Mini Κλιματιστικά & Ανεμιστηράκια

600ML Ανεμιστηράκι με Νερό και Φωτισμό 10W Λευκό

Δροσίστε τον χώρο σας κατά τους μήνες του καλοκαιριού με τον φορητό ανεμιστήρα κλιματιστικό 5 σε 1. Διαθέτει δοχείο πάγου έτσι ώστε ο αέρας που θα κυκλοφορήσει στον χώρο να είναι ακόμη πιο δροσερός.

  • ...

Δροσίστε τον χώρο σας κατά τους μήνες του καλοκαιριού με τον φορητό ανεμιστήρα κλιματιστικό 5 σε 1. Διαθέτει δοχείο πάγου έτσι ώστε ο αέρας που θα κυκλοφορήσει στον χώρο να είναι ακόμη πιο δροσερός.

  • Δοχείο πάγου 600ml
  • Ανεμιστήρας ψύξης
  • Φωτισμός με 7 αποχρώσεις
  • Δυνατότητα ψεκασμού
  • 3 ταχύτητες
  • Κατάλληλος για μικρά δωμάτια, γραφεία, αυτοκίνητα κατασκηνώσεις κ.λπ.
Δες όλη την περιγραφή
5 40
Παράδοση Τρί, 30 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Device Gadget 4,9 (41)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Gadgets στη σελίδα του Device Gadget
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Δροσίστε τον χώρο σας κατά τους μήνες του καλοκαιριού με τον φορητό ανεμιστήρα κλιματιστικό 5 σε 1. Διαθέτει δοχείο πάγου έτσι ώστε ο αέρας που θα κυκλοφορήσει στον χώρο να είναι ακόμη πιο δροσερός.

  • Δοχείο πάγου 600ml
  • Ανεμιστήρας ψύξης
  • Φωτισμός με 7 αποχρώσεις
  • Δυνατότητα ψεκασμού
  • 3 ταχύτητες
  • Κατάλληλος για μικρά δωμάτια, γραφεία, αυτοκίνητα κατασκηνώσεις κ.λπ.

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρήση
Γραφείου/Σπιτιού
Είδος
Ανεμιστηράκι
Σύνδεση
-
Μπαταρία
-
Διάρκεια Λειτουργίας
-
Χωρητικότητα Μπαταρίας
-
Ισχύς
10 W
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες

Περιστρεφόμενο
Όχι
Φωτισμός
Ναι
Κλίπ
Όχι
Αναδιπλούμενο
Όχι
Power Bank
Όχι
Τρίποδο
Όχι
Χωρίς Πτερύγια
Όχι
Με Νερό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (128)

Αξιολογήσεις

  1. 68
  2. 21
  3. 15
  4. 6
  5. 18
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
  • Ποιότητα
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Ξένια Μιχαήλ
5
5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οτι πρέπει για το καλοκαίρι!

  • Ποιότητα
  • Αντοχή
  • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μέτριος θόρυβος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

athina713
1
3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

ενω δουλευε μια χαρα μετα απο ενα μηνα τα επαιξε τελείως καλυτερα να το επαιρνα απο το τζαμπο με κανα πενταευρο ιδία ποιοτητα ειναι

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koukos3kio
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I bought 3 of these to be able to cope with the heat early with my family this August. Far to say I am very disappointed as all three of them stopped working before August ends. One the 2nd day, then the 2nd stopped on the 10th of August and the last on the 15th. So fairly to say, do not buy and try something else. I am returning them back and haven't done it still due to heavy workload.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ant1M4tr!x

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου ήρθε με προβλήματα.
    1) Το ανεμιστηράκι κάνει ενοχλητικό ήχο στις 2 σκάλες, σαν να βρίσκει κάπου ή σαν να είναι τα ρουλεμάν με πρόβλημα.
    2) Το ένα μπεκ υγροποίησης δακρύζει, λίγο.

