Αποχυμωτές

Rohnson Αποχυμωτής 1000W Inox Ασημί Κωδικός: R-425

  • Ισχυρό μοτέρ 1000W
  • Μεγάλο στόμιο τροφοδοσίας 75mm
  • Δοχείο συλλογής πολτού 1,6 L
  • Κανάτα χυμού χωρητικότητας 700ml
  • Ειδικό σύστημα anti-drip
  • 2 ταχύτητες περιστροφής
  • Ανοξείδωτο φίλτρο με πολύ μικρές τρύπες
  • ...
  • Ισχυρό μοτέρ 1000W
  • Μεγάλο στόμιο τροφοδοσίας 75mm
  • Δοχείο συλλογής πολτού 1,6 L
  • Κανάτα χυμού χωρητικότητας 700ml
  • Ειδικό σύστημα anti-drip
  • 2 ταχύτητες περιστροφής
  • Ανοξείδωτο φίλτρο με πολύ μικρές τρύπες
  • Αποσπώμενα μέρη που πλένονται στο πλυντήριο
  • Αντιολισθητικά πέλματα
  • Θερμοδιακόπτης κατά της υπερθέρμανσης
  • Καπάκι με σύστημα ασφάλειας λειτουργίας
Δες όλη την περιγραφή
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Ισχυρό μοτέρ 1000W
  • Μεγάλο στόμιο τροφοδοσίας 75mm
  • Δοχείο συλλογής πολτού 1,6 L
  • Κανάτα χυμού χωρητικότητας 700ml
  • Ειδικό σύστημα anti-drip
  • 2 ταχύτητες περιστροφής
  • Ανοξείδωτο φίλτρο με πολύ μικρές τρύπες
  • Αποσπώμενα μέρη που πλένονται στο πλυντήριο
  • Αντιολισθητικά πέλματα
  • Θερμοδιακόπτης κατά της υπερθέρμανσης
  • Καπάκι με σύστημα ασφάλειας λειτουργίας

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
R-425
Ισχύς
1000 W
Χωρητικότητα Δοχείου Χυμού
700 ml
Χωρητικότητα Δοχείου Πολτού
1600 ml
Ταχύτητες
2
Αργής Σύνθλιψης
Όχι
Inox
Ναι
BPA-Free
-
Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (37)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 11
  3. 2
  4. 5
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δύναμη μοτέρ
  • Ταχύτητα στυψίματος
  • Ποσότητα χυμού
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Θορυβώδης
  • loukas_loukass
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομίζω είναι value for money κάποιοι μάλλον δεν έχουν ακούσει παλαιότερη μηχανή γνωστής και ιδιαίτερα ακριβής εταιρίας λες και απογειώνεται αεροπλάνο. Κάνει θόρυβο αλλά σε λογικά πλαίσια. Σε σύγκριση με άλλο στιφτη στα 2,5 φορές χρήματα πάνω πολύ ικανοποιητική ποσότητα χυμού. Το τζιντζερ δε το καταλαβαίνει καν. 2 μήλα το στουμπωσα πράσινα τίποτα. Ρίζα σέλερι τίποτα πάλι. Το καθάρισμα είναι φασαρία σε όλα αυτά τα μηχανήματα. Δε βγαίνουν ζουμερά πάντως είναι καλά στημένα. Τα πλαστικα θα δείξει αλλά για 60 ευρώ ας πάρω άλλο σε 5 χρόνια. Για επαγγελματική χρήση εννοείται δε κάνει για χυμό 5 ατόμων μια φορά τη μέρα μια χαρά είναι

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labrini_komianou
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φτηνή κατασκευή ιδίως το καπάκι που σε 2 μήνες έκανε μια γραμμή σαν ράγισμα και σε κάποια στιγμή την ώρα που έκανα χυμό πέταξε ένα κομμάτι στο άνω μέρος από το καπάκι..

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evaperaki76
    2
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με ενόχλησαν στο ρόδι έβγαλε την πίκρα του εσωτερικού ευτυχώς που το ξεφλούδισα εξωτερικα γιατί θα ήταν ποιο χάλια.
    Στο γκρειπφρουτ δεν το συζητώ μαύρα χάλια πίκρα .
    Πεταμένα χρήματα για χυμό.
    Πιστεύω να τον χρησιμοποιήσω μόνο για καμιά μαρμελάδα .
    Ένας απλός στίφτης πολύ καλυτερος
    Τόσα χρόνια πίνω χυμούς και η γεύση είναι αυτή που πρέπει.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoi_Kleanthi
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτον, δεν καθαρίζεται το στόμιο εσωτερικά, με αποτέλεσμα να πιάνει "μπουρι". Δεύτερον κάνει πολύ θόρυβο, με αποτέλεσμα να σκέφτεσαι να τον χρησιμοποιήσεις στις ώρες κοινής ησυχίας. Τρίτον, δε στηβει όλα τα φρούτα, όπως για παράδειγμα σταφύλι ή καρπούζι, τα πετάει κατ'ευθειαν στον κάδο. Μεγάλο μειονέκτημα. Επίσης, πετάει μεγάλη ποσότητα του υλικού, χωρίς να τη στηβει. Εγώ απ'τα υπολείμματα βγάζω πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα έξτρα χυμού. Δεν τη συστήνω. Καλύτερα κάτι πιο ακριβό, αλλά πολύ καλύτερο σε απόδοση κ σε ποιότητα κατασκευής.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stef.tsak
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γερό μηχάνημα, βγάζει αρκετό χυμό από σχεδόν όλα τα φρούτα. Αν είναι μαλακό το φρούτο, παράδειγμα σταφύλι, δεν το ξεζουμίζει και τοσο καλά. Στα σκληρά, όπως καρότο δεν ζορίζεται και τόσο.

