Οθόνες Υπολογιστών

Dell U2414H IPS Monitor 23.8" FHD 1920x1080 με Χρόνο Απόκρισης 8ms GTG

Χρόνος Απόκρισης: 8ms , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23,8 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
8 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
HDMI, DisplayPort, mini DisplayPort

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
-
Ηχεία
-
Δυνατότητες & Λειτουργίες
USB Hub
Eye Comfort
-
Χρώμα
-
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (83)

Αξιολογήσεις

  1. 68
  2. 13
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Άνεση
  • Γωνία θέασης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Μενού
  • stmpakir
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την είχα πάρει γύρω στα 230 ευρώ πριν χρόνια και άξιζε τα λεφτά της. Τώρα μου κάνει εντύπωση που έχει ανέβει τόσο η τιμή της και δεν ξέρω αν αξίζει.
    Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την συγκεκριμένη οθόνη. Είναι αρκετά ξεκούραστη για τα μάτια και αποδίδει καλά τα χρώματα, είτε σε δουλειές γραφείου είτε σε βίντεο .
    Σε gaming είναι αρκετά ικανοποιητική και δεν παρά την απόκριση των 8ms, δεν έχω προσέξει κάποιο πρόβλημα όπως ghosting.
    Μου έχει αρέσει αρκετά η ευκολία της βάσης όπου εύκολα ρυθμίζεται το ύψος και μπορείς να περιστρέψεις την οθόνη (με μια προσαρμογή των καλωδίων).
    Το μόνο ενοχλητικό που παρατήρησα είναι κλειστή από το κουμπί, όταν την ξανανοίξεις, μέχρι να ζεσταθεί, στις άκρες υπάρχει μια διαφορά στο χρώμα 1 εκατοστού, με αποτέλεσμα στο μάτι να φαίνεται σαν ένα παραλληλόγραμμο γύρο από την οθόνη. Μετά από λίγο εξαφανίζεται. Αν αφήσει την οθόνη στην αναμονή δεν παρουσιάζεται το παραπάνω πρόβλημα και γι αυτό δεν του έδωσα μεγαλύτερη σημασία.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GR_Viewer
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    6 χρόνια πριν πήρα αυτή την οθόνη γύρο στα 200 ευρώ χωρίς προσφορά.
    6 χρόνια μετά συνεχίζει και με εκπλήσσει.
    Ικανοποιητικά χρώματα και αρκετά δυνατή σε φωτεινότητα (εγώ το 'χω στο 25%).
    Σε ότι έχω δει μέχρι τώρα δεν μ' έχει απογοητεύσει. Από Visualizer στο Media Player μέχρι και 3D προγράμματα. Φυσικά και δεν εξαιρώ youtube, ταινίες (blu ray 1080p) και gaming.
    Τώρα που την βλέπω στα 400 ευρώ... δεν ξέρω αν αξίζει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris.py
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πιστεύω πως για κάποιον που ξέρει τι θέλει η οθόνη είναι εξαιρετική. Δεν είμαι gamer οπότε δεν έχω άποψη. Όμως βλέπω πολύ βίντεο και γράφω πολλά προγράμματα. Είναι ανοιχτή πάνω από 12 ώρες την ημέρα. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Επίσης το γεγονός ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση είναι πολύ θετικό. Τώρα θα πάρω μια 2η για να τη ζευγαρώσω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • josefk12345
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιώ την οθόνη για office, internet και Lightroom. Για μενα είναι μια χαρά τα χρωματα της και χωρίς καμμία ανάγκη για καλιμπραρισμα (είμαι ερασιτεχνης).
    Σούπερ και η δυνατότητα ρύθμισης ύψους και κλίσης οθόνης. Επίσης και το ότι μπορείς να τη στρέψεις κατά 90 μοίρες.
    Σχετικά δύσχρηστα τα κουμπιά μενού ρυθμίσεων.
    Αλλά αυτές τις θύρες Ποιος σκέφτηκε να τις βάλει εκεί; Εξαιρετικά άβολο το σημείο, τόσο που πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει κάποια ζημιά. Πραγματικά μιλαμε για αυτογκολ απο τη dell.
    Αν το είχα συνειδητοποιήσει από την αρχή δε θα την είχα αγοράσει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GhostDog13GR
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω dual setup στον χώρο εργασίας μου και είναι παρα πολύ καλές. Έντονα και ζωντανά χρώματα, πολλές ρυθμίσεις το menu, πολύ ωραία βάση για να ρυθμίσεις ακριβώς το ύψος και την γωνια θέασης. Το μικρό bezel και το look γενικά είναι απίστευτο. Θα αγοράσω σίγουρα μια για προσωπική χρήση στο σπίτι!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s1lent strike
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οθοναρα απλά!! Το bezel είναι σχεδόν ανύπαρκτο, δίπλα της η παλιά μου tft οθόνη μοιάζει με μπαούλο. Απαιχτη βάση που ρυθμίζεται όπως μπορείς να φανταστείς (pivot για μένα) και τέλεια χρώματα και γωνία θέασης. Η τιμή της είναι τζιμπημενη βεβαια επειδή είναι Dell αλλά μέχρι να έρθει η TCL Ελλάδα το καλό κοστίζει . Θα πάρω και δεύτερη όμως!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή οθόνη. Την έχω ένα 6μηνο περίπου.Πολύ καλή εικόνα με καλή γωνία θέασης. Το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι ο χειρισμός των κουμπιών της ειναι σε λίγο περιεργα μέχρι να τα συνηθίσεις βέβαια.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanosage
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δύο παρόμοιες οθόνες στο γραφείο της δουλειάς. Η παραπάνω οθόνη δίνει έμφαση στα χρώματα έχει mat επιφάνεια με αποτέλεσμα να μην με απασχολεί καθόλου το γεγονός ότι κάθομαι δίπλα στο παράθυρο που υπό διαφορετικές συνθήκες θα έβλεπα την αντανάκλαση του προσώπου μου.
    Τέλος την προτείνω σε όσους η δουλειά τους απαιτεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥΩΡΗ εκθεση σε οθόνη υπολογιστή, σε nerdουλα που κάθονται με τις ώρες σαν χάνοι και παίζουν (καίγονται) προκειμένου να μη διαλύσουν τα μάτια τους, αλλά και σε όσους ψάχνουν ένα όμορφο στολίδι για το γραφείο τους.
    Ξεκούραστη, άνετη και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ!