    Επεστράφη. Αν δεν είχε τα θέματα θα έπαιρνε 2 αστέρια παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrissv1000s

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον χρησιμοποιώ περίπου έναν μήνα.
    Σαν ανεμιστηράκι γραφείου είναι εντάξει , κάπως δροσίζει στο μισό μέτρο όπως και αναμενόταν.
    Όσο αφορά τα μπει που ψεκάζουν ας πούμε δουλεύουν τα 2 από τα τρία με ελάχιστη χρήση.
    Καλύτερα δώσετε κάτι παραπάνω για κάτι καλύτερο.
    Βέβαια η τιμή απόκτησης είναι αστεία αλλά εδώ στην Πάρο για να έρθει είναι +6 ευρώ οπότε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alfaromeogr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    περιέργως για την τιμή του καλό για το γραφείο αλλά προσοχή στο νερό μην σας πέσει και γεμίσει το γραφείο νερά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Drakontas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πάρει ήδη 4. Εγώ που λιώνω από τη ζέστη έχω σωθεί. Στο γραφείο και στο σπίτι που το χρησιμοποιώ στο 1 μέτρο απόσταση και στο φουλ την υδρονεφωση η δροσιά που φέρνει συγκρίνεται μόνο με δροσιά κλιματιστικού. Θέλει πατέντες για να παίξει σωστά, η ποιότητα του είναι για τα μπάζα αλλά 1 καλοκαίρι να με βγάλουν τα χρήματα τους τα τιμούν. Τι περισσότερο περιμένουν κάποιοι να βρουν με 8 €?

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_k_e_gen_

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Working perfectly, so effective and cooling is great. Definitely recommend.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Niki_Karali7189
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω τοποθετήσει δίπλα μου στο γραφείο όσο εργάζομαι και με έχει σώσει. Ειδικά με την προσθήκη παγωμένου νερού δροσίζει τον χώρο άμεσα. Για εμένα που δεν προτιμώ τη χρήση air condition είναι η καλύτερη επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_ris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τρομερό γκατζετ, αξίζει. Ειδικά για την τιμή του είναι vfm κ κάνει δουλίτσα εν μέσω καύσωνα.
    Πρέπει να το έχεις κοντά σου σε απόσταση ενός μέτρου κ η νέφωση συμπληρωνοντας κ ένα αρωματικο έλαιο θεσπέσια.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • violet.vmsl@gmail.com

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη έκπληξη με τις δυνατότητες ενός τόσο χαμηλού κόστους προϊόντος. Είμαι πολύ ευχαριστημένη κάνει ότι λέει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nontas_Adrian
    1
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόνο αν σταθείς πραγματικά δίπλα του κ έχεις όλες τις λειτουργίες στο full το νοιώθεις. Δν κάνει με τπτ για ανεμιστήρας χώρου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GreekoIV
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεστές ημέρες το καλοκαίρι και αυτό να χτυπάει επάνω με απαλό αέρα και δροσερό αέρα, είναι ότι καλύτερο. Ιδιαίτερα όταν τα κλιματιστικά λειτουργούν και θέλουμε να υπάρχει και λίγο υγρασία στο δωμάτιο. Ο καλύτερος συνδυασμός και για την οποιαδήποτε εποχή.
    Ίσως, το μοναδικό κακό, είναι ότι εάν το νερό περιέχει περισσότερο χλώριο ή αλάτι, αυτό συγκεντρώνεται πάνω στα μικρά "στόμια" που ψεκάζουν το νερό, με αποτέλεσμα να θέλει προσοχή και καθαρισμό με υγρομάντηλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • krkl
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλειο σαν ιδέα, αλλά μετά από ένα καλοκαίρι χρήσης, ο ανεμιστήρας κάηκε και δεν γυρίζει καθόλου, τα μπεκ ψεκασμού δουλεύουν μια χαρά. Για να υγραίνει την ατμόσφαιρα λόγω του ac είναι πολύ καλό. Σε καμία περίπτωση συσκευή των 10€ δεν μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία ενός δωματίου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cheetos109
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν εξαιρέσεις πως μετά από μία βδομάδα συνεχίζει να βγάζει υγρασία μόνο στην ταχύτητα 1, είναι αρκετά καλό για βολικό. Βασικά το χρησιμοποιώ μόνο ως μικρό ανεμιστήρα, καθώς ο ψεκασμός είναι κάπως θορυβόδης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris1980dts
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει λιγο θορυβο παραπανω αποτι θα ηθελα για το δωματειο πχ οταν κοιμαμαι. Του εβαλα ενα αφρωδες υλικο απο κατω ωστε να αποροφηθουν κραδασμοι και να μειωθει ο θορυβος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • C_L_H

