Διαθέτει μία ενυδατική σύνθεση με βιολογικό εκχύλισμα ελιάς και πανθενόλη (pro-B5), που περιποιείται την επιδερμίδα και τα μαλλιά σας.
Χωρίς parabens.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Body mist για το σώμα και τα μαλλιά της εταιρίας Messinian Spa.
Νότες κορυφής: φράουλα και κρέμα
Νότες καρδιάς: καρύδα και γιασεμί
Νότες βάσης: soft musk
Body mist για το σώμα και τα μαλλιά της εταιρίας Messinian Spa.
Νότες κορυφής: φράουλα και κρέμα
Νότες καρδιάς: καρύδα και γιασεμί
Νότες βάσης: soft musk
Body mist για το σώμα και τα μαλλιά της εταιρίας Messinian Spa.
Νότες κορυφής: φράουλα και κρέμα
Νότες καρδιάς: καρύδα και γιασεμί
Νότες βάσης: soft musk
Διαθέτει μία ενυδατική σύνθεση με βιολογικό εκχύλισμα ελιάς και πανθενόλη (pro-B5), που περιποιείται την επιδερμίδα και τα μαλλιά σας.
Χωρίς parabens.
Ψεκάστε το σώμα ή τα μαλλιά σας και επαναλάβετε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Alcohol Denat, Aqua, Parfum, Polysorbate 20, Glycerin, PEG-12 Dimethicone, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Leaf Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Eugenol.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολυ ωραιο αρωμα,και με διαρκεια.Δεν χρειαζεται πολλους ψεκασμους.Με ενα-δυο ψεκασματα τα μαλλια μυριζουν υπεροχα κ με μεγαλη διαρκεια.Δεν κολλαει,δεν λαδωνει ουτε αφυδατωνει την τριχα.Αν ειχαμε κ καπου να παμε για να το βαλουμε,θα ηταν ιδανικα!
Δεν έμεινα ικανοποιημένη. Έχει βαριά μυρωδιά για τις προτιμήσεις μου. Δεν αφήνει απαλά τα μαλλιά....
Επιβεβαιωμένη αγορά
Love the smell. Not long lasting
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Θα προτιμούσα μια πιο ρεαλιστική μυρωδιά φράουλας. Αυτή είναι κάπως πιο συνθετική και μου θυμίζει το γιαουρτάκι danonino με φράουλα. Ωραίο άρωμα ακόμα κι έτσι, απλώς δεν ξετρελάθηκα γιατί είναι λίγο συνθετικό. Επίσης, άλλα mists της ίδιας εταιρείας έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και μου έχουν κάνει πιο θετική εντύπωση.
Μου θυμίζει mostly musk από 90s. Ήταν λαδακι των body shop το οποίο καταργήθηκε. Για όποιον ψάχνει κάτι παρεμφερή this is it!
Το φοράω σαν άρωμα πάνω στα ρούχα. Όλοι με ρωτάνε τι φοράω! Εγώ επειδή έχω συνηθίσει τη μυρωδιά δεν το μυρίζω. Αλλά οι άλλοι το μυρίζουν ακόμα και μετά από πολλές ώρες. Θα το ξαναγορασω σίγουρα!
Το πήρα για δωράκι στην αδερφή μου για δεύτερη φορά. Το χρησιμοποιεί ως άρωμα και μυρίζει εκπληκτικα πάνω της. Πραγματικά παιδιά όλοι τη ρωτούν ποιο άρωμα έχεις βάλει.
Το αγόρασα 2 φορές με διαφορά 3 ετών. Ενώ την πρώτη φορά ξετρελάθηκα με την μυρωδιά, την δεύτερη την βρήκα υπερβολική γλυκιά και δεν το χρησιμοποίησα συχνά. Σε σχέση όμως με τα υπόλοιπα της εταιρείας, πιστεύω είναι το καλύτερο από όλα.
