Αφυγραντήρες

Meaco Platinum Αφυγραντήρας με Συμπιεστή 20lt

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ικανότητα Αφύγρανσης: 20 lt/ημέρα
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 6 lt
  • Ισχύς: 255 W
  • Επίπεδο Θορύβου: 46 dB

Ο αφυγραντήρας της Meaco είναι κατάλληλος για ενιαίους χώρους έως και 130m², ώστε να διατηρεί την υγρασία του χώρου σε φυσιολογικά επίπεδα.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα και η κατασκευή του είναι ποιοτική.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 8 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Κατανάλωση αφυγραντήρα | τεχνικά στοιχεία

  • Μόνο 219W με θερμοκρασία χώρου 20°C και σχετική υγρασία 60%
  • Μόνο 228W με θερμοκρασία χώρου 20°C και σχετική υγρασία 80%

Μπορεί ο Meaco 20L Platinum να καλύψει ολόκληρο το σπίτι;

Ο αφυγραντήρας μπορεί να αφυγράνει τόσα κυβικά μέτρα χώρου, όσο ο όγκος αέρα που ο ανεμιστήρας του μπορεί να επηρεάσει, δηλαδή 160m3. Επιπλέον βοηθάει το γεγονός ότι ο υγρός αέρας κινείται πάντα στους ξηρούς χώρους. Από τη στιγμή που αφήνετε όλες τις ενδιάμεσες πόρτες ανοιχτές ο αφυγραντήρας θα μπορέσει να καταπολεμήσει σε ολόκληρο το σπίτι τις σταγόνες νερού στις επιφάνειες και τη μούχλα.


Meaco 20L Platinum αφυγραντήρας για σπίτι 130m² περίπου

Αν χρειάζεστε ένα αφυγραντήρα για σπίτι περίπου 130m² και θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα, τότε αυτός είναι ο Meaco 20L Platinum Low Energy σωστός αφυγραντήρας για σας. Οι αφυγραντήρες Meaco Platinum είναι η σειρά αφυγραντήρων χαμηλής κατανάλωσης (Low Energy) που έχει προσελκύσει την προσοχή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για έναν απλό λόγο – το εξαιρετικά χαμηλό κόστος λειτουργίας. 

Meaco 20L Platinum | αφυγραντήρας καθαριστής αέρα

Ο αφυγραντήρας Meaco 20L Platinum Low Energy ήταν ο πρώτος οικιακός αφυγραντήρας που χρησιμοποίησε φίλτρο αέρα HEPA. Παραμένει ο μόνος αφυγραντήρας που μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο ως καθαριστής αέρα. Χωρίς δηλαδή να κάνει υποχρεωτικά αφύγρανση.

Φίλτρο σκόνης & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Φίλτρο αέρα HEPA

Ο αφυγραντήρας Meaco 20L Platinum Low Energy διαθέτει στη συσκευασία του ένα φίλτρο σκόνης (λειτουργεί ως προφίλτρο) και ένα πραγματικό φίλτρο αέρα HEPA (και όχι απομίμηση HEPA). Ο αέρας που διαχέεται από τον αφυγραντήρα θα είναι ξηρός, αλλά και καθαρός!

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
20 lt/ημέρα
Ισχύς
255 W
Επίπεδο Θορύβου
46 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
6 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
-
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Όχι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Ναι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Ναι
Τηλεχειριστήριο
Όχι

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Ναι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
Όχι

Διαστάσεις

Πλάτος
38,5 cm
Βάθος
29 cm
Ύψος
59,5 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (265)

Αξιολογήσεις

  1. 187
  2. 55
  3. 12
  4. 4
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Ποιότητα υλικών
  • Μέγεθος δοχείου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Είναι οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
  • Μέτριος θόρυβος
  • Sinikka
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τον έχουμε κοντά 10 χρόνια, λειτουργεί άψογα και έχει χρησιμοποιηθεί σε χώρους με πάρα πολλή υγρασία και έκανε όντως θαύματα . μπορείς να το ρυθμίσεις να κρατάει την υγρασία σε συγκεκριμένο επίπεδο και κλείνει μόνο του όταν δεν λειτουργεί.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Είναι οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEODOSIS_LAMPRAKOPOULOS
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπέρα!Το συγκεκριμένο μηχάνημα το έχω κοντά στα 8 χρόνια.Απο Οκτώβριο έως Απρίλιο δουλεύει ασταμάτητα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.κανει λίγο θόρυβο αλλά αυτό δεν μου διμηουργει πρόβλημα για να κοιμηθώ.Από κατανάλωση τώρα δεν γνωρίζω ούτε έχω ψάξει για να δω πόσα καίει.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Είναι σχετικά οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wdc5vy4g9k
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν μηχάνημα τον χρησιμοποιώ 4 χρόνια περίπου, η άποψη που έχω είναι όσο αφορά την υγρασία κάνει δουλειά, αλλά να μην είστε στο σπίτι γενικά γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο με αποτέλεσμα να μην κάθεσε κοντά του και το βράδυ να το κλείνω φυσικά