    Το μονο που δεν μου άρεσε είναι πως πετάει τα απομεινάρια των στυμμένων φρούτων με μεγάλη ένταση, ίσως ο κάδος σπάσει κάποια στιγμή. Προς το παρόν, σήμερα, μετά από 2 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos 1966
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο συγκεκριμένος αποχυμωτής εκτός από το ότι έχει μεγάλη απόρριψη σκάρτου, πετάει μεγάλα κομμάτια από πχ "καρότα, παντζαρια" με αποτέλεσμα να σπάει το πάνω μέρος του πλαστικού καλύμματος από τη βιαιωτητα της απόρριψης. Οπότε δεν νομίζω ότι θα των αγόραζα η θα των πρότεινα σε κάποιων.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mikele123
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το προϊόν εναν μηνα περίπου και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Κανένας περίεργος θόρυβος, κανένας περίεργος τριγμος, τπτ απολύτως.Η συναρμολόγηση και η αποσυναρμολόγηση γίνεται εύκολα και πλένεις 4-5 εξαρτήματα.Η δύναμη του ειναι δεδομένη και δεν χρειάστηκε ποτε να το βαλω στο 2, το δουλεύω στην ταχύτητα 1.Οσο για τον αφρο,θεωρώ οτι ειναι σε λογικό επιπεδο,σε καμια περίπτωση δεν τον λες υπερβολικό. Τον προτείνω και αν αλλάξει κάτι στο μέλλον, θα επανέλθω.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arabian
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον πηρα για σκληροπυρηνικη χρηση δηλαδη δουλευει 7 μερες την εβδομαδα πρωι -βραδυ για χυμους.Σε σχεση με τον προηγουμενο που ειχα τωρα για την ιδια ποσοτητα χυμου βαζω τα μισα φρουτα απ οτι εβαζα.

    Τα αξιοποιει στο επακρο. Καταπληκτικος!

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • monemvasios
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει αγοραστεί πριν ένα χρόνο, φτιάχνει 2 έως 4 χυμούς την ημέρα εύκολη αποσυναρμολόγηση καθαρισμός και συναρμολόγηση. Το καλύτερο του ότι μπορεί και φτιάχνει χυμό από ρόδι με ελάχιστη απώλεια χυμού στον κάδο. Ο θόρυβος του είναι φυσιολογικός έτσι και αλλιώς είναι αρκετά γρήγορος οπότε δεν δουλεύει πάνω από 2 λεπτά για 2 χυμούς. Value for Money η αγορά του.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_longplay
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 3 μήνες με λειτουργία 3 φορές την εβδομάδα το μοτέρ κάνει σαν νταλίκα και το πλαστικό εξόδου του χυμού ράγισε ..πολύ κακή κατασκευή . Εάν κάνετε αντίστοιχη χρήση μην τον προτιμήσετε . Εμείς θέλαμε να το παίξουμε έξυπνοι και από προυγουμενο moulinex 10ετιας είπαμε να δώσουμε λιγότερα να πάρουμε καλύτερο αλλά ...μπα..

    • Ποσότητα χυμού
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Erion_Ziu
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιδη ο συγκεκριμενος αποχυμοτης δημιουργει πολυ αφρο συνιστω να αγορασετε slow jucer.οταν εβαλα το μηλο ειδα μετα στον καδο υπολυματων ολοκληρα κοματια τα οποια δεν ειχαν αποχυμοθει.επισεις στο πλισιμο ο δισκος πλενεται δυσκολα αφου ουτε μια φουρτσα δεν ειχαν βαλει μεσα.1000 γρ πορτοκαλια αφεροντας την φλουδα τους εγιναν 750 γρ (χωρις φλουδα) και αποχυμονοντας τα εγιναν 450 ml χυμοσ με πολυ αφρο ομως,ηταν σαν να επινα smoothy.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jasoncarow
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 Χρόνο καλής καθημερινής χρήσεις. Στα μείον μόνο το λαστιχάκι στο στόμιο εξόδου που δεν καθαρίζει καλά.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • f1998eleni
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον αποχυμωτή πριν ενάμιση μήνα, τον χρησιμοποιούμε σχεδόν κάθε μέρα. Αξιόπιστο προϊόν. Τα χαρακτηριστικά του ειναι παρά πολυ καλά και με το μοτέρ των 1000W δεν ζορίζεται πουθενά. Εύκολη χρήση και με ασφάλεια. Εύκολη συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση. Θα πρέπει να βεβαιωθούμε οτι τα εξαρτήματα τοποθετούνται σωστά και κουμπώνουν μεταξύ τους όπως αναφέρουν οι οδηγίες χρήσης. Σας τον προτείνω!!!