    10/5 η βαθμολογία

    Υ.Γ 0: Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
    Υ.Γ 1: Σκέφτομαι να πάρω αλλες 2 για το σπίτι!
    Y.Γ 2: Είναι 100% value for money για τα 215 ευρώ της μετά θα πήγαινα σε curved

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mumra
    1
    4 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά δεν με βόλεψε καθόλου. Ωραία χρώματα αλλα κακή εικόνα, σε video βλέπω τα pixels, τα κουμπιά δεν πατιούνται εύκολα, Πολύ φωτεινή σε ανοιχτόχρωμα backrounds και πολυ σκοτεινή σε σκουρόχρωμα χωρις να μπορεί να βρεθεί μία μέση λύση.

    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Scissors38th
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαθέτω αυτή την οθόνη πάνω από ένα χρόνο και θα την άλλαζα μόνο για μια οθόνη των 144Hz. Ίσως η καλύτερη επιλογή οθόνης για 60Hz!

    +Άψογα χρώματα σε gaming, ταινίες
    +IPS Panel με πολύ καλή προβολή από όλες τις γωνίες θέασης
    +Εκπληκτικό design, πολύ λεπτό περίγραμμα (προσωπικά το έχω λατρέψει)
    +Λειτουργικότατη αφού ρυθμίζεις ακριβώς το ύψος και τη γωνία στην οποία τη θες
    +Εγγύηση και αξία μιας εταιρίας όπως η Dell

    -8ms ο χρόνος απόκρισης που πάντως δεν είναι ιδιαίτερα αισθητός στο μάτι (μιλάμε για ανεπαίσθητη διαφορά που κανείς δεν καταλαβαίνει)
    -Δε διαθέτει ηχεία
    -Τα κουμπιά αφής πάνω την οθόνη δεν είναι ιδιαίτερα εύχρηστα χωρίς όμως να είναι και προβληματικά ή ενοχλητικά.

