Ηχεία Υπολογιστή

Trust Tytan Ηχεία Υπολογιστή 2.1 με Ισχύ 60W σε Μαύρο Χρώμα

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Σύνδεση: Aux 3.5mm
  • Τροφοδοσία: Πρίζα
  • Ηχείο: 10 x 10 x 22.8 εκ.​
  • Subwoofer​: 25.5 x 26 x 25.5 εκ.​
  • Με ενσύρματο χειριστήριο

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο και έχουν καλό μπάσο.

Δες όλη την περιγραφή
76 89
Παράδοση Πέμ, 02 Ιουλ - Δευ, 06 Ιουλ
12,00 € σε Skroutz Point ή 13,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με 7,00 € μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Websupplies 4,9 (208)
Ελλάδα
13 τεμάχια
Δες Multimedia στη σελίδα του Websupplies
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Τα ηχεία υπολογιστή Trust Tytan απευθύνονται σε χρήστες που αναζητούν ποιοτικό ήχο. Είναι κατάλληλα για gamers που θέλουν εντυπωσιακό ήχο και δυνατό μπάσο για να απολαύσουν την εμπειρία του παιχνιδιού με καλύτερη ακουστική ποιότητα, αλλά και για χρήστες που ασχολούνται με επαγγελματική επεξεργασία ήχου, μουσική ή βίντεο, παρέχοντας καθαρό και ισχυρό ήχο για παραγωγή και επεξεργασία.

Είναι επίσης κατάλληλα για ανθρώπους που θέλουν ηχεία για καθημερινή χρήση, όπως η παρακολούθηση ταινιών, σειρών, ή μουσικής στον υπολογιστή τους, αλλά και για όσους ασχολούνται με τη δημιουργία περιεχομένου, όπως vloggers, streamers ή podcasters.

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο και έχουν καλό μπάσο.

Έτοιμοι για μια ώθηση;

Ετοιμαστείτε να απογειώσετε τις ταινίες, τη μουσική και τα παιχνίδια σας, με μέγιστη ισχύ 120W (60W RMS) που απογειώνει την ψυχαγωγία σας.

Νιώστε την έκρηξη

Ένα ξύλινο subwoofer XL προσθέτει βαθιά μπάσα σε μια ήδη ισχυρή εμπειρία ήχου.

Πάντα υπό έλεγχο

Ένα ενσύρματο τηλεχειριστήριο σας επιτρέπει να προσαρμόζετε εύκολα την ένταση ή άλλες ρυθμίσεις με το πάτημα ενός κουμπιού.

Για όλες τις συσκευές

Συμβατό με PC, φορητούς υπολογιστές, smartphones - οτιδήποτε διαθέτει υποδοχή 3,5 mm είναι φίλος του σετ ηχείων Tytan 2.1.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Σετ Ηχεία & Subwoofer
Ισχύς
60 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm, RCA
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (47)

Αξιολογήσεις

  1. 29
  2. 12
  3. 4
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • kpag94
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα τα ηχεία είναι άψογα για την τιμή τους. Ωστόσο στα 2-3 χρόνια σταμάτησαν να λειτουργούν χωρίς να έχει γίνει κάτι. Τα έχω αγοράσει 2-3 φορές ακόμα μιας και ήταν τα αγαπημένα μου, αλλά κάθε φορά κάτι άρχιζε να μην πηγαίνει καλά... Είτε θα χαλούσε το ένα από τα δύο ηχεία είτε θα εμφάνιζαν παράσιτα κ.ο.κ... Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι φταίει ο κατασκευαστής. Ίσως να είχα κάνει και εγώ κάτι... Αν και πιστεύω πως κατασκευαστικά έχουν κάποιες αδυναμίες... Όπως και να έχει το αναφέρω να έχετε μια εικόνα και ένα heads up μήπως σας τύχει κάτι παρόμοιο! Peace! ️