Είναι ότι καλύτερο! Το αγοράζω συνέχεια και μόνο αυτό το άρωμα. Θεωρώ ότι το άρωμα του είναι δροσιστικό και δεν έχω βρει τίποτε άλλο να με καλύπτει και να μην με μπουκωνει, ακόμη και σε επώνυμες κολωνιες. Ελπίζω ότι τώρα που βγάζουν τα mist σε αρώματα να βγάλουν και αυτό. Διαβάζοντας άλλα σχόλια ότι δεν κρατάει, η δική μου εμπειρία (από το 2019 που το φοράω), χωρίς να έχει αλλάξει στο ελάχιστο τόσα χρόνια, η ένταση δεν είναι όπως ένα καλό άρωμα, αλλά όταν σας πλησιάζουν είναι "αχ τι ωραία που μυρίζεις". Πάνω στα ρούχα, αφήνει ένα διακριτικό άρωμα για μέρες, ιδίως σε πλεκτά και στο δέρμα μετά από 8-10 ώρες στα σημεία που έχω ψεκαστει αφήνει μια γλυκιά μυρωδιά. Με έχουν σταματήσει στο δρόμο για να με ρωτήσουν τι άρωμα φοράω και άντρες με ρωτάνε για να το αγοράσουν στη γυναίκα τους. Αν σας αρέσουν τα διακριτικά αρώματα δώστε του μια ευκαιρία.
Το άρωμα μου θυμίζει κάτι κεριά χριστουγεννιάτικα με κανέλα, το περίμενα διαφορετικό κυρίως πιο ποιοτικό. Έχει διάρκεια περίπου 4 ώρες καθώς είναι και βαρύ άρωμα μετά εξασθενεί. Η κριτική είναι για το άρωμα δεν με ενθουσίασε περίμενα κάτι πιο κοντά σε βανίλια
Δε μου αρεσε η μυρωδια, πολυ γλυκια, η καρυδα μετα απο λιγο εξαφανιζεται και μενει η βανιλια που ειναι φουλ γλυκια. Διαρκεια μετρια αλλα οκ αναμενομενο αυτο. Κυριως η μυρωδια ειναι μειον που μοιαζει οντως με κερι που διαβασα καπου στα σχολια!
Πολύ ωραίο άρωμα για χειμώνα και καλοκαίρι. Έχει ικανοποιητική διάρκεια και δεν είναι αποπνικτική ή χημική η μυρωδιά του
Έχει υπέροχο σεξυ άρωμα, θυμίζει το la vie est belle. Καλή διάρκεια, δεν κολλάει καθόλου τα μαλλιά. Το συνιστώ.
Γενικά είμαι πολύ δύσκολη με τα αρώματα αλλά το συγκεκριμένο το λάτρεψα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και ένα χρόνο και μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του. Ειδικά σαν body mist η μυρωδιά κρατάει αρκετά και θυμίζει καλοκαίρι!
Το είχα δοκιμάσει τυχαία. Πραγματικά είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει και διαρκεί πολύ ώρα για mist. Εχει έντονο άρωμα και θυμίζει βαριά κολόνια. Όπου περνάω με ρωτάνε τι άρωμα φοράω! Το συστήνω ️
έτυχε να αγοράσω το συγκεκριμένο hair&body mist πριν 3 χρόνια για πρωτη φορά, κι από τότε δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου!
έχει ευχάριστη φρουτωδη μυρωδια, με μια νότα φρεσκάδας
Το αγόρασα μετα από τις τόσες εξαιρετικές κριτικές για το άρωμά του κι ειλικρινά όταν το μύρισα εξεπλάγην!! Περίμενα κάτι γλυκό με ανάλαφρη και καλοκαιρινή αίσθηση βανίλιας και καρύδας, αλλά αντίθετα ακόγεται μόνο η βανίλια αλλά πολύ γλυκερά, με την άσχημη έννοια, σαν χημικό πολύ έντονο και βαρύ. Μου θυμίζει βαρύ αρωματικό χώρου ή κάποιες φθηνές λακ και προσωπικά μου είναι δυσάρεστο. Στα συν του, για όποιον του αρέσει η μυρωδιά , ότι φαίνεται να κρατάει! Εχω τα πλύνει τα χέρια μου 4 φορές κι ακόμη μυρίζουν...
