Απίστευτο κινητό, πολύ γρήγορο, δε κολλάει πουθενά που για μενα αυτό είναι το κύριο κριτήριο, δυνατά ηχεία και με μπάσο, όχι πολύ αλλά έχει, πολύ εύχρηστο, έχει πολλές δυνατότητες και λειτουργείες που μπορείς να ενεργοποιήσεις, για να το χρησιμοποιείς όπως σε βολεύει. Η κάμερα δεν είναι κάτι ποιοτικό, μια απλή κάμερα είναι, καθαρή. Στο ζουμ απλά χάνει ανάλυση, και το βράδυ βγάζει φωτεινές αλλά εννοείται όχι τόσο καθαρές. Το βίντεο το ίδιο. Αρκετά φωτεινή οθόνη, δε ζοριζεσαι στον ήλιο για κανένα λόγο. Η μπαταρία είναι πολύ καλή, αν και δε κρατάει πάνω από μέρα με μια ολόκληρη μέρα χρήσης, όπως περίμενα εγώ. Αν όμως δε το χρησιμοποιεις τόσο, κρατάει και 2. Εγώ είμαι ευχαριστημένη παρόλα αυτά. Το έχω δυόμιση μήνες. Δεν το έχω μετανιώσει καθόλου από καμια άποψη. Ένα αρνητικό που έχω παρατηρήσει, είναι ότι παθαίνει κάτι περίεργα κολλήματα στις εφαρμογές και στην οθόνη κάποιες φορές. Δηλαδή πρέπει να πατήσω πάνω από 2-3 φορές ή πρέπει να βγω απ την εφαρμογή και να ξανά μπω για να λειτουργήσει.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!