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimvlachio
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω εδώ και 8 χρόνια και είναι αθάνατα. Ο ήχος δεν έχει πέσει καθόλου και λειτουργούν ασταμάτητα. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iVeNom GR
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 Αστέρια και θα πω τους λόγους
    1. Είναι αρκετά καλά και έχουν τρομερή ισχύ
    2. Μου αρέσει που η ροδέλα περιέχει θήρα ακουστικών και μικροφώνου γιατί όταν τα έχω στο PC είναι πιο δυνατά (φυσιολογικό)
    3. Είναι πολύ καλά σε κατασκευή αν και το ECO Mode δεν χρησιμεύει.
    4. Είναι καλό που το Subwoofer έχει ροδέλες για να ρυθμίσεις το μπάσο και τον ήχο.
    5. Τα έχω πάντα σε Full Volume και αλήθεια δεν έχω ακούσει ούτε ένα πρόβλημα να βγάζουν και τα έχω όλη τη μέρα εκτός τισ ώρες ησυχίας.
    6. Υπάρχουν φορές που τα βάζω τέρμα και κατεβαίνω 2 ορόφους κάτω και ακούγεται πεντακάθαρα
    Αξίζει να τα αγοράσετε; Φυσικά και ναι, φυσικά ένα παρόμοιο Logitech είναι λίγο πιο καλό αλλά όχι πολλές διαφορές. Τα έχω από τότε που βγήκαν δηλαδή κοντά 2 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα και κανένα παράπονο αν και θα ήταν ωραίο να περιείχε μια εφαρμογή αλλά εντάξει δεν είναι σημαντικό. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στον χρόνο πάνω με μέτρια χρήση είχε βγαλει πρόβλημα δεν λειτουργούν τα ηχεία απο ότι βλέπω κ άλλοι έχουν παρόμοιο θέμα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Nikolou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χωρίς υπερβολές τα έχω από το 2014 και πραγματικά τα δουλεύω σχεδόν κάθε μέρα στο τέρμα !!! Τρομερή ποιότητα , μπάσο αρκετά δυνατό για τα λεφτά του !!! Πραγματικά μετά από 7 χρόνια δουλεύουν σαν την πρώτη φορά που τα πήρα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim ad
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καποια προβληματα με παρουσιασε...καπου δεν εκανε μαλον επαφη, τι εβγαζα τα βυσματα τι το ανοιγοκλεινα τι το χτυπουσα για να παιξει... οταν δεν ξερεις και πολλα πολλα... ειχε μουλαρωσει. Το εχω πανω απο 5 χρονια αλλα δεν το χρησιμοποιω πολυ, κατα τα αλλα αριστο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Diavolicas
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πάρα πολύ δυνατό μπάσο καθαρός ήχος...... αλλά τι να το κάνεις στο χρόνο επάνω χάλασε τα ανοίγω και είναι νέκρα για μία στιγμή παίξανε για δύο ώρες μετά πάλι νέκρα.... μακριά από αυτό το προϊόν δεν αξίζει χωρίς να τα πολύ χρησιμοποιώ σε ένα χρόνο χάλασαν . με 50 ευρώ παίρνεις τις logitech 50 watt εκεί θα πάω κρίμα τα 70 ευρώ που έδωσα πέρσι μην την πατήσετε σαν εμένα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros_Aravantinos
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία έχουν πολύ καλό ηχώ ωστόσο στο εξάμηνο χάλασαν και κατά την γνώμη μου αξιζαν τα χρήματα τους αλλά δεν θα τα επερνά ξανά για κανένα λογο

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rea.batoudaki
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πανω στον χρονο χαλασε ο ρυθμιστης ηχου και το jack. ξερει κανεις που μπορω να βρω ανταλακτικο? κατα τα αλλα πολυ καλη αποδοση αξιζει τα λεφτα

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NikolasGamingGR_GAMER__GoldenB
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο Μονο αυτο εχω να πω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Παρτε τα Φευγατα!!!!!!!!!
    Τωρα ειναι οτι καλυτερο παρτε τα ουτε να το σκεφτειτε απλος παρτε τα!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aposporis19
    5
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδια παρτετα αφωβα ιδικα για τα λεφτα τους εγω δυσταζα να τα παρω γιατι δεν ηξερα αν θα αξιζουν μετα απο 2 μηνες και κατι χρησης πραγματικα δεν μετανιωνω για τιποτα πολυ καλα ηχεια το μπασο πολυ δυνατο αλλα προερετικα προτινω να ειναι κατω απο το γραφειο το subwoofer επισεις με βολεψε πολυ το controller παρα πολυ καλα παρα πολυ ομορφα και ποιοτικα επισεις δεν το ειχα δοκιμασει σε ταινιες απο οταν το πειρα μεχρι χθες και πραγματικα εμεινα αφωνος παιδια παρτετα πολυ καλα για τα λεφτα τους!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maxan27
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ηχεία , αλλά είχα και εγώ το πρόβλημα με τον "ψεύτικο ήχο" στο ένα ηχείο , σε υψηλές εντάσεις άκουγα κάτι σαν ηλεκτρονικό ήχο . Άλλαξα το καλώδιο 2RCA σε 3.5mm και όλα καλά άπλά δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ρυθμιστή που σου δίνει λόγω της αλλαγής του καλωδίου