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Είναι σχετικά οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina_Emmanouilidou
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω 10 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα. Εκτός από ένα σέρβις που του έκανα πριν από ένα χρόνο γιατί μου είχε μαζέψει πολύ σκόνη. Δεν έχει τίποτα. Κάνει λίγο θόρυβο αλλά οκ. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dragasis_dragasis
    2
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα πριν 2 χρόνια και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος...μέχρι που πριν λίγο καιρό το υγρασιομετρο άρχισε να δείχνει τρελές ενδείξεις π.χ. -6 -9 και να παίζει συνεχώς . Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη δουλεύει η αφυγρανση και να δουλεύει το μοτέρ μόνο για καθαρισμό του αέρα .... Μένω στη Νάξο και όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις της εταιρίας ... Πρέπει να τον στείλω Αθήνα .... Δεν ξέρω αν αξίζει το κόστος που θα επιβαρυνθω για τη μεταφορά του ....

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodoros_Samios
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Tον συγκεκριμένο τον έχω 4 χρόνια. Όσον αφορά την αφύγρανση (80 τμ) είναι άριστος, δέν έχω κανένα παράπονο. Σε μέγεθος είναι μεγαλούτσικος.
    Σχετiκα με τον θόρυβο, είναι λίγο θορυβωδης , αλλα συνήθως τον έχω στην χαμήλή σκάλα και δεν μ'ενοχλεί. Τον πρώτο χρόνο επισης έτριζε αλλά με την παροδο του χρόνου σταμάτησε.
    Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα

    edit: Πλέον μετράει 8 χρόνια και συνεχίζει με την ίδια απόδοση

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • klou_ts
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του αφυγραντήρα 5 χρόνια (20 lt)
    Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την απόκτηση, τα αποτελέσματα είναι παραπάνω από επιθυμητά. Αξίζει με το παραπάνω τα χρήματά του.
    Θα αγοράσω και το μικρότερο μέγεθος (12lt) για έναν άλλο χώρο που έχω.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεωργία Ατσόνιου
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα αυτή τη μάρκα γιατί την είδα σε φιλικό μου σπίτι. Επέλεξα το συγκεκριμένο μέγεθος γιατί 1ον κατοικώ σε νησί και τα ποσοστά υγρασίας είναι ιδιαιτέρως υψηλά και επιθυμούσα αποτελεσματική αφύγρανση. 2ον, το μέγεθος του δοχείο νερού είναι τέτοιο που το αδειάζω μια φορά την ημέρα. Για μένα δεν έχει ενοχλητικά μείον. Ο θόρυβος σε μεγάλη σκάλα δεν με ενοχλεί καθόλου. Ούτως ή άλλως όλες οι συσκευές παράγουν ήχους. Τα πλεονεκτήματα του είναι η καλή κατασκευή, η γρήγορη και αποτελεσματική αφύγρανση και ο χαμηλός θόρυβος. Στα μείον θα έβαζα την τιμή όμως ότι πληρώνεις παίρνεις. Επέλεξα να αγοράσω μια ποιότητα κατασκευής που θα την έχω πολλά χρόνια.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gioahla
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 6 χρονια Λειτουργίας, 24ωρες το 24ωρο απο Οκτώβριο έως Απρίλιο το μηχάνημα είναι διαμάντι. Η συγκεκριμένη εταιρια παραγει αφυγραντήρες ποιοτητας και δεν παράγει καταψύκτες κουζίνες ψυγεία κτλ. Ο νοων νοειτω.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harryadosoglou
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απροβλημάτιστη λειτουργία για 7 χρόνια, μεγάλο δοχείο νερού, πολύ καλή απορροφητικότητα, θόρυβος ανεκτός, αλλά αρκετός! Ακριβός, αλλά ποιοτικός. Κάνει καλή δουλειά και διατηρεί τα επίπεδα θερμοκρασίας του χώρου. Προτείνεται ειδικά για υγρά κλίματα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labrosser
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για αυτόν .Ρίχνει την υγρασία και είναι πολύ βολικος ο τρόπος με τον οποίο ελέγχει το επίπεδο υγρασίας στον χώρο μιας και δειγματιζει ανά μισάωρο και έτσι επιτυγχάνει την μικρότερη κατανάλωση αφού δουλεύει ουσιαστικα σε περιόδους της μισής ώρας .Σταθερή απόδοση .