Η μυρωδια του ειναι τοσο εντονη που το αποτελεσμα δεν ειναι καθολου ευχαριστο στη μυτη.Ειχα στο νου κατι διαφορετικο απο θετικα σχολια που ειχα ακουσει αλλα απογοητευτηκα.Περιμενα κατι πιο γλυκο και χαλαρωτικο αλλα η μυρωδια ειναι τοσο δυνατη που προκαλει εκνευρισμο.Το χρησιμοποιησα σαν αποσμητικο χωρου.
πολυ ωραια μυρωδια, εγω το χρησιμοποιω μονο στο σωμα , δεν κραταει πολλες ωρες αλλα περισσοτερες απο οτι περιμενα, για τα λεφτα του μια χαρα θα το ξαναέπαιρνα
Περίμενα κάτι πιο γλυκό σύμφωνα με τις περιγραφές, αλλά είναι αρκετά δυνατό και θυμίζει πάρα πολύ το Angel ..
Υπέροχο άρωμα που μένει σχετικά, εντάξει μην περιμένετε την διάρκεια που έχει ένα άρωμα κολονιας αλλά για καθημερινή χρήση είναι πολύ ωραίο!!!
Το μόνο αλλά σημαντικό αρνητικό ότι χάλασε άμεσα η αντλία που βγάζει άρωμα όποτε δε μπορείς να βάλεις άρωμα
Όσες βρείτε το μπουκάλι που λήγει 01/2023 είστε τυχερές γιατί η μυρωδιά μένει για ώρες!! Το επόμενο μπουκάλι που λήγει 2025 όμως δε μένει καθόλου….καλό θα ήταν η εταιρεία να το δει λίγο. Είχα ενθουσιαστεί αρκετά
Μυρίζει θεϊκά!!! Μου θυμίζει το La vie est belle στο πιο γλυκό, πιο μελενιο! Μυρίζει έντονα και μετά από ώρες.
Μυρίζει πολύ φρέσκα και ταυτόχρονα ελάχιστα γλυκά, περισσότερο αναδίδεται το λεμόνι και όχι το σύκο. Σαν άρωμα εμένα μου αρέσει πολύ, είναι αναζωογονητικό και ιδανικό για καλοκαίρι. Δεν έχει τεράστια διάρκεια αλλά αυτό είναι αναμενόμενο αφού μιλάμε για mist κι όχι κανονικό άρωμα. Αυτό που κυρίως με ενθουσίασε είναι η ικανότητα του να εξαφανίζει τις οσμές, πχ τυχαίνει να πας κάπου που καπνίζουν πολύ, ψήνουν κάτι, γενικότερα υπάρχουν οσμές, φεύγοντας ψεκάζεις στα μαλλιά και δε μένει καμία δυσάρεστη μυρωδιά πάνω σου, αντίθετα μυρίζει η φρεσκάδα του mist. Όσες φορές το έβαλα στα μαλλιά, δεν κόλλησαν καθόλου, απλώς αν μπει σε μεγάλη ποσότητα δημιουργεί ελαφριά ξηρότητα (που είναι επίσης λογικό γιατί περιέχει αλκοόλ, το αλκοόλ αφενός είναι καλό για να κρατάει παραπάνω το άρωμα, αφετέρου μπορεί να ξεράνει ελαφρώς τα μαλλιά).