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GAG264
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 5 χρόνια χρήσης μπορώ να πω ότι σίγουρα άξιζαν τα λεφτά τους (80ευρώ). Πολύ καθαρός, δυνατός ήχος και δυνατό μπάσο που δεν καλύπτει τον ήχο. Ακόμα και στο τέρμα να βάλεις το μπάσο κ τον ήχο ακούγονται όλα πολύ καθαρά χωρίς να χάνουν από πουθενά και χωρίς να χαλάει ο ήχος. Εμένα προσωπικά μετά από 5 χρόνια υπερβολικής χρήσης άρχισαν τα προβλήματα(π.χ. μερικές φορές δεν μοιράζεται ο ήχος ισότιμα στα 2 ηχεία, κάνει παράσιτα στον ήχο), παρόλα αυτά το μπάσο δουλεύει άψογα ακόμη. Σίγουρα θα το ξαναγόραζα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giota.thess
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα Οκτώβριο 2015. Ήμουν μεταξύ σε αυτών και των creative. Όταν τα είδα από κοντά, τα ηχεία των creative, ήταν πιο βαριά, ενώ αυτά ήταν ''αέρας'' μπροστά τους. Τελικά κατέληξα σε αυτά, λόγω χρημάτων. Λοιπόν, μετά από 1,5 χρόνο, όλα λειτουργούν κανονικά. Η έντασή τους είναι ικανοποιητική. Τα έχω σε μεγάλο ενιαίο χώρο. Το woofer, είναι αδύνατον να το βάλεις τέρμα. Γενικά στο 100% της έντασης μαζί με το woofer, δεν αντέχεις να σταθείς μπροστά τους. Δεν παρατήρησα καμία αλλοίωση στον ήχο, αλλά δεν είμαι και πολύ ειδική στο κομμάτι αυτό. Μου έπεσε το ηχείο 2-3 φορές και έσπασε ένα πλαστικό κομματάκι από πάνω του, χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα. Τα προτείνω σίγουρα, αξίζουν τα χρήματά τους.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Expressionistis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική ποιότητα ήχου και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Ομολογώ πώς όταν είδα 2.1 σε αυτήν την τιμή δίστασα αλλά τελικά τα άξιζαν και με το παραπάνω. Φοβερές επιδόσεις και σε gaming αλλά και σε ταινίες/μουσική με το μπάσο τέλεια ρυθμισμένο ακόμα και στίς υψηλές ρυθμίσεις. Το συστήνω ανεπιφύλακτα ;)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maoukos89
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου χαλασανε στα 3 χρονια. σε μετρια ενταση που τα χρησιμοποιουσα ηταν καταπληκτικά και με καλο μπασο.

    Τίμια ηχεία, αξιζουν τα λεφτα τους

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzitzilonis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος εδώ και 1 χρόνο του συγκεκριμένου προϊόντος και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

    Μόνο μειονέκτημα των συγκεκριμένων ηχείων είναι το καλώδιο με τις υποδοχές βυσμάτων και τον ρυθμιστή έντασης. Δημιουργεί παράσιτα, σαν ηλεκτρονικό θόρυβο, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται και σε πολλές κριτικές άλλων sites εξωτερικού.
    Αν τυχόν παρουσιαστεί και σε σας το πρόβλημα, αλλάξτε το καλώδιο που παρέχεται στη συσκευασία με ένα απλό από 2 RCA σε 3,5 mm jack ή σε οποιαδήποτε άλλη απόληξη σας εξυπηρετεί.
    Σαν γενική εικόνα, είμαι αρκετά ευχαριστημένος και σε ταινίες και σε μουσική, με μόνο μελανό σημείο το καλώδιο που αναφέρω παραπάνω. Αν το συγκεκριμένο αξεσουάρ δούλευε όπως θα έπρεπε, θα μιλούσα για ένα άριστο προϊόν για τα χρήματα του.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ηχεία είναι πραγματικά όνομα και πράγμα! Τιτανομέγιστος ήχος, δυνατό μπάσο, μοντέρνος και "ηχηρός" σχεδιασμός, αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά value for money. Είναι τα μόνα με 60W RMS 2.1 ηχεία στα 65Ε. Τα αγόρασα πριν 4 μήνες κυρίως για μουσική και ταινίες στον υπολογιστή και με έχουν βολέψει πολύ! Διαθέτουν ρύθμιση μπάσου και master volume στα δεξιά του subwoofer, υποδοχή για ακουστικά καθώς και λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας. Αξίζουν τα χρήματά τους στο μέγιστο απ όλες τις απόψεις! Αυτό που παρατήρησα και στα υπόλοιπα σχόλια για "παράσιτα" στο δεξί ηχείο δεν ισχύει πάντοτε, γίνεται σπάνια και σε πολύ υψηλές συχνότητες και δεν γίνεται αντιληπτό. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karipoglouelias
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα εχω κατι μηνες....και ειμαι υπερ ευχριστημενος τοσο απο αποδοση τοσο και απο κατασκεβη αυτο που μου κανε εντηπωση ειναι οτι το subwoofer τους οταν υπαρχουν μπασα τρεμει ολο το σπιτι στο δωματιο μεσα τρυζει ο πορτα και να κουρτινοξυλα....καθως εχει και ησχυ 10w αρα ουσιαστικα 25 και 25 το καθε ηχειο + 10w το sub και γινετε χαμος.! τα αξιζουν τα λεφτα και περισοτερα.!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelioss18120
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παρα πολύ καλό σετάκι 2,1
    Καλό μπάσο, καθαρός ήχος και παρα πολυ ομορφα εξωτερικα
    Έχει ανεξάρτητη ρύθμιση μπάσου και έντασης πάνω στο subwoofer
    Έχει και λειτουργία eco η οποία απενεργοποιεί το σύστημα μετά από κάποια ώρα χωρίς σήμα στην είσοδο,ειναι γενικα ενα αψογο σετακι 2,1 καταλληλο για δωματια και χωρους μεχρι 60-70τ.μ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a.katanomastos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μια εβδομάδα που τα αγόρασα και μπορώ να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα από της επίδοσης που παρείχε για τα συγκεκριμένα χρήματα!!!
    Πεντακάθαρος ήχος με πόλη δυνατό μπάσο και εμφανίσιμα,το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι το δεξιό ηχείο σε μεγάλες έντασης κάνει παράσιτα αλλά μόνο αν κάτσεις να το παρατήρησης το καταλαβαίνεις
    αλλιώς περνά απαρατήρητο...
    Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LarryM7
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό σετάκι, ειδικά για τα λεφτά του.
    Καλό μπάσο, καθαρός ήχος και πολύ εμφανίσιμα. Τα έχω συνδεμένα σε τηλεόραση και PS3 και πλέον ευχαριστιέμαι ταινίες και παιχνίδια.
    Έχει ανεξάρτητη ρύθμιση μπάσου και έντασης πάνω στο subwoofer.
    Έχει λειτουργία eco η οποία απενεργοποιεί το σύστημα μετά από κάποια ώρα χωρίς σήμα στην είσοδο. Άρα δεν χρειάζεται τα ανοιγοκλείνεις.
    Τέλος, έχει και είσοδο στον ενσύρματο ρυθμιστή έντασης για να κουμπώνετε τηλ, mp3 κτλ χωρίς να βγάζετε το κυρίως βύσμα από την κύρια συσκευή.
    Μάλλον θα πάρω και δεύτερο για το pc στο δωμάτιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheElf
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένας αξιόλογος αντίπαλος για τα Logitech Z523.
    Ο ήχος από τα κυρίως ηχεία είναι πιο γλυκός και λιγότερο ενοχλητικός από τα Ζ523 και η ακρόαση σε χαμηλά επίπεδα πολύ πιο καλή.
    Το Subwoofer υστερεί αρκετά σε απόδοση σε σχέση με τα Logitech όταν η ρύθμιση είναι τερματισμένη (άλλα τελικά ποίος έχει το Sub στο τέρμα? see Bass freaks).