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Unbelievably good especially for the price. The mister works fine. The timer works fine. The fan works better with the front screen off and by taking out part of the back "bars", and having free space behind it. I am really surprised at the quality. Noise level is acceptable, as low as much more expensive ones.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanoskos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η τέλεια λύση για δωμάτια που δεν έχουν κλιματισμό. Στο 3 οριακά δεν το αντέχω και το χαμηλώνω.

    Δεν είναι όμως για μεγάλες αποστάσεις, άντε 1-2 μέτρα μακριά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ipantelidis.alfie
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση με air condition , για το έχεις δίπλα σου στο κρεβάτι ή στο γραφείο είναι μια χαρά, σου δίνει μια δροσιά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Athens5685
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τραγικό προϊόν. Αν βάλεις ταυτόχρονα να δουλευουν ανεμιστήρας και μπεκ τα μπεκ δεν δουλεύουν και πέφτει και η τάση του ανεμιστήρα.
    Οκ. Ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά το συγκεκριμένο προϊόν μην το πληρώσεις απλά πέτα τα λεφτά από το παράθυρο τουλάχιστον να κάνεις χαρούμενο όποιον τα βρει χαχαχαχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atkokkinaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του, δεν το περίμενα! Το αγόρασα για χρήση σε σκηνή καλοκαίρι! Είναι ιδανικό για να μη ζεσταίνεσαι!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIS_GRIGORAKOS TSIKALIA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    την κάνει την δουλειά του και φτηνά, αλλά είναι ευπαθες (εφυγε ο έλικας και στα 2 που πήρα, θέλει κόλλα μάλλον, και η υποδοχή του usb c βγήκε στο ένα από τα δύο που είχα πάρει)

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kavourasjim
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό για τα λεφτά του αλλά βούλωσε μάλλον από άλατα κ τρέχει νερό η μια τρύπα από τις πέντε που πετάνε νερό και τρέχει σταγόνες κάτω σε δεκαπέντε μέρες ..εντάξει έχω βάλει ένα δοχείο από κάτω

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Kond
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απαράδεκτο έτσι το παρέλαβα απο την συσκευασία σε άθλια κατάσταση με ραγισματα και στο κουτί αλλά και στο προϊόν όπως ήταν και γεμάτο με λεκέδες σαν να ήταν used

    • Το προϊόν δεν είναι και τόσο αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Prokos2194
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σημερα το παρελαβα, το δοχειο ειναι μεγαλο και μπορεις να βαλεις και παγακια μεσα με νερο. Μεχρι στιγμης καλο. Το λειτουργησα τον ανεμιστηρα στη 1η σκαλα και το νερο στην 2η. Χρειαστηκα σεντονι για να κοιμηθω..... Δεν δροσιζει ολο το δωματιο, αλλα το σημειο στο οποιο ριχνει αερα ειναι ωραιο..... Εχει 7 χρωματα για τη νυχτα.

    25/09/25 Εν τελει αντεξε 1 χρονο. Στους 2 μηνες ξεκινησαν να φραζουν αυτα που κανουν το νεφος. Μετα ξεκινησαν και οι διαρροες....Μεχρι που πεθανε τελειως και δεν δουλευε ουτε ο ανεμιστηρας......