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petran1349
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από σχεδόν 3 χρόνια χρήσης μπορώ να πω ότι είναι μία αγορά που αξίζει τα χρήματά της.
    Η χρήση του γίνετε κυρίως τις περιόδους άνοιξης και φθινοπώρου.
    Από τότε που τον αγοράσαμε έχουμε μεταφέρει τη έναρξη της θέρμανσης περίπου στα μέσα προς τέλη Δεκέμβρη μίας και κυρίως το πρόβλημα στη περιοχή μας είναι η υγρασία - με τη σχετικά χαμηλή θερμοκρασία και όχι οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.Καλύπτει σχεδόν 120 τμ ΄χωρίς πρόβλημα και η διαφορά στο πιο απομακρυσμένο σημείο του σπιτιού είναι +5%.
    Αυτό που αξίζει να αναφέρω είναι ότι με έχει βοηθήσει πολύ με το πρόβλημα αλλεργικής ρινίτιδας μου , καθώς και τις κρίσεις αυχενικού συνδρόμου.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margari7is
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανυπόφορος θόρυβος από την πρώτη μέρα λειτουργίας. Μετά από τρία χρόνια συνεχίζει να δουλεύει χωρίς πρόβλημα συνεχίζοντας να κάνει πάρα πολύ θόρυβο.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • St__Ma
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του αφυγραντήρα εδώ και 2 χρόνια. Το σπίτι είναι 78 τ.μ αλλά το καλύπτει με το ζόρι, θεωρώ οτι δουλεύει αρκετές ώρες για να κατεβάσει την υγρασία. Επιπλέον συγχρονίζει πολύ εύκολα με αποτέλεσμα να κάνει περισσότερο θόρυβο.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sot_Chalk
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω ήδη 6 χρόνια περίπου. Μόνο μια συντήρηση (καθάρισμα εσωτερικό από τεχνικό, όπως τα air condition) πριν από 2 χρόνια. Δουλεύει όπως την πρώτη μέρα. Πραγματικά αξίζει τα λεφτά του, σώθηκα...
    Re: 26/11/2022
    Ο αφυγραντήρας συνεχίζει να "βαράει" ασταμάτητα, με ένα ακόμη service καθαρισμού που του έκανα φέτος. Βέβαια ο θόρυβος είναι ενοχλητικός, αλλά τον συνήθισα. Στα + του και η οικονομική λειτουργία του. Παρότι τον έχω σε συνεχή λειτουργία, δεν επιβαρύνει το λογαρισμό ρεύματος.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • babis.m
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τιμή αγοράς στα 200 € περίπου σε σύγκριση με μια αλλη πολυ γνωστή μαρκα M....s είναι πολύ θορυβώδεις.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evangelos Tsogkas
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν γνώριζα το προϊόν πριν το αγοράσω !!
    Αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ !!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos4k
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα τέλη Οκτωβρίου 2019 (220€). Είχα τις καλύτερες συστάσεις από φίλο, οι οποίες επαληθεύτηκαν. Μάλλον ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση, καταλυτικό στοιχείο για μένα. Καλή ποιότητα κατασκευής. Ρυθμισμένος στο 60% υγρασία, ανοιγοκλείνει αυτόματα όποτε χρειάζεται (οικία 60 τ.μ.). Μικρός και ανεχτός για μένα θόρυβος λειτουργίας (τον έχω πάνω σε χαλάκι). Δεν είχα ποτέ άλλον αφυγραντήρα για να συγκρίνω. Νομίζω ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m.simona
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ λίγο καιρό είμαι ευχαριστημένοι, μόνο που δεν κατάλαβα πος να το αλλάξω και στο ιονισμού

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Łüçîƒęr
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πηρα τον συγκεκριμενο αφυγραντηρα 220ε λογω εκπτωσης. Σε καμια περιπτωση δεν θα εδινα 300ε για κανεναν αφυγραντηρα. Εαν δεν ειχα την εκπτωση θα πηγαινα σε toyotomi η invertor. Eχει αρκετα μεγαλο δοχειο 6 λιτρα. Ειναι πολυ βαρυσ να τον σηκωσεισ 15κιλα ειδικα για μια γυναικα. Επειδη ειναι μεγαλος κανει και αρκετο θορυβο ακομα και στη χαμηλη σκαλα οπως και ολοι οι 20λιτροι αφυγραντηρες. Τα πλαστικα του ειναι πολυ ποιοτικα δεν τριζουν καθολου. Εαν θελετε εναν αφυγραντηρα για το δωματιο οταν κοιμαστε καλυτερα να πατε σε 12αρι. Τα φιλτρα hepa κοστιζουν καπου στα 10ε το 1 και θελουν αλλαγη καθε 3 μηνες βαση κατασκευαστη. Σε σπιτι 70 τετραγωνικων μαζευει αρκετα γρηγορα την υγρασια. Ο κατασκευαστης λεει οτι κανει μεχρι 150 τ.μ. .Και παλι 300ε μου φαινονται υπερβολικα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas_Papadopoulos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και καθυστερούσα την αγορά του για διάφορους λόγους, μετά απο αρκετό ψάξιμο στο διαδίκτυο κατέληξα στον συγκεκριμένο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Ισόγειο προσφυγικό με αρκετή υγρασία δουλευοντας τον πιο πολύ με το νυχτερινό ρεύμα και απλά συμπληρώνω στην οικονομική σκάλα τις πρωϊνές και απογευματινές ώρες.Μπορώ να πω οτι το σπίτι έχει άλλον "αέρα".Παλαιότερα με εντελώς κλειστά παράθυρα τοίχοι και αλουμινένια παράθυρα γέμιζαν ιδρώτα με άσχημες συνέπειες.Απο υποψία μούχλας και μυρωδιάς. Πλέον και το σπίτι ζεσταίνεται πολύ ευκολοτερα και έχει ουσιαστικά στεγνώσει τους χώρους.Το καλό ειναι οτι σπίτι 65 τετραγωνικών με καλύπτει απόλυτα ακόμα και στο διπλανό δωμάτιο που δεν ειναι ενιαίος χώρος.Τον συνιστώ ανέπιφύλακτα και πιστεύω οτι ειμαι άτομο που προσέχει τι αγοράζει..
    ΥΓ_Το σπίτι γενικώς δεν κατεβάζει πολύ χαμηλές θερμοκρασίες για αυτό και κατέληξα σε μοντέλο με συμπιεστή.Ειδάλλως κοίταζα και μοντέλο με ζεόλιθο