    Θα ήταν τέλεια για τα λεφτά τους τέλεια αν είχαν:
    - Ένδειξη λειτουργίας στον ρυθμιστή ήχου
    - ON/OFF στον ρυθμιστή ήχου (το ON/OFF είναι στο Sub...)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    τι να πεις γιαυτα τα ηχεία τα εχω 5 χρόνια και ακομα σκυλί δεν εχω ουτε ενα παράπονο.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ έπαιζε μια χαρά τέλεια,πάνω στο μήνα κάηκε το ένα και είναι απλά για πέταμα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατός ήχος καθαρό μπάσο πολύ καλό

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    vfm αμα θέλετε τελεια πράγματα δώστε 200+++

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Για εμένα τα ηχεία είναι άψογα για την τιμή τους. Ωστόσο στα 2-3 χρόνια σταμάτησαν να λειτουργούν χωρίς να έχει γίνει κάτι. Τα έχω αγοράσει 2-3 φορές ακόμα μιας και ήταν τα αγαπημένα μου, αλλά κάθε φορά κάτι άρχιζε να μην πηγαίνει καλά... Είτε θα χαλούσε το ένα από τα δύο ηχεία είτε θα εμφάνιζαν παράσιτα κ.ο.κ... Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι φταίει ο κατασκευαστής. Ίσως να είχα κάνει και εγώ κάτι... Αν και πιστεύω πως κατασκευαστικά έχουν κάποιες αδυναμίες... Όπως και να έχει το αναφέρω να έχετε μια εικόνα και ένα heads up μήπως σας τύχει κάτι παρόμοιο! Peace! ️

    4
  • Τα έχω εδώ και 8 χρόνια και είναι αθάνατα. Ο ήχος δεν έχει πέσει καθόλου και λειτουργούν ασταμάτητα. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα.

    2
  • 5 Αστέρια και θα πω τους λόγους
    1. Είναι αρκετά καλά και έχουν τρομερή ισχύ
    2. Μου αρέσει που η ροδέλα περιέχει θήρα ακουστικών και μικροφώνου γιατί όταν τα έχω στο PC είναι πιο δυνατά (φυσιολογικό)
    3. Είναι πολύ καλά σε κατασκευή αν και το ECO Mode δεν χρησιμεύει.
    4. Είναι καλό που το Subwoofer έχει ροδέλες για να ρυθμίσεις το μπάσο και τον ήχο.
    5. Τα έχω πάντα σε Full Volume και αλήθεια δεν έχω ακούσει ούτε ένα πρόβλημα να βγάζουν και τα έχω όλη τη μέρα εκτός τισ ώρες ησυχίας.
    6. Υπάρχουν φορές που τα βάζω τέρμα και κατεβαίνω 2 ορόφους κάτω και ακούγεται πεντακάθαρα
    Αξίζει να τα αγοράσετε; Φυσικά και ναι, φυσικά ένα παρόμοιο Logitech είναι λίγο πιο καλό αλλά όχι πολλές διαφορές. Τα έχω από τότε που βγήκαν δηλαδή κοντά 2 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα και κανένα παράπονο αν και θα ήταν ωραίο να περιείχε μια εφαρμογή αλλά εντάξει δεν είναι σημαντικό. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον

    7
  • Στον χρόνο πάνω με μέτρια χρήση είχε βγαλει πρόβλημα δεν λειτουργούν τα ηχεία απο ότι βλέπω κ άλλοι έχουν παρόμοιο θέμα