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katia_Chliapa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για την τιμή του (€9,90) γιατί:
    1. το συνδέεις στον η/υ με USB και το έχεις δίπλα σου στο γραφείο ,
    2. βγάζει και νερό από 5 φυσητήρες εάν θες,
    3. έχει 3 επίπεδα και στον αέρα και στο νερό,
    4. έχει και φωτάκια για έξτρα διασκέδαση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionusia dionusia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γελούσα που τα παράγγειλε ο άντρας μου αλλά όταν το έβαλε στο εξοχικό έμεινα άναυδη με τη δροσιά που βγάζει,το προτείνω ασυζητητί.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis_demi
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλό για τα 10€. Το έχω με power bank. Καταναλώνει 5watt ο ανεμιστήρας στην 3η σκαλα και 8-10watt όταν δουλεύει στο φουλ και ο ψεκασμός.
    Νερό χρησιμοποιώ απιονισμένο για να μη γεμίσει άλατα ο ψεκασμός.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tom_ix
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κορυφή . 2 τέτοια δουλευουν μερα νύχτα. για έχεις πολύ αέρα πετά την εμπος ψετοκρισαρα και κόψε τα πίσω ψευτο κάγκελα όπως είναι στην φωτογραφία 35% παραπάνω αέρα. για άρωμα ψεκάσει Κολωνία μέσα στο δοχείο σύννεφου νερού. σήμερα 35 κελσιου Ιούλιος άψογο. υπόψιν η προπέλα βγαίνει για καθαρησμο

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Roupakiotis
    1
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με την πρωτη χρηση τρεχανε νερα απο ολες τις τρυπες...λεει οτι στην πρωτη σκαλα το νερο κραταει 12 ωρες, στις 2 ωρες ηθελε ξανα γεμισμα, τοσο νερο εχανε,παραλιγο να καουμε γιατι πηγαινε σε πριζες αν δεν το προλαβαινα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PANAGIOTIS_KOUROPOULOS
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει αρκετά καλή δουλειά, ειδικά όταν κοιμάσαι ή όταν κάθεσαι στο γραφείο σου. Δεν είναι για μακρινές αποστάσεις αλλά βγάζει πολύ δροσιά.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I bought 3 of these to be able to cope with the heat early with my family this August. Far to say I am very disappointed as all three of them stopped working before August ends. One the 2nd day, then the 2nd stopped on the 10th of August and the last on the 15th. So fairly to say, do not buy and try something else. I am returning them back and haven't done it still due to heavy workload.

    0
  • Μου ήρθε με προβλήματα.
    1) Το ανεμιστηράκι κάνει ενοχλητικό ήχο στις 2 σκάλες, σαν να βρίσκει κάπου ή σαν να είναι τα ρουλεμάν με πρόβλημα.
    2) Το ένα μπεκ υγροποίησης δακρύζει, λίγο.

    Επεστράφη. Αν δεν είχε τα θέματα θα έπαιρνε 2 αστέρια παραπάνω.

    0
  • Τον χρησιμοποιώ περίπου έναν μήνα.
    Σαν ανεμιστηράκι γραφείου είναι εντάξει , κάπως δροσίζει στο μισό μέτρο όπως και αναμενόταν.
    Όσο αφορά τα μπει που ψεκάζουν ας πούμε δουλεύουν τα 2 από τα τρία με ελάχιστη χρήση.
    Καλύτερα δώσετε κάτι παραπάνω για κάτι καλύτερο.
    Βέβαια η τιμή απόκτησης είναι αστεία αλλά εδώ στην Πάρο για να έρθει είναι +6 ευρώ οπότε...

    0
  • περιέργως για την τιμή του καλό για το γραφείο αλλά προσοχή στο νερό μην σας πέσει και γεμίσει το γραφείο νερά!

    0
  • Έχω πάρει ήδη 4. Εγώ που λιώνω από τη ζέστη έχω σωθεί. Στο γραφείο και στο σπίτι που το χρησιμοποιώ στο 1 μέτρο απόσταση και στο φουλ την υδρονεφωση η δροσιά που φέρνει συγκρίνεται μόνο με δροσιά κλιματιστικού. Θέλει πατέντες για να παίξει σωστά, η ποιότητα του είναι για τα μπάζα αλλά 1 καλοκαίρι να με βγάλουν τα χρήματα τους τα τιμούν. Τι περισσότερο περιμένουν κάποιοι να βρουν με 8 €?