Είναι ένα ελαφρύ body mist, για μένα μυρίζει φανταστικά. Αν σας αρέσει η μυρωδιά της τσιχλόφουσκας και γενικά οι πιο παιχνιδιάρικες και γλυκές μυρωδιές, θα σας πρότεινα να το αγοράσετε. Το άρωμα φέρνει ελαφρώς και σε μπανάνα. Δεν έχει τεράστια διάρκεια, όμως αυτό είναι αναμενόμενο αφού πρόκειται για mist. Το χρησιμοποιώ στο σώμα σαν ελαφρύ άρωμα, οπότε για την εφαρμογή του mist στα μαλλιά δεν έχω άποψη. Προσωπικά μου αρέσει πολύ και θα το αγοράσω ξανά όταν μου τελειώσει.
Γλυκό άρωμα, θυμίζει αρωματικό χώρου βανίλια ή κερί βανίλια. Το χρησιμοποιώ μόνο ως hair mist και έχει τρομερή διάρκεια. Συνήθως έχω τα μαλλιά μου μαζεμένα και όταν τα λύνω μυρίζω το άρωμα του ακόμα και την 3η μέρα.
Ένα αστεράκι μείον γιατί έχει ως βασικό συστατικό το οινόπνευμα, συστατικό που μακροπρόθεσμα ξηραίνει τα μαλλιά.
Μακράν ένα από τα ωραιότερα αρώματα του καλοκαιριού και όχι μόνο, όπως και το επίσης υπέροχο Messinian Spa Hair Body Mist Shimmering Βασιλικός Πολτός Ελίχρυσος. Προϊόντα με απίστευτο, διακριτικό άρωμα και διάρκεια που δε συγκρίνεται. Ψεκάζεις 1 φορά την ημέρα και αφήνει επάνω σου μια φανταστική μυρωδιά που κάνει τον κόσμο να αναρωτιέται τι άρωμα είναι. Γράφω με χαρά την κριτική για μια ελληνική εταιρεία με μοναδικές μυρωδιές, καλές τιμές και εξαιρετικά προϊόντα, τα οποία δεν αλλάζω με τίποτα!
Κοιτάξτε σε εμένα επικρατούσε η βανίλια και θα προτιμούσα να επικρατεί το πορτοκαλί και η ορχιδέα.
Καλό για χειμώνα ,ψεκαζα τα Μάλια μου,αλλά τώρα Καλοκαίρι,δε μπορώ τη βανίλια,με μπουκτιζει
Δε θα το έπαιρνα ξανά.
Σχετικά καλή διάρκεια.
Είναι πολύ ωραίο σαν mist, στα δικά μου μαλλιά το άρωμα κρατάει 1+ μέρα (ψεκάζω μια φορά μέσα στην ημέρα, 3-4 ψεκασμοί). Μυρίζει πολύ γλυκά και σίγουρα αυτή τη μυρωδιά θα την έχετε συναντήσει (παρόμοια) σε κεριά με άρωμα βανίλια. Δεν λαδώνει τα μαλλιά, ωστόσο να ξεκαθαρίσω ότι εγώ ψεκάζω από μακριά, όχι πολύ συχνά, όχι στις ρίζες των μαλλιών. Επίσης δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση.
Edit: έχω παρατηρήσει ωστόσο ότι μου κάνει τα μαλλιά ελαφρώς πιο ξηρά (και είναι αναμενόμενο γιατί περιέχει αλκοόλ και μάλιστα είναι το συστατικό που βρίσκεται στη μεγαλύτερη συγκέντρωση σε σχέση με τα υπόλοιπα). Οπότε κυρίως το χρησιμοποιώ σαν body mist κι έτσι είμαι ευχαριστημένη.
Love the smell. Not long lasting
Θα προτιμούσα μια πιο ρεαλιστική μυρωδιά φράουλας. Αυτή είναι κάπως πιο συνθετική και μου θυμίζει το γιαουρτάκι danonino με φράουλα. Ωραίο άρωμα ακόμα κι έτσι, απλώς δεν ξετρελάθηκα γιατί είναι λίγο συνθετικό. Επίσης, άλλα mists της ίδιας εταιρείας έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και μου έχουν κάνει πιο θετική εντύπωση.
