Παπούτσια Εργασίας

Wurth Hermis Παπούτσι Εργασίας O2 με Πιστοποίηση SRC

Αδιάβροχο μποτάκι ασφαλείας με διαπνέουσα εσωτερική επένδυση 3D.

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ανθεκτικά.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Μέγεθος

60 00
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Xristou 5,0 (43)
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Χαρακτηριστικά

  • Αδιάβροχο ύφασμα Hypertex PUTEK.
  • Χωρίς μέταλλων
  • Ελαφριά και εύκαμπτη σόλα από PU

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Όχι
Επίπεδο Προστασίας
O2
Αδιάβροχο
Όχι
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Προδιαγραφές Ασφαλείας

Συνδυασμένη Αντίσταση Ολίσθησης (SRC)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (11)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Ποιότητα υλικών
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Πολύ κακό παπούτσι για τα πόδια το φορας ενα 8ώρο κ εισαι κομμάτια,βέβαια Αρκετά ανθεκτικό εξωτερικά κ εσωτερικά για τον 1μιση χρόνο χρήσης δεν ειχαν καμια φθορά εξωτερικη κ'εσωτερικη.δεν θα τ έπαιρνα ξανά με τίποτα!

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εινάι πολύ σκληρά.Για 45 νούμερο και πολλές ώρες ορθοστασίας και γονατισματος είναι πολύ κουράστηκα. Είναι σκληρος ο πάτος τους και όταν γονατιζεις τα δάχτυλα είναι σαν να ακουμπάς σε πλακάκι.Πονανε τα νύχια των ποδιών .Το μόνο καλό είναι ότι δεν γλιστράνε και δεν παθαίνει το παραμικρό το ύφασμα του.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Karalis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως φαίνεται και στις φωτο σαν σόλα δεν νοιώθει όπως και εξωτερικά δε σημαδευονται με τίποτα.
    Το θέμα είναι ότι λόγω βάρους και ακαμψίας δε νοιώθεις και εσύ μετά από λίγο.
    Τα φοράω 1 χρόνο τώρα σε μηχανουργείο.
    Δε γονατίζεις για κανέναν λόγο και αν αναγκαστώ βγάζω τα πόδια μου με σημάδια.
    Για κανέναν λόγω δεν τα ξαναπαίρνω και ας τα παρέχει η εταιρεία.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elio_de_Angelis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ σκληρο παπουτσι καθολου ανετο παρα το οτι το φορεσα αρκετες ημερες δεν μαλακωσε, μας τα παρεχει η εταιρεια

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kratos_theos_tou_polemou
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όντως εκτός ότι δεν μπορείς να περπατήσεις στο επιβάλλουν οι εταιρείες με αποτέλεσμα
    με το συγκεκριμένο παπούτσι να σου δημιουργει σοβαρά προβλήματα στα πόδια και την υγεία του εργαζόμενου,
    Τέτοιου είδους παπούτσια θα πρέπει να απαγορεύουν στην αγορά εργασιας

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • μιση ωρα τα φορεσα και πονεσαν τα ποδια μου σε χτυπαει στα δαχτυλα ....μαλλον για πεταμα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν θελετε πραγματικα να καταστρεψετε τα ποδια σας αγοραστε το.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    10 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά την μια ώρα δεν μπορείς να περπατήσεις!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Πολύ κακό παπούτσι για τα πόδια το φορας ενα 8ώρο κ εισαι κομμάτια,βέβαια Αρκετά ανθεκτικό εξωτερικά κ εσωτερικά για τον 1μιση χρόνο χρήσης δεν ειχαν καμια φθορά εξωτερικη κ'εσωτερικη.δεν θα τ έπαιρνα ξανά με τίποτα!

    0
  • Εινάι πολύ σκληρά.Για 45 νούμερο και πολλές ώρες ορθοστασίας και γονατισματος είναι πολύ κουράστηκα. Είναι σκληρος ο πάτος τους και όταν γονατιζεις τα δάχτυλα είναι σαν να ακουμπάς σε πλακάκι.Πονανε τα νύχια των ποδιών .Το μόνο καλό είναι ότι δεν γλιστράνε και δεν παθαίνει το παραμικρό το ύφασμα του.

    0
  • Όπως φαίνεται και στις φωτο σαν σόλα δεν νοιώθει όπως και εξωτερικά δε σημαδευονται με τίποτα.
    Το θέμα είναι ότι λόγω βάρους και ακαμψίας δε νοιώθεις και εσύ μετά από λίγο.
    Τα φοράω 1 χρόνο τώρα σε μηχανουργείο.
    Δε γονατίζεις για κανέναν λόγο και αν αναγκαστώ βγάζω τα πόδια μου με σημάδια.
    Για κανέναν λόγω δεν τα ξαναπαίρνω και ας τα παρέχει η εταιρεία.