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ypatia_liokoura
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    προβληματικο κουμπωμα του φιλτρου αποχυμωσης με το κυριο σωμα συσκευης με αποτελεσμα να καιει το διαφανες καλυμμα και τον πιεστηρα.

    • Ποσότητα χυμού
    • Δύναμη μοτέρ
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pknoring86
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά αξιόπιστος αποχυμωτής, απλά έχει πέντε διαφορετικά εξαρτήματα που πρέπει να πλυθούν μετά από κάθε χρήση. (προτείνω καθαρισμό μόνο με νερό και βούρτσα χωρίς απορρυπαντικό) Τον έχω ενα εξάμηνο και είμαι αρκετά ευχαριστημένος με το προϊόν.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amanatidish
    1
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Τον συγκεκριμένο αποχυμωτη τον έχω 3 μήνες και τον χρησιμοποίησα 4 φορές.Μετριος πολύ σε όλα.Βαζω 1 αστέρι και αν μπορούσα θα εβαζα και μηδέν γιατί την τελευταία φορά που έβαλα μήλο και πορτοκάλι μύριζε καμμένο πλαστικό.Ολη η μυρωδιά πέρασε και στον χυμό μαζί με κομμάτια από λάστιχο.Ευτηχως δεν είχαμε κηδείες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lazaros.gwg
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκινώντας από την τιμή του, του βάζεις άριστα. Αποχυμωτή με αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, σε αυτά τα χρήματα (59,00€) και επώνυμο, δεν βρίσκεις πουθενά! Ως αποχυμωτής με το μοτέρ των 1.000 watt και τις δύο ταχύτητες, δεν ζορίζεται πουθενά. Αρκετά μεγάλο στόμιο που δεν σε ζορίζει και χωράει όλα τα φρούτα. Αλέθει ακόμα και τα πιο σκληρά φρούτα. Στύβει τρομερά κάθε φρούτο και λαχανικό βγάζοντας το χυμό τους στο έπακρο. Εύκολη χρήση με ασφάλεια. Εύκολη συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση. Ως κατασκευή είναι γερή και στιβαρή. Όμορφος σχεδιασμός που ταιριάζει σε κάθε μοντέρνα κουζίνα. Το μόνο που μπορεί κάποιος να πει ως αρνητικό είναι ο θόρυβος κατά την λειτουργία (αμελητέος για πολλούς)... Θα το πρότεινα σε όποιον θέλει κάτι ποιοτικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.gkrimpas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικός αποχυμωτής, δυνατός, στυβαρός, με μεγάλη χωρητικότητα κάδου "απορριμάτων", τεράστιο στόμιο για εισαγωγή των φρούτων, γνώμη σχηματισμένη μετά από πολύ συχνή χρήση. Έχει 2 ταχύτητες αλλά σπάνια έχει χρειαστεί να χρησιμοποιήσω τη δεύτερη... Το πλύσιμο είναι ένα θεματάκι για όσους...βαριούνται λίγο (έχει 5 μέρη για να πλύνεις εκ των υστέρων, το 6ο μπορείς να το γλυτώσεις βάζοντας απλά ένα σακουλάκι) αλλά αν το κάνεις αμέσως γλυτώνεις το τρίψιμο των αποξηραμένων κομματιών σε διπλάσιο χρόνο.Αυτό άλλωστε συμβαίνει με κάθε άλλο αποχυμωτή. Ιδανικός για....ομαδικούς χυμούς λόγω μεγέθους και χωρητικότητας. Εξαιρετική και φθηνή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skroutz friend
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο αποχυμωτής κάνει πολύ καλά την δουλειά του.Φανταστείτε ότι έχει ισχύ 1000 watt κάτι που τον κάνει δυνατό.Το στόμιο του έχει αρκετή διάμετρο για να δέχεται τα φρούτα εύκολα ενω δίνει αρκετή ποσότητα χυμού, τηρουμένων των αναλογιών βέβαια γιατί σημασία έχει και η περιεκτικότητα του φρούτου.Σίγουρα το πλύσιμο μετά είναι λιγάκι βαρετό και θα πρέπει να γίνεται μετα την χρήση για να μην "ξεραίνονται"τα υπολείμματα.Οσοι δεν τρώτε εύκολα τα φρούτα αλλά σας αρέσουν οι χυμοι τους σας συνιστώ να πάρετε αποχυμωτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • villasg
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ δυνατος αποχυμωτης .
    Εχει 2 ταχυτητες για μαλακα και σκληρα φρουτα .
    Εχει ευκολη αποσυναρολογηση και καθαριζετε ευκολα και γρηγορα .
    3 βδομαδες τωρα εχουμε λυσαξει στους χυμους .
    update
    Κατα λαθος "εψησα" το διαφανες καπακι (το πανω μερος που εχει την οπη που μπαινουν τα φρουτα ).
    Βρεθηε σε επισημο service στην τιμη των 8,5€