    Συνολικά σαν προϊόν είναι μια εξαιρετική επιλογή στην κατογορία του, ίσως και η κορυφαία!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Dimopoulos
    4
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ποιοτική οθόνη σε όλα της.
    Πολυρυθμιζόμενη βάση, μηδαμηνά bezel, φοβερά χρώματα.
    Πολλές θύρες συνδεσιμότητας.
    Το θέμα με το καλώδιο τροφοδοσίας που αναφέρει και άλλος χρήστης είναι γεγονός. Το βύσμα δεν κουμπώνει ικανοποιητικά και μπορεί να τραβηχτεί αν μετακινήσετε την οθόνη προς τα πάνω.
    Δεν έχει καλώδιο hdmi στη συσκευασία.
    Είναι οθόνη που προσανατολίζεται στην παραγωγικότητα και όχι στο gaming.
    Όσοι έχετε κάρτα γραφικών Nvidia, πρέπει να πάτε στις ρυθμίσεις της κάρτας για να ενεργοποιήσετε το πλήρες εύρος χρωμάτων.
    Με τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπορεί να χρονιστεί και πάνω από 60Ηz. (Προσωπικά την έχω στα 72Ηz και η διαφορά είναι αξιοσημείωτη.)
    Ίσως να κοστίζει κάτι παραπάνω σε πρώτη φάση σε σχέση με άλλες Samsung, Lg κτλ που κατακλύζουν την αγορά, αλλά δεν έχει καμία σχέση! Αξίζει τα χρήματά της.
    Αγοράστε τη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vtzerpos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική οθόνη. Αξίζει τα λεφτά της. Για τους χρήστες πιο παλαιών macbook pro είναι εξαιρετικά βολική η δυνατότητα σύνδεσης από το mini display port του υπολογιστή τους στο display port της οθόνης χωρίς αντάπτορες με το καλώδιο που εσωκλείεται στη συσκευασία. Άλλη δυνατότητα σύνδεσης εἰναι μέσω usb, πάλι με καλώδιο που έρχεται μαζί με την οθόνη. Για σύνδεση μέσω hdmi χρειάζεται η αγορά καλωδίου.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pnikifor
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκούραστη, καλή οθόνη και για κειμενο αλλά και ωραία χρώματα. Ελαχιστότατο bleeding και clouding, καλό μαύρο (η άλλη μου οθόνη είναι ΕΙΖΟ με va panel και μπορώ να πω οτι στέκεται δίπλα επάξια). Βάση με καλές ρυθμίσεις Ελπίζω να αντέξει αρκετά. Συνολικά είναι value for money.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a.s.gkertsos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την συγκεκριμένη οθόνη πρίν απο 1 βδομάδα και μπορώ να πώ ότι είναι απο τις ομορφότερες που έχω δεί. Η ανάλυση είναι αρκετά καλή αν και δεν είμαι ο πιο σωστός κριτής γιατί δουλεύεω πάνω σε 24" QHD P2416D όλη μέρα στην δουλειά, οπότε καταλαβαίνω την διαφορά. Τα χρώματα είναι τέλεια και είναι πολύ ξεκούραστη. Η δυνατότητα προσαρμογής της θέσης της νομίζω καλύπτει οποιοδήποτε λογικό άνθρωπο την αγοράσει. Κατέληξα σε αυτή την οθόνη έναντι της P2417h που είναι και πιο συγχρονο μοντέλο λόγω του ότι η τελευταία έχει παρουσιάσει αρκετά προβλήματα (ghosting, color issues) και η DELL ακόμα δεν έχει δώσει απάντηση για το που οφείλονται.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StC.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εψαχνα ενα αξιοπιστο monitor σε καλη τιμη απο αξιοπιστη εταιρεια. 23,8 ιντσες DELL FULL HD . Μετα απο παρα πολυ ψαξιμο την αγορασα. Ωραια εμφανιση , ωραια χρωματα . Απο κοντα ειναι πολυ πιο ωραια. Με κλειστα ματια αγοραστε την. Ειναι DELL δεν θα σας απογοητευσει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • William_Grammenos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ για επεξεργασία φωτογραφίας και είναι ήμερα με την νύχτα σχετικά με οτιδήποτε εχω δοκιμάσει σε αυτά τα λεφτά. τώρα περιμένω να πεσει λίγο η τιμή της να παρω και μια δεύτερη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adrianos_Markou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι περιττό ότι και να πω.Τελεια χρώματα, κομψό design, ξεκούραστη,το μενού εύχρηστο,διάφορες λειτουργίες (πχ game mode) για τον καθένα,οικονομική και πάνω απ' όλα πιστοποίηση Dell.Ειναι Value For Money και την προτείνω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apo-Gala
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλή ποιότητα χρωμάτων, εξαιρετική κατασκευή το πλαίσιο της οθόνης επίσης και μηχανισμός στήριξης της. Εξαιρετική σε ολα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annavasilakou
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή και για πολλές ώρες εργασίας πολύ ξεκούραστη. Έχει ωραία χρώματα αλλά περίμενα η ανάλυσή της να είναι ακόμα καλύτερη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EVAGELOS_CHRISTOULAKIS
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ ως μόνιτορ αναφοράς και είναι καταπληκτική.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dtzankatian
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η οθόνη είναι απίστευτη και σε χρόνο αποκρισης και σε ποιοτητα εικονας. Ευκολη στην χρηση και τοποθετηση των εξαρτηματων πολυ βολικη βαση ετσι ωστε μπορεις να την γυρισεις απο οποια γωνια εσυ επιθυμεις. Δαγκωτο για την συγκεκριμενη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stathis520
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογος συσχετισμός χρημάτων και ποιότητας. πραγματικά value for money... ίσως και φθηνή θα έλεγα πως ειναι. Πολύ όμορφη οπτικά, σαν "έπιπλο" για το γραφείο.
    στο τεχνικό κομμάτι, πραγματικά άψογη. δεν είναι η απλή 1920x1080 που κυκλοφορεί εκεί έξω. πανέμορφα χρώματα, εύκολη συμβατοτητα (μέτα από δοκιμές) με πολλά διαφορετικά pc.
    ωραία κατασκευή, επίσης πολύ καλή προστασία στο κουτί, στο οποίο παραδίδεται...
    Εν ολίγοις...αξίζει τα χρήματα και την αγάπη μας. Σταθερή αξία η dell