    1
  • πολυ σκληρο παπουτσι καθολου ανετο παρα το οτι το φορεσα αρκετες ημερες δεν μαλακωσε, μας τα παρεχει η εταιρεια

    1
  • Όντως εκτός ότι δεν μπορείς να περπατήσεις στο επιβάλλουν οι εταιρείες με αποτέλεσμα
    με το συγκεκριμένο παπούτσι να σου δημιουργει σοβαρά προβλήματα στα πόδια και την υγεία του εργαζόμενου,
    Τέτοιου είδους παπούτσια θα πρέπει να απαγορεύουν στην αγορά εργασιας

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

13 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

  • Αδιάβροχο ύφασμα Hypertex PUTEK.
  • Χωρίς μέταλλων
  • Ελαφριά και εύκαμπτη σόλα από PU

Brand

Βασικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Όχι
Επίπεδο Προστασίας
O2
Αδιάβροχο
Όχι
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Προδιαγραφές Ασφαλείας

Συνδυασμένη Αντίσταση Ολίσθησης (SRC)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (11)

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2
  5. 6
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Ποιότητα υλικών
  • Βάρος
  • Άνεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Πολύ κακό παπούτσι για τα πόδια το φορας ενα 8ώρο κ εισαι κομμάτια,βέβαια Αρκετά ανθεκτικό εξωτερικά κ εσωτερικά για τον 1μιση χρόνο χρήσης δεν ειχαν καμια φθορά εξωτερικη κ'εσωτερικη.δεν θα τ έπαιρνα ξανά με τίποτα!

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εινάι πολύ σκληρά.Για 45 νούμερο και πολλές ώρες ορθοστασίας και γονατισματος είναι πολύ κουράστηκα. Είναι σκληρος ο πάτος τους και όταν γονατιζεις τα δάχτυλα είναι σαν να ακουμπάς σε πλακάκι.Πονανε τα νύχια των ποδιών .Το μόνο καλό είναι ότι δεν γλιστράνε και δεν παθαίνει το παραμικρό το ύφασμα του.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Karalis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως φαίνεται και στις φωτο σαν σόλα δεν νοιώθει όπως και εξωτερικά δε σημαδευονται με τίποτα.
    Το θέμα είναι ότι λόγω βάρους και ακαμψίας δε νοιώθεις και εσύ μετά από λίγο.
    Τα φοράω 1 χρόνο τώρα σε μηχανουργείο.
    Δε γονατίζεις για κανέναν λόγο και αν αναγκαστώ βγάζω τα πόδια μου με σημάδια.
    Για κανέναν λόγω δεν τα ξαναπαίρνω και ας τα παρέχει η εταιρεία.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elio_de_Angelis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ σκληρο παπουτσι καθολου ανετο παρα το οτι το φορεσα αρκετες ημερες δεν μαλακωσε, μας τα παρεχει η εταιρεια

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kratos_theos_tou_polemou
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όντως εκτός ότι δεν μπορείς να περπατήσεις στο επιβάλλουν οι εταιρείες με αποτέλεσμα
    με το συγκεκριμένο παπούτσι να σου δημιουργει σοβαρά προβλήματα στα πόδια και την υγεία του εργαζόμενου,
    Τέτοιου είδους παπούτσια θα πρέπει να απαγορεύουν στην αγορά εργασιας

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • μιση ωρα τα φορεσα και πονεσαν τα ποδια μου σε χτυπαει στα δαχτυλα ....μαλλον για πεταμα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν θελετε πραγματικα να καταστρεψετε τα ποδια σας αγοραστε το.

    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    10 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά την μια ώρα δεν μπορείς να περπατήσεις!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Πολύ κακό παπούτσι για τα πόδια το φορας ενα 8ώρο κ εισαι κομμάτια,βέβαια Αρκετά ανθεκτικό εξωτερικά κ εσωτερικά για τον 1μιση χρόνο χρήσης δεν ειχαν καμια φθορά εξωτερικη κ'εσωτερικη.δεν θα τ έπαιρνα ξανά με τίποτα!

    0
  • Εινάι πολύ σκληρά.Για 45 νούμερο και πολλές ώρες ορθοστασίας και γονατισματος είναι πολύ κουράστηκα. Είναι σκληρος ο πάτος τους και όταν γονατιζεις τα δάχτυλα είναι σαν να ακουμπάς σε πλακάκι.Πονανε τα νύχια των ποδιών .Το μόνο καλό είναι ότι δεν γλιστράνε και δεν παθαίνει το παραμικρό το ύφασμα του.

    0
  • Όπως φαίνεται και στις φωτο σαν σόλα δεν νοιώθει όπως και εξωτερικά δε σημαδευονται με τίποτα.
    Το θέμα είναι ότι λόγω βάρους και ακαμψίας δε νοιώθεις και εσύ μετά από λίγο.
    Τα φοράω 1 χρόνο τώρα σε μηχανουργείο.
    Δε γονατίζεις για κανέναν λόγο και αν αναγκαστώ βγάζω τα πόδια μου με σημάδια.
    Για κανέναν λόγω δεν τα ξαναπαίρνω και ας τα παρέχει η εταιρεία.

    1
  • πολυ σκληρο παπουτσι καθολου ανετο παρα το οτι το φορεσα αρκετες ημερες δεν μαλακωσε, μας τα παρεχει η εταιρεια

    1
  • Όντως εκτός ότι δεν μπορείς να περπατήσεις στο επιβάλλουν οι εταιρείες με αποτέλεσμα
    με το συγκεκριμένο παπούτσι να σου δημιουργει σοβαρά προβλήματα στα πόδια και την υγεία του εργαζόμενου,
    Τέτοιου είδους παπούτσια θα πρέπει να απαγορεύουν στην αγορά εργασιας

    2
  • Δες τα όλα
60,00 €
4,00 € σε Skroutz Point