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gpapoglou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός και δυνατός αποχυμωτής. Βγάζει αρκετό χυμό και από τα πιο σκληρά φρούτα. Ένα μικρό tip είναι στα σκληρά φρούτα να μην τα πιέζετε πολύ. Επίσης εαν βάλετε στον κάδο συλλογής ένα σακουλάκι γλιτώνετε το πλύσιμο ενός εξαρτήματος. Θεωρώ ότι είναι εύκολος στο πλύσιμο γενικά αν και πρέπει να πλύνεις 6 εξαρτήματα ή 5 αν βάλεις το σακουλάκι που προανεφερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για τα λεφτά του

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κανει θορυβο.Ξεκουμπωνει το στροφειο και καταστρεφει την χοανη.Ειναι χαλια .Ουτε μηνα δεν το εχω...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ειναι πλ καλος ο αποχυμωτής και αξιζει για τα λεφτα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό... ισχυρό, με μεγάλο στόμιο. Εύκολο στο καθάρισμα και σχετικά οικονομικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δύναμη μοτέρ
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
  • Νομίζω είναι value for money κάποιοι μάλλον δεν έχουν ακούσει παλαιότερη μηχανή γνωστής και ιδιαίτερα ακριβής εταιρίας λες και απογειώνεται αεροπλάνο. Κάνει θόρυβο αλλά σε λογικά πλαίσια. Σε σύγκριση με άλλο στιφτη στα 2,5 φορές χρήματα πάνω πολύ ικανοποιητική ποσότητα χυμού. Το τζιντζερ δε το καταλαβαίνει καν. 2 μήλα το στουμπωσα πράσινα τίποτα. Ρίζα σέλερι τίποτα πάλι. Το καθάρισμα είναι φασαρία σε όλα αυτά τα μηχανήματα. Δε βγαίνουν ζουμερά πάντως είναι καλά στημένα. Τα πλαστικα θα δείξει αλλά για 60 ευρώ ας πάρω άλλο σε 5 χρόνια. Για επαγγελματική χρήση εννοείται δε κάνει για χυμό 5 ατόμων μια φορά τη μέρα μια χαρά είναι

    1
  • Φτηνή κατασκευή ιδίως το καπάκι που σε 2 μήνες έκανε μια γραμμή σαν ράγισμα και σε κάποια στιγμή την ώρα που έκανα χυμό πέταξε ένα κομμάτι στο άνω μέρος από το καπάκι..

    0
  • Με ενόχλησαν στο ρόδι έβγαλε την πίκρα του εσωτερικού ευτυχώς που το ξεφλούδισα εξωτερικα γιατί θα ήταν ποιο χάλια.
    Στο γκρειπφρουτ δεν το συζητώ μαύρα χάλια πίκρα .
    Πεταμένα χρήματα για χυμό.
    Πιστεύω να τον χρησιμοποιήσω μόνο για καμιά μαρμελάδα .
    Ένας απλός στίφτης πολύ καλυτερος
    Τόσα χρόνια πίνω χυμούς και η γεύση είναι αυτή που πρέπει.

    1
  • Πρώτον, δεν καθαρίζεται το στόμιο εσωτερικά, με αποτέλεσμα να πιάνει "μπουρι". Δεύτερον κάνει πολύ θόρυβο, με αποτέλεσμα να σκέφτεσαι να τον χρησιμοποιήσεις στις ώρες κοινής ησυχίας. Τρίτον, δε στηβει όλα τα φρούτα, όπως για παράδειγμα σταφύλι ή καρπούζι, τα πετάει κατ'ευθειαν στον κάδο. Μεγάλο μειονέκτημα. Επίσης, πετάει μεγάλη ποσότητα του υλικού, χωρίς να τη στηβει. Εγώ απ'τα υπολείμματα βγάζω πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα έξτρα χυμού. Δεν τη συστήνω. Καλύτερα κάτι πιο ακριβό, αλλά πολύ καλύτερο σε απόδοση κ σε ποιότητα κατασκευής.

    1
  • Γερό μηχάνημα, βγάζει αρκετό χυμό από σχεδόν όλα τα φρούτα. Αν είναι μαλακό το φρούτο, παράδειγμα σταφύλι, δεν το ξεζουμίζει και τοσο καλά. Στα σκληρά, όπως καρότο δεν ζορίζεται και τόσο.