    0
  • Χωρίς υπερβολές τα έχω από το 2014 και πραγματικά τα δουλεύω σχεδόν κάθε μέρα στο τέρμα !!! Τρομερή ποιότητα , μπάσο αρκετά δυνατό για τα λεφτά του !!! Πραγματικά μετά από 7 χρόνια δουλεύουν σαν την πρώτη φορά που τα πήρα

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (10)

Ερωτήσεις

98 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα ηχεία υπολογιστή Trust Tytan απευθύνονται σε χρήστες που αναζητούν ποιοτικό ήχο. Είναι κατάλληλα για gamers που θέλουν εντυπωσιακό ήχο και δυνατό μπάσο για να απολαύσουν την εμπειρία του παιχνιδιού με καλύτερη ακουστική ποιότητα, αλλά και για χρήστες που ασχολούνται με επαγγελματική επεξεργασία ήχου, μουσική ή βίντεο, παρέχοντας καθαρό και ισχυρό ήχο για παραγωγή και επεξεργασία.

Είναι επίσης κατάλληλα για ανθρώπους που θέλουν ηχεία για καθημερινή χρήση, όπως η παρακολούθηση ταινιών, σειρών, ή μουσικής στον υπολογιστή τους, αλλά και για όσους ασχολούνται με τη δημιουργία περιεχομένου, όπως vloggers, streamers ή podcasters.

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο και έχουν καλό μπάσο.

Έτοιμοι για μια ώθηση;

Ετοιμαστείτε να απογειώσετε τις ταινίες, τη μουσική και τα παιχνίδια σας, με μέγιστη ισχύ 120W (60W RMS) που απογειώνει την ψυχαγωγία σας.

Νιώστε την έκρηξη

Ένα ξύλινο subwoofer XL προσθέτει βαθιά μπάσα σε μια ήδη ισχυρή εμπειρία ήχου.

Πάντα υπό έλεγχο

Ένα ενσύρματο τηλεχειριστήριο σας επιτρέπει να προσαρμόζετε εύκολα την ένταση ή άλλες ρυθμίσεις με το πάτημα ενός κουμπιού.

Για όλες τις συσκευές

Συμβατό με PC, φορητούς υπολογιστές, smartphones - οτιδήποτε διαθέτει υποδοχή 3,5 mm είναι φίλος του σετ ηχείων Tytan 2.1.

Κατασκευαστής

Είδος
Σετ Ηχεία & Subwoofer
Ισχύς
60 W
Κανάλια
2.1
Ασύρματο
Όχι
Τύπος Σύνδεσης
AUX/3.5mm, RCA
RGB φωτισμός
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Τροφοδοσία
Πρίζας
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (47)

  1. 29
  2. 12
  3. 4
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Μπάσο
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • kpag94
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα τα ηχεία είναι άψογα για την τιμή τους. Ωστόσο στα 2-3 χρόνια σταμάτησαν να λειτουργούν χωρίς να έχει γίνει κάτι. Τα έχω αγοράσει 2-3 φορές ακόμα μιας και ήταν τα αγαπημένα μου, αλλά κάθε φορά κάτι άρχιζε να μην πηγαίνει καλά... Είτε θα χαλούσε το ένα από τα δύο ηχεία είτε θα εμφάνιζαν παράσιτα κ.ο.κ... Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι φταίει ο κατασκευαστής. Ίσως να είχα κάνει και εγώ κάτι... Αν και πιστεύω πως κατασκευαστικά έχουν κάποιες αδυναμίες... Όπως και να έχει το αναφέρω να έχετε μια εικόνα και ένα heads up μήπως σας τύχει κάτι παρόμοιο! Peace! ️

