εξαιρετικη δυσπιστια και τελικα τελειωσε το πρωτο βαζακι, δηλωνω υπερ ευχαριστημενη.Τη συστηνω.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinayann
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι καταπληκτική αυτή η σειρά της sostar. Χρησιμοποιώ και την αντίστοιχη κρέμα νυχτός. Είδα πολύ μεγάλη διαφορά στην επιδερμίδα μου: πιο νεανική και σφριγηλή, πιο λεία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όμορφή υφή και άρωμα. Αξίζει τα λεφτα της και με το παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ενυδατική. Χωρίς ερεθισμούς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άσχημη μυρωδιά

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Eίναι απο τις καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου εκανε ακμη δεν ειναι για λιπαρες, ευαισθητες επιδερμιδες

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι απο τις καλύτερες κρεμες που έχω δοκιμάσει κυριως για ενυδάτωση, και εχω ευαισθητη επιδερμιδα με ταση για ροδοχρου.

    0
  • Δεν μπορώ να κρίνω την αντι γυραντικη δράση καθώς δεν έχω δει τρομερή διαφορά ωστόσο είναι από τις λίγες κρέμες που δεν μου επιβαρύνουν την ακμή .η μυρωδιά της προσωπικά μου αρέσει πολύ

    1
  • Είναι εξαιρετική κρέμα για το βράδυ. Με την αναμενόμενη λιπαρότητα λόγω παλιάς υφής για ανασύσταση. μου αρέσει πολύ το διακριτικό της άρωμα και το πρόσωπο μου την επόμενη ημέρα

    0
  • Η συγκεκριμένη δεν κάθεται καθόλου καλά στο PH του δέρματός μου, και όποτε την βάζω βρωμάει όλο μου το πρόσωπο. Δεν φταίει η εταιρεία για αυτό, εγώ έκανα λάθος και πήρα αυτήν αντί για την ενυδατική. Γενικά συστήνω Σοστάρ γιατί είναι πολύ φτηνή και εξαιρετική εταιρεία, αλλά η συγκεκριμένη κρέμα + το δέρμα μου = μπλιάχ μυρωδιά. Την έδωσα στη μαμά μου και τη χρησιμοποιεί! Απορροφάται καλά, είναι πυκνή χωρίς να είναι υπερβολικά πυκνή, και θα την πρότεινα σε επιδερμίδες άνω των 30.

    0
  • Έχω μεικτή επιδερμίδα. Η κρέμα αφήνει βελούδινη υφή. Λαμπερή επιδερμίδα χωρίς γυαλάδα και λιπαρότητα. Άψογη και σε απίστευτη τιμή!

    0
  • Δες τα όλα
7,51 €
5,00 €   μεταφορικά