    Υ.Γ.: μετά από 3 και 5 χρόνια απο την αγορά αυτής, αντίστοιχα δύο μικρα καμμένα pixels, κατά τα άλλα ακόμη άψογη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JohnnysGR
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις καλύτερες οθόνες σε αυτή την κατηγορία! Ξεκούραστη για πολλές ώρες εργασίας, εργονομική και πολύ καλή απόδοση χρωμάτων για IPS panel. Τέλεια επιλογή για τον επαγγελματία αλλά και για ψυχαγωγία. Έχω ήδη 2 οθόνες σε συστοιχία και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diazz123
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την έχω 2 χρόνια και κάτι πολύ καλή επιλογή και ωραίος σχεδιασμός

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lioann1
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογη οθόνη, από κάθε πλευρά. Εξαιρετική για επεξεργασία φωτο και βίντεο, αλλά και πολύ καλή για χρήση γραφείου. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής από τη DELL, που ρυθμίζει ύψος θέσης, κλίση κλπ. Καλιμπραρισμένη άψογα από το εργοστάσιο. Ελάχιστο περιθώριο και στιβαρή βάση. Απόδοση σε παιχνίδια πολύ καλή παρ'όλο τον θεωρητικά αργότερο χρόνο της. Στα λεφτά της, ό,τι καλύτερο για τον σοβαρό χρήστη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koukou_gr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική οθόνη από τη Dell. Πολύ ξεκούραστη για χρήση γραφείου όπου και τη χρησιμοποιώ. Εξαιρετική η δυνατότητα ρύθμισης ύψους και κλίσης ειδικά για όσους έχουν πρόβλημα με τον αυχένα τους όπως εγώ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την είχα πάρει γύρω στα 230 ευρώ πριν χρόνια και άξιζε τα λεφτά της. Τώρα μου κάνει εντύπωση που έχει ανέβει τόσο η τιμή της και δεν ξέρω αν αξίζει.
    Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την συγκεκριμένη οθόνη. Είναι αρκετά ξεκούραστη για τα μάτια και αποδίδει καλά τα χρώματα, είτε σε δουλειές γραφείου είτε σε βίντεο .
    Σε gaming είναι αρκετά ικανοποιητική και δεν παρά την απόκριση των 8ms, δεν έχω προσέξει κάποιο πρόβλημα όπως ghosting.
    Μου έχει αρέσει αρκετά η ευκολία της βάσης όπου εύκολα ρυθμίζεται το ύψος και μπορείς να περιστρέψεις την οθόνη (με μια προσαρμογή των καλωδίων).
    Το μόνο ενοχλητικό που παρατήρησα είναι κλειστή από το κουμπί, όταν την ξανανοίξεις, μέχρι να ζεσταθεί, στις άκρες υπάρχει μια διαφορά στο χρώμα 1 εκατοστού, με αποτέλεσμα στο μάτι να φαίνεται σαν ένα παραλληλόγραμμο γύρο από την οθόνη. Μετά από λίγο εξαφανίζεται. Αν αφήσει την οθόνη στην αναμονή δεν παρουσιάζεται το παραπάνω πρόβλημα και γι αυτό δεν του έδωσα μεγαλύτερη σημασία.

    2
  • 6 χρόνια πριν πήρα αυτή την οθόνη γύρο στα 200 ευρώ χωρίς προσφορά.
    6 χρόνια μετά συνεχίζει και με εκπλήσσει.
    Ικανοποιητικά χρώματα και αρκετά δυνατή σε φωτεινότητα (εγώ το 'χω στο 25%).
    Σε ότι έχω δει μέχρι τώρα δεν μ' έχει απογοητεύσει. Από Visualizer στο Media Player μέχρι και 3D προγράμματα. Φυσικά και δεν εξαιρώ youtube, ταινίες (blu ray 1080p) και gaming.
    Τώρα που την βλέπω στα 400 ευρώ... δεν ξέρω αν αξίζει.

    1
  • Πιστεύω πως για κάποιον που ξέρει τι θέλει η οθόνη είναι εξαιρετική. Δεν είμαι gamer οπότε δεν έχω άποψη. Όμως βλέπω πολύ βίντεο και γράφω πολλά προγράμματα. Είναι ανοιχτή πάνω από 12 ώρες την ημέρα. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Επίσης το γεγονός ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση είναι πολύ θετικό. Τώρα θα πάρω μια 2η για να τη ζευγαρώσω.

    2
  • Χρησιμοποιώ την οθόνη για office, internet και Lightroom. Για μενα είναι μια χαρά τα χρωματα της και χωρίς καμμία ανάγκη για καλιμπραρισμα (είμαι ερασιτεχνης).
    Σούπερ και η δυνατότητα ρύθμισης ύψους και κλίσης οθόνης. Επίσης και το ότι μπορείς να τη στρέψεις κατά 90 μοίρες.
    Σχετικά δύσχρηστα τα κουμπιά μενού ρυθμίσεων.
    Αλλά αυτές τις θύρες Ποιος σκέφτηκε να τις βάλει εκεί; Εξαιρετικά άβολο το σημείο, τόσο που πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει κάποια ζημιά. Πραγματικά μιλαμε για αυτογκολ απο τη dell.
    Αν το είχα συνειδητοποιήσει από την αρχή δε θα την είχα αγοράσει.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (11)