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimvlachio
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα έχω εδώ και 8 χρόνια και είναι αθάνατα. Ο ήχος δεν έχει πέσει καθόλου και λειτουργούν ασταμάτητα. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iVeNom GR
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 Αστέρια και θα πω τους λόγους
    1. Είναι αρκετά καλά και έχουν τρομερή ισχύ
    2. Μου αρέσει που η ροδέλα περιέχει θήρα ακουστικών και μικροφώνου γιατί όταν τα έχω στο PC είναι πιο δυνατά (φυσιολογικό)
    3. Είναι πολύ καλά σε κατασκευή αν και το ECO Mode δεν χρησιμεύει.
    4. Είναι καλό που το Subwoofer έχει ροδέλες για να ρυθμίσεις το μπάσο και τον ήχο.
    5. Τα έχω πάντα σε Full Volume και αλήθεια δεν έχω ακούσει ούτε ένα πρόβλημα να βγάζουν και τα έχω όλη τη μέρα εκτός τισ ώρες ησυχίας.
    6. Υπάρχουν φορές που τα βάζω τέρμα και κατεβαίνω 2 ορόφους κάτω και ακούγεται πεντακάθαρα
    Αξίζει να τα αγοράσετε; Φυσικά και ναι, φυσικά ένα παρόμοιο Logitech είναι λίγο πιο καλό αλλά όχι πολλές διαφορές. Τα έχω από τότε που βγήκαν δηλαδή κοντά 2 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα και κανένα παράπονο αν και θα ήταν ωραίο να περιείχε μια εφαρμογή αλλά εντάξει δεν είναι σημαντικό. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στον χρόνο πάνω με μέτρια χρήση είχε βγαλει πρόβλημα δεν λειτουργούν τα ηχεία απο ότι βλέπω κ άλλοι έχουν παρόμοιο θέμα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Nikolou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χωρίς υπερβολές τα έχω από το 2014 και πραγματικά τα δουλεύω σχεδόν κάθε μέρα στο τέρμα !!! Τρομερή ποιότητα , μπάσο αρκετά δυνατό για τα λεφτά του !!! Πραγματικά μετά από 7 χρόνια δουλεύουν σαν την πρώτη φορά που τα πήρα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim ad
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καποια προβληματα με παρουσιασε...καπου δεν εκανε μαλον επαφη, τι εβγαζα τα βυσματα τι το ανοιγοκλεινα τι το χτυπουσα για να παιξει... οταν δεν ξερεις και πολλα πολλα... ειχε μουλαρωσει. Το εχω πανω απο 5 χρονια αλλα δεν το χρησιμοποιω πολυ, κατα τα αλλα αριστο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Diavolicas
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πάρα πολύ δυνατό μπάσο καθαρός ήχος...... αλλά τι να το κάνεις στο χρόνο επάνω χάλασε τα ανοίγω και είναι νέκρα για μία στιγμή παίξανε για δύο ώρες μετά πάλι νέκρα.... μακριά από αυτό το προϊόν δεν αξίζει χωρίς να τα πολύ χρησιμοποιώ σε ένα χρόνο χάλασαν . με 50 ευρώ παίρνεις τις logitech 50 watt εκεί θα πάω κρίμα τα 70 ευρώ που έδωσα πέρσι μην την πατήσετε σαν εμένα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros_Aravantinos
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ηχεία έχουν πολύ καλό ηχώ ωστόσο στο εξάμηνο χάλασαν και κατά την γνώμη μου αξιζαν τα χρήματα τους αλλά δεν θα τα επερνά ξανά για κανένα λογο

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rea.batoudaki
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πανω στον χρονο χαλασε ο ρυθμιστης ηχου και το jack. ξερει κανεις που μπορω να βρω ανταλακτικο? κατα τα αλλα πολυ καλη αποδοση αξιζει τα λεφτα

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NikolasGamingGR_GAMER__GoldenB
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τελειο Μονο αυτο εχω να πω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Παρτε τα Φευγατα!!!!!!!!!
    Τωρα ειναι οτι καλυτερο παρτε τα ουτε να το σκεφτειτε απλος παρτε τα!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aposporis19
    5
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδια παρτετα αφωβα ιδικα για τα λεφτα τους εγω δυσταζα να τα παρω γιατι δεν ηξερα αν θα αξιζουν μετα απο 2 μηνες και κατι χρησης πραγματικα δεν μετανιωνω για τιποτα πολυ καλα ηχεια το μπασο πολυ δυνατο αλλα προερετικα προτινω να ειναι κατω απο το γραφειο το subwoofer επισεις με βολεψε πολυ το controller παρα πολυ καλα παρα πολυ ομορφα και ποιοτικα επισεις δεν το ειχα δοκιμασει σε ταινιες απο οταν το πειρα μεχρι χθες και πραγματικα εμεινα αφωνος παιδια παρτετα πολυ καλα για τα λεφτα τους!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maxan27
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ηχεία , αλλά είχα και εγώ το πρόβλημα με τον "ψεύτικο ήχο" στο ένα ηχείο , σε υψηλές εντάσεις άκουγα κάτι σαν ηλεκτρονικό ήχο . Άλλαξα το καλώδιο 2RCA σε 3.5mm και όλα καλά άπλά δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον ρυθμιστή που σου δίνει λόγω της αλλαγής του καλωδίου

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GAG264
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 5 χρόνια χρήσης μπορώ να πω ότι σίγουρα άξιζαν τα λεφτά τους (80ευρώ). Πολύ καθαρός, δυνατός ήχος και δυνατό μπάσο που δεν καλύπτει τον ήχο. Ακόμα και στο τέρμα να βάλεις το μπάσο κ τον ήχο ακούγονται όλα πολύ καθαρά χωρίς να χάνουν από πουθενά και χωρίς να χαλάει ο ήχος. Εμένα προσωπικά μετά από 5 χρόνια υπερβολικής χρήσης άρχισαν τα προβλήματα(π.χ. μερικές φορές δεν μοιράζεται ο ήχος ισότιμα στα 2 ηχεία, κάνει παράσιτα στον ήχο), παρόλα αυτά το μπάσο δουλεύει άψογα ακόμη. Σίγουρα θα το ξαναγόραζα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giota.thess
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αγόρασα Οκτώβριο 2015. Ήμουν μεταξύ σε αυτών και των creative. Όταν τα είδα από κοντά, τα ηχεία των creative, ήταν πιο βαριά, ενώ αυτά ήταν ''αέρας'' μπροστά τους. Τελικά κατέληξα σε αυτά, λόγω χρημάτων. Λοιπόν, μετά από 1,5 χρόνο, όλα λειτουργούν κανονικά. Η έντασή τους είναι ικανοποιητική. Τα έχω σε μεγάλο ενιαίο χώρο. Το woofer, είναι αδύνατον να το βάλεις τέρμα. Γενικά στο 100% της έντασης μαζί με το woofer, δεν αντέχεις να σταθείς μπροστά τους. Δεν παρατήρησα καμία αλλοίωση στον ήχο, αλλά δεν είμαι και πολύ ειδική στο κομμάτι αυτό. Μου έπεσε το ηχείο 2-3 φορές και έσπασε ένα πλαστικό κομματάκι από πάνω του, χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα. Τα προτείνω σίγουρα, αξίζουν τα χρήματά τους.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Expressionistis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική ποιότητα ήχου και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Ομολογώ πώς όταν είδα 2.1 σε αυτήν την τιμή δίστασα αλλά τελικά τα άξιζαν και με το παραπάνω. Φοβερές επιδόσεις και σε gaming αλλά και σε ταινίες/μουσική με το μπάσο τέλεια ρυθμισμένο ακόμα και στίς υψηλές ρυθμίσεις. Το συστήνω ανεπιφύλακτα ;)