Μου θυμίζει mostly musk από 90s. Ήταν λαδακι των body shop το οποίο καταργήθηκε. Για όποιον ψάχνει κάτι παρεμφερή this is it!
46 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνBody mist για το σώμα και τα μαλλιά της εταιρίας Messinian Spa.
Νότες κορυφής: φράουλα και κρέμα
Νότες καρδιάς: καρύδα και γιασεμί
Νότες βάσης: soft musk
Διαθέτει μία ενυδατική σύνθεση με βιολογικό εκχύλισμα ελιάς και πανθενόλη (pro-B5), που περιποιείται την επιδερμίδα και τα μαλλιά σας.
Χωρίς parabens.
Ψεκάστε το σώμα ή τα μαλλιά σας και επαναλάβετε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Alcohol Denat, Aqua, Parfum, Polysorbate 20, Glycerin, PEG-12 Dimethicone, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Leaf Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Eugenol.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολυ ωραιο αρωμα,και με διαρκεια.Δεν χρειαζεται πολλους ψεκασμους.Με ενα-δυο ψεκασματα τα μαλλια μυριζουν υπεροχα κ με μεγαλη διαρκεια.Δεν κολλαει,δεν λαδωνει ουτε αφυδατωνει την τριχα.Αν ειχαμε κ καπου να παμε για να το βαλουμε,θα ηταν ιδανικα!
Δεν έμεινα ικανοποιημένη. Έχει βαριά μυρωδιά για τις προτιμήσεις μου. Δεν αφήνει απαλά τα μαλλιά....
Επιβεβαιωμένη αγορά
Love the smell. Not long lasting
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Θα προτιμούσα μια πιο ρεαλιστική μυρωδιά φράουλας. Αυτή είναι κάπως πιο συνθετική και μου θυμίζει το γιαουρτάκι danonino με φράουλα. Ωραίο άρωμα ακόμα κι έτσι, απλώς δεν ξετρελάθηκα γιατί είναι λίγο συνθετικό. Επίσης, άλλα mists της ίδιας εταιρείας έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και μου έχουν κάνει πιο θετική εντύπωση.
Μου θυμίζει mostly musk από 90s. Ήταν λαδακι των body shop το οποίο καταργήθηκε. Για όποιον ψάχνει κάτι παρεμφερή this is it!
Το φοράω σαν άρωμα πάνω στα ρούχα. Όλοι με ρωτάνε τι φοράω! Εγώ επειδή έχω συνηθίσει τη μυρωδιά δεν το μυρίζω. Αλλά οι άλλοι το μυρίζουν ακόμα και μετά από πολλές ώρες. Θα το ξαναγορασω σίγουρα!
Το πήρα για δωράκι στην αδερφή μου για δεύτερη φορά. Το χρησιμοποιεί ως άρωμα και μυρίζει εκπληκτικα πάνω της. Πραγματικά παιδιά όλοι τη ρωτούν ποιο άρωμα έχεις βάλει.
Το αγόρασα 2 φορές με διαφορά 3 ετών. Ενώ την πρώτη φορά ξετρελάθηκα με την μυρωδιά, την δεύτερη την βρήκα υπερβολική γλυκιά και δεν το χρησιμοποίησα συχνά. Σε σχέση όμως με τα υπόλοιπα της εταιρείας, πιστεύω είναι το καλύτερο από όλα.