Ερωτήσεις

75 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Όχι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
23,8 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
8 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
HDMI, DisplayPort, mini DisplayPort

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
-
Ηχεία
-
Δυνατότητες & Λειτουργίες
USB Hub
Eye Comfort
-
Χρώμα
-
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (83)

  1. 68
  2. 13
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Άνεση
  • Γωνία θέασης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Μενού
  • stmpakir
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την είχα πάρει γύρω στα 230 ευρώ πριν χρόνια και άξιζε τα λεφτά της. Τώρα μου κάνει εντύπωση που έχει ανέβει τόσο η τιμή της και δεν ξέρω αν αξίζει.
    Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την συγκεκριμένη οθόνη. Είναι αρκετά ξεκούραστη για τα μάτια και αποδίδει καλά τα χρώματα, είτε σε δουλειές γραφείου είτε σε βίντεο .
    Σε gaming είναι αρκετά ικανοποιητική και δεν παρά την απόκριση των 8ms, δεν έχω προσέξει κάποιο πρόβλημα όπως ghosting.
    Μου έχει αρέσει αρκετά η ευκολία της βάσης όπου εύκολα ρυθμίζεται το ύψος και μπορείς να περιστρέψεις την οθόνη (με μια προσαρμογή των καλωδίων).
    Το μόνο ενοχλητικό που παρατήρησα είναι κλειστή από το κουμπί, όταν την ξανανοίξεις, μέχρι να ζεσταθεί, στις άκρες υπάρχει μια διαφορά στο χρώμα 1 εκατοστού, με αποτέλεσμα στο μάτι να φαίνεται σαν ένα παραλληλόγραμμο γύρο από την οθόνη. Μετά από λίγο εξαφανίζεται. Αν αφήσει την οθόνη στην αναμονή δεν παρουσιάζεται το παραπάνω πρόβλημα και γι αυτό δεν του έδωσα μεγαλύτερη σημασία.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GR_Viewer
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    6 χρόνια πριν πήρα αυτή την οθόνη γύρο στα 200 ευρώ χωρίς προσφορά.
    6 χρόνια μετά συνεχίζει και με εκπλήσσει.
    Ικανοποιητικά χρώματα και αρκετά δυνατή σε φωτεινότητα (εγώ το 'χω στο 25%).
    Σε ότι έχω δει μέχρι τώρα δεν μ' έχει απογοητεύσει. Από Visualizer στο Media Player μέχρι και 3D προγράμματα. Φυσικά και δεν εξαιρώ youtube, ταινίες (blu ray 1080p) και gaming.
    Τώρα που την βλέπω στα 400 ευρώ... δεν ξέρω αν αξίζει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris.py
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πιστεύω πως για κάποιον που ξέρει τι θέλει η οθόνη είναι εξαιρετική. Δεν είμαι gamer οπότε δεν έχω άποψη. Όμως βλέπω πολύ βίντεο και γράφω πολλά προγράμματα. Είναι ανοιχτή πάνω από 12 ώρες την ημέρα. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Επίσης το γεγονός ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση είναι πολύ θετικό. Τώρα θα πάρω μια 2η για να τη ζευγαρώσω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • josefk12345
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιώ την οθόνη για office, internet και Lightroom. Για μενα είναι μια χαρά τα χρωματα της και χωρίς καμμία ανάγκη για καλιμπραρισμα (είμαι ερασιτεχνης).
    Σούπερ και η δυνατότητα ρύθμισης ύψους και κλίσης οθόνης. Επίσης και το ότι μπορείς να τη στρέψεις κατά 90 μοίρες.
    Σχετικά δύσχρηστα τα κουμπιά μενού ρυθμίσεων.
    Αλλά αυτές τις θύρες Ποιος σκέφτηκε να τις βάλει εκεί; Εξαιρετικά άβολο το σημείο, τόσο που πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει κάποια ζημιά. Πραγματικά μιλαμε για αυτογκολ απο τη dell.
    Αν το είχα συνειδητοποιήσει από την αρχή δε θα την είχα αγοράσει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GhostDog13GR
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω dual setup στον χώρο εργασίας μου και είναι παρα πολύ καλές. Έντονα και ζωντανά χρώματα, πολλές ρυθμίσεις το menu, πολύ ωραία βάση για να ρυθμίσεις ακριβώς το ύψος και την γωνια θέασης. Το μικρό bezel και το look γενικά είναι απίστευτο. Θα αγοράσω σίγουρα μια για προσωπική χρήση στο σπίτι!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s1lent strike
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οθοναρα απλά!! Το bezel είναι σχεδόν ανύπαρκτο, δίπλα της η παλιά μου tft οθόνη μοιάζει με μπαούλο. Απαιχτη βάση που ρυθμίζεται όπως μπορείς να φανταστείς (pivot για μένα) και τέλεια χρώματα και γωνία θέασης. Η τιμή της είναι τζιμπημενη βεβαια επειδή είναι Dell αλλά μέχρι να έρθει η TCL Ελλάδα το καλό κοστίζει . Θα πάρω και δεύτερη όμως!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή οθόνη. Την έχω ένα 6μηνο περίπου.Πολύ καλή εικόνα με καλή γωνία θέασης. Το μόνο αρνητικό για μένα είναι ότι ο χειρισμός των κουμπιών της ειναι σε λίγο περιεργα μέχρι να τα συνηθίσεις βέβαια.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanosage
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δύο παρόμοιες οθόνες στο γραφείο της δουλειάς. Η παραπάνω οθόνη δίνει έμφαση στα χρώματα έχει mat επιφάνεια με αποτέλεσμα να μην με απασχολεί καθόλου το γεγονός ότι κάθομαι δίπλα στο παράθυρο που υπό διαφορετικές συνθήκες θα έβλεπα την αντανάκλαση του προσώπου μου.
    Τέλος την προτείνω σε όσους η δουλειά τους απαιτεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥΩΡΗ εκθεση σε οθόνη υπολογιστή, σε nerdουλα που κάθονται με τις ώρες σαν χάνοι και παίζουν (καίγονται) προκειμένου να μη διαλύσουν τα μάτια τους, αλλά και σε όσους ψάχνουν ένα όμορφο στολίδι για το γραφείο τους.
    Ξεκούραστη, άνετη και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ!