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

831 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
CassandraKar

Υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί χωρίς να ψεκάζει νερό;

George_Orfanakis

Έχει θύρα usb c η συσκευή και έρχεται στη συσκευασία με καλώδιο usb-A σε usb-c. Οπότε είτε το βάλεις στον υπολογιστή είτε σε αντάπτορα όπως αυτός από το κινητό σου και το βάλεις στην πρίζα δουλεύει και στις δύο περιπτώσεις

Konstantinos_Seintis

καλημερα θα ηθελα να μαθω με τη ρευμα η τροπο λειτουργη

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Δροσίστε τον χώρο σας κατά τους μήνες του καλοκαιριού με τον φορητό ανεμιστήρα κλιματιστικό 5 σε 1. Διαθέτει δοχείο πάγου έτσι ώστε ο αέρας που θα κυκλοφορήσει στον χώρο να είναι ακόμη πιο δροσερός.

  • Δοχείο πάγου 600ml
  • Ανεμιστήρας ψύξης
  • Φωτισμός με 7 αποχρώσεις
  • Δυνατότητα ψεκασμού
  • 3 ταχύτητες
  • Κατάλληλος για μικρά δωμάτια, γραφεία, αυτοκίνητα κατασκηνώσεις κ.λπ.

Κατασκευαστής

OEM

Χαρακτηριστικά

Χρήση
Γραφείου/Σπιτιού
Είδος
Ανεμιστηράκι
Σύνδεση
-
Μπαταρία
-
Διάρκεια Λειτουργίας
-
Χωρητικότητα Μπαταρίας
-
Ισχύς
10 W
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες

Περιστρεφόμενο
Όχι
Φωτισμός
Ναι
Κλίπ
Όχι
Αναδιπλούμενο
Όχι
Power Bank
Όχι
Τρίποδο
Όχι
Χωρίς Πτερύγια
Όχι
Με Νερό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (128)

  1. 68
  2. 21
  3. 15
  4. 6
  5. 18
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
  • Ποιότητα
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Ξένια Μιχαήλ
5
5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οτι πρέπει για το καλοκαίρι!

  • Ποιότητα
  • Αντοχή
  • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Μέτριος θόρυβος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

athina713
1
3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

ενω δουλευε μια χαρα μετα απο ενα μηνα τα επαιξε τελείως καλυτερα να το επαιρνα απο το τζαμπο με κανα πενταευρο ιδία ποιοτητα ειναι

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koukos3kio
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    I bought 3 of these to be able to cope with the heat early with my family this August. Far to say I am very disappointed as all three of them stopped working before August ends. One the 2nd day, then the 2nd stopped on the 10th of August and the last on the 15th. So fairly to say, do not buy and try something else. I am returning them back and haven't done it still due to heavy workload.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ant1M4tr!x

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου ήρθε με προβλήματα.
    1) Το ανεμιστηράκι κάνει ενοχλητικό ήχο στις 2 σκάλες, σαν να βρίσκει κάπου ή σαν να είναι τα ρουλεμάν με πρόβλημα.
    2) Το ένα μπεκ υγροποίησης δακρύζει, λίγο.