    Το μονο που δεν μου άρεσε είναι πως πετάει τα απομεινάρια των στυμμένων φρούτων με μεγάλη ένταση, ίσως ο κάδος σπάσει κάποια στιγμή. Προς το παρόν, σήμερα, μετά από 2 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

36 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Μαργαριταρένια

Καλησπέρα! θα ήθελα να μάθω αν ο συγκεκριμένος αποχυμωτής μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για το στύψιμο λαχανικών εκτός από φρούτα. Ευχαριστώ, Μαργαρίτα

stef.tsak

Δεν νομίζω να έχεις καλό αποτέλεσμα. Δεν είναι slow juicer, το πιθανότερο είναι να τα κάνει κιμά. Ρόδι δεν βγάζει. Από καρότο βγάζει πάντως.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Ισχυρό μοτέρ 1000W
  • Μεγάλο στόμιο τροφοδοσίας 75mm
  • Δοχείο συλλογής πολτού 1,6 L
  • Κανάτα χυμού χωρητικότητας 700ml
  • Ειδικό σύστημα anti-drip
  • 2 ταχύτητες περιστροφής
  • Ανοξείδωτο φίλτρο με πολύ μικρές τρύπες
  • Αποσπώμενα μέρη που πλένονται στο πλυντήριο
  • Αντιολισθητικά πέλματα
  • Θερμοδιακόπτης κατά της υπερθέρμανσης
  • Καπάκι με σύστημα ασφάλειας λειτουργίας

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
R-425
Ισχύς
1000 W
Χωρητικότητα Δοχείου Χυμού
700 ml
Χωρητικότητα Δοχείου Πολτού
1600 ml
Ταχύτητες
2
Αργής Σύνθλιψης
Όχι
Inox
Ναι
BPA-Free
-
Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (37)

  1. 14
  2. 11
  3. 2
  4. 5
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δύναμη μοτέρ
  • Ταχύτητα στυψίματος
  • Ποσότητα χυμού
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Καθαρισμός
  • Θορυβώδης
  • loukas_loukass
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νομίζω είναι value for money κάποιοι μάλλον δεν έχουν ακούσει παλαιότερη μηχανή γνωστής και ιδιαίτερα ακριβής εταιρίας λες και απογειώνεται αεροπλάνο. Κάνει θόρυβο αλλά σε λογικά πλαίσια. Σε σύγκριση με άλλο στιφτη στα 2,5 φορές χρήματα πάνω πολύ ικανοποιητική ποσότητα χυμού. Το τζιντζερ δε το καταλαβαίνει καν. 2 μήλα το στουμπωσα πράσινα τίποτα. Ρίζα σέλερι τίποτα πάλι. Το καθάρισμα είναι φασαρία σε όλα αυτά τα μηχανήματα. Δε βγαίνουν ζουμερά πάντως είναι καλά στημένα. Τα πλαστικα θα δείξει αλλά για 60 ευρώ ας πάρω άλλο σε 5 χρόνια. Για επαγγελματική χρήση εννοείται δε κάνει για χυμό 5 ατόμων μια φορά τη μέρα μια χαρά είναι

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • labrini_komianou
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φτηνή κατασκευή ιδίως το καπάκι που σε 2 μήνες έκανε μια γραμμή σαν ράγισμα και σε κάποια στιγμή την ώρα που έκανα χυμό πέταξε ένα κομμάτι στο άνω μέρος από το καπάκι..

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evaperaki76
    2
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με ενόχλησαν στο ρόδι έβγαλε την πίκρα του εσωτερικού ευτυχώς που το ξεφλούδισα εξωτερικα γιατί θα ήταν ποιο χάλια.
    Στο γκρειπφρουτ δεν το συζητώ μαύρα χάλια πίκρα .
    Πεταμένα χρήματα για χυμό.
    Πιστεύω να τον χρησιμοποιήσω μόνο για καμιά μαρμελάδα .
    Ένας απλός στίφτης πολύ καλυτερος
    Τόσα χρόνια πίνω χυμούς και η γεύση είναι αυτή που πρέπει.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zoi_Kleanthi
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτον, δεν καθαρίζεται το στόμιο εσωτερικά, με αποτέλεσμα να πιάνει "μπουρι". Δεύτερον κάνει πολύ θόρυβο, με αποτέλεσμα να σκέφτεσαι να τον χρησιμοποιήσεις στις ώρες κοινής ησυχίας. Τρίτον, δε στηβει όλα τα φρούτα, όπως για παράδειγμα σταφύλι ή καρπούζι, τα πετάει κατ'ευθειαν στον κάδο. Μεγάλο μειονέκτημα. Επίσης, πετάει μεγάλη ποσότητα του υλικού, χωρίς να τη στηβει. Εγώ απ'τα υπολείμματα βγάζω πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα έξτρα χυμού. Δεν τη συστήνω. Καλύτερα κάτι πιο ακριβό, αλλά πολύ καλύτερο σε απόδοση κ σε ποιότητα κατασκευής.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stef.tsak
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γερό μηχάνημα, βγάζει αρκετό χυμό από σχεδόν όλα τα φρούτα. Αν είναι μαλακό το φρούτο, παράδειγμα σταφύλι, δεν το ξεζουμίζει και τοσο καλά. Στα σκληρά, όπως καρότο δεν ζορίζεται και τόσο.