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maoukos89
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου χαλασανε στα 3 χρονια. σε μετρια ενταση που τα χρησιμοποιουσα ηταν καταπληκτικά και με καλο μπασο.

    Τίμια ηχεία, αξιζουν τα λεφτα τους

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tzitzilonis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος εδώ και 1 χρόνο του συγκεκριμένου προϊόντος και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

    Μόνο μειονέκτημα των συγκεκριμένων ηχείων είναι το καλώδιο με τις υποδοχές βυσμάτων και τον ρυθμιστή έντασης. Δημιουργεί παράσιτα, σαν ηλεκτρονικό θόρυβο, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται και σε πολλές κριτικές άλλων sites εξωτερικού.
    Αν τυχόν παρουσιαστεί και σε σας το πρόβλημα, αλλάξτε το καλώδιο που παρέχεται στη συσκευασία με ένα απλό από 2 RCA σε 3,5 mm jack ή σε οποιαδήποτε άλλη απόληξη σας εξυπηρετεί.
    Σαν γενική εικόνα, είμαι αρκετά ευχαριστημένος και σε ταινίες και σε μουσική, με μόνο μελανό σημείο το καλώδιο που αναφέρω παραπάνω. Αν το συγκεκριμένο αξεσουάρ δούλευε όπως θα έπρεπε, θα μιλούσα για ένα άριστο προϊόν για τα χρήματα του.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα ηχεία είναι πραγματικά όνομα και πράγμα! Τιτανομέγιστος ήχος, δυνατό μπάσο, μοντέρνος και "ηχηρός" σχεδιασμός, αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά value for money. Είναι τα μόνα με 60W RMS 2.1 ηχεία στα 65Ε. Τα αγόρασα πριν 4 μήνες κυρίως για μουσική και ταινίες στον υπολογιστή και με έχουν βολέψει πολύ! Διαθέτουν ρύθμιση μπάσου και master volume στα δεξιά του subwoofer, υποδοχή για ακουστικά καθώς και λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας. Αξίζουν τα χρήματά τους στο μέγιστο απ όλες τις απόψεις! Αυτό που παρατήρησα και στα υπόλοιπα σχόλια για "παράσιτα" στο δεξί ηχείο δεν ισχύει πάντοτε, γίνεται σπάνια και σε πολύ υψηλές συχνότητες και δεν γίνεται αντιληπτό. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • karipoglouelias
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα εχω κατι μηνες....και ειμαι υπερ ευχριστημενος τοσο απο αποδοση τοσο και απο κατασκεβη αυτο που μου κανε εντηπωση ειναι οτι το subwoofer τους οταν υπαρχουν μπασα τρεμει ολο το σπιτι στο δωματιο μεσα τρυζει ο πορτα και να κουρτινοξυλα....καθως εχει και ησχυ 10w αρα ουσιαστικα 25 και 25 το καθε ηχειο + 10w το sub και γινετε χαμος.! τα αξιζουν τα λεφτα και περισοτερα.!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelioss18120
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παρα πολύ καλό σετάκι 2,1
    Καλό μπάσο, καθαρός ήχος και παρα πολυ ομορφα εξωτερικα
    Έχει ανεξάρτητη ρύθμιση μπάσου και έντασης πάνω στο subwoofer
    Έχει και λειτουργία eco η οποία απενεργοποιεί το σύστημα μετά από κάποια ώρα χωρίς σήμα στην είσοδο,ειναι γενικα ενα αψογο σετακι 2,1 καταλληλο για δωματια και χωρους μεχρι 60-70τ.μ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a.katanomastos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μια εβδομάδα που τα αγόρασα και μπορώ να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα από της επίδοσης που παρείχε για τα συγκεκριμένα χρήματα!!!
    Πεντακάθαρος ήχος με πόλη δυνατό μπάσο και εμφανίσιμα,το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι το δεξιό ηχείο σε μεγάλες έντασης κάνει παράσιτα αλλά μόνο αν κάτσεις να το παρατήρησης το καταλαβαίνεις
    αλλιώς περνά απαρατήρητο...
    Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LarryM7
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό σετάκι, ειδικά για τα λεφτά του.
    Καλό μπάσο, καθαρός ήχος και πολύ εμφανίσιμα. Τα έχω συνδεμένα σε τηλεόραση και PS3 και πλέον ευχαριστιέμαι ταινίες και παιχνίδια.
    Έχει ανεξάρτητη ρύθμιση μπάσου και έντασης πάνω στο subwoofer.
    Έχει λειτουργία eco η οποία απενεργοποιεί το σύστημα μετά από κάποια ώρα χωρίς σήμα στην είσοδο. Άρα δεν χρειάζεται τα ανοιγοκλείνεις.
    Τέλος, έχει και είσοδο στον ενσύρματο ρυθμιστή έντασης για να κουμπώνετε τηλ, mp3 κτλ χωρίς να βγάζετε το κυρίως βύσμα από την κύρια συσκευή.
    Μάλλον θα πάρω και δεύτερο για το pc στο δωμάτιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheElf
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένας αξιόλογος αντίπαλος για τα Logitech Z523.
    Ο ήχος από τα κυρίως ηχεία είναι πιο γλυκός και λιγότερο ενοχλητικός από τα Ζ523 και η ακρόαση σε χαμηλά επίπεδα πολύ πιο καλή.
    Το Subwoofer υστερεί αρκετά σε απόδοση σε σχέση με τα Logitech όταν η ρύθμιση είναι τερματισμένη (άλλα τελικά ποίος έχει το Sub στο τέρμα? see Bass freaks).