Είναι ότι καλύτερο! Το αγοράζω συνέχεια και μόνο αυτό το άρωμα. Θεωρώ ότι το άρωμα του είναι δροσιστικό και δεν έχω βρει τίποτε άλλο να με καλύπτει και να μην με μπουκωνει, ακόμη και σε επώνυμες κολωνιες. Ελπίζω ότι τώρα που βγάζουν τα mist σε αρώματα να βγάλουν και αυτό. Διαβάζοντας άλλα σχόλια ότι δεν κρατάει, η δική μου εμπειρία (από το 2019 που το φοράω), χωρίς να έχει αλλάξει στο ελάχιστο τόσα χρόνια, η ένταση δεν είναι όπως ένα καλό άρωμα, αλλά όταν σας πλησιάζουν είναι "αχ τι ωραία που μυρίζεις". Πάνω στα ρούχα, αφήνει ένα διακριτικό άρωμα για μέρες, ιδίως σε πλεκτά και στο δέρμα μετά από 8-10 ώρες στα σημεία που έχω ψεκαστει αφήνει μια γλυκιά μυρωδιά. Με έχουν σταματήσει στο δρόμο για να με ρωτήσουν τι άρωμα φοράω και άντρες με ρωτάνε για να το αγοράσουν στη γυναίκα τους. Αν σας αρέσουν τα διακριτικά αρώματα δώστε του μια ευκαιρία.
Το άρωμα μου θυμίζει κάτι κεριά χριστουγεννιάτικα με κανέλα, το περίμενα διαφορετικό κυρίως πιο ποιοτικό. Έχει διάρκεια περίπου 4 ώρες καθώς είναι και βαρύ άρωμα μετά εξασθενεί. Η κριτική είναι για το άρωμα δεν με ενθουσίασε περίμενα κάτι πιο κοντά σε βανίλια
Δε μου αρεσε η μυρωδια, πολυ γλυκια, η καρυδα μετα απο λιγο εξαφανιζεται και μενει η βανιλια που ειναι φουλ γλυκια. Διαρκεια μετρια αλλα οκ αναμενομενο αυτο. Κυριως η μυρωδια ειναι μειον που μοιαζει οντως με κερι που διαβασα καπου στα σχολια!
Πολύ ωραίο άρωμα για χειμώνα και καλοκαίρι. Έχει ικανοποιητική διάρκεια και δεν είναι αποπνικτική ή χημική η μυρωδιά του
Έχει υπέροχο σεξυ άρωμα, θυμίζει το la vie est belle. Καλή διάρκεια, δεν κολλάει καθόλου τα μαλλιά. Το συνιστώ.
Γενικά είμαι πολύ δύσκολη με τα αρώματα αλλά το συγκεκριμένο το λάτρεψα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και ένα χρόνο και μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του. Ειδικά σαν body mist η μυρωδιά κρατάει αρκετά και θυμίζει καλοκαίρι!
Το είχα δοκιμάσει τυχαία. Πραγματικά είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει και διαρκεί πολύ ώρα για mist. Εχει έντονο άρωμα και θυμίζει βαριά κολόνια. Όπου περνάω με ρωτάνε τι άρωμα φοράω! Το συστήνω ️
έτυχε να αγοράσω το συγκεκριμένο hair&body mist πριν 3 χρόνια για πρωτη φορά, κι από τότε δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου!
έχει ευχάριστη φρουτωδη μυρωδια, με μια νότα φρεσκάδας
Το αγόρασα μετα από τις τόσες εξαιρετικές κριτικές για το άρωμά του κι ειλικρινά όταν το μύρισα εξεπλάγην!! Περίμενα κάτι γλυκό με ανάλαφρη και καλοκαιρινή αίσθηση βανίλιας και καρύδας, αλλά αντίθετα ακόγεται μόνο η βανίλια αλλά πολύ γλυκερά, με την άσχημη έννοια, σαν χημικό πολύ έντονο και βαρύ. Μου θυμίζει βαρύ αρωματικό χώρου ή κάποιες φθηνές λακ και προσωπικά μου είναι δυσάρεστο. Στα συν του, για όποιον του αρέσει η μυρωδιά , ότι φαίνεται να κρατάει! Εχω τα πλύνει τα χέρια μου 4 φορές κι ακόμη μυρίζουν...