    10/5 η βαθμολογία

    Υ.Γ 0: Τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
    Υ.Γ 1: Σκέφτομαι να πάρω αλλες 2 για το σπίτι!
    Y.Γ 2: Είναι 100% value for money για τα 215 ευρώ της μετά θα πήγαινα σε curved

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mumra
    1
    4 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσωπικά δεν με βόλεψε καθόλου. Ωραία χρώματα αλλα κακή εικόνα, σε video βλέπω τα pixels, τα κουμπιά δεν πατιούνται εύκολα, Πολύ φωτεινή σε ανοιχτόχρωμα backrounds και πολυ σκοτεινή σε σκουρόχρωμα χωρις να μπορεί να βρεθεί μία μέση λύση.

    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Scissors38th
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαθέτω αυτή την οθόνη πάνω από ένα χρόνο και θα την άλλαζα μόνο για μια οθόνη των 144Hz. Ίσως η καλύτερη επιλογή οθόνης για 60Hz!

    +Άψογα χρώματα σε gaming, ταινίες
    +IPS Panel με πολύ καλή προβολή από όλες τις γωνίες θέασης
    +Εκπληκτικό design, πολύ λεπτό περίγραμμα (προσωπικά το έχω λατρέψει)
    +Λειτουργικότατη αφού ρυθμίζεις ακριβώς το ύψος και τη γωνία στην οποία τη θες
    +Εγγύηση και αξία μιας εταιρίας όπως η Dell

    -8ms ο χρόνος απόκρισης που πάντως δεν είναι ιδιαίτερα αισθητός στο μάτι (μιλάμε για ανεπαίσθητη διαφορά που κανείς δεν καταλαβαίνει)
    -Δε διαθέτει ηχεία
    -Τα κουμπιά αφής πάνω την οθόνη δεν είναι ιδιαίτερα εύχρηστα χωρίς όμως να είναι και προβληματικά ή ενοχλητικά.