    Το μονο που δεν μου άρεσε είναι πως πετάει τα απομεινάρια των στυμμένων φρούτων με μεγάλη ένταση, ίσως ο κάδος σπάσει κάποια στιγμή. Προς το παρόν, σήμερα, μετά από 2 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos 1966
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο συγκεκριμένος αποχυμωτής εκτός από το ότι έχει μεγάλη απόρριψη σκάρτου, πετάει μεγάλα κομμάτια από πχ "καρότα, παντζαρια" με αποτέλεσμα να σπάει το πάνω μέρος του πλαστικού καλύμματος από τη βιαιωτητα της απόρριψης. Οπότε δεν νομίζω ότι θα των αγόραζα η θα των πρότεινα σε κάποιων.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mikele123
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το προϊόν εναν μηνα περίπου και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Κανένας περίεργος θόρυβος, κανένας περίεργος τριγμος, τπτ απολύτως.Η συναρμολόγηση και η αποσυναρμολόγηση γίνεται εύκολα και πλένεις 4-5 εξαρτήματα.Η δύναμη του ειναι δεδομένη και δεν χρειάστηκε ποτε να το βαλω στο 2, το δουλεύω στην ταχύτητα 1.Οσο για τον αφρο,θεωρώ οτι ειναι σε λογικό επιπεδο,σε καμια περίπτωση δεν τον λες υπερβολικό. Τον προτείνω και αν αλλάξει κάτι στο μέλλον, θα επανέλθω.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arabian
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον πηρα για σκληροπυρηνικη χρηση δηλαδη δουλευει 7 μερες την εβδομαδα πρωι -βραδυ για χυμους.Σε σχεση με τον προηγουμενο που ειχα τωρα για την ιδια ποσοτητα χυμου βαζω τα μισα φρουτα απ οτι εβαζα.

    Τα αξιοποιει στο επακρο. Καταπληκτικος!

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • monemvasios
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει αγοραστεί πριν ένα χρόνο, φτιάχνει 2 έως 4 χυμούς την ημέρα εύκολη αποσυναρμολόγηση καθαρισμός και συναρμολόγηση. Το καλύτερο του ότι μπορεί και φτιάχνει χυμό από ρόδι με ελάχιστη απώλεια χυμού στον κάδο. Ο θόρυβος του είναι φυσιολογικός έτσι και αλλιώς είναι αρκετά γρήγορος οπότε δεν δουλεύει πάνω από 2 λεπτά για 2 χυμούς. Value for Money η αγορά του.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_longplay
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 3 μήνες με λειτουργία 3 φορές την εβδομάδα το μοτέρ κάνει σαν νταλίκα και το πλαστικό εξόδου του χυμού ράγισε ..πολύ κακή κατασκευή . Εάν κάνετε αντίστοιχη χρήση μην τον προτιμήσετε . Εμείς θέλαμε να το παίξουμε έξυπνοι και από προυγουμενο moulinex 10ετιας είπαμε να δώσουμε λιγότερα να πάρουμε καλύτερο αλλά ...μπα..

    • Ποσότητα χυμού
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Erion_Ziu
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιδη ο συγκεκριμενος αποχυμοτης δημιουργει πολυ αφρο συνιστω να αγορασετε slow jucer.οταν εβαλα το μηλο ειδα μετα στον καδο υπολυματων ολοκληρα κοματια τα οποια δεν ειχαν αποχυμοθει.επισεις στο πλισιμο ο δισκος πλενεται δυσκολα αφου ουτε μια φουρτσα δεν ειχαν βαλει μεσα.1000 γρ πορτοκαλια αφεροντας την φλουδα τους εγιναν 750 γρ (χωρις φλουδα) και αποχυμονοντας τα εγιναν 450 ml χυμοσ με πολυ αφρο ομως,ηταν σαν να επινα smoothy.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jasoncarow
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 Χρόνο καλής καθημερινής χρήσεις. Στα μείον μόνο το λαστιχάκι στο στόμιο εξόδου που δεν καθαρίζει καλά.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • f1998eleni
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα τον αποχυμωτή πριν ενάμιση μήνα, τον χρησιμοποιούμε σχεδόν κάθε μέρα. Αξιόπιστο προϊόν. Τα χαρακτηριστικά του ειναι παρά πολυ καλά και με το μοτέρ των 1000W δεν ζορίζεται πουθενά. Εύκολη χρήση και με ασφάλεια. Εύκολη συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση. Θα πρέπει να βεβαιωθούμε οτι τα εξαρτήματα τοποθετούνται σωστά και κουμπώνουν μεταξύ τους όπως αναφέρουν οι οδηγίες χρήσης. Σας τον προτείνω!!!