Η μυρωδια του ειναι τοσο εντονη που το αποτελεσμα δεν ειναι καθολου ευχαριστο στη μυτη.Ειχα στο νου κατι διαφορετικο απο θετικα σχολια που ειχα ακουσει αλλα απογοητευτηκα.Περιμενα κατι πιο γλυκο και χαλαρωτικο αλλα η μυρωδια ειναι τοσο δυνατη που προκαλει εκνευρισμο.Το χρησιμοποιησα σαν αποσμητικο χωρου.
πολυ ωραια μυρωδια, εγω το χρησιμοποιω μονο στο σωμα , δεν κραταει πολλες ωρες αλλα περισσοτερες απο οτι περιμενα, για τα λεφτα του μια χαρα θα το ξαναέπαιρνα
Περίμενα κάτι πιο γλυκό σύμφωνα με τις περιγραφές, αλλά είναι αρκετά δυνατό και θυμίζει πάρα πολύ το Angel ..
Υπέροχο άρωμα που μένει σχετικά, εντάξει μην περιμένετε την διάρκεια που έχει ένα άρωμα κολονιας αλλά για καθημερινή χρήση είναι πολύ ωραίο!!!
Το μόνο αλλά σημαντικό αρνητικό ότι χάλασε άμεσα η αντλία που βγάζει άρωμα όποτε δε μπορείς να βάλεις άρωμα
Όσες βρείτε το μπουκάλι που λήγει 01/2023 είστε τυχερές γιατί η μυρωδιά μένει για ώρες!! Το επόμενο μπουκάλι που λήγει 2025 όμως δε μένει καθόλου….καλό θα ήταν η εταιρεία να το δει λίγο. Είχα ενθουσιαστεί αρκετά
Μυρίζει θεϊκά!!! Μου θυμίζει το La vie est belle στο πιο γλυκό, πιο μελενιο! Μυρίζει έντονα και μετά από ώρες.
Μυρίζει πολύ φρέσκα και ταυτόχρονα ελάχιστα γλυκά, περισσότερο αναδίδεται το λεμόνι και όχι το σύκο. Σαν άρωμα εμένα μου αρέσει πολύ, είναι αναζωογονητικό και ιδανικό για καλοκαίρι. Δεν έχει τεράστια διάρκεια αλλά αυτό είναι αναμενόμενο αφού μιλάμε για mist κι όχι κανονικό άρωμα. Αυτό που κυρίως με ενθουσίασε είναι η ικανότητα του να εξαφανίζει τις οσμές, πχ τυχαίνει να πας κάπου που καπνίζουν πολύ, ψήνουν κάτι, γενικότερα υπάρχουν οσμές, φεύγοντας ψεκάζεις στα μαλλιά και δε μένει καμία δυσάρεστη μυρωδιά πάνω σου, αντίθετα μυρίζει η φρεσκάδα του mist. Όσες φορές το έβαλα στα μαλλιά, δεν κόλλησαν καθόλου, απλώς αν μπει σε μεγάλη ποσότητα δημιουργεί ελαφριά ξηρότητα (που είναι επίσης λογικό γιατί περιέχει αλκοόλ, το αλκοόλ αφενός είναι καλό για να κρατάει παραπάνω το άρωμα, αφετέρου μπορεί να ξεράνει ελαφρώς τα μαλλιά).
Είναι ένα ελαφρύ body mist, για μένα μυρίζει φανταστικά. Αν σας αρέσει η μυρωδιά της τσιχλόφουσκας και γενικά οι πιο παιχνιδιάρικες και γλυκές μυρωδιές, θα σας πρότεινα να το αγοράσετε. Το άρωμα φέρνει ελαφρώς και σε μπανάνα. Δεν έχει τεράστια διάρκεια, όμως αυτό είναι αναμενόμενο αφού πρόκειται για mist. Το χρησιμοποιώ στο σώμα σαν ελαφρύ άρωμα, οπότε για την εφαρμογή του mist στα μαλλιά δεν έχω άποψη. Προσωπικά μου αρέσει πολύ και θα το αγοράσω ξανά όταν μου τελειώσει.