    Συνολικά σαν προϊόν είναι μια εξαιρετική επιλογή στην κατογορία του, ίσως και η κορυφαία!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Dimopoulos
    4
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ποιοτική οθόνη σε όλα της.
    Πολυρυθμιζόμενη βάση, μηδαμηνά bezel, φοβερά χρώματα.
    Πολλές θύρες συνδεσιμότητας.
    Το θέμα με το καλώδιο τροφοδοσίας που αναφέρει και άλλος χρήστης είναι γεγονός. Το βύσμα δεν κουμπώνει ικανοποιητικά και μπορεί να τραβηχτεί αν μετακινήσετε την οθόνη προς τα πάνω.
    Δεν έχει καλώδιο hdmi στη συσκευασία.
    Είναι οθόνη που προσανατολίζεται στην παραγωγικότητα και όχι στο gaming.
    Όσοι έχετε κάρτα γραφικών Nvidia, πρέπει να πάτε στις ρυθμίσεις της κάρτας για να ενεργοποιήσετε το πλήρες εύρος χρωμάτων.
    Με τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπορεί να χρονιστεί και πάνω από 60Ηz. (Προσωπικά την έχω στα 72Ηz και η διαφορά είναι αξιοσημείωτη.)
    Ίσως να κοστίζει κάτι παραπάνω σε πρώτη φάση σε σχέση με άλλες Samsung, Lg κτλ που κατακλύζουν την αγορά, αλλά δεν έχει καμία σχέση! Αξίζει τα χρήματά της.
    Αγοράστε τη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vtzerpos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική οθόνη. Αξίζει τα λεφτά της. Για τους χρήστες πιο παλαιών macbook pro είναι εξαιρετικά βολική η δυνατότητα σύνδεσης από το mini display port του υπολογιστή τους στο display port της οθόνης χωρίς αντάπτορες με το καλώδιο που εσωκλείεται στη συσκευασία. Άλλη δυνατότητα σύνδεσης εἰναι μέσω usb, πάλι με καλώδιο που έρχεται μαζί με την οθόνη. Για σύνδεση μέσω hdmi χρειάζεται η αγορά καλωδίου.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pnikifor
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκούραστη, καλή οθόνη και για κειμενο αλλά και ωραία χρώματα. Ελαχιστότατο bleeding και clouding, καλό μαύρο (η άλλη μου οθόνη είναι ΕΙΖΟ με va panel και μπορώ να πω οτι στέκεται δίπλα επάξια). Βάση με καλές ρυθμίσεις Ελπίζω να αντέξει αρκετά. Συνολικά είναι value for money.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • a.s.gkertsos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα την συγκεκριμένη οθόνη πρίν απο 1 βδομάδα και μπορώ να πώ ότι είναι απο τις ομορφότερες που έχω δεί. Η ανάλυση είναι αρκετά καλή αν και δεν είμαι ο πιο σωστός κριτής γιατί δουλεύεω πάνω σε 24" QHD P2416D όλη μέρα στην δουλειά, οπότε καταλαβαίνω την διαφορά. Τα χρώματα είναι τέλεια και είναι πολύ ξεκούραστη. Η δυνατότητα προσαρμογής της θέσης της νομίζω καλύπτει οποιοδήποτε λογικό άνθρωπο την αγοράσει. Κατέληξα σε αυτή την οθόνη έναντι της P2417h που είναι και πιο συγχρονο μοντέλο λόγω του ότι η τελευταία έχει παρουσιάσει αρκετά προβλήματα (ghosting, color issues) και η DELL ακόμα δεν έχει δώσει απάντηση για το που οφείλονται.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • StC.
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εψαχνα ενα αξιοπιστο monitor σε καλη τιμη απο αξιοπιστη εταιρεια. 23,8 ιντσες DELL FULL HD . Μετα απο παρα πολυ ψαξιμο την αγορασα. Ωραια εμφανιση , ωραια χρωματα . Απο κοντα ειναι πολυ πιο ωραια. Με κλειστα ματια αγοραστε την. Ειναι DELL δεν θα σας απογοητευσει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • William_Grammenos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ για επεξεργασία φωτογραφίας και είναι ήμερα με την νύχτα σχετικά με οτιδήποτε εχω δοκιμάσει σε αυτά τα λεφτά. τώρα περιμένω να πεσει λίγο η τιμή της να παρω και μια δεύτερη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Adrianos_Markou
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι περιττό ότι και να πω.Τελεια χρώματα, κομψό design, ξεκούραστη,το μενού εύχρηστο,διάφορες λειτουργίες (πχ game mode) για τον καθένα,οικονομική και πάνω απ' όλα πιστοποίηση Dell.Ειναι Value For Money και την προτείνω.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apo-Gala
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλή ποιότητα χρωμάτων, εξαιρετική κατασκευή το πλαίσιο της οθόνης επίσης και μηχανισμός στήριξης της. Εξαιρετική σε ολα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annavasilakou
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή και για πολλές ώρες εργασίας πολύ ξεκούραστη. Έχει ωραία χρώματα αλλά περίμενα η ανάλυσή της να είναι ακόμα καλύτερη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EVAGELOS_CHRISTOULAKIS
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ ως μόνιτορ αναφοράς και είναι καταπληκτική.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dtzankatian
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η οθόνη είναι απίστευτη και σε χρόνο αποκρισης και σε ποιοτητα εικονας. Ευκολη στην χρηση και τοποθετηση των εξαρτηματων πολυ βολικη βαση ετσι ωστε μπορεις να την γυρισεις απο οποια γωνια εσυ επιθυμεις. Δαγκωτο για την συγκεκριμενη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stathis520
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογος συσχετισμός χρημάτων και ποιότητας. πραγματικά value for money... ίσως και φθηνή θα έλεγα πως ειναι. Πολύ όμορφη οπτικά, σαν "έπιπλο" για το γραφείο.
    στο τεχνικό κομμάτι, πραγματικά άψογη. δεν είναι η απλή 1920x1080 που κυκλοφορεί εκεί έξω. πανέμορφα χρώματα, εύκολη συμβατοτητα (μέτα από δοκιμές) με πολλά διαφορετικά pc.
    ωραία κατασκευή, επίσης πολύ καλή προστασία στο κουτί, στο οποίο παραδίδεται...
    Εν ολίγοις...αξίζει τα χρήματα και την αγάπη μας. Σταθερή αξία η dell