    Επεστράφη. Αν δεν είχε τα θέματα θα έπαιρνε 2 αστέρια παραπάνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrissv1000s

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τον χρησιμοποιώ περίπου έναν μήνα.
    Σαν ανεμιστηράκι γραφείου είναι εντάξει , κάπως δροσίζει στο μισό μέτρο όπως και αναμενόταν.
    Όσο αφορά τα μπει που ψεκάζουν ας πούμε δουλεύουν τα 2 από τα τρία με ελάχιστη χρήση.
    Καλύτερα δώσετε κάτι παραπάνω για κάτι καλύτερο.
    Βέβαια η τιμή απόκτησης είναι αστεία αλλά εδώ στην Πάρο για να έρθει είναι +6 ευρώ οπότε...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alfaromeogr

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    περιέργως για την τιμή του καλό για το γραφείο αλλά προσοχή στο νερό μην σας πέσει και γεμίσει το γραφείο νερά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Drakontas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω πάρει ήδη 4. Εγώ που λιώνω από τη ζέστη έχω σωθεί. Στο γραφείο και στο σπίτι που το χρησιμοποιώ στο 1 μέτρο απόσταση και στο φουλ την υδρονεφωση η δροσιά που φέρνει συγκρίνεται μόνο με δροσιά κλιματιστικού. Θέλει πατέντες για να παίξει σωστά, η ποιότητα του είναι για τα μπάζα αλλά 1 καλοκαίρι να με βγάλουν τα χρήματα τους τα τιμούν. Τι περισσότερο περιμένουν κάποιοι να βρουν με 8 €?

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_k_e_gen_

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Working perfectly, so effective and cooling is great. Definitely recommend.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Niki_Karali7189
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω τοποθετήσει δίπλα μου στο γραφείο όσο εργάζομαι και με έχει σώσει. Ειδικά με την προσθήκη παγωμένου νερού δροσίζει τον χώρο άμεσα. Για εμένα που δεν προτιμώ τη χρήση air condition είναι η καλύτερη επιλογή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_ris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τρομερό γκατζετ, αξίζει. Ειδικά για την τιμή του είναι vfm κ κάνει δουλίτσα εν μέσω καύσωνα.
    Πρέπει να το έχεις κοντά σου σε απόσταση ενός μέτρου κ η νέφωση συμπληρωνοντας κ ένα αρωματικο έλαιο θεσπέσια.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • violet.vmsl@gmail.com

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη έκπληξη με τις δυνατότητες ενός τόσο χαμηλού κόστους προϊόντος. Είμαι πολύ ευχαριστημένη κάνει ότι λέει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nontas_Adrian
    1
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόνο αν σταθείς πραγματικά δίπλα του κ έχεις όλες τις λειτουργίες στο full το νοιώθεις. Δν κάνει με τπτ για ανεμιστήρας χώρου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GreekoIV
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεστές ημέρες το καλοκαίρι και αυτό να χτυπάει επάνω με απαλό αέρα και δροσερό αέρα, είναι ότι καλύτερο. Ιδιαίτερα όταν τα κλιματιστικά λειτουργούν και θέλουμε να υπάρχει και λίγο υγρασία στο δωμάτιο. Ο καλύτερος συνδυασμός και για την οποιαδήποτε εποχή.
    Ίσως, το μοναδικό κακό, είναι ότι εάν το νερό περιέχει περισσότερο χλώριο ή αλάτι, αυτό συγκεντρώνεται πάνω στα μικρά "στόμια" που ψεκάζουν το νερό, με αποτέλεσμα να θέλει προσοχή και καθαρισμό με υγρομάντηλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • krkl
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλειο σαν ιδέα, αλλά μετά από ένα καλοκαίρι χρήσης, ο ανεμιστήρας κάηκε και δεν γυρίζει καθόλου, τα μπεκ ψεκασμού δουλεύουν μια χαρά. Για να υγραίνει την ατμόσφαιρα λόγω του ac είναι πολύ καλό. Σε καμία περίπτωση συσκευή των 10€ δεν μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία ενός δωματίου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cheetos109
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν εξαιρέσεις πως μετά από μία βδομάδα συνεχίζει να βγάζει υγρασία μόνο στην ταχύτητα 1, είναι αρκετά καλό για βολικό. Βασικά το χρησιμοποιώ μόνο ως μικρό ανεμιστήρα, καθώς ο ψεκασμός είναι κάπως θορυβόδης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris1980dts
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει λιγο θορυβο παραπανω αποτι θα ηθελα για το δωματειο πχ οταν κοιμαμαι. Του εβαλα ενα αφρωδες υλικο απο κατω ωστε να αποροφηθουν κραδασμοι και να μειωθει ο θορυβος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • C_L_H

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Unbelievably good especially for the price. The mister works fine. The timer works fine. The fan works better with the front screen off and by taking out part of the back "bars", and having free space behind it. I am really surprised at the quality. Noise level is acceptable, as low as much more expensive ones.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanoskos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η τέλεια λύση για δωμάτια που δεν έχουν κλιματισμό. Στο 3 οριακά δεν το αντέχω και το χαμηλώνω.