    Θα ήταν τέλεια για τα λεφτά τους τέλεια αν είχαν:
    - Ένδειξη λειτουργίας στον ρυθμιστή ήχου
    - ON/OFF στον ρυθμιστή ήχου (το ON/OFF είναι στο Sub...)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    τι να πεις γιαυτα τα ηχεία τα εχω 5 χρόνια και ακομα σκυλί δεν εχω ουτε ενα παράπονο.

    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ έπαιζε μια χαρά τέλεια,πάνω στο μήνα κάηκε το ένα και είναι απλά για πέταμα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατός ήχος καθαρό μπάσο πολύ καλό

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    vfm αμα θέλετε τελεια πράγματα δώστε 200+++

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Για εμένα τα ηχεία είναι άψογα για την τιμή τους. Ωστόσο στα 2-3 χρόνια σταμάτησαν να λειτουργούν χωρίς να έχει γίνει κάτι. Τα έχω αγοράσει 2-3 φορές ακόμα μιας και ήταν τα αγαπημένα μου, αλλά κάθε φορά κάτι άρχιζε να μην πηγαίνει καλά... Είτε θα χαλούσε το ένα από τα δύο ηχεία είτε θα εμφάνιζαν παράσιτα κ.ο.κ... Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι φταίει ο κατασκευαστής. Ίσως να είχα κάνει και εγώ κάτι... Αν και πιστεύω πως κατασκευαστικά έχουν κάποιες αδυναμίες... Όπως και να έχει το αναφέρω να έχετε μια εικόνα και ένα heads up μήπως σας τύχει κάτι παρόμοιο! Peace! ️

    4
  • Τα έχω εδώ και 8 χρόνια και είναι αθάνατα. Ο ήχος δεν έχει πέσει καθόλου και λειτουργούν ασταμάτητα. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα.

    2
  • 5 Αστέρια και θα πω τους λόγους
    1. Είναι αρκετά καλά και έχουν τρομερή ισχύ
    2. Μου αρέσει που η ροδέλα περιέχει θήρα ακουστικών και μικροφώνου γιατί όταν τα έχω στο PC είναι πιο δυνατά (φυσιολογικό)
    3. Είναι πολύ καλά σε κατασκευή αν και το ECO Mode δεν χρησιμεύει.
    4. Είναι καλό που το Subwoofer έχει ροδέλες για να ρυθμίσεις το μπάσο και τον ήχο.
    5. Τα έχω πάντα σε Full Volume και αλήθεια δεν έχω ακούσει ούτε ένα πρόβλημα να βγάζουν και τα έχω όλη τη μέρα εκτός τισ ώρες ησυχίας.
    6. Υπάρχουν φορές που τα βάζω τέρμα και κατεβαίνω 2 ορόφους κάτω και ακούγεται πεντακάθαρα
    Αξίζει να τα αγοράσετε; Φυσικά και ναι, φυσικά ένα παρόμοιο Logitech είναι λίγο πιο καλό αλλά όχι πολλές διαφορές. Τα έχω από τότε που βγήκαν δηλαδή κοντά 2 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα και κανένα παράπονο αν και θα ήταν ωραίο να περιείχε μια εφαρμογή αλλά εντάξει δεν είναι σημαντικό. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον

    7
  • Στον χρόνο πάνω με μέτρια χρήση είχε βγαλει πρόβλημα δεν λειτουργούν τα ηχεία απο ότι βλέπω κ άλλοι έχουν παρόμοιο θέμα

    0
  • Χωρίς υπερβολές τα έχω από το 2014 και πραγματικά τα δουλεύω σχεδόν κάθε μέρα στο τέρμα !!! Τρομερή ποιότητα , μπάσο αρκετά δυνατό για τα λεφτά του !!! Πραγματικά μετά από 7 χρόνια δουλεύουν σαν την πρώτη φορά που τα πήρα

    1
  • Δες τα όλα
76,89 €
13,00 €