    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ypatia_liokoura
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    προβληματικο κουμπωμα του φιλτρου αποχυμωσης με το κυριο σωμα συσκευης με αποτελεσμα να καιει το διαφανες καλυμμα και τον πιεστηρα.

    • Ποσότητα χυμού
    • Δύναμη μοτέρ
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pknoring86
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά αξιόπιστος αποχυμωτής, απλά έχει πέντε διαφορετικά εξαρτήματα που πρέπει να πλυθούν μετά από κάθε χρήση. (προτείνω καθαρισμό μόνο με νερό και βούρτσα χωρίς απορρυπαντικό) Τον έχω ενα εξάμηνο και είμαι αρκετά ευχαριστημένος με το προϊόν.

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amanatidish
    1
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Τον συγκεκριμένο αποχυμωτη τον έχω 3 μήνες και τον χρησιμοποίησα 4 φορές.Μετριος πολύ σε όλα.Βαζω 1 αστέρι και αν μπορούσα θα εβαζα και μηδέν γιατί την τελευταία φορά που έβαλα μήλο και πορτοκάλι μύριζε καμμένο πλαστικό.Ολη η μυρωδιά πέρασε και στον χυμό μαζί με κομμάτια από λάστιχο.Ευτηχως δεν είχαμε κηδείες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lazaros.gwg
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκινώντας από την τιμή του, του βάζεις άριστα. Αποχυμωτή με αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, σε αυτά τα χρήματα (59,00€) και επώνυμο, δεν βρίσκεις πουθενά! Ως αποχυμωτής με το μοτέρ των 1.000 watt και τις δύο ταχύτητες, δεν ζορίζεται πουθενά. Αρκετά μεγάλο στόμιο που δεν σε ζορίζει και χωράει όλα τα φρούτα. Αλέθει ακόμα και τα πιο σκληρά φρούτα. Στύβει τρομερά κάθε φρούτο και λαχανικό βγάζοντας το χυμό τους στο έπακρο. Εύκολη χρήση με ασφάλεια. Εύκολη συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση. Ως κατασκευή είναι γερή και στιβαρή. Όμορφος σχεδιασμός που ταιριάζει σε κάθε μοντέρνα κουζίνα. Το μόνο που μπορεί κάποιος να πει ως αρνητικό είναι ο θόρυβος κατά την λειτουργία (αμελητέος για πολλούς)... Θα το πρότεινα σε όποιον θέλει κάτι ποιοτικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.gkrimpas
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικός αποχυμωτής, δυνατός, στυβαρός, με μεγάλη χωρητικότητα κάδου "απορριμάτων", τεράστιο στόμιο για εισαγωγή των φρούτων, γνώμη σχηματισμένη μετά από πολύ συχνή χρήση. Έχει 2 ταχύτητες αλλά σπάνια έχει χρειαστεί να χρησιμοποιήσω τη δεύτερη... Το πλύσιμο είναι ένα θεματάκι για όσους...βαριούνται λίγο (έχει 5 μέρη για να πλύνεις εκ των υστέρων, το 6ο μπορείς να το γλυτώσεις βάζοντας απλά ένα σακουλάκι) αλλά αν το κάνεις αμέσως γλυτώνεις το τρίψιμο των αποξηραμένων κομματιών σε διπλάσιο χρόνο.Αυτό άλλωστε συμβαίνει με κάθε άλλο αποχυμωτή. Ιδανικός για....ομαδικούς χυμούς λόγω μεγέθους και χωρητικότητας. Εξαιρετική και φθηνή επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skroutz friend
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο αποχυμωτής κάνει πολύ καλά την δουλειά του.Φανταστείτε ότι έχει ισχύ 1000 watt κάτι που τον κάνει δυνατό.Το στόμιο του έχει αρκετή διάμετρο για να δέχεται τα φρούτα εύκολα ενω δίνει αρκετή ποσότητα χυμού, τηρουμένων των αναλογιών βέβαια γιατί σημασία έχει και η περιεκτικότητα του φρούτου.Σίγουρα το πλύσιμο μετά είναι λιγάκι βαρετό και θα πρέπει να γίνεται μετα την χρήση για να μην "ξεραίνονται"τα υπολείμματα.Οσοι δεν τρώτε εύκολα τα φρούτα αλλά σας αρέσουν οι χυμοι τους σας συνιστώ να πάρετε αποχυμωτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • villasg
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ δυνατος αποχυμωτης .
    Εχει 2 ταχυτητες για μαλακα και σκληρα φρουτα .
    Εχει ευκολη αποσυναρολογηση και καθαριζετε ευκολα και γρηγορα .
    3 βδομαδες τωρα εχουμε λυσαξει στους χυμους .
    update
    Κατα λαθος "εψησα" το διαφανες καπακι (το πανω μερος που εχει την οπη που μπαινουν τα φρουτα ).
    Βρεθηε σε επισημο service στην τιμη των 8,5€

