Απο τα χαρακτηριστικα της φαινεται καλη και οι αξιολογησεις εδω σε προϊδεαζουν αντιστοιχα, οποτε την αγορασα κι εγω.
Πηγα να την βαλω σε λειτουργια ολο χαρα και τα πλαστικα, σχεδον ψευτικα ποδια της, δεν εφαρμοζουν καλα και δεν σταθεροποιουνται παρολο που εχουν και 2 βιδες γι αυτο τον λογο.
Τα βιδωσα και ξεβιδωσα 4 φορες, τσεκαρονατς επισης μηπως εχω μπερδεψει τα ποδαρακια τα οποια τελικα ειναι ετσι φιαγμενα που επιτρεπουν μονο εναν τροπο εφαρμογης, ωστε να μην μπερδευεται κανεις.
Την εβαλα να σταθει πανω στα ποδια της και εγερνε μπροστα ολοκληρη, ακομα και οταν φαινομενικα, αρχικα βιδωσαν καλα τα ποδια.
Πηρα τηλεφωνο το καταστημα, μου ειπαν να καλεσω την εταιρια και θα ερθουν να την παρουν διοτι δεν κανουν τους ελεγχους στα σπιτια. Απο την εταιρια μου ειπαν να καλεσω το σερβις.
Καλεσα το σερβις την Πεμπτη, και με καλεσαν πίσω σημερα Δευτερα.
Συνειδητοποιησα πως δεν εχει νοημα, να εχω μια τηλεοραση να καθεται αχρησιμοποιητη για τουλαχιστον 4-5 μερες (χωρις να γνωριζω ποτε θα ερχονταν οι ανθρωποι τους σερβις να την παρουν, και ουτε ποτε θα την επιστρεψουν).
Και αν η πλαστικουρα που εχει για ποδια της, δεν εφαρμοζει καν καλα, δεν θελω να ταλαιπωρηθω και επιπλεον και να δω στο τελος πως ειναι μια πλαστικουρα και η ιδια.
Οπότε την επιστρεφω οπως ειναι.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!