Το χρησιμοποιώ 4 χρόνια και πραγματικά κάνει θαύματα!! Δοκίμασα πρόσφατα άλλης εταιρίας στο 1/3 της τιμής αυτού και πραγματικά δεν είχε καμία σχέση! Αξίζει τα χρήματα του με το παραπάνω, είναι μακράν η καλύτερη μάρκα του εμπορίου. Εγω το χρησιμοποιώ για την ακμή. Εφαρμόζω τοπικά στα σπυράκια λίγες σταγόνες και τα καταπραύνει αμέσως. Παίρνει το πρήξιμο και την κοκκινίλα και μεσα σε λίγες μέρες φεύγουν τελείως(εφόσον δεν τα πειράξω).
Προσοχή όμως, προκαλέι ξηρότητα οπότε πλέον το αναμειγνύω με άλλα έλαια, επίσης σε κάποιους προκαλεί ερεθισμό (τσούξιμο, κοκκίνησμα), για αυτούς είναι απαραίτητο να ελαττώσουν την ποσότητα ή να το αραιώνουν με νερό!
Επίσης σε καθημερινή χρήση που έκανα για 2 εβδομάδες(κοιμόμουν την νύχτα με αρκετή ποσότητα) μου προκαλούσε έντονους πονοκεφάλους, θεωρώ απο το πολύ έντονο άρωμα του!
Θέλει λίγη προσοχή και λίγο χρόνο για να δείτε ποια ακριβώς χρήση σας ταιριάζει γιατι είναι πολύ δυνατό έλαιο, αλλα εγώ πλέον δε ζω χωρίς αυτό!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!