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χρήστος Κυρμάς
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει αυτό που πρέπει να κάνει σωστά.!
    Η κατανάλωση κατά μέσο όρο στους 22 βαθμούς είναι στα 270 watt όταν δουλεύει ο συμπιεστής,

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimanagn
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν μου το σύστησε γνωστός μου και πραγματικά τον ευχαριστώ πολύ. Είμαι ήδη στον 2ο χρόνο λειτουργίας του και μπορώ να πω ότι είμαι πλήρως ικανοποιημένος. Στα πολύ θετικά του η ποιότητα κατασκευής του. Αν έπρεπε να πω κάτι που δεν με ικανοποιεί πλήρως, είναι ο θόρυβος του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι φτάνει σε ενοχλητικά επίπεδα. Μπορεί να στοιχίζει λίγο παραπάνω, αλλά θεωρώ ότι αξίζει τα χρήματα που έδωσα για να τον αποκτήσω

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vita14
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εχω τον αφυγραντηρα 3 χρόνια.Είναι πολύ καλός,ρίχνει την υγρασία άμεσα και έχει μεγάλο δοχείο.Χώρα κατασκευής είναι Αγγλία όπου έχουν τεράστιο πρόβλημα με την υγρασία.3 χρόνια η τιμή είναι στα 300 ευρώ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vangelis_Germanakos
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το συγκεκριμένο προϊόν 3 χρόνια. Λειτουργεί άψογα χωρίας προβλήματα και η απόδοσή του είναι πολύ καλή. Ο χρονοδιακόπτης αρκετά χρήσιμος καθώς και επίσης το ότι σταματάει αυτόματα όταν πιάσει την υγρασία που έχεις προγραμματίσει σαν στόχο. Τα επίπεδα θορύβου δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλά το οποίο σημαίνει ότι δεν κοιμάσαι με τον συγκεκριμένο να δουλεύει μέσα στο δωμάτιο. Βέβαια εγώ τον έχω στο σαλόνι και η απόδοσή του καλύπτει όλο το σπίτι. Θεωρώ ότι στα συν του είναι η χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία του. Το δοχείο νερού αρκετά επαρκές. Θα τον πρότεινα ανεπιφύλακτα.

    Οκτώβριος 2022 και δουλεύει άψογα, ίδια απόδοση και το μόνο που έχει λίγο φθαρεί είναι το πλαστικό που κατευθύνει τη ροή του αέρα. Συμπληρώνει 6 χρόνια λειτουργίας (χειμερινούς μήνες-ανω του 10ώρου καθημερινά). Όταν τον πήρα, λόγω brand name αγνώστου τότε, έλεγα ότι θα έκλαιγα τα λεφτά μου. Το είχα αγοράσει 280 ευρώ και γελάω με την σημερινή τιμή.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τον έχουμε κοντά 10 χρόνια, λειτουργεί άψογα και έχει χρησιμοποιηθεί σε χώρους με πάρα πολλή υγρασία και έκανε όντως θαύματα . μπορείς να το ρυθμίσεις να κρατάει την υγρασία σε συγκεκριμένο επίπεδο και κλείνει μόνο του όταν δεν λειτουργεί.

    2
  • Καλησπέρα!Το συγκεκριμένο μηχάνημα το έχω κοντά στα 8 χρόνια.Απο Οκτώβριο έως Απρίλιο δουλεύει ασταμάτητα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.κανει λίγο θόρυβο αλλά αυτό δεν μου διμηουργει πρόβλημα για να κοιμηθώ.Από κατανάλωση τώρα δεν γνωρίζω ούτε έχω ψάξει για να δω πόσα καίει.