    Υ.Γ.: μετά από 3 και 5 χρόνια απο την αγορά αυτής, αντίστοιχα δύο μικρα καμμένα pixels, κατά τα άλλα ακόμη άψογη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JohnnysGR
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις καλύτερες οθόνες σε αυτή την κατηγορία! Ξεκούραστη για πολλές ώρες εργασίας, εργονομική και πολύ καλή απόδοση χρωμάτων για IPS panel. Τέλεια επιλογή για τον επαγγελματία αλλά και για ψυχαγωγία. Έχω ήδη 2 οθόνες σε συστοιχία και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diazz123
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την έχω 2 χρόνια και κάτι πολύ καλή επιλογή και ωραίος σχεδιασμός

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lioann1
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογη οθόνη, από κάθε πλευρά. Εξαιρετική για επεξεργασία φωτο και βίντεο, αλλά και πολύ καλή για χρήση γραφείου. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής από τη DELL, που ρυθμίζει ύψος θέσης, κλίση κλπ. Καλιμπραρισμένη άψογα από το εργοστάσιο. Ελάχιστο περιθώριο και στιβαρή βάση. Απόδοση σε παιχνίδια πολύ καλή παρ'όλο τον θεωρητικά αργότερο χρόνο της. Στα λεφτά της, ό,τι καλύτερο για τον σοβαρό χρήστη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koukou_gr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική οθόνη από τη Dell. Πολύ ξεκούραστη για χρήση γραφείου όπου και τη χρησιμοποιώ. Εξαιρετική η δυνατότητα ρύθμισης ύψους και κλίσης ειδικά για όσους έχουν πρόβλημα με τον αυχένα τους όπως εγώ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την είχα πάρει γύρω στα 230 ευρώ πριν χρόνια και άξιζε τα λεφτά της. Τώρα μου κάνει εντύπωση που έχει ανέβει τόσο η τιμή της και δεν ξέρω αν αξίζει.
    Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από την συγκεκριμένη οθόνη. Είναι αρκετά ξεκούραστη για τα μάτια και αποδίδει καλά τα χρώματα, είτε σε δουλειές γραφείου είτε σε βίντεο .
    Σε gaming είναι αρκετά ικανοποιητική και δεν παρά την απόκριση των 8ms, δεν έχω προσέξει κάποιο πρόβλημα όπως ghosting.
    Μου έχει αρέσει αρκετά η ευκολία της βάσης όπου εύκολα ρυθμίζεται το ύψος και μπορείς να περιστρέψεις την οθόνη (με μια προσαρμογή των καλωδίων).
    Το μόνο ενοχλητικό που παρατήρησα είναι κλειστή από το κουμπί, όταν την ξανανοίξεις, μέχρι να ζεσταθεί, στις άκρες υπάρχει μια διαφορά στο χρώμα 1 εκατοστού, με αποτέλεσμα στο μάτι να φαίνεται σαν ένα παραλληλόγραμμο γύρο από την οθόνη. Μετά από λίγο εξαφανίζεται. Αν αφήσει την οθόνη στην αναμονή δεν παρουσιάζεται το παραπάνω πρόβλημα και γι αυτό δεν του έδωσα μεγαλύτερη σημασία.

    2
  • 6 χρόνια πριν πήρα αυτή την οθόνη γύρο στα 200 ευρώ χωρίς προσφορά.
    6 χρόνια μετά συνεχίζει και με εκπλήσσει.
    Ικανοποιητικά χρώματα και αρκετά δυνατή σε φωτεινότητα (εγώ το 'χω στο 25%).
    Σε ότι έχω δει μέχρι τώρα δεν μ' έχει απογοητεύσει. Από Visualizer στο Media Player μέχρι και 3D προγράμματα. Φυσικά και δεν εξαιρώ youtube, ταινίες (blu ray 1080p) και gaming.
    Τώρα που την βλέπω στα 400 ευρώ... δεν ξέρω αν αξίζει.

    1
  • Πιστεύω πως για κάποιον που ξέρει τι θέλει η οθόνη είναι εξαιρετική. Δεν είμαι gamer οπότε δεν έχω άποψη. Όμως βλέπω πολύ βίντεο και γράφω πολλά προγράμματα. Είναι ανοιχτή πάνω από 12 ώρες την ημέρα. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Επίσης το γεγονός ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση είναι πολύ θετικό. Τώρα θα πάρω μια 2η για να τη ζευγαρώσω.

    2
  • Χρησιμοποιώ την οθόνη για office, internet και Lightroom. Για μενα είναι μια χαρά τα χρωματα της και χωρίς καμμία ανάγκη για καλιμπραρισμα (είμαι ερασιτεχνης).
    Σούπερ και η δυνατότητα ρύθμισης ύψους και κλίσης οθόνης. Επίσης και το ότι μπορείς να τη στρέψεις κατά 90 μοίρες.
    Σχετικά δύσχρηστα τα κουμπιά μενού ρυθμίσεων.
    Αλλά αυτές τις θύρες Ποιος σκέφτηκε να τις βάλει εκεί; Εξαιρετικά άβολο το σημείο, τόσο που πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει κάποια ζημιά. Πραγματικά μιλαμε για αυτογκολ απο τη dell.
    Αν το είχα συνειδητοποιήσει από την αρχή δε θα την είχα αγοράσει.

    2
  • Δες τα όλα