    Δεν είναι όμως για μεγάλες αποστάσεις, άντε 1-2 μέτρα μακριά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ipantelidis.alfie
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση με air condition , για το έχεις δίπλα σου στο κρεβάτι ή στο γραφείο είναι μια χαρά, σου δίνει μια δροσιά

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Athens5685
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τραγικό προϊόν. Αν βάλεις ταυτόχρονα να δουλευουν ανεμιστήρας και μπεκ τα μπεκ δεν δουλεύουν και πέφτει και η τάση του ανεμιστήρα.
    Οκ. Ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά το συγκεκριμένο προϊόν μην το πληρώσεις απλά πέτα τα λεφτά από το παράθυρο τουλάχιστον να κάνεις χαρούμενο όποιον τα βρει χαχαχαχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atkokkinaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του, δεν το περίμενα! Το αγόρασα για χρήση σε σκηνή καλοκαίρι! Είναι ιδανικό για να μη ζεσταίνεσαι!

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIS_GRIGORAKOS TSIKALIA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    την κάνει την δουλειά του και φτηνά, αλλά είναι ευπαθες (εφυγε ο έλικας και στα 2 που πήρα, θέλει κόλλα μάλλον, και η υποδοχή του usb c βγήκε στο ένα από τα δύο που είχα πάρει)

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kavourasjim
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    καλό για τα λεφτά του αλλά βούλωσε μάλλον από άλατα κ τρέχει νερό η μια τρύπα από τις πέντε που πετάνε νερό και τρέχει σταγόνες κάτω σε δεκαπέντε μέρες ..εντάξει έχω βάλει ένα δοχείο από κάτω

    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Kond
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απαράδεκτο έτσι το παρέλαβα απο την συσκευασία σε άθλια κατάσταση με ραγισματα και στο κουτί αλλά και στο προϊόν όπως ήταν και γεμάτο με λεκέδες σαν να ήταν used

    • Το προϊόν δεν είναι και τόσο αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Prokos2194
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σημερα το παρελαβα, το δοχειο ειναι μεγαλο και μπορεις να βαλεις και παγακια μεσα με νερο. Μεχρι στιγμης καλο. Το λειτουργησα τον ανεμιστηρα στη 1η σκαλα και το νερο στην 2η. Χρειαστηκα σεντονι για να κοιμηθω..... Δεν δροσιζει ολο το δωματιο, αλλα το σημειο στο οποιο ριχνει αερα ειναι ωραιο..... Εχει 7 χρωματα για τη νυχτα.

    25/09/25 Εν τελει αντεξε 1 χρονο. Στους 2 μηνες ξεκινησαν να φραζουν αυτα που κανουν το νεφος. Μετα ξεκινησαν και οι διαρροες....Μεχρι που πεθανε τελειως και δεν δουλευε ουτε ο ανεμιστηρας......