    5
  • Σαν μηχάνημα τον χρησιμοποιώ 4 χρόνια περίπου, η άποψη που έχω είναι όσο αφορά την υγρασία κάνει δουλειά, αλλά να μην είστε στο σπίτι γενικά γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο με αποτέλεσμα να μην κάθεσε κοντά του και το βράδυ να το κλείνω φυσικά

    2
  • Τον έχω 10 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα. Εκτός από ένα σέρβις που του έκανα πριν από ένα χρόνο γιατί μου είχε μαζέψει πολύ σκόνη. Δεν έχει τίποτα. Κάνει λίγο θόρυβο αλλά οκ. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (32)

Ερωτήσεις

142 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
phovosdeimos

Ενώ στην περιγραφή αναφέρει στέγνωμα ρούχων δεν είδα σε καμία από όσες αξιολογήσεις διάβασα κάποια αναφορά. Μπορεί να απαντήσει κάποιος;

Fotis_Petrakogiannis
desp1000
paidi7
Δες όλες τις ερωτήσεις (32)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κατανάλωση αφυγραντήρα | τεχνικά στοιχεία

  • Μόνο 219W με θερμοκρασία χώρου 20°C και σχετική υγρασία 60%
  • Μόνο 228W με θερμοκρασία χώρου 20°C και σχετική υγρασία 80%

Μπορεί ο Meaco 20L Platinum να καλύψει ολόκληρο το σπίτι;

Ο αφυγραντήρας μπορεί να αφυγράνει τόσα κυβικά μέτρα χώρου, όσο ο όγκος αέρα που ο ανεμιστήρας του μπορεί να επηρεάσει, δηλαδή 160m3. Επιπλέον βοηθάει το γεγονός ότι ο υγρός αέρας κινείται πάντα στους ξηρούς χώρους. Από τη στιγμή που αφήνετε όλες τις ενδιάμεσες πόρτες ανοιχτές ο αφυγραντήρας θα μπορέσει να καταπολεμήσει σε ολόκληρο το σπίτι τις σταγόνες νερού στις επιφάνειες και τη μούχλα.


Meaco 20L Platinum αφυγραντήρας για σπίτι 130m² περίπου

Αν χρειάζεστε ένα αφυγραντήρα για σπίτι περίπου 130m² και θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα, τότε αυτός είναι ο Meaco 20L Platinum Low Energy σωστός αφυγραντήρας για σας. Οι αφυγραντήρες Meaco Platinum είναι η σειρά αφυγραντήρων χαμηλής κατανάλωσης (Low Energy) που έχει προσελκύσει την προσοχή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για έναν απλό λόγο – το εξαιρετικά χαμηλό κόστος λειτουργίας. 

Meaco 20L Platinum | αφυγραντήρας καθαριστής αέρα

Ο αφυγραντήρας Meaco 20L Platinum Low Energy ήταν ο πρώτος οικιακός αφυγραντήρας που χρησιμοποίησε φίλτρο αέρα HEPA. Παραμένει ο μόνος αφυγραντήρας που μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο ως καθαριστής αέρα. Χωρίς δηλαδή να κάνει υποχρεωτικά αφύγρανση.

Φίλτρο σκόνης & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Φίλτρο αέρα HEPA

Ο αφυγραντήρας Meaco 20L Platinum Low Energy διαθέτει στη συσκευασία του ένα φίλτρο σκόνης (λειτουργεί ως προφίλτρο) και ένα πραγματικό φίλτρο αέρα HEPA (και όχι απομίμηση HEPA). Ο αέρας που διαχέεται από τον αφυγραντήρα θα είναι ξηρός, αλλά και καθαρός!

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
20 lt/ημέρα
Ισχύς
255 W
Επίπεδο Θορύβου
46 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
6 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
-
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Όχι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Ναι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Ναι
Τηλεχειριστήριο
Όχι

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Ναι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
Όχι

Διαστάσεις

Πλάτος
38,5 cm
Βάθος
29 cm
Ύψος
59,5 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (265)

  1. 187
  2. 55
  3. 12
  4. 4
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Ποιότητα υλικών
  • Μέγεθος δοχείου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Είναι οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
  • Μέτριος θόρυβος
  • Sinikka
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τον έχουμε κοντά 10 χρόνια, λειτουργεί άψογα και έχει χρησιμοποιηθεί σε χώρους με πάρα πολλή υγρασία και έκανε όντως θαύματα . μπορείς να το ρυθμίσεις να κρατάει την υγρασία σε συγκεκριμένο επίπεδο και κλείνει μόνο του όταν δεν λειτουργεί.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Είναι οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEODOSIS_LAMPRAKOPOULOS
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπέρα!Το συγκεκριμένο μηχάνημα το έχω κοντά στα 8 χρόνια.Απο Οκτώβριο έως Απρίλιο δουλεύει ασταμάτητα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.κανει λίγο θόρυβο αλλά αυτό δεν μου διμηουργει πρόβλημα για να κοιμηθώ.Από κατανάλωση τώρα δεν γνωρίζω ούτε έχω ψάξει για να δω πόσα καίει.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Είναι σχετικά οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wdc5vy4g9k
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν μηχάνημα τον χρησιμοποιώ 4 χρόνια περίπου, η άποψη που έχω είναι όσο αφορά την υγρασία κάνει δουλειά, αλλά να μην είστε στο σπίτι γενικά γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο με αποτέλεσμα να μην κάθεσε κοντά του και το βράδυ να το κλείνω φυσικά