Γλυκό άρωμα, θυμίζει αρωματικό χώρου βανίλια ή κερί βανίλια. Το χρησιμοποιώ μόνο ως hair mist και έχει τρομερή διάρκεια. Συνήθως έχω τα μαλλιά μου μαζεμένα και όταν τα λύνω μυρίζω το άρωμα του ακόμα και την 3η μέρα.
Ένα αστεράκι μείον γιατί έχει ως βασικό συστατικό το οινόπνευμα, συστατικό που μακροπρόθεσμα ξηραίνει τα μαλλιά.
Μακράν ένα από τα ωραιότερα αρώματα του καλοκαιριού και όχι μόνο, όπως και το επίσης υπέροχο Messinian Spa Hair Body Mist Shimmering Βασιλικός Πολτός Ελίχρυσος. Προϊόντα με απίστευτο, διακριτικό άρωμα και διάρκεια που δε συγκρίνεται. Ψεκάζεις 1 φορά την ημέρα και αφήνει επάνω σου μια φανταστική μυρωδιά που κάνει τον κόσμο να αναρωτιέται τι άρωμα είναι. Γράφω με χαρά την κριτική για μια ελληνική εταιρεία με μοναδικές μυρωδιές, καλές τιμές και εξαιρετικά προϊόντα, τα οποία δεν αλλάζω με τίποτα!
Κοιτάξτε σε εμένα επικρατούσε η βανίλια και θα προτιμούσα να επικρατεί το πορτοκαλί και η ορχιδέα.
Καλό για χειμώνα ,ψεκαζα τα Μάλια μου,αλλά τώρα Καλοκαίρι,δε μπορώ τη βανίλια,με μπουκτιζει
Δε θα το έπαιρνα ξανά.
Σχετικά καλή διάρκεια.
Είναι πολύ ωραίο σαν mist, στα δικά μου μαλλιά το άρωμα κρατάει 1+ μέρα (ψεκάζω μια φορά μέσα στην ημέρα, 3-4 ψεκασμοί). Μυρίζει πολύ γλυκά και σίγουρα αυτή τη μυρωδιά θα την έχετε συναντήσει (παρόμοια) σε κεριά με άρωμα βανίλια. Δεν λαδώνει τα μαλλιά, ωστόσο να ξεκαθαρίσω ότι εγώ ψεκάζω από μακριά, όχι πολύ συχνά, όχι στις ρίζες των μαλλιών. Επίσης δεν αφήνει κολλώδη αίσθηση.
Edit: έχω παρατηρήσει ωστόσο ότι μου κάνει τα μαλλιά ελαφρώς πιο ξηρά (και είναι αναμενόμενο γιατί περιέχει αλκοόλ και μάλιστα είναι το συστατικό που βρίσκεται στη μεγαλύτερη συγκέντρωση σε σχέση με τα υπόλοιπα). Οπότε κυρίως το χρησιμοποιώ σαν body mist κι έτσι είμαι ευχαριστημένη.
Love the smell. Not long lasting
Θα προτιμούσα μια πιο ρεαλιστική μυρωδιά φράουλας. Αυτή είναι κάπως πιο συνθετική και μου θυμίζει το γιαουρτάκι danonino με φράουλα. Ωραίο άρωμα ακόμα κι έτσι, απλώς δεν ξετρελάθηκα γιατί είναι λίγο συνθετικό. Επίσης, άλλα mists της ίδιας εταιρείας έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και μου έχουν κάνει πιο θετική εντύπωση.
Μου θυμίζει mostly musk από 90s. Ήταν λαδακι των body shop το οποίο καταργήθηκε. Για όποιον ψάχνει κάτι παρεμφερή this is it!
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!