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gpapoglou
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλός και δυνατός αποχυμωτής. Βγάζει αρκετό χυμό και από τα πιο σκληρά φρούτα. Ένα μικρό tip είναι στα σκληρά φρούτα να μην τα πιέζετε πολύ. Επίσης εαν βάλετε στον κάδο συλλογής ένα σακουλάκι γλιτώνετε το πλύσιμο ενός εξαρτήματος. Θεωρώ ότι είναι εύκολος στο πλύσιμο γενικά αν και πρέπει να πλύνεις 6 εξαρτήματα ή 5 αν βάλεις το σακουλάκι που προανεφερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για τα λεφτά του

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κανει θορυβο.Ξεκουμπωνει το στροφειο και καταστρεφει την χοανη.Ειναι χαλια .Ουτε μηνα δεν το εχω...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ειναι πλ καλος ο αποχυμωτής και αξιζει για τα λεφτα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό... ισχυρό, με μεγάλο στόμιο. Εύκολο στο καθάρισμα και σχετικά οικονομικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Δύναμη μοτέρ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δύναμη μοτέρ
    • Αθόρυβος
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δύναμη μοτέρ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα στυψίματος
    • Ποσότητα χυμού
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
  • Νομίζω είναι value for money κάποιοι μάλλον δεν έχουν ακούσει παλαιότερη μηχανή γνωστής και ιδιαίτερα ακριβής εταιρίας λες και απογειώνεται αεροπλάνο. Κάνει θόρυβο αλλά σε λογικά πλαίσια. Σε σύγκριση με άλλο στιφτη στα 2,5 φορές χρήματα πάνω πολύ ικανοποιητική ποσότητα χυμού. Το τζιντζερ δε το καταλαβαίνει καν. 2 μήλα το στουμπωσα πράσινα τίποτα. Ρίζα σέλερι τίποτα πάλι. Το καθάρισμα είναι φασαρία σε όλα αυτά τα μηχανήματα. Δε βγαίνουν ζουμερά πάντως είναι καλά στημένα. Τα πλαστικα θα δείξει αλλά για 60 ευρώ ας πάρω άλλο σε 5 χρόνια. Για επαγγελματική χρήση εννοείται δε κάνει για χυμό 5 ατόμων μια φορά τη μέρα μια χαρά είναι

    1
  • Φτηνή κατασκευή ιδίως το καπάκι που σε 2 μήνες έκανε μια γραμμή σαν ράγισμα και σε κάποια στιγμή την ώρα που έκανα χυμό πέταξε ένα κομμάτι στο άνω μέρος από το καπάκι..

    0
  • Με ενόχλησαν στο ρόδι έβγαλε την πίκρα του εσωτερικού ευτυχώς που το ξεφλούδισα εξωτερικα γιατί θα ήταν ποιο χάλια.
    Στο γκρειπφρουτ δεν το συζητώ μαύρα χάλια πίκρα .
    Πεταμένα χρήματα για χυμό.
    Πιστεύω να τον χρησιμοποιήσω μόνο για καμιά μαρμελάδα .
    Ένας απλός στίφτης πολύ καλυτερος
    Τόσα χρόνια πίνω χυμούς και η γεύση είναι αυτή που πρέπει.

    1
  • Πρώτον, δεν καθαρίζεται το στόμιο εσωτερικά, με αποτέλεσμα να πιάνει "μπουρι". Δεύτερον κάνει πολύ θόρυβο, με αποτέλεσμα να σκέφτεσαι να τον χρησιμοποιήσεις στις ώρες κοινής ησυχίας. Τρίτον, δε στηβει όλα τα φρούτα, όπως για παράδειγμα σταφύλι ή καρπούζι, τα πετάει κατ'ευθειαν στον κάδο. Μεγάλο μειονέκτημα. Επίσης, πετάει μεγάλη ποσότητα του υλικού, χωρίς να τη στηβει. Εγώ απ'τα υπολείμματα βγάζω πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα έξτρα χυμού. Δεν τη συστήνω. Καλύτερα κάτι πιο ακριβό, αλλά πολύ καλύτερο σε απόδοση κ σε ποιότητα κατασκευής.

    1
  • Γερό μηχάνημα, βγάζει αρκετό χυμό από σχεδόν όλα τα φρούτα. Αν είναι μαλακό το φρούτο, παράδειγμα σταφύλι, δεν το ξεζουμίζει και τοσο καλά. Στα σκληρά, όπως καρότο δεν ζορίζεται και τόσο.

    Το μονο που δεν μου άρεσε είναι πως πετάει τα απομεινάρια των στυμμένων φρούτων με μεγάλη ένταση, ίσως ο κάδος σπάσει κάποια στιγμή. Προς το παρόν, σήμερα, μετά από 2 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.

    1
  • Δες τα όλα