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Είναι σχετικά οικονομικός στην κατανάλωση ρεύματος
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina_Emmanouilidou
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω 10 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα. Εκτός από ένα σέρβις που του έκανα πριν από ένα χρόνο γιατί μου είχε μαζέψει πολύ σκόνη. Δεν έχει τίποτα. Κάνει λίγο θόρυβο αλλά οκ. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dragasis_dragasis
    2
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα πριν 2 χρόνια και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος...μέχρι που πριν λίγο καιρό το υγρασιομετρο άρχισε να δείχνει τρελές ενδείξεις π.χ. -6 -9 και να παίζει συνεχώς . Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη δουλεύει η αφυγρανση και να δουλεύει το μοτέρ μόνο για καθαρισμό του αέρα .... Μένω στη Νάξο και όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις της εταιρίας ... Πρέπει να τον στείλω Αθήνα .... Δεν ξέρω αν αξίζει το κόστος που θα επιβαρυνθω για τη μεταφορά του ....

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodoros_Samios
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Tον συγκεκριμένο τον έχω 4 χρόνια. Όσον αφορά την αφύγρανση (80 τμ) είναι άριστος, δέν έχω κανένα παράπονο. Σε μέγεθος είναι μεγαλούτσικος.
    Σχετiκα με τον θόρυβο, είναι λίγο θορυβωδης , αλλα συνήθως τον έχω στην χαμήλή σκάλα και δεν μ'ενοχλεί. Τον πρώτο χρόνο επισης έτριζε αλλά με την παροδο του χρόνου σταμάτησε.
    Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα

    edit: Πλέον μετράει 8 χρόνια και συνεχίζει με την ίδια απόδοση

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • klou_ts
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του αφυγραντήρα 5 χρόνια (20 lt)
    Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την απόκτηση, τα αποτελέσματα είναι παραπάνω από επιθυμητά. Αξίζει με το παραπάνω τα χρήματά του.
    Θα αγοράσω και το μικρότερο μέγεθος (12lt) για έναν άλλο χώρο που έχω.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γεωργία Ατσόνιου
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα αυτή τη μάρκα γιατί την είδα σε φιλικό μου σπίτι. Επέλεξα το συγκεκριμένο μέγεθος γιατί 1ον κατοικώ σε νησί και τα ποσοστά υγρασίας είναι ιδιαιτέρως υψηλά και επιθυμούσα αποτελεσματική αφύγρανση. 2ον, το μέγεθος του δοχείο νερού είναι τέτοιο που το αδειάζω μια φορά την ημέρα. Για μένα δεν έχει ενοχλητικά μείον. Ο θόρυβος σε μεγάλη σκάλα δεν με ενοχλεί καθόλου. Ούτως ή άλλως όλες οι συσκευές παράγουν ήχους. Τα πλεονεκτήματα του είναι η καλή κατασκευή, η γρήγορη και αποτελεσματική αφύγρανση και ο χαμηλός θόρυβος. Στα μείον θα έβαζα την τιμή όμως ότι πληρώνεις παίρνεις. Επέλεξα να αγοράσω μια ποιότητα κατασκευής που θα την έχω πολλά χρόνια.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gioahla
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 6 χρονια Λειτουργίας, 24ωρες το 24ωρο απο Οκτώβριο έως Απρίλιο το μηχάνημα είναι διαμάντι. Η συγκεκριμένη εταιρια παραγει αφυγραντήρες ποιοτητας και δεν παράγει καταψύκτες κουζίνες ψυγεία κτλ. Ο νοων νοειτω.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • harryadosoglou
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απροβλημάτιστη λειτουργία για 7 χρόνια, μεγάλο δοχείο νερού, πολύ καλή απορροφητικότητα, θόρυβος ανεκτός, αλλά αρκετός! Ακριβός, αλλά ποιοτικός. Κάνει καλή δουλειά και διατηρεί τα επίπεδα θερμοκρασίας του χώρου. Προτείνεται ειδικά για υγρά κλίματα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labrosser
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για αυτόν .Ρίχνει την υγρασία και είναι πολύ βολικος ο τρόπος με τον οποίο ελέγχει το επίπεδο υγρασίας στον χώρο μιας και δειγματιζει ανά μισάωρο και έτσι επιτυγχάνει την μικρότερη κατανάλωση αφού δουλεύει ουσιαστικα σε περιόδους της μισής ώρας .Σταθερή απόδοση .