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katia_Chliapa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για την τιμή του (€9,90) γιατί:
    1. το συνδέεις στον η/υ με USB και το έχεις δίπλα σου στο γραφείο ,
    2. βγάζει και νερό από 5 φυσητήρες εάν θες,
    3. έχει 3 επίπεδα και στον αέρα και στο νερό,
    4. έχει και φωτάκια για έξτρα διασκέδαση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionusia dionusia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γελούσα που τα παράγγειλε ο άντρας μου αλλά όταν το έβαλε στο εξοχικό έμεινα άναυδη με τη δροσιά που βγάζει,το προτείνω ασυζητητί.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis_demi
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλό για τα 10€. Το έχω με power bank. Καταναλώνει 5watt ο ανεμιστήρας στην 3η σκαλα και 8-10watt όταν δουλεύει στο φουλ και ο ψεκασμός.
    Νερό χρησιμοποιώ απιονισμένο για να μη γεμίσει άλατα ο ψεκασμός.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tom_ix
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κορυφή . 2 τέτοια δουλευουν μερα νύχτα. για έχεις πολύ αέρα πετά την εμπος ψετοκρισαρα και κόψε τα πίσω ψευτο κάγκελα όπως είναι στην φωτογραφία 35% παραπάνω αέρα. για άρωμα ψεκάσει Κολωνία μέσα στο δοχείο σύννεφου νερού. σήμερα 35 κελσιου Ιούλιος άψογο. υπόψιν η προπέλα βγαίνει για καθαρησμο

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αθόρυβο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Roupakiotis
    1
    3 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με την πρωτη χρηση τρεχανε νερα απο ολες τις τρυπες...λεει οτι στην πρωτη σκαλα το νερο κραταει 12 ωρες, στις 2 ωρες ηθελε ξανα γεμισμα, τοσο νερο εχανε,παραλιγο να καουμε γιατι πηγαινε σε πριζες αν δεν το προλαβαινα...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PANAGIOTIS_KOUROPOULOS
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει αρκετά καλή δουλειά, ειδικά όταν κοιμάσαι ή όταν κάθεσαι στο γραφείο σου. Δεν είναι για μακρινές αποστάσεις αλλά βγάζει πολύ δροσιά.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Το προϊόν είναι αποτελεσματικό
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I bought 3 of these to be able to cope with the heat early with my family this August. Far to say I am very disappointed as all three of them stopped working before August ends. One the 2nd day, then the 2nd stopped on the 10th of August and the last on the 15th. So fairly to say, do not buy and try something else. I am returning them back and haven't done it still due to heavy workload.

    0
  • Μου ήρθε με προβλήματα.
    1) Το ανεμιστηράκι κάνει ενοχλητικό ήχο στις 2 σκάλες, σαν να βρίσκει κάπου ή σαν να είναι τα ρουλεμάν με πρόβλημα.
    2) Το ένα μπεκ υγροποίησης δακρύζει, λίγο.

    Επεστράφη. Αν δεν είχε τα θέματα θα έπαιρνε 2 αστέρια παραπάνω.

    0
  • Τον χρησιμοποιώ περίπου έναν μήνα.
    Σαν ανεμιστηράκι γραφείου είναι εντάξει , κάπως δροσίζει στο μισό μέτρο όπως και αναμενόταν.
    Όσο αφορά τα μπει που ψεκάζουν ας πούμε δουλεύουν τα 2 από τα τρία με ελάχιστη χρήση.
    Καλύτερα δώσετε κάτι παραπάνω για κάτι καλύτερο.
    Βέβαια η τιμή απόκτησης είναι αστεία αλλά εδώ στην Πάρο για να έρθει είναι +6 ευρώ οπότε...

    0
  • περιέργως για την τιμή του καλό για το γραφείο αλλά προσοχή στο νερό μην σας πέσει και γεμίσει το γραφείο νερά!

    0
  • Έχω πάρει ήδη 4. Εγώ που λιώνω από τη ζέστη έχω σωθεί. Στο γραφείο και στο σπίτι που το χρησιμοποιώ στο 1 μέτρο απόσταση και στο φουλ την υδρονεφωση η δροσιά που φέρνει συγκρίνεται μόνο με δροσιά κλιματιστικού. Θέλει πατέντες για να παίξει σωστά, η ποιότητα του είναι για τα μπάζα αλλά 1 καλοκαίρι να με βγάλουν τα χρήματα τους τα τιμούν. Τι περισσότερο περιμένουν κάποιοι να βρουν με 8 €?

    1
  • Δες τα όλα
5,40 €
5,00 €   μεταφορικά