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petran1349
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από σχεδόν 3 χρόνια χρήσης μπορώ να πω ότι είναι μία αγορά που αξίζει τα χρήματά της.
    Η χρήση του γίνετε κυρίως τις περιόδους άνοιξης και φθινοπώρου.
    Από τότε που τον αγοράσαμε έχουμε μεταφέρει τη έναρξη της θέρμανσης περίπου στα μέσα προς τέλη Δεκέμβρη μίας και κυρίως το πρόβλημα στη περιοχή μας είναι η υγρασία - με τη σχετικά χαμηλή θερμοκρασία και όχι οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.Καλύπτει σχεδόν 120 τμ ΄χωρίς πρόβλημα και η διαφορά στο πιο απομακρυσμένο σημείο του σπιτιού είναι +5%.
    Αυτό που αξίζει να αναφέρω είναι ότι με έχει βοηθήσει πολύ με το πρόβλημα αλλεργικής ρινίτιδας μου , καθώς και τις κρίσεις αυχενικού συνδρόμου.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • margari7is
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ανυπόφορος θόρυβος από την πρώτη μέρα λειτουργίας. Μετά από τρία χρόνια συνεχίζει να δουλεύει χωρίς πρόβλημα συνεχίζοντας να κάνει πάρα πολύ θόρυβο.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • St__Ma
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος του αφυγραντήρα εδώ και 2 χρόνια. Το σπίτι είναι 78 τ.μ αλλά το καλύπτει με το ζόρι, θεωρώ οτι δουλεύει αρκετές ώρες για να κατεβάσει την υγρασία. Επιπλέον συγχρονίζει πολύ εύκολα με αποτέλεσμα να κάνει περισσότερο θόρυβο.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sot_Chalk
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω ήδη 6 χρόνια περίπου. Μόνο μια συντήρηση (καθάρισμα εσωτερικό από τεχνικό, όπως τα air condition) πριν από 2 χρόνια. Δουλεύει όπως την πρώτη μέρα. Πραγματικά αξίζει τα λεφτά του, σώθηκα...
    Re: 26/11/2022
    Ο αφυγραντήρας συνεχίζει να "βαράει" ασταμάτητα, με ένα ακόμη service καθαρισμού που του έκανα φέτος. Βέβαια ο θόρυβος είναι ενοχλητικός, αλλά τον συνήθισα. Στα + του και η οικονομική λειτουργία του. Παρότι τον έχω σε συνεχή λειτουργία, δεν επιβαρύνει το λογαρισμό ρεύματος.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • babis.m
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τιμή αγοράς στα 200 € περίπου σε σύγκριση με μια αλλη πολυ γνωστή μαρκα M....s είναι πολύ θορυβώδεις.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evangelos Tsogkas
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν γνώριζα το προϊόν πριν το αγοράσω !!
    Αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ !!
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos4k
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα τέλη Οκτωβρίου 2019 (220€). Είχα τις καλύτερες συστάσεις από φίλο, οι οποίες επαληθεύτηκαν. Μάλλον ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση, καταλυτικό στοιχείο για μένα. Καλή ποιότητα κατασκευής. Ρυθμισμένος στο 60% υγρασία, ανοιγοκλείνει αυτόματα όποτε χρειάζεται (οικία 60 τ.μ.). Μικρός και ανεχτός για μένα θόρυβος λειτουργίας (τον έχω πάνω σε χαλάκι). Δεν είχα ποτέ άλλον αφυγραντήρα για να συγκρίνω. Νομίζω ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m.simona
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ λίγο καιρό είμαι ευχαριστημένοι, μόνο που δεν κατάλαβα πος να το αλλάξω και στο ιονισμού

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Łüçîƒęr
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πηρα τον συγκεκριμενο αφυγραντηρα 220ε λογω εκπτωσης. Σε καμια περιπτωση δεν θα εδινα 300ε για κανεναν αφυγραντηρα. Εαν δεν ειχα την εκπτωση θα πηγαινα σε toyotomi η invertor. Eχει αρκετα μεγαλο δοχειο 6 λιτρα. Ειναι πολυ βαρυσ να τον σηκωσεισ 15κιλα ειδικα για μια γυναικα. Επειδη ειναι μεγαλος κανει και αρκετο θορυβο ακομα και στη χαμηλη σκαλα οπως και ολοι οι 20λιτροι αφυγραντηρες. Τα πλαστικα του ειναι πολυ ποιοτικα δεν τριζουν καθολου. Εαν θελετε εναν αφυγραντηρα για το δωματιο οταν κοιμαστε καλυτερα να πατε σε 12αρι. Τα φιλτρα hepa κοστιζουν καπου στα 10ε το 1 και θελουν αλλαγη καθε 3 μηνες βαση κατασκευαστη. Σε σπιτι 70 τετραγωνικων μαζευει αρκετα γρηγορα την υγρασια. Ο κατασκευαστης λεει οτι κανει μεχρι 150 τ.μ. .Και παλι 300ε μου φαινονται υπερβολικα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas_Papadopoulos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και καθυστερούσα την αγορά του για διάφορους λόγους, μετά απο αρκετό ψάξιμο στο διαδίκτυο κατέληξα στον συγκεκριμένο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Ισόγειο προσφυγικό με αρκετή υγρασία δουλευοντας τον πιο πολύ με το νυχτερινό ρεύμα και απλά συμπληρώνω στην οικονομική σκάλα τις πρωϊνές και απογευματινές ώρες.Μπορώ να πω οτι το σπίτι έχει άλλον "αέρα".Παλαιότερα με εντελώς κλειστά παράθυρα τοίχοι και αλουμινένια παράθυρα γέμιζαν ιδρώτα με άσχημες συνέπειες.Απο υποψία μούχλας και μυρωδιάς. Πλέον και το σπίτι ζεσταίνεται πολύ ευκολοτερα και έχει ουσιαστικά στεγνώσει τους χώρους.Το καλό ειναι οτι σπίτι 65 τετραγωνικών με καλύπτει απόλυτα ακόμα και στο διπλανό δωμάτιο που δεν ειναι ενιαίος χώρος.Τον συνιστώ ανέπιφύλακτα και πιστεύω οτι ειμαι άτομο που προσέχει τι αγοράζει..
    ΥΓ_Το σπίτι γενικώς δεν κατεβάζει πολύ χαμηλές θερμοκρασίες για αυτό και κατέληξα σε μοντέλο με συμπιεστή.Ειδάλλως κοίταζα και μοντέλο με ζεόλιθο

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χρήστος Κυρμάς
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει αυτό που πρέπει να κάνει σωστά.!
    Η κατανάλωση κατά μέσο όρο στους 22 βαθμούς είναι στα 270 watt όταν δουλεύει ο συμπιεστής,

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimanagn
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν μου το σύστησε γνωστός μου και πραγματικά τον ευχαριστώ πολύ. Είμαι ήδη στον 2ο χρόνο λειτουργίας του και μπορώ να πω ότι είμαι πλήρως ικανοποιημένος. Στα πολύ θετικά του η ποιότητα κατασκευής του. Αν έπρεπε να πω κάτι που δεν με ικανοποιεί πλήρως, είναι ο θόρυβος του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι φτάνει σε ενοχλητικά επίπεδα. Μπορεί να στοιχίζει λίγο παραπάνω, αλλά θεωρώ ότι αξίζει τα χρήματα που έδωσα για να τον αποκτήσω

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vita14
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εχω τον αφυγραντηρα 3 χρόνια.Είναι πολύ καλός,ρίχνει την υγρασία άμεσα και έχει μεγάλο δοχείο.Χώρα κατασκευής είναι Αγγλία όπου έχουν τεράστιο πρόβλημα με την υγρασία.3 χρόνια η τιμή είναι στα 300 ευρώ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vangelis_Germanakos
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω το συγκεκριμένο προϊόν 3 χρόνια. Λειτουργεί άψογα χωρίας προβλήματα και η απόδοσή του είναι πολύ καλή. Ο χρονοδιακόπτης αρκετά χρήσιμος καθώς και επίσης το ότι σταματάει αυτόματα όταν πιάσει την υγρασία που έχεις προγραμματίσει σαν στόχο. Τα επίπεδα θορύβου δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλά το οποίο σημαίνει ότι δεν κοιμάσαι με τον συγκεκριμένο να δουλεύει μέσα στο δωμάτιο. Βέβαια εγώ τον έχω στο σαλόνι και η απόδοσή του καλύπτει όλο το σπίτι. Θεωρώ ότι στα συν του είναι η χαμηλή κατανάλωση για την κατηγορία του. Το δοχείο νερού αρκετά επαρκές. Θα τον πρότεινα ανεπιφύλακτα.

    Οκτώβριος 2022 και δουλεύει άψογα, ίδια απόδοση και το μόνο που έχει λίγο φθαρεί είναι το πλαστικό που κατευθύνει τη ροή του αέρα. Συμπληρώνει 6 χρόνια λειτουργίας (χειμερινούς μήνες-ανω του 10ώρου καθημερινά). Όταν τον πήρα, λόγω brand name αγνώστου τότε, έλεγα ότι θα έκλαιγα τα λεφτά μου. Το είχα αγοράσει 280 ευρώ και γελάω με την σημερινή τιμή.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τον έχουμε κοντά 10 χρόνια, λειτουργεί άψογα και έχει χρησιμοποιηθεί σε χώρους με πάρα πολλή υγρασία και έκανε όντως θαύματα . μπορείς να το ρυθμίσεις να κρατάει την υγρασία σε συγκεκριμένο επίπεδο και κλείνει μόνο του όταν δεν λειτουργεί.

    2
  • Καλησπέρα!Το συγκεκριμένο μηχάνημα το έχω κοντά στα 8 χρόνια.Απο Οκτώβριο έως Απρίλιο δουλεύει ασταμάτητα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.κανει λίγο θόρυβο αλλά αυτό δεν μου διμηουργει πρόβλημα για να κοιμηθώ.Από κατανάλωση τώρα δεν γνωρίζω ούτε έχω ψάξει για να δω πόσα καίει.

    5
  • Σαν μηχάνημα τον χρησιμοποιώ 4 χρόνια περίπου, η άποψη που έχω είναι όσο αφορά την υγρασία κάνει δουλειά, αλλά να μην είστε στο σπίτι γενικά γιατί κάνει ΠΟΛΥ θόρυβο με αποτέλεσμα να μην κάθεσε κοντά του και το βράδυ να το κλείνω φυσικά

    2
  • Τον έχω 10 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα. Εκτός από ένα σέρβις που του έκανα πριν από ένα χρόνο γιατί μου είχε μαζέψει πολύ σκόνη. Δεν έχει τίποτα. Κάνει λίγο θόρυβο αλλά οκ. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα

    2
  • Δες τα όλα